۱۳ مهر، ۱۳۹۳

تجاوز گروهی و سیستماتیک به سگ های منطقه ی بومهن



رزا: راستش فکر میکنم این "ارازل و اوباش و معتادان" خود چقدر باید داغان باشند که دست به اینچنین جنایتی بزنند. البته از این سیستم تبهکارانه پرورش عقده ای های جنسی تعجبی ندارد. خبر را بدون توضیح منتشر میکنم. اگر پولی دارید برایشان بفرستید. امیدوارم سگها بزودی بهبود یابند.

برخیز که غیر از تو مرا دادرسی نیست ....
و باز هم فرشته دیگری را در همان جای قبلی که آرزو را نجات داده بودیم پیدا کردیم که مورد تجاوز وحشتناک جنسی قرار گرفته است.
دوستان یادتان هست چندی پیش عکس سگی را شیر کردیم که در بومهن حامیان ما پیدا کرده بودند که مورد تجاوز وحشتناک جنسی قرار گرفته بود طوریکه واژن و مقعد حیوان یکی شده بود.
عفونت وحشتناک و خونریزی و زجری که کشیده بود در کلمات قابل وصف نیست.اسمش را آرزو گذاشتیم.
برای آرزو فقط 400 هزار تومان کمک مالی جمع شد که این مبلغ هزینه ویزیت و رادیولوژی آرزو شد و درمان پایش که به شدت مشکل داشت و عمل جراحی آرزو به خاطر کمبود هزینه به تعویق افتاد.
2 روز پیش دوستان ما که برای غذا رسانی به همان منطقه در بومهن که پر از معتاد است رفته بودند سگ دیگری را با خونریزی وحشتناک و وضعیت اسفبار پیدا میکنند که دقیقا همان بلایی که بر سر آرزو آمده بود نیز بر سر این حیوان زبان بسته آورده اند.
اسم او را نیاز گذاشتیم..چون چشمان معصومش پر از نیاز و خواهش برای کمک و زندگیست.
نیاز پیش دکتر افروزی ویزیت شد. اندام تناسلی اش بشدت آسیب دیده است و مگس ها هم در آنجا تخم ریزی کرده اند و مملو از لارو مگس شده است.
نیاز این دختر زیبای ما از مردها به شدت میترسد.انقدر زجر کشیده و مورد تجاوز قرار گرفته که حتی راه رفتن برایش دشوار است.
گوشتی در بدن ندارد.گرسنه و کتک خورده مورد آزار جنسی قرار گرفته..کسی نمیداند چه بر سر توله هاش امده.
در ان منطقه وحشتناک در بومهن مثل 15 سگ دیگری که آنجا اسیرند و ما فقط توانستیم 2 تا را نجات دهیم اسیر معتادان پست فطرت بوده و بارها مورد استفاده جنسی قرار گرفته.
نیاز و آرزو دو فرشته زجر کشیده برای ادامه درمان و جراحی به کمک ما نیاز دارند.
حتی دوستانی که جای موقت برای نگهداری دارند لطفا دریغ نکنند.
نیاز و آرزو را تنها نگذارید.
6396071108315318 بانک سرمایه به اسم زرین نصب
تلفن 09212270938


از کامنتها- با تشکر از وحید برای لینک.
 برای خواندن کل مطلب روی تیترها کلیک کنیم.

لطفن پی نوشت دوم پایان پست را زیر عنوان" شیاد بزرگ افشاگری می کند" را حتمن بخوانید!
چگونه عده ای فریبکار و دغل باز زیر نام انجمن های حمایت از حیوانات کلاشی می کنند!
لطفن بخوانید، آگاه باشید و خواندن آنرا به دیگران سفارش کنید
هر از گاهی دوستان می پرسند چگونه می توان گروه های درست و راستین حمایت از حیوانات در ایران را شناخت؟
در این پست به افشای یکی از این افراد که با نام گول زنک "انجمن حمایت از حیوانات معلول و آواره" پیوسته از مردم درخواست کمک مالی  می کند و تا بحال جز درخواست کمک مالی کاری برای حیوانات را انجام نداده می پردازم.
متاسفانه بسیاری از دوستداران و پشتیبانان راستین حیوانات نیز، تنها به نام گول زنک و تعداد طرفداران این صفحه نگاه می کنند و نام این کلاش را در فهرست صفحه های مورد علاقه  شان گذاشته اند!!! و کمک مالی هم می کنند!!!
بابک نیکویی در اول دسامبر ٢٠١١ این صفحه را درست کرده و در طول این مدت، ٧٥,٠٠٠ دوستدار پیدا کرده!!! حامیان حیوانات گیلان در ٨ اکتبر ٢٠١١ یعنی دو ماه زودتر عضو فیسبوک شده و با وجود داشتن پناهگاه، زحمات بی دریغ و شبانه روزی و عکس های بسیاری از حیوانات پیش از درمان و پس از بهبودی، تنها ٦,٠٠٠ عضو دارد!!!
البته دلیل این تعداد زیاد دوستداران ایشان را توضیح خواهم داد...

برشی متفاوت و حتی چندش اور از جامعه - تجاوز به سگ!
خبر کوتاه و خلاصه است، در صفحه فیس بوک واگذاری حیوانات و دیده بان حقوق گربه ها،عکس دو سگ را گذاشته اند و در توضیح اش نوشته اند که نیازمند کمک پزشکی هستند.اما برای چه؟یا دلیل یا مرض این حیوانات چە بوده است؟
جواب کوتاه است این دو سگ به کرات مورد تجاوز گروهی از مردان قرار گرفته اند،مردانی که گردانندگان صفحه مزبور انها معتاد و ارازل و اوباش منطقه بومهن معرفی کرده اند،البته این که فاعلین عمل چه کسانی بودند سند یا دلیل ارایه نشده،ولی اینکه خبر درست است و عکسهای ارایه شده نشان از این دارد که فارغ از کیستی فاعلین عمل،خبر موثق است و در گوشە ای از سرزمینمان انسانهایی هستند که می توانند ده یا بیست نفر جمع شوند و به سگی تجاوز کنند،غیر قابل انکار است.
به راستی خبر و تصاویر انقدر تکان دهنده و حال بهم زن هستند که حتی نمی شود خبر سه سطری را به روال معمول در دقیقه ای خواند،چه رسد که خبر را پوشش داد و یا بر ان تحلیل یا تاویلی نوشت.البته کسی هم اینکار را نکرده است، نه جامعه می خواهد این خبر را بخواند و نه حتی کسی می خواهد با پوشش این خبر چندش اور، احساسات عمومی جامعه را جریحه دار کند.
اینکه جرم و جنایت از پیدایش انسان بوده و تا اخر هم خواهد بود مسله ای نیست که کسی بر ان شک داشته باشد و یا اصولا نمی توان جامعه عاری از جرم و جنایت پدید اورد،ولی نکته ای که است اینجا نه جرم و جنایت و یا دفاع از حقوق حیوانات مد نظر است که بیشتر از ان انحطاط اخلاقی مد نظر است که این واقعه ان را نمایان می کند،البته ممکن است که انتقاد شود فاعلین عمل عده قلیلی هستند که حتی معتاد و ارازل و اوباش هستند که نمی توانند جامعه میلیونی ایرانی را به تصویر بکشند!البته که انتقاد مزبور می تواند صحیح باشد ولی در اینجا این سوال پیش می اید که با تقلیل این افراد به معتاد یا ارازل نمی توان زشتی عمل را کم رنگ کرد یا نقش و مسولیت جامعه و حاکمیت را مقابل عمل انجام گرفته نادیده گرفت.
عاملین یا فاعلین عمل معتاد باشند یا ارازل،انها بخشی از جامعه ما هستند،انها حتی می توانند جزیی از خانواده ما باشند!البته این نکته هم است که اگر ما حتی موارد بالا قبول نداشته باشیم،این دور از واقعیت نیست که هر لحظه کودکان،خواهران و فرزندان ما می توانند قربانیان فاعلین عمل شوند،اصولا تضمینی بر این نیست که کودکی جای سگ را نگیرد،مسله در این نیست که در این حکومت اصولا بیست نفر نمی توانند جمع شوند و کتابی بخوانند و نشر دهند و بیست نفر می توانند همفکر و هم عمل پیدا کنند و به سگی تجاوز کنند.مسله در این است که شکافی عظیم بنیان اخلاقی جامعه را فرا گرفته.مسله در ان بیست نفری است که می توانند بیست نفر شوند و به سگی یا انسانی تجاوز کنند.اینکه چه کسی مقصر است؟سوالی است که در حیطه صلاحیت اهل علم است،شاید هم مهم نباشد مقصر کى باشد،که اصولا کمکى به حل قضیه نمى کند.
اما اینکه ما در این جامعه زندگی می کنیم در جامعه اى که سگانش در معرض تجاوز هستند،چه بخواهیم یا نخواهیم از تبعات اش متاثر شده و نصیب خواهیم برد.
قهرمان قنبرى


ترانه ی عشق گذشته ها:
Naser Montazeri - Eshghe Gozashta
ناصر منتظری -متولد 1355 بندرعباس

۱ نظر:

RosaArchiv گفت...

مر30 وحید جان
گذاشتم روی صفحه.
با عشق و همبستگی