۰۵ بهمن، ۱۳۹۱

خبر فوری- اتهامات ناموسی رژیم اسلامی به مریم ضیا و اسانلو پس از فرار از ایران!


 رزا: رژیم کثافت اسلامی، پس از خروج مریم ضیا (فعال حقوق کودکان کار و خيابانی و زنان) به همراه کودکانش و احتمالا با همراهی اسانلو در حال دستاویز قرار دادن و فشار روی شوهر مریم و اعلام مخالفت او(شوهر)، سعی در ناموسی کردن قضیه این فرار را دارد. از تمام دوستانی که امکان کمک به ایجاد کمپین حمایتی و یا انتقال افراد فراری از جهنم رژیم اسلامی ایران به مناطق امن تر را دارند ، درخواست کمک است. دوستان درنگ جایز نیست، بخصوص که مریم همراه با کودکانش میباشد. از سازمانهای زنان و کارگری که امکان کمک و یا ایجاد کمپین و حتی جمع امضا اینترنتی دارند، خواهان اقدام فوری هستیم.
به رسانه خبر پراکنی رژیم لینک نمیدهم. برای اطمینان میتوانید لینک خبر را در گوگل سرچ کنید.

فرار مسعود اسانلو به همراه مریم ضیاء از کشور!
يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱
مریم ضیاء و مسعود اسانلو دو تن از فعالین فتنه گردر حوزه های کارگری که به اتهام اقدام بر علیه امنیت ملی مدتی در زندان بودند ،پس از خروج از زندان متواری و با هم از کشور خارج شدند.
خبرهای رسیده حاکی از این است مسعود اسانلو " فعال حوزه کارگری که به اتهام تلاش بر علیه امنیت ملی دستگیر و روانه زندان شده است ، پس از خروج از زندان به اتفاق " مریم ضیا " همسر فردی به اسم ( م .ح ) ، از کشور متواری شده اند .

مریم ضیا از فعالین اجتماعی محسوب می شود که در تظاهرات غیر قانونی طرفداران جنبش سبز شرکت داشته است و در همین اعتراضات غیر قانونی نیز دستگیر و روانه زندان شده بود. وی که از قرار معلوم با وثیقه از زندان آزاد شده است به همراهی مسعود اسانلو و فرزندانش از کشور خارج و به کشور ترکیه رفته اند.!

گمانه زنی ها حاکی از این است ( م. ح ) موافق خروج و همراهی همسرش با مسعود اسانلو نبوده است.

لازم به ذکر است م.ح نیز عضو سند یکاههای غیر قانونی کارگری داخل کشور بوده است که مدتی نیز با اسانلو همکاری و رفت و آمد خانوادگی نیز داشته است. شائبه هایی مبنی بر داشتن روابط خاص اسانلو و مریم ضیاء مطرح می باشد.

ژانویه 24, 2013
در پی خبر برکناری منصور اسانلو از ریاست هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و شایعه خروج وی از کشور، میلاد درویش در صفحه فیس بوکش نوشته :امروز در تماسی که با پروانه اسانلو (همسر منصور اسانلو) داشتم، ایشان ضمن تائید خبر خروج اسانلو از کشور، افزود که هیچ خبری از همسرش از زمانی که ایران را ترک کرده، ندارد.ضمنا امروز در تماس با یکی از اعضای هیئت مدیره سندیکای شرکت واحد درباره اطلاعیه اخیر سندیکا که مبنی بر اخراج منصور اسانلو از ریاست سندیکا بود، جویا شدم که وی آن مطلب کذایی را کذب محض و ساختگی دانست اما از توضیح بیشتر خودداری کرد

۲ نظر:

ناشناس گفت...

بابا از جریانی مطلع نیستی خوشت میاد ادای خبرنگارهارو در بیاری. اولا شوهر سابق خانم ضیاء بوده و دوما خودش اطلاعاتیه.
:)

RosaArchiv گفت...

لول
عجب هرج و مرجی!
آقای حيات غيبی امنیتی است و الان شوهر سابقه؟
اطلاعات شما از کجاست؟
اطلاعات من از گذشته است: مارس 25, 2010
http://jahanezan.wordpress.com/2010/03/25/tanin-160/