۱۹ اردیبهشت، ۱۳۹۴

هویت قاتل فریناز خسروانی اعلام شد.مرتضی هاشمی وند همدست نادر مولوی/ مهاباد هتل تارا



چگونه فریناز خسروانی دختر جوان مهابادی کشته شد + گفتگو
مهتدی، دبیر اول حزب کوملۀ کردستان ایران، در گفتگو با رادیو بین المللی فرانسه گفته است که فرد متعرض مرتضی هاشمی وند نام دارد که وظیفه اش ارتقای سطح هتل هاست. از قرار وی در تبانی با صاحب هتل تارا قصد تجاوز به فریناز خسروانی را داشته که به عنوان مهماندار در این هتل کار می کرده است. 
رزا: فرماندار مهاباد «جعفر کتانی» بعد از سوزاندن هتل تارا بدست مردم خشمگین (بدلیل فراری دادن صاحب هتل "جاش نادر مولوی" توسط نیروی امنیتی) و اسکان دادن قاتل در هتلی دیگر (چون ملت وزارت اطلاعات مهاباد را نیز مستفیض کردند)، در گفتگویی با رسانه ی کُردی اعلام کرد که قاتل فریناز خسروی شخص سید مصطفی میر هاشمی (مداح)، سید مهدی هاشمی (پاسدار)، سید محمد هاشمی (یکی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امامحجه الاسلام والمسلمین حاج سید محمود هاشمی( از ستاد هیئت رزمندگان اسلام و کمیته شهدای گمنام شهرستان بافقسید محمد هاشمی همسر معصومه ابتکار (که پس از پیگیریهای ابتکار برای توقف تولید بنزین در پتروشیمی ها به دست داشتن در واردات بنزین متهم شد) نیست، 
 و همچنین قاتل،  سعید میرهاشمی (مداح) نیز نمیباشد! یعنی قاتل یک س.م.ه دیگری است. فرماندار  مهاباد اضافه کرد که این متهم با نام مخفف «س.م.ه»  در بازداشت به سر می برد و کارمند شرکت تلاشگران اندیشه در تهران است و شما خیلی راحت میتوانید به بخش خصوصی سازی سپاه زنگ زده و اسم واقعی ایشان را بپرسید! 
اطلاعات اضافی اینکه س.م.ه بتازگی زنش را طلاق داده و برای تجدید فراش به مهاباد آمده است.  فرماندار شغل قاتل را امنیتی ندانسته و اعلام کرد که قاتل "جاش" نبوده بلکه از اهالی تهران است. همانطور که گفتم: ایشان از کارمند شرکت تلاشگران اندیشه  از هتل کهریزک تهران به عنوان مشاور در هتل تارا مهاباد مستقر شده بود که در خصوص ارتقای درجه هتل به مسئولان هتل کمک کند. البته این کمک در راه خدا نبوده و تلفاتی داده است و باعث نا آرامی ها و اغتشاشاتی در سطح کُردستان شده و ما در اسرع وقت ایشان را واجبی خور میکنیم، اگر شما هم قول بدهید، گُوش جوانانتان را از خیابانها کشیده و به خانه برگردانید!
در غیر اینصورت مجبوریم بانو خسروانی را از قبر در آورده و به دلیل دفاع از ناموس و دفاع در برابر تجاوز مامور امنیتی بمانند ریحانه جباری مجازات کنیمفرماندار شهرستان مهاباد «جعفر کتانی» عصر امروز جمعه 18 اردیبهشت در گفت و گوی اختصاصی با کردپرس همچنین اضافه نمود: ما قول ریش به شما میدهیم که س.م.ه بزودی واجبی را تا ته سر بکشد، اگر شما نیز قول سبیل بدهید،که شلوغش نکنید.
رسانه ی کردی نیز اعلام کرد: از آنجایی که طبق اطلاعات خودتان س.م.ه مدتی قبل در هتل کویستان مهاباد مشغول به ارشاد کارمندان بوده تا  "این هتل را نیز بمانند هتل تارا در ارتقاء سطح استانداردهایش کمک کند "، و معلوم نیست چند کارمند هتل کویستان را نیز را به خودکشی شدن ترقیب نموده است، تقاضای عاجل داریم، هر چه زودتر جام واجبی را به مامور بخش خصوصی تان بخورانید، اگرنه در کُل منطقه ی کُردستان مجبورید بمانند  سید م. ق. قذافی بجای سکونت در هتل، چادر زده و در بیابان اطراق کنید!
ختم پیام:)



