۰۶ بهمن، ۱۳۹۱

علی القاصی مهر: بزودی چشم ها را نیز از حدقه در می آوریم +عکس

عکس علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب شیراز
رزا: بعد از اجرای نمایش عمومی اعدام، اخیرا قاضی علی با به نمایش گذاشتن دستگاه پرس و اجرای عمومی قطع انگشتان، مژده داد که بزودی جمهوری اسلامی، اجرای مجازات را مهندسی و اتوماتیزه میکند. در این راستا مخترعین اسلامی قرار است برای اولین بار دستگاه قاشق اتوماتیک جهت در آوردن چشم متهم را در ملاصدرای شیراز به نمایش عمومی بگذارند.
این اختراعات موجب شگفتی غرب شد و دانشمندان احتمال میدهند که قاضی علی نیز مانند هیتلر از مشکلات جنسی در رنج است. البته از آنجایی که معاینه مریض به راحتی امکان پذیر نیست، تصمیم جمعی بر پایین کشیدن شلوار آقایان، پس از سرنگونی رژیم گذاشته شد. در این رابطه گروههای کاری ایجاد شد و قرار است پس از دستگیری ایشان، آلت تناسلی اش را برای تحقیقات جدی تر به مراکز علمی معتبر بفرستند. پس، هر گونه اطلاعاتی در مورد بیمار مشتاقانه پذیرفته شده و امید که بزودی با جمع آوری ارازل و اوباش رژیم در سطح منطقه و شناسایی همکارانشان، بار دیگر امنیت، صلح و آزادی برقرار شده و اختراعات و ابزار شکنجه به موزه های عمومی بازگردد.
  در زیر خبر و اظهار نظر مردم :
آخرین اقدام رژیم اسلامی برای مقابله با شورش گرسنگان.
 اجرای حکم قطع دست یک سارق شیرازی درملاء عام+عکس
مهر: پيش از ظهر پنجشنبه با حکم مراجع قضايی حکم قطع يد يک سارق 29 ساله در ملاء عام انجام شد. اين سارق در قالب يک گروه 10 نفره اقدام به سرقتهای متعدد در شهر شيراز کرده و همچنين به داشتن رابطه نامشروع و … محکوم است. علاوه بر اجرای حکم قطع يد، اين سارق به رد مال و سه سال زندان نيز محکوم شده است.
دست جوان ۲۹ ساله «متهم به سرقت» در ملا‌ء‌عام قطع شد.

از کامنتها: واقعا که از دیدن "ابداعات" دانشمندان ایرانی لذت بردم!

 علی القاصی دادستان عمومی و انقلاب شیراز اجرای حکم قطع دست این سارق را "هشداری جدی" برای همه کسانی دانسته که "با اقدام به سرقت، موجبات ناامنی را فراهم می‌کنند." آقای القاصی تاکید کرده که برخورد "قاطع و بدون اغماض" در دستور کار قوه قضائیه است و با توجه به تاکید قوه قضائیه برای برخورد با زورگیران و مخلان نظم "به زودی مردم برخورد قاطع دادگستری استان فارس با این افراد را نیز شاهد خواهند بود."
سال گذشته نیز به دستور آقای القاصی، دست و پای دو سارق در زندان عادل آباد شیراز قطع شده بود.

قطع پای سارق مسلح بانک‌های شیراز !
  فارس: با دستور دادستان عمومی و انقلاب شیراز، حکم حد شرعی سرقت در شیراز به اجرا در آمد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حکم حد قطع پای سارق مسلح بانک‌های شیراز که در دادگاه انقلاب اسلامی شیراز صادر شده بود با دستور علی القاصی در محل زندان عادل آباد شیراز به اجرا درآمدبه گزارش فارس، حکم حد قطع ید این سارق مسلح پیش از این به اجرا درآمده بود.
حکم سارق دیگری که به اتهام چند سرقت حدی در حوزه قضایی خنج به قطع ید محکوم شده بود نیز در اجرای نیابت واصله و با دستور دادستان مرکز استان فارس در زندان عادل آباد شیراز اجرا شد. علی القاصی دادستان عمومی و انقلاب شیراز اجرای احکام حد شرعی را در راستای اجرای حدود الهی و برخوردهای قاطع دستگاه قضایی با جرائم مهم خواند و افزود: دستگاه قضایی فارس در برخورد شدید با جرائم مهم و اجرای حدود الهی مصمم است. وی حتمیت و جدیت در اجرای احکام و حدود شرعی را یکی از راهکارهای پیشگیری کیفری در وقوع جرائم مهم و خطرناک خواند و اجرای این احکام را درس عبرتی برای مجرمان سابقه دار.
دادستان عمومی و انقلاب شیرازعلی القاصی مهر

91/03/31
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی القاصی مهر بعدازظهر امروز در آستانه هفته قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به جرایمی که امنیت جامعه را به شدت به خطر می‌اندازد خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تاکید بر قاطعیت دستگاه قضایی برای برخورد با جرایم خشن افزود: قضات به صورت ویژه به جرایم خشن رسیدگی کرده و تمام مراحل رسیدگی تا صدور و تائید حکم زیر نظر رئیس کل دادگستری ادامه می‌یابدوی گفت: در این راستا 10 نفر در پرونده‌های مختلف به اتهام محاربه و  فساد فی‌الارض در محاکم قضایی شیراز در حال محاکمه هستند.این مسئول سرقت مسلحانه را از جمله اتهامات این افراد دانست و افزود: با توجه به حساسیت موضوع پرونده این افراد از روال عادی خارج شد و به صورت ویژه رسیدگی می‌شوددادستان شیراز همچنین بر برخورد جدی و قاطع با مظاهر فساد تاکید کرد و گفت: بدحجابی و انجام حرکات غیر متعارف، استفاده از خودرو و انجام حرکات نمایشی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و توزیع لوح فشرده مبتذل از جمله مظاهر فساد است که با هماهنگی نیروی انتظامی در شیراز با این موارد برخورد قاطع می‌شودالقاصی مهر تصریح کرد: مراکز تجاری که اقدام به فروش و عرضه محصولاتی می‌کنند که در عرف جامعه ما نیست و مصداق ترویج بدحجابی قلمداد شود پلمب می‌شوندوی گفت: همچنین با عرضه کنندگان مواد مخدر برخورد قاطع می‌شود و در این زمینه اماکنی که اقدام به توزیع این مواد کنند با دیوارکشی مسدود و پلمب می‌شونددادستان شیراز در پایان با اشاره به برگزاری میهمانی‌های شبانه نامتعارف گفت: این‌گونه میهمانی‌های مختلط در شأن جامعه اسلامی و شهر مقدس شیراز نیست و به طور قطع در صورت مشاهده با برگزار کنندگان برخورد جدی می‌شود.

از کامنتها
جلادان و دژخیمان را ببینید . اگر حکم خدا را اجرا میکنند از چی می ترسند که چهره خود را پوشانده اند؟

کسی به خاطر اینکه دزدی کرده از طرف قاضی حکم قطع انگشتان میگیرد! چه کسی باید قاضی را محکمه کند به خاطر اینکه حکم ذلیل کردن کسی را داده؟ وافعا" قاضی های ایران زیر فرمان عقده های هستند از خودشان عقده ای تر. لعنت بر هر چه حکمران نظام ایران

مردم را گرسته و بیکار میکنند.. گرسنه را دزد و یاقی و زورگیر میکنند. وبرای برقراری نظم. گرسنه را اعدام میکنند......دیدی برادر جان که چگونه مشکل گرسنگی حل شد.

وقتی کل مملکت راه افتادند دنبال یک آخوند کودن عاقبتشون هم همین میشه

در این چند هفته گذاشته شاهد اعدامها قطع عضو و اقسام دیگر مجازاتها در ملح عام بودیم و یا شنیده و خواندهایم باید گفت قاعطیت رژیم نه بلکه از روی قانون نمی باشد بله از ترس شورش و هرجومرج در کشور است چرا که با این کرانیهای سرسام اور دولت ترس می خواهد در دل مردم بیاندازد چرا که در روزها و ماههای ایند شاهد بدتر از اینها باید باشم اکر دولت راست میکه بر سر وقت زیر میز بکیرها . که پوست از سر مردم کندن خدا نکنه ادم سر و کارش به اماکن دلتی بی افته

