۱۸ خرداد، ۱۳۹۷

نمایشگرهای فرودگاه تبریز در حمایت از اعتصابات کامیونداران هک شد

فرودگاههای ایران در اختیار هکتیویست ها!

رزا: بقول رفیقی، دم تان آتش فشان

 اول مشهد الان تبریز فردا صدا-سیما!

Keny Arkana - V
https://youtu.be/eQwxh68kKYc



به امید تسلط به مانیتور صداوسیما
سلام آفرین خسته نباشید تی.وی ایران و هک کنید عالی میشه ها #ایده_جدید

شما نمیتونید مثل رابین هود پول های آقا زاده ها رو از حسابشون حک کنید بریزید به حساب مستمری بگیر های بهزیستی و کمیته امداد واقعا یه روز به اونا حال بدید آقا زاده ها هم در ماه رمضان فقط یه روز خودشون رو بزارن جای فقرا

ای ول بچه ها کارتون حرف نداشت.کمک خواستید من در خدمتتون هستم
دیگر صدایمان را در گلو خفه نخواهیم کرد
#تا_کی
#تپندگان
ممنونیم ازتون🙏🏻🌸❤️
خداوند به شما قوت بدهد. اميدوارم تا هك كردن بيت رهبرى پيش برويد

مرتبط:
جنبش چریکی دسترسی باز اطلاعات

هکرها، این بار به سراغ فرودگاه تبریز رفتند
کوردستان میدیا: بعد از آنکه گروهی از هکرها، سیستم کامپیوتری فرودگاه مشهد را هک کرده بودند، این بار سیستم‌های کامپیوتری فرودگاه تبریز هک کردند.
روز چهارشنبه، شانزدهم خرداد، گروهی هکر که خود را "تپندگان" می‌نامند با نفوذ به شبکه‌های کامپیوتری فرودگاه تبریز، پیام‌های متعددی در حمایت از اعتراضات مردمی و اعتصابات در مانیتورهای نصب شده در فرودگاه منتشر کردند.
در این پیام‌ها، دو هشتگ اعتصاب سراسری و اعتصاب کامیون‌داران، آمده و نوشته شده است: تا کی حکومت مطالبات مردم را برای بهبود وضعیت اقتصادی نادیده خواهد گرفت؟!
بعد از آنکه گروه تپندگان فرودگاه تبریز را هک کردن، ای‌میلی نیز به امضای داود پروین، از مسئولان فرودگاه تبریز، به گروهی از روزنامه‌نگاران ایرانی داخل و خارج از کشور ارسال کردند که در آن نوشته بودند: متاسفانه گروه تپندگان بر سیستم‌های کامپیوتری فرودگاه مسلط شده‌اند.
همچنین این گروه روز پنج شنبه سوم خرداد، سیستم کامپیوتری فرودگاه هاشمی نژاد مشهد را هک کردند. تپندگان، با شعار "تا کی" و استفاده از عکس نمادینی از تظاهرات ملیت‌های ایران علیه جمهوری اسلامی در دی ماه ٩٦، مانیتورهای فرودگاه مشهد را هک کرده و بر روی آن‌ها نوشتند:  سپاه تا کی می‌خواهد اموال مردم را در غزه و لبنان و سوریه به هدر بدهد؟... دیگر صدایمان در گلو خفه نمی‌شود.
گروه تپندگان
https://twitter.com/tapandegan?lang=de
ما گروه «تپندگان» در یک اقدام اعتراض آمیز دیگر بر سیستمهای کامپیوتری فرودگاه تبریز مسلط شدیم و مسئولین فرودگاه مجبور به خاموش کردن تمام مانیتورهای فرودگاه برای مدت طولانی شدند. دیگر صدایمان را در گلو خفه نخواهند کرد و ما به این اقدامات ادامه خواهیم داد #تپندگان #تبریز
ما گروه «تپندگان» در یک اقدام اعتراض آمیز دیگر بر سیستمهای کامپیوتری فرودگاه تبریز مسلط شدیم و مسئولین فرودگاه مجبور به خاموش کردن تمام مانیتورهای فرودگاه برای مدت طولانی شدند. دیگر صدایمان را در گلو خفه نخواهند کرد و ما به این اقدامات ادامه خواهیم داد #تپندگان #اعتراضات_سراسری

ادامه ی گزارشهای رسانه های دیگر در همین بلاگ اینجا



نمایشگرهای فرودگاه تبریز هم هک شدند
هکرها که خود را "تپندگان" می‌نامند، گفته‌اند که دو هفته پس از هک کردن نمایشگرهای فرودگاه مشهد "در یک اقدام اعتراض‌آمیز دیگر بر سیستم‌های کامپیوتری فرودگاه تبریز مسلط شدیم."
در پیام آنها آمده است "مسئولین فرودگاه مجبور به خاموش کردن تمام مانیتورهای فرودگاه برای مدت طولانی شدند. دیگر صدایمان را در گلو خفه نخواهند کرد و ما به این اقدامات ادامه خواهیم داد."
سایت فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد پنج‌شنبه شب سوم خرداد، برای مدت کوتاهی هک شد و تصاویری از اعتراض‌های دی ماه سال پیش روی تابلوها و تلویزیون‌های تبلیغاتی فرودگاه مشاهده شد.
فرمانداری مشهد ضمن تأیید این خبر گفته بود که نهادهای مسئول در حال تلاش برای شناسایی هکرهای فرودگاه مشهد هستند.

دو هفته پس از هک مانیتورهای فرودگاه مشهد، مانیتورهای فرودگاه تبریز هم هک شدند.

سیستم کامپیوتر فرودگاه تبریز هک شد

دو هفته پس از هک شدن سیستم کامپیوترهای فرودگاه مشهد، گزارش‌ها از ایران حاکی است که سیستم کامپیوتری فرودگاه شهر تبریز روز چهارشنبه، ۱۶ خردادماه، به دست گروه تپندگان هک شد.

گروه هکرهایی که خود را «تپندگان» می‌نامد روز چهارشنبه سیستم کامپیوتری فرودگاه مدنی شهر تبریز را هک کرده و پیام‌هایی در حمایت از اعتصاب‌ها در ایران بر مونیتورهای فرودگاه منتشر کردند.

بر اساس عکس‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر از این اتفاق منتشر شده، پیام‌های این گروه هکر در حمایت از اعتراضات مردمی در ایران بر تابلوها و تلویزیون‌های تبلیغاتی این فرودگاه نقش بسته است.

در این پیام‌ها، دو هشتگ «اعتصاب سراسری» و «اعتصاب کامیون‌داران» آمده و نوشته شده است: «تا کی حکومت مطالبات مردم را برای بهبود وضعیت اقتصادی نادیده خواهد گرفت؟!»
گروه تپندگان چهارشنبه شب، «یک ساعت پس از» هک کردن سیستم کامپیوتری فرودگاه تبریز، ای‌میلی نیز به گروهی از روزنامه‌نگاران ایرانی داخل و خارج از کشور ارسال کرد.

این ای‌میل حاوی نامه‌ای به امضای «داود پروین» از مسئولان فرودگاه تبریز است که در آن آمده است: «متاسفانه گروه تپندگان بر سیستم‌های کامپیوتری فرودگاه مسلط شده‌اند.»

با این حال هنوز هیچ مقامی در ایران رسما این اتفاق را تایید نکرده است.

دو هفته پیش نیز گروه موسوم به تپندگان سیستم کامپیوتری فرودگاه شهدی هاشمی‌نژاد مشهد را هدف گرفت.

فرمانداری شهر مشهد روز جمعه، چهارم خردادماه، تأیید کرد که یک روز پیشتر وب‌سایت رسمی فرودگاه بین‌المللی این شهر به دست گروهی به نام «تپندگان» هک شده است.

محمدرحیم نوروزیان، فرماندار مشهد، ضمن تایید این خبر از تلاش برای «شناسایی هکرها» گفته بود، اما در دو هفته گذشته هیچ گزارشی در این باره منتشر نشده است.

فرمانداری مشهد هک شدن وب‌سایت فرودگاه این شهر را تأیید کرد

فرمانداری شهر مشهد روز جمعه، چهارم خردادماه، تأیید کرد که یک روز پیشتر وب‌سایت رسمی فرودگاه بین‌المللی این شهر به دست گروهی به نام «تپندگان» هک شده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، ایرنا، به نقل از فرماندار مشهد، هک وب‌سایت فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد تنها «دقایقی» به طول انجامیده است.

محمدرحیم نوروزیان، فرماندار مشهد، در این باره گفت: «هک سایت فرودگاه دقایقی بیشتر به طول نینجامید و به سرعت برطرف شد».

آقای نوروزیان همچنین گفت: «اقدامات لازم برای شناسایی هکرها در دست پیگیری است».

ایرنا در گزارش خود نوشته است که پنج‌شنبه شب، سوم خردادماه، «تابلوها و تلویزیون‌های تبلیغاتی فرودگاه مشهد توسط گروهی با نام 'تپندگان' هک شد و تصاویری از ناآرامی‌های دی‌ماه ۹۶ روی آنها به نمایش درآمد».

در هفته نخست دی‌ماه سال ۹۶ ناآرامی‌ها و اعتراضاتی در حدود صد شهر ایران به راه افتاد که مبدأ آنها شهر مشهد بود.

این اعتراضات با شعار مردم درباره مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی آغاز شد، اما به شعار علیه نظام جمهوری اسلامی و مقامات عالی‌رتبه تسری یافت.

در دست‌کم دو هفته گذشته نیز شهر کازرون در استان فارس منشأ اعتراضاتی بوده که به گفته امام جمعه این شهر سه کشته بر جای گذاشته است.

گروه هکرهای موسوم به «تپندگان» نیز در پیام‌هایی که پس از هک بر صفحه تلویزیون‌های فرودگاه مشهد نقش بست اقدام خود را «اعتراض‌آمیز» توصیف کرده و اعلام می‌کند که «به مردم شریف کازرون می‌پیوندیم».
این گروه همچنین در ایمیلی که پنج‌شنبه شب و، به گفته «تپندگان»، ۱۵ دقیقه پس از انجام هک به گروهی از روزنامه‌نگاران ایرانی مقیم داخل و خارج کشور فرستاد به «اعتراضات سراسری» اشاره می‌کند.

