۳۰ بهمن، ۱۳۹۳

خانواده در ارومیه؛ شمارش معکوس برای اعدام سامان نسیم؟


خانواده در ارومیه؛ شمارش معکوس برای اعدام سامان نسیم؟ 
خانواده سامان نسیم زندانی سیاسی کُرد که قرار است بامداد امروز، پنج‌شنبه به دار آویخته شود برای آخرین اطلاع از وضعیت فرزندشان از مریوان راهی ارومیه شده‌اند. مختار نسیم، برادر این زندانی به روز می‌گوید حدود ۳۰ عضو خانواده در واپسین ساعات شب گذشته، زمانی که تلاش‌ها برای توقف حکم بی نتیجه ماند، راهی محل اجرای حکم شدند.

پدر و مادر سامان نسیم هستند. آنهایی که قبل از اعدام فرزندشان، خودشان اعدام شدند. صد بار اعدام شدند. این قاب عکس سامان نیست. این قاب عکس پدر و مادری است که قبل از فرزندشان به دار آویخته شدند. پدر و مادری که هر چه داشتند فروختند. خانه. زمین. حتی دامهایشان. این پدر و مادر سالمند ۳۰۰ میلیون از مالشان را دادند تا «سامان» شان زنده بماند. ۳۰۰ میلیون را تاجران جان انسان ها بردند. «سامان» شان را هم فردا قرار است ببرند. آنها هیچ ندارند دیگر. حتی حساب پول هایی که به این و آن داده اند از دستشان خارج شده. یک ندانستن تراژیک! تقسیم کار عادلانه ای است نه؟ شما رسانه خاتمی باشید و من و ما هم رسانه پدری که در بیمارستان است و مادری که دقیقا در مرز سکته.
کارگاه آموزشی شهروندیار- از صفحه ی سامان رسول پور

