۰۷ شهریور، ۱۳۹۲

دانلود کتاب اما گلدمن (آنگونه که من زیستم) + فیلم دستگیری ناشهروندان معترض آلمان



پناهجویان اعتراضی جنوب آلمان ابتدا خرگوشی و الان لاکپشتی، اما کماکان بطرف مقصد (شهر مونیخ) در حرکتند!
 اما گلدمن میگه: " مردم فقط به همون اندازه آزادی دارن که هوش خواستنش رو و شهامت گرفتنش رو".
و اینها، ناشهروندان آلمان هم شهامتش را دارند و هم هوش خواستنش را و بلاخره هم میتونند روزی قانون غیر انسانی "محدودیت حرکت" را برچینند. حمایت ما از آنان البته رسیدن به آن را تسریع میکنه.
از آنها حمایت کنیم!
وقتی قانون غیر انسانی است، سرپیچی از آن یک وظیفه میشود.
فیلم زیر روز 5 ام مارش طولانی بطرف مونیخ است.
فیلمها از اینجا:

معرفی چند کتاب آنارشیستی + لینک دانلود آنها + دانلود کتاب آن گونه که من زیستم/ اِما گُلدمن



 لینک دانلود کتاب اما گلدمن "آنگونه که من زیستم"
mer30
 




فایل کتاب حدود 300 مگا بایت و به فرمات پی دی اف است. برای کوچک کردن حجم فایل به کمک شما نیاز داریم. اگر موفق شدید، یا به آدرس ای میل بلاگ بفرستید و یا لینک فایل کوچک شده کتاب را در قسمت کامنتها برای همگی بگذارید. مرسی
Rosa: یک تشکر مخصوص هم از لینک گذار بالا، خواندن این کتاب یکی از آرزوهای من بود، که الان متحقق شد.
 من دیشب با پروگرام زیرنتونستم فایل را کوچک کنم!
FILEminimizerSuite

مطالب مرتبط در رابطه با کتاب در زیر. برای خواندن آنها روی تیترهای زیر کلیک کنیم.

آن گونه که من زیستم / اما گلدمن

۲ نظر:

pedygonzales گفت...

http://www.mediafire.com/download/n745wxe0hvb4428/Angoone.pdf

RosaArchiv گفت...

mer30