۱۸ دی، ۱۳۹۳

فیلم خبری+ اطلاعات جدید از ترور کاریکاتوریست محمد در پاریس + در مورد شرایط خارجیان در آلمان و پگیدا

پیشاپیش از تماسهایی برای اصلاح این پست ممنونم. بخصوی مون آمو ها در پاریس و دوستان دیگر. این پست آپدیت میشود. در ایران نیز گویا جنبشی اعتراضی برای قتل آزادی بیان در حال شروع است...
خبر منتشر شده:

برپایه گزارش‌های منتشر شده، روز چهارشنبه، در حمله  به دفتر هفته‌نامه شارلی (شارلی ابدو) در پاریس دست کم  ۱۱ نفر  کشته شدند. این هفته‌نامه طنز سال ۲۰۱۱ پس از انتشار کاریکاتوری درباره پیامبر اسلام به آتش کشیده شده بود. یکی از توئیت های آخر این هفته نامه در مورد ابوبکر البغدادی، رهبر گروه «حکومت اسلامی» بود که پانزده دقیقه پیش از حمله به این هفته نامه منتشر شده بود. ​​گفته می‌شود دو مرد با کلاشنیکوف به این هفته‌نامه حمله کرده‌اند. برخی از کارمندان این هفته نامه به پشت بام شارلی ابدو پناه بردند.​​ به گزارش فرانس ۲۴ فرانسوا اولاند رئیس جمهور این کشور،  دستور نشست اضطراری به اعضای دولت داده است. حال شماری از مجروحان وخیم اعلام شده است.هنوز هیچ شخص یا گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است

فیلم خبری از صحنه ی مرگبار کشتار کاریکاتوریستها و روزنامه نگاران
 Charlie Hebdo attack leaves 12 dead after gunmen storm Paris offices
Paris shooting at least 12 dEead, manhunt underway
توضیح عکس: پلیس زخمی خود مسلمان بوده (به اسم مصطفی؟!) و احتمالن میگه شلیک نکن با دستهای بالا برده به تسلیم...اما او نیز با شلیک تیرخلاص به قتل میرسد.

روزنامه فرانسوی لوموند در شماره پنجشنبه ۸ ژانویه خود نوشت که عاملان حمله مسلحانه به نشریه فرانسوی طنز «چارلی ابدو»، ابتدای حمله خود وارد اتاقی شدند که در آن جلسه هیئت تحریریه برگزار بود. مهاجمان پس از آن شروع به صدا زدن قربانیان با نامشان کردن و به سمت آن‌ها آتش می‌گشودند. نخستین قربانی این حمله سردبیر نشریه بود که به «شارپ» شهرت داشت.

به نوشته لوموند، مدت زمان حمله ۵ دقیقه به طول انجامید.
در حمله روز چهارشنبه ۷-۱-۲۰۱۵ افراد مسلح به دفتر هفته نامه «چارلی ابدو» در پاریس دست کم ۱۲ تن کشته و شماری زخمی شدند. چهارتن از کشته شدگان از کاریکاتوریست‌های مطرح فرانسه هستند. در جریان واکنش‌ها، فرانسه روز پنجشنبه به سکوت ایستاد. این سکوت با به صدا در آمدن ناقوس کلیسا‌ها برای ادای احترام به قربانیان کشتار مجله «چارلی ابدو» همراه شد. حزن و اندوه بر اروپا نیز سایه افکند به گونه‌ای که پرچم‌ها به پایین آمد. همزمان محکومیت‌های مردمی به حادثه خونبار پاریس ادامه پیدا کرد. فردای کشتار پاریس، حوادث شلیک آتش در مناطق مختلف فرانسه ادامه یافت. یکی از این حوادث که در جنوب پاریس روی داد، به کشته شدن یک پلیس و زخمی شدن یک نفر دیگر انجامید. انفجاری هم در نزدیکی یک مسجد در شرق فرانسه روی داد. منابع قضایی فرانسه گفتند که تعدادی مسجد در سه شهر فرانسه، هدف حمله قرار گرفتند

