۰۸ فروردین، ۱۳۹۳

دانلود قصه های من و بابام



 قصه‌های من و بابام مجموعه قصه‌های مصور نوشته نویسنده آلمانی اریش اُ زر است. این نویسنده که نام مستعار هنری خود را پلاوئن گذاشته‌است در سال ۱۹۰۳ در شهر پلاوئن به دنیا آمد و در ۱۹۴۴ در برلین درگذشت. این کتاب در ایران توسط آقای ایرج جهانشاهی ترجمه و توسط انتشارات فاطمی در سه جلد به چاپ رسیده‌است. کتاب قصه‌های من و بابام در سال ۱۳۷۷ به چاپ سیزدهم رسید. تعداد صفحات سه جلد کتاب حدود ۳۱۰ صفحه‌است.
ریش ازر، در ۱۸ مارس ۱۹۰۳، در آدورف در منتطفه فوگتلند آلمان بدنیا آمد. وی ۶ ساله بود که به همراه خانواده‌اش در سال ۱۹۰۹ به «پلاؤن» نقل مکان نمودند. در سن ۱۷ سالگی علی‌رغم مخالفت‌های خانواده، به لایپزیگ رفت و از سال ۱۹۲۱ تا ۱۹۲۶ در «آکادمی هنرهای گرافیکی و صنعت چاپ» تحصیل کرد. تلاش برای امرار معاش، وی را به سوی طراحی بروشورهای تبلیغی و پلاکارت، سوق داد. وی در سال ۱۹۲۹ با «ماریگارد»، همکلاسی سابقش ازدواج کرد، یکسال بعد صاحب پسری به اسم «کریستیان» شدند.
با قدرت گرفتن هیتلر در سال ۱۹۳۳، شرایط دشواری برای ازر و همکارانش ایجاد شد. کاریکاتورهای سیاسی اش که در مخالفت با نازیسم بود منجر به ممنوع شدن آثار وی در سال ۱۹۳۴ گردید. چند سال بعد انتشاراتی «اول اشتاین» وابسته به مجله برلین با انشار کتاب قصه‌های من و بابام توانست برای ازر، به عنوان نقاشی غیرسیاسی، اجازه کار بگیرد، مشروط بر اینکه وی از اسم واقعی خود استفاده نکند. به این ترتیب، ازر، نام مستعار «ای، او، پلاؤن» که به معنای «اریش ازر از پلاؤن» بود را برگزید. در نهایت اِ‌ریش اُزر در دورانی حکومت دیکتاتوری و استبداد هیتلر به علت کاریکاتورهای سیاسی اش، در سال ۱۹۴۰ به زندان افتاد. او که می‌دانست او را پس از محاکمه خواهند کشت، در۵ آوریل ۱۹۴۴ در زندان خودکشی کرد.
یکی از تأثیرگذارترین داستان هایی که خوندم (یا تماشا کردم). با کمک شش تا تصویر کوچک، حرف بسیار بزرگی رو می رسونه:

قصه های من و بابام - جلد 1
6.35 MB
 قصه های من و بابام - جلد 2
http://filesave.me/file/36261/Vater-Und-Sohn-Farsi-Book-2002-5bwww-pastou-blogsky-com-5d-pdf.html
 قصه های من و بابام - جلد 3

از فوکو / 8 فایل صوتی به زبان آلمانی برای دانلود در لینک زیر

foucault.rar (27.39 MB)

کتاب جامعه ی مصرفی به فارسی/ دانلود

JameyeMasrafi.PDF (4.89 MB)

 کتاب یک روز از زندگی  ایوان دنیسویچ  به فارسی
یک روز از زندگی ایوان دنیسویچ (به انگلیسی One Day in the Life of Ivan

رزا: از همه ی دوستان برای معرفی و فرستادن فایل ها ممنون. بزودی بقیه را هم برای دانلود در سرور قرار میدهم.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلامی دوباره.
موزیک و شعر خوب از سبک انارکو پانک دهه 80
https://www.youtube.com/watch?v=KkPuIKDEqs8


hr

Rosa گفت...

وای
مرسی
روزم را نجات دادید!
خیلی عالی بود