 تهران - ایران
این جنایتکاران و غارتگران سردمدار جمهوری اسلامی که اینگونه اعمال وحشیانه را در میهن ما رواج میدهند و اجرائی هم میکنند پاسخ دهند چرا دست های دزدان اصلی بیت المال که میلیارد میلیارد تومان و دلار سرمایه های ملی ما را به غارت برده اند و در کاخ های آنچنانی در تهران سایر کشورهای دنیا لانه کرده اند را قطع نمیکند؟ در قاموس اسلامی این بی دینان بی شرف حکومتی مجازات فقط برای بینوایان و آفتابه دزدهاست؟

تبریک به سران جهل اسلامی یک معلول دیگه به جامعه اضافه شد راستی انگشتهای آقازاده ها رو کی قطع میکنند؟

هر جا اسلام حکومت کند آنجا شیر و عسل جاری خواهد شد ( وعده قرآن! )! قطع انگشت را مهندسی و اتوماتیزه کردند. به این میگن پیشرفت و مدرنیته در حکومت اسلامی جاهلان و نادانان مسلمان عقب مانده. بدبختر از خود آن مرد انگشت بریده آن کسانی هستند که این حکم را در عمل اجرا میکنند و با قصابی و شکنجه گری دیگران نان و روزی شکم زن و بچه هایشان را در میاورند. چطور هم سر و صورت خود را میپوشانند تا توسط اشنا یا همسایه شان شناخته نشوند که تف روی صورتشان بریزند. اینها گواهی است به دوران کوتاه عمر باقی مانده رژیم ننگ فاشیستی اسلامی که ضد ایرانی بودنش را در اجرای قوانین اسلامی عصر حجری عربها نشان میدهد. چهره زشت و ضد انسانی اسلام را در قوانین جلادی اش باید دید چونکه دین ضعیفی است حیات خود را تنها در خشونت و وحشیگری و خریت و خرافه پرستی و قتل و غارت و جنایت و دزدی و کلاهبرداری و فریبکاری و پستی و عقب مانده گی و بربریت میتواند ادامه دهد و برخی طرفدارانش امثال exam292 - تهران - ایران هم از همین قماش مسلمانگونه مرتجع و جانی هستند. حالا این مزدور رژیم خواهد گفت قبل از بریدن دستش بیهوش میکنند که دردش نیاید.

آرنم - هلند- پیش از قطع کردن انگشت بهش ...بی حس کننده ...میزنند!؟؟

 حالا یکى بگه این قاضی رو باید چیکار کنن با این حکم ١٤٠٠ ساله...... مجازات بد نیست ولى بأید از روی عقل و منطق باشه... باید اینارو بفرستند تو صحرا کانال حفر کنن. هم مفید هم بدترین عذاب براى اینا..... اینجور قاضى هارو باید انداخت تو فاضلاب.....

برای خواندن ادامه روی اینجا کلیک کنیم.



امروز من خودم تو محل کارم بودم دوست دخترم تماس گرفت گفت بیا با هم بریم مراسم این بدبخت رو ببینیم.گفتم من عمرا بیام خودتم حق نداری بری.میگفت خیابان ملاصدرا (محل اجرای حکم)رو کامل از اول تا آخر بسته بودن.چی بگم والا.ولی اینگونه کارها تو زندان انجام بشه بهتره.ولی خوب برخورد قاطع با اینگونه افراد خلافکار هم لازمه.ولی به نظرم هیچ چیز مثل اردوگاههای کار اجباری نیست.باید بیست سال ببرن اینجور افراد رو اونجا.

ایران - ایران
وای خدا با دستگاه پرس!! ناراحت کننده است قطع انگشتان بی رحمترین کار ممکن ِ.

تهران - ایران
یه انگشت قطع کردن که اینهمه دستگاه نمیخواد

پیشرفت تکنولوژى در ایران رو ببینید و صلوات بفرستید دستگاه تمام اتوماتیک قطع انگشتان دست . بزودى جزو أقلام صادراتى قرار میگیره و کلى أرز وارد کشور میشه .به امید روزى که robot بسازیم که مجرمین رو سوار چوبه دار کنه و از شر زدن نقاب zorro که غربیست خلاص شیم.امین
نرگسس - بلخ - افغانستان
باور کنید اخباری که این روز ها از ایران می رسد به مراتب اسفبار تر از زمان طالبان است. خیلی متاسفم برای آنهایی که طبق قوانین 14 قرن پیش مجازات می شوند. وای خدایا چقدر وحشتناک است :(

