۲۱ اردیبهشت، ۱۳۹۴

گُه خوری های جدید صاحب هتل تارا + عکس قاتل احتمالی فریناز خسروانی

برای بزرگنمایی روی عکسها کلیک کنید
رزا: چند ساعت پیش، ابتدا فیلمی از رفت و آمد فریناز خسروانی (در روز 12 اردیبهشت یعنی روز قبل از به خودکُشی دادن فریناز) به اتاق بازرس امنیتی (سید مرتضی هاشمی وند) در سرور یوتیوب (توسط محسن شکراله ای- اسم یکبار مصرف) گذاشته شد.  با تیتر "فریناز جنده" این فیلم توسط خانواده ی ارازل امنیتی صاحب هتل تارا (برادران مولودی مثلن در براعت شان از قتل فریناز رسانه ای شده است. فیلم زیر (حدود 5 دقیقه)
عکسهای سعید هاشمی ونددر زیر
فریناز خسروانی جنده.....
Mohsen Shokrolahi

رزا:
 بعد ازانتشار فیلم بالا فردی دیگر (امیر کیا) که لینک کاوه قریشی و گزارش صدای امریکا را هم در کانالش یوتیوبش گذاشته است، همان فیلم بالا را قیچی کرده (دو دقیقه ی آخر را قیچی کرده) و در سرور یوتیوب با تیتر پایین، در کانال خود گذاشته است.

فریناز خسروانی در هتل تارای مهاباد
10.05.2015

فیلم دیگر امیر کیا در کانالش گزارش صدای امریکا است. مهاباد آرام و امنیتی است؛ جزئیاتی بیشتر از حادثه هتل تارای مهاباد

رزا: نه امیر کیا و نه مُحسن شکر اله ای فیلم دیگری در کانالشان ندارند و این کانالها جدیدن باز شده (از طرف خانواده ی مولودی- صاحب هتل جهنمی تارا). مُحسن شکراله ای مُصاحبه ی نادر مولودی را با آژانس مکروحان را  نخوانده و گاف بزرگی داده است! او که فیلم خود را با "جنده" خطاب کردن فریناز تیتر زده، اما خدمت بزرگی در گناهکاری نادر مولوی انجام داده است. او فیلم رفت و آمد فرناز را در سه قسمت نمایش داده است. روز قبل از حادثه (12 اردیبهشت). در این بخش فریناز صبح و عصر دو رفت و آمد کوتاه به اتاق فرد بازرس (امنیتی) داشته. بخش دوم فیلم روز حادثه (13 اردیبهشت) است که فریناز با رنگ شلوار متفاوت از همکارانش دم در خروجی خداحافظی میکند (از این بخش در فیلم امیر کیا خبری نیست چون شاید مُصاحبه ی صاحب هتل نادر مولودی بیرون آمده است). بخش سوم فیلم نوشته "آخرین بار که فریناز از در "عقبی" وارد هتل شده" است. این قسمت رفتن به پله ی زیر زمین نه تاریخ دارد و نه زمانش معلوم است (برعکس بخش اول و دوم فیلم که حتی ثانیه ی توقف فریناز در اتاق بازرس را هم شمرده است. پس بخش سوم معلوم نیست کی اتفاق افتاده!)
 بخش چهارم هم که چند روز بعد از قتل فریناز است و اعتراض مردم در جلوی درب ورودی هتل است و این فیلم به قصد جاسوسی چهره های جوانان معترض به قتل فریناز به فیلم چسبانده شده. 
پ.ن.: امروز 13 ماه مه و یکروز پس از اطلاع رسانی این بلاگ بخش چهارم فیلم "فریناز جنده" حذف شده است. جوانانی که در روز به آتش کشیدن هتل تارا جلوی درب هتل بودند کاملن واضح توسط دوربین کنترل هتل فیلمبرداری شده اند. مخفی شوید...
ما همان لحظه فیلم کاملی را که برادران مولودی/ صاحبان هتل تارا با همکاری نیروهای امنیتی در وبسایت یوتیوب رسانه ای کرده اند، بطور کامل دانلود کرده ایم.

