۰۹ آذر، ۱۳۹۴

دیروز آنارشیستها بد جوری به حکومت نظامی پاریس شاشیدند!



پلیس، قدرت ندارد.
تمام قدرت
به توده ها!
رزا: کفشهایی چیده شده در میدان رپبلیک پاریس. اکتیویستها کجان؟ هنوز ثانیه ای از دیدن کفش پاپ و یانکی مون در کنار کفشهای خالی میدان جمهوری نگذشته بود که بمب خبری منفجر شد. دانشجویان و آنارشیستها میدان را اشغال کرده اند. "تظاهرات صلح آمیز کفش های خالی" به هم ریخته. اینک پایان نمایش آشغال هایی که کُره ی زمین را به آشغالدونی تبدیل کرده اند!
انفجار خشم از آنگونه که شایسته ی مقاومت خیابانی پاریس است.
کفشها راه میروند و به گلوله های اشک آور شوت می زنند! 
5000 یا 6000؟ 
این اعلام جنگ است به حکومت نظامی! 
گارد ویژه ضد شورش! اسپری کور کننده و در مقابلش سنگهایی که پَر دارند! 
بغض پاریس ترکیده! اشکها به خشم تبدیل شدند!
جهان دستهایش را به هم میدهد. تظاهرات سراسری!
اعتراضی علیه سیستم.
 دستگیری ها و زخمی ها زیاد است.
پاریسی ها در گاز اشک آور نفسی عمیق کشیدند تا نسلی جدید بدون ماسک در میدان رپوبلیک لِی لِی کند!
یک روز خوب برای شهروندان زمین.
La Rage (Halkın İsyanı




بنا بر تحقیق تازه یونیسف، در مناطقی که بیشتر در معرض تهدیدات اقلیمی هستند حدود ۶۹۰ میلیون کودک زندگی می‌کنند. در حدود ۵۳۰ میلیون کودک مقیم کشورهایی هستند که دائما با سیل‌های توام با فجایع انسانی و طبیعی مواجه‌اند. اغلب این کشورها در آسیا واقع شده‌اند. ۱۶۰ میلیون کودک هم در مناطقی از آفریقا زندگی می‌کنند که دائما در معرض خشکسالی هستند.
«تاثیر تغییرات جوی بیشتر بر فقرا و کشورهای جنوبی خواهد بود»

جدیدترین گزارش سازمان ملل متحد درباره وضعیت آب وهوای جهان که بخش دوم آن از سوی "مجمع بین‌المللی تغییرات اقلیمی" IPCC (نهاد وابسته به سازمان ملل) در یوکوهامای ژاپن منتشر شده نشان می‌دهد که تغییرات جوی که انسان‌ها علت بروز آن هستند، تاثیرات زیادی بر تمامی قاره‌ها و نیز دریاها گذاشته است. اینکه این تاثیرات چقدر وخیم‌تر خواهد شد و پیشرفت گرمایش زمین چه اثراتی بر انسانها و طبیعت خواهد داشت به این بستگی دارد که انسانها در آینده نزدیک چه اقداماتی برای توقف روند گرمایش انجام خواهند داد.

Brandalism 2015 - COP21 Paris Climate Talks
Two days before the launch of the UN COP21 Climate Conference, 600 posters were installed in outdoor media spaces across Paris. 82 Artists from 19 different countries made artworks to challenge the corporate takeover of COP21 and to reveal the connections between advertising, the promotion of consumerism and climate change.

کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل ۳۰ نوامبر با حضور بیش از ۱۵۰ تن از سران و مقامات بلند پایه کشورهای جهان در پاریس آغاز به کار کرد.
سیاره ما در دوران پس از صنعتی شدن و از زمان ثبت دمای هوا بیش از ۲ درجه سانتیگراد گرم شده است. این درحالی است که اقدامات فعلی دولت‌ها نه تنها از افزایش دو درجه‌ای «گرمایش زمین» جلوگیری نمی‌کند، بلکه منجر به افزایش دمای ۷. ۲ تا سه درجه سانتیگرادی جهان تا پایان قرن حاضر می‌شود.
کنفرانس بین المللی تغییرات آب و هوایی موسوم به «کُپ ٢١» به میزبانی «بورژه»، واقع در شمال پاریس و تحت تدابیر شدید امنیتی آغاز شد.
تهدیدات جدی ناشی از تغییرات آب و هوایی موجب شده تا بسیاری از کشورها با برنامه قبلی و در سطح عالی ترین مقام سیاسی در این نشست شرکت کنند تا بلکه بتوانند برای «نجات» زمین تصمیم قاطعی اتخاذ کنند.
فرانسوآ اولاند، رییس جمهوری فرانسه و لوران فابیوس، وزیر خارجه و رییس کنفرانس، در کنار بانکی مون، دبیرکل سازمان ملل از سران کشورها استقبال کردند. این نشست مهمترین کنفرانسی است که طی پنجاه سال اخیر در پاریس برگزار می شود.
قرار است نمایندگان ۱۹۵ کشور دنیا در این نشست دوازده روزه برای رسیدن به توافقی جامع درباره کاهش گازهای گلخانه ای و مقابله با گرمایش زمین (محدود کردن میزان افزایش جهانی دمای کره زمین به ۲ درجه تا سال ۲۱۰۰ میلادی) تلاش کنند.


France: Clashes erupt as Paris climate change protesters march despite ban

Clashes between riot police and protesters erupted in Paris, Sunday, as thousands took part in the banned Global Climate March. The protesters took to the streets despite the ban on public gatherings enforced by French authorities in light of the deadly attacks in Paris on Friday, November 13.


French Tear Gas Chaos at Place de la Republique Paris #ClimateMarch #Cop21
برای دیدن فیلمها و تصاویر بیشتر + اخبار در همین بلاگ روی اینجا کلیک کنیم.
برای خواندن مطلب در منبع بروی تیتر مطالب کلیک کنیم.
برای بزرگنمایی تصاویر روی تصویر کلیک کنیم.

Worldwide Climate protesters clash with police as activists defy Paris ban


۰۲ آذر، ۱۳۹۴

در مورد دروغ جمعه ی خونین در پاریس بتاریخ 12+1 نوامبر!



رزا: راستش با دروغهایی که رسانه ها اینروزها به خورد خوانندگان و بینندگان می دهند هر روز در حال بالا آوردن هستم. از همه بدتر داستان "زنی حامله" و آویزان به دیوار ساختمان تاتر بود که توسط یک مرد نجات پیدا کرد!  فیلم "عملیات نجات" را گویا خبرنگاری به دست رسانه ها رسانده.

الان دیدم ویدئو حذف شده ولی اینجا میتوانید ببینید.

 این ویدئو صحنه های وحشتناکی هم داره که احتمال زیاد صحنه پردازی است! البته چند روزی از انتشار ویدئو گذشته و الان ادعا میشه که "زن حامله" که بطرز آکروباتیک گاهن حتی با یک دست و از پنجه اش به لبه ی پنجره آویزان است (اغلب هم فقط با دست راستش)، گویا به افراد خیابان التماس میکرده که اگر از 15 متری بپرد، آنها در هوا بگیرندش. مدام میپرسد: آیا کسی من را در هوا می گیره؟ او بعد از مدتی گویا بی خیال پریدن میشه و به نوشته ی رسانه های دولتی توسط مردی از همان پنجره ای که زن آویزان بود، دوباره به ساختمان تاتر(طبقه ی 2) بازگردانده شده و از مرگ حتمی نجات میابد!
درابتدا در سرور یوتیوب تجزیه/تحلیل این ویدئو بیرون آمد که زن آویزان پایش بطور محکم روی میله های پنجره پایینی بوده (پنجره مثل پنجره های زندان حصار میله ای داشته) و با دست راستش میله ی پنجره ی بالا را چسبیده و اینگونه بالانسش را مدتی طولانی آویزان به دیوار حفظ کرده و چون جای پایش محکم بوده. خود من هم فیلم را با دور آهسته دیدم، ولی متوجه کَلک اصلی در ویدئو نشدم. اما راستش این فیلم اصلن یکجایش می لنگید! و بنظر صحنه سازی می آمد. چرا که کدام انسان معمولی میتواند از پنجره ای آویزان بماند و گاهن هم با یکدست؟ اکنون  چند فیلم افشاگرانه ی دیگر موجود است اینجا و همچنین اینجا  که اولن اینکه این زن "حامله" را یک زن دیگر نجات داده و نه مردی بنام سباستیان!
و گویا این زن براستی آکروباتیست بوده و فقط با دست بدنش را روی دیوار نگهداشته، چون آرشیتکت ساختمان ، قفسه ی پنجره را داخل دیوار و درست روی شیشه ی پنجره سوار کرده و نه همسطح دیوار، پس وزن زن روی پاهایش نبوده بلکه واقعن وزنش را به حالت آویزان، دستانش تحمل کرده اند...  ویدئوی توضیحی اینجا


