۱۳ اسفند، ۱۳۹۵

ویدئو کون لیسی شاهین نجفی در تل آویو/ اسرائیل- چگونگی گوزیدن در دماغ رفقا



رزا: خوشبختانه این گوزیدن بوی ناخوشایندی داشت، بقدری که برخی از "رفقا" اینجا نفسشان بند آمد.  جای خوشبختی است که بعد از دودهه قر کمر و باسن هماهنگ با رفیق "پرولتاریا" برخی از این آلودگی هوا صدایشان در آمد و به سرفه هم افتادند اینجا.

عسل اخوان: شاهین نجفی، خواننده‌ای که خود را همراه سرکوب‌شدگان و ستم‌دیدگان معرفی می‌کند به دعوت آویو گفن به شهر اشغال‌شده‌ی تل‌آویو می‌رود تا برای صلح میان اسرائیل و فلسطین بخواند. او نه تنها بر خلاف درخواست جامعه‌ی مدنی فلسطین علیه جنبش بایکوت حرکت می‌کند بلکه در مورد آویو گفن و حتی مفهوم صلح ریاکارانه می‌نویسد.
در تارنمای سالنی که این کنسرت در آن برگزار می‌شود نوشته شده که آویو گفن در شکستن «بی.‌دی.‌اس» با دعوت از خواننده‌ای انگلیسی (که شاهین نجفی هم در همان برنامه می‌خواند) موفق بوده است6. آویو گفن بر خلاف گفته‌ی نجفی همان کسی است که پس از مرگ اسحاق رابین، پنجمین نخست‌وزیر اسرائیل، آهنگی در سوگ او خواند7؛ همان اسحاق رابینی که در انتفاضه‌ی اول به ارتش دستور داد تا استخوان‌های دست و پای معترضان را بشکنند، و بیشتر شهرک‌ها پس از پیمان اسلو تحت کنترل او ساخته شدند. در دیداری که آویو گفن با راجر واترز داشته به او گفته است که واترز هیچ ایده‌ای در مورد اسرائیل ندارد و الان زمان آن فرا رسیده که وزارت امور خارجه‌ی اسرائیل در دفاع از اسرائیل فعال‌ شود. گفن، که به گفته‌ی شاهین نجفی آرزوی صلح کامل میان فلسطین و اسرائیل را دارد، از حملات اسرائیل به غزه دفاع کرده8 و در مصاحبه‌ای در مورد حملات و جنایت‌های سال ۲۰۱۴ اسرائیل در غزه گفته است که الان برهه مناسبی برای اعتراض نیست، و اکنون باید به همراه خانواده‌های اسرائیلی‌ای که سربازی در این جنگ دارند غمگین باشیم. او همچنین تأکید می‌کند که از دست افرادی که سربازان اسرائیلی در جنگ غزه را جنایتکار جنگی می‌خوانند بسیار عصبانی است؛ از این رو ترانه‌ای برای یک سرباز اسرائیلی که در غزه کشته شد نوشت و از ارتش خواست که با حضور او کنسرتی برای سربازان برگزار کند.


رزا: منتظر نظر "رفقای آنارشیست" اهل بوق و کله پاچه خور اینجا  نباشیم، آنها به گُه خوری عادت دارند و حمایت از اسراعیل برایشان خاک ریختن به چشم فلسطینی نیست.
لازم به گفتن نیست که ما همانوقتها از پروژه ی فرستادن مداح به خارج (به اسم اپوزیسیون) اخطار دادیم.  و اینکه این  "خواننده ی چپ" و "مارکسیستِ آنارشسیت" همان اپورتونیست بوقلمون صفت است، ولی اینهمه یاسین بود بگوش "خر" بلانسبت خر های نازنین!

کلیپ هنربند شاهین نحفی در تل آویو/ اسرائیل-
لینک جدید
Shahin najafi & Aviv geffen ( live concert ) Israel

کلیپ سالومه برای  فلسطین
داد بزن صدات برسه دانلود اینجا
البته همانطور که انتظار داشتم کانال یوتیوب این کلیپ را محدود کرده!


مرتبط:
فایل 3 بدنبال جو- تاکتیکهای ارتباط گیری و حمایت خواهی شبکه آنارشیستی و مثلث رهبری از شاهین نجفی


ادامه ی مطالب مرتبط اینجا



نگاهی به "رادیکال" از شاهین نجفی- جوانان کمونیست
...به کشته شدن ندا اقا سلطان اشاره می کند. به مادر ستار بهشتی اشاره می کند. از گورستان خواران سخن می گوید و انرا به خاکی عبوس تشبیه می کند. به تحقیر و شلاق خوردن کارگران معدن اق دره اشاره می کند، یاد اور می شود که ساکت نمی شود و ظلم را بر نمی تابد، و به مبارزه خود ادامه می دهد. حزب توده را خطاب قرار می دهد که در خفا و در پنهان، فرزندان "آفتاب و باد" را به تبر که همان حاکمیت سیاه و خون ریز جمهوری اسلامی است، لو می دهد. به وضعیت زن در جامعه در اعتراض می کند. به سرکوب و کشتار مجاهدین، فداییان و مبارزان چپ گرا انقلابی در فردای به قدرت رسیدن اسلامیون در ایران اشاره می کند. و در ادامه، خدا را نقد می کند، و " لا اله الا لا لا لا لا اله الا لا لا لا" میکند.

رزا: قیمتش مناسب باشه از منصور حکمت و مارکس و لنین و ... هم خواهد خواند....
در حالی که بلاگفا اغلب بلاگهای ما را حذف و نابود کرده، کسی نمیپرسه چرا نجفی نه حذف شده و نه سانسور؟
http://shahingram.blogfa.com/post/2

آخ کُسم، چه ققققققققدر رادیکال! این طرف واقعن  سرخ و انقلابیه! یا شاید هم قصابه؟!


