۰۸ اسفند، ۱۳۹۲

فیلم تکاندهنده ی حلق آویز با ضرب و شتم جوانی که از دیدار مادرش در پای چوبه ی دار محروم شد

 مرتبط:
اطلاعاتی در مورد فیلم تکاندهنده ی حلق آویز با ضرب و شتم جوانی که ازدیدار مادرش در پای چوبه ی دار محروم شد

توجه: فیلم اعدام در ملا عام صحنه های دلخراش و دیالوگ دلخراشتر.
هشدار: فیلم اعدام / صحنه‌های تکان‌دهنده تلاش‌های یک اعدامی برای دیدن مادرش قبل از اجرای حکم
 
رزا: دوستان برای دیدن قساوت رژیم همین یک فیلم کافی است. روزهای برچیدن طنابهای اعدام، یادمان نرود کشتگان این روزهای آخر را.
اعدام جنایت است. 

خبرگزاری هرانا – سحرگاه روز جاری  چهار زندانی دیگر در محوطه زندان رجایی شهر کرج از طریق چوبه دار اعدام شدند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سپیده دم روز جاری چهارشنبه ۷ اسفند ماه سه زندانی در محوطه زندان رجایی شهر کرج از طریق چوبه دار اعدام شدند.
این چهار زندانی به اتهام قتل عمد به قصاص نفس (اعدام) محکوم شده بودند.
صبح امروز نیز سه زندانی متهم به تجاوز به عنف در نقاط مختلف استان البرز از طریق چوبه دار اعدام شدند که با احتساب آنها هفت نفر در استان  البرز اعدام شدند.
تصاویر مستند از ضرب و شتم یکی از اعدام شدگان صبح امروز در کرج

فیلم / فقط  در حکومت اسلامی
در گیری جوان اعدامی در پای چوبه دار بر سر خواست دیدن مادر


پرسیدن آخرین خواسته از یک محکوم به اعدام در پای چوبۀ دار و برآورده کردن آن ، رسمی است که در همه جا مرسوم است . هر چند هم که آن خواسته بزرگ باشد، باز هم باید سعی شود که قبل از اجرای حکم آن را برآورده کرد. این بیچاره تنها خواسته اش دیدار مادرش از نزدیک در آخرین لحظه بود. شاید می خواست برای آخرین بار روی مادرش را ببوسد و از او حلالیت بطلبد و خداحافظی کند.  ولی این بی شرف ها این آرزوی کوچک را هم برآورده نکردند و با کتک زدن و ضرب و شتم او را  بالای دار فرستادند. تف بر شما جانیان از خدا بی خبر. چنگیز  و هیتلر و  قوم تاتار و مغول باید پیش شما بیایند و درس بی شرفی و پست فطرتی بیاموزند. شرمتان باد.  
 مصاحبه ی مهشید ندیری را با منتشر کننده ی این فیلم در اینجا در کلیپ ببینیم.

با اظهارات جوانی که فیلم را (در تاریخ 6 اسفند) در شبکه های اجتماعی منتشر کرده ، خبر هرانا و مرتبط کردن فیلم با اعدام علنی سه جوانی که به جرم تجاوز در 7 اسفند در اعدام علنی به قتل رسیدند،  بی اعتبار میشود.  همچنین اظهارات رژیم در نسبت دادن این فیلم به اعدامهای 7 اسفند هم بی اعتبار است.
با انطباق عکس اعدامیان 7 اسفند و فرد اعدام شده در فیلم منتشر شده نیز، مشخص است که فیلم قدیمی تر است. چشمان متهم را مانند اعدام های این اواخر با چشمبند نبسته اند، اگرچه پابند و دستبند بخوبی در فیلم قابل مشاهده است...

اعدام یک زندانی در کرج 

۳ نظر:

ناشناس گفت...

آخه الاغها اگر به شما یا خواهر و یا مادرتون تجاوز میشد بازهم گه اضافه می خوردید. آخه آشغالا واقعا فکر میکنید که ما اسلام و امام حسین رو ول می کنیم شما صهیونیستها رو می چسبیم مگه خودمون چلاغیم که شما می خواید برای ما تصمیم بگیرید. خیلی بیچاره اید. دلم برای احمق بودنتون میسوزه خیلی ابلهید

RosaArchiv گفت...

الاغ ؟
وجود جنایت به وجود حکومت اسلامی شماها وابسته است. سرنگونی شما و حکومت تان مسلمن باعث پایین رفتن آمار جنایت است. شماها با تربیت اسلامیتان همه را پر از عقده ی جنسی بار آوردید. خود شما تبلور عقده و در ارگاسم اعدام و سرکوبید.
پایان حکومتتان نزدیک...

ناشناس گفت...

باید نظر سازمان ملل در مورد این نحوه مجازات پرسیده شود وگرنه هیچ اعتباری ندارد.