۱۳ آبان، ۱۳۹۴

سفر حسن روحانی از 14 تا 18 نوامبربه ایتالیا و فرانسه، فرصتی برای اعتراض به رژیم داعش!


رزا: سفر روحانی در تاریخ 14 و 15 نوامبر (23 و 24 آبان) به ایتالیا می باشد و قرار است گویا پاپ دجال را نیز در واتیکان ملاقات کند. بعدش یعنی روزهای 16 تا 18 نوامبر(26-25 آبان) به پاریس پایتخت فرانسه میرود و قرار است که در یونسکو هم عر عر کند...
الان اعلامیه ی پاریس را در اینجا خواندم و معلوم نیست چرا حقوق بشری ها ی فرانسه روز 15 نوامبر قراره اعتراض کنند، در حالی که روحانی 16 نوامبر تازه میرسه پاریس! خوب شاید هم حقوق بشری های ایتالیا روز 16 نوامبر اعتراض کنند وقتی روحانی در فرانسه است!
باری
فرصت اعتراض را از دست ندهیم. بخصوص سخنرانی روحانی در یونسکو احتمالن باید عمومی باشه! دلیل برای اعتراض زیاده بخصوص که تعداد اعدامها دردوره ی روحانی بسیار زیاد بوده، سرکوب زندانیان، کشتن سیستماتیک و دستگیری رهبران جنبش شدیدن ادامه داره و آزادی زنان بجز یواشکی اش، شدیدن سرکوب میشه...
البته مسلمن عده ای هم هستند مثل توده و اکثریت و اسهال طلبان که به همراه انحصارات اسلحه و.... که برای روحانی فرش قرمز در ایتالیا و فرانسه پهن کنند. همانهایی که در "انتخابات ریاست جمهوری" انگشتشان را از هیجان درکُون خود و دیگر زنان کرده و به حاج حسن رای دادند! و یا حتی بخش بزرگی از جنبش چپ که برای صلح جهانی حاضر است کون هر دیکتاتوری را بلیسد!

 اما خوب ما هم زیادیم! اگرچه دوره ی خاتمی کم بودیم، اما حباب توهم اسهال طلبی خیلی وقته که ترکیده و فعالین زنان هم کُلن "میلیتانت" شده اند و اوج اعتراضها، میتونه حضور چند زن فیمن باشه در گیرودار فتوشوتینگ روحانی و پاپ در واتیکان! یا در سخنرانی اش دریونسکو فرانسه. و یا اصولن هر جای دیگری که قراره سران رژیم آپارتاید جنسی، ریسک حضور داشته باشند، ما هم باید باشیم!
پس خواهران عزیز در ایتالیا و فرانسه: چادرها را آماده کنیم. نقابها را حاضر و آماده ی کشیدن عمامه ها در سرتاسر اروپا و بهم زدن نمایش! تا روزی بسیار نزدیک بشود اینها را از کیرهای مردسالارانه شان در میدان های خاورمیانه ی آزاد، آویزان، بساط پدوفیلی اسلامی که بیش ازسه دهه به راه انداخته اند را برچیده و عاقبت اینان را بدست انتقام زنان عقدی و صیغه ای شان داد....

آمین
در زیر اخبار و مطالب مرتبط:
Happy in Tehran
https://youtu.be/9zozFmDfV4Q

یک کامنت بو دار: از : وهاب عنوان : تردید
ظاهرا چنین موضوعی فراخوان به تظاهرات در اعتراض به نقض حقوق بشر ،جذاب بنظر میرسد اما نتیجه اش جز اینکه در قرارداد های دو طرفه کلاه بزرگتری سر ایران بگذارند و از موضع ضعف خدا میداند چه چیز ها تحمیلش نکنند، فایده ای نخواهد داشت. که البته نیازی به توضیح نیست که صدمه اش به منافع مردممان خواهد خورد. شاید باید در مورد تصمیمات عمیق تر و دوراندیش تر عمل کرد. تعین نماینده و تقاضای دیدار با طرف ایرانی برای طرح اختلاف نظر ها یک پیشنهاد و آپشن است. حتما آپشن های متنوع دیگری هم وجود دارند. بالاخره باید شیوه های حرکت هم به روز بشوند یا نه؟ عصر دانشجویان خط فلان بودن و از میله ها بالا رفتن گذشته.
رزا: دقیقن این افراد بودند که افکارشان، پشت جبهه ی ارتجاع اسلامی است و ابتدای انقلاب باعث حجاب اجباری و گرفتن تمام حقوق زنان و به روی الاغ قدرت ماندن رژیم شد و آنهم به ادعای "ضد امپریالیست بودن خمینی". اکنون نیز همین ها حتی یک تظاهرات اعتراضی بی بُخار عده ای از حقوق بشری ها را نیز تاب نیاورده و به دنبال تقاضای دیدار با روحانی برای ماله کشیدن جنایات اطلاعاتی های رژیم هستند. اینها که ادعای استحاله دادن رژیم را دارند و شیوه های "به روز" صرف چلوکباب با سفارتی ها و "آپشن" نعلین لیسی...را... چه به اندیشیدن به منافع ایران و ایرانی!
چه جالب که رژیم در همان ابتدای روی کار آمدنش حتی این حامیان بی مواجبش را نیز تاب نیاورده و گروه گروه با توابان به جوخه ی تیرباران کشتار 67 سپرد. آنهم به اسم "کمونیست"! سران اسهال طلب هنوز در حصر خانگی می چرند و خاتمی مُلای خندان هم ممنوع التصویر است.
دستپخت اینها همان همکاری با داعش و قانونی کردن ارتجاع بود.  ننگ تان باد ...

به مناسبت سفر روحانی به فرانسه

حسن روحانی رئیس جمهور رژیم جمهوری اسلامی، برای گفتگو با دولت فرانسه و بستن قراردادهای اقتصادی، در روز ۱۶ نوامبر به پاریس سفر می‌کند. سفر رئیس جمهور ایران به فرانسه در شرایطی صورت می‌گیرد که همزمان با توافق هسته ای با قدرت‌های بزرگ جهان، بگیر و ببندها و سرکوب فعالان جامعه مدنی ایران گسترش یافته و نقض سیستماتیک حقوق بشر توسط رژیم، طبق آخرین گزارش احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد برای ایران، ابعاد جدیدی به خود گرفته است.
به مناسبت سفر روحانی به فرانسه و با توجه به شرایطِ سرکوب و خفقان در ایران و پایمال شدن فزاینده حقوق شهروندی در کشورمان، جمعی از فعالان سیاسی و مدنی با شعار دموکراسی، حقوق بشر و جدایی دین و دولت در ایران و با خواست‌هایِ لغو شکنجه و اعدام؛ آزادی زندانیان سیاسی – عقیدتی؛ آزادی اندیشه، بیان، رسانه و تشکّل؛ برابرحقوقی همه شهروندان و پاسخ به دادخواهی خانواده های قربانیان سرکوب در ایران، اقدام به سازماندهی یک تظاهرات برای اعتراض به نقض حقوق بشر در ایران نموده و کلیه هموطنان را به شرکت در این تظاهرات اعتراضی دعوت می‌کنند.
زمان: یکشنبه ۱۵ نوامبر ۲۰۱۵ از ساعت ۱۶ تا ۱٨
مکان: میدان حقوق بشر در تروکادروی پاریس
کمیته برگزاری تظاهراتِ اعتراض به نقض حقوق بشر در ایران

Appel à manifester contre la violation des droits humains en Iran
A l'occasion du séjour de Hassan Rohani en France
Le 16 novembre prochain, Hassan Rohani, président de la république islamique d'Iran viendra en France pour échanger avec le gouvernement français et signer des contrats commerciaux.
Ce séjour s'inscrit dans un contexte où arrestations et violation systématique des droits humains par le régime à l'encontre de la société civile, prennent des dimensions nouvelles selon le dernier rapport d'Ahmad Shahid, rapporteur spécial pour l'Iran auprès des Nations Unies, et ce alors même que l'accord nucléaire avec les grandes puissances mondiales se met en place.
C'est dans ce contexte de répression que nous, acteurs de la société civile, appelons à manifester pour la démocratie, les droits humains, la séparation de la religion et de l'Etat, pour l'abolition de la torture et de la peine de mort, pour la libération des prisonniers politiques et d'opinion, pour la liberté de pensée et d'expression, la liberté des media et d'organisation, pour l'égalité des toutes les citoyennes et citoyens. C'est aussi pour que les autorités rendent des comptes aux familles des victimes de la répression que nous appelons nos compatriotes à participer à cette manifestation.

Dimanche 15 novembre 2015 de 16 à 18h
Place des droits de l'homme, Trocadéro, Paris
Comité d’organisation de manifestation contre la violation des droits de l'homme en Iran

۳ نظر:

ناشناس گفت...

رزا جان حقوق بشری‌های پاریس پیش‌دستی کردند و زودتر تظاهرات خودشان را اعلام کردند..
چپ‌های سرنگونیطلب و کمی جدی‌تر!!! هم در حال تدارک تظاهرات هستند.
پاینده باشی رفیق
م.

Rosa گفت...

سلام عزیز جان
مرسی از پیام. داشتم از پاریس نا امید می شدم. ایتالیا متاسفانه خبری نیست. اگرچه بسیاری پناهجویان دیپرتی از آلمان خیابان خوابهای این کشور شده اند.
در فرانسه نیز امیدوارم رفقای "آنتی" همراهی کنند.
دستان همگی تان را با دوستی فشرده
قلبم نگران قلبهای جوانتان تند تر خواهد زد...
با عشق
و با همبستگی.
باشد که صدای بیصدایان شده، دیوارهای زندان را بلرزانیم.
شاید اوین ها ترکی بردارند...

ناشناس گفت...

Vagean chab ha Va mojahedin ra begole Madaram Ameleshon shabih be chahi ke Ab nedared Mishe Mogayese kard