یداله مهتدی، دبیر اول حزب کوملۀ کردستان ایران، در گفتگو با رادیو بین المللی فرانسه گفته است که فرد متعرض مرتضی هاشمی وند نام دارد که وظیفه اش ارتقای سطح هتل هاست. از قرار وی در تبانی با صاحب هتل تارا قصد تجاوز به فریناز خسروانی را داشته که به عنوان مهماندار در این هتل کار می کرده است. به گفتۀ عبدالله مهتدی آثار ضرب و جرح بر بدن قربانی مشاهده شده و مأمور دولتی و صاحب هتل که قصد تجاوز جمعی به دختر جوان را داشتند قربانی را در یکی از اتاق های هتل زندانی کرده بودند. عبدالله مهتدی تصریح می کند که در پیامک هایی که دختر جوان پیش از مرگ اش برای دوستان و همکارانش فرستاده و به این وسیله از آنان طلب یاری کرده بود به صراحت آمده که سید مرتضی هاشمی وند و صاحب هتل قصد دارند به او تجاوز کنند و برای پیشگیری از این امر دختر جوان عاقبت خود را از طبقۀ چهارم هتل محل کارش به پایین پرت می کند. عبدالله مهتدی می افزاید که از قرار مأمور دولتی در نتیجۀ اعتراض های عمومی دستگیر شده است. دبیر اول حزب کوملۀ کردستان ایران در سخنانش همچنین تصریح نموده که یکی دیگر از دلایل اعتراض های عمومی در مهاباد خشم مردم نسبت به اختلاس، فساد و نابرابری و ستمی است که اینبار به مناسبت اعتراض به مرگ محزون یک دختر جوان و علیه هتلی که خود به عنوان نماد و ثمرۀ اختلاس و فساد و تبعیض در مهاباد شناخته می شود سرباز کرده است. معاون امنیتی استاندار آذربایجان غربی در سخنان امروزش مدعی شده که تحقیقات پزشکی قانونی نشان می دهد که هیچ تعرض جنسی به دختر جوان مهابادی صورت نگرفته است. او سپس گفته است که نیروی انتظامی به سوی معترضان تیراندازی نکرده است، هر چند، به گفتۀ او، "خویشتنداری پلیس همیشگی نخواهد بود" و در صورت لزوم پلیس  با معترضان شدیداً برخورد خواهد کرد. معاون امنیتی استاندار آذربایجان غربی همچنین تصاویر منتشر شده در فضای مجازی دربارۀ ناآرامی های شهر مهاباد را ساختگی دانسته و افزوده است که بسیاری از دستگیرشدگان آزاد شده اند. بااین حال، عبدالله مهتدی، دبیر اول حزب کوملۀ کردستان ایران، با استناد به تصاویر و فیلم های منتشر شده در شبکه های اجتماعی تأکید کرده است که نه تنها پلیس به سوی تظاهرکنندگان تیراندازی کرده، بلکه شمار بالایی از تظاهرکنندگان دستگیر و زندانی و همچنین زخمی شده اند.

فرماندار شهرستان مهاباد «جعفر کتانی» درگفت و گو با خبرگزاری کرد پرس بخشی از هویت متهم به قتل هتل تارا  شهر مهاباد را اعلام کرد.

«جعفر کتانی» عصر امروز جمعه 18 اردیبهشت در گفت و گوی اختصاصی با کردپرس گفت: متهم پرونده حادثه هتل تارا شهرستان مهاباد که منجر به مرگ یکی از کارمندان بانو این هتل شد ساکن مهاباد نیست و به هیچ یک از نهادهای امنیتی و انتظامی کشور وابستگی ندارد. وی افزود: این متهم که در بازداشت به سر می برد با نام مخفف «س.م.ه» کارمند شرکت تلاشگران اندیشه در تهران است

روز یکشنبه 13 اردیبهشت ماه در هتل تارا مهاباد، یک خانم کارمند در این هتل به علت سقوط از طبقات هتل به پایین متاسفانه جان خود را از دست داد. معاون استاندار تاکید کرد: شخصی که متهم احتمالی است، فردی است مربوط به بخش خصوصی و هیچ ارتباطی با نهادهای دولتی و امنیتی ندارد؛ این شخص به عنوان مشاور در هتل مستقر شده بود که در خصوص ارتقای درجه هتل به مسئولان هتل کمک کند.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