امیر کیا فقط رفت و آمد فریناز به اتاق بازرس (مامور امنیتی سید مرتضی هاشمی وند، عکسها) را رسانه ای کرده چون صاحب هتل تارا در مُصاحبه ی خود وقایع روز قبل از حادثه (12 اردیبهشت) را بعنوان وقایع روز حادثه (13 اردیبهشت) به خورد خبرنگار مکروحیان داده است.


معلوم نیست که بعد از خروج فریناز از هتل، صاحب هتل او را چگونه دوباره به هتل کشانده است. در کشوری که میتوان با در دست داشتن فیلم عبور و مرور به اتاق مُشتری هتل، هزار انگ به دختری جوان زد. دختری که به گفته ی مادرش فقط 8 ماه در این هتل کار کرده. به گفته ی برادرش کمتر از یکسال.


چیزی که میتوان در آن تردیدی نداشت این است که فریناز بعد از خداحافظی از همکارانش که در فیلم اول موجود است دوباره به هتل بازگشته و خود را 13 اردیبهشت از طبقه ی چهارم پرت کرده است.  آیا صاحب هتل او را با در دست داشتن فیلم "رفت و آمد" روز قبلش به اتاق میهمان هتل (امنیتی سید مرتضی هاشمی وند) در فشار روحی گذاشته؟ آیا متهم اصلی (بازرس، میهمان هتل، مامور اماکن، مُهندس طراح داخلی، مامور امنیتی سید مرتضی هاشمی وند) نیز برای دادن ستاره ی پنجم این هتل 4 ستاره و امضای تاییدیه 5 ستاره ای شدن خود نیز تحت فشار نادر مولودی صاحب هتل بدلیل"رابطه ی نامشروع با کارمند زن هتل" بوده است؟ چون همه جا گفته شده مامور امنیتی زن طلاق داده است و قصد خاستگاری داشته و یا یک رابطه ی سطحی بوده و... اما احتمالن هر دوی آنها نادر مولودی و امنیتی سید مرتضی هاشمی وند، همدست به خودکُشی دادن فریناز بوده اند. 
یعنی در روز حادثه (13 اردیبهشت) فریناز را با آنکه خداحافظی کرده به هتل میکشانند. "ما فیلمت را داریم! یا سرویس جنسی، یا بی آبرویت میکنیم...)
صاحب هتل (ناصر مولودی ) که خود میگوید صاحب هتل دیگری نیز در مهاباد است و بعد از اعتراض مردم به قتل فریناز تهدید کرده که با برادرش نادر مولودی سرمایه شان را از مهاباد خارج میکنند، ناصر مولودی (برادر نادر مولودی)،از مدیران هتل تارا: سرمایه‌مان را از مهاباد منتقل می‌کنم
این برادران سرمایه دار مهاباد چه نقشی در به خودکُشی دادن فریناز داشته اند و چرا؟ چون بقول معروف، در صورت افشای "رابطه ی نسبت داده شده" به فریناز و بازرس (امنیتی سید مرتضی هاشمی وند) و اعلام آن به خانواده ی فریناز و مردم مهاباد، اینکار در واقع باعث بی آبرویی هتلشان و از ستاره افتادن آن میشده است. اما فیلم "ورود و خروج" فریناز در تاریخ 12 اردیبهشت (تاریخی که هتلدار اعلام کرده که میهمان امنیتی اش وارد مهاباد شده و اینبار نه با ماموریت بازرسی بلکه خصوصی)،  بامبول خوبی برای تحت فشار قرار دادن فریناز بوده است.
صاحب هتل (مولودی) ادعا دارد که خانواده ی فریناز را در جریان رابطه ی ایندو گذاشته و فریناز از ترس مادرش (که گویا در راه آمدن به هتل بوده) فریناز از ترس بی آبرویی خودکُشی کرده و یا بقولی در حین فرار از طبقه چهارم پاش لیز خورده و  افتاده است...
برادر فریناز اما میگوید صاحب هتل فقط ما را در جریان حادثه گذاشت. مادرش نیز چیزی نگفته...
مصاحبه ی برادر هتل با وبسایت روز:
سوال: گفته شده که مسولان هتل قبل از حادثه با شما تماس گرفته و موضوع رابطه این دو نفر با هم را گزارش کرده‌اند. شما چطور متوجه حادثه مرگ خواهرتان شدید؟
 جواب سلیمان خسروانی:ما مستقیما از طرق هتل از حادثه مطلع شدیم.
سوال: یعنی تماسی در مورد رابطه خانم خسروانی با ارزیاب اعتبار هتل به شما گزارش نشد؟ 
جواب سلیمان خسروانی: خیر فقط از هتل به ما زنگ زدن و گفتند چنین حادثه‌ای رخ داده است. 

