۱۲ دی، ۱۳۹۱

ویدیوی گفتگوی تلویزیون آزاد با رضا مازندرانی عضو بریده شده وزارت اطلاعات


 ویدیوی دوم از رضا مازندرانی، و جزئیات اثار شکنجه این عضو سابق اطلات سپاه پاسداران رژیم
0:51:40 دقیقه 
یکی از فرماندهان گردان های آموزشی سپاه قدس با نام سازمانی رضا مازندرانی و با نام مستعار مختار به دلیل مشکلات عقیدتی و متعاقب آن برچسب زنی مقامات اطلاعاتی به وی و همچنین به دلیل بازداشت مادر وی طی انتشار ویدیویی تصمیم به افشاگری از لجن خانه اطلاعات نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
رضا مازندرانی که طی بیش از یک دهه و نیم خدمت به نظام اسلامی در اطلاعات سپاه و انجام ماموریت های متعدد در داخل و خارج از کشور یکی از سربازان معتمد و مطمئن اطلاعات سپاه بوده است طی گفته خود تصمیم دارد تمامی ابعاد اطلاعاتی کشور و فتنه های اطلاعاتی نظام را افشا کند. به گفته رضا مازندرانی وی قصد دارد با این کار راه را برای دیگر سربازان فریب خورده در سپاه و اطلاعات باز کند .
20.11.2012
Free Pinoy 24 TV20.11.2012
این آقا منتظر اینه که باهاش به نوعی ارتباط بر قرار کنن ، اطلاعات سپاه و یا یکی از افراد مشهور اپوزیسیون ! از لحن صحبت هاش معلومه حالش رو گرفتن ، طرف چند ماه قبل به نیروهای جوان آموزش میداده و عملیات های سری سرکوب رو تنظیم میکرده ، مطمئنا بلده با اربابش چطور صحبت کنه ، و داره با زبونه خودشون ارتباط رو ایجاد میکنه اگه تا ویدئو بعدی خواستش عملی نشه مثلا افشاگریش رو با ریز کاراش رو میریزه رو گود ، بعد میشینه ببینه از کی صدایی بلند میشه هنوز ١٠٠% از نظام کثیف اسلامی بر نگشته ، جریان مدحی هم با رمز الماس شروع شد ! اینهم داره رمز الماس رو بزبون میاره ! باید صبر کرد دید تو ویدئو ٢ چه حرف تازه ای میزنه ، یقینا ٨٠% حرفاش رو هممون میدونیم میمونه اون ٢٠% که اطلاعات ریز و دسته اول از چگونگی خرابکاری و بی اعتمادی مردم نسبت به همدیگر و همچنین ایجاد پایگاه های یک نفره آنتن سپاه و نیروی انتظامی هست، که خیلی هاشون پنهانی کار میکنن ،،،، این آقا هم مثله اینکه قربانی یکی از همین آنتن ها شده و بدرقم قاطی کرده

باز یکی دیگه از این گوه ها که می خواد افشا کنه ولی هیچوقت نمی کنه/ ببین اینها چه کثافتکاری هایی کردن که هیچکدوم جرات افشاء انرا هم ندارن

اگر راست میگی چرا در آخر فیلم صورت عکسها رو سیاه کردی؟ اگر میخواستی افشاگری کنی خود همکاران سابقت را میتوانستی افشا کنی که مردم رو بدام نیاندازند . پروژه قبلی شکست خورد یکی دیگه رو شروع کردند .

ماموريت هاتو درست انجام مي دادي يعني خوب ادم مي كشتي؟؟ ...راستي از تاريخ دستگيريت تا تاريخ اپلود اين كليپ دو ماه هم نشده!!! همه اين اتفاقات و صبوري ها تو همين دو ماه برات اتفاق افتاده؟؟ ...اين همه واق واق كردي پس كليپهاي بعديت چي شد؟؟ نكنه با اطلاعات سپاه به توافق رسيدي؟؟؟
  
آقا یکی‌ بگه "از هیچ عنصری فرو گذار نمیکنم" یعنی چی‌؟ :)

نکته جالب اینه که سربازان گمنام خود میدانند که دارند عملی غیر اخلاقی و جنایتکارانه انجام میدهند ولی با این حال آنرا برای خود توجیه میکنندبه این میگن: "جنایت مقدس"

جزئیات شکنجه رضا مازندرانی به وسیله رژیمی‌ که او زمانی‌ به آن خدمت میکرد.