شماره‌های تماس:   
88381590
88381591
دورنـگار:
88381590
نشانی: تهران، میدان هفت تیر خیابان بهار مستیان پلاک 47 طبقه 4
مرکز آموزش علمی- کاربردی تلاشگران اندیشه کاراد
شماره های تماس:
88381593
88381595
آدرس:تهران میدان هفت تیر خیابان بهارمستیان پلاک 47
تشریح نحوه ارتباط متوفی و متهم
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی
رادفر با تشریح نحوه ارتباط متهم و قربانی این حادثه اظهار داشت: آنچه روشن است اینکه یک آشنایی قبلی بین این دو وجود داشت و احتمالا آن‌ها قصد ازدواج داشته‌اند به طوریکه متهم، زن قبلی خود را طلاق داده بود، اما بر اساس معاینات پزشکی قانونی بر روی جسد متوفی، هیچ رابطه غیر اخلاقی بین این دو نفر شکل نگرفته است، اما بدلیل نحوه برخورد و دخالت مدیر هتل که خانواده مرحومه را در جریان آشنایی و دیدار این دو در یکی از اتاق‌ها قرار داده بود، مرحومه تلاش کرده تا برای حفظ آبروی خود و روبرو نشدن با مادرش که به دعوت مدیر هتل به این مجموعه دعوت شده بود از اتاقی به اتاق دیگر از طریق بالکن داخل شود که در همین حین سقوط کرده و جان می‌بازد.
 رسانه ما هستیم . آخرین خبر از حادثه ی مرگ فریناز خسروانی . . . ﻣﺘﻮﻟﺪ 1368ﺳﺎﮐﻦ ﻣﻬﺎﺑﺎﺩﻭﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﻭﮐﺎﺭﻣﻨﺪ ﻫﺘﻞ ﺗﺎﺭﺍ ﻣﻬﺎﺑﺎﺩ ﮐﻪ ﺭﺋﯿﺲ ﻭﮐﺎﺭﻓﺮﻣﺎﯼ ﺁﻥ ﻫﺘﻞ ﻧﺎﺩﺭ ﻣﻮﻟﻮﺩﯼ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﺭﻭﺯ ﯾﮑﺸﻨﺒﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺯﺳﯽ ﺍﺯ ﺍﺭﻭﻣﯿﻪ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻭ ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺍﻣﺎﮐﻦ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﻪ ﻣﻬﺎﺑﺎﺩﺁﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ،ﻭﺩﺭﺻﺪد ﻓﺮﯾﺐ ﻓﺮﯾﻨﺎﺯ ﺑﻮﺩﻩ،ﻭﺑﻪ ﺩﻻﯾﻠﯽ ﻣﮑﺮ ﻭﺣﯿﻠﻪ ﻭﺗﻬﺪﯾﺪﻓﺮﯾﻨﺎﺯ ﺍﻭﺭﺍ ﺑﻌﺪﺍﺯ ﺗﻌﻄﯿﻠﯽ ﮐﺎﺭﺑﻪ ﺍﺗﺎﻕ ﺧﻮﺩ ﻓﺮﺍﺧﻮﺍﻧﺪﻩ،ﻭﺩﺭ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻭﯼ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﺳﺖ. ﻭ فریناز ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﺟﺎﻥ ﻭ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﻃﺮﻑ،ﺑﻪ ﻫﻤﮑﺎﺭﺵ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﻭ ﺗﻘﺎﺿﺎﯼ ﮐﻤﮏ ﮐﺮﺩﻩ،ﻭﺍﺯ ﺁﻧﺠﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﺋﯿﺲ ﻫﺘﻞ‏ ( ﻧﺎﺩﺭﻣﻮﻟﻮﺩﯼ‏) ﺩﺭﺟﺮﯾﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﻧﺎﻣﺸﺮﻭﻉ ﻣﺎﻣﻮﺭ ﺍﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﺑﺎﺧﺒﺮ ﺑﻮﺩﻩ،ﻧﮕﺬﺍﺷﺘﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﺩﺍﺩ ﻓﺮﯾﻨﺎﺯ ﺑﺮﺳد ،ﻭﻓﺮﯾﻨﺎﺯ ﺩﺭﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺍﺗﺎﻕ ﮐه ﺑﻪ ﺑﺎﻟﮑﻦ ﺭﻓﺘﻪ ﻭﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻃﺒﻘﻪ ﺑﻪ ﻃﺒﻘﻪ ﺳﻮﻡ ﺧﻮﺩﺭﺍ ﭘﺮﺕ ﮐﻨﺪ،ﺍﻣﺎ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﭼﻮﻥ ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﺯﯾﺎﺩ ﺑﻮﺩﻩ است ﺑﻪ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﭘﺮﺕ ﺷﺪﻩ ﻭﺑﻪ ﻃﺮﺯ ﻓﯿﺠﻌﯽ فوت می کند . . . ﺗﻤﺎﻡ ﺍﯾﻦ ﺣﻮﺩﺍﺙ ﻣﺬﮐﻮﺭ،ﺭﺍ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﻫﺘﻞ ﺿﺒﻂ کرده ﻭﻣﺪارکی هم در دست است و فیلم دوربین حاکی از آن است که مامور مذکور بالای بالکن ایستاده است . ﺍﺳﺖ این شواهد در حالی است که رییس هتل تارا می گوید که فریناز لیز خورده و افتاده است. . ﺍﻣﺎ برخی ﺷﺎﻫﺪﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﻣﺪﺭﮎ ﺩﺍﺭﻧﺪ،ﮐﻪ: ﻧﺎﺩﺭ ﻣﻮﻟﻮﺩﯼ ,50000000 ‏( ﭘﻨﺠﺎﻩ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ‏)ﺭﺷﻮﻩ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺑﺮ ﻋﯿﻠﻪ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺧﺴﺮﻭﺍﻧﯽ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺑدﻩد ﮐﻪ ﻣﺎﻣﻮﺭ ﺍﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻣﺨﻤﺼﻪ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﻫﺪ،ﺣﺘﯽ ﺑﺎ ﮐﻤﺎﻝ ﭘﺮﻭﺭﯼ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺭ ﺗﺸﯿﻊ ﺟﻨﺎﺯﻩ ﻓﺮﯾﻨﺎﺯ ﺑﺎﺻﺪﺍﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩ،ﮐﻪ ﻓﺮﯾﻨﺎﺯ ﻗﺴﻤﺖ ﻭﺍﺟﻠﺶ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭﯼ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﯽ ﺑﻪ ﻣﺴﻠﻪ ﻧﺎﻣﻮﺳﯽ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ. . ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺭ ﻣﻬﺎﺑﺎﺩ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﮐﻪ ﺗﻈﺎﻫﺮﺍﺕ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺩﻡ ﺩﺭ ﻫﺘﻞ ﺗﺠﻤﻊ ﺷﻮﺩ ﻭﻫﻤﻪ ﺍﻭﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﻬﺎﺑﺎﺩ ﻧﺎﺩﺭ ﻣﻮﻟﻮﺩﯼ ﮔﻮﺍﺩ ﻣﯿﺨﻮﺍﻧﺪﻧﺪﭼﻮﻥ ﻣﺎﻣﻮﺭ ﺍﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﺁﺯﺍﺩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ،ﻭﺍﺯ ﺁﻧﻄﺮﻑ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﭘﺰﺷﮑﯽ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ، ﻣﺮﮒ ﺭﺍ%90 ﺩﺭﺻﺪ ﻗﺘﻞ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﺭﻭﯼ ﺁﻥ ﺳﺮﭘﻮﺵ ﻣﯿﺬﺍﺭﻧﺪ ... . . ﺍﺗﺎﻕ ﻣﺎﻣﻮﺭ ﺍﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﻃﺒﻘﻪ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﺑﻮﺩﻩ ﻭﻓﺮﯾﻨﺎﺯ ﺍﺯ ﻃﺒﻘﻪ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﺑﻪ طرف ﻃﺒﻘﻪ ﺳﻮﻡ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﺑﺎﻟﮑﻦ ﺧﻮﺩﺭﺍ ﭘﺮﺕ ﮐرده است. . . . این گفته هارا یکی از نزدیکان فریناز خسروانی ارسال کرده است . 

