۱۸ دی، ۱۳۹۶

سینا قنبری فرزند علی اکبر 22 ساله - قتل در زندان اوین/ کهریزک کنونی! روز شنبه مورخ 16 دی ماه

 طیبه سیاوشی در این باره اظهار کرد: این موضوع را از وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی پیگیری کردم که اعلام شد این فرد، جوان ۲۲ ساله دیپلمه ای بود که توسط نیروی انتظامی بازداشت و تحویل دستگاه قضایی شده است.
 سینا قنبری: من فردا تولدم است و اینها باید من را آزاد کنند ...

 داریوش زندانی تازه آزاد شده، از مرگ مشکوک «#سینا_قنبری» می‌گوید: جسد سینا را مقابل چشم های ما بردند بیرون ما راکتک زدند و با اسلحه تهدید کردند که نابودتان می کنیم.
 زندانی تازه آزاد شده، از مرگ مشکوک سینا قنبری می‌گوید: جسد سینا را مقابل چشم های ما بردند بیرون
  https://youtu.be/3SXrgOsAJVE
به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، محبی مدیر کل زندانهای استان تهران درخصوص اخبار منتشر شده درباره مرگ یک جوان در زندان اوین گفت: در بامداد روز شنبه مورخ 16 دی ماه یکی از زندانیان زندان اوین به نام سینا قنبری فرزند علی اکبر با مراجعه به دستشویی قرنطینه زندان اوین اقدام به خودکشی از طریق حلق آویز نمودن خود کرد.

 حکایت مکّرر برخورد با بازداشتی‌ها را چطور باز هم بگوییم؟
 درجه‌ی راستگویی مسئولان در اینگونه امور کاملاً تجربه شده است از بازداشت دکتر زهرا بنی‌یعقوب و ادّعای خودکشی او با روسری در حالیکه وی اصلاً سیاسی نبود و ابداً دلیلی برای این کارش نداشت،‌ تا ادّعای خودکشی دکتر رامین پوراندرجانی، تلاش برای لاپوشانی قتلهای کهریزک با ادّعای مننژیت‌داشتن مقتولان، تلاش برای سرپوش‌نهادن بر قتل ستّار بهشتی تا حدّ امکان، پرونده‌ی مرحوم زهرا کاظمی و اصابت جسم سخت و جز آن. در آن زمان حدّاقل وزارت اطّلاعات خاتمی بیانیّه داد و گفت که موضوع قتل در میان است و مأمور مربوط (قاتل) را می‌شناسد امّا حالا ظاهراً همین مقدار هم گفته نمی‌شود. وحید حیدری و سینا قنبری دو مورد اخیر از ادّعای خودکشی در زندانند که چه معترض باشند و چه بنا بر ادّعای مسئولان در کار مواد دلیلی برای خودکشی ندارند.
گذشته از اینکه امکان خودکشی در بازداشتگاهها به‌خاطر گرفتن تمام وسائل بازداشتی‌ها در حدّ ناچیزی است. برای حیدری گفته‌اند که با لباسهایش خود را دار زده و درباره‌ی قنبری هم ابتدا خودکشی با کشیدن کیسه روی سر سپس (پس از دادن احتمال کالبدشکافی) تزریق متادونی که در زندان به او تزریق شده است. خانواده‌ی حیدری گفته‌اند که او سالم بوده و دستفروشی می‌کرده نه موادفروشی و از خانواده‌ی قنبری هنوز خبری نیست. فشارها روی بستگان و آشنایان مثل همیشه زیاد است تا اطّلاعاتی درز نکند و آن دو تصویر را هم من از اینجا و آنجا برداشتم.
به گمانم تکراری‌‌بودن ماجرا خیلی آشناست. من درباره‌ی تمام مقتولان بالا بارها نوشته‌ام فقط گویا در «طرحی برای هر قتل احتمالی در زندان نظام» اتّهام موادفروش‌بودن به بندهای سناریو اضافه شده است. سخنی نیست جز اینکه دو قطره خون به پرونده‌ی نظام قضایی و حکومتی ایران افزوده شد. تاریخ نگارش ایمای «طرحی..» بیش از پنج‌سال پیش است و ما همچنان دوره می‌کنیم شب و روز را...هنوز را.

 قتل/خودکشی بازداشتی ۲۳ ساله در زندان اوین. کهریزک دوم تشکیل شده است.
 محمود صادقی،‌ نماینده مجلس، با تایید مرگ سینا قنبری، یکی از بازداشت شدگان تظاهرات اخیر در زندان اوین، نسبت به تکرار وقوع آنچه «کهریزک دوم»‌نامید،‌ هشدار داد.
 حوادث رکنا: مدیر کل زندانهای استان تهران گفت: خودکشی سینا قنبری در دستشویی زندان اوین تایید می‌شود.
  ایرانیان مقابل بیمارستانی در آلمان که هاشمی شاهرودی بستری است تجمع کرده و شعار دادند
  https://youtu.be/fw4Qy98XvHI
 این شخص، پروفسوررررر مجید سمیعی که در حال معالجه آخوند هاشمی شاهرودی یکی از سران نظام اسلامی و از متجاوزان به ایران در هانور آلمان است تا کنون در رابطه با تظاهرات مردم ایران سکوت کرده و از خواست بر حق مردم ایران نه دفاع نکرده و نه پیامی فرستاده است!
 تجمع اعتراضی مقابل بیمارستان هاشمی شاهرودی در آلمان
 نماینده سابق مجلس آلمان از حزب سبزها رسمن علیه شاهرودی شکایت کرد. بدلیل جنایت و قتل علیه بشریت ...
 توییت فولکا بکر- نماینده ی سابق مجلس آلمان-حزب سبز
او نوشته دکتر سمیعی همراه نخست وزیر(اشرودر) و زیگما گابریل به ایران رفته.
او از شاهرودی رسمن شکایت کرده است.
کلینیک سمیعی نگفته برای چی شاهرودی بستری است و معالجه ی این قاتل کودکان و نوجوانان چقدر طول خواهد کشید...

