۲۳ تیر، ۱۳۹۷

شیوه ی جدید سرکوب دانشجو- قتل و سوزاندن جسد! مورد: مریم فرجی

پیدا شدن جسد سوخانده ی مریم فرجی، دانشجوی کُرد بازداشتیِ 12 دی96، پس از رسانه ای کردنِ مفقود شدنش توسط وکیل!
https://www.youtube.com/watch?v=narEpPbtwLQ

فعال شدن تیم قتلهای زنجیره ای رژیم در داخل ایران؟

رزا: پس از قتلهای زنجیره ای اخیر ترور های در هلند اینجا و اینجا اعزام تیم ترور به خارج اینجا، اینک تحویل جسد سوخته ی دانشجوی فعال مدنی به خانواده اینجا. رفقا مراقب خود و همدیگر باشیم!

برخی از سایت‌های کردی، از جمله سایت «سازمان حقوق بشری هەنگاو»، چند روز پیش نوشته بودند که مریم فرجی، پنج‌شنبە ۱۴ تیر توسط نیروهای امنیتی ایران در کرج بازداشت و بە مکان نامعلومی منتقل شده است.
با این حال خانواده فرجی گفته‌اند که نام مریم در فهرست بازداشتی‌های سپاه پاسداران یا وزارت اطلاعات و دیگر زندان‌ها نبوده است.
برخی از گزارش‌های غیرموثق از یافتن خودرو او که جسدی نیز در آن پیدا شده خبر داده‌اند.
  https://www.radiozamaneh.com/403208
 مریم فرج اهل شهرستان سرپل ذهاب  در استان کرماشان (کرمانشاه) و ساکن کرج می باشد.

خبر منتشر شده در فضای مجازی از پیدا شدن پیکر مریم_فرجی و تایید دی ان ای آن توسط پدرش حاکیست. مریم فرجی از دستگیر شدگان قیام سراسری دی ماه بود که به سه سال حکم محکوم شده بود.


دانشجوی ۳۳ساله کرد بازداشت ۱۲ دی ۹۶ به مدت ۱۰روز بند ۲۰۹ دادگاه ۱۹فروردین ۹۷ حکم ۳سال حبس تعزیری، ۲سال ممنوع‌الخروج مفقود از ۱۴تیر ۹۷ پنجشنبه ۲۲تیر خودروی رها شده با جنازه سوخته مریم_فرجی پیدا شد.
اين همه مرگ اين همه پاييز از طاقت ما بيرون است
بعد از توئیت روز گذشته محمد آقاسی وکیل  مریم_فرجی که نوشته بود موکل او از دادگاه حکم زندان دریافت کرده است، ناپدید شده و احتمالا به قتل رسیده است. طبق گزارشات رسیده متاسفانه امروز جنازه سوخته #مریم_فرجی پیدا شد!
متاسفانه #مریم_فرجی عزیز به قتل رسیده و جنازه ی سوخته شده ش توسط پلیس آگاهی کشف و پزشک قانونی با گرفتن DNE از پدرشون، هویت جسد را تایید کرده.

https://twitter.com/Nedaarrahimi/status/1018119669021138946
متاسفانه جنازه سوخته  مریم_فرجی پیدا شد! #قتل
https://twitter.com/MrDariushZand/status/1018093629708165121

مریم_فرجی کجاست؟ اگر توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ربوده شده باشد حداقل خانواده او حق دارند بدانند دخترشان کجاست. هنوز بعد از گذشت ده روز از ناپدید شدن مریم_فرجی امیدواریم توسط نیروهای خودسر(آتش به اختیار)به قتل نرسیده باشد.

مریم_فرجی ۳۳ساله دانشجوی ارشد مدیریت
بازداشت: ۱۲ دی ۹۶ به مدت ۱۰روز بند ۲۰۹
دادگاه: ۱۹فروردین ۹۷
حکم: ۳سال حبس تعزیری، ۲سال ممنوع‌الخروج
مفقود از  ۱۴تیر ۹۷
پنجشنبه ۲۲تیر: ماشین رهاشده‌ مریم و جنازه‌ی سوخته‌ای پیدا می‌شود.
اظهارات وکیل: "مریم فرجی به نظر می‌رسد به قتل رسیده باشد"

#مریم_فرجی رو هنوز عضو کومله نکردن؟ یا عکسشو با اسلحه پیدا نکردن هنوز؟ آها اشکال فنی ماشین بوده فقط. حله

وکیل مریم فرجی از احتمال قتل موکلش خبر داد
بنظر مي رسد موكلم ( خانم مريم فرجي) در شعبه ٢٦ دادگاه انقلاب به سه سال حبس و دوستل ممنوع الخروجي محكوميت يافته ، به قتل رسيده باشد.

با گذشت بیش از یک هفته از بیخبری از سرنوشت مریم فرجی از بازداشت شدگان ناآرامی های دیماه سال گذشته، وکیل او از احتمال قتل وی خبر داده است.
با گذشت بیش از یک هفته از بیخبری از سرنوشت مریم فرجی از بازداشت شدگان ناآرامی های دیماه سال گذشته، وکیل او از احتمال قتل وی خبر داده است.
مریم فرجی از فعالان مدنی و از بازداشت شدگان ناآرامی های دیماه سال گذشته هشت روز پیش از منزلش خارج شده و تاکنون خبری از وی در دست نیست.
محمدحسین آقاسی، وکیل پایه یک دادگستری که وکالت مریم فرجی را به عهده داشتدر حساب توئیتر خود از احتمال قتل موکلش خبر داده است.
مریم فرجی ٣٣ ساله، دانشجوی ارشد مدیریت بین‌الملل دی‌ماه سال گذشته در جریان اعتراضات مردمی بازداشت و به اتهام اجتماع و تبانی علیه نظام به سه سال حبس و دو سال ممنوع الخروجی از کشور محکوم شد.

مریم فرجی بعدها با قرار وثیقه آزاد شد و در حالی ناپدید شده که در انتظار تعیین وقت دادگاه تجدید نظر بود.


طرح احتمال قتل مریم فرجی ، از بازداشتی های اعتراضات دی ماه
https://www.youtube.com/watch?v=narEpPbtwLQ

جسد مریم فرجی به خانواده اش تحویل داده شد
۱۳۹۷-۰۴-۲۳
سحبانیوز سایت حقوق بشر ایران – #مریم_فرجی، یکی از بازداشت شدگان #تظاهرات_سراسری و محکوم به سه سال حبس، از ۱۴ تیر مفقود شده است.
روز گذشته خانواده وی برای شناسایی جسد فراخواند شدند اما به دلایلی جسد را نشان نداده اند.
خانواده فرجی تعهد داده اند که هیچ اطلاعاتی به جایی و یا شخصی ندهند.

رویا صغیری دانشجو دانشگاه مدنی تبریز، بخاطر اعتراض به حجاب اجباری به ۲ سال حبس تعزیری محکوم شد

۱۸ نظر:

Rosa گفت...

در #اعتراضات_سراسری به هیچکس اجازه ندهید از داخل جمعیت فیلمبرداری کند !

تصویربرداری صرفا باید از بالای جمعیت صورت گیرد.
فیلمبرداران داخل جمعیت یا اطلاعاتی هستند و تصاویر برای شناسایی معترضین استفاده خواهد شد و اگر هم خودی باشند باز هم برای شناسایی استفاده خواهد شد !

در اعتراضات ۹ دی اکثر فیلمهایی که در دست اطلاعات بود فیلمهایی بود که از بچه های خودمون که دستگیر شده بودن و در موبایلشون بود تهیه کرده بودن!

https://twitter.com/MrDariushZand/status/1015207262959423488

ناشناس گفت...

بله دروسته رزا جان
اعتصابات سراسری یا سرتاسری با اعتراضات پراکنده و شناسایی افراد فعال مبارز فرق دارد ما کماکن باید منتظر خبرهای بدتر بدتر باشیم ...این نوع شیوه مبارزه تلافات بسیار خواهیم داشت!!!
پیشنهاد عملی و اساسی و استراتژی فیلمبرداری داخلی .بالا و پایین نمی تواند کار گشا باشد
پیروز باشید

Rosa گفت...

خواهر مریم فرجی، فعال مدنی مقتول: حکومت را مسوول مفقود شدن خواهرم می‌دانم

https://www.tribunezamaneh.com/archives/161357

سازمان حقوق بشر ایران، شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷: مریم فرجی، فعال مدنی که در اعتراض‌های دی‌ماه ۱۳۹۶ بازداشت شده و حکم زندان گرفته بود، در ایران به قتل رسیده است. او از روز ۱۴ تیر ناپدید شده بود. لیلا فرجی، خواهر مقتول، چند روز پیش از تأیید خبر قتل او به سازمان حقوق بشر ایران گفت که خواهرش از «رصد»شدن دائم در بیرون از خانه و محل کار ابراز نگرانی کرده بود.

محمد حسین آقاسی، وکیل مریم فرجی در پرونده بازداشت به دلیل دستگیری در اعتراضات، روز شنبه ۲۳ تیر در صفحه توییتر خود نوشت: «متأسفانه امروز، تعلق جنازه‌ای که پیدا شده به مرحومه مریم فرجی مورد تأیید قرارگرفت و متهم بقتل نیز دستگیر واز او تحقیقات ادامه دارد. بعلت محرمانه بودن تحقیقات ارائه اطلاعات بیشتر فعلا مقدور نیست.»

محمدحسین آقاسی پیشتر و در پی اعلام خبر احتمال قتل مریم فرجی، گفته بود که «به هیچوجه قتل احتمالی وی مطلقا متوجه مقامات و مراجع قانونی نیست.»

با این حال، لیلا فرجی، خواهر این فعال مدنی در گفت‌وگو با سازمان حقوق بشر ایران گفته بود: مریم «در این اواخر در محل کار و دانشگاه می‌گفت احساس می‌کنم که کسانی دارند مرا رصد می‌کنند. تا این که روز پنج‌شنبه ۱۴ تیر از خانه رفت تا یکی از دوستانش را ببیند و برنگشت. ما مراجعه کردیم به کلانتری و آگاهی ولی نتیجه‌ای ندادند. مریم در کمال سلامت رفته است… من این حکومت را و مراجع ذی‌صلاح را مسوول جان مریم می‌دانم. به نظر من کار کار خودشان است و غیر از این‌ها کسی نمی‌تواند جوابگو باشد.»

لیلا فرجی گفت که خواهرش «در اعتراضات ۱۲ دیماه ۱۳۹۶ در خیابان انقلاب بازداشت شد و تا سه روز خبر نداشتیم کجاست. او به مدت ۱۰ روز در زندان اوین بود. بعد از ۱۰ روز با وثیقه آزاد شد. در ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ مطابق احضاریه به دادگاه انقلاب مراجعه کردند.» او به سه سال حبس تعزیری و دو سال ممنوع‌الخروجی محکوم شد.

بر مبنای اظهارات لیلا فرجی، مریم فرجی در دادگاه گفته بود: «من طرفدار حقوق بشر هستم، از حقوق کارگران و کودکان دفاع می‌کنم. پدرم کارگر است و نمی‌توانم بی‌تفاوت باشم.» و پاسخ قاضی احمدزاده، رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب، این بود: «شما هم شغل داری، هم تحصیل می‌کنی و هم نان‌آور خانواده هستی، به زندان می‌فرستمت تا حالت جا بیاید.»

لیلا فرجی گفت که خواهرش در زمان بازجویی پس از بازداشت در دی‌ماه ۱۳۹۶، مورد توهین، از جمله «توهین‌های ناموسی» قرار گرفته و تا مدت‌ها بعد از آن از نظر روحی به هم ریخته بود.

Rosa گفت...


به گزارش جسد سوخته شده‌ی مریم فرجی، دانشجوی ۳۳ ساله رشته مدیریت بین الملل، در حالی توسط پلیس آگاهی کشف شد که پیگیری‌های خانواده این فعال مدنی برای یافتنش با وجود مراجعه مکرر به پلیس و ارگان‌های مرتبط راه به جایی نبرد.

یک منبع مطلع، شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷، به کمپین گفت: «جسد رها شده مریم و خودروی وی چند روز پیش توسط پلیس کشف شده بود، ولی پزشکی قانونی هنوز جنازه وی را به خانواده‌اش تحویل نداده‌اند.»

گفتنی است، پیش از این، محمد آقاسی، وکیل مدافع مریم فرجی، در تاریخ پنج‌شنبه ۲۱ تیرماه ۹۷ در توئیتی، از احتمال قتل این فعال مدنی خبر داد و نوشت: «به نظر می‌رسد موکلم (خانم مریم فرجی) در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به سه سال حبس و دو سال ممنوع الخروجی محکومیت یافته، به قتل رسیده باشد.»

https://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=159944

«جسد رها شده مریم و خودروی وی چند روز پیش توسط پلیس کشف شده بود، ولی پزشکی قانونی هنوز جنازه وی را به خانواده‌اش تحویل نداده‌اند.»

«متأسفانه امروز، تعلق جنازه‌ای که پیدا شده به مرحومه مریم فرجی مورد تأیید قرارگرفت و متهم بقتل نیز دستگیر واز او تحقیقات ادامه دارد. بعلت محرمانه بودن تحقیقات ارائه اطلاعات بیشتر فعلا مقدور نیست.»

https://www.tribunezamaneh.com/archives/161357

و متهم بقتل نیز دستگیر واز او تحقیقات ادامه دارد. بعلت محرمانه بودن تحقیقات ارائه اطلاعات بیشتر فعلا مقدور نیست.»

#مریم_فرجی بیرون از زندان خودکشی شد...

محمدحسین آقاسی وکیل #مریم_فرجی (از بازداشت‌شدگان اعتراضات دی‌ماه) با تایید به قتل رسیدن او به ManotoTV گفت که جسد سوزانده‌شده این زن ۳۳ساله در اتومبیلش پیدا شده است

https://twitter.com/hashtag/%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%85_%D9%81%D8%B1%D8%AC%DB%8C?src=hash

Rosa گفت...


محمدحسین آقاسی وکیل: متأسفانه امروز ، تعلق جنازه اي كه پيدا شده به مرحومه مريم فرجي مورد تأييد قرارگرفت و متهم بقتل نيز دستگير واز او تحقيقات ادامه دارد. بعلت محرمانه بودن تحقيقات ارائه اطلاعات بيشتر فعلا مقدور نيست.

https://twitter.com/Mhaghasi1/status/1018162895111286785

عرض من اینکه چرا باید انقدر اصرار کنه قتل دستگاهی و سیاسی نبوده ولی از طرفی هم بگه تحقیقات رو محرمانه است و نمیتواند اطلاعاتی به اشتراک بگذاره آیا همه قتل ها غیرسیاسی وانتشار اطلاعات یک قتل شخصی بدون نیت و اهداف سیاسی محرمانه هستند،



چرا تحقیقات محرمانه ست؟
اگه قتل سیاسی نیست چرا تحقیقات محرمانه ست.؟
چرا هیچ خبری مخابره نمیشه؟
آیا قاتل نیت سیاسی یا دستور سازمانی داشته یا خود سر اقدام به قتل کرده؟



اقای وکیل شما دیگر چرا؟؟؟؟؟
اگر قتل انگیزه شخصی داشته که دیگر محرمانه بودن ندارد
وقتی تحقیقاتی در هر موردی محرمانه میشود پای خودیها در میان است

اطلاعات تکمیلی مشخصه: قاتل عضو سپاه بوده. قاتل با باندبازی از مجازات فرار میکنه. پرونده برای مدت نامحدود مسکوت میمونه تا به فراموشی سپرده بشه. وکیل مقتول با گرفتن حق حساب و پس از معروف شدن قضیه رو ماستمالی میکنه. خانواده مقتول با تهدید و ارعاب مجبور به سکوت میشن. خلاص

شما هم مثل #زینب_طاهری هستی. همتون فقط نون به نرخ روز خورید. کار شما وکالت نیست بلکه پول جمع کردنه

شما وکیل هستید شاید هم وکیل فرمایشی برای خالی نبودن عرصه . آیا تهدید شده اید که اینطور رفتار کنید؟! تا دیروز #مریم_فرجی گم شده بود حالا هم جسدش و هم قاتل با هم پیدا شده اند! نکند ماجرای عشقی بود؟ چرا این #فرقه_تبهکار از اعتراف به آزار و کشتار زنان شجاع ایران هراس دارد؟


نوع و شیوه قتل امضاء ساس را دارد...

پرونده دست وزارت اطلاعات هستش

دوست پسرش که شریک مالی اش هم بود اعتراف کرده و الان تحت بازداشت آگاهی کرج هست

اعتراف کرده
اعتراف کرده
اعتراف کرده
....

Rosa گفت...

رزا: کامنت اعتراف کرده از توئیت یک حامی رژیمی در توئیت وکیل جالب بود! ده روزه مریم مفقوده. وکیل به تلویزیونهای خارجی اطلاع داده. فوری جسد سوخته و قاتل همزمان در کرج پیدا شد!
دوست پسر و شریک مالی!
اعتراف...
این رژیم آنقدر بدنامه که اعتراف تلویزیونی هم دیگر اعتبار ندارد...

Rosa گفت...

نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم!
محمد کاظمى
July 14, 2018

نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم!
سخنرانی محمد کاظمی درمقابل کتابخانه فرویو تورنتو
نزدیک به چهاردهه از آن تسویه حساب خونین جمهوری اسلامی با دانشجویان و قشر تحصیل کرده ما تحت عنوان انقلاب فرهنگی میگذرد اما تو گویی این فاجعه هولناک همین دیروز اتفاق افتاده است. اجازه دهید من امروز یک خبر از روزنامه کیهان بتاریخ چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۶۰را برایتان بخوانم. دراین خبر چنین آمده است.
با مراجعه خانواده آنها به پزشک قانونی :
هویت ۲ تن از کشته شدگان حادثه دانشگاه روشن شد.
سرویس شهری- هویت ۲ تن از مقتولان حادثه انفجار نارنجک دانشگاه تهران با مراجعه خانواده آنها به مرکز پزشکی قانونی تهران مشخص شد.
اِین دونفر که درجریان انفجار نارنجک درجریان سالروز انقلاب فرهنگی درمقابل دانشگاه بشدت مجروح شده بودند، دربیمارستان بر اثر جراحات وارده فوت کردند. ایندو که یک دختر و یک پسرمیباشند آذر مهرعلیان ۲۱ ساله و ایرج ترابی ۲۲ ساله نام داشتند. تا آخر وقت امروز بر اساس گزارش خبرنگارکیهان از مرکز پزشکی قانونی، تعداد کشته شدگان حادثه دانشگاه تهران همین دونفر بوده است.
خبر به اندازه کافی روشن است. من درآنروزیکی از تظاهرات کنندگان بودم. پرتا ب نارنجک همان و کشته شدن آذر همان. درآن شب وحشتناک مادر آذرمهرعلیان جنازه دخترزیبایش را ازسردخانه تحویل گرفت. قامت بلند و لبخند زیبای آذر هنوز جلوی چشمان من است.
من مطمن هستم که ده ها هزار نفر مثل من خاطرهای مشابه ای هنوز بخاطر میآورند. آنها که جسدهای عزیزشان را از رودخانه گرفتند. آنهایی که فرزندانشان به جوخه اعدام سپرده شدند.آنهایی که به سال ها زندان محکوم شدند. آنهایی که یا خودشان و یا شاهد زخمی شدن دوستان و نزدیکانشان بودند وبالاخره آنهایی که 'خوش شانس' بودند و تنها کار خود را از دست دادند و یا مجبور به ترک ایران شدند.
اما آقای سروش! شما یکی از حامیان و دست اندرکاران این پروژه هولناک ضد بشری بودید . پروژه ای که قراربود دانشگاه ها را با بوی عطر اسلام معطر کند. واقعا چه عطری که الان بعد از چهل سال بوی گند و کثافت آن همه دنیا را گرفته است. ای داعشی دیروز! تو نمی توانی برای همیشه چهره خود را مخفی کنی و درخارج ازکشوربعنوان فیلسوف اسلامی سخن پراکنی کنی. جای تاسف است که کتابخانه فرویو به شما اجازه داده است تا شما از 'داروین درترازو' اظهار فضل کنید ولی مطمن باش که ترازوی دیگری هم در انتظار شماست.
بزودی قربانیان و بازماندگان این فاجعه هولناک شما را در ترازوی یک دادگاه مردمی قرار خواهند داد تا نقش شما در آن سرکوب خونین معلوم شود. دوستان سابق تو ازهمین الان اعلام کرده اند که فردای سرنگونی جمهوری اسلامی مردم آنها را به دریا میریزند. اما ما قصد به دریا ریختن کسی را نداریم. آنچه ما از شما میخواهیم این است که شما بجای این دغل بازیهای آخوندی اول درنامه ای سرگشاده به مردم بگویید که درآن روزها چه گذشت و نقش شما ودیگر همپالکیهای شما چه بود.
آقای سروش ای داعشی سابق! رژیمی که تو و دوستانت آنرا ساخته اید در حال فروپاشی است بهتر است که ازهمین الان خود را برای آن دادگاه مردمی آماده کنی.
نابود باد رژیم جمهوری اسلامی، بالنده باد جنبش دادخواهی مردم برعلیه سران جمهوری اسلامی!
No Pasaran

Rosa گفت...

پرونده مبهم قتل مریم فرجی

https://iranwire.com/fa/features/26852

پیکر سوخته ایی که به احتمال زیاد متعلق به «مریم فرجی» ، فعال مدنی است، در بیابان‌های اطراف شهرستان شهریار پیدا شده است. بر اساس گزارش های اولیه، ماشین و کلیه وسایل شخصی او و حتی شال و کارت های حسابش به شکل دست نخورده در ماشینی که با فاصله از پیکرش کشف شده، باقی مانده است.

«محمد حسین آقاسی»، وکیل پرونده مریم که در جریان تجدیدنظر پرونده، وارد پروسه وکالت او شده بود، به ایران وایر می گوید قتل او به هیچ وجه ارتباطی با دستگاه های امنیتی ندارد و کاملا با انگیزه شخصی انجام شده است.

او با اشاره به اینکه هم یکنفر به عنوان متهم دستگیر شده و پرونده رسیدگی به قتل او در پروسه رسیدگی و تجسس است، می‌گوید: «من وکیل صریحی هستم و در صورتی که موضوع دیگری در جریان بود، بی تردید به منظور پایمال نشدن حقوق موکلم اظهار می کردم. اگر کسی از مقامات امنیتی تخلفی انجام داده بود، خودم را مکلف می دانستم برای دفاع از حقوق موکلم به افکار عمومی اعلام می کنم. انگیزه قاتل مالی بوده است.»

آقاسی از ارائه جزییات بیشتر خودداری می کند: «یک ماجرای بسیار پیش پا افتاده با انگیزه مالی بوده و چنین فاجعه ای را رقم زده است. اجازه بدهید بیش از این چیزی نگویم چون شاید هر گونه اظهار نظر من در جریان تحقیقات ایجاد اختلال کند. اما به زودی با روشن شدن وجوه تاریک ماجرا، همه آنچه را که لازم است به اطلاع افکار عمومی خواهم رساند.»

بر اساس آنچه خانواده مریم فرجی به ایران وایر می گویند، او روز چهاردهم تیرماه از منزل خارج شده و تا روز گذشته پیگیری خانواده اش برای دستیابی به هر نوع خبر و اطلاعی بی نتیجه بوده و در نهایت پیکر سوخته این فعال مدنی در بیابان های اطراف شهرستان شهریار پیدا شده است.

اداره آگاهی با استناد به پلاتینی که پیش از این در گردن مریم فرجی کار گذاشته شده بود، می گوید به احتمال بسیار زیاد جسد کشف شده متعلق به مریم است اما پاسخ قطعی را منوط به انجام شدن نتیجه آزمایش دی ان ای دانسته است.
...

یکی از هم پرونده ایی های مریم در جریان اعتراض‌های دی‌ماه ۹۶ که مایل به ذکر نامش نیست، نسبت به کل جریان این پرونده اظهار تردید می کند.

او به ایران وایر می گوید: «مریم در زمینه ورزش های کششی و تیاریکس استاد بود. او قادر به دفاع شخصی بود . شاید در این جریان غافلگیر شده و فرصت دفاع نداشته است. با توجه به اینکه مریم یک زن ورزشکار و قوی بود به نظرم دور از ذهن می رسد که یک متهم به تنهایی قادر باشد او را به قتل برساند و بعد جسد او را به بیابان های اطراف شهریار ببرد و به آتش بکشد.»