تفسیر کاور البوم رادیکال از شاهین نجفی: در تصویر ۳ برج وجود دارد

که اگر به برج بالا سمت راست نگاه کنیم نماد یک صلیب میبینیم که نماد مسیحیت است
و در برج پایین سمت راست
۳ پنجره باز است که تمامی کنیسه های یهودی در بالای ان سه سوراخ ب شکل پنجره وجود دارد پس میتوان گفت نماد یهود است
اما برج بلندی که این مرد از روی آن به پایین پرت شده:
شخص پرت شده با دستانش عدد
۵۷ را نشان میدهد که نشان از انقلاب سال ۵۷ میباشد،
پس برج سمت چپ نماد اسلام است زیرا انقلاب
۵۷ انقلاب اسلامی میباشد ،
اما این فرد به تن کت روسی دارد که روسیه کومونیست به ظاهر مدافع کارگر را نشان میدهد
این
۳ برج بلند تجاری نماد سرمایه داری هستند که دین به خدمت کاپیتالیسم(سرمایه داری) در آمده است.
و اما نوشته رادیکال که با رنگ خون است که نماد خون های ریخته شده میباشد
و در آخر شیشه یا دیدگان ما یا سرابی از واقعیت...

شفاف سازی
به همه ی کون لیسهای "چپ" شاهین نجفی توصیه میشه که لینک زیر را گوش کنند!
شاهین نجفی در مورد کنسرتش در اسرائیل



همینطور اینکه نجفی از اول روی کول اپوزیسیون سوار شد. او خود می نویسد:
شاهین نجفی در تاریخ ۱ می ۲۰۰۸، یعنی روز جهانی کارگر، آلبومی به نام ما مرد نیستیم را با همکاری گروه تپش ۲۰۱۲ منتشر ساخت. این آلبوم به طور رسمی آغاز حرفه وی در موسیقی رپ فارسی بود.
این آلبوم شامل ۱۰ ترانه است که مشهورترین ترانه آن ما مرد نیستیم می‌باشد. آهنگسازی و تهیه کنندگی این اثر توسط گروه تپش ۲۰۱۲ انجام شده و کلیه شعرها و اجراهای آن را شاهین نجفی بر عهده داشته است.
جدایی از تپش ۲۰۱۲
شاهین نجفی از ابتدای سال ۲۰۰۹ به همکاری خود با گروه تپش ۲۰۱۲ پایان داد.دلایل مختلفی در رابطه با جدایی وی از این گروه مطرح شده‌است. دلیل اصلی انتشار بدون اجازه ترانهٔ «طرف ما» از تلویزیون صدای آمریکا عنوان می‌شود. به هر جهت شاهین نجفی در رابطه با جدایی خود از این گروه اعلام کرد که بعدها امید پور یوسفی درباره انتشار ترانهٔ «طرف ما» از تلویزیون صدای آمریکا گفت این موضوع سهواً اتفاق افتاده بود و شاهین نجفی نیز از اشتباه رخ داده گذشت.


Watch: Iranian artist Shahin Najafi sits down with Israeli singer Aviv Geffen
http://www.jerusalemonline.com/culture-and-lifestyle/iranian-singer-with-bounty-on-head-to-perform-in-tel-aviv-26774


البته نجفی اگرچه اشک شوق چپ و کمونیست را با این آهنگ در آورد، اما کاری که بلد است رنجی ندارد! تلمبه زدن را می گویم (در آغوش صمیمی پلیس آلمان)! دزدی ازشعر شاملو!

ز رنجی خسته‌ام که از آنِ من نیست
بر خاکی نشسته‌ام که از آنِ من نیست

با نامی زیسته‌ام که از آنِ من نیست
از دردی گریسته‌ام که از آنِ من نیست

از لذتی جان‌گرفته‌ام که از آنِ من نیست
به مرگی جان می‌سپارم که از آنِ من نیست.

Ni'ilin 16.9.2016
Ni'ilin Friday 16.9..2016 protest against the separation wall cutting them off from their land, against the occupation and against apartheid

Bil'in 12th anniversary demonstration- Friday 17.2.2017
12th anniversary of first Bil'in demonstration against the separation barrier, against Israel's theft of the village's land, and against the occupation.

Anarchists Against The Wall. Direct Action in Beit Umar

AATW demonstration against Israel's siege of Gaza

Tel Aviv Sdeh Dov airport Friday 2.1.2009
https://youtu.be/WpeC7P-2LfU

۲۴ نظر:

naskhad.blogspot.com گفت...

واقعا که بیشرمی را بحد اعلی رسانده این پست فطرت اپورتونیست.ننگش باد.ناگفته نماند: ننگ و نفرت نثار تمامی هواداران این جوجه مداح نیز هم. چقدر خوشحالم دست خونینش(چرا که در کنار صهیونیستهای آدمکش ایستاده و تا ابد مهر همسوئی با فاشیسم از وجود نحسش پاک نخواهد شد) بیشتر از پیش رو شد !!
ممنون روزا جان برای اطلاع رسانی ات.

Rosa گفت...

رفیق جان
طنز قضیه اینکه "زنان سیاسی" رگ گردنشان بیرون میزنه برای همکاری نجفی با اسرائیل برای شکاندن بایکوت این کشور آپارتایدی، اما از توهین به زن در پریود ککشان نگزید!
سکسیسم و راسیسم اغلب برادران دوقلو هستند. تجربه شخصی. متاسفانه اغلب به راسیسم حساسند و سکسیسم افراد لاپوشانی و ایگنور می شود.
ببینیم که کلیپ سالومه در سرور یوتیوب محدود میشه و نوار سخنرانی نجفی در رادیوفردا/اخبار روز/ رادیو امریکا/گویا و بقیه وبسایتها تبلیغ. برای این فرد تمام تریبونها باز است تا مداح سابق فرهنگ ارتجاعی اش را تبلیغ کند. با دزدی شعر از شاملوی عزیز خود را بپروراند در پرولتاریا و رادیکال، تا با بیشتر هوادار و سینه چاک داشتن، قیمتش را بالا ببرد. او برای 6 هزار نفر در اسرائیل عر عر کرد اما بسیاری از جوانان از او خواهند بُرید چرا که زندان و شکنجه در هر دو کشور پابرجاست. و فرق چندانی ندارد.
نوار حملاتش را در مورد بایکوت اسرائیل از طرف هنرمندان را گوش کنیم، مشخص است پول گرفته. جریان فتوا را هم که از اول بو می داد و دست ساخت است. اخر نجفی کجا و سلمان رشدی! امید چپ فارسی عاقبت از خواب خرگوشی بیدار شود.
مرتبط: لینک سانسور شده ی

کلیپ سالومه برای فلسطین

https://www.youtube.com/watch?v=7_FR23x7Nvk

اراجیف نجفی علیه بایکوت اسرائیل از طرف هنرمندان

https://youtu.be/9FlDBZtee7g

پ.ن: از کمک به پخش پست ممنونم.
به امید دیدار
پایدار باشید

naskhad.blogspot.com گفت...