سازمان عفو بین‌الملل، سازمان دیده‌بان حقوق‌بشر، کمپین بین‌المللی حقوق‌بشردر ایران، فدراسیون بین‌المللی جامعه‌های حقوق‌بشر، جامعه دفاع از حقوق‌بشر در ایران (LDDHI) و کانون مدافعان حقوق‌بشر (DHRC) و چند نهاد حقوق‌بشری دیگر به همراه ده‌ها فعال سیاسی و مدنی خواهان توقف فوری حکم اعدام سامان نسیم شده‌اند. عزیز مژده‌ای، وکیل مدافع این زندانی به روز گفته است که حکم اجرای حکم موکل‌اش برای امروز پنج‌شنبه، ۳۰ بهمن ماه را رویت کرده و قاضی اجرای حکم نیز در آخرین تماس گفته که بعید است در زمان باقیمانده حکم متوقف شود. سامان نسیم تا ۲۴ ساعت پیش، از احتمال اجرای حکم خود مطلع نبود، اما برادر او مختار می‌گوید ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه در یک تماس تلفنی به خانواده گفته در جریان اجرای حکم قرار گرفته و یک روز قبل از آن نیز برای اعتراف اجباری تلویزیونی مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار گرفته است. کمال حسینی، خبرنگار در استان آذربایجان غربی هم به روز گفت که روز سه‌شنبه، سامان از زندان با او تماس گرفته و گفته  از حدود پنج ماه پیش بر اساس دستوری که از تهران صادر شده بود از احتمال اجرای حکم مطلع بوده است. سامان در این تماس تلفنی ابراز امیدواری کرده است که حکمش به اجرا در نیاید.
مختار نسیم، برادر سامان نسیم می‌گوید او آخرین‌بار ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه با خانواده تماس گرفته است. خانواده ساعت یک چهل دقیق همان روز هم طی تماسی خارج از زندان متوجه شده‌اند که سامان به همراه چهار زندانی دیگر از بند ۱۲ زندان ارومیه به محل نا معلومی منتقل شده‌اند. به گفته کمال حسینی، خبرنگار، وکلای چهار زندانی دیگر هنوز انتقال آنها از بند را تائيد نکرده‌اند.
واکنش‌ها؛ از پیام ویدیویی تا نامه به وزیر اطلاعات
سامان نسیم در تیر ماه سال ۹۰، زمانی که تنها ۱۷ سال سن داشت بازداشت و سپس از سوی دادگاه انقلاب مهاباد به جرم محاربه در ارتباط با اتهام عضویت در پژاک، حزب حیات آزاد کردستان و فعالیت مسلحانه علیه سپاه پاسداران به مرگ محکوم شد. آن‌زمان ادعا شد که او و چند عضو پژاک در نبردی مسلحانه با سپاه در کوه های اطراف سردشت در آذربایجان غربی شرکت داشته‌اند.  وکیل  او و سازمان‌های حقوق بشری می‌گویند حتی در صورت احراز جرم سامان نسیم، او به علت نداشتن سن قانونی در زمان بازداشت نباید اعدام شود. این زندانی، خود نیز روز ۲۳ بهمن ماه امسال با انتشار نامه‌ای از زندان اعلام کرد که اعترافات او پس از شکنجه‌های "غير انسانی و غيرقانونی" ضبط شده است. روز چهارشنبه، ۲۹ آبان ماه، سلیل شتی، دبیرکل سازمان عفو بین‌الملل در یک پیام ویدئویی از آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی خواست  جلو اعدام سامان نسیم را بگیرد. آقای شتی در این پیام که ابتدا به زبان فارسی شروع می‌شود، خطاب به رهبر جمهوری اسلامی می‌گوید سازمان آنها اصولا با مجازات اعدام مخالف است، "اما شما در این مورد خاص نباید کسی را اعدام کنید که در زمان بازداشت به سن قانونی نرسیده بود." در واکنشی دیگر حدود ۱۱ فعال سیاسی کردستان با ارسال نامه‌ای به وزير اطلاعات، خواستار توقف اجرای حكم اعدام سامان نسيم شده‌اند. آنها در نامه خود خطاب به  محمود علوی نوشته‌اند: "اجازه بدهید به جای قضیەی اعدام، همگی به این قضیه فکر کنیم که چگونه ﺟﻮﺍﻧﯽ ﮐه ١٦ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺑه ﺩﻧﯿﺎ ﺁﻣﺪه ﺍﺳﺖ ﺑه ﯾﮏ ﺿﺪ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﯿﺎﺭ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﻮد؟" به گفته این فعالان اجرای این حکم ﻫﯿﭻ ﮐﻤﮑﯽ ﺑه ﺍﯾﺠﺎﺩ "ﺍﻣﻨﯿﺖ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭ" در کردستان نمیکند. امضا کنندگان این نامه که برخی از اصلاح‌طلبان کرد و نمایندگان ادواری کردستان در مجلس هستند در نامه خود به وزیر اطلاعات نوشته‌اند: "ﺗﻮسعه‌ﯼ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭ ﻣﻨﻮﻁ ﻭ ﻣﺘﮑﯽ به ﺍﻣﻨﯿﺖ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧه آنچه ﺩﺭ ﮐﺮﺩﺳﺘﺎﻥ بعد از جنگ ﺷﺎﻫﺪ بودەایم نه ﺍﻣﻨﯿﺖ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭ ﻭ نه ناﺍﻣﻨﯽ کامل، ﺑﻠﮑه ﻣﺪﻟﯽ ﻭﯾﮋه ﺍﺳﺖ که بیشتر عنوان ﻧﺎ ﺍﻣﻨﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ‌ﺷﺪه برازندەی آن است." روز چهارشنبه  دولت نروژ نیز خواهان توقف اجرای حکم سامان نسیم شد. به گزارش تارنمای سازمان حقوق بشر ایران دبیر کّل وزارت خارجه نروژ آقای وگر سترومن که برای گفتگو‌های دوجانبه به تهران سفر کرده، نگرانی‌ دولت نروژ نسبت به تعداد بالای اعدام‌ها در ایران را ابراز و در مورد حکم اعدام سامان نسیم با مقامات جمهوری اسلامی صحبت کرده است. در تحولی دیگر احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران نیز چهارشنبه شب در حساب کاربری خود در توییتر نوشت که از دولت ایران خواهان توقف سریع حکم اعدام سامان نسیم شده است. آقای شهید ساعاتی قبل از این توییت نیز به همراه کریستٌف هینز دیگر گزارشگر حقوق‌بشر سازمان ملل بار دیگر خواهان توقف اجرای این حکم شده بود. فدراسیون بین المللی جامعه‌های حقوق بشر و سازمان‌های ایرانی عضو آن، جامعه دفاع از حقوق‌بشر در ایران (LDDHI) و کانون مدافعان حقوق بشر (DHRC) نیز در بیانیه جداگانه ای درخواست مشابهی از حکومت جمهوری اسلامی را مطرح  و تاکید کرده‌اندکه "این حکم بر اساس حقوق بین‌المللی بشردوستانه غیرقانونی است."
"سامان در ۱۷ سالگی اسیر جنگ شد"
عزیز مژده‌ای، وکیل پرونده سامان نسیم پیشتر در مصاحبه با روز به تفصیل به ایرادات قانونی صدور حکم اعدام برای سامان نسیم پرداخته بود. مختار نسیم برادر این زندانی کرد هم به روز می گوید در تلاش برای توقف حکم، وکیل دیگری نیز برای پرونده گرفته بودند که تلاش‌های او هم بی‌نتیجه مانده است. آقای نسیم می‌گوید به امید تخفیف حکم  خانواده با "یک فرد واسطِ دارای نفوذ" هم در تماس بوده‌اند که نهایتا "کلاه بردار از آب درآمده و پول زیادی از خانواده دریافت کرده است." این عضو خانواده نسیم می‌گوید: "مسولان قضایی در دادگاه و دیوان عالی کشور نمی‌بایستی برای کسی که در ۱۷ سالگی اسیر یک جنگ شد حکم اعدام صادر می‌کردند."  سامان نسیم متهم به عضویت در پژاک، حزب حیات آزاد کردستان و شرکت در یک درگیری با سپاه پاسداران است.
دستگاه قضایی جمهوری اسلامی در سالهای گذشته شمار زیادی از اعضا و طرفداران احزاب کرد از جمله پژاک را به اتهاماتی نظیر محاربه به دار آویخته است.