او با تاکید براینکه موضوع مبهم است، می گوید: «اگر انگیزه سرقت بوده، چرا تمام دارایی های مریم و کارت های حساب مریم در ماشین او پیدا شده و هیچ چیزی به سرقت نرفته است؟ من احتمال وقوع قتل با انگیزه شخصی را رد نمی کنم اما تصور نمی کنم فرد متهم به قتل مریم، به تنهایی قادر به انجام چنین کاری بوده باشد و شاید از محلی یا منبعی ساپورت شده است. به نظرم جریان پیچیده تری در کار است. وقتی به بازجویی های خودمان فکر می کنم، احتمال اعتراف گیری از متهم به قتل مریم را نمی توانم نادیده بگیرم.»

Rosa گفت...

برای اینکه معلوم نشود با این دختر چه کارها انجام داده اند ،پیکرش رو آتیش زدند

قتل های زنجیره ای،کوی دانشگاه،دهه 80 زهرا کاظمی و چند نفر دیگر،سپس درکهریزک،بعد ستار بهشتی و..از دیماه نیز سیدامامی،محمد راجی و نزدیک ده نفردیگر،سریال قتلهای امنیتی -‌سیاسی و مرگ های اجباری در زندان ادامه داشته و پاسخگویی ندارد،تفکرسعید امامی زنده است و سرعت گرفته #مریم_فرجی

گفت‌وگوی بکتاش خمسه‌پور با محمدحسین آقاسی، وکیل مریم فرجی درباره شناسایی جسد موکلش و بازداشت یک مظنون به قتل

https://player.fm/series/radio-farda/gftwgwy-bkhtsh-khmshpwr-b-mhmdhsyn-aqsy-wkhyl-mrym-frjy

https://player.fm/series/1968362/212722636

وکیل خیلی مشکوک میزنه!
میگه: هنوز قاتل اقرار نکرده. من تجربه دارم که مریم خطری برای حاکمیت نداشته. سرشاخه و فرد خطرناکی نبوده! در ضمن ایشان وکیل تجدید نظر بوده ولی اینجا جوری حرف میزنه که انگار از اول پرونده دستش بوده! این وکیل فوری رفت در رادیو امریکا و فردا و بقیه رادیوها و اعلام کرد که مریم مفقود شده ولی کلی قسم و آیه که کار رژیم و دستگاه امنیتی نیست!

رزا: اگر مسئله مالی بوده پس چرا جسد را آتش زده اند؟
حال دوست پسر و یا شریک مالی هم در آگاهی در حال شلاق و کتک که به قتل و سوزاندن اعتراف کنه!

Rosa گفت...

هەنگاو: با گذشت دە روز از ناپدید شدن مریم فرجی، فعال دانشجویی کورد ساکن کرج، ادارە آگاهی این شهر از خانوادەاش درخواست کردە است کە برای تشخیص هویت جسد سوختەای کە میگویند فرزند آنهاست بە این ادارە مراجعە کنند.

برپایە گزارش رسیدە بە سازمان حقوق بشری ”هەنگاو“، پلیس آگاهی کرج از کشف جسد سوختە مریم فرجی، فعال مدنی کورد ساکن این شهر خبر دادە و پزشک قانونی نیز با گرفتن DNA از پدر وی هویت جسد را تایید کردە است.

یک منبع نزدیک بە خانوادە فرجی ضمن تایید این خبر بە خبرنگار ”هەنگاو“ اعلام کرد کە خانوادە وی هم اکنون در وضعیت روحی نامناسبی بە سر بردە و حاضر نیستند برای دیدن این جسد سوختە بە پزشک قانونی کرج مراجعە نمایند.

این منبع در ادامە اعلام کرد کە پلیس آگاهی از پیدا شدن جسد رهاشدە مریم در داخل خودروش خبر دادە است.

خانوادە مریم فرجی اعلام کردەاند کە دخترشان با هیچ کسی دشمنی نداشتە و آنها اطمینان دارند کە وی از سوی نهادهای امنیتی بازداشت و بە مکان نامعلومی منتقل شدە است .

این منبع نزدیک بە خانوادە فرجی در ادامە اعلام کرد کە درصورت تایید این جسد توسط خانوادە فرجی، مسئولیت قتل مریم بر عهدە نهادهای امنیتی می باشد.

پیشتر ”هەنگاو“ گزارش دادە بود کە ”روز پنج شنبە (١٤ تیر ٩٧ / ٥ ژوئیە ٢٠١٨)، نیروهای امنیتی حکومت ایران در شهر کرج یک فعال مدنی و دانشجویی کورد بە نام مریم فرجی را بازداشت و بە مکان نامعلومی منتقل کردەاند.“

مریم فرجی ٣٣ ساله دانشجوی ارشد مدیریت بین الملل و مدیر مالی یک شرکت در شهریار ، روز ١٢ دیماه همزمان با ناآرامی های دیماه بازداشت و به مدت ١٠ روز در بند ٢٠١٩ اطلاعات اوین تحت بازجویی بود.

دادگاه بدوی وی در تاریخ ١٩ فروردین ٩٧ در شعبه ٢٨ دادگاه انقلاب به ریاست احمدزاده برگزار شد و این دادگاه حکم ٣ سال حبس تعزیری و ٢ سال ممنوعیت خروج از کشور را برای مریم صادر نمود.

مریم فرج اهل شهرستان سرپل ذهاب در استان کرماشان (کرمانشاه) و ساکن کرج می باشد.


https://hengaw.net/fa/news/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%95-%D8%A7%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%DB%95-%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D9%81%D8%B1%D8%AC%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5-%D9%87%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D8%B3%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%DB%95-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%95-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%95-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B9%DB%95-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF

Rosa گفت...

پیدا شدن جسد سوخته مریم فرجی؛ گفت وگو با محمد حسین آقاسی، وکیل

https://www.youtube.com/watch?v=pR8Y1OJVqwI

«انگیزه قتل مریم فرجی شخصی بوده»

https://www.manoto.news/news/newsvideos/diyd9l/news32003

دادگاه بدوی این فعال مدنی، ۱۹ فروردین ۹۷ در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی احمدزاده برگزار شد و به ۳ سال حبس تعزیری و ۲ سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شد. گفتنی است، محمدحسین آقاسی وکیل دادگستری، در اردیبهشت ۹۷، وکالت مریم فرجی را بر عهده گرفت و پس از ۳ بار تنظیم لایحه، بالاخره قاضی احمدزاده، لایحه را به پرونده وی افزود.

چه زرنگ شده اند! جسد پیدا نشده قاتل تقلبی هم جور کرده اند !

حتما قاتل رو هم اعدام خواهند کرد. اینطوری عدالت اجرا میشه. انگیزه هم شخصی بوده انشاء الله تعالی

وکیل مریم فرجی، فعال مدنی که حدود ۱۰ روز پیش ناپدید شده بود، به رادیو فردا گفت که بنابر شواهدی که خانواده فرجی تایید کرده، جسد پیداشده متعلق به خانم فرجی‌ست و یک نفر هم به عنوان مظنون به قتل او بازداشت شده است.
محمدحسین آقاسی، وکیل خانم فرجی، شامگاه شنبه ۲۳ تیر به رادیو فردا گفت که خانواده فرجی از طریق «علائمی که در گردن و دندان‌های متوفا بوده» جسد را شناسایی کرده‌اند.
بنابر همین گزارش، آزمایش دی.ان.ای صورت نگرفته اما علائم مشاهده‌شده «منطبق بوده با آنچه پزشکی قانونی کشف کرده بود».
آقای آقاسی با اشاره به قوانین ایران و همچنین درخواست مأموران اداره آگاهی از او برای عدم صحبت درباره جزئیات، گفت قادر نیست جزئیات بیشتری در این باره مطرح کند و تنها می‌تواند بگوید که «یک نفر به عنوان مظنون دستگیر شده و از او تحقیقاتی صورت گرفته اما تا به حال اقرار به ارتکاب قتل نکرده است».
مریم فرجی، ۳۳ ساله، دانشجوی ارشد مدیریت بین‌الملل و مدیر مالی یک شرکت در شهریار استان تهران، بود که در ۱۲ دی سال گذشته در جریان اعتراضات سراسری در ایران بازداشت و به مدت ۱۰ روز در بند ۲۰۹ اوین زندانی بود.

شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ماشاالله احمدزاده، او را به سه سال حبس تعزیری و دو سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم کرده بود. خانم فرجی با قرار وثیقه آزاد شده و درانتظار حکم دادگاه تجدید نظر بود.

وکیل او، محمدحسین آقاسی، نخستین بار روز پنج‌شنبه در چند پیام توییتری، با اشاره به ناپدید شدن موکلش، از احتمال قتل او خبر داده بود.
او در عین حال نوشته بود که «به هیچ وجه قتل احتمالی وی متوجه مقامات و مراجع قانونی نیست».
آقای آقاسی یک روز پیش‌تر نیز به رادیو فردا گفته بود که مریم فرجی پنج‌شنبه ۱۴ تیر از خانه پدر خود در سرپل ذهاب، واقع در استان کرمانشاه، به سمت تهران حرکت کرده و پس از آن اطلاعی از او در دست نیست.
پیش‌تر برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از پیدا شدن یک جسد سوخته شده در کنار خودروی مریم فرجی خبر داده بودند اما مقام‌های جمهوری اسلامی در این باره اظهار نظری نکرده‌اند.

https://www.radiofarda.com/a/maryam-faraji-body-identified/29365114.html

Rosa گفت...

https://iranwire.com/fa/features/26852


شاید در این جریان غافلگیر شده و فرصت دفاع نداشته است. با توجه به اینکه مریم یک زن ورزشکار و قوی بود به نظرم دور از ذهن می رسد که یک متهم به تنهایی قادر باشد او را به قتل برساند و بعد جسد او را به بیابان های اطراف شهریار ببرد و به آتش بکشد.» او با تاکید براینکه موضوع مبهم است، می گوید: «اگر انگیزه سرقت بوده، چرا تمام دارایی های مریم و کارت های حساب مریم در ماشین او پیدا شده و هیچ چیزی به سرقت نرفته است؟ من احتمال وقوع قتل با انگیزه شخصی را رد نمی کنم اما تصور نمی کنم فرد متهم به قتل مریم، به تنهایی قادر به انجام چنین کاری بوده باشد و شاید از محلی یا منبعی ساپورت شده است. به نظرم جریان پیچیده تری در کار است. وقتی به بازجویی های خودمان فکر می کنم، احتمال اعتراف گیری از متهم به قتل مریم را نمی توانم نادیده بگیرم
ر اساس آنچه خانواده مریم فرجی به ایران وایر می گویند، او روز چهاردهم تیرماه از منزل خارج شده و تا روز گذشته پیگیری خانواده اش برای دستیابی به هر نوع خبر و اطلاعی بی نتیجه بوده و در نهایت پیکر سوخته این فعال مدنی در بیابان های اطراف شهرستان شهریار پیدا شده است. اداره آگاهی با استناد به پلاتینی که پیش از این در گردن مریم فرجی کار گذاشته شده بود، می گوید به احتمال بسیار زیاد جسد کشف شده متعلق به مریم است اما پاسخ قطعی را منوط به انجام شدن نتیجه آزمایش دی ان ای دانسته است. مریم فرجی، دختری که خانواده اش او را ستون و همدل و یاری رسان خانواده هفت نفره شان می دانند، هیچ رابطه شخصی مشکوک و ناروشنی نداشته است. او یک ورزشکار بوده که سالها در رشته بدنسازی فعالیت می کرده و همچنین دانشجوی کارشناس ارشد مدیریت بین الملل بوده و به عنوان مدیر مالی یک شرکت در شهریار مشغول کار بوده است. او به ایران وایر می گوید: «مریم در زمینه ورزش های کششی و تیاریکس استاد بود. او قادر به دفاع شخصی بود . شاید در این جریان غافلگیر شده و فرصت دفاع نداشته است. با توجه به اینکه مریم یک زن ورزشکار و قوی بود به نظرم دور از ذهن می رسد که یک متهم به تنهایی قادر باشد او را به قتل برساند و بعد جسد او را به بیابان های اطراف شهریار ببرد و به آتش بکشد.» او با تاکید براینکه موضوع مبهم است، می گوید: «اگر انگیزه سرقت بوده، چرا تمام دارایی های مریم و کارت های حساب مریم در ماشین او پیدا شده و هیچ چیزی به سرقت نرفته است؟ من احتمال وقوع قتل با انگیزه شخصی را رد نمی کنم اما تصور نمی کنم فرد متهم به قتل مریم، به تنهایی قادر به انجام چنین کاری بوده باشد و شاید از محلی یا منبعی ساپورت شده است. به نظرم جریان پیچیده تری در کار است. وقتی به بازجویی های خودمان فکر می کنم، احتمال اعتراف گیری از متهم به قتل مریم را نمی توانم نادیده بگیرم.»

https://iranwire.com/fa/features/26852

Rosa گفت...