مجازات دزدی در جمهوری اسلامی. ۱. دزد صد هزار تومانی اعدام یا قطع دست ۲. دزد میلیونی (شهرت جزایری)زندان با مرخصی ۳. دزد میلیاردی (خاوری)آزاد همراه با تور کانادا

تهران - ایران
چرا مجتبی خامنه‌ای یا حداد عادل را اینطوری مجازات نمیکنید ،همین حداد فقط ثروتش از ۱۰۰ میلیون دلار هم فراتر رفته
تهران - ایران
انگشتان خامنه ای را باید قطع کنید .

دانشمندان در غرب دنبال پیوند زدن انگشتن دست هستند مغز‌های کثیف و متعفن اسلامی دنبال اختراع ماشین انگشت قطع کن هستن دستاورد ۳۴ سال زحمت یک مشت آخونده کثیف در راه صنعتی کردن کشور.

به‌‌ به‌‌ یواش یواش داریم برمی‌گردیم به زمان دایناسورها یا قرون وسطا یاد فیلم brave heart افتادم. من نمیدونم این مردک نگون بخت چه غلطی کرده ولی‌ اجرای این کارها در ملا عام خیلی‌ افتضاحه و مایه آبرو ریزی تو دنیاست، ملّاهای شیطان نمیان وضع جامعه رو درست کنند نمیان ریشه رو پیدا کنند هی‌ دست و گردن میزنن.

تفاله بودید. جای انسان ها و بزرگ مردان اومدید، نشستید و تفاله هم زائیدید. روزی که مردم از شما یاد کنند، چه رازها که از دورانتون در کتاب های تاریخ فاش خواهد بود. چه فیلم ها که ساخته خواهد شد. روزهای سیاه استیلای نمایندگان شیاد خدا بر زمین. از حجاز تا اندلس. از احمر تا تاج محل. از واتیکان تا وسطی. از تولد تا مرگ. از فریاد تا سکوت. همش یه خوابه یه خوابه یه خواب..

ای‌ لعنت بار شما. هرگز فکر نمی‌کنید که این بابا سر بار جامعه خواهد شد. مردم برای نجات انگشتان قطع شده کلی‌ هزینه میکنند. آخه چرا شماها از انسانیت بویی نبردید! انگشتهای علی‌ چلاق, مجتبی‌ ، مموتی، رحیمی، خاوری، شمس الدنگ حسینی، بقائی، رفسنجانی‌ و شرکا، جنتی بوزینه، برادران قاچاقچی انشا‌الله ک‌ی قطعه میشه. آخه حداقل کمی‌ انسان باشید. چرا با این ملت این چنین می‌کنید بیشرفها!

اون یارو چه حیوان کثیفی هست که جرأت می کنه با یک انسان با توجه داشتن به متخلف بودنش، انگشتهاشو قطع بکنه. اگه توی این جامعه کسی خود را برای اجرای این احکام معرفی نکنه و خودداری بکنند، باز میشد یه امیدی داشت. این جلاد با اون جلاد عربستان و جلادی که ١٤٣٠ سال پیش یک شبه سر ٧٠٠ اسیر از جمله زنان را قطع کرد، هیچ اختلافی با هم ندارند. البته باورها و اعتقاداتند که مشوق درونی انسانها میشوند و آنها را مبدل به دیو و جلاد و جانی میکنند.

اگر راست می گید دست خاوری رو که 3000 میلیارد دزدید رو قطع کنید . دزدی این افراد بخاطر بیکاری و عدم دارمد است که شما این اوضاع رو برای این افراد رقم زدید . کروبی که اشکارا در تلویزیون گفت که ما رشوه گرفتیم . پسر رفسنجانی رو چرا ازاد کردید دست اون رو چرا نبریدید . معاون احمدی نژاد که میلیا رد ها تومان از بیت المال دزدیده رو هم دستش رو ببرید .
جالب قیافه اکثر این افراد شبیه مداحان هست
پس اون دزدای کثیفی که الان ۳۰ ساله از این مملکت دزدیهای میلیاردری میکن و مردم ککشون هم نمیگزه باید کجاهاشونو قطع کنن، ننگتان باد با این دستورات کثیف شریعت ننگین اسلامیتون، حالم از این دین تازی و احکام ضد بشریش به هم میخوره، بازم تخمه پسته بردارید برید تماشا، لذتی که در دیدن قطع انگشتان یک همنوع داره بیشتر از هم‌آغوشی با حوریان بهشتیست.