برای خواندن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنیم.
افشای هویت یکی از شکنجه گران ولی فقیه در بازداشتگاه مخفی ۸۱ رمضان سپاه 
بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »  افشای هویت واقعی  یکی از سربازجویان و شکنجه گران قصی القلب شکنجه گاه کاملا مخفی  به نام بازداشتگاه ۸۱ حفاظت و اطلاعات سپاه رمضان وابسته به  سپاه پاسداران در استان آذربایجان غربی.
نام این سربازجو و شکنجه گر ارشد بازاشتگاه ۸۱ حفاظت و اطلاعات سپاه رمضان رضا حسن زاده ۳۷ ساله، قد وی حدود ۱۸۰ سانتیمتر، وزن او حدودا ۷۲ کیلو وعینکی می باشد. این فرد دارای چهره ای گرد، سفید و گونه ای قرمز،چشمانی با حالتی تقریبا بادامی و رنگ آن میشی می باشد.
او اهل دهستان طلاتپه از توابع بخش نازلو شهرستان ارومیه می باشد.شکنجه گر رضا حسن زاده در حال حاضر در خانه های سازمانی وابسته به اطلاعات سپاه پاسداران در ارومیه زندگی می کند. این فرد برای شناخته نشدن از اسامی مستعار مختلفی استفاده می کند.
سربازجوی ارشد بازداشتگاه ۸۱ حفاظت و اطلاعات سپاه رمضان تحصیلات دبیرستانی خود را در دبیرستان سپاه پاسداران ار،میه به پایان رسانده است و پس از آن وارد دانشگاه امام حسین وابسته به سپاه پاسداران گردید و در این دانشگاه فارغ تحصیل گردید.
رضا حسن زاده سرهنگ ۲ سپاه پاسداران می باشد و مسئول کارشناس احزاب و گروهای معاند نظام در اطلاعات سپاه و کارشناس جاسوسی و ضد جاسوسی حفاظت و اطلاعات در استان آذربایجان غربی می باشد.


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » حداقل ۷ زندانی عقیدتی هموطن کرد  اهل تسنن در زندان قزل حصار کرج به دار آویخته شدند.
روز پنجشنبه ۷ دی ماه حداقل ۷ زندانی اهل تسنن هموطن کرد که اکثر آنها از اهالی سنندج بودند در محوطه زندان قزل حصار کرج اعدام شدند.
روز چهارشنبه ۶  دی ماه ۱۲ نفر از زندانیان عقیدتی هموطن کرد اهل تسنن  به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم قرون وسطایی اعدام منتقل شدند که ۷ نفر از آنها به دار آویخته شدند و بقیه را به سلولهای انفرادی خود بازگرداندند.
زندانیان عقیدتی اهل تسنن مدتی پیش ،از زندان گوهردشت کرج به سلولهای انفرادی  زندان قزل حصارکرج  تبعید شده بودند و از زمان انتقال آنها  به سلولهای انفرادی سالن ۹ زندان قزل حصار تا زمان اعدام شان امکان هیچگونه تماسی با سایر زندانیان و خانواده هایشان را نداشتند.
رژیم ولی فقیه از مدتی پیش با صحنه سازی زورگیری و ارسال فیلم آن به تلویزیونهای فارسی زبان و قرار دادن آن بر روی یوتوپ شروع به زمینه سازی جهت کسب مشروعیت برای اعدام های گسترده  نموده بود. فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران پیشتر این هشدار را داده بود که در جریان تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی رژیم ولی فقیه قصد اعدام های گسترده را دارد.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

خاک بسرتون برین بمیرین چقدر ضد انقلاب وجود داره از کون سوزی چه حرفهایی میزنن

Unknown گفت...

با وجود تحصيلات در رشته حقوق (طبق گفته خودش) به نظر من أصلا قدرت تكلم نداره، و همچنين صحبت هاش خيلى ضد و نقيضه واينها همه نشانه اين است كه اين شخص در حين اداى كلمات خيلى مواظبه كه حرف اضافى كه باعث لو رفتن كثافتكاريهاى خودش نشه، من خودم هشت ماه در بازداشت اطلاعات سپاه بودم و مطمئنم كه اونجا ديدمش و يكى از ساديسميهاى درجه يكه سپاهه

RosaArchiv گفت...

مطمئنم كه اونجا ديدمش و يكى از ساديسميهاى درجه يكه سپاهه
موافقم عزیز
امید همه شان در دادگاهی مردمی برای جنایتهایشان محاکمه شوند