باید بگم که رژیم آخوندی ساﺑﻘﮥ اینجور رذالتﻫﺎ رو داره. اگر اشتباه نکنم، در مورد یکی از بازداشتﺷﺪگان اعتراضات دیﻣﺎه تو اهواز هم همین اتفاق افتاده بود. فرد رو بازداشت کرده بودن و خانوادﻩاش هم ازش هیچ خبری نداشتن. بعد از ۱۰ روز جسدش رو تو رودخاﻧﮥ کارون پیدا کردن.
ماجرا معمولاً از این قراره که فرد رو بازداشت ﻣﻰکنن و به بازداشتگاه منتقل ﻣﻰکنن و اونجا حین بازجویی و اعتراﻑگیری، فرد رو مورد شکنجه و ضرب و شتم شدید (و جنایات دیگهﺍی که هممون متأسفانه یا خوشبختانه در موردش اطلاع داریم) قرار میدن و فرد در حین ضرب و شتم جونش رو از دست میده. بعد برای اینکه قتلش به گردن رژیم و بازجویان نیفته، جسد رو به بیابان یا رودخانه یا جای دیگهﺍی منتقل ﻣﻰکنن و گم و گورش ﻣﻰکنن. بعد از چند وقت هم به خانوادهﺍش خبر میدن که جسد فرزندتون رو خیلی اتفاقی و یهویی تو فلان نقطه پیدا کردیم!
در این مورد نظر قطعی نمیدم، اما دارم میگم که این دقیقاً اتفاقیه که متأسفانه ممکنه افتاده باشه. جسد هم احتمالاً به این دلیل سوزانده شده که آثار ضرب و شتم و شکنجه (که حتماً خیلی شدید و وحشیانه بوده) از بین بره.

اين، مرا به ياد قتل های زنجيره يی توسط سعيد امامی و سعيد امامی ها می اندازد، و يا به ياد گروه قنات، و موارد مشابه.
با يک دست، آزاد کردن يا آزاد گذاشتن.
و با دست ديگر، کشتن و سوزانيدن

لیلا فرجی، خواهر این فعال مدنی در گفت‌وگو با سازمان حقوق بشر ایران گفته بود: مریم «در این اواخر در محل کار و دانشگاه می‌گفت احساس می‌کنم که کسانی دارند مرا رصد می‌کنند. تا این که روز پنج‌شنبه ۱۴ تیر از خانه رفت تا یکی از دوستانش را ببیند و برنگشت. ما مراجعه کردیم به کلانتری و آگاهی ولی نتیجه‌ای ندادند. مریم در کمال سلامت رفته است… من این حکومت را و مراجع ذی‌صلاح را مسوول جان مریم می‌دانم. به نظر من کار کار خودشان است و غیر از این‌ها کسی نمی‌تواند جوابگو باشد.» لیلا فرجی گفت که خواهرش «در اعتراضات ۱۲ دیماه ۱۳۹۶ در خیابان انقلاب بازداشت شد و تا سه روز خبر نداشتیم کجاست. او به مدت ۱۰ روز در زندان اوین بود. بعد از ۱۰ روز با وثیقه آزاد شد. در ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ مطابق احضاریه به دادگاه انقلاب مراجعه کردند.» او به سه سال حبس تعزیری و دو سال ممنوع‌الخروجی محکوم شد. بر مبنای اظهارات لیلا فرجی، مریم فرجی در دادگاه گفته بود: «من طرفدار حقوق بشر هستم، از حقوق کارگران و کودکان دفاع می‌کنم. پدرم کارگر است و نمی‌توانم بی‌تفاوت باشم.» و پاسخ قاضی احمدزاده، رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب، این بود: «شما هم شغل داری، هم تحصیل می‌کنی و هم نان‌آور خانواده هستی، به زندان می‌فرستمت تا حالت جا بیاید.» لیلا فرجی گفت که خواهرش در زمان بازجویی پس از بازداشت در دی‌ماه ۱۳۹۶، مورد توهین، از جمله «توهین‌های ناموسی» قرار گرفته و تا مدت‌ها بعد از آن از نظر روحی به هم ریخته بود

یک خانم را نیروهای امنیتی وحشی حکومت ربوده اند و کشته اند. امکان مشاهده جسد را هم به خانواده اش نداده اند چون آثار شکنجه و آزار و اذیت برملا میشد. رسما در جنگل زندگی میکنیم هیچ قانونی وجود ندارد. هر نهاد امنیتی به خود اجازه میدهد در خیابان شهروندان کشور را بازداشت کند یا آدم ربایی کند بدون هیچ حکم قضایی.

مریم فرجی، از فعالان مدنی که در ناآرامی‌های دی‌ماه سال گذشته بازداشت شده بود، هشت روز پیش از منزل خارج شد و خبری از وی در دست نبود. حال پس از آن که بیش از یک هفته از ناپدید شدن او می گذرد، وکیل او از احتمال قتل وی خبر می‌دهد، اما تأکید دارد که اتهامی متوجه مراجع قانونی نیست.

پیکر سوخته ایی که به احتمال زیاد متعلق به «مریم فرجی» ، فعال مدنی است، در بیابان‌های اطراف شهرستان شهریار پیدا شده است. بر اساس گزارش های اولیه، ماشین و کلیه وسایل شخصی او و حتی شال و کارت های حسابش به شکل دست نخورده در ماشینی که با فاصله از پیکرش کشف شده، باقی مانده است.

Rosa گفت...


