۰۶ فروردین، ۱۳۹۳

عزاداری آذر ماجدی برای آلتهای تجاوزگر! / رزا


رزا: داشتم مقاله ی فتوای "حرام بودن اعتراض برهنه" ی خانم ماجدی را میخواندم. به پاراگراف پایین که رسیدم، تگری زدم از اینهمه پاچه خوری.

آذر ماجدی
ما فمن را بعنوان یک سازمان التقاطی، هیاهو چی و "رادیکال فمینیست" نقد کردیم. این سازمان یک روز علیه اسلام سیاسی برهنه می شود، یک روز از موضع ناسیونالیسم اوکراینی علیه روسیه، روز دیگر در اعتراض برهنه در واتیکان به مردانه بودن پاپ اعتراض می کند و خواهان انتخاب پاپ زن می شود. یکی از لگوهای شنیع و مشمئز کننده این سازمان تصویر یک زن جوان برهنه است که در یک دست یک داس بدست دارد که از آن خون می چکد و در دست دیگر یک آلت جنسی بریده شده و خون چکان مرد! همین لگو کافیست که هر فرد و سازمان آزادیخواه و برابری طلب را به نقد جدی این جریان بکشاند و صف خود را از این سازمان متمایز کند. تداعی شدن با چنین سازمانی نه تنها پیشرو نیست، بلکه بمعنای قرار گرفتن در کنار یک جریان ضد مرد و باین اعتبار ارتجاعی است

رزا: گروه فیمن با همین پلاکاردش بیشتر از همه، مردم را متوجه توریست سکس کرد.  این مارکسی ها راستش من را یاد خود مارکس می اندازند. رهبرشان متجاوز به خدمتکار، هوادارانش هم دل پر رحمی به تجاوزگر دارند. از نظر جامعه ی زنان فرقی نمیکند طرفدار آل محمدباشی و به دختر بچه ها تجاوز کنی،

زنهای پاچه خور همه جا هست. برخی از فاطی فیمینیستهای حکومتی هم سر قانونی شدن ازدواج با فرزند خوانده، افتادند دنبال لابی گری در مجلس اسلامی. قبلش هم همین بود سر صیغه و اینکه اصلن صیغه اسلامی است یا نه. قبل ترش هم  سر سن ازدواج قانونی، آن هم با رو انداختن به نماینده های مجلس که خودشون چند زنه هستند و یا اغلب با دختر بچه های نابالغ ازدواج کردند.
اینکه زنی آلت بریده ی توریست سکس را پوستر میکنه برای ایجاد توجه بقیه به بالا رفتن آمار مردان توریست با هدف سکس با زنان و کودکان کشورهای فقیر " شنیع و و مشمئز کننده" هست، آنجور که آذر ماجدی نوشته، یا آن آلت متجاوز شنیع و مشمئز کننده؟
به نظر من حمایت از کیر های متجاوز از همه بیشتر شنیع و مشمئز کننده هستند...
تازه نوشته: یک جریان ضد مرد این پوستر را درست کرده.
رزا: باید پرسید که مگر مرد فقط کیر است؟
در مورد عمل "شنیع و مشمئز کننده" ی زنان شرکت کننده در اعتراض لخت 8 مارس امسال جلوی موزه ی لوور پاریس هم گویا این عمل در مقاله ی ماجدی ضد "سنت 8 مارس" قلمداد شده.

اما اگر لخت شدن جلوی موزه ی لوور در روز جهانی زن، ضد 8 مارس است (آنطور که خانم ها "کمونیست" اعلام میکنند)، باید به آنها اعلام کرد که اگر این روز "کپی رایت" ی هم داشته باشه (که نداره) این کپی رایت فقط دست زن های کارگر نساجی نیویورک هست که سال 1857 است، که اعتصاب کردند و سرکوب شدند. و بعدن سمبلیک این روز، روز جهانی زن اعلام شد.
راستش گروه فیمن هر ایرادی هم که داشته باشه، یک مویشان می ارزد به پاچه خورها، لابی گر ها و دستمال کشان سیستم مردسالار.
سیستم مردسالار/ سرمایه داری بخشی از زنان را سرگرم مبارزه ی تسخیر قدرت کرده.
همانطور که پلیس رنگین پوست خشن ترین سرکوبها را اعمال میکنه تا در سیستم امنیتی خودش را تثبیت کنه، همانطور که تواب از خود بازجو، بازجو تره، همانطور هم زنان ذوب شده در مردسالاری از خود مردسالاران بیشتر حافظ منافع متجاوزین به جسم و جان زنان و کودکان هستند.
خوشبختانه مردان زیادی با شبکه های زنان در افشای پدوفیلی، توریسم سکس، فحشای کودکان و قاچاق زنان همکاری میکنند. پوستر فیمن در این راستا برایشان اصلن مشمئز کننده نیست. چون آلت بریده شده آنان نمایش داده نشده و چون آنان مرد بودن را در آلت شان تجسم نمی کنند. چون آنان هم مخالف صدمه دیدن کودکانند و...
شنیع بودن این پوستر هم در واقع سفسطه های آبجی "کمونیستها" است که این پوستر را بدون توضیح متن آن، بر سر علم عزاداری شان گرفته اند و زیر آن آلتها ی تجاوزگر "یا حسین" کشته شد براه انداخته اند....
به هر حال ما در جامعه ای زندگی میکنیم که ریحانه جباری ها را به دار می کشند.
 وقتی زنان  در برابر تجاوز از خود دفاع میکند، سرکوب می شوند.
هیاهوی آذر ماجدی علیه پوستر فیمن که نفی پدوفیلی و علیه توریست سکس است، تنها یک جوک بی مزه است.
اینهمه خودشیرینی تنها در مجالس مردسالاران خریدار دارد.
اگر مردان حزبی این را توهین به مردانگی شان اعلام می کنند و زنان حزبی نیز در دفاع از مردانگی رفقایشان هیاهو براه انداخته اند، اما پدران دخترکان و پسرکان نیز این را حمایت از کودکانشان ارزیابی کرده و "ضد مرد" نمیدانند. چرا که مردانگی نیز به داشتن "کیر متجاوز" نمی باشد.

مرتبط: برای خواندن کل مطلب در منبع روی تیتر آن کلیک کنیم

اینجا هم نظر خوانندگان را به کامنت دونی بلاگ جلب میکنم.
 روی کلمه ی اینجا کلیک کنیم بحث کامنت دونی بلاگ باز میشه!
 Rosa:  کسی میداند حرف اصلی آقای صالحی نیا چیست؟ 
برایش الان نوشتم: آقای صالحی نیا وظیفه ی خانم مجد را در جلسات مناظره تان را اینگونه نوشتید:  "همانطور که سیمین (خانم مجد) توضیح داد ایشان در تربیبون مناظره مدیریت می کند. مدیر مناظره باید بی طرفی را نشان دهد. موضع نگیرد. سوال را از همه به یکسان بکند. ایشان در اون پروژه کارش اینست و من ازش بسیار ممنون هستم."
رزا: من هم پیشنهاد میکنم که این بار شما (آقای صالحی نیا) مدیریت مناظره کنید، من و خانم مجد و خانمهای دیگر مناظره کنیم:)


ازدواج  درمیان سیاست‌مداران
اگر روش و سیره سیاستمداران و افراد برجسته در هر کشور را الگویی برای نسل‌های بعدی و جوان‌ترهای آن کشور بدانیم، باید به این نکته اعتراف کرد که در کشور ما هیچ یک از سیاست‌مداران معاصر، خاصه بعد از پیروزی انقلاب الگوی مناسبی در زمینه ازدواج برای جوانان نمی‌توانند باشند
حسن روحانی رییس جمهوری کنونی زمانی که همسرش صاحبه عربی چهارده ساله بوده با وی ازدواج کرده. آن هم در زمانی که سن قانونی ازدواج پیش از پیروزی انقلاب اسلامی هجده سال تعیین شده بود.اکبر هاشمی رفسنجانی نیز با همسرش عفت مرعشی در سن سیزده سالگی ازدواج کرده است.سید علی خامنه‌ای نیز در زمانی که همسرش خانم خجسته شانزده ساله بوده با وی ازدواج کرده است.خدیجه ثقفی همسر روح‌الله خمینی نیز در سن شانزده سالگی تن به ازدواج داده است.
عکسهای این پست از اعتراض عریان علیه کنفرانس اسلامی در برلین/ آلمان است.
عکس اول نیز پوستر فیمن در اعتراض به توریست سکس میباشد.
غیر مرتبط:
ترجمه ی کتاب
"مجازات اعدام– منشأ، تاریخ، قربانیان"
اثر کارل برونو لدر است. مشخصات اصل آلمانی کتاب چنین است:
Karl Bruno Leder: Todesstrafe  - Ursprung, Geschichte, Opfer, München 1987
لینک ترجمه ی 3 بخش از کتاب در زیر

«برگشتم از پلیس‌های سرزمین خودمان کتک بخورم»
رزا: از خود تیتر بوی شونیسم میاد، طرف فکر کرده وارد بهشت شده! و حالا با یک کتک کاری و فحش ناموسی رجعت! یه جورایی اینها فکر کردند، اینور آب براشون حلوا نذر کرده اند. در حالی که هر کجا انسان برای رهایی خود در حال مبارزه است. کسی هم با فرش قرمز قرار نیست به استقبال بیاد. زندگی خود یعنی مبارزه...

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام رزا.
منتظر انتشار مناظره هایت با سیمین مجد هستم و چه خوب که با دیگران هم مناظره کنی سر مسائل بنیادی و سر تفاوتها تا ما هم از دل این بحث ها چیزی یاد بگیریم و حس کنیم کمتر تنهاییم.
ممنون ازت که هستی.سالم باشی و شاد.

HR

Rosa گفت...

سلام عزیز
در گفتگو با سیمین مجد مشکلی نیست. من هم امیدوار انجام بشه.
با دیگران بطور مشخص با صالحی نیا اما علاقه ای ندارم. چون سریال مناظره هایش کاملن کپی و فرم سیستم است.
ما چیزی یاد بگیریم یا راه حلی از دلش بیرون بیاید و یا پرسش های درست و در جهت شفاف شدن موضوع باشد را بعید میدانم.
از طرفی هم راستش کاری ندارد ما تریبون یوتیوب خود را ایجاد کنیم و اینجوری هم زیر بار فرم نمایشی آنها نرویم، بهتر است.
فراموش نکنیم که از نظر آنارشی ابزار با هدف باید جور در بیاید.
ما بعنوان فیمینیست هم نمی پذیریم زنی را جلوی دوربین بنشانند و فقط مردان ابراز نظر کنند.
و زن مدام از حضور مردان و اظهار نظرشان تشکر کند.
به نظرم مناظره ی شمی و نظری و صالحی نیا دقیقن بر طبق سنت بورژوازی/ مردسالار بود.
بگذریم.
با مهر
و آرزوی روزهایی بهتر برایتان
رزا