وای عجب توحشی. یعنی این عکسارو دیگران ببینن چی میگن.چی فکر می کنن در مورد ما ایرونی ها.دوستان من از ایرانی بودن خودم استعفا میدم. والا این اوضاع بهتر که نمیشه هیچ روز به روز وحشی تر هم میشن.

اسلام یک دین مملو از بیماریهای روحی‌ و جسمی‌ گوناگون است!!! از رسمیت به بچه بازی....تا گروپ سکس-----از اوج سادیسم قطع دست و پا-تا در آوردن چشم------از سر بریدن تا سنگسار!!!--از نفرت از هنر نقاشی تا مجسمه سازی تا موسیقی!! دیگر چه ماند؟؟؟؟؟؟ یک مشت سادو مازوخیست معتقد!!---نوش جانتان !!

تهران - ایران
خاوری اموال نصفه مردم ایران را دزدید و برد کانادا و رهبر هم دستور داد کش ندید قضیه را ،حالا ببینید با یک دزد خرده پا چه میکنند این اوباش‌های طالبانی

وشهر شیراز با قطع انگشتان این سارق به امنیت کامل رسید . . برید خودتونو مسخره کنید ..با قطع انگشت یه ادم فلک زده واعدام دو جوون زورگیر بیچاره میخوان امنیت رو برقرار کنند ..زرشککککککککک.

اگر شهامت دارید دست دزدان بیت المال را قطع کنید. یادم نبود علی دیگر بی دست میشود.
این دیگه آخر وحشیگری است و نتیجه برداشت مجازی از قران است.



۴ نظر:

ناشناس گفت...

selam rosa jan lotf kon be in jenayet kar nega kon be gir az on bimari ke eshare kerde bodi.in gazi ye pimari bozorg dige ke az bimari eval nashi mishe.ve on ez fanos bedest haye jomhori eslami bode ve est az in efrad xili to jomhori eslami pida mishe nemone bozeg xode xameneie jenayet kare, rosa jan eger yadet bashe geblan hem cheshm az hedege dar averdan hetman darean roye teknoleji jedid kar mikonand. in che zendegi est ke merdom iran in jenayet karan ra tehemol mikonand,zehi bi shermi.xodashon milyard milyard dozdi mikonad kesi nemitone bege balaye cheshetuon ebro est.mesoud

اخبار آنارشیستی گفت...

رزای عزیز سلام

من فکر میکنم نه تنها خود این مخترعین از نظر جنسی مریض هستند بلکه فکر می کنم تا چند نسل گذشته شان همگی مریض بودند و هستند. واقعا جای بسی افتخار است که هرچه اراذل و اوباش است که در مملکت ایران به جان مردم افتاده اند.

ناشناس گفت...

selam xili ejibe men nezaramo neveshte bodeam ema hezv shod rosa jan lotfan pigiri kon bebein che shode.sepas mesoud

ناشناس گفت...

selam men telash xahem kerd ke mezmon neveshte ke hezv shode ra tekrar konam.gazi ke hokme gete dast ra emza kerde ve jeladan an ra ejra kerdand,goya mixaheand mashini extera konand ke xili seri ba teknik bala cheshm ra az hedege biron konaned ke moteham derde ziyad nekeshed,zehi bishermi vagean ke mozdoran jomhori eslami chegedr edalet ra be xobi reayet mikoneand,dozdi haye milyardi seran hokomet enjam mideheand hij kes sedash der nemiad,ema rosa jan begir az an bimari jensi ke shoma eshare kerdid,pimarei digei hem hetman midani vojod dared ,,fanos bedest ha,, in bimari bozorg ra az rehber jomhori eslami ayet ola xameneyi ser desteye ,,fanos bidest ha est,, men eslan xoshal nisteam ke in erazel obash ha ke mofd michereand ber sar merdom bigona in mosibet ra reva midareand.sepas rosa jan az kament, mesoud