کلیپ سالومه مخشر یود....سایت "یوتوب" رزیم ملاها(آپارات) اونو داره....کپی کردم که در عام بزارم....
دقیقا حرفت راجع به "زنان سیاسی" و....درسته....حیف و هزار حیف....ولی من معتقدم در دراز مدت(نه کوتاه مدت) چپ ایران پخته تر و با پذیرش آنارشیسم در منطقه پیشرو خواهد شد....ننگ بر شاهین نجفی های خایه مال و پیرو زر و زور....کور خونده -درست گفتی- جوونها ازش خواهند کند....بوی گندش همه جا رو گرفت....و این کنسرت در تل آویو پاشنه آشیلش شد....مرگ بر او....زنده باد آزادی= آنارشی

naskhad.blogspot.com گفت...

رفیق خبر بد اینکه الان متوجه شدم که از صفحه کامپیوترم فایرفاکس که خاص درش هست حذف شده!!! چیکار کنم که نجاتش بدم؟!نکنه دوباره باید دانلود کنم.....و چیزهائی که تا بحال درش گذاشتم پاک شده اند؟؟!!...بهم خبر بدم که چیکار کنم!!!

naskhad.blogspot.com گفت...

نجاتش دادم....عقلم رو بکار بردم....هاهاها

Rosa گفت...

bravo
3>

ناشناس گفت...

روزت مبارک خاله رزا

شما هم مثل شاهین نجفی طرفدار صلح هستید و بارها از انارشیست های ریاکار اسرائیلی حمایت کردید و کمونیست هایی را که خواستار نابودی اسرائیل هستند را سرکوب نظری کردید، شما از آنارشیست های بچه پولداری که ضد دیوار هستند اما همچنان در اسرائیل ارتزاق میکنند طرفداری کردید.
درواقع شما در حد و حدودی نیستید که شاهین را در مورد مسئله اسرائیل نقد کنید شما بخاطر مسائل شخصی و بن و بلاک و غیره با این شخص مشکل پیدا کردید وگرنه کاملا هم نظر بودید.

"ناگفته نماند: ننگ و نفرت نثار تمامی هواداران این جوجه مداح نیز هم"
این فاشیست هار شده و خبر ندارد بسیاری از هواداران شاهین در داخل بخاطر مبارزه با نظام از شاهین نجفی حمایت میکنند.
منقل و ماری جوانا را کنار بگذارید از دخمه هایتان بیرون بیایید به ایران سفر کنید، اینجا برنج پلاستیکی میخوریم در شیر وایتکس میریزند سبزیجات آبیاری شده با فاضلاب را میل میکنیم پارازیت روی قلبمان سنگینی میکند، سرب را که تنفس میکنیم منگ و گیج با هزار بدبختی از هزار فیلتر گذر میکنیم و ناگهان یک هار ول شده از طویله ی سایت رزا را میبینیم که ننگ و نفرتش را به هزاران نوجوانی فرستاده که بخاطر دردها و زجرهایشان ناچارن شاهین را انتخاب کرده اند زیرا اینجا هنر مرده است و مثل آلمان حق انتخاب ندارند.
ناگفته نماند: من به نمایندگی از تمام انسان های شریفی که میشناسم و طرفدار شاهین هستند نه تنها ننگ و نفرت به تو و امثال تو میفرستم بلکه مرگ بر تو هم میفرستم تا دیگر شاهد شما هار شده های بی کله ی صفحات مجازی نباشیم.

Rosa گفت...

هوووووم
روز زنان گویا اور دوز زدی!
:)
خوب نجفی هواداران کمونیست و پرولتاریا یش را فروخت به دلار
من اخطار دادم آنارشیست نیست .
اما گویا کمونیست بودنش را شما باور کرده و کون برای آلبوم "پرولتاریا" جنباندید!
در مورد این شکست عشقی می توانم بهتون کمک کنم!
به کسانی که از دسترنج دیگران پروار شده اند اعتماد نکنید!
مرگ بر فیلترینگ
ننگ بر سانسورچی
زنده باد هاری
پاچه ی مردسالاری را بدریم
باری دیگر
8 مارس
مبارزه
ادامه دارد!

ناشناس گفت...

در مورد شاهین به شدت دلم برای این وبلاگ میسوزد، شاهین نجفی از آن اول هیچ پخی نبود، شکست عشقی را شما خوردید بن شدید بلاک شدید گریه کردید ناله کردید از او کمونیست ساختید آنارشیست ساختید فیلسوفش کردید، واقعا این همه اعتباری که از راه نفی کردن او به او دادید عجیب غریب بود.
شاهین از همان اول بی اعتبار بود کوچکترین ترانه ای بر علیه نظام گذشته ندارد و یکبار هم در یک ترانه برای اعدام ساواکی ها در اوایل انقلاب سوگواری کرده.

