۲۹ اردیبهشت، ۱۳۹۲

عالیجنابان سرخپوش (شالگونی و رفسنجانی)

 بازی خطرناک » انتخاباتی » راه کارگر ( هئیت اجرائی ) یک خودکشی سیاسی توأمان است !
سایت خبری جنبش خرداد : در فرصت باقی مانده به انتخابات » مهندسی شده » رژیم اسلامی  ، چپ و نیروهای مترقی باید بروی تحریم فعال این انتصابات ، که سر و ته اش غیردموکراتیک است ، بکوبد و با طرح شعار » رفاه اقتصادی ، عبور از بحران هسته ای ، غلبه برگرانی و بیکاری خانمان برانداز کنونی و… که در قدم اول تنها از طریق نابودی کامل رژیم اسلامی ممکن است » وارد میدان شود .
چشمک زدنهای پیشا انتخاباتی برخی نیروهای سیاسی چپ به رفسنجانی و دلخوش بودن شان به برخی زاویای اختلاف این «عالیجناب سرخپوش » با ولی فقیه ، خاک پاشیدن به چشم توده ها ست . رفسنجانی مجری و آمر قتل های زنجیره ای و عامل صدور جواز صدها و صدها قتل عمد دولتی دیگر علیه نیروهای سیاسی و بهترین زنان و مردان کشور بوده است . در این میان ، متاسفانه ، بوی خوبی از مواضع سازمانی که خود را راه کارگر ( هئیت اجرائی ) می نامد ، به مشام نمی رسد . آخرین مواضع ر. محمد رضا شالگونی در گفتگوی هفتگی اش  با رادیو سپهر ، بیشتر به یک خودکشی سیاسی می ماند و نه چیزی دیگر . می گوئید نه ؟ پس بدقت به مصاحبه زیر گوش دهید !
در باره انتخابات چه باید کرد؟ انتخابات ریاست جمهوری و فضائی که در آن قرار داریم
  فایل صوتی با فورمات ام پی 3

ظهور مجدد رفسنجانی به مثابه ی قایق نجات ! صادق افروز

از متن : ……به غیر از بازار و نهضت آزادی و بورژواهای مختلف که از رفسنجانی حمایت می کنند ، بخشی از چپ رفرمیست هم ، برای حمایت از رفسنجانی،  دورخیز برداشته است .چپ رفرمیست ، اگرچه با توجه به ماهیت بسیار تیره و تار رفسنجانی ، و شرکت مستقیم او در ترور و کشتار مخالفین ، با گام های آهسته قدم بر می دارد ، ولی دارد حمایت و شرکت در انتخابات به نفع رفسنجانی را ، مزه مزه می کند .چپ رفرمیست ایران ، موجود ذلیل و ذبونی است که برای رفسنجانی ،  قند در دل آب می کند .این چپ رفرمیست  ، گهگاه شعار های تند و تیزی درباره ی سازماندهی مستقل کارگران و زحمتکشان هم می دهد ؛ ولی مثل همیشه ، چشمش به بالایی هاست !. و امیدی به تشکل مستقل کارگران و زحمتکشان ندارد . کارگران و زحمتکشان ایرانی ، نباید در رویارویی جناح های مختلف حاکمیت ، ماهیت بورژوایی و ضد کارگری این یا آن جناح حاکمیت را ، به فراموشی بسپارند .کارگران و زحمتکشانی که نانی در بساط ندارند ، و گرانی مسکن و هزینه های مختلف زندگی ، کمرشان را شکسته است ، با آمدن رفسنجانی به جای احمدی نژاد  ، تغییری در وضع شان ایجاد نمی شود .رفسنجانی از پشتیبانان سرسخت اقتصاد نئولیبرالی است .طرح قطع یارانه ها که در دولت احمدی نژاد به مرحله عمل درآمد ، در واقع نتیجه ی فعالیتی است که در دوره ی رفسنجانی آغاز شده بود .گرانی و فقر و فلاکت و استبداد مذهبی ناشی از حکومت آخوندی ، در دوره ی رفسنجانی هم ادامه خواهد داشت .فرستادن مردم به پای صندوق های رای ، و طرفداری از رفسنجانی ، خیانتی است که رفرمیست ها در حق طبقه ی کارگر ایران،  بار دیگر مرتکب می شوند …….
انتخابات فرمایشی و قلابی رژیم را ، با تمام نیرو باید تحریم کرد .رفسنجانی ، بارها همچون آن دستان سیاه سوخته داستان کوتاه صادق چوبک ، یاران ما را  جلوی چشمانمان ربوده است .نمی خواهیم مثل آن مرغ های بی تفاوت در آن قفس سرد و کثیف ، به نوک زدن در کثافت ادامه دهیم .

برای خواندن کل مقاله روی تیتر آن کلیک کنیم.

رزا: مرغ ها یا آقایون؟!
در ضمن در بخشی از سخنان شالگونی فاکت ار ار مارکس علیه باکونین را خواهیم شنید. به راستی که تبحربرخی از مارکسیستها است، هر اَنی را خورده و تبلیغ کنند. حکومت شالگونی ها نیز بدون تردید با توجیح تمامیت ارضی ایران، دفاع از طبقه کارگر و... به دیکتاتوری سرخ خواهد انجامید. در این شک نکنیم.
یادمان نرود سوسیال دمکراسی آلمان را که به محض قدرت گیری اولین قدم رزا لوگزامبورگ و لیبکنشت را سر زد. سوسیال دمکراسی ایرانی هم همان راه را میرود...


 راهکار من برای تحریم انتصابات !
  من مهر انتخابات این دوره (و یا هر دوره دیگه ای) را بصورت عکس یا فایل فتوشاپ و یا هر جور دیگه ای در اولین فرصت اینجا خواهم گذاشت و هر کس که فکر میکنه در آینده براش مشکلی پیش میاد میتونه این عکس رو روی شناسنامه خودش پرینت کنه...
   حتا من طریقه مهر درست کردن رو هم میتونم بگذارم اینجا تا بتونید مهر انتخابات درست کنید و واسه دوست و آشنایی که قصد رای دادن دارن(!) استفاده کنید.

مهر و پرینت لازم نیست. هر کس که رای می دهد بی وجود است . با هر بهانه ای .
دمت گرم، فکر بسیار عالی و به درد بخوریه. منتهی به نظر من بجای پرینت کردن شناسنامه اگه مهر درست کنیم و با استامپ با همون رنگی که تو حوزه های مربوطه به کار می برن روی شناسنامه بزنیم بهتره و اگر هم بخوان امتحان کنند که مهره یا پرینت، تیرشون به سنگ می خوره. لعنت خدا بر خامنه ای و دار و دسته ی مفتخورش که هر چی می کشیم از دست این دجال بی دینه.

واقعیت تلخ انتخابات در حکومت آخوندی 

 http://youtu.be/OrAvVwfLk0k

۱ نظر:

naskhad.blogspot.com گفت...

رفیق پس چی شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!