رزا: فیلم زیرنشان میدهد که نجات دهنده مرد نبوده بلکه زنی بوده که خود از پنجره ی دیگر آویزان بوده که نسبت به «زن آویزان حامله» حتی لاغر تر هم هستش! در واقع روی دیوارساختمان تاتر سه نفر به پنجره آویزانند. یک مرد که با گوشی موبایلش مشغوله و دو زن که به همدیگر کمک می کنند!
PARIS - ALLEY FOOTAGE
1) There were 3 people hanging out windows
2) Various angles of girl hanging by her fingertips
3)Woman at the start of the video stops to put on her hijab - was she a lookout; and then takes off when either chastised by the wounded man walking by or was that a signal to leave?
4) Man exits separate exit and blends into crowd
5) Not sure why the original video was blocked off on the sides, so I re-oriented the video and lightened slightly - some may need to tilt their screens to view clearly
ویدئوی زیر دقیق نشان می دهد که وزن اصلی زن روی دستهایش افتاده و موقعیت پاها روی میله های پنجره ثبات ندارند...
11.20.15: Paris Attacks false flag proof update

این صحنه های هالیوودی مهم نبود اگر این ویدئو را به داستان سال تبدیل نمی کردند! که «زن آویزان حامله» را مردی به اسم« سباستین » نجات داده!
رسانه ی دولتی گاردین!
‘Sebastian’ speaks to newspaper about pulling woman inside as another survivor tells how she and her boyfriend pretended to be dead as gunmen walked past

البته از این داستانهای سانتی مانتال در رسانه های سیستم زیاده. قبلش هم مُخ ها را زده اند که در سالن این تاترحدود 90 نفر بدست داعش قتل عام شده اند. مسلمن داعش بسیار جنایتکاره و در این حرفی نیست. ولی این جریان حمله و قتل عام مردم عادی در پاریس، هر چه زمان می گذره، بیشتر برملا میشه که احتمال زیاد این کُشتار کار نیروهای امنیتی است و فیلمهای منتشره در واقع صحنه سازی می باشد. اینروزها ما بینندگان از طریق رسانه های دولتی بشدت بمباران دروغ شده ایم. فعلن تنها محل موجود در برخورد به این عکسها و فیلم های دروغین اینترنت است!
بیاییم بشمریم که براستی چند عکس از داخل سالنی که 90 نفر در آن به قتل رسیده اند داریم؟ فقط یک عکس! آن هم یک عکس غیر واقعیه! با عروسکهای پشت ویترین ارزان قیمت بدون چشم و گوش و لب و دهان و با پاهای غیر عادی بزرگ! خون ریخته در کف سالن تاتر هم قلابیه! عکس  زیر. کامنتهای در مورد عکس هم اینجا و اینجا
چرا ویدئو یا عکسی از بیش از 5 میلیون دوربین دولتی و خصوصی که به در و دیوار شهر پاریس برای جاسوسی از مردم نصب شده را نشان مِلت نمی دهند؟ اگرچه میگویند که حملات زیادی بوده در خیابان و حمله به بالکن رستورانها و... . داخل سالن تاتر دوربین مخفی نبوده؟ آنهم در ساختمانی که بدلیل گذاشتن برنامه هایی برای کمک به اسرائیل، صاحب یهودی اش دو ماه پیش تحت فشار حمله ی مُسلمانها ، کُل ساختمان را فروخته و برای همیشه به اسرائیل کوچ کرده؟! 
حال بگذریم از اینکه 1500 جوان داخل سالن تاتردر حال گوش دادن و تماشای موزیک هوی متال، بدون شک هر کدام یک گوشی دوربین دار در جیبشان برای گرفتن عکس از سِن نوازندگان و خود و دوستانشان دارند. به ماشینهای جستجو بزنید:

عکسی بجز عکس بالا موجود نیست! چرا؟ و تازه این عکس هم واقعی نیست


می دانیم که در روز 13 نوامبر تنها فقط یک حمله، به سالن تاتر در پاریس هم  نبوده، رسانه ها از 6 حمله نام میبرند.
چرا هیچ فیلمی نیست از صحنه ی حمله به رستورانها و قهوه خانه ها و دو انتحاری در استادیوم ورزشی و... اینهمه دوربین های دیواری در شهر و خیابان های پاریس روی حفاظت از مالکیت و پول زوم کرده و چشمانش اتوماتیک بروی قاتل مردم و دشمنان مردم بسته است.
اوه ه ه ه ه ه نه!
 یک ویدئو از داخل قهوه خانه ی کوچکی بیرون دادند که یک تروریست به افراد روی بالکن شلیک می کند. اما با دوربین داخل قهوه خانه که روی زمین را هم نشان میدهد، می بینیم که اصلن خورده شیشه ای وجود نداره! مگر می شود حتی یک فنجان هم نشکسته باشد؟
ویدئوی اینجا
Paris Attacks CCTV Footage CIA Terrorist @ Cafe Rostra & Crisis Actor Update

Gefakter Terror im Cafe - Attack Paris Fake False Flag Cafe Hoax Verschwörung
نشریه بریتانیایی "دیلی میل" اولین ویدیو از حمله تروریستی روز جمعه به یک کافه در شهر پاریس، پایتخت فرانسه را منتشر کرد.نیروهای امنیتی معتقدند که احتمالا مهاجم تروریست در این ویدیو "صلاح عبدالسلام" بلژیکی باشد که هنوز متواری است. منابع امنیتی هنوز درستی این ویدیو را تایید نکرده اند، و منابع مستقل دیگر نیز در باره صحت آن مطمئن نیستند.


رزا: در ویدئوی زیر چه میبینیم: شلیک گلوله های مشقی بی خطر توسط نیروی امنیتی. ورود مامور امنیتی (احتمالن زن) به قهوه خانه و نمایش وحشت. مخفی شدن به پشت پیشخون و زیر میزها (عکس العمل طبیعی مردم در کافه).  ویدئوی تحلیلی حمله به قهوه خانه بروی دود و غبار شلیک گلوله ی مشقی (گلوله های قلابی) زوم کرده.
MUST SEE "FIRECRACKER" TOSS by Gov't Operative During Paris Attack @ Cafe Nostra! BUSTED!