    یکشنبه ساعت سه بعدازظهر
فراخوانی جهت اتحاد ملی داده شده است. فرانسویان، مسلمان یا غیر مسلمان، همگی علیه ارتجاع و علیه تروریسم وآدمکشی و برای حفظ دموکراسی و دستاوردهای خونین انقلاب فرانسه با هم متحد می شوند و یکپارچه می مانند. خارج از محدوده ادیان . احزاب همگی در روز یکشنبه کنار هم راه پیمایی خواهند کرد و برای حفظ اتحاد ملت،  با هم همبسته خواهند ماند.

اخبار جدید:

عکس زیراز نیوز آبزرور: نفر اول از چپ: مرگ بر کافرایی که به مسلمون‌ها توهین می‌کنند. نفر دوم: حالا برگردیم سر اون کاری که از همه بهتر انجام می‌دیم؛ کشتن مسلمون‌ها.

یکی از دو برادر (سعید کواشی) بر طبق اطلاعات سی ان ان در یمن تعلیمات نظامی دیده است (سال 2011 در یمن بوده است).  به گفته ی جاسوسان امریکایی، سعید کواشی در لیست ممنوع پرواز بوده.  برای اطلاع بیشتر روی اینجا کلیک کنید
تصحیح اطلاعات نفر سوم: پسر 18 ساله حمید مراد گویا خودش را تسلیم پلیس کرده (البته این پسربچه بنام حمید مراد در سر کلاس درس بوده و نقشی در این حمله نداشته و دوستانش به او گویا در فیسبوک خبر میدهند و او هم فورن خود را به پلیس معرفی میکند) ولی دو برادر 32شریف کواشی و سعید کواشی -34 ساله درحال فرار هستند. آنها (دو برادر که گویا فرزند  یک خانواده ی الجزایری میباشند و در کودکی پدر و مادرشان فوت میشوند و هر دو برادر از کوچکی در یتیم خانه ی فرانسوی بزرگ شده اند. یکی از آنها دارای دیپلم ورزش است و گویا تلاش کرده بوده که در نوجوانی فوتبالیست شود. آنها  از نظر دولت بدلیل بدنیا آمدن در فرانسه و زندگی، فرانسوی میباشند) آنها تا سن 22 سالگی مانند بقیه جوانان فرانسوی بودند (الکل، سکس... ) به گفته خود یکی از برادران، آنها پس از دیدن عکسهای شکنجه ی  زندانیان ابوغریب نزد آخوند (مفتی) سلیفیست پاریس بنام فرید بنیتو مسلمان شده اند. (نزد آخوند/ مفتی سلیفیست -رهبر مسجد و گورو)
Farid Benyettou
عکس زیر شریف کواشی و سعید کواشی
و اینگونه این دو برادر از پیتزا فروش به جهادی تغییر میکنند. در سال 2005 یکی از برادران دستگیر شده (در رابطه ی با جهادی ها) و به 3 سال حبس محکوم شده و قبل از 3 سال از زندان مرخص میشود. اعترافات بالا و اطلاعات بالا از همین محاکمه در سال 2005 است.

 عکس زیر طرحی جدید از بنکسی، هنرمند گرافیتی: دیروز، امروز، فردا
فیلم زیرسال 2012در همین مورد به زبان فرانسه میباشد.
[Algérie] Pièces à conviction-Terrorisme la nouvelle menace
مقاله ی گاردین در زیر. برای خواندن بروی تیتر ها کلیک کنیم.