«محمد حسین آقاسی»، وکیل پرونده مریم که در جریان تجدیدنظر پرونده، وارد پروسه وکالت او شده بود، به ایران وایر می گوید قتل او به هیچ وجه ارتباطی با دستگاه های امنیتی ندارد و کاملا با انگیزه شخصی انجام شده است.
آقاسی از ارائه جزییات بیشتر خودداری می کند: «یک ماجرای بسیار پیش پا افتاده با انگیزه مالی بوده و چنین فاجعه ای را رقم زده است. اجازه بدهید بیش از این چیزی نگویم چون شاید هر گونه اظهار نظر من در جریان تحقیقات ایجاد اختلال کند. اما به زودی با روشن شدن وجوه تاریک ماجرا، همه آنچه را که لازم است به اطلاع افکار عمومی خواهم رساند.»
http://aminrouhimasihi.blogspot.com/2018/07/blog-post_50.html

دقیقا هدفشون چی بوده از کشتن کسی که 3 سال حبس براش تعیین کردن و دو سال ممنوع الخروجی؟ غیر از انتقام کور و ایجاد وحشت و سرد کردن مردم به واسطه ترسوندنشون چیز دیگه ای نمی تونه باشه

ظاهرا توسط سازمان اطلاعات بسیج تیم آتش به اختیاری برای از بین بردن فعالان مدنی تشکیل شده و ایشون رو همین ها به قتل رسوندن

Rosa گفت...


«محمد حسین آقاسی»، وکیل پرونده مریم که در جریان تجدیدنظر پرونده، وارد پروسه وکالت او شده بود،

«یک ماجرای بسیار پیش پا افتاده با انگیزه مالی بوده و چنین فاجعه ای را رقم زده است. اجازه بدهید بیش از این چیزی نگویم چون شاید هر گونه اظهار نظر من در جریان تحقیقات ایجاد اختلال کند. اما به زودی با روشن شدن وجوه تاریک ماجرا، همه آنچه را که لازم است به اطلاع افکار عمومی خواهم رساند.»

یک ماجرای بسیار پیش پا افتاده با انگیزه مالی بوده

قتل او به هیچ وجه ارتباطی با دستگاه های امنیتی ندارد و کاملا با انگیزه شخصی انجام شده است.

قتل او به هیچ وجه ارتباطی با دستگاه های امنیتی ندارد

این بابا وکیل این خدا بیامرز بوده یا وکیل رژیم!

با توجه به جسد سوخته ایشان و شکستگی استخوانها و جای چندین گلوله به احتمال قریب به یقین این خانم هم مثل اقای سید امامی خودکشی کرده یا مثل ستار بهشتی سکته کرده،با انکه از خودکشی ایشان فیلم دوربین مدار بسته یکی از خانهای مجاور وجود دارد،م و خودکشی هم مورد تایید دادگاه و پزشک قانون ی است، سربازان گم نام امام زمانم یک نفر را که به احتمال زیاد اگر اینم خانم زنده بود ،متونسته قاتل ایشان بشود،را دستگیر کردند،قاتل دستگیر شده همچنبین چندین پرونده در رابطه با همکاری با گروهکای معناد دارد!ببینید این کثافتهای جنایتکار ملت را تا چه حد احمق باور دارند!

ببین کدام بدبختی زیر شکنجه برای رها شدن ازکتک خوردن اعتراف قتل نکرده را انجام داده...

میگه متهم به قتل بازداشت شده! چقدر سریع! یعنی کنار جسد نشسته بوده و منتظر بوده که بازداشت بشه؟ اگر متهم به قتل بازداشت شده و ارتباطی هم با رژیم نداره، دیگه چرا محرمانه؟

متهم اصلی قتل رو که ما خودمون هم ﻣﻰشناسیم: ع. خ.

لیلا فرجی گفت که خواهرش در زمان بازجویی پس از بازداشت در دی‌ماه ۱۳۹۶، مورد توهین، از جمله «توهین‌های ناموسی» قرار گرفته و تا مدت‌ها بعد از آن از نظر روحی به هم ریخته بود

*خواهرمان را به یغما بردند و دریدند و سوزاندند و اکنون میخواهند همه چیز را اتفاقی جلوه دهند!

۴ ساعت است در تخت میلولم و نزدیک صبح است و همچنان بیخواب
حالم دارد بهم میخورد ...

مریم در این اواخر در محل کار و دانشگاه می‌گفت احساس می‌کنم که کسانی دارند مرا رصد می‌کنند

هیچکس غیر از رژیم ﻧﻤﻰتونه انگیزﮤ قتل و سوزاندن جسد یک فعال مدنی رو به این شکل داشته باشه.

#روز_دختر رو با سوزاندنت تبریک گفتند، چه جنایتی

کادوی روز دختر،
جنازه سوخته شده #مریم_فرجی
به همه دخترانِ ایران....

کسیکه در دیماه دستگیر میشه
در ۲۰۹ بازداشت بوده
بعد با قید وثیقه آزاد میشه
بعدم به قتل میرسه
بصورتیکه جنازه قابل شناسایی نیست.
کجای کاریم دقیقا !!!

رژیمی که با سینما رکس شروع کرد ، حرم رضا کفتر باز رو منفجر کرد آتش نشانها رو تو فاجعه پلاسکو سوزوند ترانه موسوی رو سوزوند ، اتوبوس دانشجوها رو فرستاد ته دره رژیمی که پروانه فروهر رو سلاخی کرد براش سوزوندن یه دختر کرد آزادیخواه مثل تکرار یه نوستالژی و تجدید خاطره‌س #مریم_فرجی

ناشناس گفت...

سلام رزا جان
این لینک کتاب کالیبان و ساحره:
https://ufile.io/vg4kt
کتابنامه آخرش رو نداره (حدودا ۴۰ صفحه - می شه از نسخه انگلیسی استفده کرد) حالا همینطوری بخون بعدا بهترش می کنم
:)
وحید

Rosa گفت...

عزیز جان
جدن محشری:)
امید که آرزوی در آغوش گرفتنت را به گور نبرم:)
چند روز پیش تولدم بود و حتی بعد از یکسال بیشتر، نوبت تحویل کتاب بهم نرسیده. امید که ترجمه اش خوب باشد. از همین الان ذوق کردم برای خواندنش و تا دانشگاه با سرعت نور یک دوچرخه ی مش ممدلی پا زدم:)
...
جهان هدیه ها نا گزیر است و روزی هم می رسد که: همه چیز برای همه.
با عشق
و با همبستگی

ناشناس گفت...

سلام عزیز جان
اگه می دونستم تولدت هست یک نسخه بهتری می فرستادم ولی خب اینجا مشکلات روز به روز بیشتر می شه و کارهای عقب افتاده هم بیشتر. سعی می کنم تا چند روز دیگه یک نسخه بهتری بفرستم
:)
باعشق و همبستگی
تولدت هم مبارک !!