رزا: رفیقی می گفت: اصلن ما از کجا بدانیم کسی کُشته شده؟ و اگر کسی را هم در عملیات تروریستی پاریس  کُشته اند، شاید اینها در لیست سیاه امنیتی ها بوده اند؟ برای زیر آب بردن سرشان! مقتولین چه کسانی بوده اند و قاتلین چه کسانی بوده اند؟ می گویند قاتلین شرابخوار ولی مُسلمان افراطی؟! فاطی کماندوی انتحاری شرابخوار!!! مقاله ی پایین
توجه: عکسهای زیر از "انتهاری زن" در پاریس قلابی است. عکس زیر از زنی در تونس میباشد. این زن زنده میباشد! 
نام مهاجم انتحاری فرانسوی مغربی تبار حسنا بولحسن است
باری
گویا اسامی 50 نفر مقتول این کُشتار اعلام شده است در بی بی سی! وقت آن است که ببینیم این اسامی آیا واقعن مُرده اند؟ و یا آیا شاید مانند جریان شارلی ابدو نیروی امنیتی سیستم، دَخلشان را در جمعه ی سیاه و شوم 12+1 نوامبر پاریس و  به یاد 11/9 نیویورک، بعنوان تلفات جانبی آورده ؟!
فعلن شایعه است که دو انتحاری در استادیوم ورزشی انتحار کرده اند و  پلیس در کنار اینها دو پاسپورت خارجی (سوریه ای / مصری) صحیح و سالم و با درج همه ی مُهرهای مسیر سفر از یونان به فرانسه را یافته! اینجا نوشتم که جریان یافتن پاسپورت پناهجو، مصرف داخلی برای فرانسه و اروپا دارد. یعنی  قوی تر کردن موقعیت فاشیستها در فرانسه و اروپا و اگرچه وزیر داخله ی آلمان هم اعلام کرد که دارنده ی پاسپورت سالها پیش مُرده و حتی دارنده ی مرحوم آن پاسپوت نیز سرباز ارتش اسد در سوریه بوده...اینجا
اکنون باز اعلام کردند پاسپورت سوری جدیدی در کنار انتحاریها یافته اند که گویا آن انتحاری سوم نیز پناهجوی سوریه  بوده و از راه یونان خود را به فرانسه رسانده است!
در مطلب زیر میتوانیم در مورد تئوری جدید "توطئه" ی این عملیات جمعه ی خونین پاریس اطلاع کسب کنیم. احتمال توطئه بودن این کُشتار متاسفانه زیاد است. سوال این است: برای چه مردم عادی را کشتار کرده اند؟.
خواندن این مطلب با ترجمه ی بسیارخوبش نشان میدهند که همه ی مردم در فرانسه ی نظامی کنونی خواب نیستند.

باید این روزها بشدت مراقب بود. چرا که سیستم نمی خواهد علنی بکُشد! خودکشی میدهد و از ما در اروپا، با جریحه دار کردن احساسات و عاطفه ی انسانی مان (برای هزینه کردن برای جنگ گسترده تر) امضا میگیرد. کٌشتار مردم عادی، افکار سازی، تحمیق مردم و مغز شویی توسط  رسانه های مسلط ، بمباران عاطفی مردم برای قبول جنگ و حکومت نظامی و کنترل بیشتر مدیا و کنترل زندگی روزمره، اینهمه تنها یک تاکتیک معتبر در دمکراسی های صوری می باشند. فاشیسم برای کُشتار به صحنه سازی نیاز ندارد، "دمکراسی" اما...  "تئوری توطئه" زیر به فرانسه این توطئه ای واقعی علیه مردم است. 
در زیر به انگلیسی:


 
Paris Attacks: Another False Flag? Sifting through the Evidence

در زیر منابع خبر نجات دادن زن حامله ی آویزان، توسط سباستین، مرد قهرمان کُشتار جمعه ی خونین پاریس: به زبانهای فرانسه، آلمانی و انگلیسی
‘Sebastian’ speaks to newspaper about pulling woman inside as another survivor tells how she and her boyfriend pretended to be dead as gunmen walked past

Mehr als andere grauenhafte Bilder aus der Terrornacht hat sich dieses eingeprägt: Eine Schwangere hängt im zweiten Stock am Fenstersims des Bataclan. Dann hilft ihr ein Mann zurück ins Gebäude. Nun spricht der Retter über die Ereignisse.
17.11.2015, von Maria Wiesner
کُل مقاله به فرانسه + اخبار در همین بلاگ اینجا

