۲۲ تیر، ۱۳۹۷

در حمایت از مائده هژبری و دختری که به تازگی بدلیل رقص در مسجد دستگیر شده.

نان، مسکن، رقص!
در حمایت از مائده هژبری و دختری که به تازگی بدلیل رقص در مسجد دستگیر شده.
https://youtu.be/pUHQtAqXmms
به گزارش خبرگزاری فارس، فردی که  در مقابل مسجدی اقدام به رقاصی و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود، شب گذشته توسط مامورین یکی از نهادهای امنیتی دستگیر شد.
خبرگزاری فارس روز پنج‌شنبه ۲۱ تیر گزارش داد زنی که «در شب شهادت امام جعفر صادق» در مقابل مسجدی اقدام به «رقاصی» و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی کرده بود، شب گذشته توسط مامورین یکی از نهادهای امنیتی دستگیر شد. این خبرگزاری در مورد هویت این زن و نهاد بازداشت‌کننده او اطلاعاتی نداده است.
به دنبال پخش تلویزیونی فیلم اعترافات زن جوانی به نام مائده هژبری که به جرم گذاشتن ویدئوهایی از رقص خودش روی اینستاگرام دستگیر شده بود، کارزاری در شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان برای اعتراض به این اقدام تلویزیون ایران به راه افتاد. شرکت‌کنندگان در این کارزار با قرار دادن ویدئوهایی از رقصیدن خود بر روی رسانه‌های مجازی نسبت به سرکوب آزادی‌های
اجتماعی و از جمله رقص جوانان در ایران اعتراض کرده بودند.
https://youtu.be/pUHQtAqXmms



شکار ساحره‌ها از سر گرفته شده. مبارزه برای امور مشترک: سیلویا فدریچی

۶ نظر:

Rosa گفت...

رزا: در ایران مارهایی است که دختران از چنگ آنان به افعی ترکیه پناه می برند!

عکس جنجالی تتلو، دختر رقصنده‌ای که اعترافات او از صدا سیما پخش شد/ مائده هژبری در ترکیه است

برخی گزارش ها از خروج «مائده هژبری» از ایران خبر می دهند. این دختر ۱۷ ساله که رقص های او در اینستاگرام مورد توجه قرار گرفته بود، چند پیش بازداشت شد و پخش اعترافات او از تلویزیون حکومت ایران موج بزرگی از اعتراضات را به همراه داشت.

به گزارش صدای آمریکا، علاوه بر گزارش برخی سایت های خبری، «امیر تتلو» خواننده سرشناس که به تازگی در ترکیه به سر می برد، با انتشار عکسی، حضور مائده هژبری در ترکیه را تایید کرد.

https://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=159817

Rosa گفت...

همایش دختران انقلاب برای مقابله با دختران خیابان انقلاب

https://www.radiozamaneh.com/403151

گفت‌وگو با فرناز عبدلی، طراح لباس و قربانی پرونده عنکبوت ۲ اطلاعات سپاه
اعتراف کن و آزاد شو

https://www.radiozamaneh.com/402881

ناشناس گفت...

بله دروسته زمانی که گردانندگان واقعی جامعه انسانی غایب باشند!!! جمهوری اسلامی و خبرگزاری فارس که تا دیروز شکنجه گر اوین بودند خودشون را جای مردوم جا میکند و میگویند ما اصلی ترین گردانندگان جامعه امروز هستیم هر کس که دوست ندارند خوش گلویی بفرمائید ایران را ترک کنید!!!!
همین جاکش ها ایران را ب فاحشی خانه میخواهند تبدیل کنند.
دروسته رزا جان این عزیزان ما دخترک نازنین ما از ترس مارها ب افعی ها پناه می بردند از آخوندهای یقه بسته ب بی شرف های کراواتی ترک.
امیدوارم این نکبت ها سرشان از سایه ایرانی ها کوتاه بشه
امین

Rosa گفت...

سلام. از دیروز عکس زیر در صفحه اینستاگرام یک خواننده مجهول الحال که من در ترکیه هستم و قرار است در کنسرت این شخص برقصم منشتر شده. اولا این عکس قدیمیه و دوما این فرد با سواستفاده از شرایط فعلی قصد دارد تا تبلیغ کنسرتش را بکند. عکسی که قرار داده بود با پیگیری خانواده من حذف کرد.

https://twitter.com/maedehhojabri/status/1017744047123980288

مائده هژبری

https://twitter.com/maedehhojabri?lang=de

Rosa گفت...

گفت‌وگوی زمانه با فرناز عبدلی را در ادامه بشنوید:

https://www.radiozamaneh.com/402881

میگه مائده پدر نداره

پلیس فتا: پرونده مائده هژبری اگر در اختیار ما بود، حتما پیگیری می‌شد
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فتا اعلام کرد اقدامات مائده هژبری خلاف قانون و شرع و مستوجب برخورد قانونی بوده و اگر این پرونده در اختیار پلیس فتا هم قرار می‌گرفت حتما پیگیری می‌شد.

ناشناس گفت...

رزا درد ما یکی و دو تا نیست درد اصلی ما با رژیمی است که با هیچ یک از معیارهای جهانی ساز و کار ندارد راستشو خواسته باشی این رژیم با هیچ پرنسیپهای انسانی نزدیکی ندارد بنابراین یکپارچگی مردومی در مقابل رژیم خونخوار و دغلکاری لازم است