در این ایمیل نیز با اشاره به حوادث شهر کازرون از نقش سپاه پاسداران «در سوء‌استفاده از اموال مردم ایران برای رفاه غزه و لبنان و سوریه» انتقاد شده است.

علیار راستگو به خبرگزار فارس گفت مانیتورهای فرودگاه تبریز «شب گذشته ساعت 21:30» هک شده و «به مدت چهار دقیقه به طول انجامیده است.»

فرماندار تبریز، افزود: «با توجه به اینکه سرور اصلی سیستم‌های فرودگاه در تهران مستقر بوده بر همین اساس برای اتخاذ تمهیدات لازم و مکاتبات با تهران تا دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.»

راستگو این موضوع را «بحث نرم‌افزاری» دانست و گفت: «باید مشاوران سیستم‌ها برنامه‌هایی را برای پیشگیری از وقوع چنین مسائلی ارائه کنند.»

فرماندار تبریز با بیان اینکه مشابه این اتفاق پیش‌تر در مشهد رخ داده بود، به وبسایت حکومتی «آناج» نیز گفت: «فعلا مشخص نشده که مسببان بروز این اتفاق چه کسانی هستند و معلوم نیست که به صورت فردی یا گروهی نمایشگرها هک شده‌اند.»

راستگو با بیان اینکه «بررسی‌ها ادامه دارد»، ادعا کرد «در نهایت معلوم خواهد شد از داخل این اقدام صورت گرفته یا آنکه از خارج از کشور چند دقیقه‌ای موفق به هک سیستم نمایش شده‌اند.»

لازم به ذکر است سیستم کامپیوتری فرودگاه بین المللی تبریز توسط یک گروه مخالف حکومت ایران موسوم به «تپندگان» هک شده و بر روی مانیتورهای فرودگاه تبریز جملاتی در حمایت از «اعتراضات سراسری»  و «اعتصابات کامیونداران» ظاهر شده بود.

گروه «تپندگان» اعلام کرد این اقدام در «اعتراض به تباهی دادن جان و بیت المال مردم ایران توسط سپاه پاسداران» انجام شده است.


گوناز تی وی

۴ نظر:

ناشناس گفت...

بله ما هم این حرکت انسانی را در جهت مردوم تبریک میگویم و برای امداد های غیبی امام زمان تسلیت می گویم امید است در اینده خیلی نزدیک بساط ظلم و جور فساد در سرزمین ایران بدون اسلام بر چیده شود.
درود بر تپندگان قلب سوخته گان هکر ها دلیر ایران

ناشناس گفت...

ریدم تو کوس خانوم فاطمه زهرا بی بی دو عالم و همینطور کوس پلاسیده ی بانو فرح جنده سوگلی حرمسرای دربار
ریدم تو مغز همه امریکا پرستان انگیس پرستان همه کاسه لیسان همه کیر پرستان همه قدرت پرستان
شاشیدم به دهن همه مرز پرستان وطن پرستان نژاد پرستان جنگ پرستان پول پرستان ظاهر پرستان
تف به همه ادیان الهی زمینی هوایی ادیان صلح ادیان جنگ و جهاد
ریدم تو انسانیت بی برابری
شاشیدم به آزادی بی عدالت
تف به کارفرمایان کارافرینان نخبه گرایان مال مردم خوران
شاشیدم به یک به یک مشاهیر و هنرمندان و سلبریتی هایی که از مال مردم بالا رفتند ولی هنرشان در خدمت مردم نبود توجیه کردند که در خدمت حکومت هم نبود ولی در خدمت گل و بلبل و طبیعت و زمان و عوام و شادی و این چرندیات بود
ریدم جام جهانی همه طرفداران خوشگل جام جهانی که ندیدن اجساد کارگران را در سازه های استادیوم ها بی حقوق بی لذت مردند
مرگ بر کار و همه کار پرستان
دنیا را قبضه کردند منابع رو ربودند حالا به ما میگن کار کن پول در بیاری تا امرارمعاش کنی
مرگ بر نظم و نظام
مرگ بر کار مفید کارمندان اروپایی

زنده باده بی نظمی
درود بر هک
زنده باد مبارزه قهر امیز

ناشناس گفت...

سلام

کامنت بالارو خوندم و متوجه حال و شرایط امروز جهان برهنه و جاکش مردان دغل کار انسانماها که حال ادم بهم میزندند را با تمام موجود حس میکنم و از طرف دیگر دوستی که کامنت بالا را نوشته که سرشار تنفر و عصبیت است را هم درک میکنم امید است کمی اروم باشد چون ما برای مبارزه ی که او اعتقاد دارد ب جمع انسانی ان احتیاج است
زنده باد بی نظمی پایدار

Rosa گفت...


باید ابتدا به ساکن فعلن به همه چیز بد جوری شاشید!


زنده باد بی نظمی ...