مطالب مرتبط در همین بلاگ:
عکس پناهجویان پُشت مرزهای اروپا



دنباله ی این پُست اخبار دولتی است:
مانوئل والس نخست وزیر فرانسه، نسبت به احتمال وقوع حملات شیمیایی یا میکروبی در فرانسه هشدار داد. مانوئل والس روز پنجشنبه (۲۸ آبان) هنگام ارائه طرح تمدید وضعیت اضطراری در فرانسه، طی سخنانی در پارلمان این کشور گفت:« هیچ احتمالی را نباید از نظر دور داشت و خطر وقوع حملاتی بوسیله سلاح های شیمیایی و بیولوژیکی نیز وجود دارد».
عکس پناهجویان پُشت مرزهای اروپا 
همچنین، رئیس پلیس اتحادیه اروپا ( یوروپل)، روز پنجشنبه، حملات پاریس را نشانگر «افزایش بسیار جدی خطر تروریسم در اروپا» دانست و گفت باید منتظر حملات دیگری بود.
فرانسوا مولن، دادستان پاریس می‌گوید در عملیات صبح چهارشنبه در پاریس، یک گروه جدید از افرادی که او تروریست نامید، مورد حمله قرار گرفته‌اند. آقای مولن گفته است که با توجه به سلاح‌ها و تجهیزات کشف شده، احتمال می‌رود که این گروه خود را برای حمله جدیدی آماده می‌کردند. 
عکس پناهجویان پُشت مرزهای اروپا 
با این همه دادستان پاریس تاکید کرده است که عبدالحمید اباعود، که به عنوان مغز متفکر حملات پاریس معرفی شده، در میان هفت مرد دستگیر شده نیست. در جریان عملیات صبح چهارشنبه، پلیس ضد تروریسم فرانسه با حمله به یک ساختمان در شمال پاریس، حداقل دو مظنون مرتبط با حملات جمعه گذشته را کشت و هفت مرد و یک زن را بازداشت کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران گفته است: پیام رسان تلگرام یک کارمند مخصوص ایران به کار گرفته است تا از انتشار موضوعات نامناسب و خارج از شئونات اخلاقی جلوگیری شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی اخبار مربوط به فیلترینگ شبکه تلگرام را یک بحث تبلیغاتی توصیف و ابراز امیدواری کرد تا این پیام رسان در ایران توقیف نشود.

۲۸ آبان، ۱۳۹۴

چه کسی پاریس را گردن زد؟ داعش یا سازمان امنیت؟


رزا: داشتم میخواندم که وزیر داخلی آلمان گفته که پاسپورت پناهجویی که در کنار جسد انتحاری استادیوم ورزشی پاریس پیدا کرده اند قلابی بوده! پاسپورت متعلق به یک سرباز سوریه ای ارتش اسد است و این سرباز هم خیلی وقته که مُرده! حال معلوم است چرا پاسپورتی که مُهرهمه ی کشورهایی را خورده که یک پناهجو اینروزها باید رد کند تا به فرانسه برسد، در کنار جسد یک انتحاری پیدا میشود!
یعنی اینکه انتحاری زیر پوشش پناهجو وارد فرانسه شده و هنوز 40 روزه که نرسیده، و عرقش خُشک نشده، قصد کُشتن هر چی فرانسوی است را داره!
مسلمن از همان ابتدای اعلام یافتن پاسپورت پناهجوی سوریه ای بعنوان انتحاری، کار خودشان را کردند برای کمک به فاشیستهای فرانسه. اکنون مرزهای نه فقط کشور فرانسه بلکه اغلب کشورهای اروپایی بسته شده و سرما نیز بتدریج ابتدا سراغ زنان و کودکان خواهد رفت. قربانیان جنگ نیابتی از سوریه اینهمه راه آمدند و نهایتن پُشت مرزهای دژ اروپا دفن خواهند شد....
اگرچه که تاکنون اغلب افراد معرفی شده ی انتحاریون پاریس نسل دوم و سوم مُهاجرین فرانسه هستند، اما قربانیان این واقعه تنها فرانسوی ها نیستند و بلکه هزاران نفر پشت مرزها را و قربانیان بمبارانهای اخیر کور و از روی انتقام دولت فرانسه و همپیمانانش را نیز به همراه قربانیان جنگ روسیه به همدستی ایران برای دفاع از اسد (دیکتاتور بمبهای بُشکه ای) را نیز باید اضافه کرد. 
اینروزها میشود انتخاب هم کرد! میشود گردن زده شویم و مُدل داعشی زجر کُش یا متمدنانه با گلوله و بمب...  

مقاله ی دیگری نیز روی اظهارات شاهدان قتل عام در پاریس نوشته شده با تیتر زیر
SOTT Exclusive: Bearded Middle East Jihadis or clean-shavenwhite professional hit-men? A few questions about the Paris attacks
Harrison Koehli
برای خواندن آن در منبع روی تیتر کلیک کنید. 
نویسنده با دقتی بینظیر روی اظهارات شاهدان کُشتار پاریس از همان ابتدای واقعه زوم کرده و جالب است که یک داعشی بلوند و هیکلی و رزمنده، مانند کماندوهای نظامی ورزیده، سر تا پا مشکی پوش و بدون نقاب، با رگبار گلوله مردم دم در رستوران را در جمعه ی سیاه 13 به قتل رسانده...
گویا بمانند قتل شارلی، عملیاتی زیر پرچم دروغین با روش هیتلری* در پاریس اجرا شده. احتمالن چند نفر انتحاری خواسته اند کّلکِ رئیس جمهور فرانسه را در حین تماشای بازی فوتبال بِکّنند و نتوانسته اند وارد استادیوم ورزشی بشوند. پس بهترین موقعیت برای نیروهای امنیتی، از آب گل آلود ماهی بگیرند.
مجبوریم مثل شرلوک هولمز از تک تک زنده مانده های کُنسرت هوی متال مصاحبه گرفته برای شناسایی "انتحاری ها"،  احتمال یافتن یک جفت چشم آبی در سالن ارکستر بعنوان مُهاجم داعشی راستش، زیاد است!
کسی میداند چرا انتهاری ها 20 دقیقه، تمام فشنگهایشان را روی جوانان سالن موزیک شلیک کرده و مدتی را بدون یک تک فشنگ، در حال مکیدن  سماق و به انتظار ورود پلیس مانده اند؟ برای اجرای انفجار جلیقه ها و پایان نمایش با انتحار؟ کسی میداند چرا صاحب یهودی سالن ارکستر که سالها بدلیل جمع آوری کمک برای یهودیان تحدید شده بود، بیکباره دو ماه قبل ساختمان را فروخته و به اسرائیل برای همیشه کوچیده؟ و چرا صبح روز کُشتار، بیمارستان، پلیس، آتش نشانی برای واقعه ی حمله ی آزمایشی، تمرین داشتند؟.... و چرا های دیگری که با جستجوی کلمه ی
False Flag paris وجود دارند.
خوشبختانه برعکس عملیات قتل شارلی، به گفته ی شاهدان، تروریستهای داعشی اینبار اصلن از ماسک پوشاندن صورت استفاده نکرده، اگرچه که در این عملیات قتل شارلی و همکارانش انتحاری هم وجود نداشته و قاتلین جسدشان با بمب صد پاره نشد و فقط درحین فرارشان "بدشانسی" پاسپورتها را در ماشین سیاه رنگ داعشی برای پلیس جا گذاشتند!!!
باری رفقا اگر پاسپورت من را در جایی یافتند، بدانید که من خود فراری داعش (ایران/سوریه/افغانستان...) از راه ترکیه به یونان و از آنجا پای پیاده، خود را به مرز رسانده ام. 
نمیدانم که یک پایم را کجا جا گذاشته ام اما کودکم را میدانم.
او را دریا از ما گرفت...

مقاله های زیر شفاف سازی قتل پاریس میباشد. با دقت بخوانیم و مُشتمان را برای فرو ریختن دیوار و مرز گره کنیم...


False Flag: Syrian Passport in Paris Meant to Fuel Fear of Refugees


عملیات پرچم دروغین ( به انگلیسی: False flag operations) به عملیاتهایی گفته می شود که توسط نهادهای نظامی، شبه نظامی، اطلاعاتی یا سیاسی به گونه ای انجام می شود که این تصور به وجود آید که گروه ها یا کشورهای دیگری این عملیاتها را انجام داده اند.[۱] برای مثال استفاده نیروهای یک طرف درگیر در جنگ از پرچم و لباس نظامی طرف مقابل برای حمله و قتل عام ساکنین یک روستا و سپس متهم کردن آن طرف به انجام این کشتار نمونه ای از عملیات پرچم دروغین محسوب می شود. هدف از انجام عملیات پرچم دروغین مخفی نگه داشتن هویت مرتکبین اصلی و یا بدنام کردن طرف مقابل و ایجاد بهانه ای برای حمله به او است.
دادستان پاریس، فرانسوا مولنس، با شرکت در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که صلاح عبد السلام وعبد الحميد اباعود، دو مظنون اصلی طراحی حملات پاریس در میان بازداشت شدگان عملیات چهارشنبه صبح نیستند. اما هنوز هویت دو زن و مردی که در این عملیات کشته شده اند مشخص نیست.
وی گفت: “عملیات دشواری را به پایان رساندیم، برخی از موانع امنیتی اجازه ندادند تا به سرعت وارد عمل شویم، شلیک گلوله برای نزدیک به یک ساعت ادامه داشت. تنها نیروهای پلیس بیش از پنج هزار بار شلیک کردند. در مواقعی احساس کردیم که ساختمان در حال ویرانی است. به همین دلیل کمی شدت عملیات را پایین آوردیم تا با ایمنی بیشتری بتوانیم عملیات را به جلو ببریم.” دادستان از دو نفری که در این عملیات جان باخته اند چیزی نگفته است. اما برخی منابع پلیس فرانسه زنی که با کمربند انتحاری در این عملیات خودکشی کرد را دختر عموی عبدالحمید اباعود، مغز متفکر حملات پاریس می دانند.همچنین به گفته روزنامه واشنگتن پست و روزنامه دی استاندارد چاپ بلژیک اباعوود در حملات پاریس کشته شده است. روزنامه لوموند فرانسه گفته است دخترعموی اباعوود که بسیار به وی نزدیک بوده، از حضور پسر عمویش در فرانسه شوکه شده است و شنود تلفنی وی یکی از عوامل حمله به محل استقرار آنها در سن دنی می باشد.



برنارد کازنوف، وزیر کشور فرانسه روز چهارشنبه 18 نوامبر گفت که در حمله نیروهای امنیتی در محله سان دنیز پاریس دستکم 2 نفر کشته شدند.
این عملیات از اولین ساعات بامداد روز چهارشنبه آغاز شد و نیروهای ویژه پلیس فرانسه در آن شرکت داشتند. پلیس این عملیات را در ادامه جستجو برای یافتن مظنونان حمله های روز جمعه پاریس انجام داد. منابع فرانسوی پیشتر اعلام کرده بودند سه نفر در حمله انتحاری یک زن سه شنبه شب 17 نوامبر، در محله سن دنیس در شمال پاریس کشته و تعدادی نیز مجروح شدند. در این درگیری پلیس فرانسه موفق شد سه نفر مظنون به دست داشتن در حمله روز جمعه گذشته پاریس را دستگیر کند. منابع خبری گزارش می دهند که پلیس فرانسه تعدادی از مظنونان به دست داشتن در حمله تروریستی پاریس را هم اکنون در محاصره خود دارد، و از جمله ابو عمر بلژیکی، که گفته می شود طراح حمله روز جمعه گذشته این شهر بوده است. آنها همچنین امیدوارند که صلاح عبدالسلام را نیزبتوانند دستگیر کنند.به گزارش منابع نزدیک به این عملیات، پلیس قضایی فرانسه نیز به پشتیبانی از نیروهای پلیس وارد درگیریهای روز چهارشنبه در شمال پاریس شده است. این منابع از تیراندازی در این محله خبر می دهند، اما شمار تروریستها در این درگیریها هنوز اعلام نشده است.
مطالب مرتبط:
عکس از پناهجویان پُشت مرزهای اروپا



برای خواندن در منبع روی تیترها کلیک کنیم.
مقاله به زبان انگلیسی در همین بلاگ اینجا