خبر از ایران:
گزارش‌ها از تهران حاکی از ممانعت نیروهای امنیتی با تجمع روزنامه‌نگاران ایرانی برای همدردی با کشته شدگان حوادث اخیر در فرانسه است. شاهدان عینی به رادیو فردا گفته‌اند که پلیس و نیروهای امنیتی روز پنج شنبه از حضور روزنامه نگاران در مقابل ساختمان پلمپ شده انجمن صنفی روزنامه نگاران در تهران ممانعت کردند.
پیشتر فراخوانی برای ابراز همدردی روزنامه نگاران ایرانی با کشته شدگان حوادث اخیر فرانسه منتشر شده بود.


پنجشنبه, ژانویه 8, 2015 - 20:53
کانون نویسندگان ایران ضمن ابراز همدردی با شما همکاران گرامی‌، خانواده‌های قربانیان و مردم فرانسه‌، این اقدام جنایتکارانه و ضد آزادی را به شدت محکوم می‌کند و اطمینان دارد که چنین اعمال ددمنشانه ای‌، کوچک ترین خللی در عزم و اراده‌ی شما برای دفاع از آزادی اندیشه و بیان و ضدیت با بیگانه‌ستیزی و نژاد پرستی وارد نمی کند.

نیروهای امنیتی ولباس شخصی مانع هم‌دردی روزنامه نگاران ایرانی با همکاران فرانسوی خودشدند

استان وایر- ماموران پلیس و نیروهای امنیتی لباس شخصی با حضور پر تعداد در کوچه های منتهی به دفترپلمپ شده انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، از برگزاری مراسم یادبود کشته شدگان حمله تروریستی به مجله «چارلی ابدو» در پاریس جلوگیری کردند. یک از خبرنگاران می گوید :«نکته جالب، حضور پر تعداد نیروهای امنیتی بود.گویا درک ما نسبت به برگزاری این تجمع کاملا با هم تفاوت داشت.ما تنها می خواستیم همراه با وجدان انسان های بیدار نسبت به این واقعه تروریستی اعلام انزجار کنیم و در یک حرکت صنفی نسبت به پاس‌داشت آزادی بیان توجه بدهیم. نیروهای امنیتی اما برای مواجهه با اقدامی علیه امنیت ملی تدارک دیده بودند.» روز گذشته شماری از روزنامه نگاران اطلاعیه ای روی فیس بوک منتشر کرده و از همکاران خود خواستند امروز پنج شنبه ساعت 14 و 30 دقیقه به وقت ایران (ساعت 12 به وقت فرانسه و هماهنگ با اعترض های مردمی)، با حضور مقابل دفتر انجمن صنفی روزنامه نگاران به کشته شدگان ادای احترام کنند. قرار بود این تجمع در کم تر از نیم ساعت با قرار دادن چند شاخه گل و روشن کردن شمع برگزار شود.اما بنابرگزارش های رسیده، خیابان کبکانیان مملو از نیروهای امنیتی و لباس شخصی شده بود که با موتور، ون و خودرو حضور یافته بودند و اجازه ورود به محدوده انجمن صنفی را به روزنامه نگاران ندادند. براساس گزارشی که در فیس بوک منتشر شده است، خبرنگاران به ناچار با گل هایی که همراه داشتند، پس از یک ساعت چانه زنی بی حاصل برای برگزاری مراسم،محل را ترک کردند. بر اساس این گزارش، پلیس اجازه قرار دادن گل مقابل دفتر انجمن را به یکی از خبرنگاران که توانست تا مقابل دفتر پلمپ شده انجمن برود نداده و ماموری گفته است:« ما این جا هستیم تا شما مقابل این دفتر گل نگذارید.»  

در حاشیه: پلیس کارت شناسایی شریف کواشی را در ماشین پیدا کرده و به همین دلیل عکس و مشخصات شریف رسانه ای شده است! حال جای سوال دارد که چرا شریف کواشی مدرک شناسایی اش را در ماشین جا گذاشته!!! البته مهاجمین خودروی خود را تعویض میکنند و اینگونه ماشین بدست پلیس افتاده....

رزا: بر طبق خبرهایی که من یافتم، دو برادر 32-34 ساله به نام سعید کواشی و شریف کواشی با دوستشان حمید مراد ( 18 ساله، همکنون خود را تسلیم پلیس کرده و نقشی در این حمله نداشته و همزمان در سر کلاس در مدرسه بوده) آنها همگی در فرانسه به دنیا آمده و بزرگ شده اند، (دو برادر ریشه الجزایری داشتند). آنها (سه نفری) این کشتار سهمگین را در ظهر 4شنبه در پاریس انجام دادند.اسامی آنها به لاتین در زیر
Said KOUACHI,Sheirf Kouachi &Hamid Mourad
عکس یکی از برادران اینجا
آنها توسط 2 کلاشینکف به دفتر روزنامه  حمله کردند. این در حالی اتفاق افتاده که شماره ی جدید این هفته نامه قبل از چاپ، آنلاین شده بود. این شماره در مورد ابوبکر البغدادی، رهبر گروه «حکومت اسلامی» بود. شریف کواشی (احتمالن رهبر گروه) در سال 2005 توسط دولت فرانسه دستگیر و به 3 سال حبس محکوم شده بود (طبق لینک اینجا) او میخواسته به عراق و سوریه برود، جهاد کند!
The three others — Mohammed el-Ayouni, Thamer Bouchnak and Cherif Kouachi — were given three-year sentences, 18 months of which were suspended. El-Ayouni lost an arm and an eye in Iraq's battlefields, while Bouchnak and Kouachi were arrested days before they planned to travel to Syria in January 2005, allegedly to train for Iraq.

رزا: در این حمله 12 نفر در دفتر روزنامه به قتل میرسند (دو پلیس محافظ که یکی از آنها زخمی در خیابان با تیر خلاص).
4نفر از زخمی ها نیز حالشان وخیم است. عکس شریف کواشی در توییتری رسانه ای شده.
 اینها همگی فرانسه را سلیس صحبت میکردند و عضو حامیان داعش در فرانسه بودند. اکنون بیشتر کاریکاتوریستهایی که عکس محمد و یا داعشیان را میکشیدند، و همه ی روزنامه نگاران در حمایت از سردبیرهفته نامه ی شارلی ابدو (و کاریکاتوریست های کُشته شده) متن ها و  تصاویری در اینترنت توییت کردند.
یکی از آنها بسیار جالب است. در پشت صحنه ی کشتار دستندرکاران هفته نامه ی فُکاهی (حمله به  دفتر هفته‌نامه شارلی ابدو توسط داعش شعبه ی پاریس)، نقش بمبگذاری در مسجد است.
این موقعیت تنها در فرانسه نیست و بلکه در کل اروپا. ما با دو گروه راست طرفیم که هر دو به هم در قتل ملت در اردوگاه پناهجویی و دفتر روزنامه ها به هم کمک جانانه ای می کند.
 آن احمقهایی که از جنبش پگیدا (دگیدا، فیگیدا، زیگیدا،فریگیدا و ریدی گیدا!... و گُوه گیدا) در آلمان حمایت میکنند.

اینها باید بدانند که ناسیونالیستی شدن جو و محیط آلمان نهایتن به راسیستی شدن آن منجر خواهد شد. همانگونه که شعار سال پیش پگیدا علیه سلفی ها و داعش بود و اینک علیه پناهجویان. همانطور هم بزودی بجای آتش زدن پناهگاههای پناهجویی در آلمان
 در آینده خانه های خارجیان در آتش خواهد سوخت. 
رزا: آلمان دو جنگ جهانی را شروع کرده. میلیونها یهودی را روانه ی اردوگاههای مرگ کرده. آنهایی که به جای حمایت از حق مسافرت آزاد، مرزهای آزاد و حق زندگی بدون قید و شرط در روی کُره ی زمین، به بهانه ی مخالفت با داعش در صف جلوی جبهه ی پگیدا در آلمان سپر خارجیان مدافع را در حال سازماندهی هستند، اولین بازنده های این انتخاب نیز هستند. انتخابی اشتباه. که اجدادشان نیز هزینه اش را در فاشیسم هیتلری دادند و پس از سکوت در نابودی سیستماتیک یهودیان، نوبتشان برای مرگ به دست فاشیسم رسید.
حمایت از آزادی بیان،  حمایت از ناسیونالیسم و یا فاشیسم نیست. اروپا همیشه گوناگونی فرهنگی داشته. بسیاری نیز از اروپاییان در هر دو دوره ی جنگ جهانی، پناهجو و پناهنده بودند. بر ما و شما است که اکنون در کنار حفظ و حمایت از آزادی های مبارزه شده در اروپا (بیان، انتشار، آزادی جنسی، سبک زندگی و....) از حق مردم جنگ زده، حق پناهجویی و حق نمردن زنان و کودکان از گرسنگی در افریقا و آسیا و... برای ماندن آنان در اروپا حمایت کنیم.
این کار سخت نیست!
برای این کار در آینه به خود نگاهی بیندازید!
شما هیچ شباهتی به بومیان اروپایی ندارید!
شما هم از نظر ناسیونالیستهای اروپایی "خارجی" هستید. ورق برگردد و صفوفشان محکم تر شود، شما بعد از پناهجویان و اخراجشان نوبت بعدی هستید.
پس اینقدر احمق نباشید!
برای حمایت از آزادی ها، زندگی در رفاه نسبی، مخالفت با داعش و رژیم اسلامی ایران و... مجبور نیستید مثل بوقلمون صفتان  (با عذر خواهی از این پرنده ی زیبا) از آنطرف پشتبام بیفتید.
اگر آنتی فاشیسم آلمان و فرانسه و یونان و... با فاشیسم خودی تصفیه حساب دارد و دستش بسته است، بدلیل وجود خارجیان در صف مقدم دست راستی ها!
آنتی فاشیستهای خارجی این مشکل را نخواهند داشت که شماها را محکم با تیپا به خانه بفرستند!
مطمئنن ما نه خواهان داعش هستیم و نه اسلام و به محمد هم خواهیم شاشید. اما برای اینکار شما لازم نیست که برای نشاندادن مخالفتتان با داعشیان، دهانتان را برای پاپ و بنیادگرایان و راستها باز کنید!
اغلب ژورنالیستهایی که اینروزها به آغوش خاک میروند، سمپاتی ای نیز با بنیادگرایی در مذاهب دیگر ندارند. برخی نیز خود طرفدار درهای باز برای دیگر فرهنگها در اروپا هستند. و ما نیز به هیچوجه خواهان بی امنیتی شدن زندگی پناهجویان بدلیل اعتقادات، نوع پوشش، شیوه ی زندگی و غیره نیستیم. برای نابودی داعش و اسلام "سیاسی" باید ریشه ی نابرابری و راسیسم کنونی را خشکاند تا فرزندان خارجیان جذب گروه های داعشی نشوند. مساجد وقتی بسته میشوند که کسی دیگر به عبادت خرافات نرود و نه با بمب و نابودی ستونها و دیوارها....کمی فکر کنیم!
 قبل از نشستن بعنوان رزرو بروی صندلی های ذخیره ی حامیان ناسیونالیسم و فاشیسم!
کمی به قیافه ی خودتان نگاه کنید! با موهای بُلوند شده، یا سر تراشیده  اروپایی نمیشوید!
هیتلر هم قهوه ای بود!

