۰۹ دی، ۱۳۹۳

عکس تمام لخت گلشیفته + گزارش تکان دهنده ی تلویزیون بارزانی (کردستان) از جنگ!

رزا: اول گزارش بارزانی که کانال تلویزیونی (1 میلیون دلاری) اش بدست یکی از فامیلهایش گردانده میشود. پس از دیدن گزارش از خنده بخود شاشیدم. کانال فوکس نیوز احتمالن باید از اقلیم یاد بگیرد!
تقلیل جنگ به بازی و گیم اما بسیار خطرناک است!
لینک فیلم در زیر

Kurdish news broadcast 



The translations;
He's talking about the Kurds has controlled 50 Villages with the Help of NATO jet fighters. and Etc....
But this Channel is supported by Kurdish Prim minister Nechrvan Barzani ( The nephew of Masoud Barzani. The y want to show people a new technology of news broadcasting. They spend $1000000's on the news but they can't pay on month of salaries of employees and hard working people in Kurdistan.
Bombing WEATHER!
This is not Kurdish but Sorani Kurdish. As a Kurd I didn't even understand a word because I speak Kurmanji Kurdish.
Great News ! Can't wait for the 3D edition !

عکس تمام لخت گُلشیفته در زیر
برهنگی از منظر ایسم ها! گزارش تصویری.

برای خواندن مقالات بروی تیتر آنها کلیک کنیم.

...چگونگی اقدام و انتشارعکس‌های گل شیفته نسبت به ماجده متفاوت است ، گلشیفته به عنوان یک هنرپیشه در یک آکسیون جمعی، تیزر تبلیغاتی مربوط به نهادی سینمایی در فرانسه ( کانون سینمایی سزار) به گرفتن این عکس‌ها اقدام کرده ،یعنی درعرصه فعالیت هنری، وگذاشتن این عکس ها درصفحه اینترنتی، بدون هیچ گونه اظهار نظرخاصی از جانب او صورت گرفته ، در حالیکه ماجده مطرح کرده بود که این کار به عنوان یک اعتراض انقلابی به شرایط است. گلشیفته هنرمند مطرحی است که از شرایط خفقان جمهوری اسلامی جان به لب شده ، از نسل جوانی است که درست در تقابل و تضاد با هر آنچه جمهوری اسلامی طی این سی و چندسال می‌خواسته بسازد، قرار دارد، هنرمندی که در عرصه‌ی سینمای جهانی کار می‌کند و در حال مطرح شدن است، اودخترجوانی است که از شرایط ایران سرخورده، و بار چندین ساله‌ی سرکوب و سانسوررا كشيده و اینک در شرایطي به اصطلاح  آزاد، در جامعه‌اي زندگي و فعاليت هنري می کند   كه هنرپيشگان آن با انگيزه‌ها و اهداف متفاوتي روي پرده سينما برهنه مي‌شوند. او مي‌تواند در روند فعاليت هنري‌اش در اين جامعه جذب سينماي هاليوود شود و يا به سينماي آلترناتيو بپيوندد، اگرما می خواهیم ازاو فاحشه بسازیم یا قهرمان این مسئله به ما مخاطبین برمی گردد .
ازآنجایی که در مسیرگذرازسنت به مدرنیته جامعه‌ی ما یکدست وهمگون نیست وفرهنگ‌ها و باورهای مختلفی در آن به چشم می‌خورد، برخوردها‌ی متفاوتی نیز در این مورد صورت می‌گیرد. برخوردهای افراطی از هر دو گروه مخالفین و موافقین خودمسئله سازبوده و به نوعی، ماهیت کار گلشیفته را تغییر داده است. آری گل شیفته حق دارد هر گونه که می‌خواهد بپوشد یا نپوشد و این جسارت را دارد که خود را نیمه برهنه در معرض دید عموم قرار دهد و هر گونه مخالفت با این حق فردی او از زاویه دیدگاه‌های مذهبی ، ناسیونالیستی، متعصبانه‌، ناموسی و غیرتی در واقع نگرشی مردسالارانه و متعصبانه است.
 از دیدگاهی که عاری ازبار جنسیتی است زنی که خود را با چادر و روبنده می‌پوشاند به جسم خود به عنوان یک وسیله جنسی نگاه می‌کند، زنی که به جسم خود به عنوان یک کالا برخورد می‌کند چه در فحشا و چه با ازدواج و مناسباتی که جسم خود را واگذارمی‌کند و در ازای آن از امنیت و رفاه اقتصادی و ... برخوردار می‌شود به جسم خود به عنوان ابزار جنسی برخورد می‌کند، زنی که در عرصه هنر و سینما جسم خود را چون کالایی عرضه می‌کند و این عرضه کاملا بار جنسی و سکسی دارد  باز هم دارای همان نگاه جنسیتی است.
عریانی  جسم انسان چه زن ، چه مرد خارج ازمناسبات، فرهنگ و تفکر مردسالارانه و فارغ از بار جنسیتی حاکم اساسا نه مسئله است و نه مسئله ساز،مشکل اساسی در این میان ، مناسبات جنسیتی حاکم است که در ارتباط مستقیم و هماهنگ با سیستم طبقاتی ، مردسالار و سلطه جو پدید آمده و تنها با از بین رفتن این سیستم ، از بین خواهد رفت. 

۴ نظر:

naskhad.blogspot.com گفت...

شعری از زحل غفوری در وصف گلشیفته:
دوستت دارم گل شیفته ی من.

لگد به کون آخوند.
بدون يک گام .
نشانه آزادی،...
بدون یک سلام.
جواب جاهلان،
خاموشی یک انسان.
کی است آزاد؟
کی است غلام؟
یک تصویر
بهتر از هزار کلام.

Rosa گفت...

چوخ گووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووزل....قشنگ بود

ناشناس گفت...

ممه هاش از عکس قبلیش بزرگتر شده

Rosa گفت...

شاید چشم شما کوچکتر شده!!!