رزا: اما چیزی که از فیلم دوبار  رفت و آمد فریناز (صبح و ظهر) در تاریخ 12 اردیبهشت به اتاق "میهمان هتل" مُشخص است این است که دختر جوان تحت فشار بوده است.
 با ادعای "رفت و آمد" به اتاق میهمان  و ادعای "رابطه نامشروع" از طرف مولودی (صاحب هتل)،  فریناز هم کار خود را از دست میداده است و هم هر دوی این مردان (بازرس و صاحب هتل) میتوانسته اند از فریناز سواستفاده ی جنسی کرده و او را تحت فشار "بی آبرو کردن" قرار دهند. و همین دلیل خوبی است برای فریب فریناز به بازگشت  دوباره به هتل در روز 13 اردیبهشت پس از پایان شیفت کاری اش. بازگشت به اتاقی که تله ای بوده و به هر دلیل فریناز خسروانی از آن اتاق قصد فرار داشته است.
به نظرم نقش صاحب هتل نادر مولودی و برادرش ناصر مولودی بیش از آنچه است که ادعا میکنند. چه خوب که سرمایه ی کثیفشان و لانه ی جاسوسی شان به دست مردم سوخت. مردم مهاباد به درستی "مرگ بر سرمایه دار" را و "مرگ بر مولودی" را شعار دادند. اینان خود را صاحب و مالک کارگرانشان می دانند و با جاسوسی از رفت و آمد  (معمولی و طبیعی) کارگران و کارمندانشان به راحتی از موقعیتشان به عنوان کارفرما از فرهنگی سنتی/ناموس پرستی استفاده کرده و به جان زنان چنگ انداخته و زنان را در راه پیشرفت ستاره ی هتلشان، با سو استفاده ی جنسی و غیره، تحت فشار گذاشته و له میکنند.
در زیر مُصاحبه ی نادر مولودی با آژانس مکروحان است و بخوانیم که او چگونه درباره ی قتل فریناز تاریخهای ملاقات او با بازرس (امنیتی سید مرتضی هاشمی وند)
را با قصد قاتی میکند، اگرچه فیلم انتشارداده اش بنام "فریناز جنده"، در واقع تف سر بالا است و اتفاقن رفتار و سو استفاده ی خانواده ی  مولودی جنایتکار را افشا میکند.
از قدیم هم گفته اند: دروغ گو کم حافظه است...

برای خواندن در منبع روی تیترها کلیک کنیم.
بعد از اظهار نظر مسئولین امنیتی و قضایی مهاباد این بار مدیر هتل تارای این شهر جزئیات دقیق و تازه ای از نحوه مرگ فریناز خسروانی منتشر کرد.
این ماجرا هم اکنون با جزئیات بیشتری از سوی مدیر هتل تارای مهاباد اعلام شده است. نادر مولودی در گفتگو با خبرنگار مکریان به صورت مشروح واقعه را اینگونه تعریف می کند:
روز ۱۲ اردیبهشت شخصی به نام م.ه.و که یکی از بازرسان شرکت استاندارد سازی زیر مجموعه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به هتل تارا مراجعه و به عنوان میهمان در اتاق ۴۰۳ در طبقه چهارم پذیرش می‌شود.
این شخص در مراجعات قبلی همراه با کار‌شناسان و هیئت بازرسان با حکم و معرفی نامه از شرکت به هتل مراجعه می‌کرد اما این بار صرفاً به عنوان مهممان در هتل پذیرش شده بود.
صبح روز ۱۳ اردیبهشت ساعت7.20 دقیقه خانم فریناز خسروانی با هماهنگی قبلی با م.ه.و به کمک او از درب سالن همایشهای هتل وارد این مجموعه می‌شود و تا ساعت ۸ و پنج دقیقه در اتاق وی می‌ماند.
(رزا: در فیلم محسن شکراله ای این رفت و آمد در روز 12 اردیبهشت است، یعنی روز قبل از حادثه)
سپس از‌‌ همان در فرعی خارج و دوباره از درب اصلی وارد هتل و به محل کار خود مراجعه می‌کند.
ساعت ۳ بعد از ظهر زمانی که شیفت کاری مرحوم فریناز خسروانی به پایان می‌رسد از هتل خارج می‌شود. 
بعد از خروج وی یکی از کارمندان هتل به نادر مولودی مدیر هتل اطلاع می‌دهد که رفتار م.ه.و با فریناز خسروانی بسیار دوستانه، صمیمی و مشکوک بوده است.
مدیر هتل با چک کردن فیلم دوربین های هتل متوجه ورود و خروج غیر موجه و مشکوک فریناز به هتل در ساعات اولیه صبح می‌شود. بعد با تماس با مادر خسروانی متوجه می‌شود که او به خانواده‌اش گفته که من در هتل کار دارم و تا سه ساعت دیگر به خانه باز نخواهم گشت.
بعد از این ماجرا مدیر هتل «نادر مولودی» مشکوک می‌شود که احتمالا دوباره فریناز خسروانی بخواهد وارد هتل شود و به اتاق م.ه.و مراجعه نماید به این دلیل دوربین‌ها را بررسی می کند که در ساعت3.20 دقیقه خسروانی از‌‌ همان درب فرعی که در زمان حضورش در هتل آن را باز گذاشته بود دوباره وارد هتل شده و از طریق آسانسور پارکیینگ به طبقه چهارم مراجعه می‌کند
(رزا: ورود از طریق پله های زیر زمین، برعکس دو قسمت فیلم (در تاریخ 12 اردیبهشت) نه تاریخ دارد و نه ساعت ثانیه شمار در بالای فیلم و معلوم نیست چرا مونتاژ کار فیلم آنرا با "آخرین ورود" تیتر زده است، اما ما میدانیم که فریناز داخل هتل بوده است در تاریخ 13 اردیبهشت و فریناز از طبقه ی چهارم این هتل سقوط داده شده... این قسمت از فیلم امیر کیا حذف است!)
هنگام مراجعه به اتاق م.ه.و خانواده فریناز با وی تماس می‌گیرند و موضوع بی‌اطلاعی مدیر هتل از حضور وی در هتل را به او می‌گویند که فریناز نگران می‌شود.
هنگامی که فریناز خسروانی از این موضوع مطلع می‌شود که هم خانواده‌اش و هم مدیر هتل متوجه ورود او به هتل شده‌اند بنابراین م.ه.و به لابی هتل و نزد مدیر هتل می‌‌آید. مقداری وسایل از جمله مسواک و خمیر دندان و دمپایی را جهت سفارش به مدیر هتل پیشنهاد می‌دهد ولی مدیر هتل که متوجه رفتار م.ه.و می‌شود که این کار وی صرفاً برای آگاهی از وضعیت مدیر هتل از جریان حضور فریناز در اتاق او بوده بنابراین به او می‌گوید که نیاز هتل به این اقلام تا دوسال اینده تامین شده است.
بعد از چند لحظه دوباره م.ه.و که نهارش را با مدیر هتل صرف کرده و می‌داند وی بعد از ظهر به باشگاه می‌رود از وی می‌پرسد که چه زمانی به باشگاه می‌رود و از وی می‌خواهد زمانی که به باشگاه می‌رود او را هم به با خود به هتل کویستان مهاباد ببرد، مدیر هتل هم به او می‌گوید من ساعت ۶ یا ۷ به باشگاه می‌روم. 
حدود ساعت ۴و نیم بعد از ظهر دو نفر از خدمه با عجله به مدیر هتل خبر می‌دهند که فریناز از طبقه چهارم سقوط کرده است، در‌‌ همان لحظه مدیر هتل با اورژانس و پلیس تماس می‌گیرد و مامورین و قاضی کشیک هم در محل حضور می‌یابند.
م.ه.و در‌‌ همان دقایق اولیه حضور ماموران دستگیر می‌شود و به ارتباط خود با خانم فریناز اعتراف می‌کند، موبایل‌های طرفین هم گویای این موضوع هستند که با هم در ارتباط بوده‌اند و برای امروز برنامه ریزی کرده بودند که با هم باشند.
بعد از حادثه مدیر هتل دوربین‌ها را چک می‌کند و می‌بیند که فریناز از تراس اتاق ۴۰۳ با کمک م.ه.و به تراس اتاق ۴۰۹ در طبقه چهارم می‌رود و وقتی که خواسته از طریق بالکن اتاق در طبقه چهارم به طبقه سوم برود ناگهان سقوط می‌کند و متاسفانه این حادثه ناخوشایند اتفاق می‌افتد.