مقاله مفید در همین رابطه. برای خواندن بروی تیتر ها کلیک کنیم.
CharlieHebdo Here is the last cartoon by Charb, who was killed today. It's unwillingly prescient


کارتون های چارلی ابدو با ترجمه ی انگلیسی در کلیپ زیر

Charlie Hebdo Mohammed cartoons with English translation
The latest controversy affecting the Islamic world, the French journal "Charlie Hebdo" published cartoons of Mohammed the Prophet of Islam. Here is a collection of said cartoons with English translations of the captions.
لینک های توییتر خبری
Pens and pencils are our weapons


http://www.rightnow.io/breaking-news/reims_bn_1420671312896.html

 عکس- محل های حمله به مساجد و مسلمانهای فرانسه
اخبار جدید اینکه به مساجد فرانسه و همچنین نمازخانه ها با بمب و ... حمله شده. کسی مصدوم نشده تابحال چون مکانها در شب خالی بوده. اینجا را برای اطلاع بیشتر کلیک کنیم. روزنامه به آلمانی
برای خواندن بیشتر بروی تیترها کلیک کنیم.
Several training grenades were thrown into the courtyard of a mosque in the French city of Le Mans. One of the grenades exploded, but no injuries were reported.
Im folgenden Gerichtsprozess beschrieb der Anwalt die Radikalisierung des damals 22-Jährigen: Kouachi sei zunächst nicht besonders gläubig gewesen, habe gekifft, vorehelichen Sex gehabt und auch Alkohol getrunken. Die Wandlung vom Pizzaboten zum Dschihadisten habe der Folterskandal von Abu Ghraib ausgelöst - und der Salafistenprediger Farid Benyettou sei zur Bruderfigur geworden. In dessen Gruppe lernte Kouachi auch den Umgang mit der Kalaschnikow. 2008 wurde Chérif zu drei Jahren Haft verurteilt, eineinhalb Jahre davon wurden zur Bewährung ausgesetzt


A Muslim family under gun fire; bombs on Mosque, "Death 2 Arabs" on walls of a mosque #France
In der Nacht waren im nordwestfranzösischen Le Mans eine Moschee und im südfranzösischen Port-la-Nouvelle ein muslimischer Gebetsraum beschossen worden. (Lesen Sie hier mehr.)

اطلاعاتی در مورد هفته نامه ی طنز شارلی در فرانسه
پنجشنبه, ژانویه 8, 2015 - جلال ایجادی
عکس/ دفتر روزنامه پس از حمله و کشتن 12 نفر
گاه گفته میشود که چه بسا برخی تندروی می کنند و اسلامگرایان را تحریک می کنند. این گفته مسائل را وارونه جلوه می دهد زیرا در دفاع از آزادی اندیشه هیچ افراطی وجود ندارد و ذات و ماهیت اسلامگرائی سنی و شیعه همیشه در جهت تنگ کردن و حذف کردن است و انهدام میدان اندیشه است.
تروریستهای اسلامی،  یاران آزادی اندیشه و همکاران دبیرخانه نشریه« شارلی ابدو» را در پاریس به قتل رسانند. شارلی یک  نشریه انتقادی و طنز است که در فردای جنبش مه 68 فرانسه با ابتکار روزنامه نگار معروف «کاوانا» متولد شد و منشور و خواستهای آن پیوسته انتقاد به تمامی سیاست ها و شخصیت های سیاسی و البته همچنین نقد تمام ادیان است. این نشریه یک نهاد رسانه ای سیاسی اجتماعی میباشد و مسئولیت خود را انتقاد میداند. این رسانه بازتاب فلسفه روشنگری و نقد مذهب و آزادی قلم و هنر است. همین نشریه پس از انتشار تصاویر فکاهی محمد در یک روزنامه دانمارکی، تمام این نقاشها و فکاهی ها را در فرانسه منتشر نمود. این نشریه پیوسته سه دین مسیحیت، یهود و اسلام و شخصیت های آنها را به نقد و تمسخر کشیده است. در واقعباید گفت بخش نوشته ها و فکاهی های انتقادی به مذهب بیش از هفتاد درصد متوجه مسیحیت و کلیسا و کشیش ها بوده و بقیه در باره یهودیت و خاخام ها و اسلام محمد و اسلامگرایان کشورهای عربی و کشورهای غربی می باشد. اسلامگرایان کشور های غربی مانند فرانسه در تمام عرصه ها افکار مخرب و ارتجاعی خود را پخش می کنند و زهر خود را در جامعه می پراکنند و «شارلی ابدو» نقش منفی آنان را همیشه مورد نقد داده است. شجاعت «شارلی ابدو» مورد ستایش بوده و میباشد، زیرا این رسانه در برابر ترس جامعه و بخش سست روشنفکران، علیه بنیادگرایان اسلامی به مقاومت ادامه و در مقابل فاشیسم اسلامی کوتاه نیامده است. همیشه وظیفه ما دفاع از آزادی گفتار و اندیشه و بناگزیر پشتیبانی از نهادهای انتقادگر است. در سال 2008 سازمانهای اسلامی مقیم فرانسه بخاطر کاریکاتورهای محمد این نشریه را به دادگاه کشاندند تا او را محکوم کنند، ولی خوشبختانه دادگاه رای به شارلی و آزادی بیان داد. من در حمایت از شارلی در این دادگاه شاهد بودم و از مسئولان نشریه مانند سردبیر سابق «فیلیپ وال»، «شارب»، «کابو»، «ولانسکی» و حیثیت این نشریه آزادیخواه دفاع جانانه نمودم. پس از این دادگاه در سال 2010 دفتر شارلی با یک بمب توسط اسلامگرایان منفجر شد و دوباره من بطور مستقیم با شرکت در تظاهرات و سخنرانی جلوی شهرداری پاریس پشتیبانی خود به آنان بیان داشتم و به دوست نازنینم «شارب» (عکس) گفتم که همیشه در کنار آنان خواهم بود. امشب 7 ژانویه به تظاهرات علیه ترور 12 نفر در محل دفتر «شارلی ابدو» در پاریس به میدان جمهوری رفتمتا مانند هزاران شهروند دیگر پشتیبانی خود را نشان دهم و بگویم که در برابر فاشیسم اسلامی نباید کوتاه آمد. ما راهی دیگری جز دفاع از آزادی نداریم....
یک کامنت جالب

درشرایط موجود اسلام بهانه است! دنیای به اصطلاح متمدن اروپائی، که به انسان غیر اروپائی، بچشم حقارت نگاه میکند، و آنان را، یعنی کسانی را که در همان کشوراروپائی زاده شده اند، و پرورش یافته اند، و زبان آن کشور را مثل خودشان صحبت میکنند، اما بر اثر سیاستهای تبعیض آمیز و سیستماتیک، در" گئتوهای جمعی"، جا داده، و با سیاست غیر انسانی فقر و بیکاری را بدانان تحمیل کرده است. و حتا به تخصص و مدارک تحصیلیشان که در همان کشور اخذ کرده اند، ارزشی قائل نیست، با چنین سیاست یکجانبه، میخواهد با وارونه جلوه دادن واقعیتهای جامعه، مصائب و مشکلات اقتصادی، و بیکاری میلیونها نفررا، که در واقع گلوبالیزاسیون یعنی " کاپیتالیسم مطلق" علت اصلی آن است، به جای پرداختن به مشکل اصلی " یعنی سیستم چپاولگر سرمایه داری...! سعی میکند، مشتی اقلیت مسلمان را بهانه قراردهد، تا تمام کاسه کوزه ها و عقده های ناسیونالیستی،
و نابسامانیهای اقتصادی کشور را بر سر آنان بشکند که در این کار موفق نخواهد شد، و اگر این موضوع و تبلیغات سو علیه اقلیت مسلمان، و خارجیها در کشورهای اروپائی شدت یابد، وضع ازاین نیز خرابتر خواهد شد

۲ نظر:

naskhad.blogspot.com گفت...

سلام رفیق: یکشنبه 11 شب شما میتونی بیای تو اسکایپ؟خوب میشه.قربونت

Rosa گفت...

ok
happy 2 chat w u