برای خواندن کُل مطالب در منبع روی تیتر آنها کلیک کنیم.
اعتراضات همچنان ادامه دارد
به گزارش خبرنگاران آژانس خبررسانی کُردپا از شهرهای کردستان، وضعیت کنونی شهرهای سقز و بوکان غیر عادی گزارش شده است.
یک منبع مطلع به کُردپا اعلام کرده است: تعداد چشمگیری از نیروهای یگان ویژه شاهین دژ به شهر بوکان انتقال داده شده‌اند.
تکمیلی: منابع مطلع خبر داده‌اند که تعداد زیادی از عوامل محلی وابسته به سپاه پاسداران، به عنوان نیروی کمکی در صورت بروز اعتراضات در بوکان، سازماندهی شده‌اند.
تکمیلی١: جدیدترین خبرها حاکی از میلیتاریزه شدن سطح شهر پیرانشهر می‌باشد.
تکمیلی ٢ - سقز: خبرنگار کُردپا گزارش داد که از صبح امروز، سطح شهر سقز نیز با حضور پر تعداد نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی و نیروهای سپاه به حالتی غیر عادی و ویژه مبدل شده بود.
فعالان فرهنگی و مدنی شهر سقز نیز همچون دیگر شهرهای کُردنشین از مردم این شهر درخواست کرده‌اند که در تجمعات اعتراضی مقرر شده شرکت کنند.
تکمیلی ٣ - مریوان: خبرها از مریوان حاکی از این است که تعدادی افراد ناشناس، نیروهای نظامی یگان ویژه در تقاطع شبرنگ مریوان را هدف تیراندازی قرار داده‌اند. خبرنگار کُردپا شنیدن صدای تیراندازی در سطح این شهر را تایید کرده است، اما تا این لحظه ساعت ١٨:٥٠ دقیقه به وقت تهران، صحت خبر شلیک به سوی نیروهای نظامی حکومت توسط آژانس کُردپا تایید نمی‌شود.
برخی فعالان مدنی و سیاسی ساکن مناطق کُردنشین ایران بر این باورند که به صورت سازماندهی شده، حکومت در تلاش است تا اعتراضات آرام شهروندان کُرد را به خشونت بکشاند.
تکمیلی ٤ - اشنویه، مریوان، مهاباد : خبرهای منتشر شده در شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک حاکی از سنگ باران کردن شهرداری مهاباد توسط شهروندان معترض این شهر است.
همچنین برخی خبرهای ارسالی به آژنس کُردپا حکایت از بروز درگیری‌های مسلحانه در حاشیه شهر اشنویه است که آژانس کُردپا از تایید این خبر تا این لحظه ١٩:١٨ دقیقه به وقت تهران، خودداری می‌کند.
از دیگر سو خبررسیده است که تمامی بازار مریوان تعطیل شده و خط تلفن و اینترنت دچار اختلال شدید شده است.
اکنون سطح شهر مریوان کاملا ملیتاریزه و شاهد حضور پر تعداد نیروهی یگان ویژه سپاه و نییرو انتظامی می‌باشد. این خبر به لحظه به لحظه به روز رسانی می‌شود


تنها سید مرتضی هاشمی وند در اینترنت یافت میشود، خوب است بهش زنگی بزنیم. شاید در هتل باشد!
سیدمرتضی هاشمی وند
            آذربایجان شرقی › تبریز
            تبريز، کوی ولیعصر (عج)فلکه بازار اول کوچه شباهنگ پلاک 4و6
            ۳۳۲۵۸۶۰
            ۰۹۱۴۹۰۴۴۹۵۵
            توجه در مورد آدرس پایین: امروز 10 ماه مه این آدرس بالا در تبریز حذف شده و بجای آن آدرس زیر در تهران قرار داده شده است! از دوستانی که با تلفن از داخل تماس میگیرند، لطفن مراقب باشید، احتمالن پشت خط مامور امنیتی نشسته!
سید مرتضی هاشمی وند
نزدیک پارک صائب تبریزی در دایرکتوری مشاغل کتاب اول
    1. سید
مدیر - نقیبیان
تهران - منطقه 13 - دماوند - خ. خاقانی - خ. مهربار - پ. 90 - ک.پ : 17438
    ایران - تهران - منطقه 13 – دماوند
021-77418229
    شرکت کتاب اول - بانک اطلاعات شهری ، انتشارات ، کتاب
مورد ۱ تا ۱ از مجموع ۱ مورد درباره "سید مرتضی هاشمی وند" نزدیک "پارک صائب تبریزی"

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

شما دشمن ملت و ملتید و قصدی جز تبدیل ایران به سوریه یا عراق دیگری ندارید.
والا یک انسان متمدن می داند که به فرض هم که تجاوزی رخ بدهد آتش زدن هتل و خارت زدن به اموال مردم چیزی جز وحشکیری نیست.
ضمنا هین اینکه دختر در یک هتل و آن هم گنجره رو به خیابان به جای کمک خواستن از مردم خودش را پایین انداخته نشان می دهد که ادعای شما دروغ است.

ناشناس گفت...

لایک واسه شفاف سازیتون پاینده باد کردستان

Rosa گفت...

مردم مهاباد، مریوان، بوکان و پیرانشهر با پخش اعلامیه‌هایی یکدیگر را به تجمع اعتراضی بعد از نماز جمعه، دعوت کرده‌اند. روی این اطلاعیه ها نوشته شده: «اگر شکوفه‌ای از ما پرپر کنید، زمین و آسمان را بر سرتان ویران خواهیم کرد.»

«ما کرد هستیم و اینجا مهاباد است. اینجا اصفهان نیست که روی صورت دخترانمان اسید بپاشند و ما چیزی نگوییم. ما باید اعتراض کنیم.»

رزا: شما ایران را خود با قوانین داعش به سوریه و عراق تبدیل کرده اید. جلوی چشم کودکان اعدام میکنید، در کوچه و بازار دست و پا قطع میکنید و چشم در می آورید. سنگسار کرده و تجاوز کهریزکی میکنید.
آتش زدن هُتلها یعنی، ما شما را از سوراخ موشهایتان بیرون می آوریم.
سنگباران کردن وزارت اطلاعات یعنی دیگر شکنجه و شلاق موثر نیست. آتش زدن ماشین نیروی امنیتی آخر و عاقبتتان است. وقتی قانونی اسید میپاشید به صورت زنان، فتوا میدهید برای قتل و غارت، پس منتظر شوید تا مُزدورانتان را اینجا و آنجا جسد شده بیابید و مالتان را در آتش!
متمدن باشید تا مردم نیز شما را متمدنانه در دادگاههای مردنی کنار بگذارند.
دفاع از خود خشونت نیست.
دفاع از خود تنها بازگرداندن شرف انسانی است.

ناشناس گفت...

اگه اون خانم توبالکن از کسی کمک نخواسته پس میتونن هولش داده باشن و یه قتل باشه . اگه فهمیده باشن با کسی تماس گرفته و کمک خواسته . به این شکل هم میشه به قضیه نگاه کرد. و اینکه اگه خبرها به بهانه مصلحت نظام یا دشمن شاد نکردن ، عوض نشه و درست اطلاع رسانی بشه ، مردم اینطور عصبانی نمبشن که این کارهارو بکنن . تو عصر اینترنت و ماهواره صادق نبودن با مردم اشتباه بزرگیه . من کار مردم رو تایید نمیکنم ولی وقتی خودمو جای اونها میزارم تا حدی خشمشونو درک میکنم . اگه مردم به مسئولین امنیت و دادگاه اعتماد داشته باشن این حوادث پیش نمیاد . مردم ما شرف دارن مگه اینکه خودمون بی شرفشون کنیم . از ماست که بر ماست.

Rosa گفت...


سید مرتضی هاشمی وند
نزدیک پارک صائب تبریزی در دایرکتوری مشاغل کتاب اول
1. سید
مدیر - نقیبیان
تهران - منطقه 13 - دماوند - خ. خاقانی - خ. مهربار - پ. 90 - ک.پ : 17438
ایران - تهران - منطقه 13 – دماوند
021-77418229
شرکت کتاب اول - بانک اطلاعات شهری ، انتشارات ، کتاب
مورد ۱ تا ۱ از مجموع ۱ مورد درباره "سید مرتضی هاشمی وند" نزدیک "پارک صائب تبریزی"
نزدیک پارک صائب تبریزی در دایرکتوری مشاغل کتاب اول
سایر پیشنهادات جستجو
:)

Rosa گفت...

از حاشیه تا متن مهاباد: تنها روایت معتبر، روایت مردمی است که خیابان‌ها را تسخیر می‌کنند
شاهد علوی روزنامه‌نگار

در ضرورت آتش زدن هتلی که سرعت زیاد در حرکت، هنگام خروج از “اتاق بالکن دار آن”، موجب سقوط از پنجره و مرگ می‌شود.

زمانی که قانون به کاغذپاره‌های بی‌ارزشی در دست حاکم بدل شده و ماموران قانون نیز به دلقک‌هایی بدل می‌شوند که برای “حفظ آرامش” باید دروغ‌های مضحک بگویند، تنها روایت معتبر، روایت مردمی است که از دروغ، کثافت و سرکوب به ستوه آمده‌اند و خیابان‌ها را تسخیر می‌کنند.

«فریناز خسروانی» از بالکن اتاقی در طبقه چهارم یک هتل خود را به بیرون پرتاب می‌کند تا از خطری بگریزد. پریدنی که نتیجه‌اش مرگ است. اتاق در اجاره مردی بوده (بازرس، مامور یا هر آشغال دیگری) و مرد هنگام پریدن فریناز در اتاقش حضور داشته است. مالک و مدیر هتل به اصرار، مرگ فریناز را “اتفاقی و ناشی از سقوط تصادفی” اعلام می‌کند و با انتخاب این موضع، با مرد داخل اتاق در مسئولیت هر آنچه رخ داده، شریک می‌شود. او انتخاب می‌کند که در کنار “قانون و مامورانش” بایستد و هزینه‌اش را هم باید پرداخت کند.

مردم، همان مردمی که از شنیدن دروغ‌هایی برای “حفظ آرامش جامعه” خشمگین هستند، تعبیر تلخ اما پذیرفتنی‌تری از این فاجعه دارند: مرد ساکن اتاق قصد تجاوز به فریناز را داشته است و او چون نمی‌خواسته است تن به این تجاوز بدهد و برای پاسداری از کرامت انسانیش (ربطی به ناموس ندارد)، از تنها راه رهایی به بیرون پریده است.

راهی برای رهایی از غلبه اهریمنی که جسم تو را می‌آلاید و تنت را با خودت بیگانه می‌کند. راهی بی بازگشت، راهی به خون نشسته، راه رهایی …

فریناز فکر کرده است گزینه دیگری ندارد و انتخاب کرده است این چنین از کرامت انسانی خود حفاظت کند.

مرد متجاوز در سایه گمنامی و تاریکی مانده است و قانون برای حفاظت از یکی از مامورانش و “حفظ آرامش”، به حمایت از او برخاسته است. متجاوز در روایت قانون از ماجرا، به جایگاه خواستگاری دل خسته برکشیده می‌شود تا از او که حفظش برای “امنیت جامعه” لازم است، محافظت شود.

مالک و مدیر هتل هم، کسی که حتی اگر طراح نقشه تجاوز نبوده باشد، آگاهانه انتخاب کرده است که کنار متجاوز بایستد و از او حمایت کند، شهر را ترک کرده است. قانون که می‌داند کجاست با او کاری ندارد، اما مردم خشمگین که می‌دانند “نشانه‌های کاذب آرامش و امنیت”، چه به آسانی به خانه‌های امن جنایت بدل می‌شوند، به درستی به ملک مرد موفق شهر، که برند و نماد و سمبل “خوشبختی، امنیت و آرامش کاذب” در شهر است هجوم می‌برند و آتشش می‌زنند.

مردم مهاباد انتخاب کرده‌اند تا در دفاع از کرامت به خطر افتاده فریناز خسروانی به خیابان بیایند و نقاب از چهره دروغین، آلوده و منحط قانون و مامورانش بردارند.

بازی تازه شروع شده است…

Rosa گفت...


معاون اول قوه قضاييه روز شنبه درباره پرونده مهاباد گفت: تعدادی احضار و بازداشت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ غلامرضا محسنی اژه ای بدون توضيح بيشتر در اين زمينه افزود: جزئيات اين حادثه همزمان با پيش رفتن پرونده مشخص می‌شود.

پيشتر معاون اجتماعی نيروی انتظامی،‌ گفته بود که متهم پرونده خودکشی يکی از کارکنان هتل تارا در شهر مهاباد دستگير شده و به جرم خود اعتراف کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ او بدون اشاره به جزييات اين اعتراف درباره موضوع خودکشی فريناز،‌ از کارکنان هتل تارا در مهاباد، گفت: او پس از اطلاع خانواده اش مبنی بر قرار ملاقاتش با فرد ديگری قصد داشت از بالکن اتاق به اتاق ديگر مراجعه کند که هنگام عبور به پايين سقوط کرد.

اين در حاليست که علی رضا رادفر، معاون سياسی - امنيتی استاندار آذربايجان غربی،‌ روز جمعه به خبرگزاری برنا گفته بود: متهم درصدد بود از مرحومه برای ازدواج درخواست کند، منتهی مرحومه قصد خروج از اتاق را داشت که به دليل سرعت در حرکت از پنجره سقوط کرد

انتیپومو گفت...

جوجه بسیجی های اینترنتی اینجام که هستند بیشرف ها جدیدن یاد گرفتن این سایت اون سایت میرن یک مقدار از دولت و نظام انتقاد میکنند ولی بعد دمشون میزنه بیرون در مورد امنیت در ایران حماسه سرایی میکنند و مثال داعش و سوریه رو میزنند.
شبیه ضدامپریالیستهای توده ای هستند کاملا منافع معنوی و مادیشون حکم میکنه که اینطور باشند.
اینارو فقط باید از خایه دار زد تا درس عبرتی باشند برای دیگر کاسه لیسان که بفهمند اصلا این وطن و مرز و دولت و امنیتش (امنیت نداشتش) نیست که مهمه، مهم فقط جان فریناز خسروانی ها هست و بس ...
یعنی باید بفهمن این نظم و نظام تخمی شما نیست که مهمه فقط این مهمه که یک انسان مثل فریناز بتونه بدون ترس زندگی کنه.
مهم توده های مردم هستند مهم قربانی ها هستند نه اون ملتی که منظورت همون کشور و دولته ...
جبهه ها هم کاملا مشخصه برده داران در مقابل برده ها به نظر من که هیچ قشر خاکستری هم وجود نداره، هیچ مال و اموال شخصی هم وجود نداره هتل و دیگر کاخ ها هم برای برده هاست اگر مصادره نشد به نفعشان، چاره ای جز به آتش کشیدنش هم نیست.
شرتونو هم از این سایت کم کنید و تو همون بالاترین و سایت های خبری داخل دستمال بکشید و مصلحت اندیشی کنید.

Rosa گفت...

انتیپومو جان
آی گفتی:)
اومده بود برای مقاله ی 3 فرضیه اش اطلاعات جمع کنه!
یک کمی غُرغر به فرماندار و بقیه که اطلاع رسانی بموقع نشده...
باری اینها برایشان هتل با ارزشتر است تا جان یک زن...
جالب اینکه حتی پول زندگی یکروز را هم در این 4 ستاره ندارند. خدمتگزارهای خوبی اما هستند و هر روز چکمه ی فاشیستها را با لیس زدن تمیز میکنند.
ببین از قدرت مردم رژیم چه وحشتی کرده و هر روز در حال بیان یک دروغ جدیدتر تا مردم را باز به خانه بفرستند. سناریوی جدید را اکنون قرار است که خود اژه ای بنویسد...
بقول اولریکه: ما نمیتوانیم آنها را وادار به حقیقت گویی کنیم. اما میتوانیم وادارشان کنیم، هر چه بی شرمانه تر دروغ بگویند...
اینها حسابشان اینقدر نزد مردم خراب است که هر کدام میکروفون میگیرند از ابتدا اعلام میکنند: طرف امنیتی نبوده:) کارمند بخش خصوصی بوده.
آنها میدانند که زمانشان فرا رسیده است. اینک پایان حقیرانه ی خود را انتظار میکشند و با آنها نیز بوقلمون صفتان رسانه ای شان اینک در شماتت مردم که چرا بی قانونی کرده، هتل آتش زده اید. قانونشان را در مورد زهرا کاظمی و دکتر زهرا دیدیم. ریحانه ها را بر دار کشیدند... خوشبختانه در مورد فریناز برایشان درسی شد. اینک زنان باید پا پیش بگذارند برای دفاع از خود هم که شده بلند شوند. عاملین اسید پاشی اصفهان اینک مُهمترین بحث است.
چرا که آنان واقعن امنیتی بوده اند برای اجرای بی امنیتی.
همچنان با ع و ه

RosaArchiv گفت...

سیدمرتضی هاشمی وند
آذربایجان شرقی › تبریز
تبريز، کوی ولیعصر (عج)فلکه بازار اول کوچه شباهنگ پلاک 4و6
۳۳۲۵۸۶۰
۰۹۱۴۹۰۴۴۹۵۵

توجه در مورد آدرس پایین: امروز 10 ماه مه این آدرس بالا در تبریز حذف شده و بجای آن آدرس زیر در تهران قرار داده شده است! از دوستانی که با تلفن از داخل تماس میگیرند، لطفن مراقب باشید، احتمالن پشت خط مامور امنیتی نشسته!

سید مرتضی هاشمی وند
نزدیک پارک صائب تبریزی در دایرکتوری مشاغل کتاب اول
1. سید
مدیر - نقیبیان
تهران - منطقه 13 - دماوند - خ. خاقانی - خ. مهربار - پ. 90 - ک.پ : 17438
ایران - تهران - منطقه 13 – دماوند
021-77418229
شرکت کتاب اول - بانک اطلاعات شهری ، انتشارات ، کتاب
مورد ۱ تا ۱ از مجموع ۱ مورد درباره "سید مرتضی هاشمی وند" نزدیک "پارک صائب تبریزی"
نزدیک پارک صائب تبریزی در دایرکتوری مشاغل کتاب اول

Rosa گفت...

به گزارش برنا، «علی رضا رادفر» توضیح داده متهم که تازه همسرش را از دست داده بوده، فقط می خواسته است از دختر جوان خواستگاری کند که او در مسیر بیرون آمدن از اتاق، از پنجره به خیابان سقوط می کند.
او در مورد جزییات حادثه گفته است:« از آن جا که بعضی مسایل دقیقا به حریم شخصی افراد برمی گردد، مصلحت نمی دانیم آن را رسانه ای کنیم. تنها می توانم بگویم بین مرحومه و فرد دستگیر شده درگیری رخ نداده و طبق اعلام پزشکی قانونی، تعرضی صورت نگرفته است. تنها صحبتی انجام شده، آن هم در حد آشنایی. متهم که مدتی قبل از همسر خود جدا شده است، درصدد بود از مرحومه برای ازدواج درخواست کند، منتهی مرحومه قصد خروج از اتاق را داشته که به دلیل سرعت در حرکت، از پنجره سقوط کرده و فوت می کند وبه صراحت عرض می کنم طبق اعلام پزشکی قانونی، هیچ تعرضی صورت نگرفته و هیچ مشکل اخلاقی نبوده است.»
قاضی مرتضوی: برخورد جسم سخت به سر"
این توضیح بامزه تره که خواسته از در بره بیرون از پنجره سقوط کرده مرده.

ما نمیتوانیم آنها را وادار به حقیقت گویی کنیم. اما میتوانیم وادارشان کنیم، هر چه بی شرمانه تر دروغ بگویند...