 صاحب هتل در ادامه میگوید:
متاسفانه در روز حمله تجمع کنندگان به هتل علاوه بر غارت اموال هتل و تخریب آن هارد کامپیو‌تر هتل به سرقت رفته اما خوشبختانه قبل از این ماجرا فیلم ورود و خروج فریناز به اتاق م.ه.و در اختیار مقامات انتظامی و قضایی قرار داده شده بود.
(رزا: نوشته فیلم "فریناز جنده" در بالای همین پُست در دست نیروهای امنیتی محفوظ مانده! پس بدون شک این آدمخواران امنیتی آن را با تیتر "جنده" که البته بیشتر برازنده ی خودشان است، در سرور یوتیوب رسانه ای کرده اند. اما البته  فیلم "ورود و خروج" کارمند هتل به اتاق میهمان هتل، دلیلی بر "جنده" خواندن نیست، جنده اما سرمایه دار فضولی است که با برادر و خانواده ی نامحترمشان از این "ورود و خروج" قرار است ماهی ستاره دار بگیرند...)
 صاحب هتل (مولودی)در ادامه میگوید:
روزی که هتل آتش زده شده تعدادی سی دی فیلم‌های دوربین هتل که برای ارسال به سازمان میراث فرهنگی و شرکت متبوع م.ه.و آماده شده بود هم به سرقت رفته‌اند.
انتهای پیام/گ


تکمیلی٤: خبرنگار کُردپا به نقل از چند نفر از شهروندان مهابادی اعلام کرده است که، مالکین هتل و مشخصا پسر نادر مولودی اقدام به تکثیر و پخش این تصاویر کرده‌اند.
تکمیلی ٥: این عضو خانواده مولودی اعلام کرده است که سی دی‌های پخش شده به دست ما نرسیده است. خبرنگار کُردپا می‌گوید که این عضو خانواده‌ی مدیر هتل تارا، از محتویات تصاویر رد و بدل شده با بلوتوث موبایل شهروندان مهابادی مطلع است.

تمام لینکهای مربوط به فریناز خسروانی کارمند هتل تارا/ مهاباد که خودکُشی شد.






۲ نظر:

ناشناس گفت...

چرا اصرار داری که طرف مامور امنیتی هست !؟
اصلا تابلو هست که فریناز ( خدا رحمت کنه ) خودش با رضایت کامل ارتباط داشته

RosaArchiv گفت...

اصراری نیست
حقیقت در محاکمه طرف بروز خواهد کرد بمانند کهریزک و "برادر" مرتضوی!