۲۲ شهریور، ۱۳۹۲

7 نفر از زنان مجاهد در عراق بزودی به رژیم ایران تحویل داده میشوند!

رزا: بعد از سلاخی 52 نفر از مجاهدین با دستان بسته در قرارگاه اشرف/ عراق، گویا قرار است 7 نفر ازگروگانها هم بزودی به ایران تحویل داده شوند. اسامی آنان مشخص نیست اما جایی خواندم ، زنان مجاهد هستند که در حمله اخیر به گروگان گرفته شدند. رجوی که آبرویی ندارد. آقای ناظر فعلا نامه دادخواهی را برای امضا فرستادند. اگر امکان امضا دارید، دریغ نکنید.
اگرچه تابحال کسی با امضا نجات نیافت، اما پژواک این اعتراض ها در دل تاریخ خونبارمان خواهد ماند.
برای امضا ی دادخواهی باید به صفحه دیدگاه وارد شد و پایین متن فارسی صفحه دادخواهی است اینجا

اعضای ربوده شده مجاهدین به ایران مسترد می شوند

 طبق خبری که ساعتی پیش از طرف مجاهدین منتشر شد 7 نفری که در جریان قتل عام کمپ اشرف ربوده شده بودند و در محلی در نزدیکی بغداد زندانی بودند امروز بعد از ظهر توسط چند هلی کوپتر وابسته به نخست وزیری عراق از بغداد به شهر العماره در جنوب عراق منتقل شده اند تا به ایران استرداد شوند. گروگانها همه افراد حفاظت شده تحت كنوانسيون چهارم ژنو و بنا به بیانیه كميسارياي عالي پناهندگان ، پناهجو محسوب میشوند و باید از حفاظتهاي بين المللي برخوردار باشند. سازمان ملل باید بسرعت برای جلوگیری از استرداد آنها اقدام کند. آنها در معرض شکنجه و اعدام قرار دارند.

 تلفن های تماس برای تقاضای آزادی این ربوده شدگان :

کمیساریای پناهندگی در ژنو : (+41)-22 739 8111
عراق : 0119647704431286
آمریکا : 12026474000 - 


مردم آزاده جهان
در 10 شهریور 1392 (اول سپتامبر 2013) 52 نفر از پناهجویان غیر مسلح ساکن در اشرف، توسط نیروی ضربت تحت فرماندهی مستقیم سپاه پاسداران، به قتل رسیدند، و 7 نفر از ساکنین به گروگان گرفته شدند.  مطلع شده ایم که گروگانها از منطقه ای در نزدیکی فرودگاه بغداد به العماره منتقل شده اند، تا به رژیم جمهوری اسلامی تحویل داده شوند.
با توجه به این امر که ساکنین اشرف افراد تحت الحفاظه هستند، کشتار 52 پناهجو، گروگانگیری 7 پناهجوی دیگر، و حال آماده سازی برای تحویل آنها به رژیم اسلامی که مطمئنا به شکنجه و قتل آن گروگانها منتهی خواهد شد، برخلاف کنوانسیون 4 ژنو است. مسوولین در عراق، ملل متحد و آمریکا که امنیت آنها را تضمین کرده بودند، قانونا و بنا به تعهدات مکتوب و مستند، موظف به اقدام فوری برای پیشگیری از این استرداد هستند.
ما امضا کنندگان از مردم آزاده جهان می خواهیم تا با حمایت از این فراخوان مسوولین فوق الذکر را متعهد سازند که سریعا در جهت آزادسازی این گروگانها اقدام کرده، و امکان تحویل این 7 گروگان به صلیب سرخ را مهیا سازند.
http://www.didgah.net/FarakhanSafheyeNakhost.php

20 شهریور 1392
لینک به اسناد و اطلاعیه ها:





۱ نظر:

ناشناس گفت...

این وطن فروشا پاشون به ایران برسه مردم جرشون میدن به حکومت نمیرسه یه مشت ادم کش وطن فروش کثیف باید این 7 واون 20 تایی که باقی مونده بودن میکشتن