 آلبوم عکس دکتر سمیعی!
ادامه اینجا 


طرحی برای هر قتل احتمالی در زندان نظام

                                                                                                      چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ 
  
یک. آقا/خانم الف. ع از زندان/بازداشتگاه مرده بیرون می‌آید.
  
 دو. ابتدا اصل مسئله نفی می‌شود. یکی از بستگان درجه دو مصاحبه می‌کند و می‌گويد که من یک‌ساعت پیش با او صحبت کردم و سالم بود. دوّمی می‌گوید در اعتصاب غذاست. سوّمی ... چهارمی می‌گوید که گفته‌اند ساکت باشید خودمان رسیدگی می‌کنیم.
   
 سه. سروکله‌ی‌ جنازه پیدا می‌شود بدون رضایت یا حضور خانواده شسته‌ و دفن می‌شود. (ابتدا قبر باید خریده شود همانطور که بهای خانه‌ی اجاره‌ای فردی که در حصر است باید پرداخت شود. بیت‌المال شوخی نیست، روز قیامت حساب ریال ریالش را می‌کشند.)
  
چهار: چند خبر متفاوت از چند فرد مسؤول و غیر مسؤول منتشر می‌شود. اوّلی : سکته‌ی قلبی کرده است. دوّمی : خودکشی کرده است. سوّمی: کلیه‌هایش از کار افتادند. چهارمی و پنجمی:...
  
پنج. وبلاگنویس ولایی و نویسنده سایت اصولگرا فریاد برمی‌آورند: چرا مگر او چه کار کرده بود؟ آیا با یک متّهم این گونه رفتار می‌کنند؟ (و با این کار همه را مبهوت اصولگرایی، پایبندی به مذهب و .. می‌کنند) بعضی به آنها خرده می‌گیرند که آب در آسیاب دشمن نریزید و آنها دردمندانه از این دوستان نادان جمهوی اسلامی می نالند و از آنان تبرّی می‌جویند.
علی مطهّری می‌گوید کار را تا پایان پی‌گیری خواهد کرد. نطق او در مجلس همه‌ی کسانی را که به او رأی داده‌اند، خوشحال می‌کند (ما به تو افتخار می‌کنیم.. حقّا که فرزند خلف آن بزرگ هستی.. دمت گرم)
قوه‌ی قضائیه بیانیه می‌دهد که با هر متخلّفی در هر سطحی برخورد می‌کنیم و اغماض نداریم. (رسانه‌های منفور و متروک سبز، ساکت هستند. در برابر تمایل دلاورانه‌ی نظام به کندن غده‌ی سرطانی چه بگویند؟)
  
شش. چند نفر از نیروهای نظامی یا انتظامی با نام و بی‌نام دستگیر می‌شوند. پزشک مسؤول بازداشتگاه و چند نفری که برخی احتمالات بند چهار را انکار کرده‌اند به طور موقّت دستگیر و آزاد می‌شوند.
  
هفت. پزشکی قانونی بیانیه می‌دهد که فوت یا مرگ به یکی از دلایل شوک جسمی، اضطراب روانی، بیماری پیشین یا دلیل نامشخّص دیگری بوده است. همه آچمز شده‌اند چون هم دلیل صریح گفته نشده، هم شوک و ضربه در آن هست و از هیچ بهتر است. بیانیه را پزشکی قانونی نوشته ولی ارگان دیگری پس از بازبینی و غلط گیری ِنهاد بی‌نام سوّمی منتشر کرده است.
  
هشت. نیروی انتظامی یا قوه‌ی قضائیّه اصل ماجرا - و گزارش تحریف‌شده‌ی‌ پزشکی قانونی- را پس از چند روز انکار می‌کنند، (لا خبر جاء و لا وحی نزل) شاید محل بازداشت کمی نمناک بوده طرف سینه‌پهلو کرده است. به قصور، تقصیر نمی‌گویند.
  
نه. همه جا ساکت است، وبلاگنویس ولایی، سایت اصولگرا، مطهّری و بقیّه خفقان گرفته‌اند. کسی خبری از افراد دستگیرشده در بند شش ندارد.
  
ده. جنجال خبری جدیدی در فلسطین، لبنان، سوریه یا جای دیگری هست و همه به آن می‌پردارند.
  
یازده. صدای نالان زنی به گوش می‌رسد: از خون بچّه‌ام نمی‌گذرم.
  
دوازده. مدّتی بعد: آقا/ خانم ب. ج از زندان/ بازداشتگاه مرده بیرون می‌آید.

 آلبوم عکس دکتر سمیعی! 

پروفسور مجید سمیعی در مصاحبه ای با بی بی سی ثابت کرد که نه فقط یک فرصت طلب بلکه یک دروغگوی بی شرف هم هست. او در این مصاحبه اعلام کرد که اصلا هاشمی شاهرودی را نمی شناخته و حتی اسمش را هم تازه شنیده
 
ظاهرا دکتر سمیعی اعلام کرده که شاهرودی عراقی مریض ایشان نبوده و آنروز که عکس گرفته اند ایشان خدمت آقای شاهرودی رسیده بودند که آقای شاهرودی برایش استخاره بکند!


جناب دکتر صاف صاف به دوربین نیگا میکنه و میگه من اصولا هیچ اطلاعی ندارم که ایشون [هاشمی شاهرودی] کیه! و حتی تاکید میکنه که «من حتی اسم ایشون را هم نمیدانستم و تازه شنیدم!». یعنی ایشونی که اینهمه ایران میره و میاد، دکتر گردن کلفت و مشهور که با وجود خارج نشین بودن حتی اجازه تاسیس بیمارستان هم از جمهوری اسلامی گرفته، ایشون تا حالا اسم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به گوشش نخورده و نمیدونه اون کی هست اصلا. نکته اینجاس که کسی که به همین سادگی قادر باشه جلوی دوربین و میلیونها تماشاچی چنین دروغ بزرگی بگوید، این مشخصه که میزان صداقت و شفافیتش در چه حدیه.


بی شرافت به همون جواب مضحکش هم بسنده نمیکنه، و باز با همون لحن ریشخندانه اضافه میکنه «پس به این ترتیب دکترها در سرتاسر دنیا باید بروند یک دوره سیاسی بگذرونن و یک دوره قضایی بگذرونند تا وارد بشن که به چه نحوی میتونن از گذشته های مریض و گرفتاری هاش، به زندگی سیاسی و اقتصادی ایشون تسلط پیدا کنند. شما به سئوال من جواب بدید که این چطوری ممکنه!»

پفیوز آخرش هم یک بار دیگه برای اینکه ثابت کنه دست کمی از احمدی نژاد نداره با پرروئی تمام باز به مردمی که جگرشان از دست جمهوری اسلامی پر خون است تیکه میاندازه و اونها رو به خیال خودش تحقیر میکنه، میگه «کسانی که سعی میکنن که سیاست رو با پزشکی قاطی بکنند، طفلک ها اینها باید یه مقداری فرهنگ و دید خودشون رو عوض بکنند!»
از یک نظر راست میگه!!!

یک جراح نمی تونه همه رو واکاوی کنه! این حرفش درسته! همین الان کلی تیر خلاصی و قاتل و مزدور توی کشور رها است! مگه میشه همه رو الان شناسایی کرد؟

ولی اخه استاد! قربون شکلت! مگه میشه شما شاهرودی رو نشناسی؟ خامنه ای رو نشناسی؟ رفسنجانی رو نشناسی؟ خمینی رو نشناسی!

حالا درسته ادم خنگ هم پیدا میشه! ولی تعدادشون به شدت کمه! خلاصه ... آره! 
 


 این مرد میگه این که بیمار اسمش حسن یا حسین باشد به ایشان ربطی نداره و ادعا می کنه که مثل مصاحبه کننده و دیگران هرگز اسم این بیمار را هم نشنیده بوده !!!! (حتا این سوتی را هم نادیده بگیریم)
مگر می شود که جوان ۲۵ ساله بیرون بیمارستان علیه شاهرودی شعار بده اما این به اصطلاح پروفسور۸۰ ساله به یک باره و بر حسب مصلحت تا این اندازه کودن شده باشد؟


البته ایشان ازتخصص مالیدن بیضهای ولایت به درجه قرمساغی رسیدند

 ایشان گفته اند من نمدانستم در این خصوص باید میرفتم حقوق سیاسی را هم میخواندم ، مردک شناختن هویت این جنایتکاران نیازی به فرا گیری حقوق سیاسی نیست، فقط کافیه گوگل کنی یا بزنی تو یو تیوب و پرونده و اصلیت هر یک را ظزف چند دقیقه در بیاری. ما رو احمق فرض کردی و توجیه میکنی،

اخرش همه اینها همون جایی می رند که همه می روند و از اینهمه پول و قدرت هیچی نمی توانند با خود ببرند 
بجز کون لخت خودشان را.

وزارت خارجه آلمان، دیروز در پاسخ، به خبرنگاران گفته بود که شاهرودی از چند هفته پیش به علت بیماری مغزی در کلینیک تخصصی مغز هانوفر بستری است. ریاست این کلینیک را پروفسور مجید سمیعی جراح مغز ٨٠ ساله ایرانی به عهده دارد.

مصاحبه پروفسور مجید سمیعی با بی‌بی‌سی فارسی درباره دیدارش با سید محمود هاشمی شاهرودی
https://www.youtube.com/watch?v=CFRGA4ALhoA

عکسی که منتشر شده دکتر سمیعی را نه در حال کار بلکه نشسته روی مبل اتاق و به خوش و بش نشان میده! درسته که درمان بیمار هر کی که باشه و در هر حالی وظیفه پزشکه، اما عیادت از چنین آدمی؟!!! معاشرین افراد نشون دهنده شخصیتشون هستن.

اینجا با تیر میزنن تو چشم فرزندان این مملکت، اونوقت اونجا این مردتیکه، قاتل رو خوابونده رو تخت، ﻣﻰخواد عملش کنه که سالم و سلامت برگرده اینجا و ۲۰۰۰ نفر دیگه رو هم اعدام کنه و به ۱۰۰۰ نفر دیگه هم تجاوز کنه! خائن وطن فروش! تُف به شرف و غیرتت!

(ف.م.سخن) سید محمود هاشمی شاهرودی، مدت ده سال رییس قوه ی قضاییه و قاضی القضات جمهوری اسلامی ایران بوده است. ما در باره ی نظرات فقهی و اسلامی او در خصوص نحوه کشتن و ناقص العضو کردن مجرمان نوشته ایم و نمونه هایی از کتاب او که در اینترنت هم منتشر شده است به دست داده ایم. در برخی کشورها حکم اعدام وجود دارد. اعدام به اشکال مختلف می تواند اجرا شود. نکته ای که در مورد اعدام باید در نظر گرفت، موضوع قانونی بودن یا نبودن آن نیست که بحثی جداگانه دارد. موضوع مهم، نحوه ی اعدام و کشتن مجرم است. در ایران، برای مجرم، مجازات های دیگری نیز در نظر گرفته شده از جمله قصاص و ناقص کردن اعضای بدن. باز در مورد قانونی بودن این مجازات در یک کشور اسلامی به رغم وحشیانه بودن آن صحبتی نمی کنیم تا بحث کشدار و بی نتیجه نشود. بنا به فتوای سید محمود هاشمی شاهرودی، مجرم را می توان به این اَشکال نیز کشت: به صلیب کشیدن، از بلندی در افکندن، آتش زدن. فتوای این شخص که در زمان قاضی القضات بودن اش لازم الاجرا بوده، هنوز هم برای مقلدانش لازم الاجراست. موضوع ما فراتر از کشتن و اعدام شخص است: موضوع ما کشتن و اعدام و ناقص العضو کردن شخص به شیوه های دردناک و وحشتناک است. هاشمی شاهرودی بر دردناک بودن و ترسناک بودن مجازات «تاکید دارد». او بر این که موقع بریدن دست و پای محکوم، باید شاهد درد کشیدن او باشیم «تاکید ورزیده است». ما از مقامات قضایی آلمان می خواهیم این موضوع را مد نظر قرار دهند. اگر هم به طور قانونی نمی توان پیگیر این جنایتکار شد، دستکم مردم آلمان بدانند که چه موجودی را به کشورشان برای «معالجه» و «سالم شدن» راه داده اند.