شماره ی حساب بانکی کمک به روژاوا- کوبانی. کردستان
Spendenkonto für die Kampagne "Solidarität mit Rojava":
Initiative Rojava
IBAN: DE30 5905 0101 0610 5088 48
BIC: SAKS DE 55

فیلمی ازوضعیت پناهجویان دربند در یونان . بعد از اعتراضات شدید پناهجویان  ، بلاخره وزیر دولت جدید ،آنها را در زندان  ملاقات و تصمیم گرفته اند که پناهجویان را به جای دیگری منتقل کنند.
During a demonstration outside the Amygdaleza detention center the new minister came and spoke to the detainees. He said that Amygdaleza detention center will be shut down within the next month.
It was the first time that people from antira goups and reporters entered Amygdaleza.
The video is in greek.
Μέσα στο κέντρο κράτησης της Αμυγδαλέζας.

پیام همبستگی با رفیق پناهجو آرش دوست حسین
 رفیق آرش دوست حسین یکی از فعالین مهم جنبش چند ساله ی اخیر پناهجویی به علت نپرداختن جریمه دادگاه، به یک ماه حبس محکوم شده است. هر چند از مدت زمان حبس این رفیق چند روزی می گذرد و در حال حاضر وی آزاد شده، اما مختصری اطلاع رسانی در این زمینه لازم به نظر می رسد. هدف  از حبس وجریمه ی این رفیق فعال و دیگر کوشندگانی که  در حال حاضر تک تک در این بیدادگاه ها به جرم  مبارزه محکوم می شوند، چیزی جز خاموش کردن نطفه ی این جنبش ها نیست.  به ویژه که رفیقمان آرش، تا کنون با حضور فعال در مبارزات و اعتصابات گوناگون، منشاء خدمات بزرگی به جنبش دانشجویی و پناهجویی بوده است. شکل گیری و رشد جنبش چند ساله ی اخیر مبارزاتی پناهجویان بر علیه شرایط و قوانین ضد انسانی  و به منظور ایجاد تغییر در وضعیت موجود برای دست یابی به یک زندگی آزاد و برخوردار از تمامی حقوق شهروندی، زنگ خطری است جدی برای دولتمردان. تلاش های رفقیمان آرش نه تنها جرم نیست، که لازمه ی رهایی و رسیدن به خواسته های فردی و  اجتماعی و انتخاب آزاد و کسب حقوق یکسان شهروندی برای کلیه ی پناهجویان می باشد.ما ضمن محکوم دانستن این حکم ناعادلانه، اعلام می کنیم که شرایط نژادپرستانه ی موجود در اروپا و به خصوص کشور آلمان مقابله کرده و به مبارزه ی خود ادامه خواهیم داد.
نه مرز، نه دولت، نه ملی گرایی
علیه  نظم و قانون موجود
عده ای از فعالین چپ

۲۹ بهمن، ۱۳۹۳

آخرین درخواست کودکم + مقالاتی در مورد اوتیسم و بینش فعالی

رزا: دنیا ی سرمایه پر از پلشتی ها...
روزگار بدی است نازنین
کاشتن نهالی در این خاک مسموم، اشتباه سهمگینی بود...
آخرین درخواست کودکم؟
دیدار پدر!

مطالب مرتبط: سخنی از آدولف فریر (6)، بنیانگذار لیگ بین المللی آموزش نوین در سال 1921 هدف اصلی این جریان را نشان می دهد : انتقاد از آموزش سنتی.

« کودک طبیعت را دوست دارد : او را در سالن هایی بسته حبس می کنند. کودک دوست دارد جنب و جوش داشته باشد : او را مجبور می کنند دائم بنشیند. کودک دوست دارد با اشیای مختلف کار کند : او را در معرض تفکر مطلق قرار می دهند. کودک می خواهد استدلال کند : او را مجبور می کنند فقط حفظ کند. او می خواهد از خود اشتیاق نشان دهد : او را تنبیه می کنند . . . »
پرونده ی کامل اوتیسم :
 اوتیسم (5) : سندروم آسپرگر : http://www.anthropology.ir/node/25804

فرانسوآ بانژ برگردان آریا نوری
دریافت متن کامل مقاله به زبان فرانسه در وبگاه مترجمان پیشرو : 
بیش فعالی (1) : http://www.anthropology.ir/node/25969
بیشفعالی (2) ، سرکش یا بیش فعال؟ : http://www.anthropology.ir/node/26085
بیش فعالی (2) : سرکش یا بیش فعال؟
تشخیص دادن شور و هیجانات دوران کودکی از بیش فعالی ، در ظاهر امر مشکلی به نظر می رسد. نظریه های بسیاری برای تبیین ساز و کار بیش فعالی ارائه شده تا بهتر بتوان به درمان آن پرداخت. آیا اصلا چیزی مانده که در مورد بیش فعالی عنوان نشده باشد؟ بیماری های بسیار نادری در کودکان هستند که تا به این اندازه در جامعه ی پزشکی بحث به راه انداخته باشند. برخی بیش فعالی را ساخته ی ذهن می دانند و برخی آن را غیر قابل کنترل و اجتناب ناپذیر. پدیده ی بیش فعالی تا به الان بحث های گسترده ای را به راه انداخته و هنوز هم تقریبا تمامی متخصصان کودک بر سر آن اختلاف نظر دارند. اشاره به این مساله ضروری به نظر می رسد که این بیماری از بسیاری از جهات رازآلود (1) است : علل آن    ( آیا این بیماری وجهه ای نوروبیولوژیک(2) و وراثتی دارد و یا احساسی – روانی؟) ، جنبه ی اجتماعی آن ( اتفاقاتی که در طول زندگی رخ می دهد ، چه نقشی در بیش فعالی ایفا می کنند؟) ، اخلاقی ( آیا باید برای کودکانی که در اوج بحران های خود قرار می گیرند ، باید داروهای محرک روانی تجویز کرد؟) ، آموزشی ( چه تدابیر خاص آموزشی ای باید در مدارس برای کودکان بیش فعال پی گیری شود؟) و حتی سیاسی ( در حوزه ی سلامت عمومی و سیاست های آموزشی چه تدابیری باید اتخاذ شود؟)
به خانواده سامان گفته‌اند، براي آخرين ملاقات با فرزند دلبندشان به زندان اروميه بروند. از طريق وکيل مطلع شده‌اند که پنجشنبه مراسم شنيع قتل فرزند عزيزشان در اين زندان انجام می‌شود. به مادر و پدر و اعضاي خانواده او گفته‌اند، بيايد از فرزندتان خداحافظی کنيد او را خواهيم کشت، به اتهام فعاليت عليه حکومت اسلامي ايران، اين رفتار داعشيان حاکم بر ايران با مردم است.
٣۰ بهمن ۱۹ فوريه تاريخ اين روز وحشتناک است. تاریخ به قتل رساندن يک جوان به دلیل مخالفت با حکومت اسلامي. کمک کنيد جلوي اين فاجعه را بگيريم. کمک کنيد مانع از قتل جوان بیست‌ساله‌ای بشويم که هنگام دستگير شدن زیر سن قانوني و ۱۷ ساله بود و حکومت اسلامي ايران قصد کشتن او را دارد.
سامان نسیم، متولد شهریور سال ۱۳۷۳ و اهل شهر مریوان از استان کردستان، در ۲۶ تیرماه سال ۱۳۹۰ درزمانی که ۱۷ سال سن داشته در مرز سردشت بازداشت شد. او را دو ماه در سلول انفرادي نگاه داشته و با شکنجه از او اقرار گرفته و سپس به اعدام محکوم کردند. رفتار همیشگی حکومت اسلامي عليه فعالين سياسي و مخالفين کلیت جمهوری اسلامی!
کميته بین‌المللی عليه اعدام از همگان دعوت می‌کند از روز شنبه ۱۴ فوريه تا روز چهارشنبه ۱۸ فوريه در مقابل مراکز دولتي در کشورهاي اروپايي، در مقابل سفارت‌خانه‌های جمهوري اسلامي و در هرجایی که امکانش را دارند تجمع کنند و خواهان لغو فوري حکم اعدام سامان نسيم شوند.
اين تنها راه نجات اين جوان بیست‌ساله از قتل عمد دولتي است. اين تنها راه نجات سامان نسيم است.
دبیرخانه کميته بین‌المللی عليه اعدام
۱۲ فوريه ۲۰۱۵
نامه سامان نسیم از زندان ارومیه نوشته شده و آن را کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران منتشر کرده است.

برای خواندن مطالب در منبع روی تیتر های آن ها کلیک کنیم.

۲۳ بهمن، ۱۳۹۳

پیام همبستگی با رفیق پناهجو آرش دوست حسین که در زندان است.

رفیق آرش دوست حسین یکی از فعالین مهم جنبش چند ساله اخیر پناهجویی بعلت نپرداختن جریمه دادگاه ، به یکماه حبس محکوم شد.
 حبس وجریمه این رفیق فعال، بیانگر اینست که دولت آلمان سعی بر آن دارد که با جریمه های کوچک ،بزرگ جنبش اعتراضی پناهجویی  جدید چند ساله اخیر را در نطفه خاموش کند. بخصوص که رفیقمان آرش ، با حضور فعالش ،خدمت بزرگی را به این جنبش تا کنون  ادا کرده.
  «جرم» این رفیق مبارز ، خواستن آزادی های فردی, اجتماعی وانتخاب آزاد   برای کلیه پناهجویان. حقوقی که یک فرد برای یک حقوق شهروندی یکسان از ان برخوردار باشد.
ما این دادگاه را محکوم میکنیم. و با این شرایط نژادپرستانه در اروپا و بخصوص در کشور آلمان مقابله کرده و باز هم به مبارزه ادامه خواهیم داد
نه مرز  نه دولت نه ملی گرایی
علیه ان نظم و قانون
Berlin 9th of January, 2015
Rebel, Refuse, Resist!
In solidarity with our comrade and friend of Arash D.
Arash D. has been imprisoned for over a month – for moving freely and
“inciting” others to do the same.
Arash has been central to the refugee protests across Germany which began
in 2012. Since the march from Würzburg to Berlin and the hunger strike at
the Brandenburg Gate in 2012, we’ve seen him as a committed No Border
activist. Now he was in jail because of the hunger strike at Rindermarkt
in Munich (2013), where he fought for the right to stay and freedom of
movement.
Still, resistance is punished harshly – as in the case of our comrade
Arash! The court ordered him to pay a fine, he refused and was imprisoned.
Legitimate protest for civil rights must not be criminalized and
oppressed!
“Therefore, I am not guilty and have no respect at all for this court
decision!” (Arash D., early January 2015)
Through their resistance in refugee lagers and in the streets of Germany
Arash and other refugee activists have contributed immensely to denouncing
the maltreatments of refugees and to the public awareness in the European
and German society of today towards this denial of civil rights to
refugees.
The dignity, the honor and the struggle of comrade Arash D in unity with
all those in civil disobedience against the EU - German culture of the
isolation and exclusion which we are made to suffer in our daily struggle
cannot be compromised by the German police racist brutality and
imprisonment. Imprisonment cannot weaken the refugee’s self-determination
to liberate ourselves from the old Europe colonial apartheid segregation
of non-citizens. There is no doubt that Arash will remain a vibrant
reference to refugee struggle in Europe.
We call on the refugee community and all those on the side of justice to
stand together in honor of those in civil disobedience - to celebrate the
struggle of our resistance and to unmask the ignorance and hypocrisy of
the society and the so called democracy in Bayern, Germany and beyond.
We show solidarity with our comrades!
 We are not intimidated in our struggles against the capitalist border
regime!
 No nation, no border! Fight law and order!
Activists from Berlin and The VOICE Refugee Forum (Network)

۱۵ بهمن، ۱۳۹۳

لینک دانلود کتاب آنارشیسم اثر جورج و ودکاک




با تشکر از اسکن کتاب.
برای دانلود روی تیتر بالا کلیک کنیم.
یا از لینک زیرجدید   روی اینجا کلیک کنیم.21.02.2016

دوستانی که امکان قرار دادن کتاب را پس از دانلود آن بروی سرورهای دیگر دارند، لطفن کتاب را با آدرسهای دیگر پخش کنند، لینکهای جدید برای دانلود را نیز به اطلاع بلاگ برسانند تا دوستان بیشتری امکان دریافت آن را داشته باشند. همچنین پخش آن بصورت ایمیل و افقی:) چون حجم آن فقط 19 ام بی است.ص۶۷۲

همه ی دانش
برای همه...

معرفی چند کتاب آنارشیستی + لینک دانلود آنها + 
دانلود کتاب آن گونه که من زیستم/ اِما گُلدمن
http://rosaanarchi.blogspot.de/2013/09/blog-post.html

Anarchism: a history of libertarian ideas and movements..
                        Woodcock, George
جرج وودکاک
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
جرج وودکاک در سال ۱۹۱۲ در وینی پگ کانادا متولد شد. در دوران کودکی به انگلستان رفت و تا سال ۱۹۴۹ که به کانادا مراجعت کرد، در این کشور سکونت داشت. وی در دانشگاه واشینکتن به تدریس زبان انگلیسی پرداخت و در دانشگاه بریتیش کلمبیا نیز به تدریس انگلیسی و بررسی‌های آسیائی اشتغال داشت امما در سال ۱۹۶۲ از شغل خویش استعفا کرد تا یکسره به کار نوشتن بپردازد.
وی کار ادبی خود را با شعر آغاز نمود و اشعار خویش را در مجله‌های کوچک دهه ۱۹۳۰ منتشر می‌کرد. پاسیفیسم او را منطقا به آنارشیسم کشانید (نفی خشونت، مستلزم نفی اقتدار و اجبار است) . دوستی وی با ماری لوئیز برنری موثرترین عامل روی آوردن او به مبارزات آنارشیستی بین سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۹ بود که طی آن، وی یکی از سردبیران War Commentrayو Freedom بوده، همچمین سردبیرو بنیانگذار مجله ادبی اختیارگرای Now و نیز مجله آمریکائی Dissent بشمار می‌رفت . از میان چهل کتابی که نوشته‌است، می‌توان به روح بلورین (۱۹۶۶) که مطالعه‌ای است در باب جرج اورول و زندگینامه پطر کروپوتکین، پرودون، اسکار وایلد، گاندی و هاکسلی اشاره نمود. کتاب آنارشیسم نوشته وی (۱۹۷۰) یکی از ماخذ معتبری است که در مورد ایده و جنبش‌های اختیارگرا، به زبان انگلیسی نوشته شده‌است

 اخبار 18ژانویه در ایتالیا
در تظاهرات سراسری هزاران آنتی فاشیست در شهر کرمونا که توسط مرکز دوردونی علیه فاشیستها فراخوانده شده بود، پلیس ایتالیا به همراهی فاشیستها تظاهرات را بشدت سرکوب کرد. رفیق امیلیو بدلیل حمله ی فاشیستی بشدت زخمی و در حال اغما در بیمارستان است. فیلم زیر حمایت جانانه ی آنتی فاشیستها از مرکز اجتماعی دوردونی


Mehrere tausend Menschen haben heute an einer landesweiten Demo in Cremona teilgenommen. Dort hatten Faschisten aus dem Umfeld von Casa Pound am 18. Januar das soziale Zentrum "CSA Dordoni" angegriffen. Bei diesem Angriff wurde der Genosse Emilio schwer verletzt und liegt seitdem im Koma
فیلم زیر صحنه هایی از حمله ی پلیس به آنتی فا
Italy: Tear gas rains upon anti-CasaPound demo in Cremona

Around 2,000 protesters took to the streets of Cremona on Saturday in an anti-fascist rally, organised by the CSA Dordoni cultural centre. It comes in response to events at the Dordoni centre on Janurary 18, when the institution was attacked.