تنها هشدارم به طرفداران شاهین که به این وبلاگ لینک میشود این است:
شاهین یک هنرمند کم سواد است و کم سوادیش باعث اشتباهاتش میشود و دغلکاران این وبلاگ هیچ مشکل اساسی با ماهیت حضور در اسرائیل و انتقاد از دولت اسرائیل را ندارند که اگر داشتند از بچه پولدارهای آنارشیست داخل اسرائیل حمایت نمیکردند خیلی خنده دار است که بچه خاخامهای پولدار که به راحتی میتوانند از اسرائیل جدا شوند و این تبعید را تبلیغ کنند با نام آنارشیست در همانجا فعالیت میکنند و هیچ گوهی هم نمیخورند و همین وبلاگ هم از آنها حمایت میکند.
طی پروسه هایی این وبلاگ با شاهین درگیری شخصی پیدا کرده و بخاطر عقده ها و همان شکست عشقی این وبلاگ هر راهی را پیدا میکند تا بگوید شاهین مزدور و مواجب بگیر نظام است!
تحلیل ها و افشاگری ها در این مورد هم همگی آبکی هستند و شاهین خودش اعتراف کرده که قاری قرآن بوده و این دغلکاران همین اعتراف را دلیل بر مزدوری شاهین میدانند!!!

فقط تعداد پست های این وبلاگ بر علیه شاهین نجفی همه چیز را مشخص میکند. هیچ سایت و وبلاگ چپی نمیتوانید پیدا کنید که این همه به این شخص پرداخته باشد و به او اعتبار سیاسی داده باشد!

همه ی کون لیسهایی که این دغلکاران از آنها نام میبرند یا در کامنت ها هستند یا عضو معلوم الحال کمونیست کارگری هستند

زنده باد اوردوز
زنده باد پرولتاریا
هاها

Rosa گفت...

کسانی که از سوراخهای ما بیرون آمدند و به آن توهین میکنند شایسته حمایت نیستند!

http://archiverosa.blogspot.co.id/2011/04/blog-post_21.html

رپ شاهین نجفی علیه دگرجنسگرایان و جواب سایه اسکای بهش
۰۱ اردیبهشت، ۱۳۹۰
رزا: پست من علیه اراجیف نجفی در اول اردیبهشت 1390 است بعنی همان ابتدای صادرات رژیم.
1 اگر علیه اعدام ساواکی در ایران خوانده، خیلی خوب کرده. اعدام یعنی قتل دولتی. در نبرد برابر با ساواک، کشتن و مرگ، دفاع از خود است و من هم مخالف اعدام بخصوص فله ای و مدل لاجوردی یا لنینی هستم.
2 - من کُشتن یهودیان را توسط استالین محکوم می کنم و هر اعدام و قتل به اسم "علیه جماهیر شوروی" را. به پاکسازی های دوره ی "رفیق" استالین رجوع کن!
3- بچه های علیه دیوار، آنارشیست هستند و تصادفی در اسرائیل بدنیا آمده اند و تحت سرکوب رژیم هستند و همدست فلسطینی. تو هم در ایران. حرفت چرت است و کونت سوخته که من گرافیتی آنها را گذاشتم. اسم " بچه پولدارهای آنارشیست داخل اسرائیل" را استالینیستها به آنها می دهند چون ادعا دارند هیچ اپوزوسیونی در آنجا نیست، تا سر هر شهروندی را بُریده و شعار محو و نابودی همه را با یک بمب اتمی بدهند... من فرقی بین نظر تو و حکومت اسرائیل در مورد ایران نمی بینم. یک موی گندیده ی آنارشیست علیه دیوار می ارزد بر هزاران مثل تو "طرفدار پرولتاریا" مُدل نجفی.

نوشتی: شاهین یک هنرمند کم سواد است و کم سوادیش باعث اشتباهاتش میشود ...
نوشتم: نجفی پروژه است.
از همان ورودش و همان "فتوا" علیه اش.
بی سواد در واقع تو هستی. که سواد سیاسی نداری که فکر می کنی ما آنارشیستها چشممان را بروی صادرات رژیم بسته ایم. پروژه اش همان فرهنگ مُلاها است.

اینکه من نوشتم که داره از آزادی میخونه و از پُشت برای بستن بلاگ رزا توطئه می ریزه، ناله و زاری نیست. اطلاع عمومی است که طرفتان قلابی است.
حال فهمیدی قیمت شاهین جانت را!
می تونی هنوز رویش کار کنی تا بیسواد نماند و یک سرود دیگر برای "رفیق پرولتاریا" استالین بخواند!
تا اور اور دوز بشی.
مثل بقیه رفقایت:)

Rosa گفت...

مرتبط: ویدئو تحلیلی کمونیست کارگری. میگه چرا در ترانه ی "متحد شویم" از مارکس فاکت آورده ولی شاهین از یکمشت بدبخت بیچاره خونده (کولبرها)، میگه مارکس اما از پرولتاریای صنعتی گفته و نه یکمشت فقیر بدبخت! پس شاهین چپ سُنتی است! اگرچه از مارکس در ترانه اش فاکت آورده...
بعد می گه جناح چپ جنبش ملی اسلامی - چریکا، پیکاریها و چپ شرقی/سنتی را در آلبوم جدیدش "رادیکال" نمایندگی می کنه!
می گه شاهین علیه مالکیت خصوصی صحبت کرده! و تو پروسه نفی آن است ...
و خلاصه یکساعت برنامه حزبی در مورد آلبوم "رادیکال" رفیق شاهین نجفی!
خوب فعلن با حضور نجفی در اسرائیل مستقیم گوزیدن در دماغ رفقا!

نگاه به چپ: شاهین نجفی، رادیکال و مصدق

https://youtu.be/Y8k6ib-uM6I

ناشناس گفت...

در اینکه شاهین نجفی یک خیانت کار است و هرکاری که تا به حال کرده بخاطر پول در آوردن و شهرت است شکی نیست. ولی یک آنارشیست نه پرچم فلسطین را دست می گیرد و نه اسرائیل. حالا بعضی از آنارشیست ها یا مال این را دست می گیرند یا مال اون یکی را، به نظر من مسخره است. من وقتی مخالف هر گونه ناسیونالیست و پرچم و دولت هستم نمی توانم طرف این یا آن را بگیرم.
اینکه مارکسیست و لنینیست ها دائم دارند شعار مرگ و نابودی می دهند جای تعجبی نیست، مگه حرف دیگری هم دارند که بزنند؟!!!!!

Rosa گفت...

کدام آنارشیستی پرچم دست گرفته؟

این فیلم زیر جاسوسی حکومت و شناسایی فعالین آنارشیست در اسرائیل است که از اعمال هماهنگ آنها و ادغام با فعالین فلسطینی عرب.
شرم آور است وقتی آنها از طرف رفقای چپ به ناسیونالیست بودن متهم شوند! امکان زیر پرچم فلسطین رفتن و یا چپیه پوشیدن و یکرنگ شدن با فلسطینی بدلایل امنیتی است. اما کجا پرچم اسرائیل بلند کرده اند که ما ندیدیم!

فیلم سازمان موساد در مورد آنارشیستهای علیه دیوار

https://www.youtube.com/watch?v=goTCwxbKpUE

Rosa گفت...

ساطیر :
March 8, 2017 at 23:33

دوست عزیز من هم مثل تو از دوستدارای شاهین هستم تقریبا از سال 87 جدی تو کارشم و میشه گفت جوونیمو باهاش گذروندم.اما نکته ی اصلی….این لینک نگا کن

https://m.facebook.com
/shahinnajafi666/posts/10152393298358174

فیس بوکه خود شاهین از راجر واترز تعریف کرده ، تاریخشم دقت کن این تاریخ همون زمانی هست که غول رسانه های غربی هزارتا انگ میزدن به راجرز که تو نازی هستی. ضد یهودی هستی و ….
همون زمان سی تی بانک آمریکا که اسپانسر راجر بود گفت که من دیگه اسپانسر راجر نیستم. چرا ؟ چون سازمان ADL هیت مدیریه بانک رو زیر فشار گذاشته بود ، ای دی ال چیه ؟
ای دی ال یه سازمان صهیونیسیتیه که فعالیتش بیشتر تو حوزه ی هنر و فرهنگ و حرکت های مثلا مدنی که عملا دیگه جامعه آمریکا میدونه که ای دی ال بازوی فرهنگی لابی ایپک هست ،
ای دی ال بیشترین حمله های رسانه ای رو علیه راجر داشته تا الان چرا ؟
چون راجر تو مصاحبه گفته که اسراییل تافته ی جدا بافته نیست و باید اگه هم تو جنگه قوانین بین المللی رو رعایت کنه و …
تو کست کنسرتا و بعضی از آلبومای این آقای گیفین دقت کنی ای دی ال هم هستن.

همزمان با این جریانات راجر عضو بی دی اس شد. بی دی اس میشه گفت الان بزرگترین حرکت مدنی بین المللیه که توی خود آمریکا نزدیک به 400 تا استاد دانشگاه و هنرمند، مثل کارگردان های مستقل و روشنفکرای شناخته شده، عضو هستن و خیلی از مردم آمریکا و اروپا ، بعد این کار راجر.
راجر موج حملات رسانه ها و تندروها قرار گرفت. کار به جایی رسید که کلینتون برای خوش رقصی به خاطره آیپک، تو تبلیغات انتخاباتیش گفت که من مخالف بی دی اس هستم !!!
چه خوب حالا…
نمیدونم فیلم لایو شاهینو تو اینشتا دیدی یا نه؟ تو این فیلم شاهین راجع به رفتنش به اسراییل توضیح یا بهتره بگم توجیه میده.

جالبه خیییلی جالبه !!! به راجر میگه پول پرست. کلا میتوپه به راجر. یه جا میگه راجر اومده اسراییل پول کنسرتو گذاشته تو جیبش به فلسطینی ها نداده !
راجر تو سال 2006 رفت تل آویو. ولی کنسرتش رو توی یه دهکده ی آواره های فلسطینی اجرا کرد. خیلی جالبتر اینکه اگه بری و پوسترش رو ببینی، ننوشته تیکت. به جاش نوشته فیری ،چه پولی ؟
(مجانی بوده)
شاهین میگه راجر میلیون دلار پولو میبره تو نیویورک، حالشو میبره -
شاهین با اون همه ادعا، اینجا یه جوری حرف میزنه که آدم احساس میکنه شریعتمداریه کیهانه-
در حالی که راجر اصلا ساکن آمریکا نیست. و بعد شاهین میاد میتوپه به بی دی اس ،
جالبه اینجا حرف شاهین موازیه با حرف حزب تندروی لیکود و خانم کلینتون و لابی ایبک و خاخامای اسراییل.
همون شاهینی که میگفت من ضد سیستم هستم، من ضد دولتم ! بی دی اس سیستم یا گیفین ؟

میگه گیفین معترض اسراییله ، اون کجا معترضه ؟ اونوفتا، حالا تنها اعتراضی که داشته اعتراض به سربازی اجباری و نظرای خاخام ها علیه همجنسگراهاست ، به این نمی گند معترض.

حرف زدن شاهین هم پر از استرسو از این شاخه به اون شاخه پریدن بود…
برا من که شب بدی بود یه جوری انگار یه عزیزمو از دست دادم…
پسر من هفت صبح پنج سال پیش با آهنگای شاهین میرفتم مدرسه …
هه آدم دیگه نمیدونه به کی … یاد آهنگ خود شاهین افتادم …همه چی دروغه…
خیلی بد که مخاطبای شاهین تو شاهین غرق شدند.اصلا یه جور انگار بٌت ه .
هرچى هم بگی تو خودشون یه توجیهی میکنن میدونی چرا ؟
چون نسل ما قهرمان میخواد نسل ما یکی رو میخواد تا اون چوپانش بشه.
ملتی که آنقدر شخصیت زده اند که حاضرند سَر خودشون رو شیره بمالند.
اما واقعیت رو نبینند.
شب بدی بود امشب.
اما جست جوی حقیقت به خاطر پوچ در اومدن واقعیتا، هیچوقت متوقف نمیشه...

بازنشر از رزا

Rosa گفت...


بی دی اس
https://bdsmovement.net/tags/roger-waters

1. Ending its occupation and colonization of all Arab lands [occupied since 1967] and dismantling the Wall;
2. Recognizing the fundamental rights of the Arab-Palestinian citizens of Israel to full equality; and
3. Respecting, protecting and promoting the rights of Palestinian refugees to return to their homes and properties as stipulated in UN resolution 194.

Pink Floyd’s Roger Waters: My Journey to BDS
http://www.voltairenet.org/article168752.html

کمپین (PACBI) از سوی مبارزان فلسطینی در سال ۲۰۰۴ با هدف بایکوت فرهنگی و آکادمیک بین‌المللی اسرائیل

رزا: راجر واتر قرار بود کنسرتی در هایارکون پارک اجرا کند که بدلیل درخواست هنرمندان فلسطینی و نیز مبارزین علیه حکومت و یا "سیاست خارجی حکومت اسرائیل" که همان دوران تظاهراتهای زیادی در خود اسرائیل گذاشته بودند، محل کنسرت را به «نه وه شالوم» تغییر می دهد. این محل یک روستای عربی/اسرائیلی است. این در حینی بود که اکثریت پیشفروش کارتها به اسرائیلی ها بود. خود راجر می گه اکثر بازدید کنندگان 60 هزار نفری، اسرائیلی های یهودی بودند و نه عربها. که به خاطر پینک فلوید به این روستا آمدند و حس عجیبی بود.

مصاحبه به انگلیس با راجر واتر در همین مورد کنسرت 2006 در روستای صلح:

Roger Waters: Pink Floyd star on why his fellow musicians are terrified to speak out against Israel

http://www.independent.co.uk/news/people/roger-waters-pink-floyd-israel-boycott-ban-palestine-a6884971.html

Rosa گفت...

more:

"My story with Roger Waters goes back 19 years - that was the time we first talked about doing a concert in Israel. And, for more than ten years we have been talking about Neve Shalom as the location. One of the dates we considered was Israel's 40th anniversary..."

Weiss was asked why NSWAS? "Waters' has always been interested in humanitarian causes, coexistence, and the like. So I had to find him something suitable. NSWAS is my one true example of coexistence, unfortunately, so I told him about it and he said that's where he wanted to appear. This was the original plan when we talked about the concert last year. But we thought it would be in 2007.

"Then, in January this year he decided to do a short tour this year instead, and said he could come to Israel in June. The problem was, the fields around Neve Shalom had already been planted, and it didn't seem practical to do it there at such short notice, so we decided on Hayarkon Park. Instead of doing the performance in Neve Shalom, he said he would just give his press conference there. Then he looked at the matter more deeply and decided to move the concert to Neve Shalom after all."

Shuki Weiss NSWASHe continued: "When we announced that the concert was moving to Neve Shalom, there were lots of angry voices and people telling us they would cancel their tickets. But apparantly many people were happy about it too, even if they were less vocal. Because on the day of the announcement we sold 2,000 tickets, while till today, only 117 people have cancelled.

"It was a significant step for Waters to move the concert to Neve Shalom, and it is going to leave a very positive message. It's good that there are artists like him. He knows very well that it would have been much cheaper to do the concert in Tel Aviv and that moving it to Neve Shalom is going to cut deeply into his earnings. Many artists talk a lot about human rights issues - but when it comes to their wallet, they aren't willing to give a penny. Waters isn't a talker - he's a doer - he doesn't even intend to do interviews while in Israel. The only place he will speak, if at all, is in Neve Shalom."

http://www.rogerwaters.org/tour/2006Erev/telavivrev.html

Rosa گفت...

Waters visited Israel to play a concert June 22 at Neve Shalom/Wahat al-Salam (literally Oasis of Peace), a cooperative Jewish-Palestinian Arab village between Jerusalem and Tel Aviv. Originally scheduled to perform at the much more mainstream Hayarkon Park in Tel Aviv, Rogers moved the concert to the fields of Neve Shalom in response to pressure from pro-Palestinian musicians.

نوشته در ژورنال یهودیان در سال 2006
بجای تل آویو در روستای صلح...

“We need this generation of Israelis to tear down walls and make peace,” Waters told the audience before his post-midnight encore.

Waters’ performance received much acclaim in Israel, but it is his spray-painting stint at the security fence in the West Bank the day before the showcase that is making lasting waves there and abroad. The artist’s paint and pen additions to the already graffiti-laden wall marked Waters’ first stop after arriving in Israel. According to reporters present at the Palestinian town of Bethlehem when he made the markings, Waters likened the barrier to the Berlin Wall, adding that “it may be a lot harder to get this one down, but eventually it has to happen, otherwise there’s no point to being human beings.”

The musician’s deliberately provocative gesture prompted right-wing activists Baruch Marzel and Itamar Ben-Gvir to call for the artist’s detainment.

The pair submitted an accusation to the Jerusalem Magistrate’s Court June 23 alleging that Waters destroyed Israel Defense Forces property, according to Jewish Telegraphic Agency. Israeli authorities have not yet issued a response to the singer’s graffiti or to Marzel and Ben-Gvir’s retaliatory petition...


http://jewishjournal.com/culture/religion/up_front/13323/

Rosa گفت...


Roger Waters - Hello (I Love You)

https://youtu.be/mCXzAX6ECac

:)پینک فلوید/ دونالد ترامپ

Donald Trump, In Fleisch und Blut, Leben von der Wand ( Pink Floyd, The Wall Parodie)

https://youtu.be/UiPKV4sGK64

جواب راجر واتر به شاهین نجفی؟
«سگ ها»


Pink Floyd - Dogs

https://youtu.be/4QA30qkRYy8

ناشناس گفت...

شما می پرسید کجا کدام آنارشیستی پرچم دست گرفته؟
جریاناتی با پرچم اسرائیل وبرای دولت اسرائیل در میان آنارشیست ها مشغول فعالیت هستند و تا هم خیلی پیشرفته حرکت می کنند. آنان خود را جریانی از آنارشیست می دانند. این اطلاعات را زمانی میشود بدست آورد که در میان جریان ها حاضر باشی و کار بکنی. آکتیویستی که زیر پرچم فلسطین یا اسرائیل فعالیت می کنه، بدلایل امنیتی نیست بلکه بدلیل دیگریست و اینکه هنوز با گذشته خودش وداع نکرده. اگر بااین آکتیویست ها شخصا صحبت کنید می بینید که دلیلشان با این چیزی که شما اینجا بیان می کنید خیلی فرق می کند.

Rosa گفت...

ما اکنون در جهانی زندگی میکنیم که ضد نازیست ها از مسلمانان متنفرند.
ضد ناسیونالیسم ، پرچم ملی بدوش می کشد.
علیه دولت و حکومت، همکاران و خبرچینان پلیس اند.
مخالفین همجنس هراسی (موافقان همجنسگرایان)، خود متجاوزان و منکران تجاوز.
کمونیستها، اولین کسانی که روی فقرا و بردگان سیستم می شاشند...
جنگ صلح است. آزادی؟ بردگی ست. قدرت درجهالت...

جریاناتی با پرچم اسرائیل وبرای دولت اسرائیل در میان آنارشیست ها مشغول فعالیت هستند و تا هم خیلی پیشرفته حرکت می کنند. آنان خود را جریانی از آنارشیست می دانند. این اطلاعات را زمانی میشود بدست آورد که در میان جریان ها حاضر باشی و کار بکنی. آکتیویستی که زیر پرچم فلسطین یا اسرائیل فعالیت می کنه، بدلایل امنیتی نیست بلکه بدلیل دیگریست و اینکه هنوز با گذشته خودش وداع نکرده. اگر بااین آکتیویست ها شخصا صحبت کنید می بینید که دلیلشان با این چیزی که شما اینجا بیان می کنید خیلی فرق می کند

.
با تشکر از کامنت
جریان آنتی دویچ- ضد آلمان- اغلب مردان آلمانی هستند در روزنامه ی «یونگه ولت» می نویسند و طرفدار سیاست اسرائیل. آنها که رگه های ضد آمریکایی ندارند مثل یونگه ولت «باهاما» یی هستند.
آنها در ابتدای شروع بمباران افغانستان چند نفر بیشتر نبودند و با پرچم اسرائیل در برابر صفوف ما که ضد جنگ و بمباران افغانستان (از طرف امریکا-بوش – بعد از 11 سپتامبر-به بهانه ی طالبان) .
پس از مدتی راسیسم چپ سربازکرد و همزمان با رشد راسیسم راست و با حمایت خارجیان (مینا احدی- حزب کمونیست کارگری) . نقطه ی اوجش در شهر کلن آلمان بر سر احداث مسجد کلن. صف حزب مینااحدی میان فاشیستها و آنتی فا قرار گرفت. خارجیانی در کنار فاشوها. این خط فکری با نگارش مقاله «سیاه-سفید» مرحوم منصور حکمت استارت زده شد. (آنوقتها حکمت هنوز مرحوم نشده بود و پس از 11 سپتامبر بود). پس از آن، بدنه ی حزب کمونیست کارگری شروع کرد به حمایت زمزمه وار از اسرائیل و با شعار «اسرائیل تنها دمکراسی خاورمیانه» پولهای اهدایی از اسرائیل جواب داده و عاقبت و آشکارا در اکسیون مسجد کلن آلمان که مینا احدی هیکلش را سپر فاشیستها کرد.
همین اتفاق هم در چپ آلمانی افتاد. ابتدا علیه طالبان و در حمایت از بمباران افغانستان پرچم اسرائیل( در حمایت پلیس در راهپیمایی صلح) را بلند کردن . آنها اکنون حتی اعلام همکاری با پلیس می کنند (2013) و گیر داده اند به پلاکارد معروف «آنتی فا هیچی را لو نمیدهد-سکوت».
جریان آنتی دوچ نگران نابودی ارزشهای آلمانی با ورود خارجیان و جنگزدگان و پناهجویان می باشد و مثل جریان کمونیست کارگری انتظار دارد که خارجیان ابتدا ستاره زرد«اکس-مسلم» بزند تا از طرف مقامات آلمان قبولی و اقامت بگیرد. یعنی مسلمان سابق و از دین برگشته. آنها بشدت پشت شاهین نجفی را گرفتند و او هم مثل مینا احدی در حفاظت پلیس آلمان زندگی می کند. همگی نیز خود را آنتی فاشیست و چپ می دانند. فلسطین را در حزب اله خلاصه و اسرائیل را تنها دمکراسی منطقه!
آنارشیست/ چامسکی- اشتفان هاوکینگ/لاییک و عده ای از هنرمندان/ راجر واترز در بخصوص زمان بمباران غزه/فلسطین سال 2014 کُلن فراخوان بایکوت علمی/هنری اسرائیل را دادند. از کمونیست کارگری- آنتی دویچ آلمانی و اکس مُسلم و سایر حقوق و مواجب بگیران اسرائیل خبری نشد. با این ادعا که خوب، اسرائیل دارد بمب میریزد روی کله ی حزب اله و حماس ...

Rosa گفت...


الان هم شاهین نجفی دست در دست نوحه خوان ارتش اسرائیل کنسرت گذاشته و خاک در چشم بایکوت کنندگان اسرائیل می پاشد. دلیل اعتراض عسل خانم چی بود؟ عسل ابتدا با ریشه های خیابانی بود در تیم هژیر پلاسیده (گروه چپ سنتی آنتی امپریالیست به گفته حزب کمونیست کارگری که خود را در برابر اینان چپ مدرن! میدانند)
چرا باید عسل( یک چپ سنتی آنتی امپریالیست) از تل آویو رفتن نجفی ناراحت بشه؟
اگر صحبتهای مجتبی صابر(چپ مدرن کمونیست کارگری طرفدار امپریالیست و هواخواه اسرائیل) را در یوتیوب بالا از جوانان کمونیست خوب گوش بدهیم می گوید: شاهین نجفی در آلبوم جدیدش «رادیکال» خط ملی/ پیکار/ و انتی امپریالیستی مصدقی/ناسیونالیستی/ضد توده ای مُدل چریک فدایی و... گرفته و از خط حزب کمونیست کارگری و حکمت و پرولتاریا دور شده و حتی توی شعر «پرولتاریا» طبقه کارگر را با یکمشت گدا/فقیر اشتباه گرفته و اگرچه اولش از مانیفست مارکس فاکت خونده... مجتبی صابر اعتراض می کنه به نجفی که چرا او هم مثل چریکها، بجای کارگران صنعتی در حمایت از گدا/گدولها خونده!
بهرام رحمانی هم اخیرن یک کتاب نصیحت نوشته، که شاهین جان به عمو بهرام! ات گوش کن که نباید میرفتی تل آویو پسر جان و چرا بایکوت شکنی کردی!

http://www.azadi-b.com/G/2017/03/post_433.html

پس انتقاد به رفتن شاهین نجفی این بار از طرف چپ آنتی امپریالیستی بیرون آمد و چپ طرفدار امپریالیست و اسرائیل برای نجفی هورا هم کشیدند! آنارشی های« عصر آناری »هم که متشکل از بریده های فدایی و کمونیست کارگری هستند، مانده اند عرعر کنند یا شیهه بکشند و از یک چشم گریه از چشم دیگر اشک شوق و مثل خر در گل! بلانسبت خر البته.
در مورد آنارشیست با پرچم اسرائیل بدوش! آنها آنتی دوچ آلمانی/ مرد/سفید/ یونگه ولت/باهاما هستند که خود را نه آنارشیست بلکه آنتی فاشیست دانسته و گاهی اشتباهی توی بلک بلوک راه گم می کنند! و اغلب اگر بلوک آنارشیستی باشه آنها رابا تیپا بیرون می اندازند. بلک بلوک یک جبهه آنتی فاشیستی است و م.ل یا م. ل. م. و بقیه همه هستند. بستگی به کیفیت و کمیت رنگ آنارشیستی اش تیره/ روشن است...
من در کامنتهای بالا از بچه های آنارشی اسرائیل علیه دیوار، دو فقره یوتیوب گذاشتم. دومی حتی میگه دین یهود را مثل ایدئولوژی نازیسم میدانیم. راستترین آنها نوام چامسکی است که بایکوت کرده اسرائیل را!
اصولن هر پرچم سیاهی آنارشی نیست. فاشیستها هم سیاه می پوشند اما لباس زیرشان قهوه ای است. خانم احدی سرخ... باید یادمان نرود که شاهین نجفی با زیرشلواری ورود کرد و بدستش پرچم سرخ دادند و بی بی سی پرچم سیاه و بلاخره عکس مصدق و ای مرز پُر گُوه هر و اینک صبح به خیر ایران... نرخش خوب باشد نجفی باز به همان مساجد بر خواهد گشت...

Rosa گفت...

Im Stile eines Artikels der Nationalzeitung berichtet der in der Bahamas abgedruckte Essay Fallacis von einem Camp anscheinend mehrheitlich muslimischer Flüchtlinge am Florentiner Dom:
„Ich werde die Versammlungen nicht vergessen, mit denen die ‚clandestini’ letztes Jahr die Plätze Italiens füllten, um Aufenthaltsgenehmigungen zu erhalten. Die verzerrten, bösen, feindseligen Gesichter. Die erhobenen, drohenden, zum Einschlagen auf den, der sie beherbergt, bereiten Fäuste. Ich werde sie nicht vergessen, weil ich mich, mehr noch als ich mich beleidigt fühlte durch deren Anmaßung in meiner Heimat, verarscht fühlte von den Ministern, die sagten: ‚Wir möchten sie abschieben, aber wir wissen nicht, wo sie stecken’. Ihr Mistkerle! auf jenen Plätzen befanden sich tausende, und sie versteckten sich keineswegs. Um diejenigen auszuweisen, hätte es gereicht, sie aufzureihen, bitte-werter-Herr-setzen-Sie-sich, sie zu einem Hafen oder Flughafen zu begleiten und sie in ihre Länder zurückzuschicken.“ (Oriana Fallaci, zitiert nach: Bahamas 39)

Für die Bahamas ist so etwas natürlich kein Rassismus, sondern vielmehr „eloquenter“ Ausdruck des „aufrechten Antifaschismus“ einer Oriana Fallaci, die ihr christliches Italien mutig gegen den Ansturm der Muselmanen zu verteidigen weiß: „Was Fallaci anklagte, ist, wenn auch ungleich eloquenter, das, was deutsche Antifaschisten immer beklagen: Die Untätigkeit der Staatsmacht gegen faschistische Manifestation.“ (Lea Lichtenberg / Uli Krug, Bahamas 39)

antideutscher Kommunisten
nach Bahamas

Rosa گفت...

„Fallaci holt nun nach, was die Multikulti-Ideologen des Westens politisch-korrekt unterdrücken: ‚In Italien jedoch, in Europa, können sie (die Einwanderer, d.V.) kommen und gehen, wie sie wollen. Terroristen, Diebe, Vergewaltiger, ehemalige Sträflinge. Prostituierte, Bettler, Drogenhändler (...) Einmal angekommen, werden sie auf Kosten der Einheimischen untergebracht (...) Will heißen, auf Kosten der Steuerzahler.’ Diese islamischen Zuwanderer bedrohen aus der Sicht von Fallaci die kulturelle Identität Italiens bzw. Europas: ‚Ich meine, dass unsere kulturelle Identität ... keine Immigrationswelle verkraften kann, mit der Menschen hereinströmen, die auf die eine oder andere Weise unsere Lebenswelt verändern wollen. Unsere Prinzipien, unserer Werte. Ich meine, dass bei uns kein Platz ist für Muezzins, Minarette, falsche Abstinenzler, den verfluchten Tschador und die noch verfluchtere Burkah. Und auch wenn welcher da wäre, würde ich ihnen diesen Menschen nicht geben.’ Diese Einwanderer dennoch nach Europa zu lassen, bedeute, ‚ihnen unser Vaterland zu schenken.’.“ (aus: Michael Wiesberg: „Der Westen muss sich wehren“, in: Junge Freiheit 37/02)

antideutscher Kommunisten
nach junge freiheit

Rosa گفت...

dialektik des abschieds
ein karibischer amoklauf von fröhlichem zechen über schlechten sex zu bepissten baptisterien

http://copyriot.com/sinistra/magazine/sin04/abschied.html

در بالا جوابی به آنتی دوچ های "کمونیست" مبحث تجاوز و توجیح آن از طرف باهاما یی هابسیار جالب است.