او نوشته دکتر سمیعی همراه نخست وزیر(اشرودر) و زیگما گابریل به ایران رفته.
او از شاهرودی رسمن شکایت کرده است.
کلینیک سمیعی نگفته برای چی شاهرودی بستری است و معالجه ی این قاتل کودکان و نوجوانان چقدر طول خواهد کشید...

۹ نظر:

Rosa گفت...

به گزارش خبرگزاری میکروفون نیوز(محا)،پس از خبر مرگ سینا قنبری در تهران، وحید حیدری در اراک، اینبار خبر مرگ محسن عادلی از بازداشتگاه های ایران مخابره می شود.
محسن عادلی در 11 دی‌ماه دستگیر شده، و بعد از 2 روز جسدش را با ادعای این که در زندان خودکشی کرده تحویل داده‌اند.
نسرین ستوده از فعالین حقوق بشر در ایران در تماس تلفنی‌ای با تلویزیون ایران اینترنشنال اعلام کرده است طی گفتگوی تلفنی‌اش با یکی از زندانیان سیاسی اوین مطلع شده که تعداد کشته‌شدگان در زندان 3 نفر هستند.
http://www.mikrofonnews.com/%d9%85%d8%b1%da%af-%d8%b3%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b6%d8%a7%d8%aa-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d8%ae%db%8c%d8%b1/

منبع خبر پیک ایران و رادیو ندا,... پیک ایران: نیروی انتظامی استان‌مرکزی «کشته شدن یکی از بازداشت‌شدگان» اعتراضات را بر اثر برخورد باتوم به سرش تکذیب کرده و می‌گوید که این شخص به اتهام حمل موادمخدر بازداشت شده و در بازداشتگاه کلانتری۱۲ اراک خودکشی کرده است!...... رادیو ندا: محمد نجفي، وكيل شريف مردمي، در گفتگو با راديو ندا با بيان اينكه '' اين ملت ديگر به جان آمده است'' از قتل يكي از معترضان دستفروش، وحيد حيدري، در بازداشتگاه اراك مي گويد.

masih.alinejadبخش ديگر گفتگو با داريوش يكي از بازداشت شدگان تازه آزاد شده: ما فقط جسد سينا را ديديدم بچه ها عصباني شدند فضاي اوين متشنج شد كه اگر خودكشي بود چرا افسرنگهبان از دوربين مداربسته سرويس بهداشتي متوجه چيزي نشد
https://www.instagram.com/p/BdsoLdDBBkh/?taken-by=masih.alinejad

شهید راه آزادی محسن عادلی از بختیاری های ساکن دزفول روز دوشنبە 11 دیماە 1396، در منزل بازادشت و پس از دو روز نیروهای امنیتی بە خانوادە وی اطلاع میدهند کە فوت شدە است. این در حالیست که شواهد و زخمهای بدن او نشان از این میدهد کە زیر شکنجه کشته شده است.
در زیر فیلم مراسم خاکسپاری این شهید گرانقدر را مشاهده می کنید.
فیلم خاکسپاری شهید محسن عادلی. شهرستان دزفول شهرک مدرس. فیلم شماره (۲) . جمعه،۱۵ دی ۱۳۹۶
https://www.youtube.com/watch?v=9mX9TjTgVhk

https://www.youtube.com/watch?v=HBrXHqPHJGc

تجمع مجدد اعتراضی مقابل بیمارستان هاشمی شاهرودی در هانوفر آلمان

https://www.youtube.com/watch?v=wr2q6dh2ys8

👈مسئولان نظام ایران در هیچ جای جهان در امان نیستند!



Rosa گفت...

صفحه ى ٣٣۶ کتاب «بایسته هاى فقه جزا» نوشته ی آیت الله هاشمی شاهرودى:
«...اما آنچه از ادلـۀ حدود و تعزیرات به دست می آید این است که دردناک بودن کیفر به مقدار متعارف آن، شـرطی لازم بوده و جزو اصـل کیفر قرار داده شـده است. در نـتیجه، بی حس کردن محکـوم هنگـام اجرای کیفر به گـونه ای که درد تازیـانه یـا قطـع عضو را احساس نکند، جایز نیست. رأی صحیح همین است و به چند بیان میتوان آن را تقریب کرد...»

صفحه ى ٣٣٧ همین کتاب در باره ى مجازات هایى مثل «به صلیب کشیدن» و «بریدن دست و پا»:
«...آیه ای که حـد محـاربه را بیان کرد، نیز دلالت بر شدیـد بودن کیفر آن دارد، کیفرهایی ماننـد کشـتن و به صـلیب کشـیدن و بریـدن دست و پا در این آیه همه به صـیغۀ تفعیل آمده است که دلالت بر تشدید فعل دارد و آنچه از آن فهمیده میشود شدید کردن کیفر است...»

صفحه ى ٣٣٨ کتاب در باره ی دلیل «فنى» ضرورت درد کشیدن مجرم در اثناى مجازات:
«منظور از تشریع حد، عذاب دادن و آزردن مرتکب است تا بدین وسیله او و بلکه دیگران را از ارتکاب جرم بازدارد. به همین جهت در بعضی از حدود، واجب است که مجازات در حضور گروهی از مؤمنان صورت گیرد و ایشان شاهد اجرای حد باشند. ممکن است ادعاشود که اجرای حـد خصوصًا درمواردی مثل قطع عضو،حتی اگرمحکوم رابی حس نیزکننـد، همواره مرتبه ای از عـذاب و آزار را به همراه دارد ولو به لحاظ آثار بعـد از اجرا باشـد. بر این اساس، مراد از درد و عـذابی که در آیات یاد شده بدان اشاره شده است، همین مقدار از عذاب است و آیات مذکور دلالتی بر شرطیت عذاب و آزار، بیش از این مقدار ندارد. این ادعـا را نمیپـذیریم، زیرا خلاـف ظهور آیات است. ظاهر آیات یاد شـده این است که نفس حـد تازیانه یا قطع عضو، عـذاب و آزار است یعنی...

کتاب «بایسته هاى فقه جزا» نوشته ی آیت الله هاشمی شاهرودى
صفحه ى ٣٣٨ کتاب در باره ی دلیل «فنى» ضرورت درد کشیدن مجرم در اثناى مجازات:
«منظور از تشریع حد، عذاب دادن و آزردن مرتکب است تا بدین وسیله او و بلکه دیگران را از ارتکاب جرم بازدارد. به همین جهت در بعضی از حدود، واجب است که مجازات در حضور گروهی از مؤمنان صورت گیرد و ایشان شاهد اجرای حد باشند. ممکن است ادعاشود که اجرای حـد خصوصًا درمواردی مثل قطع عضو،حتی اگرمحکوم رابی حس نیزکننـد، همواره مرتبه ای از عـذاب و آزار را به همراه دارد ولو به لحاظ آثار بعـد از اجرا باشـد. بر این اساس، مراد از درد و عـذابی که در آیات یاد شده بدان اشاره شده است، همین مقدار از عذاب است و آیات مذکور دلالتی بر شرطیت عذاب و آزار، بیش از این مقدار ندارد. این ادعـا را نمیپـذیریم، زیرا خلاـف ظهور آیات است. ظاهر آیات یاد شـده این است که نفس حـد تازیانه یا قطع عضو، عـذاب و آزار است یعنی عـذاب دادن و آزردن محکوم، با خود حـّد حاصل میشود نه با آثار و پیامـدهای بعـدی آن از قبیل ننگ و بدنامی. بلکه میتوان گفت، فهم عرفی و ارتکـاز عقلاـیی در بـاب کیفرهایی مثل زدن و قطع عضو، آن است که در این کیفرها، همان جنبۀ دردنـاک بودن و آزار جسـمانی آنهـا مورد نظر است تا از این طریق، مجرمان تأدیب شـده و دیگر مرتکب جرم نشونـد و نیز تأدیب آنان مایـۀ تن ّبه دیگران شود، چنانکه در مورد وعـده عـذاب و کیفرهای اخروی و یا آزار و شـکنجه هایی که طاغوتها و زورمداران پیوسـته اعمال میکننـد نیز همین غرض مورد نظر است. این فهم عرفی به آن معنا است که در اینجا قرینۀ عقلی ارتکازی وجود دارد که ادلـۀ کیفرهایی ماننـد تازیانه و رجم را به این نکته منصـرف میکنـد که مراد از این گونه کیفرها، آزردن و...

Rosa گفت...


ظاهرا دکتر سمیعی اعلام کرده که شاهرودی عراقی مریض ایشان نبوده و آنروز که عکس گرفته اند ایشان خدمت آقای شاهرودی رسیده بودند که آقای شاهرودی برایش استخاره بکند!
دوستان عزیز، به این آدرس ایمیل، ایمیل بفرستین و از خجالت سمیعی در بیاین:

samii@ini-hannover.de

https://www.balatarin.com/permlink/2018/1/6/4728585

جناب دکتر صاف صاف به دوربین نیگا میکنه و میگه من اصولا هیچ اطلاعی ندارم که ایشون [هاشمی شاهرودی] کیه! و حتی تاکید میکنه که «من حتی اسم ایشون را هم نمیدانستم و تازه شنیدم!». یعنی ایشونی که اینهمه ایران میره و میاد، دکتر گردن کلفت و مشهور که با وجود خارج نشین بودن حتی اجازه تاسیس بیمارستان هم از جمهوری اسلامی گرفته، ایشون تا حالا اسم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به گوشش نخورده و نمیدونه اون کی هست اصلا. نکته اینجاس که کسی که به همین سادگی قادر باشه جلوی دوربین و میلیونها تماشاچی چنین دروغ بزرگی بگوید، این مشخصه که میزان صداقت و شفافیتش در چه حدیه.

بی پدر و مادر وقتی ازش در مورد انتقاد ملت به نه تنها دعوت شاهرودی به بیمارستانش بلکه ملاقات فردی با اون سئوال میشه نه تنها کوتاه نمیاد، بلکه سرش رو هم بالاتر میگیره و ملت رو مسخره میکنه و میگه اصولا حرف اینها را نباید حتی جدی گرفت. میگه «اگر بخوایم حرف اینهایی که انتقاد کردن رو جدی بگیریم باید کلا سیستم پزشکی رو در سرتاسر دنیا عوض کنیم!» میگه «قبل از اینکه یک بیماری وارد یک بیمارستان بشه اول روسای بیمارستان و مامورین نمیتونن از طرف دولت و دستگاههای قضایی تحقیقات کنند که ببینن این کسی که میخواد بستری بشه چه گذشته ای داره! میتونین تصور کنید که همچین کاری در دنیا قابل اجرا باشه؟»

بی شرافت به همون جواب مضحکش هم بسنده نمیکنه، و باز با همون لحن ریشخندانه اضافه میکنه «پس به این ترتیب دکترها در سرتاسر دنیا باید بروند یک دوره سیاسی بگذرونن و یک دوره قضایی بگذرونند تا وارد بشن که به چه نحوی میتونن از گذشته های مریض و گرفتاری هاش، به زندگی سیاسی و اقتصادی ایشون تسلط پیدا کنند. شما به سئوال من جواب بدید که این چطوری ممکنه!»

پفیوز آخرش هم یک بار دیگه برای اینکه ثابت کنه دست کمی از احمدی نژاد نداره با پرروئی تمام باز به مردمی که جگرشان از دست جمهوری اسلامی پر خون است تیکه میاندازه و اونها رو به خیال خودش تحقیر میکنه، میگه «کسانی که سعی میکنن که سیاست رو با پزشکی قاطی بکنند، طفلک ها اینها باید یه مقداری فرهنگ و دید خودشون رو عوض بکنند!»

https://www.balatarin.com/permlink/2018/1/7/4729737

Rosa گفت...

از یک نظر راست میگه!!!

یک جراح نمی تونه همه رو واکاوی کنه! این حرفش درسته! همین الان کلی تیر خلاصی و قاتل و مزدور توی کشور رها است! مگه میشه همه رو الان شناسایی کرد؟

ولی اخه استاد! قربون شکلت! مگه میشه شما شاهرودی رو نشناسی؟ خامنه ای رو نشناسی؟ رفسنجانی رو نشناسی؟ خمینی رو نشناسی!

حالا درسته ادم خنگ هم پیدا میشه! ولی تعدادشون به شدت کمه! خلاصه ... آره!


معلومه خوب ریدیم به هیکلش که مجبور شده بیاد توجیه. دم همه کسایی که این آشغال رو افشا کردن و همه کسایی که تو آلمان شلوارشو کشیدن پایین گرم


این مرد میگه این که بیمار اسمش حسن یا حسین باشد به ایشان ربطی نداره و ادعا می کنه که مثل مصاحبه کننده و دیگران هرگز اسم این بیمار را هم نشنیده بوده !!!! (حتا این سوتی را هم نادیده بگیریم)
مگر می شود که جوان ۲۵ ساله بیرون بیمارستان علیه شاهرودی شعار بده اما این به اصطلاح پروفسور۸۰ ساله به یک باره و بر حسب مصلحت تا این اندازه کودن شده باشد؟

البته ایشان ازتخصص مالیدن بیضهای ولایت به درجه قرمساغی رسیدند



.... بیشعور احمق در انتهای مصاحبه به بی بی سی از موضع قدرت گفته مردم برن فرهنگ دید خود را عوض کنند ، ما مردم اصل فرهنگمون از کوروش و‌داریوشه و یادمه اصول رفتاری و کرداری داریوش رو که چندین بند هست در کتابهای درسی فرا گرفتیم و اویزه گوش خود کردیم ، یکی از سخنان کوروش کبیر اینه که : اگر میخواهی دشمنانت را تنبیه کنی به دوسنانت تا میتوانی محبت کن ولی سمیعی برای تنبیه دوستان به دشمنان محبت میکند. در ثانی ایشان گفته اند من نمدانستم در این خصوص باید میرفتم حقوق سیاسی را هم میخواندم ، مردک شناختن هویت این جنایتکاران نیازی به فرا گیری حقوق سیاسی نیست، فقط کافیه گوگل کنی یا بزنی تو یو تیوب و پرونده و اصلیت هر یک را ظزف چند دقیقه در بیاری. ما رو احمق فرض کردی و توجیه میکنی،

ف. م. سخن

هاشمی شاهرودی مانند یک موش ترسو به آلمان آمده و در کلینیک پروفسور سمیعی برای معالجه بستری شده است. او ۱۰ سال تمام ریاست قوه ی قضاییه جمهوری اسلامی را بر عهده داشته و قاضی القضات این نظام بوده است. او از ترس اعتراضات ایرانیان و مردم آلمان به جنایت هایی که کرده یا حکم به انجام آن ها داده بی سر و صدا و به صورت پنهان به کشور آلمان آمده تا بعد از به دست آوردن سلامت جسمی خود، در ایران فتوا به جنایت های عجیب و عظیم بدهد.

برای آگاهی دادستان آلمان باید گفت در جمهوری اسلامی قاضی القضات می تواند هر حکمی خواست نسبت به هر کس که صلاح دید صادر کند. او می تواند حکم به قتل یا حکم به آزادی هر کس که خواست بدهد.

اگر این فرد که عراقی است با پاسپورت کشور عراق به آلمان و شهر هانوفر نیامده باشد، من به عنوان یک ایرانی از او شکایت دارم. این فرد از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۸ می توانسته حکم به اعدام اشخاص بدهد و از این جهت شاید به طور قانونی نتوان او را در مقابل دادگاه مسوول شناخت. اما نحوه ی کشتن و ناقص العضو کردنی که این شخص بر اساس آن حکم و فتوا می داده از منظر قانونی و در مقابل قوانین منطبق بر «حقوق بشر» محکوم است و من با استناد به کتاب نوشته شده توسط این شخص و موارد مندرج در آن از او به عنوان یک «انسان» و بر اساس حقوق «انسانی» شکایت دارم. نظر این شخص در باره ی به قتل رساندن و ناقص العضو کردنِ «قانونی» انسان ها از این قرار است و او مدت ده سال بر این مبنا حکم به قتل انسان ها یا ناقص العضو کردن شان داده است:
http://news.gooya.com/2018/01/post-10853.php

lol:)

Rosa گفت...

شکایت رسمی یک سیاستمدار برجسته آلمان علیه شاهرودی، درخواست جلوگیری از فرار شاهرودی

http://news.gooya.com/2018/01/post-10904.php

رادیو فرانسه، با گذشت سه روز از افشای خبر بستری شدن محمود هاشمی‌شاهرودی، رئیس پیشین قوه قضائیه و رئیس فعلی مجمع تشخیص مصلحت جمهوری اسلامی، در آلمان یک عضو برجسته حزب سبزهای این کشور رسماً علیه او شکایت کرد و رئیس دیده‌بان حقوق بشر آلمان خواستار جلوگیری از فراری دادن او شد.

بستری شدن هاشمی شاهرودی در کلینیک مغز هانوفر، می‌رود تا به چالشی سخت میان دولت‌های ایران و آلمان منتهی شود.

امروز دوشنبه ٨ ژانویه/ ١٨ دی، پرتیراژترین روزنامه پایتخت آلمان "BZ" ، نوشت که "فولکر بک" سیاستمدار برجسته حزب سبزها شکایتی رسمی علیه شاهرودی تسلیم دادگستری آلمان کرده است؛ وی در این شکایت شاهرودی را به صدور حکم اعدام برای صدها نفر از جمله افراد نابالغ متهم کرده.
"فولکر بک" در عین حال با اشاره به بیانیه دیروز وزارت خارجه آلمان، ضمن ابراز تعجب از این که برلین تاکنون اقدامی علیه شاهرودی نکرده گفته است: «ما اجازه نداریم استراحت‌گاه نقض‌کنندگان حقوق بشر باشیم، بلکه باید آن‌ها را وادار به پاسخگوئی کنیم».

وزارت خارجه آلمان، دیروز در پاسخ، به خبرنگاران گفته بود که شاهرودی از چند هفته پیش به علت بیماری مغزی در کلینیک تخصصی مغز هانوفر بستری است. ریاست این کلینیک را پروفسور مجید سمیعی جراح مغز ٨٠ ساله ایرانی به عهده دارد.

درخواست جلوگیری از فرار شاهرودی
همزمان با طرح شکایت سیاستمدار حزب سبز، "ونسل میشالسکی" رئیس دیده‌بان حقوق بشر آلمان در تماس با روزنامه برلین اعلام کرده که «برپایه قوانین بین‌المللی با وجود اینکه جرایم شاهرودی در خارج از آلمان اتفاق افتاده، امکان محاکمه او در آلمان وجود دارد».
رئیس دیده‌بان حقوق بشر آلمان افزوده است: «مسئولان دادگستری آلمان باید وارد عمل شوند و در صورتی که خطر فرار شاهرودی وجود داشته باشد؛ دست به اقدامات لازم برای جلوگیری از این خطر بزنند».

روزنامه "BZ" در گزارش خود با اشاره به اعتراضات سراسری اخیر در ایران نوشته است: «در زمانی که مردم در ایران می میرند، شاهرودی در آلمان از خدمات درمانی لوکس و درجه اول برخوردار است. این مرد ٦٩ ساله، علاوه بر جرائم دیگر، حکم اعدام کودکان نابالغ را صادر کرده است».

با توجه به گزارش های متعددی که رسانه های آلمانی در سه روز اخیر پیرامون ضرورت برخورد با شاهرودی منتشر کرده اند، احتمال پی‌گیری قضائی او تقویت شده است.

گروه‌های ایرانی و آلمانی مدافع حقوق بشر، در تلاش جمع آوری شکایت‌های شاکیان خصوصی شاهرودی هستند. آن‌ها ابراز امیدواری کرده‌اند که بتوانند به اتکای این شکایت‌ها، با پشتیبانی حقوقدانان آلمانی زمینه را برای دستگیری و محاکمه شاهرودی فراهم کنند.

Rosa گفت...

صفحه نخست » چه بر سر سینا و اشکان‌ها آورده‌اند؟ چرا روحانی خواستار بازدید از زندانها نمی‌شود؟ علی کشتگر
گفته می‌شود که جمهوری اسلامی در صدد آن است که به زور شکنجه و ارعاب، برخی از زندانیان را به پذیرفتن اتهامات دروغین از قبیل همکاری با قدرت‌های بیگانه و یا عضویت در گروههای خشونت گرا که هیچ پایگاهی در ایران ندارند وادارد تا به خیال خود "بساط فتنه جدید" را جمع کند.

رزا: خود گوزی و خود خندی...
روحانی خود مقام امنیتی است

Rosa گفت...


مجید سمیعی پزشک ایرانی و رییس بیمارستان آلمانی که آخوند شاهرودی جنایتکار رییس پیشین قوه قضاییه و رییس کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام منحوس جمهوری اسلامی در آن بستری شده است در سخنانی وقیحانه و سر تاسر دروغ گفت:" سید محمود هاشمی شاهرودی را نمی شناسد."
لطفآ ویدئو مصاحبه شرم آور مجید سمیعی با بی بی سی فارسی از دقیقه ۳:۴۰ به بعد را نگاه کنید و ببینید که چگونه پزشک معتمد سران جمهوری اسلامی همانند جمهوری اسلامی دروغ بزرگ می گوید.

https://twitter.com/bbcpersian/status/950050226173222913

Rosa گفت...

چرا فکر میکنم دکتر سمیعی پوچ هست
ایشون در اطراف شهرک های مسکونی سپاه در غرب تهران از سپاه پاسداران به طور رایگان زمین دریافت نموده و بیمارستان مغز احداث کرده.تبلیغات صدا و سیما به حدی بود که هم وطن ها گمان کردند ایشون به خاطر حس وطن پرستی و نیکوکاری این بیمارستان رو تاسیس نموده اما به مرور زمان مشخص شد سیستم این بیمارستان با هدف درمان نظامیان خاص و افراد سیاسی خاصی تشکیل شده است.با حرکت دیروز ایشون دیگر این متن نیازی به اثبات ندارد‌.درود به همه ی انسان های آزاد.
خداروشکر که بالاخره پیش هم وطن ها لو رفت
یک زمین هم مجانی از ارتش گرفت تو اصفهان برای ساخت بیمارستان عکس خودش هم با سایز 20 در 10 متر زده رو بیلبرد !

https://www.balatarin.com/permlink/2018/1/6/4728658

(ف.م.سخن) سید محمود هاشمی شاهرودی، مدت ده سال رییس قوه ی قضاییه و قاضی القضات جمهوری اسلامی ایران بوده است. ما در باره ی نظرات فقهی و اسلامی او در خصوص نحوه کشتن و ناقص العضو کردن مجرمان نوشته ایم و نمونه هایی از کتاب او که در اینترنت هم منتشر شده است به دست داده ایم. در برخی کشورها حکم اعدام وجود دارد. اعدام به اشکال مختلف می تواند اجرا شود. نکته ای که در مورد اعدام باید در نظر گرفت، موضوع قانونی بودن یا نبودن آن نیست که بحثی جداگانه دارد. موضوع مهم، نحوه ی اعدام و کشتن مجرم است. در ایران، برای مجرم، مجازات های دیگری نیز در نظر گرفته شده از جمله قصاص و ناقص کردن اعضای بدن. باز در مورد قانونی بودن این مجازات در یک کشور اسلامی به رغم وحشیانه بودن آن صحبتی نمی کنیم تا بحث کشدار و بی نتیجه نشود. بنا به فتوای سید محمود هاشمی شاهرودی، مجرم را می توان به این اَشکال نیز کشت: به صلیب کشیدن، از بلندی در افکندن، آتش زدن. فتوای این شخص که در زمان قاضی القضات بودن اش لازم الاجرا بوده، هنوز هم برای مقلدانش لازم الاجراست. موضوع ما فراتر از کشتن و اعدام شخص است: موضوع ما کشتن و اعدام و ناقص العضو کردن شخص به شیوه های دردناک و وحشتناک است. هاشمی شاهرودی بر دردناک بودن و ترسناک بودن مجازات «تاکید دارد». او بر این که موقع بریدن دست و پای محکوم، باید شاهد درد کشیدن او باشیم «تاکید ورزیده است». ما از مقامات قضایی آلمان می خواهیم این موضوع را مد نظر قرار دهند. اگر هم به طور قانونی نمی توان پیگیر این جنایتکار شد، دستکم مردم آلمان بدانند که چه موجودی را به کشورشان برای «معالجه» و «سالم شدن» راه داده اند.

اخرش همه اینها همون جایی می رند که همه می روند و از اینهمه پول و قدرت هیچی نمی توانند با خود ببرند بجز کون لخت خودشان را.
امیدوارم تومور مغزی این جلاد عوت کند و اقدامات پزشکی هیچ کمکی نتوانند بهش بکنند و هر چه زودتر برود کنار ارباب خودش خمینی و با هم روزی 5 بار در جلسه اناناس فرو کردن در ماتحتشان توسط خود حضرت شیطان در جهنم شرکت اجباری بعمل اورند.
بمیر پیر سگ. برا چی می خواهی خوب بشی؟ تو که میری بهشت کثافت. چرا اینقدر از بهشت می ترسی؟

https://www.balatarin.com/permlink/2018/1/7/4728963

پس از انتشار خبر عیادت حجت‌الاسلام رمضانی مدیر مرکز اسلامی هامبورگ از آیت‌الله هاشمی شاهرودی، عکسی از این عیادت منتشر شده است که در آن پروفسور سمیعی نیز دیده می‌شود. خبرگزاری اهل بیت (ع) «ابنا» نیز با انتشار خبر عیادت حجت‌الاسلام رمضانی مدیر مرکز اسلامی هامبورگ از آیت‌الله هاشمی شاهرودی، عکسی را منتشر کرده که در آن، پروفسور سمیعی نیز دیده می‌شود. این سایت نوشته است: پروفسور سمیعی در حال حاضر ریاست بیمارستان خصوصی علوم عصبی هانوفر در آلمان را بر عهده دارد که خود بنیان‌گذار آن بوده‌ است.

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ با حضور در بیمارستان، از آیت‌الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام عیادت کرد. ر این دیدار که پروفسور سمیعی نیز حضور داشت.

https://www.balatarin.com/permlink/2018/1/6/4728655

عکس پروفسور سمیعی در روزنامه بیلد برلین با عنوان : قاضی مرگ ایران در هانوفر

https://www.balatarin.com/permlink/2018/1/7/4729729

دوست و همکار گرامی آقای پرفسور سمیعی،
قسم بقراط، ما پزشکان را مجبور میسازد که حتی جان بزهکاران و جانیان را هم نجات دهیم. در این امر لحظه ای شک ندارم.
از طرفی، درمان آقای شاهرودی از نظر قانونی و عرف بین المللی هم اشکالی ندارد چرا که ایشان از طریق قانونی و با گرفتن ویزا به آلمان آمده است.
ولی یک مطلب کوچک و شاید بی اهمیت به مغز این حقیر وارد و ثبت نمیشود: چرا شما با این آقا چنان عکس میگیرید که انگار از ستارگان هالیوود است با اینکه از جنایات او بر ملت ایران واقف هستید.
این عمل شماست که انزجار عمومی را بر علیه شما برانگیخته.
شرمم میشود که همکار شما هستم.

Rosa گفت...


مجید سمیعی خودش را به پول کثیف جمهوری اسلامی فروخته است.این فرد فقط به دنبال سود جویی است.
به همین خاطر است که مجید سمیعی در صدا و سیمای رژیم مطرح می شود و بودجه های چند صد میلیارد تومانی در اختیارش قرار می گیرد.
آقای رحمت سمیعی از خاندان هزار فامیلی که ملایان به شما می گفتند طاغوتی و طبقه مستکبر، چرا قسم نامه سقراط شما شامل خامنه ای، حجاریان (موسس واجا) و شاهرودی است? قسم نامه سقراطتان را باور کنیم یا هزینه های میلیاردی عمل خامنه ای، حجاریان وشاهرودی؟ (فقط این سه را می دانم، نمی دانم از قماش لاجوردی وخلخالی چقدر از زیر دستتان با دستمزد نجومی شفا یافتند تا بیشتر مردم را به صلابه بکشند و ایران را غارت) آیا یک بار به مریضهایتان که قاتلند گفتید سنگسار،بریدن دست وتجاوز به دختران قبل از اعدام انسانی نیست? آیا یکبار فقیری که خونش را دوستان قاتل شما مکیدن را به آلمان بردید برای جراحی? پشت نقاب , قسم نامه سقراط و وطن پرستی قایم نشوید کلاه وطن پرستی برایتان گشاد است. عالم شدن چه آسان انسان شدن چه مشکل.
مصاحبه پروفسور مجید سمیعی با بی‌بی‌سی فارسی درباره دیدارش با سید محمود هاشمی شاهرودی

https://www.youtube.com/watch?v=CFRGA4ALhoA

عکسی که منتشر شده دکتر سمیعی را نه در حال کار بلکه نشسته روی مبل اتاق و به خوش و بش نشان میده! درسته که درمان بیمار هر کی که باشه و در هر حالی وظیفه پزشکه، اما عیادت از چنین آدمی؟!!! معاشرین افراد نشون دهنده شخصیتشون هستن.

اینجا با تیر میزنن تو چشم فرزندان این مملکت، اونوقت اونجا این مردتیکه، قاتل رو خوابونده رو تخت، ﻣﻰخواد عملش کنه که سالم و سلامت برگرده اینجا و ۲۰۰۰ نفر دیگه رو هم اعدام کنه و به ۱۰۰۰ نفر دیگه هم تجاوز کنه! خائن وطن فروش! تُف به شرف و غیرتت!