۲۰ اردیبهشت، ۱۳۹۲

فیلم اعدام وحيد زارع که پس از اعدام علنی اش در مشهد، زنده ماند.

فیلم اعدام وحيد زارع که پس از اعدام علنی اش در مشهد، زنده ماند.



 ایمیل دریافتی: اين صحنه ها را فقط در ايران تحت حاکميت فاشيسم اسلامي ميتوان ديد. در حاليکه چند ثانيه از اعدام وحيد زارع در مشهد ميگذشت خانواده مقتول خواهان توقف اين صحنه زجرکش کردن يک جوان شدند و او نجات يافت. اين واقعه و اين عکسها فقط و فقط بيانگر جنايت پيشگي و رذالت يک حکومت بيرحم اسلامي است !
 امروزچهارشنبه ۱۸ ارديبهشت در مشهد وحيد زارع يک جوان متهم به قتل يک سرباز نيروي انتظامي حکومت اسلامي٬ را ميخواستند اعدام کنند.
 طبق معمول هر اعدام در ملا عام همه چيز آماده شده بود تا از جوانان زهر چشم بگيرند. در محل اجراي حکم اعدام نوشته بودند٬" سرانجام قانون شکني" و يا " اجراي عدالت٬ ايجاد امنيت" و رژيم و مزدوران جنايتکارش در محل آماده بوده و با سبعيت و بيرحمي تمام يک جوان را آماده به قتل رساندن کرده و سپس طناب دار بر گردن او انداخته و صندلي را از زير پايش کشيدند٬ لحظاتي بعد از اين صحنه دردناک خانواده مقتول با داد و بيداد خواهان توقف اين حکم شده و درخواست کردند که وحيد زارع را پايين بياورند.
 در حاليکه وحيد بالاي چوبه دار دست و پا ميزد٬ او را تعدادي نگه داشته و از طناب دار نجاتش دادند.
 عکس اين واقعه دردناک و اتفاقي که فقط در ايران تحت حاکميت فاشيست هاي اسلامي قابل تصور است٬ را رسانه هاي حکومت اسلامي منتشر کرده اند.
اين عکسها را در دنيا جار بزنيد! به سران اتحاديه اروپا و همه دولتهايي که کماکان با اين جنايتکاران حاکم بر ايران دست دوستي ميدهند٬ اين عکسها را نشان داده و بگوييد اين حکومت اسلامي ايران است .
از ترس اعتراضات و شورش مردم و بويژه جوانان هر روز در جايي يک و يا چند جوان را به دار ميکشد و اعلام ميکند با اين جنايات امنيت را در جامعه برقرار ميکند و امروز وقتي خانواده مقتول خواهان پايان داده شدن به اين صحنه زجرکش کردن يک جوان ميشوند٬ اين اتفاقات مي افتد که واقعا دل هر انساني را به درد مي آورد و موجي از نفرت و غيض و خشم را بسوي جلادان و جانيان حاکم بر ايران روانه ميکند...

فیلم مرتبط
 http://youtu.be/IPvlGFkOgg0
حمله مردم برای آزاد کردن دو اعدامی در سیرجان
علیرضا مافیها و محمد‌علی سروری
اعدام شدند/ محل اعدام: شمال پارک هنرمندان
طرز ساخت بمب دودزا
اعدام در ملا عام را برای رژیم پر هزینه کنیم!


برای خواندن گزارش رسانه های رژیم در مورد اجرای حکم وحید زارع در همین بلاگ، روی اینجا کلیک کنیم.




فیلم/ بخشش محکوم به اعدام پس از اجرای حکم
عامل شهادت سرباز نیروی انتظامی پس از اجرای حکم اعدام با رضایت اولیای دم از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. وی پس از اینکه از طناب دار آویزان شد، با اعلام رضایت اولیای دم، به سرعت توسط ماموران از طناب دار پایین کشیده شد.
عامل شهادت سرباز نیروی انتظامی پس از رضایت خانواده شهید به آمبولانس انتقال داده شد
با رضایت اولیای دم عامل شهادت سرباز نیروی انتظامی چند ثانیه پس از اجرای حکم از مرگ حتمی در پای چوبه دار نجات یافت.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز حکم اعدام عامل شهادت سرباز نیروی انتظامی در حالی در مشهد مقدس به اجرا در آمد که قاتل چند ثانیه پس از اجرای حکم و درحالی که بر بالای دار در حال جان دادن بود، با فریاد رضایت خانواده مقتول از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
پیش از اجرای حکم اعدام نماینده دادستانی مستقر در محل اجرا دستور اعدام را در جمع حاضران اعلام کرد که به شرح ذیل است:

به استحضار مردم شریف مشهد می‌رساند: در تاریخ 17/9/1391 ساعت 20 مأموران مستقر در محل نهر گناباد با توجه به رفتار مشکوک سرنشینان اتومبیل پراید به آنها مشکوک شده و سپس دستور توقف را صادر می‌کنند، که در این راستا سرنشینان بلافاصله شروع به فرار می‌کنند که سرباز وظیفه بنام بابک شکفته به تعقیب می‌پردازد و لذا متهم وحید زارع در حین دستگیری با چاقویی که همراه داشته ضربه‌ای به سینه سرباز زده و وی را به شهادت می‌رساند.

در ادامه این حکم آمده است: همچنین متهم به سرباز دیگری نیز حمله‌ور شده و وی را از ناحیه دست مجروح می‌کند ولی در عین حال توسط ماموران انتظامی دستگیر می‌شود.

همچنین مقداری مواد روان‌گردان، یک قبضه چاقو، یک عدد ساطور و یک عدد اسپری اشک‌آور از وی کشف و از تحقیقاتی که از وی به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرده است.

وی توسط دادگاه کیفری استان خراسان رضوی به قصاص نفس و حبس محکوم و سپس حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید و رئیس قوه قضائیه اجازه قصاص را صادر می‌کند.

گفتنی است، پس از قرائت این حکم اجرای اعدام آغاز شد درحالی که چند ثانیه پس از اجرای این حکم قاتل از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و به بیرون از صحنه اعدام هدایت شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دقایقی پیش حکم اعدام عامل شهادت بابک شکفته سرباز نیروی انتظامی در حال اجرا بود که چند ثانیه پس از اجرای این حکم و در حالی که فرد محکوم به اعدام یعنی «وحید زارع» در بالای دار مجازات در حال جان دادن بود با فریاد رضایت از سوی خانواده مقتول از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

به این ترتیب خانواده مقتول از خیر اجرای حکم گذشته و قاتل چند ثانیه پیش از مرگ نجات پیدا کرد و به بیرون از صحنه اعدام هدایت شد.

هیچ نظری موجود نیست: