۰۳ شهریور، ۱۳۹۴

جواب به ایمیلها + چرا اقامت مدیران سازمان "عدالت برای ایران" شادی امین / صدر در ایران ذکر شد؟

سلام عزیز
 عکس زیر سمت راست لیلا قرائی و چپ شادی امین
لیلا قرائی از دستندرکاران شبکه ی صدای زنان و هسته اقلیت میباشد. ایشان نیز از منابع خیریه ای "توانمند" کردن زنان افغانستان، در حال توانمند کردن حساب بانکی خود در سوئد است. همین روزها گند ایشان نیز رسانه ای میشود.

در پُست تاییدیه پناهجویی بعد از سکس! مورد جدید شادی امین
مدیران این شرکت در ابتدا سه نفر بوده اند شامل خانم سهیلا امین ترابی ۵۱ ساله٬ ساکن آلمان و روزنامه نگار٬ خانم آیدا امیر فلاح ساکن ایران٬ ۳۷ ساله٬ دانشجو و خانم مهرنوش احمدی شهروند ایران٬ ۲۹ ساله و دانشجو. در حالی که ایشان به استناد
فیسبوکشان ساکن تورنتو کانادا می باشند و محل اقامتشان به دروغ اعلام شده است. خانم ها مهرنوش احمدی و آیدا امیر فلاح در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۴ به استناد تصویر فوق از سمتشان استعفا داده اند و در نتیجه شرکت شش رنگ تنها یک مدیر و عضو دارد و آن هم خانم سهیلا امین ترابی (شادی امین) است. هیچ هیات مدیره، هیات نظارت و ساز و کار درست مالی هم گزارش نشده است.
 - چرا گزارش مالی سالانه ی این شرکت ها همانند تمام شرکت های معتبر در دسترس عموم قرار ندارد و گزارشی از عملکرد مالی آنها منتشر نشده است؟
رزا: توضیح در مورد دلیل درج اقامت در ایران( مهرنوش احمدی شهروند ایران٬ ۲۹ ساله و دانشجو) که البته ایشان همانطور که ذکرشد در کانادا اقامت دارند و خانم آیدا امیر فلاح که احتمالن مقیم سوئد میباشند و اقامت ایشان نیز به دروغ اقامت در ایران ذکر شده است.
جواب: اگر بیاد بیاورید بنگاه هیفوس را و دستگیری شادی صدر و محبوبه عباسقلی زاده و بقیه ی دختران میلیونی را در ایران!
از مجموع 34 زني که در تهران دستگير شده بودند، امروز تنها دو تن در زندان باقي مانده اند و بنا بر شنيده ها هر دو هم در سلول انفرادي و اعتصاب غذا هستند.  
 صدور قرار بازداشت موقت برای شادی صدر و محبوبه عباسقلی زاده در اسفند 1385 را، بیاد می آوریم که سازمان هیفوس هلندی به بهانه ی دستگیری مواجب بگیرانش در ایران، دیگر تمام ارقام اهدایی به "فعالین" زنان و ... را بطور کُلی از روی اینترنت حذف کرد و غیر قانونی هم حذف کرد. 
شادی امین نیز با ادعای اینکه "فعالین" و دو مُدیر سازمانهای مشترکش با شادی صدر در ایران هستند، جلوی رسانه ای کردن ارقام پولهای "خیریه" ای به سازمان عدالت برای ایران و بقیه ی سازمانهای قلابی اش را گرفته. به همین دلیل است که در اسناد اینترنتی شرکتها اطلاعات زیر آمده است:
ب) عدالت برای ایران
   همانطور که در تصویر فوق مشخص است شرکت عدالت برای ایران با مسئولیت محدود در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۱۲ ثبت شده است و میزان درآمد آن گزارش نشده است و درآمد خالص آن تنها یک پوند انگلستان است.  
  ج) عدالت برای همه
همانطور که در تصویر فوق مشخص است شرکت عدالت برای همه با مسئولیت محدود در تاریخ ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۲ ثبت شده است و میزان درآمد آن صفر پوند گزارش شده است.
د) عدالت در عمل
همانطور که در تصویر فوق مشخص است شرکت عدالت در عمل با مسئولیت محدود در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۳ ثبت شده است و میزان درآمد آن ۲۳۷ هزار و ۸۶۲ پوند نزدیک به ۴۰۰ هزار دلار گزارش شده است در حالی که درآمد خالص آن تنها یک پوند انگلستان است.
این شرکت در ابتدا تنها مدیرش از تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۳ تا ۱۹ فوریه ۲۰۱۳ خانم شادی صدر متولد سپتامبر ۱۹۷۹ است که استعفا داده و بعد از آن از تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۱۳ تا ۱۷ اوت ۲۰۱۳ خانم شادی صدر متولد سپتامبر ۱۹۷۴ مدیریت آن را به عهده گرفته و پس از آن استعفا داده است و از تاریخ ۱۷ آگوست ۲۰۱۳ تا کنون خانم سهیلا امین ترابی (شادی امین) تنها مدیر این سازمان است. چرخش مالی این شرکت ۲۳۷ هزار پوند استرلینگ (نزدیک به ۴۰۰ هزار دلار آمریکا) گزارش شده بدون آنکه هیچ نامی در محافل حقوق بشری از این شرکت برده شده باشد یا حتی با جستجوی اینترنتی به کوچکترین فعالیتی در آن رسید.
با نگاهی به این شرکت ها که همگی تنها در انگلستان هستند و ممکن است شرکت های دیگری نیز در دیگر کشورها نیز به نام اینها ثبت شده باشد و هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته اند می توان فهمید که فعالیت های مشکوکی در جریان است.
- چرا گزارش مالی سالانه ی این شرکت ها همانند تمام شرکت های معتبر در دسترس عموم قرار ندارد و گزارشی از عملکرد مالی آنها منتشر نشده است؟
رزا: اینکه هیچگونه اطلاعات مالی از این سازمانها در دست نیست، برمیگردد به همان سانسور منابع مالی به  بهانه ی یکدهه ی پیش شادی صدر و محبوبه عباسقلی زاده (که در ایران به دلیل گرفتن پولهای نجومی از "خیریه" هلندی به اسم هیفوس به زندان افتادند.
اینک نیز سازمانهای شادی صدر و شادی امین ("عدالت برای ایران") به استناد همین ممنوعیت ایرانیان از گرفتن پول و کمک خارجی، با اعلام دروغین اقامت دو نفر از مدیران سازمانهای خود در ایران( خانمها مهرنوش احمدی ساکن کانادا و آیدا امیر فلاح که احتمالن مقیم سوئد میباشند)، بمانند سازمان هیفوس (مواجب دهنده ی هلندی)، میتوانند برج و خرج خود را پنهان نگهدارند و درآمدشان را روی صفر و یا یک پوند قرار دهند. پولهایی که این خود فروشان از سیستم میگیرند در همان حد میلیونی میباشد.

جواب برخی ازایمیلهای دیگر در زیر
رزا: کُد اسکایپ که درخواست شد    میباشد.6213EE95
 آهنگهای هیپ هاپ و رپ از سلین با ضمیمه فرستاده شد.
 من ایمیلی نگرفتم تا بتوانم ایمیل جدیدی بفرستم. دوباره سعی کنید:)
عکس خصوصی من شبیه همین عکس سردر بلاگ است، البته دو دهه پیرتر:)
فیلم خصوصی دختری از شیراز که بدلیل رسانه ای شدنش توسط دوست پسرش در واتس آپ ، خودسوزی کرد، موجود نیست.
کتابهای فرستاده شده نیز در همین روزها برای دانلود در همین بلاگ قرار میگیرند.
با عشق و همبستگی
و شورش همیشگی
آمار بلاگ در ماه:
۱۰۱
تعداد بازدید از صفحه دیروز
۳۴۵
تعداد بازدید از صفحه در ماه گذشته
۹٬۷۵۸
سابقه تعداد بازدید از صفحه در همه زمان‌ها
۶۷۹٬۳۰۸

هیچ نظری موجود نیست: