۰۴ تیر، ۱۳۹۴

حمله داعش به کانتون کوبانی + ویدئو Ji Kobanê wêneyên destpêkê

نیروهای داعش در اونیفورم ارتش ترکیه بدون ریش/ سه تیغه!

مشخص شد که تبهکاران داعش که از دروازه مرزی مرشدپنار و کانیا کوردان به کوبانی حمله کردند, از یونیفورم نظامیان ارتش ترکیه استفاده کردند و ریش خود را همانند سربازان ترک تراشیده بودند.

Caught on CCTV suicide bomber targeting Syrian town Kobane
https://youtu.be/jDS179Pm1GM

در زیر ویدئوی حمله ی انتحاری داعش به کوبانی
امروز 25 ژوییه 2015
آناتولی, خبرگزاری آ.ک.پ ترکیه چگونه از لحظه انفجار درکوبانی عکس گرفت؟
 خبرگزاری آناتولی که نزدیک به «حزب عدالت و توسعه ترکیه, آ.ک.پ» است لحظه حمله انفجاری تبهکاران داعش به کوبانی را به تصویر کشید. به تصویر کشیدن لحظه انفجار از سوی این خبرگزاری سوال‌برانگیز است
خبرگزاری آناتولی که نزدیک به «حزب عدالت و توسعه ترکیه, آ.ک.پ» است لحظه حمله انفجاری تبهکاران داعش به کوبانی را به تصویر کشید. به تصویر کشیدن لحظه انفجار از سوی این خبرگزاری سوال‌برانگیز است:«خبرنگاران خبرگزاری آناتولی در ساعت 4 صبح در منطقه چه کار می‌کرده؟ آیا داعش آن تصاویر را به آناتولی داده است؟».

تصاویر و عکس‌های لحظه انفجار انتحاری تبهکاران فاشیست داعش که در ساعت 4 سحرگاه امروز به کوبانی حمله کردند, از سوی خبرگزاری آناتولی ترکیه منتشر شد.
روزنامه‌نگاران هم این پرسش را مطرح کرده‌اند که «چرا خبرگزاری آناتولی این کار را کرد؟».
سعادت یلماز از روزنامه‌نگاران روزنامه «گوندم» گفت در آن منطقه قریب 100 روزنامه‌نگار و خبرنگار کرد فعالیت‌می‌کنند, اما علی‌رغم آن, تنها خبرنگاران آناتولی توانسته‌اند لحظه انفجار را به تصویر بکشند.  یلماز در صفحه تویتر خود این پرسش‌ها را مطرح ساخت:
«در ساعت 4 صبح خبرگزاری آناتولی چرا به منطقه مرزی رفته است؟ چرا خبرنگاران آناتولی در ساعت 4 سحرگاه کوبانی را رصد کرده‌اند؟ آیا داعش این تصاویر را به آن خبرگزاری داده است؟ اگر خبرگزاری آناتولی دوربینی ثابت در آنجا گذاشته است, چگونه توانسته لحظه انفجار را بدون لرزش دوربین به تصویر بکشد؟»
یلماز در پاسخ به این ادعا که تصاویر با استفاده از دوربین‌های امنیتی گرفته شده, گفت:«بعنوان یک روزنامه‌نگار اعلام می‌کنم که آن تصاویر قطعا توسط دوربین‌های امنیتی فیلمبرداری نشده است, بلکه یک انسان با دوربین دستی آن کار را کرده است».

It has been discovered that the ISIS gangs who launched this morning's attacks on Kobanê from Mürşit Pınar border gate and Kaniya Kurda were dressed in Turkish miltary uniforms and shaved themselves in order to pass as soldiers. 
According to the information obtained by the ANF reporter in Kobanê, the ISIS gang members who launched the attack on the town were dressed in Turkish military uniforms and shaved their beards in order to pass as soldiers


Blast: A massive explosion - believed to have been caused by an ISIS car bomb - is seen in Kobane today

اعضای داعش که در کوبانی، شنگال، تل حمیص و تل تمر با شکست مواجه شدند برای گرفتن انتقام به فکر انجام کشتارهای جمعی افتادند. اما این نوع کشتارها نخواهد توانست اراده خلقمان را بشکند و حتی بالعکس موجب ایستادگی بیشتر می شود.”
ک.ج.ک با تأکید بر لزوم مبارزات مشترک خلق‌ها برای حصول دمکراسی و آزادی در خاورمیانه می گوید: “غرب کردستان اکنون مقاومت را پیشاهنگی می کند، سیاست‌های سلطەجویانه بین المللی و دولت‌های ملی اقتدارگرا که با برقراری دمکراسی در منطقه و زندگی آزادانه عموم خلق‌ها موافق نیستند در بروز پدیده داعش نقشی بزرگ را ایفا می کنند. این نیروها باید با تغییر سیاست‌های خود دست از ستمکاری که موجب رنجش خلق‌ها و انسانیت می شود بردارند.”

نیروهای ی.پ.گ و ی.پ.ژ که پس از حمله تبهکاران داعش به کوبانی از خاک ترکیه به حمله نظامی دست زدند, در 4 نقطه جداگانه تبهکاران را محاصره کرده‌اند. درگیری‌های شدید در این منطقه ادامه دارد. گفته شد که بخاطر حملات تبهکاران دست‌کم 12 غیرنظامی جان باخته‌اند.
بنا به گزارش خبرنگار فرات, 60 تبهکار داعش از مسیر روستای حلنج واقع در جبهه جنوبی کوبانی وارد حومه آن شهر شدند که در پی واکنش سریع نیروهای ی.پ.گ و ی.پ.ژ در محله کانیا کوردان و بیمارستان «امل» درگیری روی داده است.
بنا به این گزارش, پس از اینکه تبهکاران داعش از طریق خاک ترکیه و در نزدیکی دروازه مرزی با استفاده از موتورسیکلت و خودروی بمبگذاری شده به حمله دست زدند, مبارزان ی.پ.گ و ی.پ.ژ هم به تبهکاران پاسخ قاطع داده و درگیری‌ها آغاز شد که همچنان ادامه دارد.
تبهکاران از سمت جنوب‌غربی و از مسیر روستای منازی به آن منطقه نفوذ کردند و وارد یک مدرسه دبیرستان شدند. این گروه تبهکاران از سوی مبارزان ی.پ.گ و ی.پ.ژ محاصره شدند و درگیری سنگین ادامه دارد.
گفته شد که مبارزان ی.پ.گ و ی.پ.ژ در 4 نقطه جداگانه به حمله دست زده‌اند.
بنا به گزارش‌های اولیه, در جریان حمله تبهکاران 12 غیرنظامی جان باخته‌اند و 35 تن که اکثر آنها زن و کودک هستند, زخمی شده‌اند.
همچنین گفته شد که تبهکاران داعش در جبهه جنوبی وارد روستای برخه‌بوتان شده و شماری زیادی از روستائیان را قتل‌عام کرده‌اند.
مقامات کانتون کوبانی طی فراخوان‌های مکرر از شهروندان کوبانی خواست از خانه‌هایشان بیرون نیایند تا آسیب نبینند.

آخرین اخبار

د.ب.پ و ک.ژ.آ از کردها خواستند به مرز با کوبانی بروند

«حزب مناطق دموکراتیک, د.ب.پ» و «کنگره زنان آزاد, ک.ژ.آ» طی فراخوانی از کردهای شمال کردستان و تکیه خواستند برای جلوگیری از ورود تبهکاران از خاک ترکیه به کوبانی, بسوی مرز با کوبانی سرازیر و سپر زنده شوند.در این فراخوان‌ها همچنین پشتیبانی ترکیه از تبهکاران داعش بشدت محکوم شد.


د.ب.پ: خلقمان به مرز برود


حزب د.ب.پ در ضدیت با حملات تبهکاران داعش به کوبانی فراخوانی با عنوان «سپر زنده شوید» صادر کرد. این حزب در فراخوان خود که توسط علی شیمشک قرائت شد, از مردم خواست به مرز کوبانی ـ پرسوس سرازیر شوند. همچنین اعلام شد که خودروها و اتوبوس هایی برای انتقال شهروندان به مرز مقابل ساختمان د.ب.پ تدارک دیده شده است. شیمشک گفت تبهکاران داعش هنوز مسئله آزادی گری‌سپی را هضم نکرده‌اند و از طریق ترکیه به کوبانی حمله می‌کنند. وی افزود:«ما بخوبی می‌دانیم که پاکسازی دوازه مرزی کانیاغزاران میان گری‌سپی و ترکیه از لوث وجود تبهکاران داعش موجب خشم بسیاری قدرت‌ها شده است. لذا به حمله دست می‌زنند». همان حزب افزود که کوبانی برای کردها خط قرمز است و در ادامه آمده که نباید در مقابل این حملات سکوت کرد. شیمشک افزود:«خلقمان در شهر آمد را به مرز با کوبانی فرامی‌خوانیم. خلقمان در آمد در گذشته هم مردم کوبانی را تنها نگذاشته است. از همگان می خواهیم که به مرز سرازیر شوند. باید فعالیت‌ها به محکوم‌کردن صرف محدود نشود و به مرز بروند».


ک.ژ.آ: از قتل‌عام جلوگیری کنیم

کنگره زنان آزاد, ک.ژ.آ, در ضدیت با حملات تبهکاران داعش کنفرانسی خبری برگزار کرد. ک.ژ.آ از همه شهروندان خواست که برای رویارویی با حملات تبهکاران به مرز با کوبانی بروند و سپر زنده شوند. سلطان شامان, عضو ک.ژ.آ اعلام کرد که به مدت یک سال است ترکیه از تبهکاران پشتیبانی می‌کند. شامان افزود که دولت ترکیه تلاش می‌کند انتقام شکست خود در انتخابات و گری‌سپی را بگیرد و افزود:«اگر این حملات ادامه یابد, شمار زیادی از غیرنظامیان جانشان را از دست خواهند داد. برای جلوگیری از این قتل‌عام باید همگان به حرکت درآیند. همانطور که پیشتر جنبش زنان, جوانان و کردها با مقاومت خود از حملات به کوبانی جلوگیری کردند, امروزه هم باید به مرز رفته و حملات را متوقف سازند» شامان از همگن خواست که به مرز با کوبانی بروند و تمامی مسیرهای منتهی به کوبانی را تحت کنترل درآورند. شامان بیان کرد که ترکیه عامدانه راه را برای تبهکاران گشوده است و گفت برای رویارویی با این حملات باید همه به سپر زنده مبدل شوند. شامان افزود همچو کنگره زنان آزاد برنامه‌هایی تنظیم و در چارچوب آن به مرز خواهند رفت.


بنا به آخرین گزارش‌ها, نیروهای ی.پ.گ وی.پ.ژ تبهکاران داعش را در مدرسه‌ای در جنوب کوبانی محاصره کرده‌اند و فقط آن مدرسه تحت کنترل تبهکاران است.

همچنین به دلیل فشارهای مضاعف شهروندان شمال کردستان و مسئولین ه.د.پ, هم‌اکنون مجروحین کوبانی به بیمارستان‌های شهرهای پرسوس و اورفا در شمال کردستان منتقل شده‌اند.


برای خواندن در منبع روی تیترها کلیک کنیم.
ادامه اخبار به زبانهای دیگر اینجا

نیروهای داعش در ساعات اولیه بامداد امروز به صورت مخفیانه وارد محدوده کانتون کوبانی شده و با نیروهای نظامی کرد درگیر شدند. در یک انفجار 8 شهروند کشته و 38 تن مجروح شده اند.
به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری آناتولی، بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع محلی، نیروهای دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در حمله به کانتون کوبانی در کردستان سوریه باعث کشته شدن 8 شهروند این منطقه و مجروح شدن 38 تن دیگر شدند.
منابع محلی از تشدید درگیری ها میان نیروهای نظامی کرد و شبه نظامیان داعش در کوبانی خبر می دهند. در انفجاری که شبه نظامیان داعش در کانتون کوبانی در نزدیکی مرز مرشد پینار ترکیه صورت دادند، بر اساس اطلاعات اولیه 8 نفر کشته و 38 تن دیگر مجروح شده اند.
بعد از این انفجار اکیپ های امدادی و اوژانش شهر "سوروچ" از استان شانلی اورفا به مرز مرشد پینار ترکیه اعزام شده و برخی از مجروحان این انفجار را به بیمارستان دولتی سوروچ منتقل کرده اند.
بر اساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای داعش در ساعت 04:40 بامداد امروز به صورت مخفیانه وارد کانتون کوبانی شده و پس از آن درگیری های مختلفی بین نظامیان کرد و نیروهای داعش در سطح شهر روی داده است. در اثنای این درگیری ها یک انفجار شدید نیز اتفاق افتاد. به نظر می رسد درگیری ها در این منطقه هنوز ادامه دارد.


Insurgents attacked from three directions

KOBANI – Islamic State (IS) militants entered the Syrian Kurdish city of Kobani from three directions, according to the BasNews correspondent at the scene.
IS first attacked Kobani from the Mursitpinar border with Turkey early Thursday morning. The militants were wearing Free Syrian Army (FSA) uniforms and allegedly coordinated with Turkish authorities. Once inside Kobani they detonated two car bombs, killing at least 30 people and injuring 70 more before taking control of nearby areas.
They followed up by attacking from the south of Kobani, where IS militants reached the village of Berikh Batan. There are reports of IS massacres in surrounding villages. The US-led coalition responded with three bombing raids on confirmed targets.
The third point of entry was from the east. BasNews understands that IS vehicles, carrying a large number of jihadists, raised flags bearing the insignia of the Kurdish People’s Protection Units (YPG). The militants shouted Kurdish nationalist slogans and songs to ease their passage across check points.
The BasNews correspondent in the city reports fierce clashes in some neighborhoods inside Kobani.
BasNews can confirm that as some of the injured were taken to the border with Turkey, another IS suicide bomber blew himself, killing an unknown number of people.
IS in a surprise attack in Hasakah
YPG officials are claiming that Turkey is preventing injured civilians from entering the country for treatment.
However, the Turkish foreign ministry spokesman strongly denied the allegations that IS militants launched the attacks from Turkey, describing the claims as “lies”.
گروه خلافت اسلامی ( داعش سابق) روز پنجشنبه (امروز) شهرهای کردنشین کوبانی و حسکه را در سوریه مورد حمله قرار داد. یک سخنگوی نیروهای کرد، تأیید کرد که نیروهای داعش چند روستا را در اطراف حسکه تصرف کرده اند.

در مورد این حملات هنوز گزارش های دقیقی نرسیده است.
در حالیکه دیدبان حقوق بشر سوریه از نبردهای سخت در مرکز شهر کوبانی خبر می دهد ، گزارش خبرگزاریهای رویترز و آسوشیتدپرس حاکی است که حمله به کوبانی بوسیله یک خودروی انفجاری صورت گرفته که ده ها کشته برجای گذاشته است.
در این میان یک مقام محلی ترکیه، گزارش تلویزیون سوریه را مبنی بر اینکه حمله به کوبانی از داخل خاک ترکیه صورت گرفته است، تکذیب کرد.
نیروهای کرد، با کمک ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا، چند ماه پیش موفق به بازپس گیری کوبانی شده بودند و در روزهای اخیر، با تصرف شهر عین عیسی، به ۵۰ کیلومتری « رقه » پایتخت خودخواندهٔ گروه خلافت اسلامی رسیده بودند.
گزارش‌ها از سوریه حاکی از آن است که نیروهای دولت اسلامی بار دیگر وارد شهر کوبانی شده‌اند. نیروهای داعش چند ماه پیش توسط نیروهای کرد و با حمایت هوایی آمریکا از این شهر بیرون رانده شده بودند.
مرکز نظارت بر حقوق بشر سوریه که در لندن مستقر است می‌گوید در درگیری‌های شدید در این شهر که در نزدیکی مرز سوریه و ترکیه مستقر است، شماری کشته و زخمی شده‌اند.
طبق گزارش‌ها نزدیک به سی نفر تا کنون کشته شده‌اند. فعالان سوری می‌گویند در روستایی در نزدیکی کوبانی، نیروهای داعش ۲۰ نفر را با شلیک گلوله کشته‌اند.
عملیات نیروهای داعش با منفجر کردن یک خودروی بمب‌گذاری شده در یک گذرگاه مرزی با ترکیه آغاز شد.
این در حالی است که نیروهای داعش در حمله‌ای موفق شدند بخش‌هایی از شهر حسکه در شمال شرقی سوریه را تصرف کنند.
حسکه در ۲۷۰ کیلومتری شرق کوبانی قرار دارد و پیکارجویان ماه‌هاست که درصدد تصرف آن هستند.
این شهر، بزرگ‌ترین شهر در شمال شرقی سوریه است و نزدیک به نیم میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند. هزاران آواره درگیری‌های سوریه نیز در آنجا مستقر هستند.
تلویزیون دولتی سوریه می‌گوید نیروهای داعش، ساکنان یک منطقه مسکونی در شهر حسکه را از خانه و کاشانه خود اخراج کرده‌اند. بخشی از حسکه در دست نیروهای دولت سوریه است و بخش دیگر توسط نیروهای کرد اداره می‌شود.
نیروهای داعش اخیرا در درگیری با نیروهای کرد، شکست خورده و مجبور به عقب‌نشینی شدند.
اوائل هفته جاری نیروهای یگان‌های مدافع خلق، نیروی مسلح کردهای سوریه اعلام کردند که شهر عین عیسی در ۵۰ کیلومتری رقه را تحت کنترل خود در آورده‌اند. این نیروها همچنین شهر مرزی تل ابیض را از دولت اسلامی پس گرفته‌اند.
شهر رقه، مرکز دولت اسلامی به دنبال اعلام تشکیل خلافت اسلامی از سوی این گروه بوده است. این در حالی است که ائتلافی از پیکارجویان از جمله جبهه نصرت که با القاعده اعلام بیعت کرده، عملیاتی را برای تصرف شهر درعا در جنوب سوریه آغاز کرده‌اند.
تلویزیون دولتی سوریه گفته است که نیروهای این کشور با حمایت جنگنده‌ها، موفق شدند این نیروها را به عقب‌نشینی وادار کنند.

Hûrgiliyên nû ji navaKobanê

Derbasbûna çekdarên DAIŞê ji Tirkiyê bo nava Kobanê ji 3 aliyan bû, li geundekî jî çekdaran komkujî kirine.

Êrîşa çekdaran ûderbideriya xelkê li Hesekê berdewmain

Şer û pevçûnên navbera çekdarên DAIŞê û hêzên rejîma Sûriyê li nava Hesekê berdewamin, pêleke mezin a derbideriyê jî destpêkiriye.
Serê sibeha ro 25ê Hezîranê, çekdarên rêxistina Dewleta Islamî ya radîkal (DAIŞ) bazgeheke hêzên rejîma Sûriyê li başûrê-rojavayê Hesekê teqandin û ji wê de êrîşa xwe ya bo nava bajarê Hesekê destpêkirin.
Rewangeha Sûrî ya Mafên Mirovan ragihandiye ku, niha şer û pevçûnên giran di navbera çekdarên DAIŞê û hêzên rejîma Sûriyê û çekdarên alîgirên wê de berdewamin, her du alî jî navçeyên hev topbaran dikin.
Ji encama wan şer û pevçûnan, bi sedan ji welatiyên taxên ku niha şer lê berdewame mal û milkên xwe bicih hiştine û derbiderî taxên bajêr ên di bin kontrola Yekîneyên Parastina Gel (YPG) de bûne.
Derbarê navçeyên Hesekê yên ku ketine dest çekdarên DAIŞê de, Rewangeha Sûrî diyar kir ku, niha çekdarên DAIŞê ketine “texên Neşwe û Şerîa, nexweşxaneya zarokan û kolîja perwerdeyê.”
UPDATE: ISIS fighters 'driving around Kobani killing civilians'
The picture show huge plumes of smoke over the town
ERBIL, Kurdistan Region - The Islamic State, or ISIS, has attacked Syria's ethnically Kurdish town of Kobani on Thursday with a wave of car bombs and vehicle-born ground troops, said Rudaw reporter Omar Kalo who is at the scene of the attack.
"Three suicide car bombers detonated their payloads, inflicting heavy casualties among civilians,” said Kalo, who said at least 25 people have been killed by the bombings and more than 75 injured.
The Rudaw reporter said residents had taken up arms to defend themselves and the number of ISIS attackers was unknown due to the intensity of the fighting.
Groups of ISIS fighters are driving around Kobani's alleys and streets killing civilians,”  said Kalo. 
The first blast occurred as ISIS fighters attacked from three sides of the town, an official from the Kurdish People's Protection Units, or YPG, said on Thursday.
“I saw a woman saying ISIS militants broke into her house and killed all members of her family,” said Kalo.
According to Fathollah Hussaini, a Kurdish political official in Rojava, told Rudaw by phone that ISIS militants used YPG uniforms to sneak into Kobani before the attack.
Kobani was liberated in January after months of heavy fighting. The town is a powerful symbol of Kurdish resistance to ISIS, some referring to it as the "Kurdish Stalingrad."

Islamic State kills 20 civilians south of Kobani: monitor
BEIRUT (Reuters) - Islamic State fighters killed at least 20 Kurdish civilians and wounded at least 15 more people in an attack on a village south of the Syrian town of Kobani, a group monitoring the war said on Thursday.
The people were killed and wounded by targeted gunshots or shelling in the village of Brakh Bootan and included women and children, the Syrian Observatory for Human Rights said. Five Islamic State fighters were also killed.
Islamic State launched a deadly attack on Kobani earlier on Thursday and set off a car bomb. A second car bomb explosion was heard inside Kobani, the Observatory said.
 (Reporting by Sylvia Westall; Editing by Toby Chopra)

 
Turkey's foreign ministry spokesman said he strongly denied allegations that Islamic State militants who launched a deadly attack on the Syrian town of Kobani on Thursday had come from Turkey, describing the claims as "lies".
Spokesman Tanju Bilgic told reporters at a regular briefing that 63 wounded people had been brought to Turkey after the attack and that two of them, one a child, had subsequently died.
(Reporting by Tulay Karadeniz; Writing by Daren Butler; Editing by Toby Chopra)

Car bomb attack launchesfresh offensive on Kobani while militants also clashed with soldiers in Hasakah


Caught on CCTV suicide bomber targeting Syrian town Kobane
https://youtu.be/jDS179Pm1GM

Residents flee Kobani after a new attack by Islamic State militants. Thursday's early morning siege was Isis's first advance on the Syrian border town since the Kurdish People's Protection Units militia and an alliance of rebels seized back control in January. Dozens of civilians have reportedly been killed in Thursday's attack
 
A civilian inside Kobani said: “No one can go out of their home, the streets are not safe Isis fighters are getting inside houses and killing everyone [they find].”
At least 35 civilians and Kurdish fighters were killed along with eight IS militants, monitoring group the Syrian Observatory for Human Rights said. A further 23 Syrian Kurds, among them women and children, were shot dead in the nearby village of Barkh Butan, the group said.
Isis withdrew from the village after US-led coalition strikes on its outskirts of the village and the arrival of Kurdish forces, but fighting continued in Kobani through Thursday.
Around the same time as the Kobani attack, the group launched an assault on the north-eastern city of Hasakah, aided by militias previously aligned with the Syrian president, Bashar al-Assad. Western districts were seized and the Syrian army pushed into the city centre.
The surprise, two-pronged offensive came as Isis reels from several high-profile defeats near Raqqa, the capital of its self-declared caliphate and its seat of power in Syria.
  

Syrian Kurds find IslamicState torture center, prison cells in Tel Abyad
A special torture chamber stands in the middle, giving off a heavy smell.
A prison book left behind in the prison shows that most of the inmates were recorded as murderers and thieves. It is not hard to guess their ultimate fate.
“Rules of jihad” hangs on the walls of the prison, an interpreter translated.
Tel Abyad was liberated by Kurdish forces last week from the Islamic State group, dealing a major blow to the extremists’ ability to wage war in Syria by cutting off a vital supply line to the group’s self-proclaimed capital, Raqqa.
The Kurdish front in northern Syria has been one of the few sources of good news for the global campaign against Islamic State since the jihadists made major advances last month near both Damascus and Baghdad.
A spokesman for the Pentagon said last week Islamic State forces had appeared to “crack” at Gire Sipi (Tel Abyad in Arabic), the town at the Turkish border that fell to the YPG in less than two days, cutting Islamic State’s supply route from Turkey.
Hundreds of  Arab, Turkmen and Kurdish families that had crossed over to Turkey during the liberation of Girê Spi (Tel Abyad in Arabic) continue to return to the town in Syrian Kurdistan, after Turkey reopened a nearby border crossing on Monday.

AACHEN, Germany,— Dutch fighter Richard Jansen who has been brought back to Europe for treatment for an injury he sustained in clashes in the Kurdish Yazidi area of Sinjar in northwest Iraq said that: “I am happy to be a part of the honorable struggle waged by the Kurds. I was injured very early and I am sorry that my fight remained unfinished.”
Richard Jansen from the town of Schiadam in Amsterdam joined the ranks of the Syrian Kurdish YPG (People’s Defense Units) some four and a half months ago in support of the Kurdish struggle against Islamic State group (IS) militants.

هیچ نظری موجود نیست: