۱۵ آبان، ۱۴۰۱

درباره‌ی شعارهای جنبش جاری / محمد نصیری

  «زن، زندگی، آزادی»

واژه‌ی «شعار» در واژه‌نامه‌ی دهخدا به معنای «علامت» است، یعنی چیزی که افراد یک گروه، به واسطه‌ی آن، همدیگر را بازمی‌شناسند. برخی نظریه‌پردازان نیز شعار را صرفاً راهی برای تحریک احساسات هواداران می‌دانند[1] اما چنان‌که پایین‌تر نشان خواهم داد واژه یا عبارت‌هایی که به شعار تبدیل می‌شوند، در نگاهی دقیق‌تر، نه صرفاً وسیله‌ای برای شناسایی یا برانگیختن احساسات  یاران و دیگران بلکه بیش‌تر همچون رسانه‌ای است که سرشت جنبش را پیشاروی خودی‌ها و «دیگران» قرار می‌دهد. براساس این دیدگاه، جنبش اعتراضی ۱۴۰۱ که پس از بیش از چهل روز استمرار گنجینه‌ی شعارهای خود را برساخته نیز سرشتش را پیشاروی خود و «دیگران» قرار داده است. هدف من در این نوشتار آنست که با نگاه به این شعارها نشان دهم با چگونه جنبشی روبه‌رو هستیم. البته ناگفته پیداست به دلیل این‌که برخی از شعارها و مضامین آن‌ها را نمی‌توان آزادانه مورد بحث قرار داد، در این‌جا «به‌ناگزیر» به بی‌خطرترین شعارها یا مضامین اشاره کنم.

۱. نکته‌ی چشم‌گیر نخست آنست که هسته‌ی اصلیِ شعارهای جنبش ۱۴۰۱ همان‌هایی است که در نخستین روزهای آن شکل گرفتند و به‌ندرت شعاری بدان‌ها افزوده شد. جنبش ۱۴۰۱ حول شعار محوری «زن، زندگی، آزادی» شکل گرفت و این‌که پس از چند ده روز نه‌تنها هیچ شعار دیگری نتوانسته آن را زیر سایه‌ی خود ببرد که گستره‌ای جهانی هم پیدا کرد، بدان معناست که سه مفهوم درون این شعار، برای معترضان، در اولویت نخست قرار دارد. این را با شعارهای آغازین جنبش ۸۸  («رأی من کو» یا «موسوی، موسوی، رأی منو پس بگیر») مقایسه کنید که به‌زودی در سایه‌ی شعارهای دیگری درباره‌ی کلیت نظام، یا احمدی‌نژاد، یا مراجعی مانند منتظری قرار گرفتند. در سال ۸۸ با گذشت زمان، بر شمار شعارها افزوده و جهت‌گیری جنبش دگرگون ‌شد، ولی شعارهای جنبش کنونی «تقریباً» محدود به همان‌هایی هستند که در روزهای اول بیان شده بودند. این بدان معناست که جنبش به خواسته‌هایش آگاه است و قصد ندارد در گذر زمان، اولویت‌هایش را تغییر دهد. این واقعیت ما را به ویژگی دیگر شعارهای جنبش ۱۴۰۱ می‌کشاند، یعنی اعلام خواسته‌های ایجابی.

 برای خواندن مقاله در منبع روی اینجا کلیک کنیم.

برای ادامه ی خواندن در همین بلاگ اینجا

مقالات جالب در زیر! برای خواندن در منبع روی تیتر آنها کلیک کنیم.

انقلاب کمونالیستی / اولیویه بوزاسنو / ترجمه‌ی هومن کاسبی

 این مردان و زنان مبارز، با تجربه‌ای منحصربه‌فرد از حیات جمعی که «کنفدرالیسم دموکراتیک» نامیده می‌شود، پافشاری و ایستادگی می‌کنند. پروژه‌ای سیاسی که آمال آن عبارتست از رهایی اجتماعی، دموکراتیک، بوم‌شناختی و فمینیستی. زندگی کردن، و نه صرفاً زنده ماندن در برزخ جامعه‌ی مدرن، بر اساس قواعدی متمایز از قواعد نظم مسلط؛ چنین است قمار استراتژیکی که این جریان مطرح می‌کند، جریانی که ایده‌هایش در حین اجرا به‌تدریج درون مردم کرد و فراسوی آن‌ هژمونیک گشته‌اند.

انقلاب بازیگوشانه / اسماعیل کرمی

 جوانان سوژه‌های جدید برآمده از وضعیت انقلابی‌اند، سوژه‌هایی که دیگر نه رقیب بلکه رفیق یکدیگرند و مرید و نوچه‌ی هیچ احدی نیستند و در میدانی که پیش رویشان گشوده شده از تمام امکانات برای بازی جمعی‌شان استفاده می‌کنند. آنها از یکدیگر و با یکدیگر و در حین مبارزه چیزهای تازه می‌آموزند نه از مرجعی متعال یا روشنفکری بیرون از گود؛ آنها سازمان‌دهی جمع‌شان را خودشان به دست گرفته‌اند و این کار را به یک حزب یا سازمان بیرونیِ همه‌چیزدان نسپرده‌اند. این است که شادمانه عناصر ارتجاع و انقیاد خود را به دست آتش می‌سپارند، رفیق‌بازی می‌کنند و به‌خاطر رفقایشان شاد و شجاع بازی خود را پیش می‌برند.

۲. در تاریخ سیاسی ایران، شعارهای سیاسی معمولاً هویتی منفی یا سلبی داشته‌اند تا مثبت یا ایجابی. اوج این «منفی‌خواهی»، جنبش مشروطه بود که در آن، همه‌ی معترضان در مقطعی علیه محمدعلی شاه بودند ولی درک دقیقی از این نداشتند که مشروطه‌ای که از آن سخن می‌گویند چیست. نزاع‌های بعدی پس از پیروزی مشروطه هم تا حد زیادی در همین درک نادقیق و نامتعین از «مشروطه» ریشه داشت. به عبارت دیگر، جنبش مشروطه آمیزه‌ای از معترضان با ایدئولوژی‌های گوناگون بود که در یک دوره‌ی تاریخی تصادفاً گردهم آمده بودند و شعارهای سیاسی نیز سرشت آن جنبش را به طور ایجابی مشخص نکرده بود. انقلاب سال ۵۷ نیز از چنین ابهامی رنج می‌برد، یعنی معلوم نبود پس از حکومت پهلوی، بناست چه حکومتی برقرار شود. مهم‌ترین شعار در این راستا، «استقلال، آزادی، حکومت (یا جمهوری) اسلامی» بود که بنابر آن‌ها حتی معلوم نبود اصل بر حکومت اسلامی است یا جمهوری اسلامی، یا این‌که این حکومت اصلاً قرارست با استقلال و آزادی چه نسبتی داشته باشد. خیزش‌های اعتراضی پس از انقلاب نیز چنین ماهیتی داشتند. در سال ۱۴۰۱ برای نخستین بار است که یک جنبش، با شعارهایی ایجابی، هم تصویری از آینده‌ای که می‌خواهد را به دست می‌دهد و هم به دلیل صراحتی که دارد حاضر نیست هر نیروی مخالفی را با هر مسلک و باوری در خود بپذیرد. مشخص بودن خواسته‌های ایجابی این جنبش باعث شده شعارهای آن کم‌شمار ولی «تقریباً» همگی جدید باشند، یا تبارشان نهایتاً به جنبش آبان ۹۸ باز گردد. این را مقایسه کنید با جنبش سبز که در شعارها و خطابه‌ها، تاحد زیادی از خود چیزی نداشت و از خطابه‌ها و  ریتوریک انقلاب ۵۷ بهره می‌گرفت. برخی از شعارهای آن جنبش، تکرار یا نسخه‌ی دیگری از شعارهای سال ۵۷ بود، شعارهایی مانند «می‌کشم می‌کشم آن‌که برادرم کشت»، «دانشجو – روحانی، پیوندتان مبارک»، «خمینی بت‌شکن، ریشه‌ی شاهو بِکَن»، «زندانی سیاسی آزاد باید گردد»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن»، یا معروف‌تر از همه، «ای شاه خائن آواره گردی…» که تبدیل شده بود به «محمود خائن آواره گردی…». «الله‌اکبر» گفتن‌های شبانه نیز چه در فرم چه در محتوا تکرار کنش سال ۵۷ بود. همچنین با تأکیدی ویژه، نیروهای یگان ویژه، «گاردی» خوانده می‌شدند تا یادآور «گارد شاهنشاهی» باشند. این قرینه‌سازی‌ها بین اعتراضات ۸۸ و انقلاب ۵۷ را تفسیرهای گوناگون می‌توان کرد ولی به نظر من، بهترین تفسیر آنست که جنبش سبز چون در تعیین آرمان‌های ایجابی خود ناکام بود راحت‌ترین گزینه را برگزید و به‌سادگی، خود را ادامه‌ی انقلاب ۵۷ معرفی کرد. شعارهایی مانند «مجتهد واقعی، منتظری – صانعی» و «بسیجی واقعی همت بود و باکری» را نیز مؤید همین تفسیر می‌دانم، بدان معنا که ما معترضان قصد داریم انحراف‌های انقلاب را برطرف کرده و چنان‌که انقلاب قول داده بود، مجتهدها و بسیجی‌های «واقعی» را رأس امور قرار دهیم. با نگاهی به گذشته با تأسف می‌توان گفت به نظر می‌رسد که دست‌کم رهبران جنبش سبز بیش‌تر در پیِ تعویض یک الیگارشی مذهبی و ولایی با یک الیگارشی مذهبی و ولایی دیگر بودند. اما جنبش ۱۴۰۱ کاملاً برعکس، به خواسته‌های ایجابی خود آگاه است و دنباله‌روِ هیچ جنبشی پیش از خود نیست.

در پایین، تنها به چند خواسته‌ی ایجابی این جنبش که در شعارها نمود یافته اشاره خواهم کرد. نخستین خواسته، «مردسالاری»زدایی است. اندک شعارهای قدیمی‌ای که در این جنبش به کار می‌روند همگی «مردسالاری‌»زدایی شده‌اند: از تبدیل «پسر» به «دختر» («به مادرم بگویید دیگر دختر ندارد») گرفته تا تبدیل «برادر» به «خواهر» («می‌کشم می‌کشم هر آن‌که خواهرم کشت»)، یا این‌که نام بانوان جان‌باخته‌ی جنبش مانند «مهسا»، «نیکا» یا «سارینا» جزوی از شعارها شده ولی تا آن‌جا که می‌دانم نام هیچ مرد جان‌باخته‌ای، در شعارها نیامده است.


خواسته‌ی دیگر، مرکززدایی و توجه برابر به همه‌ی نواحی کشورست، و نام بردن از مناطق حاشیه‌ای کشور مانند «کردستان»، «سنندج»، «آذربایجان»، و «زاهدان» که دهه‌ها تحت سرکوب سیستماتیک هستند نیز ناظر به همین معناست. در کنار «مردسالاری»زدایی و مرکززدایی، الیگارشی‌زدایی نیز از دیگر خواسته‌های ایجابی این جنبش است. بخش بزرگی از شعارهای معترضان دقیقاً الیگارشیِ روحانی و نظامی را هدف گرفته است. اما این‌ها تنها در حد شعار باقی نمانده بلکه با پرفورمنس‌ها و کنش‌های سیاسی نیز تکمیل شده‌اند. این کنش، در مورد الیگارشی، شکل بی‌احترامی به آخوندها در خیابان یا درست کردن تله موش با ساندیس در دانشگاه‌ها را به خود گرفته است. شعارهای مرکززدایانه نیز با حمایت عملی معترضان شهرهای گوناگون، به‌ویژه شهرهای مرکزی، از معترضان شهرهای حاشیه‌ای در هم آمیخته، به گونه‌ای که بسیاری از آنان به خیابان می‌آیند تا بتوانند نیروهای نظامی و انتظامی شهر خود را در همان شهر نگه دارند. کنشِ حمایت از زنان نیز گونه‌های متفاوت دارد ولی یکی از آن‌ها پذیرش بانوان به عنوان پیشگامان (لیدرهای) اعتراضات است.

۳. فارغ از خواسته‌های دیگر که در این‌جا «نمی‌توان» بدان‌ها پرداخت، و تنها با توجه به همین سه خواسته، به نظر من، شعارهای جنبش چنان دقیق هستند که نه این حکومت در صورت تمایل به اصلاح خود، و نه حکومت‌ احتمالی بعدی، هیچ‌کدام نه‌تنها نمی‌توانند چشم خود را به روی‌ خواسته‌های جنبش ببندند بلکه حتی مجبورند آن‌ها را راهنمای اصلاح یا تدوین قانون اساسی قرار دهند. حال که خواسته‌های جنبش چنین روشن است بعید می‌دانم بشود مانند سال ۵۸ چند نفر را جمع کرد و قانون اساسی‌ای نوشت و از مردم انتظار داشت که خوانده یا نخوانده، به آن رأی «آری» بدهند. ولی نقش شعارها از این هم می‌تواند فراتر برود بدین معنا که شعارهای این جنبش نه فقط می‌تواند ترسیم‌گر روح قانون اساسی بعدی باشد بلکه در صورت نیاز تفسیرگرِ آن نیز خواهد بود.

در تضاد با تجربه‌ی فعلی، جا دارد به تجربه‌ی انقلاب ۵۷ بنگریم. در آن انقلاب، مفاهیمی مانند حکومت اسلامی، جمهوری اسلامی، یا حکومت قرآن و اسلام را تقریباً می‌شد همه‌جوره قرائت کرد و یکی از دلایلش آن بود که این شعارهای ایجابی، بسیار تک‌افتاده بودند و در یک بستر معنایی منسجم قرار نداشتند. محمد مختاری در مقاله‌ای که اندکی پس از انقلاب نوشته می‌گوید:‌ «شعارهایی که مشخصاً از حکومت و جمهوری اسلامی در آن‌ها سخن رفته ۱۶ شعار یعنی معادل ۲ درصد است».[2] این در حالیست که بنابر شمارش او، چیزی حدود ۵۰درصد شعارها تنها در ضدیت با شاه بوده است. زمانی که تناسب شعارهای ایجابی و منفی جنبش چنین نامتناسب باشد معلوم است که تازه‌به‌قدرت‌رسیدگان به هیچ ایده‌ی ایجابیِ مشخصی تعهد نخواهند داشت و قانون اساسی، چیزی نخواهد بود مگر تحمیل آمالِ قدرتمندترین گروه. درست برعکسِ  شعارهای جنبش کنونی، که تقریباً در یک بستر معنایی منسجم قرار دارند، شعارها یک‌دیگر را تکمیل می‌کنند، و بدین ترتیب، مجموعه‌ی شعارها حکم یک متن منسجم، واضح و مفصل را پیدا می‌کند. در نتیجه، هر گروهی که مسئول اصلاح یا تدوین قانون اساسی بعدی باشد مجبورست «متعهد» به رعایت خواسته‌های معترضان باشد.

۴. به همه‌ی این‌ها، کوشش جنبش برای دروغ نگفتن در شعارها را نیز اضافه کنید. دروغ در گزاره‌های اخباری ممکن است، و تا آن‌جا که می‌دانم شعارهای این جنبش هیچ‌یک اخباری نیستند مگر آن‌هایی که همه‌ی معترضان روی آن‌ها توافق دارند، مثل نحوه‌ی جان‌سپاری مهسا و نیکا، یا رفتار نیروهای امنیتی در دانشگاه شریف. این را با شعارهای دوره‌ی انقلاب مقایسه کنید که بخش بزرگی از آن، گزاره‌های اخباریِ دروغ بود: «شاه زنازاده است، خمینی آزاده است»، «شاه جنایت می‌کند، ج…ده زیارت می‌کند»، «فرح شورتت چه رنگه؟ کارتر میگه سه رنگه»؛ «شاه طرفدار ماست، خواهرش همکار ماست (از زبان ساکنان شهر نو)»، «هرکی که شاه‌پرسته معلومه که دیوثه»، «اشک چشم ما شوره، کارتر با فرح جوره»، «رضاشاه سرت سلامت، عروست (دخترت) ج…ده دراومد»، «رضاشاه سرت سلامت، پسرت ک…نده دراومد»، «فرح دستکشت کو، شوهر ک…کشت کو؟» و… (همان). ولی شعارهای جنبش ۱۴۰۱ عمدتاً نه درباره‌ی امور واقع بلکه بیش‌تر درباره‌ی خواسته‌ها و بایدها، یا نظری ستایش‌گونه یا نکوهش‌گونه درباره‌ی افراد و نهادهاست. از‌این‌رو، معترضان باید بدانند شعارهای تند و لمپنی که در دانشگاه شریف و بعضاً در جاهای دیگر سر داده شد، هرچند یک گزاره‌ی اخباری نبود ولی ماهیت تکمیل‌گرانه‌ی شعارهای جنبش را تضعیف خواهد کرد.

 در کلام نهایی، شعارهای جنبش ۱۴۰۱ به دلیل ماهیت ایجابی و صادقانه‌ای که دارند نه‌فقط روشنگر ماهیت جنبش بلکه همچنین حکم یک «تعهد سیاسی» را دارند و معلوم می‌دارند هر تغییراتی که پس از این به وجود خواهد آمد «باید» چه سمت‌وسویی داشته باشد. بدین ترتیب، تعیین شعارهای دقیق و منسجم، به قدر حضور در خیابان، در بار دادن جنبش نتیجه خواهد داشت.


[1] Nianxi, Xia (2009): Political Slogans and Logic. Diogenes, 221: 109-116

[2] مختاری، محمد (۱۳۵۸): بررسی شعارهای دوران قیام. کتاب جمعه، سال اول، شماره‌ی ۲۴

اشتراک‌گذاری این:

۱۰۵ نظر:

Rosa گفت...

با تعویض دولتها ب معني انقلاب ب نفع کارگران و زحمتکشان نیست،

رزا: اینکه امریکا و اروپا بخصوص آلمان و فرانسه سالها از رژیم حمایت کردند، بخشی هم بدلیل خیانتِ ایرانیانِ خارج از کشور بود و هست! لابی های رژیم نایاکی ها و "کمونیستهایِ" خائنی که به بهانه ی خطر جنگ/تجزیه و سیاستهای حمایت از پوتین (حزب طوفان/اکثریت/راه کارگر/چاه کارگر...)، جنبش اعتراضی ایرانیان خارج از کشور را بگا دادند. ان جی او شدنِ مبارزه و پولی کردن و مزدور شدنِ بخشی از فعالینِ اجتماعی حقوق بشری ها ...(عدالت برای ایران)... طبقه ی کارگر و زحمتکش را هیچکدام نمایندگی نمی کنند در خارج از کشور! برای همین هم محور مقاومتی ها در ایران این تریبون را در دست گرفتند که عدالت و مطالبات کارگران در چهارچوب رژیم. یا در خارج با پتک عدالت و مطالبات کارگری بر سر آزادی طلبی کوباندند. اگر در 57 اینان علیه حجاب اجباری را مطالباتِ زنانِ سلطنت طلب و بازگشت شاه نامیدند و با شعار اتحاد علیه امپریالیسم به نفع رژیم خواباندند اکنون نیز جنبش زن، زندگی و آزادی را جنبشی تهی از مطالبات کارگران/زحمتکشان و لیبرالی و مخملی و امپریالیستی می نامند... دیروز در تظاهرات بجز من هیچ چپی ندیدم! تظاهرات را ملی گرایان و عده ی قلیلی مجاهدین و پشت آنها حزب سبزها کنترل می کردند. سلطنت طلبها بدون پرچم و بصورت فرد بودند. سخنرانان اغلب جوانان دانشجو بودند که تنها سرودی که از حفظ بلد بودند یار دبستانی بود! یک جمعیت 200/300 نفره و فقدانِ چپ و بایکوت چپها این جمعیت جوان را به دامن سلطنت طلبان خواهد راند. البته بچه های کُرد با شامه ی تیزشان در برابر شعار درود بر دمکراسی، درود بر دمکراسی مستقیم را جا انداختند. حضور کُردها مسلمن باعث ارتقا این جمع های جوان و مستقل می شود. ولی باید پرسید چرا کماکان کمونیستها مبارزات آزادی خواهانه و علیه دیکتاتوری را "لیبرال" و بد و مبارزات زنان را فمینیستی و بورژوازی و بد می دانند؟! و بایکوت می کنند؟ این که جنبشِ سبزِ خاتمی/موسوی نیست؟! در خارج چیزی به نام و نمایندگی جنبش کارگری وجود ندارد. بلکه از آن چماقی کرده اند برایِ زدنِ جنبش آزادی طلبی و ضد دیکتاتوری و زنان. در حالی که جمعیت پتانسیلِ شنیدن یا حمایت از مطالبات کارگران/زحمتکشان را دارد و داشتند و نمونه اش تغییر فوری شعار "درود بر دمکراسی" به "درود بر دمکراسی مستقیم" بود؟! اگر احزاب و گروههایی که کارگران ایران را به اصطلاح نمایندگی می کنند بایکوت کنند این جمع ها را، انتظاری نباید داشت که بتدریج از طرف جوانان کنار گذاشته شوند؟ در داخل هم بدلیل سکوت بخش مزدبگیر دولت و کارگران رسمی شرکت نفت الان دیگر کسی انتظار "اعتصابات سراسری کارگران" را ندارد و جمعیت روی تظاهرات و "قیام سراسری و میلیونی" کار می کنند. فعلن شعار اعتصابات سراسریِ کارگری کنار گذاشته شد به برکتِ موش دوانی "کمونیستها" که هیچ نزدیکی ای با جنبش زنان یا جنبش آزادی طلبی ندارند. بلکه مبارزات صنفی و دستمزدی را اهمیت می دهند. مزد بیشتر از حکومت نازی ها هیتلر:) اکنون نیز از رژیم اسلامی:) اگرچه کارگران جوان بیشتر به اعتراضات خیابانی پیوسته اند اما امیدی ندارند که در کارخانه هایشان اعتصاب از کار باشد، بدلیل مطالبه ی آزادی! البته اعتصابات هست با مطالبه ی افزایشِ حقوق! به مواضع زرافشان/مرتضی محیط و بقیه توجه کنیم. حزب طوفان که در کانال تلگرام دارد توهین های علیز (علی علیزاده) مزدور رژیم را علیه تظاهرات صد هزار نفری در برلین را پخش می کند! همان "موشهای" کوری که کمر جنبش علیه حجاب اجباری را در 57 به بهانه ی ضد امپریالیستی شکاندند، باز به بهانه ی اسرائیل و دخالتهای امریکا و خطر جنگ یا تجزیه ی ایران، دوباره پُشت ارتجاع سنگر گرفته اند. که انقلاب زن، زندگی و آزادی، ربطی به پرولتاریا ندارد. آیا پرولتاریا فقط کیر ها هستند؟!

Rosa گفت...

فراخوان خیابانی! «جوانان سراسر کشور» به درخواست کنشگران ساکن تهران، تبریز، لرستان، مریوان، سنندج و با دعوت از تمام شهرهای ایران، از جوانان این مرزوبوم تقاضا می‌کند یکشنبه ۱۵ آبان از ساعت ۱۲ به خیابان آمده و بازاریان و اصناف در حمایت از آنان به اعتصابات بپیوندند. هر روز باید کابوس این رژیم باشه تحریم دیجی کالا و هر شرکت مزدور حکومتی شروع شد به خیایان ها می‌آییم تداوم حضور تو خیابون خیلی مهمه.

مخصوصا برای حمایت از بچه هایی که دارن حکم میگیرن. انتهای خیابان آزادی است دوستان خسته نباشید, ساعت 3 نصف شب فراخوان زدید واسه فردا! راستی یه نکته مهم:؛ برای سالگرد آبان ۹۸ از همین امروز فراخوان بدین، نه یک روز قبلش. چند نکته را لازم دیدم یادآوری کنم ۱-هرکسی با هرموقعیتی برای شما فراخوان یاعملکردی را تعیین کرد بعداز ساعت ۱۶ به هیچ عنوان گوش ندهید کمترین خطر برای شما در #روز و بیشترین شکار درشب ۲-فعلا در شرایطی نیستم که از طرح خیزش محله هافراتر برویم بنابراین این حرکت فرسایشی نکته سوم #ضربات_اقتصادی به سیستم برای نمونه از هجوم در خرید تا طرد کردن یک محصول به یکباره فشار روی مصرف بی رویه همزمان تا تاخیر در پرداخت ها اعتصابات نوسانی قراردادن مواد اشتعال زا داخل کیسه های نازک روی پست های برق و مخابراتی و هر آنچه که به ذهن های باهوش یک ایرانی می رسد را ادامه می دهیم تاروز موعود وفراخوان #رستاخیز_ایرانی ۳-از ۲۰۱۸برایتان بزرگترین راز موفقیت خیزش مردم شیلی را نگاشتم بارها تاکیدکردم #بمب_مدفوع هرمکانی،هرموقعیتی حتی در خانه هایشان مساجد،بر روی ماشین هایشان پرتاب کنید #مهسا_امینی ۴-بادکنک های از رنگ پر کنید ودر بزرگراهها به شعار نویسی روی دیوارها اکتفا نکنید تمام خیابان‌ها بزرگراه ها هر رنگی با سلیقه شما پخش کنید کافیست در بادکنک یا کیسه فریز ریخته و در هنگام رانندگی پرتاب کنید تا حافظه عمومی مردم به نارضایتی ها و تغییرات پیاپی بازیابی شود - اشتعال زا روی پست های برق و مخابرات قرار بدهید اگر توانستید داخل کیسه های نازک قرار داده و بگذارید ۶_در وردیهای ادرات دولتی و مراکز نظامی. یا انتظامی اشغال بریزید مدفوع بریزید یکی از مدرن ترین نوع اعتراضات قراردادن همین زباله ها در مکانی نامتوازن نكته عالي 👌🏼 #مهسا_امینی هر وقت از صبح در خيابان بوديم نتيجه بهتري داشته نمونه كرج و … چي ميگي باوا توي روز صدتا دوربين شناساييت ميكنت تاريكي شب از شناسايي جلوگيري ميكنه اره دقیقا مخصوصا تبریز محله ای رو فراخوان میدن که کل نیروهای تبریز اونجا جمع شدن در کل جوانان محلات یه فراخوان درست حسابی واسه تبریز نداده بقیه شهرها هم خودشون فکر کنن به نظرم از خودشونن مخصوصا الان که هوا زودتر تاریک میشود . اعتراضات بصورت محله محور و فرسایشی ،هزینه کمتری داره و در گذر زمان ریزش از نیروهای سرکوپ بیشتر .بمب کثافت هم عالیه. ضربات نهایی را هم خواهیم زد . یک دلیل خیزشهای شبانه شاغل بودن قشر Y ( نسل پشتیبان و یکی مونده به نسل اخر بالغ یعنی دهه هشتادیهاست ) روزها تا عصر سرکارن و غروبها برمیگردن کف خیابانها . انگار در طول روز فقط دانشجوها و دانش اموزان رو داریم

بنظر شما حدودا چقدر طول میکشه تا این انقلاب به ثمر بشینه ؟

Rosa گفت...

فراخوان 15 آبان برای حضور در خیابان در تهران،لرستان،مریوان و تبریز هست مردم عقب‌نشینی نخواهند کرد لذا از بازاریان و اصناف محترم میخواهیم به اعتصابات بپیوندند و مانع سرکوب و کشتارِ بیشتر شوند کی نوبت قم درمانده بیچاره میشه😭😭😭😭 رشت چی ؟؟؟ رشت هم هست سوم عرفانمونه از کل استان گیلان ساعت ۱۶ میریم سر مزارش تو دربقعه برفشان سیاهکل فراخوان نمی‌خواد دیگه بعد از پنجاه روز. قرار ما هر روز در خیابان. شعارنویسی. اعتصاب. ترکوندن آخوند. جهنم کردن ایران برای آخوندها و عرزشی ها. شعارهای شبانه. هر کاری که میشه انجام داد. هر روز باید حلقه ی محاصره تنگتر بشه تمام شهرها لطفا. فقط این شهرها نیست. همه ملت ایران لحظه لحظه دارن زجر میکشن اگر امکانش هست لطفا تا جایی که میشه از همه‌‌‌ی شهرها دعوت کنید و فراخوان بدید. بخصوص توجه به شهرهای کوچکتر و تشویقشون - که تو دوره‌ی ج.ا هم بهشون کمتر توجه شده - انگیزه بیشتری به ساکنین این شهرها میده و همبستگی همه مردم رو هم بیشتر میکنه. سپاس. فراخوان بدهيد ولى ازمردم عاجزانه تقاضاى شركت نكنيد چون به ج.ا اتو ميديد كه زر بزنن اينا فقط چند نفرن. مردم ايران ازشون "حمايت" بخواين كمتر ميان تو خيابون.ولى فراخوان خودش واضحه .ميان وسط . ديرو زود داره سوخت و سوز نداره. روی این چراغ هایی که به سمت بیلبورد میتابه میشه متن یا طرح رو چسبوند تا وقتی به سمت تابلو میتابه اون متن یا طرح رو نمایش بده https://mobile.twitter.com/Boodimir/status/1589032755379064832 مطمئنین؟ نمیدونم نحوه ی پخش نورش رو، اگه مات کرده باشن، و نور با شکست بیاد فکر نکنم بشه اگر نه که، عالی هرچقدر تعداد بیشتر باشه بیشتر ستون این رژیم شل شده میلرزه آقا من دنبال کننده ندارم. نمیدونم به چه زبونی بگم ترانس های برق و دوربینها با کوکتل آتش بزنید یه روزه همه چی میریزه بهم و همه میان بیرون. با این کار تمام سیستمهای امنیتی و بانکی از کار میوفته. لطفا باز نشر کنید. خرابکاری شرافتمندانه !! کسی که زبون حالیش نمیشه باید ادب بشه. کامیونداری که اعتصاب نمیکنه لاستیکاشو جر بدین که مجبور شه اعتصاب کنه. بازاری که اعتصاب نمیکنه گوشمالی بدین بهش دمه خونش. ازش خرید نکنین. باید چسب بریزن توی قفل های مغازه ها که حداقل اینجوری وارد اعتصابات بشن! دیگه کسی که محترم بوده تاحالا خط خودش رو مشخص کرده از این ممبعداون جیب طرف،اعتصابات مردم درحکم مشتری وتحریم های من وشماو ترس از تخریب اموال وقیمت دلار که بهش خط میده روراست باشیم بعضیا تا آخرعمر برای ما قشرخاکستری هستن که فقط به منافع شخصی توجه دارن وخون وجون مابراشون بی ارزشه جالبه همش می‌نالند مشتری نیست و فروش صفره خب بابا لامصب در مغازه رو ببند. هموطن بازارى، براى فراخوان ١٥ آبان به مردم بپيوند! کف خیابان هر روز تا نابودی نظام دست پر تحریم شرکت ها اعتصاب تا نابودی اقتصاد نظام لطفا به مردم بگو که برای محله ها و منطقه های خودشون کروه های امن اعتراضی داخل تلگرام درست بکنند تا بتونن باهم هماهنگ تر و متحد تر عمل کنند . با اکانت ناشناس عضو بشوند . بایکوت خبری بلوچستان همچنان ادامه دارد یکی از دلایل شلیک گلوله جنگی در این منطقه پروموت نکردن خبرهای این مردمه لطفااااااااااااااااااااااا به آنها بپردازید #مهسا_امینی دیگه پول تو جیب قاتلا نمیریزیم. میهن رو به خاک مالیدیم، حالا نوبت دیجی کالاعه! دوروز نگذشت از افزایش حقوق نیروی سرکوبگر که با افزایش قیمت #دلار جبرانش کردن! تاوانشو مردم و خانواده خود نیروی سرکوب داد!

قیمت های الان تاثیر دلار ۲۶ تومنیست تا سه ماه آینده تاثیر دلار ۳۶ تومنی رو میبینید! #مهسا_امینی

Rosa گفت...

امسال سال خونه، سیدعلی سرنگونه!» 'غرب #تهران، ۴ آبان' #مهسا_امینی https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1589032436704645120?cxt=HHwWgMDU5aClsI0sAAAA «دیکتاتور سپاهی، داعش ما شمایی!» 'تجمع ایرانیان در #تفلیس پایتخت #گرجستان، ۵ نوامبر' #مهسا_امینی https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1588965998136557568?cxt=HHwWgIDU8YKKko0sAAAA این ایمیل‌های هک شده رو بگردید اندازه ده سال مزدور پیدا می‌کنید طرف تو شهرکرد شاعره اینور مزدور ایناست. وسعت کاظمیان دهکردی شاعر(ترهو) https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588822258789011456 فکر می‌کنید اینا چطور هک میشن؟ روی یه هارد اکسترنال سرور دادستانی کل کشور رو بکاپ گرفتن دادن دست یه بسیجی جلبک https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588831204891320320 اینم تمام سالنداران کرمانشاه رو فروخته احتمال زیاد خودش سالن داره از رو اسم جیمیل شاید بشه پیداش کرد. هانا(حنا) خلیفه https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588928306807996417 اصلا این از اسمش معلومه از اون فاطمه‌ سلطاناس.. پروین انظاری چراغ تپه https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588824672153792513?cxt=HHwWgsDToeLn0YwsAAAA این بچه بسیجی خایه‌مالم درخواست همکاری کرده برای آدم فروشی، برسه دست بچه‌های ساری یه کتکی بهش بزنن. https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588807262436749313?cxt=HHwWgsDT4bHyyYwsAAAA مقاومت کسب و کارهای ایرانی درمقابل حکومت برای افشای اطلاعات کاربرانشون واقعا ستودنیه، دادستانی اسم بخواد طرفو با سر میارن مثل همین شرکت خار...ه زرین پال https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588795929397952512?cxt=HHwWgIDQhdzexIwsAAAA دادستانی نامه زده به سایت وین ثبت که اطلاعات مدیران شرکت صنعتی ماموت و ۲۳ شرکت تابعه افشا نشه اونموقع بایدن جاک... اینا رو از تحریم خارج کرده. https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588792821104115712?cxt=HHwWgIDQueWpw4wsAAAA دولت آمریکا مجتمع صنعتی ماموت در ایران را از لیست تحریم شدگان خارج کرد. https://mobile.twitter.com/bbckalbasi/status/1446485476584611841 علی عبادی کدوم بدبختیه که دادستانی از ویرگول درخواست اطلاعاتشو کرده؟ https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588790503457574912?cxt=HHwWgMDS0fGiwowsAAAA #مریوان زنان و مردان مریوان دست در دست هم بە خیابانها آمدەاند با دست خالی سرکوبگران تا دندان مسلح را فراری دادەاند. یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه ١۴٠١ https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1589192441818906624?cxt=HHwWgIDQ5eOG-Y0sAAAA

ما در ایران اقلیت مذهبی وقومی نداریم ما یک ملت بزرگ داریم متشکل از اقوام و مذهبها ملت بزرگ ایران

Rosa گفت...

امسال سال خونه، سیدعلی سرنگونه!» 'غرب #تهران، ۴ آبان' #مهسا_امینی https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1589032436704645120?cxt=HHwWgMDU5aClsI0sAAAA «دیکتاتور سپاهی، داعش ما شمایی!» 'تجمع ایرانیان در #تفلیس پایتخت #گرجستان، ۵ نوامبر' #مهسا_امینی https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1588965998136557568?cxt=HHwWgIDU8YKKko0sAAAA این ایمیل‌های هک شده رو بگردید اندازه ده سال مزدور پیدا می‌کنید طرف تو شهرکرد شاعره اینور مزدور ایناست. وسعت کاظمیان دهکردی شاعر(ترهو) https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588822258789011456 فکر می‌کنید اینا چطور هک میشن؟ روی یه هارد اکسترنال سرور دادستانی کل کشور رو بکاپ گرفتن دادن دست یه بسیجی جلبک https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588831204891320320 اینم تمام سالنداران کرمانشاه رو فروخته احتمال زیاد خودش سالن داره از رو اسم جیمیل شاید بشه پیداش کرد. هانا(حنا) خلیفه https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588928306807996417 اصلا این از اسمش معلومه از اون فاطمه‌ سلطاناس.. پروین انظاری چراغ تپه https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588824672153792513?cxt=HHwWgsDToeLn0YwsAAAA این بچه بسیجی خایه‌مالم درخواست همکاری کرده برای آدم فروشی، برسه دست بچه‌های ساری یه کتکی بهش بزنن. https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588807262436749313?cxt=HHwWgsDT4bHyyYwsAAAA مقاومت کسب و کارهای ایرانی درمقابل حکومت برای افشای اطلاعات کاربرانشون واقعا ستودنیه، دادستانی اسم بخواد طرفو با سر میارن مثل همین شرکت خار...ه زرین پال https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588795929397952512?cxt=HHwWgIDQhdzexIwsAAAA دادستانی نامه زده به سایت وین ثبت که اطلاعات مدیران شرکت صنعتی ماموت و ۲۳ شرکت تابعه افشا نشه اونموقع بایدن جاک... اینا رو از تحریم خارج کرده. https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588792821104115712?cxt=HHwWgIDQueWpw4wsAAAA دولت آمریکا مجتمع صنعتی ماموت در ایران را از لیست تحریم شدگان خارج کرد. https://mobile.twitter.com/bbckalbasi/status/1446485476584611841 علی عبادی کدوم بدبختیه که دادستانی از ویرگول درخواست اطلاعاتشو کرده؟ https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588790503457574912?cxt=HHwWgMDS0fGiwowsAAAA #مریوان زنان و مردان مریوان دست در دست هم بە خیابانها آمدەاند با دست خالی سرکوبگران تا دندان مسلح را فراری دادەاند. یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه ١۴٠١ https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1589192441818906624?cxt=HHwWgIDQ5eOG-Y0sAAAA


ما در ایران اقلیت مذهبی وقومی نداریم ما یک ملت بزرگ داریم متشکل از اقوام و مذهبها ملت بزرگ ایران

Rosa گفت...

«امسال سال خونه، سیدعلی سرنگونه!» 'غرب #تهران، ۴ آبان' #مهسا_امینی https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1589032436704645120?cxt=HHwWgMDU5aClsI0sAAAA «دیکتاتور سپاهی، داعش ما شمایی!» 'تجمع ایرانیان در #تفلیس پایتخت #گرجستان، ۵ نوامبر' #مهسا_امینی https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1588965998136557568?cxt=HHwWgIDU8YKKko0sAAAA #مریوان زنان و مردان مریوان دست در دست هم بە خیابانها آمدەاند با دست خالی سرکوبگران تا دندان مسلح را فراری دادەاند. یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه ١۴٠١ https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1589192441818906624?cxt=HHwWgIDQ5eOG-Y0sAAAA

ما در ایران اقلیت مذهبی وقومی نداریم ما یک ملت بزرگ داریم متشکل از اقوام و مذهبها ملت بزرگ ایران

Rosa گفت...

این ایمیل‌های هک شده رو بگردید اندازه ده سال مزدور پیدا می‌کنید طرف تو شهرکرد شاعره اینور مزدور ایناست. وسعت کاظمیان دهکردی شاعر(ترهو) https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588822258789011456 فکر می‌کنید اینا چطور هک میشن؟ روی یه هارد اکسترنال سرور دادستانی کل کشور رو بکاپ گرفتن دادن دست یه بسیجی جلبک https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588831204891320320 اینم تمام سالنداران کرمانشاه رو فروخته احتمال زیاد خودش سالن داره از رو اسم جیمیل شاید بشه پیداش کرد. هانا(حنا) خلیفه https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588928306807996417 اصلا این از اسمش معلومه از اون فاطمه‌ سلطاناس.. پروین انظاری چراغ تپه https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588824672153792513?cxt=HHwWgsDToeLn0YwsAAAA این بچه بسیجی خایه‌مالم درخواست همکاری کرده برای آدم فروشی، برسه دست بچه‌های ساری یه کتکی بهش بزنن. https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588807262436749313?cxt=HHwWgsDT4bHyyYwsAAAA مقاومت کسب و کارهای ایرانی درمقابل حکومت برای افشای اطلاعات کاربرانشون واقعا ستودنیه، دادستانی اسم بخواد طرفو با سر میارن مثل همین شرکت خار...ه زرین پال https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588795929397952512?cxt=HHwWgIDQhdzexIwsAAAA دادستانی نامه زده به سایت وین ثبت که اطلاعات مدیران شرکت صنعتی ماموت و ۲۳ شرکت تابعه افشا نشه اونموقع بایدن جاک... اینا رو از تحریم خارج کرده. https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588792821104115712?cxt=HHwWgIDQueWpw4wsAAAA دولت آمریکا مجتمع صنعتی ماموت در ایران را از لیست تحریم شدگان خارج کرد. https://mobile.twitter.com/bbckalbasi/status/1446485476584611841 علی عبادی کدوم بدبختیه که دادستانی از ویرگول درخواست اطلاعاتشو کرده؟ https://mobile.twitter.com/Mohsennam5/status/1588790503457574912?cxt=HHwWgMDS0fGiwowsAAAA

Rosa گفت...

#شهریار اعتراض‌ دانش آموزان مدرسه دخترانه‌ شهریار‌. این جنبش را سر بازایستادن نیست... یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه ١۴٠١ #مهسا_امینی https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1589187239900508165?cxt=HHwWisDTvf7X9o0sAAAA #مریوان خشم انقلابی مردم مریوان به دنبال قتل حکومتی نسرین قادری بار دیگر شعله ور شد. همزمان با خاکسپاری پیکر نسرین قادری با تدابیر شدید امنیتی و فشار اطلاعات سپاە و بدون حضور مردم درمریوان، مردم خشمگین به خیابان آمده‌اند و خیابان‌ها را به تسخیر خود در آورده‌اند. https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1589182532867981312?cxt=HHwWgIDQrYDG9I0sAAAA شروع اعتراضات مردمی انقلابی مریوان و تسخیر خیابان‌های شهر توسط جوانان آزادیخواه در پی کشته شدن نسرین قادری دانشجوی مریوانی توسط نیروهای سرکوبگر و امنیتی در تهران. یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه ١۴٠١ https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1589169763854340096?cxt=HHwWgMCi5d_e7o0sAAAA پیکر نسرین قادری تحت فشار نیروهای امنیتی بدون حضور مردم در مریوان به خاک سپرده شد. روز جمعە، ١٣ آبان‌ماە، نسرین قادری اهل مریوان درپی ضربات باتوم سرکوبگران حکومتی در تهران جان باخت. یک‌شنبه ١۵ آبان‌ماه ١۴٠١ #مریوان دختران دانش آموز یک مدرسە رو به تسخیر خود در آوردند یکشنبه ١٥ آبــــــــان ماه https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1589180640691630080?cxt=HHwWgMDRxe7X840sAAAA خیابان مردوخ مریوان در دست جوانان و مردم انقلابی می‌باشد مردم با نیروهای سرکوبگر رژیم درگیر شدەاند. https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1589172743840608256?cxt=HHwWgMDRtZqM8I0sAAAA https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1589172551262998528?cxt=HHwWgMCozf-A8I0sAAAA میدان نوروز شهر مریوان در تسخیر انقلابیون شهر می‌باشد. https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1589175729522364416?cxt=HHwWgMDSvf-58Y0sAAAA پیام رامتین فاتحی فرزند رامین فاتحی که ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ بر اثر شکنجه نیروهای امنیتی در بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج جانباخت. "رامین فاتحی" به همراه برادرش "وریا فاتحی" در روز ٢١ مهرماه و خواهر آنها "رادا فاتحی" در تاریخ ٢٢ مهرماه توسط نیروهای امنیتی رژیم بازداشت شده بودند. https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1589026945798672384?cxt=HHwWgMDUrdLlrY0sAAAA #خاش یک روز پس از جمعه خونین خاش، کسبه و مغازه داران این شهر در اعتراض به کشتار وحشیانه قیام کنندگان بلوچ توسط نیروهای سرکوب جمهوری اسلامی، دست به اعتصاب سراسری زدند. یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه ١۴٠١ https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1589175383370653697?cxt=HHwWgoDTueyl8Y0sAAAA

Rosa گفت...

#مریوان شهر مریوان در دست جوانان و مردم انقلابی می‌باشد. این جنبش را سر بازایستادن نیست... یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه ١۴٠١ https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1589195444902821889?cxt=HHwWgoDQwcq1-o0sAAAA ایرنا، خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی اعلام کرد صبح یکشنبه افراد ناشناسی به سمت خودروی شخصی سرپرست اداره گاز شهرستان شادگان شلیک کردند اما علیرغم شلیک ده گلوله، آسیبی به او نرسیده است همین که خودتون و خیس کردین خوبه احتمالا بوی عنی که از سمت فرودگاه عمام خمینی میومده رو می‌داده، مردم از روی خیرخواهی خواستن از بوی گوه راحتش کنن :))) گروه جوانان محلات ایلام فراخوانی را برای برگزاری تجمع در خیابان‌های این استان در روز یکشنبه ساعت ۱۷ صادر و اعلام کرد این تجمع‌ها تا «سرنگونی رژیم کودک‌کش» برگزار خواهد شد بر اساس ویدیوهای رسیده به ایران اینترنشنال، پیکرنسرین(ئه سرین)قادری با حضور گسترده نیروهای امنیتی در مریوان به خاک سپرده شد سازمان حقوق بشری هه‌نگاو از فشار بر خانواده نسرین (ئه سرین) قادری در مریوان خبر داد که در تهران بر اثر ضربات باتوم به کما رفته بود و روز شنبه جان باخته است درگیری بین مردم و نیروهای امنیتی در چند نقطه مریوان ادامه دارد و صدای ممتد تیراندازی از سوی ماموران امنیتی شنیده می‌شود مردم در مریوان چند خیابان را مسدود کرده و در مقابل نیروهای امنیتی مقاومت می‌کنند مردم در مریوان شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر دیکتاتور» سر می‌دهند نیروهای امنیتی به سمت مردم در مریوان شلیک می‌کنند مردم در مریوان تجمع کرده و چند خیابان را مسدود کردند بر اساس ویدیوی رسیده به ایران اینترنشنال، گروهی از معترضان در منطقه غفور سنندج شامگاه شنبه به خیابان آمدند و آتش روشن کردند نگین معترضان بگین انقلابیون #مهسا_امینی ای جانم سنندج، این مردم غیور و خستگی ناپذیر چقد عالی . تهران ک فقط منتظرن چهلم یکی دیگ شه اون موقه اعتراص کنن😊

محمدحسین همت‌پور، فعال دانشجویی سابق دانشگاه امیرکبیر، صبح یکشنبه با یورش ماموران امنیتی به خانه‌اش و بدون ارائه حکم بازداشت شد دانشجویان دانشکده ریاضی دانشگاه بهشتی در اعتراض به ربوده شدن پارسا شجاع الدین، دانشجوی این دانشگاه، تحصن کرده و شعار «دانشجوی زندانی آزاد باید گردد» سر دادند هدف بعد از میهن فروشگاه های زنجیره ای مثل کوروش و جانبو و هفت و... تحریم میکنیم کمر ۳پاه بشکنه به زودی همزمان با اعتراضات خیابانی #میدان_میلیونی در آزادی #مهسا_امینی

Rosa گفت...

#سروناز_احمدی و #کامیار_فکور امروز یکشنبه ۱۵ آبان در مقابل درب منزل خود بازداشت شدند. #مهسا_امینی #میلاد_آرمون ایستاده با چشمانی بسته چند بازجو خبرنگار محاصره‌اش کرده‌اند و همه با هم میپرسند قبول داری بسیجی را با چاقو زدی پسر جوان در حالیکه سر درگم است چند بار تکرار میکند من اصلا چاقو نداشتم و آنها باز وقیحانه حرفشان را تکرار میکنند. در آخر افسری که آنجا است با دست عقب میراندش و میگوید خودش است و گناهکار است. #سامان_صیدی معروف به #سامان_یاسین با چشمانی گرد شده در حالیکه رو به قاضی اعدام صلواتی میگوید من فقط یک شب سابقه بازداشت دارم میشنود که قاضی با وقاحت میگوید یازده مورد جرایم رایانه‌ای ثبت شده و ردیفی از جرایم رایانه‌ای ثبت شده و ردیفی از حمله با چاقو را به نام او برایش ردیف میکند و ما با دوربین صدا چهره متحیر سامان صیدی را میبینیم که قدرتی برای دفاع از خودش ندارد. این جلادها دیگر دیگر خنجر را از رو بسته‌اند دیگر اصراری ندارند پشت درهای بسته با شکنجه از جوانانمان اعتراف جاری بگیرند می آوردند جلو دوربین و وقیحانه با اتهامی که حکم اعدام دارد متهمش میکنند. ما راهی بجز سرنگونی این جنایتکاان، برای نجات جان خودمان جوانانمان و آیندگان نداریم باید از هر ابزاری برای به زیر کشیدنش استفاده کنیم. احتمالا با کودنی بالفطره فکر میکنن این‌بارهم با ایجاد فضای و ترس و ارعاب نجات پیدا ‌کنن. ولی هرچه مشاهدات شخصی و آنچه در فضای مجازی‌ست فقط خشم فزاینده،‌ هوا پر از بوی طوفان بهاریست باید یه تیم تشکیل بشه برا این صلواتی بی ناموس #مهسا_امینی این همون پلیسی نیس که تا خایه های نجفی(همون که زنشو کشته بود) خم شده بود؟ خود دیوسشه همونه؟!!! آره انگار https://mobile.twitter.com/fariba312/status/1588821736803340288?cxt=HHwWgMComfS80IwsAAAA

وقتی می گویند حکومت حکومت های توتالیتر در تمامی بخش های زندگی شهروندان نظارت دستوری و عملی دارد یعنی همین! به قول #نوید_افکاری برای طناب دارشان به دنبال یک گردن میگردنند #مهسا_امینی

Rosa گفت...

«ژینا گیان تۆ نامری ناوت دەبێته ڕه مز

ژینا گیان چه زنده ای همه جا روئیده ای»

https://www.nawext.com/fa/post/view/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%98%DB%8C%D9%86%D8%A7-%D9%88-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86

جنبش کنونی ویژگی­های منحصربفردی دارد: حضور زنان در صف اول جنبش، شروع جنبش از پیرامونِ ایران، تکثیر و گسترش سریع و سراسری آن در مرکز و بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ، پیوند خوردن مسئله­ی جنسیت و ملت­های تحت ستم با همدیگر در قالب سیاست مردمی، سیاسی شدن جوانان دهه­ی هشتاد و طرح شعارهای صریح برای گذار از وضع موجود و حاکمیت کنونی از این جمله اند. ویژگی­هایی که می­توانند موجبات یک وضعیت دمکراتیک را برای جامعه در آینده فراهم کند. اما از آنجاییکه امر اجتماعی یک خصلت باز دارد اشکال مفصل­بندی ستیز اجتماعی نیز از پیش تعیین شده نیست بلکه نتیجه­ی یک مبارزه هژمونیک خواهد بود. از این رو تا زمانیکه یک جنبش در حرکت است و توان استمرار دارد امکان تغییر مسیر یا غلبه­ی عنصریا عناصر ارتجاعی بر دیگر عناصر رهایی بخش آن و به حاشیه رفتن برخی اهداف دمکراتیک آن نیز وجود دارد. همچنان که امکان تقویت سویه­های دمکراتیک و رهایی بخش آن نیز وجود دارد و این در نسبت با عوامل مختلفی است که یکی از آن­ها نقدها و جدل­های درون جنبش است....

Rosa گفت...

ناشناس گفت...

اعتراف علنی وزیر امور خارجه ایران که آمریکا پیام فرستاده که ما قصد تغییر رژیم ایران را نداریم،!!

ما همیشه گفتم و برای تأیید چند روز پیش
هم در همین ارشیو رزا نوشیم اگر اروپا و امریکا دست از حمایت رژیم بردارد رژیم ب خیلی وقت پیش بدست مردم سرنگون میشد، این بعد از سرنگونی رژیم چه اتفاقی پیش خواهد آمد ما ب یقین نمی‌توانیم بگیم چه می شود ولی اعتراف میکنیم با تعویض دولتها ب معني انقلاب ب نفع کارگران و زحمتکشان نیست،

با تعویض دولتها ب معني انقلاب ب نفع کارگران و زحمتکشان نیست،

رزا: اینکه امریکا و اروپا بخصوص آلمان و فرانسه سالها از رژیم حمایت کردند، بخشی هم بدلیل خیانتِ ایرانیانِ خارج از کشور بود و هست! لابی های رژیم نایاکی ها و "کمونیستهایِ" خائنی که به بهانه ی خطر جنگ/تجزیه و سیاستهای حمایت از پوتین (حزب طوفان/اکثریت/راه کارگر/چاه کارگر...)، جنبش اعتراضی ایرانیان خارج از کشور را بگا دادند. ان جی او شدنِ مبارزه و پولی کردن و مزدور شدنِ بخشی از فعالینِ اجتماعی حقوق بشری ها ...(عدالت برای ایران)... طبقه ی کارگر و زحمتکش را هیچکدام نمایندگی نمی کنند در خارج از کشور!
برای همین هم محور مقاومتی ها در ایران این تریبون را در دست گرفتند که عدالت و مطالبات کارگران در چهارچوب رژیم. یا در خارج با پتک عدالت و مطالبات کارگری بر سر آزادی طلبی کوباندند.
اگر در 57 اینان علیه حجاب اجباری را مطالباتِ زنانِ سلطنت طلب و بازگشت شاه نامیدند و با شعار اتحاد علیه امپریالیسم به نفع رژیم خواباندند اکنون نیز جنبش زن، زندگی و آزادی را جنبشی تهی از مطالبات کارگران/زحمتکشان و لیبرالی و مخملی و امپریالیستی می نامند...

دیروز در تظاهرات بجز من هیچ چپی ندیدم!
تظاهرات را ملی گرایان و عده ی قلیلی مجاهدین و پشت آنها حزب سبزها کنترل می کردند. سلطنت طلبها بدون پرچم و بصورت فرد بودند. سخنرانان اغلب جوانان دانشجو بودند که تنها سرودی که از حفظ بلد بودند یار دبستانی بود! یک جمعیت 200/300 نفره و فقدانِ چپ و بایکوت چپها این جمعیت جوان را به دامن سلطنت طلبان خواهد راند.
البته بچه های کُرد با شامه ی تیزشان در برابر شعار درود بر دمکراسی، درود بر دمکراسی مستقیم را جا انداختند.
حضور کُردها مسلمن باعث ارتقا این جمع های جوان و مستقل می شود. ولی باید پرسید چرا کماکان کمونیستها مبارزات آزادی خواهانه و علیه دیکتاتوری را "لیبرال" و بد و مبارزات زنان را فمینیستی و بورژوازی و بد می دانند؟! و بایکوت می کنند؟
این که جنبشِ سبزِ خاتمی/موسوی نیست؟!

در خارج چیزی به نام و نمایندگی جنبش کارگری وجود ندارد. بلکه از آن چماقی کرده اند برایِ زدنِ جنبش آزادی طلبی و ضد دیکتاتوری و زنان. در حالی که جمعیت پتانسیلِ شنیدن یا حمایت از مطالبات کارگران/زحمتکشان را دارد و داشتند و نمونه اش تغییر فوری شعار "درود بر دمکراسی" به "درود بر دمکراسی مستقیم" بود؟!
اگر احزاب و گروههایی که کارگران ایران را به اصطلاح نمایندگی می کنند بایکوت کنند این جمع ها را، انتظاری نباید داشت که بتدریج از طرف جوانان کنار گذاشته شوند؟
در داخل هم بدلیل سکوت بخش مزدبگیر دولت و کارگران رسمی شرکت نفت الان دیگر کسی انتظار "اعتصابات سراسری کارگران" را ندارد و جمعیت روی تظاهرات و "قیام سراسری و میلیونی" کار می کنند.
فعلن شعار اعتصابات سراسریِ کارگری کنار گذاشته شد به برکتِ موش دوانی "کمونیستها" که هیچ نزدیکی ای با جنبش زنان یا جنبش آزادی طلبی ندارند. بلکه مبارزات صنفی و دستمزدی را اهمیت می دهند.
مزد بیشتر از حکومت نازی ها هیتلر:)
اکنون نیز از رژیم اسلامی:)
اگرچه کارگران جوان بیشتر به اعتراضات خیابانی پیوسته اند اما امیدی ندارند که در کارخانه هایشان اعتصاب از کار باشد، بدلیل مطالبه ی آزادی! البته اعتصابات هست با مطالبه ی افزایشِ حقوق!
به مواضع زرافشان/مرتضی محیط و بقیه توجه کنیم. حزب طوفان که در کانال تلگرام دارد توهین های علیز (علی علیزاده) مزدور رژیم را علیه تظاهرات صد هزار نفری در برلین را پخش می کند!
همان "موشهای" کوری که کمر جنبش علیه حجاب اجباری را در 57 به بهانه ی ضد امپریالیستی شکاندند، باز به بهانه ی اسرائیل و دخالتهای امریکا و خطر جنگ یا تجزیه ی ایران، دوباره پُشت ارتجاع سنگر گرفته اند. که انقلاب زن، زندگی و آزادی، ربطی به پرولتاریا ندارد.

آیا پرولتاریا فقط کیر ها هستند؟!

Rosa گفت...

#دیجی_کالا رو تحریم میکنیم

نشانه های قدرت اتحاد رو مشاهده کنید

https://mobile.twitter.com/OutFarsi/status/1589231183061078016?cxt=HHwWgMCixejVio4sAAAA

چند روز پیش پیام داد: قسطی بیایید جنس،ببرید

حتی به یه روزم نکشید������
مدیر دیجی کالا یک هفته بعد:
نه میلیون نفر دارن نون میخورن اینجا


مهممممم��گول نخوریدد��
ترفند و شعار جدید سایبریا:
پولاتون رو به دلار تبدیل نکنید ، بوی خون میده!!

اتفاقا چیزی که به اعتصابات کمک میکنه تبدیل ریال به دلار هست و این اتفاق آخرین ضربه به بدنه ی پوسیده ی ج.ا است

دقیقا منم همین عقیده رو دارم یا باید دلار بشه یاطلا

من اتفاقا میخواستم این کارو بکنم و پولای بانکم رو طلا بگیرم.. ولی چندنفر گفتن این کارو نکن. خودم مطمعن نیستم هنوز

احمقی؟پول رو به ریال میخوای نگه داری؟امسال ۲۸۰ هزار میلیارد زیر بودجه شونن باید عین سگ پول چاپ کنن ارزش پول همینجوری رسیده به دلاری ۴۰۰۰۰ دیگه فکر کن وقتی بودجه امسال بسته بشه چی به سر این پول میاد دیگه پولی ک الان باهاش میشه طلا خرید رو باهاش میشه عن خرید فقط

پرستوهای حکومتی

https://mobile.twitter.com/Shahinlooo/status/1588503772812447746

چی شد اینها حجابشون مشکلی نداره کثافتها ����✊��✌

فرمان ملی
بازار بزرگ تهران (و سایر شهرها) نیاز به برق ندارد!
باید ضربتی، بیش از ۱۰۰ گروه ۲ و ۳ نفره #باشگاه_چرچیل این #خرابکاری_شرافتمندانه را شبانه‌روزی شناسایی، طراحی، تمرین و عملیاتی کنند.
#مهسا_امینی
��اطلاع رسانی فوری-گسترده��

اینا مثلن توی اتوبوس قایم شدن گروها در جریان باشن ک توی کیدون کوثر با خط 95واستادن
#مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Metanoia1999/status/1589194305637298176

پیش از خیابان باید «باشگاه‌های چرچیل» شکل بگیرند. #باشگاه_چرچیل گروهی سه تا پنج نفره است که عملیات خرابکاری کوچکی را بدون هماهنگی با هیچ مرجع دیگری، طراحی، هدف‌گذاری و اجرا می‌کند.
این باشگاه‌ها توان عملیاتیِ نیروهای امنیتی را تلف می‌کنند.

https://mobile.twitter.com/ajibzade/status/1525342312708063234

یک گروه نوجوان دانمارکی در دوران اشغال دانمارک به وسیلهٔ آلمان نازی به اقدامات خرابکارانه دست می‌زدند و سرویس اطلاعاتی آلمان را مدت‌ها درگیر خود کرده بودند، چون انتظار داشتند یک سرویس اطلاعاتی دیگر پشت ماجرا باشد.
آنها نام خودشان را #باشگاه_چرچیل گذاشتند.
فیلمی دانمارکی با نام “پسران سَنکت پِتری“ در رابطه با این گروه ساخته شده.

با باشگاه پوتین از روشون رد میشن

باشگاه پوتین پوشالی و مزدورند و از ترس جانشان در اولین برخورد فرار خواهند کرد.تاوقتی مردم پراکنده باشتد اونها کفتارند ولی وقتی این ایده ها اجرا بشوند موش هم نیستند.

تصور کنید یه گروهی باشه کارش فقط پنچر کردن ماشین های سرکوب گرا باشه

بهترین کار الان خراب کردن دوربینهای ترافیکی در سطح شهره هرکی در محل خودش ، جایگزین کردنشون آسون نیست

هرکی میاد بیرون چهارتا تخم مرغ بیاره با خودش بزنی به شیشه ماشین های یگان ویژه یا سپر نیروها عملا جلودیدشون را از دست میدن و از رده خارج میشن

مدتهاست که میگم با الگوی سریال ارتش سری که رژیم فقط یکبار پخشش کرد
ما باید علیه رژیم اشغالگر ایران تشکیل گروه بدیم و به منافع رژیم و طرفدارانش ضربه بزنیم

فقط تخریب جوابه.. آخر سر همه به این نتیجه میرسید..
تجمع کردن
بانک کنارشونه
ولی اجازه میدن رژیم دوباره کاسبی کنه و

Rosa گفت...



که گفته بودید ابرآروان ربطی به کمیته فیلترینگ نداره؟
اتاق خواب این یکی هم که روی طناب پهن شد.

https://mobile.twitter.com/msuleymani_/status/1589210538000543744

https://mobile.twitter.com/Alighazizade/status/1589208726673666048/photo/1

خب این سند سند که میگنو چرا نشون نمیدن؟؟!
چشمتو وا کنی میبینی
که در اون صورت منم حرفی ندارم چون برداشت هر آدم از این موضوع به اندازه سود شخصیش از ماجرا و البته شعورشه ولی نظر شخصی خودم اینه که همراهی کردن از روی اجبار با دم تکون دادن و ابراز خودشیرینی خیلی فرق داره اینکه بهت بگن چک بزن و تو چک و لگد بزنی از رو اجبار نیست از خودشیرینیه

اگه انقدر پیگیر نیستی که مدارکی که همه جا پخش شده رو پیدا کنی نباید انقدرم پیگیر باشی که الکی منشن بدی به دیگران ولی پیشفرض رو میزارم رو این که مدارک رو دیدی و نمیخوای قبول کنی کاری که ابر آروان کرده بی شرفیه

فیلتر کردن خیلی کار خوبیه خیلی کشورها مثل چین مثل امارات انجام میدن که نرم افزارهای فاضلابی مثل اینستاگرام روان و شناخت افراد کشورشون را به لجن نکشند

فاضلاب ذهنیتیه که با اخبار صداسیما شکل گرفته شده باشه نه اینترنت آزاد که باعث رسوا شدن احمقایی مثل تو شده برو گمشو دیگه وقتتو ندارم، با همون توییت قبلیت نشون دادی چقدر در برابر فهمیدن واکسینه شدی

دهن به دهن اینا نزار فقط بلاک، ما اعصابمون خورد میشه که روحیه ی جهاد این پلاستیکیای مجازی ارضا بشه
بزار تو حسرت بمونن...

برو تو پیج انیناموس کامل بشین نگاه کن همه چیر

ناشناس گفت...

عزت الله ضرغامی دیروز و امروز!!

ایشان زمان شاه مثل خیلی از مزدوران دیگر رژیم بعد از قیام ب نوایی رسیدند و از جنوب شهر تهران ب بالای شهر تهران با رنت های نفتی باد آورده دیگر همکاران بازجو میگوید با یکی از همکاران بازجو خود داشته صحبت میکرده، در واقع او می‌گوید با یکی سر بازجوهای اوین صحبت میکرده، و او می‌گوید من کلی بازجویی داشتم ولی دهه هشتاد را من چه خواسته‌ی دارد اصلا متوجه نیستم،نه انها مارا درک می‌کنند و نه من انها،را در واقع خود اغا عزت این باز جو خودش است که مقاوت دهه هشتاد ها را توضیح می‌دهد؛
این ادمهای مزدور بازجو گویا در ایران زندگی نمیکنه، و نمی‌فهمه که دهه هادی ها چه می‌خواهد، البته رهبر الدنگ بی سوادش هم این چنین درک دارد،!!
رزا جان در خاتمه میخواهم بگم چرا بازجوها دارند علنی میشوند انها چه می‌خواهند!
این مصاحبه در سایت دولتی تیک تاک اگر اشتباه نکنم

ناشناس گفت...

خبرگذاری تیک!!

او می‌گوید نمیتوان با دهه هشتاد ها در
ز ندان اوین و جای دیگر نمی‌توان مقابله کرد،

ناشناس گفت...

این جماعت اصلا از تخم ترکه های موتلفه و فداییان اسلام هستن، که بقول صفر قهرمانی که ۳۲ سال در زندان های زمان شاه بود که با قیام توده‌های ضد سلطنت ازاد شد!!
او می‌گوید، بعد از شکست امریکا و پاریس در ویتنام موتلفه و تازه مسلمان ها سپاس گویان از زندان رژیم ازاد تا همراه شاه مبارزات ضد کمونیست خود را ادامه بدهند،
در واقع خود شاه و قدرتهای بزرگ این اخوندها را بوجود اوردند،
چون زمان شاه فقط روحانی اجازه انتقاد از شاه را داشتن،
این تخم ترکه های رژیم از هیچی ب این صندلیها تیکه کردند و تا آخرین لحظه ب کشتار ادامه خواهند داد چون میدانند، که بعد از سرنگونی رژیم چه بلایی سر این ها خواهد آمد!!

Rosa گفت...


Zahedan

Nov 6—Zahedan, SE #Iran
The local protesters and high school students chant "Death to the dictator!" against regime dictator Ali Khamenei.
Similar protests are reported today by high school students in the cities of Karaj, Shahriar & Bukan.

ما تو رشت ریدیم تو حجاب

https://mobile.twitter.com/wintttttttttter/status/1588987476013875200

ما که قبلا با شلوارک میومدیم که میگفتن زشته 😅😅
اون واسه آقایون بود :))
تا باشه از این ریدنا😂✌🏻
شلوارک چیه یه زمان شلوار برمودا مد شده بود اسلام داشت به آخر میرسید

دیجی کالا رسما اعلام کرد گوه خوردم ولی دیگه فایده نداره

https://mobile.twitter.com/OutFarsi/status/1589283718791049217/photo/1

انقد تحریمو ادامه میدیم تا پاره بشن ✌🏻
دوستان من نتم یاری نمیده عکسا لود بشن
واسم توصیفش کنید .
میگه اینکه گفتن ۶۰ درصدمون مال سپاه دورغه ولی گوه خورده
راست میگه 60 درصد نیست
.
.
.
100 درصدش مال سپاهه

گهه زیادی خورده و تماااام✌🏼✌🏼✌🏼

هیچ شرکت و بیزنسی بدون سهام دولتی نمیتونه اینقدر بزرگ شه و اینقدر گسترش پیدا کنه. خر خودتی!! سالها رقیباتونو با رانت و کثافت کردین زیر فرش و تازوندین!!

سهام ذهتی چی ؟ شما سرورهات تحت کنترل سپاخه پاسدارانه وگرنه اجازه فعالیست در همچین گسترده ای نمیدادن تمام فعالست مجازی زیر نظر شپاست و اگر منافع اونا به هرشکلی تامین نشه سرور شما رو قفل میکردن پس برای ما تفت نده

توی گوهی که داشته میخورده رسما غلت زد با نوشتن این توییت 🤣🤣🤣

ناشناس گفت...

با درودهای فراوان!!
لیلا حسین زاده زندانی در عادل اباد شیراز،
و مسوولیت قبلی صنفی دانشگاه تهران!!

درود ب شرفت وقتی با خانواده ملاقات داشته‌ بدون روسری و بدون حجاب ب ملاقات رفت وب خانواده گفت مبارزه در زندان و بیرون هیچ فرقی ندارد، در دو جبهه باید مبارزه کرد
در صحن برای جبران معاش در زندان شال سرخ می‌بافد،!
رزا جان دمت بچه ها گرم که در در زندان با روحیه مقاوت بالای زندان را ب کانون مبارزه تبدیل کردند،

Rosa گفت...

دمت بچه ها گرم که در در زندان با روحیه مقاوت بالای زندان را ب کانون مبارزه تبدیل کردند،

3>

Rosa گفت...

مردم تموم مجسمه‌ها و پوسترهای جمهوری اسلامی رو تو مریوان نابود کردن.
-هسته های اولیه قیام تو بلوار فردوس، نازی آباد، فلاح، نارمک شکل گرفته.
-هفت حوض قیامت شده
-پایگاه بسیج رو توی اهواز آتیش زدن

تهران - نازی‌آباد
این آخرین پیامه، هدف کل نظامه امسال سال خونه، سید علی سرنگونه
یکشنبه ۱۵ آبان

https://mobile.twitter.com/rkzasafari/status/1589335791574347776

از ارتش خبری نیس همه رده بالا هاشون رو از سپاه انتقال دادن به ارتش
باید خودمون حقمون رو بگیریم

آپدیت از #مریوان :
خیابون ها رو با سطل زباله بستن و آتیش روشن کردن. حتی یک ثانیه هم صدای تیراندازی قطع نمیشه، کلی زخمی شدن و حالشون وخیمه. ما نزدیک مرزیم دوباره مثل آبان برامون نیرو میفرستن. صدامون باشید الان وقت جبران خون جاویدنام های آبانه.
#مهسا_امینی

من به این فکر میکنم که باید مسلح شد چشم در برابر چشم دندان برابر دندان
راه سومی نیست.

Following the killing of Neszin Qadri by the Islamic Republic of Iran, people rose up in #Marivan and the oppressors shot them
Security forces convoy sent from Saqqez to #Marivan to suppress demonstrations

امروز #مریوان برای کل ایران جنگید.
نتشون قطع شد.
بایکوت شدن.
از مریوان بگید.

شهرای اطراف مریوان برید کمکشون کنید مریوان همه تو خیابونا اومدن.

مریوان شده میدون جنگ...
*به دلیل خیلی پرفکت بودن نت ایران ، ویدیو کمتر از یک مگم باز نمیشن

دقیقا معلوم نیست چه خبره ولی انگار خیلی شلوغه من خیلی توییت دیدم در مورد مریوان که نیازمند کمک هستند.

اخبار مریوان رو پوشش بدید لطفا،هر توییتی راجع به مریوان دیدید ریت بزنید همه مطلع شن.
مریوان اینترنتش قطعه،دارن مبارزه میکنن،جنگ نابرابره اما مردم دارن مقاومت میکنن،صداشون باشیم.

#فوری
مردم در بسیاری از مناطق تهران وارد خیابان ها شده اند
هفت حوض ،نارمک،صادقیه،ستارخان،آریاشهر

بچه های شاهین شهر یادتون نره توماج خودشو داشت بخاطر آزادی شماها تحویل میداد الان نوبت شماهاست دینتون رو ادا کنید.

کاش لیست ۲۲۷ نماینده مزدور مجلس که روز یکشنبه درخواست اعدام دادند، با ذکر شهر و‌محل سکونت و شماره تلفنهاشون در دسترس قرار بگیره تا توجیهشون کنیم.

اسم این ۲۲۷ عضور رو در بیارین...
باید حتما تعدادیشون آویزون بشن...

باید به خونه و ماشین و اموال و خود نماینده های ج.ا سلام کرد
اینا فک کردن ما مث بقیه ایم از اعدام بترسیم بخدا تا تک تکشونو اعدام نکنیم راحت نمیشینیم

هر کدام از نمایندگانی که خاستار حکم اعدام معترضین شدن نباید چه خودشون چه اعضای خانوادشون در امنیت باشن. هر لحظه منتظر باشن که داغدارتون کنیم. از همین امشب.

۲۷۷ نماینده مجلس درخواست کردن که با معترضین برخورد قاطع بشه، بیناموسا شما نماینده مردمید؟ شما فقط نگران پول و منفعت و جایگاه خودتونید.
دریای حرومزادگی شما ساحل نداره

هموطنانمان در #مریوان به دفتر نماینده رژیم در مجلس نمایشی سلام کردند این را باقی مفت خور ها در طویله مجلس بدانند اگر به شکر خواری های خود ادامه دهند دفعات بعدی شخصا مورد سلام و احوالپرسی قرار می گیرند برای حکومت دم تکان دادن نتیجه خوبی ندارد!

نماینده های مجلس میلیاردها تومن هزینه کردن که برن مجلس، به عنوان نماینده ی مردم ، به قتل بچه هامون رای بدن... تف سگ تو صورت تک تکشون

Rosa گفت...



یعنی یه اپلیکیشن پیام رسان که نه فیلتر باشه نه ایرانی پیدا نمیشه ؟؟!!

روزی که آوردن تو تلویزیون نشون دادن گفتن دو تا جوون ۱۸ ساله کار آفرینی کردن و اینا (دیجی کالا) باید میفهمیدن همه
کی تا حالا ج.ا حامی کسب و کار کسی بوده؟ اینا که فقط سنگ انداختن تا بوده
#مهسا_امینی

ک…ون گشادی رو بذار کنار و برو بیرون لوازم ضروریتو بخر که از دیجی کالای پفیوز سپاهی خرید نکنی.

تمامی اپلیکیشن های ایرانی رو از گوشی پاک کردم و از امروز به بعد دیگه هیچ محصول شرکتی ای نخواهم خرید. این از من!

کارزار معرفی حامیان جمهوری اسلامی در توییتر

وسط این تاریکی چقدر همه چیز زیبا شده
من قبلنا بخاطر اینکه متلک نشنوم هندزفریمو محکم میکردم تو گوشم
ولی الان وقتی بودن #حجاب_اجباری توی شهرم قدم میزنم همه زن و مرد ها با لبخندشون و حرفاشون حمایتم میکنن خیلی خوشحالم که همه یکی شدیم و جدا از زنا مردا هم حامین

پژو ٢٠۶ نقره ای با شماره پلاک ۴۲۵ط۱۳ ايران ٢١ که در شهر قدس و شهریار از مردم انقلابی عکس و فیلم می‌گرفت شناسایی شد.
ساکن خادم آباد شهریار بلوار رسول اکرم خیابان لاله اول بن بست عبادی پلاک 3

صاحب اکانت عرزشی شاش فیدل.

https://mobile.twitter.com/sepanta_arash/status/1589151221373632513

برای دستگیری توماج هم خیلی رجزخونی میکرد،فارس نیوز سپاه هم توئیت هاش رو به اشتراک میذاره
یکی از عربده کش های ولایی در توئیتر، حتی در سایت فارس نیوز و مشرق نیوز سپاه اسکرین شات های توئیت های این گوزوی دهاتی بیسواد رو منتشر میکنند
خب فیدول(کمیل حسینقلی)
تو این صبح دل انگیز اومدم سراغت
آدرس حاج فیدول: استان فارس ، شهرستان شیراز ، بخش مرکزی ، دهستان قره باغ ، روستا شهرک صنعتی بزرگ شیراز، محله فاز 3 ، خیابان 175 ، خیابان سازندگی ، پلاک 0 ، قطعه 2/4بلوک CT4 ، طبقه همکف
خونه دومت هم بری ول کنت نیستم
#مهسا_امینی
استان فارس ، شهرستان شیراز ، بخش مرکزی ، شهر شیراز، محله مشیر فاطمی ، خیابان خیام ، بن بست 10خیام ، پلاک 0 ، طبقه همکف کدپستی 7135618485
الان از کل زندگی دی اکتیو میکنه :)))
به قول توماج عزیز الان دیگه باید سوراخ موش بخره����

سیستم شرکت داده ورزی سداد بانک ملی ایران نسخه (2013.10.21.100)(B) وب اپ این سیستم از دسترس خارج شدap.bmi.ir

https://mobile.twitter.com/sir_leixiooner/status/1589335103515553793

����✌️��

Rosa گفت...

قیام شبانه مردم در 📍شهران تهران
امسال سال خونه سید علی سرنگونه
یکشنبه ۱۵ آبان

https://mobile.twitter.com/rkzasafari/status/1589335043193049088

قیمت یه شانه تخم مرغ ۱۰۵ هزار تومن ناقابل.

یادمون باشد تحریم تنباکو و قند با رژیم قاجار چه کرد!
کل جمهوری کفتاری اسلامی = بازار=مجلس کفتاری اسلامی را تحریم کنیم!
هر چیز= هر چیز= هر چیز= هر چیز= به این قاتلان کمک کند باید باید باید تحریم شود!
آشناهاتون که توییتر ندارن خبر بدین.

سازمان برنامه و بودجه توسط Anonymous OpIran هک شد.
ما چند روزیست که در حال بررسی دیتاهای سازمان برنامه بودجه هستیم.
اطلاعات بعد از بررسی های لازم به صورت طبقه بندی شده منتشر خواهد شد. چه بودجه‌ها، فسادها و رانت‌های که رو نشود.

https://mobile.twitter.com/anonymousopiran/status/1589050651241500674?cxt=HHwWhMDS1b3JuI0sAAAA

سرعت به 🖕 رفتن رژیم به قدری بالا است که فرصت نمیکنند شلوارشان را بالا بکشند.
ما این را دوست داریم و برای ادامه هر کاری که لازم باشد انجام میدادیم.
برای آزادی
We Are Anonymous
Expect Us!

Rosa گفت...

در حال بررسی دیتابیس بودجه زندانهای کل کشور هستیم. ببنیم چقدر برای ابزار شکنجه و طناب و چوبه دار هزینه کرده‌اند. به یاد #توماج_صالحی! به یاد زندانی‌های در بند.
مرگ بر خامنه‌ای درمانده 💩

https://mobile.twitter.com/anonymousopiran/status/1589274762861477890?cxt=HHwWhIDQrb--no4sAAAA

این بی وجدانا پول تیر و شلاق رو هم از مردم میگیرن!
فقط منتظرم رو کنی چه کسافت کاریایی کردن اینا
با چه سافت وری آنالیز میکنید 😂
سازمان بازرسی کل کشور فک کنم بیشترین فساد رو برملا کنه اگر ایمیلاش در بیاد

تاریخ فروش پهبادهای به روسیه هم دربیارید جمهوری اسلامی دروغش معلوم بشه


ادرس پولهارو بدین به @DragonSecGroup

تا پولهاشون قایم کنه نتونن اذیت کنن
#مهسا_امینی

منبع مطلع:

بخشی از نیروهای لباس شخصی که از خارج دانشگاه‌ها به کمک حراست میان زیر نظر شرکت «نظم و توسعه» کار میکنن که خودش زیر نظر فراجاست.
با حقوق ماهانه حدود ۴میلیون و ۲۰۰هزار تومان.

اطلاعات شرکت، مدیرش و اینکه در چه شرکت‌هایی سهامداره، در عکس‌های زیر 👇🏽

https://mobile.twitter.com/pouriazeraati/status/1589034837029294080?cxt=HHwWgMDQzfywsY0sAAAA

۴/۲۰۰ اصلا حقوقه یه نفر که با خانوادش زندگی میکنه هم نیس ... من نمیفهمم این کم عقلا که از بقیه ایی که دارن کشته میشن اوضاع خراب تری دارن چرا بیشتر پشت حکومتن؟؟؟
شبیه سندروم استکهلم نیس خدایی :/ ... دقیقا حامیه گروگانگیرا شدن همین قماش!

شرکت‌های پیمانکاری همینند مثل خودروسازیها استخدام بخورنمیر میکنن کمتر از نصف دریافتی رو میدن کارگرا

برای این مبلغ در خونریزی شراکت دارن؟ چه ارزان فروشند بدبختان😑

شماره دختر صلواتی
00989363589667

https://mobile.twitter.com/Biyabone/status/1589045971912364034

شماره دختر یه قاضی اعتباری و آنقدر حقیر نیست .
اکثرا با 912 هستند نه 936

اومدن سراغتون پت و مت
نوروزی های فاسد
هر دو برادر هستن
پدرشون آخوند نوروزی فاسد هست
آرایشگاه دارن تو خیابون جانبازان
(بپرسید بگید آرایشگاه امیر نوروزی میخواهیم)
نیاز به «خنثی سازی فوری» #مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/jupiter_rad_2/status/1588414431419338754?cxt=HHwWhMDUzc6gl4ssAAAA

آدرس خونشون

https://mobile.twitter.com/jupiter_rad_2/status/1588445240859365376

در کودوم شهر است ؟
قزوین

Rosa گفت...

محمد ابراهیمی فرد،
پسر معاون دادستان کل‌کشور از خنثی سازی فرار کرد
ساکن نیاوران، نام همسر ریحانه عمرانی، داماد قاضی عمرانی که در حال حاضر مشغول صدور احکام اعدام علیه جوانان هست.
مسلح به کلت کمری،
. در حال حاضر در باغی در شهریار پناه گرفته.

https://mobile.twitter.com/jupiter_rad_2/status/1589287492779675649?cxt=HHwWgsDU0byjpI4sAAAA

آقای حسن واعظی صاحب پاساژ قائم تجریش
فک کردی مخفیانه به سرکوب گرا کمک کنی کسی متوجه نمیشه؟
غذارسانی به توله سگ های هار تو تجریش به عهده داره و هم تو پوشش مخالف معترضین لو میده,
ولی کار اصلیش ساپورت مالی و غذا رسانی به نیرو‌های سرکوب گره,
مشخصات تکمیلی اعلام میشود.

https://mobile.twitter.com/jupiter_rad_2/status/1589278354842464258?cxt=HHwWhMDR2cmPoI4sAAAA

تهرانیه

فراموش نخواهیم کرد که پروانه ذاکر مدیر مدرسه دخترانه مهره سبزه در #بابل با تماس با نیروی انتظامی و سپاه‌ بابل ۱۹ تن از دانش آموزان را که در مدرسه حجاب از سر برداشته بودند را تحویل آنها داد.
روز حسابرسی بسیار نزدیک است.

https://mobile.twitter.com/Goftaniha/status/1589201615151452160

درستش مهرسبز
واقع در بابل خیابان مدرس چهارراه فرهنگ
بچه ها تو رو خدا هر خبری رو باور نکنید و نشر ندید!!
انتشار اخبار غلط و به جون هم انداختن مردمی که تو یه ساید هستن کار سایبری هاست!!!!

https://mobile.twitter.com/Shila_farokhzad/status/1589341187475116032

اطلاعات زیادی پیدا نکردم از این
ساکن اراکه، شاید بچه های اونور پیداش کنن
متولد ۷۱
از پیج اینستاش شاید چیزی پیدا کنید:
alireza_geraie
پیج خواهرش
f_geraie
#مهسا_امینی
این یالغوزه👇

https://mobile.twitter.com/theoddballgirl/status/1589294400945156096

بیماری زمینه ای داره فکر کنم.
خیلی حرومی ین اینا که به ۶۷ افتخار میکنن و خواستار تکرار ۶۷ هستن🖕

اینستاگرامش اینه. موفق باشید.
https://instagram.com/alireza_geraie/
این پیج اینستاشه صفحه توئیترش پریده

شناسایی شد🔴
این جانور
اسمش سید حسینی ملقب به ابو عزرائیل
شماره موبایلش؛ 09126155424
محل زندگی: بابل _ موزیرج _ درویش
صبحا در دادگستری بابل هست
بعد از ظهر هم در میدان باغ فردوس، و خیابان شریعتی پیداش میشه
دورش همیشه شلوغه و مسلحه موظب باشید

https://mobile.twitter.com/jupiter_rad_2/status/1587375694463619072

این کثافت توی بابل از قدیم با همین شکل و قیافه ترسناک بود،پدرمادرامون میگن قبلا در غالب کمیته دختر پسرها رو چقدرر زد و اذیت کرذ،الانم اینجوری،این موجود واقعا وحشی و داعشی هست.

واقعا که جمهوری اسلامی شعبه دیگر داعش است
همیشه سوار موتوره.
فکر کردم عکس فکاحی چیزیه
چقدر قیافش شبیه حیوانات وحشیه :/
از چشمام بابت دیدن این موجود عجیب و غریب و ناشناخته عذر میخوام😔🗿
😂ابو عزرائیل
ریدم😂😂😂
این چیه دیگه😂


دوستان این شماره هایی که میزارن
میتونید با نرم افزار های caller id spoofing مثل intcall - call recorder
با کالر ایدی هر شماره ای که دوست دارید حتی شماره خودش زنگ بزنید و خارشو بگاید
از استور پاک شده ولی ارشیو اینترنت پیدا میشه
کالی هم نمیدونم قابلیتو داره یا نه

Rosa گفت...

محل نگهداری #توماج_صالحی
اصفهان...خیابان قائمیه..کلانتری متروکه ای هست که به عنوان مقر اطلاعات سپاه ازش استفاده میکنن،زندان زیر زمینی مخوفی هم داره,اصفهانی های با غیرت خنثی سازی کنید.

قائمیه پر خایه مال و اطلاعاتیه ،دست خالی نرید
دادا اینجا لونه زنبوره
خیابون قائمیه کل مقرهای اطلاعت و پلیس فتا و بقیه اونجاس فقط عاقلانه باید رفتار کرد دسترسی به اونجا نزدیک به صفر هست مگر با جمعیت زیاد و مسلح
وقتی چهارمحال گرفتنش نمیارنش قائمیه
هرجورمیتونید کمکش کنید بچه های اصفهان باغیرت نزارید اونجا زیره شکنجه بلایی سرش بیاد
اگه منظورت اینجاست که خونه زنبوره ، ارتش میخواد برای گرفتنش
یک گروه ده نفری مسلح می خواد که با تجهیزات کامل حمله کنند و شبیخون بزنند. حتما باید صدا خفه کن باشه . اول خط تلفن قطع بشه. door breach برای درهای بسته. سریع باید وارد بشوند . این عملیات احتیاج به مهارت هایی در حد سیلهای نیروی دریایی داره. مگر دویست نفر بریزند


اصفهان خیابان قائمیه خیابان شهید باقرزاده خیابان کوهسار یکم
خیابان قائمیه همان خیابون لوله هست،
ونزدیک زندان دستگرد.
یه بلوار هست،از دروازه شیراز مستقیم میرود قائمیه و دستگرد و سپس فولاد شهر.

نخیر خیابان قائمیه، بعد از خیابون لوله
روبه روی شهرک امیر حمزه (اصفهانی ها میگن سر باسکول)
یعنی از زیرگذر نرو سمت اتوبان ذوب آهن
از بالا بیا

لوله بعد از پل شهید میثمی مگه نیست؟
افرین لوله بعد از پل مفتح هست و قائمیه ۳ کیلومتر بیشتر از اونجا فاصله داره و میشه ابتدای اتوبان ذوب اهن
روبروی امیرحمزه بعد از پمپ بنزین دستگرد
مقر یگان ویژه است اگر اونجاست کار سپاه نبوده

https://mobile.twitter.com/AdOw00000/status/1589146504820043777

بعضی شبها از این مکان صدای تیراندازی میاد و بنظر میاد محل استراحت نیروی های سرکوب گره
اونجا اداره آگاهی استان اصفهان هست و پرونده های دزدی نگهداری میشه!
یگان ویژه ناجا هم بغلشه
داداش من بچه قائمیه ام اینجا ک ادرس میدی کوهسار یک یه کوچه چسبیده بخود یگان ویژه ک کلی نیرو و دوتا در نگهبانی داره یه برجک داره نگهبان توشه و تمام نیروهای یکان ویژه ک واسه سرکوب میرن از همینجان کل نیروهای زرهی و موتوری از اینجان
اره لونه زنبوره قائمیه لامصب

اونروز داییش با ایران اینترنشنال صحبت میکرد میگفت ما نمی دونیم واقعا زندس یا نه. قبل از اون از یه سریا هم همین حرف رو شنیده بودم وقتی از داییشم شنیدم یه شوک بدی بهم وارد شد .
امیدوارم سالم باشه . اسم شکنجه گراشم پیدا کردن

اونجا آگاهیه،خیلی جای بزرگ و ورود بهش خیلی سخته ،فقط با کارت ملی مثیکه راه میدن یا با کد ملی ،دقیق یادم نیست
خیابونی نیست که بشه دست خالی رفت
به اونجا که نمیشه نزدیک شد به خاطر پادگان یگان ویژه:/

انتقالش بدن حواستون به ماشین های شخصی هم باشه
محل نگهداری #توماج_صالحی
اصفهان...خیابان قائمیه..کلانتری متروکه ای هست که به عنوان مقر اطلاعات سپاه ازش استفاده میکنن،زندان زیر زمینی مخوفی هم داره,اصفهانی های با غیرت خنثی سازی کنید.

اصفهان شاهين شهر نذاريد توماج رو شكنجه بدن اين پسر بياد بيرون ٩٠ درصد انقلاب انجام شده هر كس مى تونه كارى كنه واسه اين شير مرد بختيارى

قبل یگان ویژه
ژاندارمری
سرهنگ عرب سرخی جاکش چند سال پیش فرمانده این ارازل یگان ویژه بود
خط قرمز کوهسار یکم هست
احتمالا جای رو که آدرس میده همون ژاندارمری قدیم نرسیده به سه فضیلت هستش
اگه کوهسار رو ادرس دقیق بدونیم میشه سمت پارک کوهستانی
آدرس کامله گفتند لونه زنبوره نمیشه راحت رفت
کوهسار دقیقا بالای گلزاره
یه زمین خاکی فوتبال هست بالای ژاندارمری
آدرس دقیقا توی اون کوچه اس
سر کوچه قبلا یه تریا شاپور بود برا اون موقع خیلی معروف بود. بچه های دستگرد شهرک قائمیه...
میدونن کجاست
اره دقیقا همین کوچه ست
راه فرار هم نداره

Rosa گفت...

اصفهانی ها چک کنید ببینید دوست یا آشنایی اونجا میتونید پیدا کنید ، شاید بشه آمار دقیق تری ازش دربیاد
چون یه سمت اون کوچه به کوهه یه کن کار سخت میشه
ولی از طرفی هم اگه بیرون بیاد راه دررو زیاد داره از بالا به سمت گلزار از پایین سمت رودخونه و اون ور به دنبه و بانک و...
یعنی فقط از کوچه بیارنش بیرون
دیگه نمیتونن راه رو ببندند
از همه طرف میشه فرار کرد
اره اما قسمت سختش همین کوچه ست
اینجاست

https://mobile.twitter.com/Asle5um/status/1589159847693541376

خبر دارم تو خود دستگرد بند الف 2 هست. تقریبا با اینجایی که گفتی 2 کیلومترم فاصله نداره

اونجا مقر یگان ویژه هم هست کلا لونه زنبوره

شاهین شهر و فولاد شهر خیلی اسلحه دارن و شجاعن اگه بتونن خنثاش کنن عالی میشه و توماجو نجات بدن

مقره یگان ویژه کل اصفهان هم تو همون خیابون
دمتون گرم میدونم ک همه نگران توماج هستین منم ی شاهین شهریم و خیلی نگرانش اما جایی ک ادرس دادید دقیقا نمیدونید کجاس فقط اونایی ک اصفهان باشن میدونن چ جاییه
مرکز فرماندهی یگان نیرو انتظامی
اداره آگاهی قائمیه
حوضه نظام وظیفه
کلانتری
حمله ب اونجا ب حرفه اما ی ارتش نیاز داره
اصلا نمیخوام نا امیدتون کنم اما جایی نیست ک بشه دست خالی و فقط با جمعیت حمله کرد اونجا تبدیل میشع ب کشتارگاه
لوکیشن چسبیده به کوه و اینکه تپه بالاییش دسترسی پیاده رو داره به راحتی با سلاح میشه حمله کرد بهشون
اینجا رفتن تانک میخواد 😐🖤
تا اونجایی که من یادمه اونجا کلانتریش متروکه نیس، قلعه هست. و به این راحتیا خنثی نمیشه من ده سال پیش اونجا رو دیدم
من شنیدم زندان دستگرد اصفان آوردنش
اینکه این خبر چقدر درسته یا نه بحث من نیست، نکته مهم اینجاست یادمون باشه در خاش روبروی فرمانداری برای مردم کمین گذاشته بودن و اونجا نیروهای سرکوب آماده شلیک بودن که باعث اون فاجعه شد. لطفاً اگر حرکتی هم قراره انجام بشه قبلش حتماً محل و شرایط بررسی بشه.

اونجا فرماندهی مرکزی یگان ویژه کل استان، آگاهی کل استان، حوزه نظام وظیفه کل استان لجستیک کل هست، اونجا کلانتری متروکه وجود نداره کوهسار یک چسبیده به این جاهای هست که گفتم.،مکان این جاهایی که گفتم در زمان قبل از سال 57 برای ژاندارمری بوده. در واقع لونه زنبور هست

😐😐حاجی پایگاه اصلی استانه ،اگاهی ،نظام وظیفه ،تعمیرات ،یگان ویژه و ژاندارمری ب فاصلع ۳دیقع از همن ،از لونه زنبور یچی اونورتره

اونجا مقر اصلی یگان ویژه ای که واسه سرکوب به سراسر استان فرستاده میشه هم هست
به من گفتند که اونجایه جایی است که اگه غریبه باشی خیلی زود لو میری بهش میگن با لهجه محلی دنبیجی dombijei مردم اونجا با لهجه ی خاصی حرف میزنند وازچهره لو نری که حتمن لو میری دهن باز کنه کسی میفهمن مال اونجا نیست مردم محلی هم غالبن کشاورزند و باغدار و رنجر و آدم این کارها نیستند

در سال ۹۸ ما یک دوست اطلاعاتی داشتیم.یک روز که خیلی اصفهان شلوغ شد ازش پرسیدیم پس ماموراتون کجا بودن؟گفت ما مقر اصلیمون قائمیه هست،مردم جلو راه ترافیک کرده بودن و ماشینها رو خاموش کرده بودن،نتونستیم نیرو بفرستیم.منظورم واضح بود؟

منو اونجا بردن زیر زمینیه زیر قائمیه است چشماتو میبندن و میبرنت زیرزمین قائمیست تاکید میکنم
این زیر زمین ماله نیروی انتظامیه سپاه ازش استفاده میکنه

یکی میگه مشتاق سوم روشن دشت ، یکی میگه قائمیه من آخر نفهمیدم :))))
بهتره به زندان سپاه تو کوچه ۵/۳۶ نیروهوایی تهران توجه کنید.
من نمیدونم خیابان قائمیه کجاست ولی اصفهان یک زندان مخوف دیگه داشت قبلا صاحبش شخصی به اسم کاشفی بوده که مصادره کرده بودند خودشون می‌گفتند هتل ماشفی اما بین زندانیا معروف به اصطبل کاشفی بود.

عزیزم اینجا که ادرس میدی هم مکان اگاهیه هم لجستیک نیرو انتظامی کل یگان امداد و یگان ویژه مرکزش اینجاست اندازه ی پادگان هسته‌ای نگهبان داره .
البته من باخبر شدم خیلی بازداشتیها را اول میبرن توی ساختمان دخانیات توی کمال اسماعیل
جوانان بازداشتی توسط لباس شخصی ها رو با چشم بند در زیرزمین مساجد هم نگه می دارند و شکنجه می کنند و بعد از چند روز به بازداشتگاه‌ها می برند. این مساجد پایگاه مقاومت بسیج هستند و انبار تجهیزات سرکوب خیابانی برای لباس شخصی ها. مساجد محل را تحت نظر داشته باشید ✌️💪👊

نام سر بازجو رو هم فراموش نکنید
حمید نگارستانی معروف به حمید نگار

به نظرم بریم سراغ بازجوهاش یا مامورها برای خنثی سازی اول خیلی بهتره. یک مقر رو که نمیشه با دست خالی خنثی سازی کرد اول افرادش خنثی بشن بعد اونا هم میرینن به خودشون

برای توماج صالحی
اصفهان👊🏽🔥

《این نهضت آبانه دیکتاتوری تمامه》

Rosa گفت...


شیرینی سرای بابل بزرگترین شیرینی فروشی بابله
۹۰درصد مردم بابل از اونجا شیرینی میخرن
بی شرفا تو تظاهرات به مامورا اجازه میدن برن رو سقف فروشگاشون از بالای ساختمون چند طبقه به مردم شلیک میکنن
لطفا یجور اصلاع رسانی کنین مردم تحریمشون کنن

این هم عکسهای اکانت کارکنان ابرآروان تو لینکدین هستش
اینطوری راحت تر میتونید ببیند الان تو خارج از ایران تو کدام شرکت کار میکنن.
ریت واجبه

https://mobile.twitter.com/Roojan1987/status/1572940043869913089

دوستان خارج نشین.
بیاید تک تک شرکت هایی که کارمند های ابراروان توی خارج کارمیکنن الان رو دربیاریم‌و به شرکت ایمیل بزنیم.
بیاید همراه باشید.

Arash Torabi
Arman Kheirandish
Maryam Bakhshi
Kianoosh Valamanesh
Pooya Dowlat Abadi
Vahid Maani
hamidreza bahari
Mehdi Bahadori
Sadaf Kafiabadi
Farhad Fatemi
Ilia Vakili
kamyar viliyani
Mehrad S
zahra bolhasani
Mostafa Naghipurfar
Abbas Yazdanpanah
Youhanna Parvizinejad
#OpIran

جمعى ديگر از كاركنان ابر آروان كه در اخرين گردهمايي شركت حضور داشتند
شايان رضايى(راهبر ديتا سنتر)
يزدان يزدى زاده(معمار عمليات)
محمود باقرى(محصول بان )
پارسا يوسفى (استواردار زيرساخت)
حميد رستمى(معمار كسب و كار)
عرفان شمس(محصول بان سرور ابرى)…

Please go for @ArvanCloud_fa

این لجن ها جایی ندارن در برن همشونو پیدا میکنیم...

Rosa گفت...

فروشگاه لوازم خانگی کرباسی
فیلم دوربینای زیادشو که دقیقا رو به روی دانشگاه نوشیروانیه رو به مامورا میده خیلی راحت معترضینو شناسایی میکنن.

تو اصفهان همه نظامی ها را به بیمارستان صدوقی میبرن،چون مورد کوری بوده موقتا فیض هست، بعدش به صدوقی منتقلش میکنن.

بله درسته بیمارستان فیض چشم پزشکی تخصصیه

آسیب به زندانیان سیاسی؟؟
فرمانده نیروی انتظامی شاهین‌شهر اصفهان
دقایقی پیش با چشم کور و بدن سلاخی شده به صورت بیهوش به
بیمارستان فیض بردن،
( اصفهان،هرکس مدرک میخواد میتونه از بیمارستان آمار بگیره)

از بچگی نارسایی قلبی داشت بخاطره همین بدنش سلاخی و چشماش کور شد!
بنده خدا دیابت داشته کور شده و قرص برنج خورده خودکشی کنه انشالاه که خیره....
الکل تقلبی خورده کور شده بعد هم خودزنی کرده
عه؟ آخی!.‌‌‌‌‌‌......آخه چرا خودشو از ارتفاع پرت کرده پایین
آخه من نمیدونم چرا بیمارستان خب غسالخونه مگه چشه 😂😂😂😂بابا اینا آرزوی شهادت دارن نه جانبازی
کدوم بیمارستان؟
فیض اصفهان احمدآباد

فوری🔴
#توماج_صالحی را از اصفهان به دستگرد منتقل کردن،
گزارش های منابعمون میگه حین انتقال
دست و پاش شکسته و گچ گرفته بوده،
آسیب به زندانیان سیاسی=خنثی سازی خودتون و خانوادتون
#مهسا_امینی

تکمیلی🔴
قصد دارند چهارشنبه دادگاه فرمایشی برای #توماج_صالحی تشکیل بدن،چهارشنبه منتظر نشر اطلاعات قاضی و جزیات دادگاه باشید

https://mobile.twitter.com/jupiter_rad_2/status/1589376885514903552?cxt=HHwWgICptej2zI4sAAAA

توماج پسر شجاع ایران
#ToomajSalehi
#توماج_صالحی

'قیچی کردن مو
حرکت نمادین سعید پیرامون بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از زدن گل به برزیل در مسابقات فینال جام بین قاره‌ای

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1589299265607606272

صدا و سیما سانسور کرد
فوتبال ساحلی یتنه صداسیما رو گ*اااییدد😂😍
بچه هارو موقع برگشت تنها نزارین
قیچی هامون رو نگه داشتیم واسه بیت و نظام

Rosa گفت...

'قیچی کردن مو
حرکت نمادین سعید پیرامون بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از زدن گل به برزیل در مسابقات فینال جام بین قاره‌ای

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1589299265607606272

واااای تو فوتبال ساحلی ، زننده گل دوم اومد ادای چیدن مو در بیاره.سریع قطع کردن.
چقد عنین شماها.
#مهسا_امینی
عزیزم چه قشنگم جمع کرد بالاسرش 😂💔

تیم ملی ایرانِ با شرف

💚🤍❤️

سعید پیرامون بازیکن بلوچ اهل چابهار
https://mobile.twitter.com/Koulenj/status/1589320052020768770

عزیزم😭😍پس معلومه این غیرت از کجا میاد❤️

Rosa گفت...



امروز در مدرسه دخترونه‌ی شهر نور استان مازندران ( حضرت معصومه ) گاز اشک آور زدند و حال بچه‌ها بد شد حدود ۳۰ نفر و مجبور شدند، بیمارستان ببرند

اسم این عزیز ما هم معلوم شد....هر مادری که این جوان را دید این چنین مظلومانه تک و تنها روی زمین در خون غلتیده برایت ناله مادری سر داد مهران جان
#مهران_شکاری
اهل میاندوآب بود و در خرمدشت جاودانه شد
به یاد شهدامون و با اسم رمز #مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/vatanam_iranam/status/1589350296643194880

نامش #مهران_شکاری ست
اهل میاندوآب
برای کار به کرج رفته بود
ولی حکومت جنازه‌اش را برگرداند
اگه گفتند رحم کن نزن بگو اینم بخاطر مهران و محکمتر بزن

ادای احترام به شهید مهران شکاری اهل قوشاچای که روز ۱۲ آبان در تجمعات چهلم شهید حدیث نجفی⁩ و جواد حیدری در کرج با شلیک مستقیم نیروهای ایران به شهادت رسید.

🔹مهران شکاری اهل قوشاچای [میاندواب] در چهلم حدیث نجفی بشهادت رسید

به گزارش یک منبع مطلع، مهران شکاری فرزند رامین شکاری اهل قوشاچای(میاندوآب) روز ۱۲ آبان در گوهردشت کرج بدست دژخیمان جمهوری اسلامی بشهادت رسید.

جوان دلاوری که پنجشنبه در گوهردشت کرج به طرز وحشیانه‌ای کشته شد #مهران_شکاری فرزند شهر میاندوآب آذربایجان غربی هست.
طبق شنیده ها داییش توسط دژخیمان نظام به گروگان گرفته شده تا خانوادش سکوت کنن.
صدایشان باشیم

اسم این جوان #مهران_شکاری هستش اهل میاندوآب که در کرج و مراسم چهلم #حدیث_نجفی به قتل رسید
حکومت فاسق برای تحویل پیکرش از خانواده اش ۲۰۰میلیون تومن پول خواسته که از توان این خانواده خارجه.

اگر این خانواده رو میشناسید،لطفا دایرکت بدید.
من ۱۰میلیونش رو پرداخت میکنم

https://mobile.twitter.com/younes84056376/status/1589328950140219393

یه عمر جیگر گوشتو بزرگ کنی خون دل بخوری بزنن بکشنش تهشم واسه تحویل جنازه پول بخوان :/

بهترین کارو یه مادر شمالی کرد که برای جسد پسرش ۱۵۰ تومن خواستن. این مادر با کل اهالی روستا با کلی بیل و چماق رفتن جلوی پزشک قانونی اونام ترسیدن جسد رو دادن
اصلا نباید با اینا راه اومد

دقیقا. باید مردم کرج برن و کمک این خانواده کنند. پولی هست باید به خود خانواده داده بشه برای مراسم نه حکومت.

هویت معترض کشته شده که جسد او با یک وانت برده شد ⁧ #مهران_شکاری⁩ اهل میاندواب اعلام شد.
مهران روز ۱۲ آبان در کرج در تجمعات چهلم #حدیث_نجفی⁩ و پارسا رضادوست کشته شد.
گفته میشود برای تحویل جسد او ۲۰۰ میلیون تومان خواسته شده، مبلغی که خانواده توان پرداختش را ندارد

عزیزیم قاندا دوروب
یانیندا گول‌لر دوروب
جاوان باشی پارچالاندیب
اما خیاواندا بیزنن دوروب
#مهران_شکاری
#مهسا_امینی
ترجمه:
عزیزم در خون ایستاده
از کنارش گلها برخاسته
سر جوانش پاره پاره
ولی خیابان با ما ایستاده

#مهران_شکاری
خون رو زمین نمیمونه!


This is not a war between the enemy and the people, this is a war imposed by the police on the people

https://mobile.twitter.com/Meysm1991/status/1589310379586621440

-------------------------------------

بلک ریوارد باز هم شاهکار کرد

پول‌های مردم ایران که به حساب‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از پاکستان تا اروپا ارسال شده؛ اصرار بر برداشت از حساب و 'واریز نقدی' در نامه‌های اداری قابل توجه است.

نسخه‌ی کامل مدارک و اسناد در کانال تلگرام بلک ریوارد

https://mobile.twitter.com/pouriazeraati/status/1589366680207384578?cxt=HHwWhIDT-eSkyI4sAAAA

مالیات مردم بیچاره خرج لودگی آخوندهای پخمه
پولامون خرج کل دنیا میشه به جز خودمون
ز پولت مالیات مردم توی گینه هم مسجد ساختن!
حرومزاده ها چقدر پولای این مملکتو ب فاک دادن، اونوقت مردمو با یارانه های دوزاری سرگرم کردن
امشب بلک ریوارد هک کرده
فایلاشم تلگرامش گذاشته
یورو به یورو این پولا برای فعالیت های تروریستی و شر به پا کردن تو کشورای دیگه خرج شده اونوقت اینجا، تمام بازنشسته ها و حقوق بگیرهای دولتی (کارمند و کارگر و..) زیر خط فقر هستند...لعنت بهتون
بعد میگن دارو تحریمه ... اینهمه پول و فرستادن ولی دارو نمی تونن بخرن
بازم دم بلک ریوارد گرم

منبع: #بلک_ریوارد - هک سازمان «فرهنگ و ارتباطات اسلامی»

https://mobile.twitter.com/Yaser_Bahrami/status/1589326432718974976


Rosa گفت...

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، مراسم سوم عرفان زمانی روز ۱۶ آبان در سیاهکل برگزار می‌شود

بر‌اساس اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، نام مرد معترضی که در مراسم چهلم غزاله چلابی روسری‌ آتش زده بود، شهرام جمالی است. او پس از این اقدام اعتراضی بازداشت شده و اطلاعات بیشتری از این شهروند در دست نیست

گروه هکری بلک ریوارد از هک مجدد ایمیل‌های «سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» خبر داد و اسناد کامل را منتشر کرد
پیشتر گروه «قیام تا سرنگونی» بخشی از اسناد «سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» را هک و منتشر کرده بود

معترضان در نازی‌آباد آتش روشن کردند و شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر دادند
مردم معترض در نازی‌آباد با شعارهایی از جمله «این آخرین پیامه، هدف کل نظامه» و «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه» تجمع کردند

اقبال اقبالی دایی توماج صالحی به سی‌ان‌ان گفت این خواننده اکنون در یکی از زندان‌های شهر اصفهان محبوس است و اطلاعاتی از شکنجه شدنش دارد.
او افزود مردی که در ویدیویی که پس از بازداشت توماج منتشر شد، او نیست و جمهوری اسلامی از انتشار این ویدیوی کوتاه اهداف سیاسی داشته است

ایرانیانی که برای تماشای بازی میان تیم‌های فوتبال ساحلی ایران و برزیل در دبی رفته بودند، شعار دادند: امسال سال خونه، سید علی سرنگونه

معترضان در تجمع شبانه در کرمانشاه شعار «‌امسال سال خونه سید‌علی سرنگونه» سردادند

مردم در تجمع شبانه در تهرانپارس شعار‌های «‌مرگ بر دیکتاتور» و «‌مرگ بر خامنه‌ای» سردادند

مردم با تجمع در صادقیه تهران شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر‌می‌دهند

شعار مردم در هفت‌حوض تهران: امسال سال خونه، سید‌علی سرنگونه

با گذشت پاسی از شب درگیری ماموران امنیتی با مردم در محله‌های مریوان همچنان ادامه دارد و صدای شلیک گلوله به گوش می‌رسد

شعار مردم در مریوان:«مجتبی بمیری، رهبری را نبینی»

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سخنرانی محمد حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شعار «سپاهی برو گمشو» سر دادند

دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه تجمع کردند و شعارهای «بسیجی حیا کن، دانشگاه رو رها کن» و «دانشجوی زندانی آزاد باید گردد» سر دادند

دانش‌آموزان مدارس زاهدان پس از تعطیل شدن مدارس شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر دادند

شعار دانشجويان پرديس شمالی دانشگاه تهران:«دانشگامون ترسيده، دانشجو راه نميده»

سروناز احمدی و کامیار فکور دو روزنامه‌نگار و فعال مدنی در یورش بیش از ۱۰ مامور امنیتی به منزلشان بازداشت شدند. ماموران منزل این زوج را تفتیش کرده و موبایل و لپ تاپ سروناز احمدی را با خود بردند

بر اساس اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، شهریار شمس، دانشجوی دانشگاه آزاد تهران شمال، پس از بازداشت و در مسیر انتقال به زندان ضرب و شتم و مجروح شده و برای او در شعبه دو بازپرسی دادسرای ناحیه ٣٣ (اوین) پرونده‌ای به اتهام‌های «اخلال در نظم عمومی» و «اجتماع و تبانی» تشکیل شده است

خنثی شد.
یعنی دیگه شرش برای همیشه کم شد

https://mobile.twitter.com/jupiter_rad_2/status/1589165133116608512?cxt=HHwWgMDQjZrR7I0sAAAA

اسمش سید حسینی ملقب به ابو عزرائیل
شماره موبایلش؛ 09126155424
محل زندگی: بابل _ موزیرج _ درویش
صبحا در دادگستری بابل هست
بعد از ظهر هم در میدان باغ فردوس، و خیابان شریعتی پیداش میشه
دورش همیشه شلوغه و مسلحه موظب باشید

چه قیافه کریهی هم داره، نکیر منکر شب اول قبر از ریخت این میترسن
بجای اینکه این بترسه

نکیر منکر پَر اگه دارن که
اینو ببینن پرشون میریزه.بالا برگشتنشون مشکل میشه
😍

ناشناس گفت...

هشدار!!
رزا این افعی انسان خورها تصميم برای اعدام گرفتند!!

قبل از این جنایت باید عمل اجتماعی مردم را فراخوان داد، باید کمیته ها اعلام کنند اگر شما دست ب این جنایت بزنید ما هم انتقام عزیزان خودمان را خواهیم گرفت، همانطور که دیروز در رابطه با مقاومت زندان صحبت کردیم امروز هم بایر جلوی این جانبان ایستاد تا عقب نشینی کنند اگر ما آماده دفاع نداشته باشیم انها اعدام را شروع خواهند کرد، امریکا و اروپا هم غیر مستقیم گفتن ما زرت و پرت خواهیم کرد اما شما کار خودتان را بکنید
رزا جان از ما گفتن، لطفا این هشدار را جدی بگیرید!!

ناشناس گفت...

رزا جان استادان دانشگاه هم هشدار دادند
انها گفتن اگر ب خواسته های دانشجویان جواب داده نشود ،ما هم ب انها می‌پیوندیم،
رزا جان اگر من اشتباه میکنم بگو ما باید قبل از عمل انجام شده، باید عمل کنیم،

Rosa گفت...

اگر ما آماده دفاع نداشته باشیم انها اعدام را شروع خواهند کرد

doroste:(

Rosa گفت...

مهدی ترابی خایه مال انقد بازیکن ها رو تهدید نکن ،این شمارت،
سری بعد برا خنثی سازی بالا سرتیم،
989126666923

https://mobile.twitter.com/jupiter_rad_2/status/1589520941176229888?cxt=HHwWgMDU3fq3jo8sAAAA

مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس هم خایه مال اعظمه.

دمت جیز

وری��
۱-علی دایی در حبس خانگی��
ابراهیم عزیزی نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس دیروز در
جلسه محرمانه ای در پاسخ به وضعیت اعتراضات و سلبریتیها به صراحت اعلام کرده که علی دایی در بازداشت خانگی وزارت اطلاعات بوده و به موبایل و فضای مجازی دسترسی نداره ،

حتی بهش هشدار شدید الحنی داده شده که در صورت تکرار و تداوم روند حمایتی از معترضین ، دخترش نورا را هرگز نخواهد دید،

همین الان پست گذاشته توی اینستا
شاید پیچش دست خودش نیست مثل بلاگرهای حکومتی

اینی که برخی دوستان میگن فیکه، پست کرده
موبایل و اکانتاش دست خودش نیست،
برای دور نگه داشتن جامعه از التهاب بیشتر علی الخصوص ترکها
من خودم صدای ضبط شده رو گوش دادم هر چقدر التماس کردم که بتونم کپی کنم ازش اجازه ندادن چون مستقیم با جون اون طرف و خانواده ش سر و کار داشت
اطلاعات در مورد دستگیری علی دایی مثل ورشکستگی میهن و زن مو بلوند تو راهپیمایی نیس ک کافی باشه و دیگه خبری ازش گفته نشه
تا فردای آزادی

ولی دیشب پست حمایتی گذاشت از فوتبال ساحلی و کشتی
دیشب استوری گذاشت !!
خب گوشیش دست خودش نیست پس اون خودش نبوده که استوری گذاشته با این حساب
استوری نبود پست بود ببخشید
برای بچه های فوتبال ساحلی و وزنه بردار ها بود
اگر هیچ کس هم ب این حبس علی دایی کاری نداشته باشه اردبیلیها باید کل خاک مجلسو ب توبره بکشن ولی انگار ن انگار
یه دلیل بده که همین الان باور کنم.
من ترکم و این حرف اگه جدی باشه باید اطلاع رسانی شه.
عامو درست و با دلیل مدرک بگذارین الان جو به هم ریخته است... حکومتیها گل نزنند به ما... از اون ور ندا بیاته از اون ور علی کریمی ����✌
با این خبر اردبیل و ترکها میخوان همچنان سکوت کنن ؟؟؟!!
علی دایی پست گذاشته چطور تو حبس خانگی
نباید بگزاریم اسطوره و‌ بزرگ مرد فوتبالمان رو زیر تهدید و فشار روانی‌رها کنیم #مهسا_امینی

باید به فدراسیون فوتبال فیفا اطلاع داد.
فقط اینکه، بلایی سر علی دایی یا خانواده‌اش بیارند
از فیفا، از بزرگترین بازیکنان فوتبال جهان چه پیشکسوت چه فعلی، از مردم ایران علی‌الخصوص ترک ها
دایی خط قرمز تمام فوتبالی هاست
یعنی پاره‌اشون میکنیم این دیگه واقعا شوخی نداره
علی دایی مصونیت دیپلماتیک از سوی همه اردبیلی‌ها داره
اگه همشهریان اردبیلی احساس کنن سلطان در خطر هست عکس‌العمل مناسب نشون میدن
یاشا
علی دایی هفته پیش در اردبیل تشریف داشتند ومقدمه آزادی هشت زندانی بدهکار معسر ومحترم را فراهم نمودند
یاشاسین آذربایجان # یاشاسین علی دایی#
میدونی باید چیکار کنیم باید خونه علی دایی رو شناسایی کنیم بریم جلو در خونش تظاهرات
بهترین راه فراخوان بزرگ برای تجمع جلوی خونه علی داییه
ادرس خونه علی دایی و داری؟
اشغالگران ایران بدانید که علی دایی فقط متعلق به هموطنان ترک زبان نیست ، ما مردم کرد یادمان هست که علی دایی در زلزله سرپل ذهاب بی طرف نبود.#علی_داایی
ریدم تو رژیمی که حتی مثل سگ از بازیکنای فوتبالشم می ترسه
یاشاسین اردبیلیمین جیران بالاسی
یاشا قارداش
اوزگیرلیک یاخیندی
❤️❤️

فوووووووری از فرودگاه امام خمینی!

چندین اتوبوس از افراد مشخص هم اکنون وارد فرودگاه شدن تا با شعار بیشرف بیشرف از جانب مردم از بازیکنان فوتبال ساحلی استقبال کنن.
#مهسا[ امینی/ برای_ ایران #

Rosa گفت...



این دختر #ندا_بیات هست.
توی فیلمی که ازش پخش میشه جلوش پراز گارده... و این توی عکس مشخص نبود. اخر میکشنش پایین و گویا امروز یا دیروز توی بیمارستان امام حسین زنجان به علت خونریزی داخلی فوت میکنه! تحت شکنجه بوده...
یکی به من بگه راسته یا دروغ؟
دارم دیوونه میشم.

https://mobile.twitter.com/Pinksadfrog/status/1589503814650167296

کسی دقیق خبر داره که خبر فوت #ندا_بیات صحت داره یا نه؟ چند نفر تو تایملاین گفتن.
منابع من تایید نکردن
پاکش کردم خبرشو
گفتن زندس
اخرین بار توی کانال " مردم خیابان " گفتن از بس زدنش جونش تو خطره
ممکنه درست باشه
حتی بیمارستان بودنشم تایید نکردن
دارن جنگ روانی میکنن بترسونن
یعنی جوانمردی الکی مبگه؟
85 درصد خبرهاش فیکه
جوانمردی اگه راست بگه عجیبه...در عجبم چطوری انقدر بولد شد یهو...البته بخاطر اینستا و عدم آگاهی عده ای از مردمه...
اینجا گندش دراومد رفت توی اینستا فعالیت کرد و تمرکزش گذاشت اونجا و یا خبرهای فیک و احساسی مردم جذب کرد
دوستان گفته شده #ندا_بیات زنده س ولی حالش وخیمه خبرفوتش رو گفتن که بکشنش صداش باشیم نذاریم اتفاقی براش بیفته

https://mobile.twitter.com/_LEILI2022_/status/1589498263073619968

کاش واقعیت باشه��
از دیشب حالم خرابه
منم امیدوارم
چون خیلیا اینو میگن که زندس و جونش در خطره
آخه چرا باید بکشنش؟
اگه بکشنس ک زنجانی ها بلند میشن
وحشین غیرعمدی و عمدی آدم میکشن
یجورایی هم میخوان بترسونن با این اخبار
این خبر خیلی درست به نظر میاد . چون این روش شایعه پراکنی برای کشتن رو قبلا روی محمد علی طاهری انجام داده بودن و کاملا آشناست ..
ممنون که گفتین اینو��پس حتما شایعه س

هر چی بیشتر عناصر ج ا تندروتر میشن و دستپاچه مخالفینشون و تهدید به ترور میکنن،حسم بمن میگه به پایان دیکتاتوری نزدیک شدیم ،پیروزی در دستان ماست✌️✌️✌️دوستان ،هموطنان ،ادامه بدیم که پیروزی نزدیکه��
#مهسا_امینی

Rosa گفت...

street

https://mobile.twitter.com/rezairdavood/status/1589585992931250176?cxt=HHwWgMDUibyCrI8sAAAA

هدف کل نظامه و بس! منحرف نشید!
تهران بلند شو..ایران بلند شد تا تو انقلاب کنی
میجنگیم، میمیریم
ایران رو پس میگیریم
#مهسا_امینی #اعتصابات_سراسری

Rosa گفت...


مخبر اطلاعات سپاهی که #توماج_صالحی را فروخت که بود؟
مهرداد کردیان مخبر اطلاعات سپاه
کسی که با شغل پوششی خوانندگی و جنگ شادی به افراد نزدیک میشود،
لباس فروشیش مجتمع ولی عصر بروجن
پوشاک کردیان
همین بیناموس #توماج رو فروخت که دستگیرش کردن،

https://mobile.twitter.com/jupiter_rad_2/status/1589436479905837056?cxt=HHwWgMCtndWD6I4sAAAA

بعني چي اين عكس !؟

https://mobile.twitter.com/sahar735394721/status/1589492864165482496

فکر کنم عکس همون آدم فروش بروجنی باشه

https://mobile.twitter.com/iiilllmira/status/1589550612365967360

مطمئنی این بابا لو داده اخه کسی اینا توی بروجن آدم حسابش نمیکنه خیلی آدم مضخرفیه
حتمن یه سر تو آخور حجت الاسلام امیرقلی جعفری هم داره،
من بروجني ام از اول هم احساس كردم اين بي پدر كه توماج رو فروخته بايذ بروجني باشه ����
این حروم لقمه خواهرش عروس گندمونیاس
این همون دلقک #بروجن

https://mobile.twitter.com/mojy86/status/1589499790462574592

این توماج رو لو داده؟؟؟؟؟

https://mobile.twitter.com/hmyd15657589/status/1589518207106572291

همیشه گفتم این آشغالا هیچ تبحری در کارهای اطلاعاتی امنیتی ندارن!
فقط و فقط آویزون مخبرای وطن فروش مزدورشونن..
امیدوارم نسل این جاسوس های خائن منقرض شه از این سرزمین

-------------------------

#شناسایی_کنید #تهران
سیدعلی رستمی
بسیجی جنوب تهرانه
تو درگیری های ورامین نازی اباد و شهرری هم بوده
شماره تلفنش ۰۹۰۱۵۶۲۲۳۷۰
آدرس خونش تهران، قیطریه، خیابون حسینی، کوچه یاقوت
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱

https://mobile.twitter.com/Efshagar_Rasu/status/1589164082732859394?cxt=HHwWhIDQkYiU7I0sAAAA

---------------
لباس شخصی ها راهی برای پنهان شدن ندارند.
ماشین زنشو اورده

https://mobile.twitter.com/F_karamizand/status/1589013838057603073?cxt=HHwWgoDUidbqp40sAAAA

اینم خانم!

https://mobile.twitter.com/CaptainShin6/status/1589014525163974657

حتی همون عرزشیایی که قبل از شروع این انقلاب خیلی گنده گوزی میکردن هم از افشای هویت خودشون میترسن:)

Rosa گفت...


---------------------------
حساب ای دیوث هم برسونید علی بیطرفان جاسوسه

https://mobile.twitter.com/yekadadtaji/status/1589540848810610694

--------------------
استفاده از مدرسه جهت استقرار نیروهای سرکوب.

https://mobile.twitter.com/a_red_hulk/status/1589053318789484545

وحید انلاین گذاشته. اهواز.
---------------------------
لطفا شناسایی شود.
تهران ، نزدیک مترو تربیت مدرس.

https://mobile.twitter.com/_arash_amiri_/status/1589062219895275520

------------------------
این مزدور سایبری جمهوری اسلامی که با اکانت ناشناس حاج فیدل @haj_komeil
در حال خون شویی جنایت های رژیم آخوندی بر علیه مردم ایران است را بهتر بشناسیم

«کمیل حسینی از شیراز با همسرش مرضیه عاری»

https://mobile.twitter.com/chawshin_83/status/1589328780874911744?cxt=HHwWgMDU9eCGt44sAAAA

-----------------

ماموران امنیتی مانع حضور مردم بر سر مزار عرفان زمانی در سیاهکل شدند

--------------------------

"he aimed at my eyes"

https://mobile.twitter.com/mamlekate/status/1589382893830557696?cxt=HHwWgMDS7cXUz44sAAAA

Wir Deutsche-Iraner fordern eine sofortige Erklärung von Frau @NancyFaeser
! Wieso ist ein Briefkastenfirma in Deutschland aktiv und blockiert Iraner die Internet?
Wer wegschaut, ist mitverantwortlich!

https://mobile.twitter.com/ISefati/status/1589577812536885248

Gehackte Dokumente beweisen, dass eine deutsche Unternehmer #AbreAvran im Iran Internet blockiert hat! Frau @NancyFaeser
Sie müssen sich dazu äußern! Wieso habe Sie monatelange Warnungen ignoriert?

https://mobile.twitter.com/ISefati/status/1588995867927019521

Unfassbar

Rosa گفت...

وریا غفوری وارد خانه زنده یاد #فرشته_احمدی شد. در مهاباد. ورزشکار با شرف

وریا غفوری برای دیدار با دختر #فرشته_احمدی به مهاباد رفته است
#مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/khoshnevisnaser/status/1589692435630022656?cxt=HHwWgIDT_Z-23I8sAAAA

آفرين به قلب مهربونت و روح. بزرگت

https://mobile.twitter.com/khoshnevisnaser/status/1589692435630022656/photo/1

این پرتاب کوکتل مولوتوف صد امتیازی بود!

https://mobile.twitter.com/mamadporii/status/1589588462302527488

بیز اردبیللر بلنچی شیلری بلروک

Ardabil
Ardabil, NW #Iran
Footage from the initial days of #IranRevolution (late Sept. or early Oct. ) shows a protester throwing a Molotov cocktail at a unit of security forces.
It is said internet disruption prevented this video from reaching the outside world

https://mobile.twitter.com/journalistsay/status/1589619761133998080?cxt=HHwWgMCq5YSwu48sAAAA

#فوری جنگ خیابانی شروع شد. سقز زادگاه #مهسا_امینی

Local people are in the streets again and continuing the nationwide anti-regime protests on this 53rd night of the uprising.

https://mobile.twitter.com/journalistsay/status/1589692161565421569?cxt=HHwWgsCjhaam3I8sAAAA


کوچکترین عقب نشینی از این انقلاب برابر است با صادر کردن حکم اعدام هزاران ایرانی.
هموطن برای نجات ایران به پا خیز

موج شدید درگیری که دیشب در مریوان بود اکنون بوکان را در بر گرفته. شهرهای کردستان پشت هم ایستاده اند و ایران را صدا میزنند.

سنندج درگیری شروع شد. کردستان را تنها نگذارید
مریوان همچنان درگیری و تیر اندازی به سوی مردم ادامه دارد. مریوان را تنها نگذارید
#مهسا_امینی

#فوری هم اکنون مهاباد به پا خاست 16 آبان

Mahabad

Nov 7—Mahabad, NW #Iran
Local people have retaken to the streets and are going on with the nationwide anti-regime protests on this 53rd night of the revolution.

https://mobile.twitter.com/journalistsay/status/1589687876614520832?cxt=HHwWgIDU1fCs2o8sAAAA

درود بر هم وطنان کرد، موتور محرکه انقلاب ۱۴۰۱

بژی ئازادی
تهران خوابه یواشتر

Sadeghiyeh

Nov 7—Tehran, #Iran
Authorities are deploying a large number of security forces to prevent anti-regime protests.
Footage from the 2nd square of the capital's Sadeghiyeh district.

https://mobile.twitter.com/journalistsay/status/1589691754563121152?cxt=HHwWgMDR0c2O3I8sAAAA


خبرگزاری فارس :برای عمامه پرانی باید جرم در نظر گرفته شود و به قانون تبدیل شود. :)))))

هم‌اکنون #بوشهر
در فرودگاه بوشهر مزدوران لباس شخصی مانع از استقبال مردم از قهرمانان تیم ملی فوتبال ساحلی شدند و با زدن گاز آشگ آور بازیکنان را از فرودگاه بسرعت منتقل کردند

دوشنبه ۱۶ آبان

https://mobile.twitter.com/BARANDAAZOnline/status/1589711910165155841?cxt=HHwWgsDQyeij5Y8sAAAA

https://mobile.twitter.com/BARANDAAZOnline/status/1589711575447130112?cxt=HHwWgMDS3aqQ5Y8sAAAA

خشم مقدس بلوچهایمان را با چشمانتان ببینید که چگونه دست خالی جلوی یک حکومت قاتل ایستاده‌اند...

https://mobile.twitter.com/BARANDAAZOnline/status/1589705472697065472?cxt=HHwWgIDT2Y2t4o8sAAAA

اینا مسلح هستن ؟
تاریخ همه چیز رو ثبت می‌کنه که چه جنایت‌هایی کردید
لعنت ابدی بر شما و هفت نسلتون
#مهسا_امینی

Siahkal
Nov 7—Siahkal, N #Iran
People held a ceremony for Erfan Zamani, killed in recent protests. Locals reports authorities deployed non-native forces who shot the mourners.

https://mobile.twitter.com/journalistsay/status/1589690178267885568?cxt=HHwWgMCtqe2y248sAAAA


بیست‌وسی، توالت ایرانی و BBC، توالت فرنگی است.

Rosa گفت...

وریا غفوری وارد خانه زنده یاد #فرشته_احمدی شد. در مهاباد. ورزشکار با شرف

وریا غفوری برای دیدار با دختر #فرشته_احمدی به مهاباد رفته است
#مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/khoshnevisnaser/status/1589692435630022656?cxt=HHwWgIDT_Z-23I8sAAAA

آفرين به قلب مهربونت و روح. بزرگت

https://mobile.twitter.com/khoshnevisnaser/status/1589692435630022656/photo/1

این پرتاب کوکتل مولوتوف صد امتیازی بود!

https://mobile.twitter.com/mamadporii/status/1589588462302527488

بیز اردبیللر بلنچی شیلری بلروک

Ardabil
Ardabil, NW #Iran
Footage from the initial days of #IranRevolution (late Sept. or early Oct. ) shows a protester throwing a Molotov cocktail at a unit of security forces.
It is said internet disruption prevented this video from reaching the outside world

https://mobile.twitter.com/journalistsay/status/1589619761133998080?cxt=HHwWgMCq5YSwu48sAAAA

#فوری جنگ خیابانی شروع شد. سقز زادگاه #مهسا_امینی

Local people are in the streets again and continuing the nationwide anti-regime protests on this 53rd night of the uprising.

https://mobile.twitter.com/journalistsay/status/1589692161565421569?cxt=HHwWgsCjhaam3I8sAAAA


کوچکترین عقب نشینی از این انقلاب برابر است با صادر کردن حکم اعدام هزاران ایرانی.
هموطن برای نجات ایران به پا خیز

موج شدید درگیری که دیشب در مریوان بود اکنون بوکان را در بر گرفته. شهرهای کردستان پشت هم ایستاده اند و ایران را صدا میزنند.

سنندج درگیری شروع شد. کردستان را تنها نگذارید
مریوان همچنان درگیری و تیر اندازی به سوی مردم ادامه دارد. مریوان را تنها نگذارید
#مهسا_امینی

Rosa گفت...



#فوری هم اکنون مهاباد به پا خاست 16 آبان

Mahabad

Nov 7—Mahabad, NW #Iran
Local people have retaken to the streets and are going on with the nationwide anti-regime protests on this 53rd night of the revolution.

https://mobile.twitter.com/journalistsay/status/1589687876614520832?cxt=HHwWgIDU1fCs2o8sAAAA

درود بر هم وطنان کرد، موتور محرکه انقلاب ۱۴۰۱

بژی ئازادی
تهران خوابه یواشتر

Sadeghiyeh

Nov 7—Tehran, #Iran
Authorities are deploying a large number of security forces to prevent anti-regime protests.
Footage from the 2nd square of the capital's Sadeghiyeh district.

https://mobile.twitter.com/journalistsay/status/1589691754563121152?cxt=HHwWgMDR0c2O3I8sAAAA


خبرگزاری فارس :برای عمامه پرانی باید جرم در نظر گرفته شود و به قانون تبدیل شود. :)))))

هم‌اکنون #بوشهر
در فرودگاه بوشهر مزدوران لباس شخصی مانع از استقبال مردم از قهرمانان تیم ملی فوتبال ساحلی شدند و با زدن گاز آشگ آور بازیکنان را از فرودگاه بسرعت منتقل کردند

دوشنبه ۱۶ آبان

https://mobile.twitter.com/BARANDAAZOnline/status/1589711910165155841?cxt=HHwWgsDQyeij5Y8sAAAA

https://mobile.twitter.com/BARANDAAZOnline/status/1589711575447130112?cxt=HHwWgMDS3aqQ5Y8sAAAA

خشم مقدس بلوچهایمان را با چشمانتان ببینید که چگونه دست خالی جلوی یک حکومت قاتل ایستاده‌اند...

https://mobile.twitter.com/BARANDAAZOnline/status/1589705472697065472?cxt=HHwWgIDT2Y2t4o8sAAAA

اینا مسلح هستن ؟
تاریخ همه چیز رو ثبت می‌کنه که چه جنایت‌هایی کردید
لعنت ابدی بر شما و هفت نسلتون
#مهسا_امینی

Siahkal
Nov 7—Siahkal, N #Iran
People held a ceremony for Erfan Zamani, killed in recent protests. Locals reports authorities deployed non-native forces who shot the mourners.

https://mobile.twitter.com/journalistsay/status/1589690178267885568?cxt=HHwWgMCtqe2y248sAAAA


بیست‌وسی، توالت ایرانی و BBC، توالت فرنگی است

Rosa گفت...

بر اساس ویدیوهای رسیده به ایران اینترنشنال، گروهی از معترضان در سنندج به خیابان آمده و شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند

فرزین کدخدایی، فعال بلوچ، در توییتی نوشت برای فائزه براهویی، زن جوان زندانی بلوچ، حکم اولیه ۳ سال و ۶ ماه حبس تعزیری صادر شده و
اتهاماتش تبلیغ علیه نظام و بر هم زدن امنیت ملی ذکر شده است

شهریار شمس، دانشجوی زندانی طی تماسی با خانواده دلیل بازداشت و بازجویی خود را فعالیت‌های دانشجویی عنوان کرد. او اکنون در بند ۲۰۹ زندان اوین در اعتصاب غذای خشک به سر می‌برد

فرزاد رئوفی، عکاس چند روز پیش در شهر لاهیجان دستگیر شده و تا امروز تماسی با خانواده خود نداشته است

مصطفی نیلی وکیل دادگستری به دست نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی بازداشت شد
فاطمه نیلی، خواهرش، در توییتی نوشت: «یک ساعت قبل پس از بازرسی منزل مادرم، مصطفی نیلی را بازداشت کرده و با خود بردند»

مهرداد بختیاری، عموی پویا بختیاری از کشته‌شدگان اعتراضات آبان ۹۸ در صفحه اینستاگرامش نوشت دو شب قبل مقابل خانه‌اش به او سوءقصد شده است
او افزوده چند فرد ناشناس نقاب‍دار به سمت او از فاصله نزدیک شلیک کردند اما گلوله به خطا رفته و او توانسته خود را نجات دهد

بر اساس اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، علی روزبهانی، شهروندی معترضی که چهارم آبان در خیابان بنی‌هاشم تهران هدف گلوله ماموران حکومتی قرار گرفته بود جان خود را از دست داده و خانواده او برای تحویل گرفتن پیکرش تحت فشار قرار دارند

گزارش‌های رسیده به ایران اینترنشنال حاکی است پیکر محمد قائمی آسترکی جوان ۱۷ ساله اهل دزفول که با شلیک گلوله ساچمه‌ای به سرش نزدیک به دو هفته‌ در کما بود روز دوشنبه با تدابیر امنیتی و ممانعت از حضور مردم به خاک سپرده شده است

علی ملک حسینی، دادستان یاسوج، تایید کرد که در تجمع روز ۳۱ شهریور در این شهر، دو نفر از معترضان کشته شدند

ملیکا گودرزی، دندان‌پزشک ۲۶ ساله روز ۲۵ مهرماه توسط ماموران امنیتی در منزل خود در تهران بازداشت و به زندان اوین منتقل شده است

ماموران امنیتی مانع حضور مردم بر سر مزار عرفان زمانی در سیاهکل شدند
مردم در مراسم سوم عرفان زمانی در سیاهکل شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر می‌دهند
ماموران امنیتی به شرکت‌کنندگان در مراسم عرفان زمانی در سیاهکل تیراندازی کردند

دانش‌آموزان در برخی شهرها از جمله سنندج و سبزوار تجمع کرده و شعار سر دادند

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای عامل حمله به شاهچراغ را فردی به نام «سبحان کُمرونی» با نام مستعار«ابوعایشه» و از اتباع تاجیکستان معرفی کرد و از فردی افغانستانی به‌ نام «محمد رامز رشیدی» با عنوان «عنصر پشتیبانی کننده‌» عملیات نام برد

از فردی ب نام سد علی خامنه ای اسمی چیزی نبرد؟
ابو مجتبی منظورشه

سناریوی دقیق به‌کارگردانی آلفردشمخانی،بازنویسی ساموئل نقدی(سینمای‌خالیوود)
اسم تهیه کننده فیلم هم لابد اطلاعات سپاهه.
ابوعایشه ، چچنی بود و مرد دیگه کسی حق ندارد لقب ابو عایشه را ببرد ، تو داعش ممنوعه
همین بدبخت ها رو میبردن سوریه و عراق ب کشت میدادن الان آوردن ب اسم داعش رونمایی میکنن
عجب اول بحرینی بود بعد شد افغانی الانم تاجیکستان

اینا حتی تو اون روبیکای تخمیشونم با هم هماهنگ نمیکنن حرفاشونو

https://mobile.twitter.com/dangico78/status/1589536755342278657

عامل حمله دو فرد به نام‌های مجتبی با نام مستعار ابوگراز و علی با نام مستعار ابوحرامی بودند که بزودی توسط مردم ایران به سزای جنایاتشان خواهند رسید!

ج.ا یه دروغ میگه بعد برای اینکه اون دروغ رو توجیه کنه سناریوهای دروغین جدید می سازه😎...

وای صد جور داستان واسه شاهچراغ درست کردند...هر چی بیشتر توضیح می دند. بدتر گندش در میاد.
چرا هر روز یه چیزی میگن پس اون اطلاعیه داعش که تو ماه ۲۹ روزه زده بود ۳۰ ام چی شد؟
الان یعنی این عملیات اب دوغ خیاری پشتببان هم داشت.!؟
جل الخالق😳


گزارش‌ها و تصاویر رسیده به ایران اینترنشنال حاکی است نیروهای امنیتی راه‌های منتهی به فرودگاه را بسته بودند تا جلوی شهروندانی که قصد استقبال از بازیکنان فوتبال ساحلی را داشتند بگیرند و برای متفرق کردن افرادی که جلوی فرودگاه رفته بودند گاز اشک‌آور و گلوله ساچمه‌ای شلیک کرده‌اند

Rosa گفت...

گروه هکری «#انانیموس» می‌گوید که سرور «#اسنپ‌فود» را #هک کرده است. به گفته آنها این شرکت اطلاعات کاربران خود را به سپاه داده و زمینه‌ساز دستگیری شان شده است. پیشتر در شبکه‌های اجتماعی گفته شده بود #نیک یوسفی، فیلمساز مستقل براساس اطلاعات جغرافیایی اسنپ‌فود بازداشت شده است.

دستگیری نیک یوسفی، عکاس و تدوینگر به واسطه همکاری اسنپ‌فود با نهادهای امنیتی

https://mobile.twitter.com/VOAfarsi/status/1583385099487395840

اینا به زودی مادرهای خودشونم دستیگیر میکنن،به جرم رابطه با پدرای متعددشون

Excellent job 👏 Go Anonymous Go 💪❤️

اسنپ ها رو باید تحریم کنیم وازشون استفاده نکنیم
تو رو خدا اگه اسنپ فود رو نصب دارین از روی گوشی پاک کنید. هزار راه بهتر واسه سفارش آنلاین هست

دلار بشه ۴۰ هزار بازاریا به گه خوری میافتند و اعتصاب میکنند یعنی انقدر پست و منفعت طلبن که خون ریخته شده ی این جوانان براشون ارزش نداشته، این همه شهید شدند اعتصاب نکردن، ولی برای دلار اعتصاب میکنند انقدر اینها دیوث هستند دقیقا هر چه دارا تر پفیوزتر (برادر آخوندان)

#اسنپ‌فود اطلاعات کاربران را به سپاه فروخته و زمینه دستگیریشان را فراهم کرد.
درگام اول دتابیس شرکت هک شد، اطلاعات ۶ هزار شرکت و سازمان مشتری آنها را منتشر کردیم.
We Are Anonymous
Expect Us!
#Oplran
#مهسا_امینی

https://tinyurl.com/27u9cdvx

https://mobile.twitter.com/anonymousopiran/status/1589662510457958400?cxt=HHwWgMDRibDozo8sAAAA

اسنپ نان در خون مردم میزند
اطلاعات معترضین را به ماموران امنیتی میدهد
اسنپ در ربوده شدن و قتل مردم شراکت دارد
اسنپ را تحریم میکنیم

ندرعباس چهارراه امام حسین گلشهر ، در پایگاه بسیج یا مسجد امام حسین همیشه اطراف بسیجی های ریشو تسبیح به دست من پیک های اسنپ فود رو میبینم .
تحریمش رو جدی بگیریم
من خودم چند تا از دوستام رو با کمک همین اسنپ فود گرفتن

اگه بتونی دیتا بیس سازمان بسیج رو هک کنی که ماچ به کلت. التماس دعا

جمهوری اسلامی مثل مدفوع چهل ساله‌ای می‌مونه که باید دفع بشه بره به فاضلابِ تاریخ! حالا عده‌ای می‌پرسن که جاش قراره چی بیاد؟! مگه شما وقتی می‌ریـنــید بعدش یه چیزی به‌جای مدفوعتون می‌کنید تو کون گرامی؟!

تو هیچ جای دنیا اینهمه خلاقیت یه جا جمع نشده، فقط تو ایران و با ایرانیا میشه انقدر خندید🤣🤣

بابک آزادعلی‌ فرزند یکی‌ از سرانکه در دانمارک وظیفه دور زدن تحریم‌ها برای خرید تجهیزات نظامی و سرکوب را دارد.از طریق رمز ارزها برای حکومت نیز پول شویی میکنند. تراکنش‌های بایننس زیر نظر Anonymous است. به زودی تمامی اسناد به ارگان‌های مربوطه تحویل داده میشود.

https://mobile.twitter.com/anonymousopiran/status/1574151398035537926

بابک روزگارت سیاه باد🕳️

https://mobile.twitter.com/femmineIraniana/status/1574153037601439745

فقط لطفاً پرونده رو نفرستید کلانتری منطقه ده تهران
بدید اف بی ای
با تشکر 😐


آنانیموس عزیزم...میشه ازتون خواهش کنم با تمام قوا برینید ب هیکل بی بی سی فارسی شبکه لندنی .....متشکرم

وبسایت مصاف
http://masaf.ir
بزنین بترکونینش

برای اون تابستون گرمی که برقامونو قطع کردن تا بتونن همین بیت کویینا رو استخراج کنن
#OpIran

ای بیشرفا تپه نریده نزاشتن😑
#opiran

سایت سازمان سنجش رو هک کن لطفا
----------------------------

فراخوان بزرگ قیام سراسری ملی
برای چله‌ی مردم سیستان و بلوچستان و کشتار جوانان کردستان

چهارشنبه ۱۸ آبان،در سراسر کشور به خیابان ها میاییم و انتقام میگیریم

https://mobile.twitter.com/amiireem/status/1589664368366870528

وعده ما چهارشنبه، همه برای ایران
وعده ما چهارشنبه، همه برای ایران
وعده ما چهارشنبه، همه برای ایران

Rosa گفت...

دمتون گرم بچه ها! بالاخره منتشر کردید ❤️
ه-ک ایمیل‌های «سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی»
ایمیل ها رو بخونید حال کنید

http://t.me /black_reward/41

We Are Anonymous
Expect Us!


ه.ک ایمیل‌های «سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی»

بازم بچه های بلک ریوارد گل کاشتن <3

ایمیل ها رو بخونید حال کنید

http://t.me /black_reward/41


توییتر اجازه ی گذاشتن لینک نمیده
لینک کپی کنید فاصله اشو حذف کنید

کجا ببینیمممم ایمیلارو برا من باز نمیشههه
کپی کن آدرسش و برو تو قسمت سیو مسیج کپی کن سند کن روش برن

🔥🔥🔥درجه یک

Rosa گفت...

شرکت پگاه هم در جابجایی سرکوبگران نقش داره
تحریم کنید بیشرفا رو

https://mobile.twitter.com/armanthefreak/status/1589043433603469313

صداتون میرسه شروع کنید به فراخوان برای تحریم هم مجموعه ها هم مراکز

من با چشمای خودم دیدم که سرکوبگران حتی از ماشین های سازمان انتقال خون و ماشین انجمن ام اس ایران استفاده کردند.
برام سواله تمام این سال ها که مردم برای انجمن ام اس پول اهدا می کردند، واقعا به دست بیماران می رسید ؟
قلب آدم به درد میاد

پگاه دولتیه و میهن خصوصی
ای باباااا اینا ک مامور نیستن! ایناهم محصولات جدید پگاهن! ب اسم پهن گاو!
وگرنه ک ماشینای شرکت پگاه هم مثل شرکت میهن داخلش عایقه و نمیتونن داخلش نفس بکشن!

پگاه جدیدا علاوه بر لبنیات، پهن گاو هاشم با یخچال جابجا میکنه

من عملا دیگه هیچ خریدی نمیکنم ، برنج و سبزی میخورم :)))))))))

منکه همزمان با میهن ،پگاه رو هم تحریم کردم
همینطور دلپذیر و مزمز

برندهایی هستن که هنوز تحریم نشدن
مهم اینه از برندها و جاهایی که پولشون میره برای سپاه و ج.ا خرید نکنیم
مثل رفاه ، افق کوروش ،…

سبزی پلو با ماهی 😀👍

Sadeghiyeh
Nov 7—Tehran, #Iran
Authorities are deploying a large number of security forces to prevent anti-regime protests.
Footage from the 2nd square of the capital's Sadeghiyeh district.
#OpIran

https://mobile.twitter.com/journalistsay/status/1589691754563121152

زندگی از جایی شروع میشه که ترس به پایان برسه:)))

اولین نسخه آیین نامه فدراسیون عمامه‌پرانی منتشر شد. لطفا نکات ایمنی آیین نامه را جدی بگیرید.

https://mobile.twitter.com/iatf_official/status/1589566058603589632

فدراسیون زده ؟ 👌🏼😂😂
عمامه مشکی رو ضریب ۲ بده
امید بر اینکه بهترین تیم به المپیک راه پیدا کنه
لطفاً شاخه عمامه برداری رو هم اضافه کنید کلی پارچه داره
با اختلاف زیاد شیراز الان اوله 😂👏
بعد از اینهمه غم، کلی خندیدم😂
پیش بینی میکنم دخترای تهران این دفعه برنده میشن!!! 😂
خبرگزاری فارس :

مسئولین در حال قانون گذاری برای مجازات #عمامه_پرانی هستند
به نظرم یه امتیاز ویژه باید برای برداشتن و به همراه آوردن عمامه هم لحاظ میشد!
از انجا که کشور های زیادی اعلام امادگی کردن وارد فدراسبون بشن متن ایین نامه را به انگلیسی هم احتیاج داریم

لطفا ریت بزنید که همه ببینند
اطلاعاتیِ مزدورِ وطن فروش
تو سنندج در ازای شبانه ۷۰۰ هزار تومان ،مسول شناسایی و گزارش و قتل و زندانی شدن جوون های سنندجی شده
جلال ویسانی
نام پدر عبدالله
مسول بهداشت وساکن روستای خامسان.

Rosa گفت...

صحنه‌هایی از انقلاب ۱۴۰۱ ایران، سیاهکل، در مراسم عرفان ناظری.

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590044672432701440?cxt=HHwWgIDU1ZDN_JAsAAAA

������درجه یک

ذوب آهن اصفهان و کارکنان 37 سکوی گازی و کامیون‌داران ساوه و شهرک صنعتی مشهد به #اعتصابات_سراسری پیوستن
#مهسا_امینی

#مهدی_حضرتی
شخصی که در توییت زیر پیکر بی‌جان او پشت وانت است نامش مهدی حضرتی‌ست و ۱۷ سال داشت اما بسیاری از رسانه‌ها به اشتباه گفته‌اند نام او مهران شکاری است. مهران و مهدی هر دو در روز چهلم حدیث نجفی در خرمدشت کرج کشته شدند.

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590018494476988416?cxt=HHwWgMDR2a_Z8JAsAAAA

حالا برای مهدی که تنها و مظلومانه کشته شد چه داستانی دارید بگین؟
خودکشی کرد؟از بلندی پرید؟بیماری داشت؟
چی بی‌شرفا چی دارید بگید؟


دوستان لطفا کمک کنید زندگی یه جوون حق خواه رو نجات بدید #رادین_سلطانی اهل مریوان رو در اعتراضات گوهردشت گرفتن و به شدت تحت شکنجست تمام خانوادش رو هم از دست داده و کسی رو نداره لطفا صدای رادین باشید و این متن رو ویروسی کنید

محمدرضا (حسام) فردوسی، ۲۴ ساله، جمعه، ۱۳ آبان مقابل مسجد جامع قرچک با شعار مرگ با خامنه‌ای و مرگ بر دیکتاتور خودسوزی کرد. محمدرضا چند ساعت قبل از اقدام به خودسوزی در پستی اینستاگرامی نوشت: مردم به امید روزهای بهتر ، مردم من دوستتون دارم. زنده‌باد ایران زنده‌باد زندگی.

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590011151039221760?cxt=HHwWgMDS6fat7ZAsAAAA

ز تونس بود که جوانی خودش را سوخت تا دموکراسی حاکم شود...
حالا وطن ما

با این جماعت بازاری و خاکستری هم نه حتی قهوه ای�� 1000 تا جوون خودشون اتش بزنن هیچ است به هیچ

چقدر زندگی بر ما سخت کردن که به مرگ خودمون راضی شدیم
اینکه تا آخر عمرم تو خیابونا با ج.ا بجنگم اصلا منو از پا نمیندازه اما خبر مرگ هر کدوم از این بچه‌ها درست مثل یه تیر میشینه وسط قلبم.

Université des sciences et de la culture de Téhéran. Malgré la répression et le risque encouru, les étudiants crient
«Mort à tout le système»

امسال میده کشته سپاه مرگ بر کل نظام.
امروز ۱۷ آبان دانشگاه علم و فرهنگ

https://mobile.twitter.com/Limportant_fr/status/1589967045525131265?cxt=HHwWgsDSkdOm2ZAsAAAA

بیخود نبود امروز هلیکوپتر بالا سرشون میچرخید
همــوطــــــــــــن ,خـــانــــــوادهٔ ایـــــرانــی ام؛
با یه مـــــزدور بی شـــــرف که روزی ۲/۵میلیـون تا ده میلیـــون می گیره تا ایــــرانی را بکُشـــه، نبایـد شرافتمنـــدانـــه جنگیــــــد.

ناخورده شراب می خروشیم
بنگر چه کنیم اگر بنوشیم

هر یه نفر کشته شه هزاررررررررر نفر پشتشه. ما بیشماریم
شما ضعیفید و دیگه به اخر رسیدین ولی ما پر از امیدیم. امیدی که از اتحادمون و تصور دنیای بدون شما بدست میاد.
شما ۵۳ روز پیش تموم شدین فقط دارید الکی دستووپا میزنید.

تظاهرات توی محیط بسته دانشگاه و مدرسه از ورود مردم جلوگیری میکنه و بهترین موقعیت رو برای سرکوب در اختیار دشمن میگذاره. قفلهارو بشکونیم و بیرون بیایم.

Rosa گفت...

صحنه‌هایی از انقلاب ۱۴۰۱ ایران، سیاهکل، در مراسم عرفان ناظری.

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590044672432701440?cxt=HHwWgIDU1ZDN_JAsAAAA

🔥🔥🔥درجه یک



چهارشنبه ۱۸ آبان برای چهلم جمعه خونین زاهدان انتقام خونهای ریخته شده در کل ایران به بازارهای شهر بیاید در خیابان بمانیم؛ اینو مثل ویروس پخش کنید ✌✌
خیلیا نت ندارن و
وقت نداریم بهرطریقی که میتونید پخش کنید

آنها از دلار خریدن نمی‌ترسند، آنها از دلار خریدن 《همه ما》می‌ترسند
آنها از بسته بودن مغازه نمی‌ترسند، آنها از بسته بودن مغازه 《همه ما》می‌ترسند
آنها از بوق زدن نمی‌ترسند، آنها از بوق زدن 《همه ما》 می‌ترسند
آنها از 《اتحاد ما》می‌ترسند.

برای آزادی
برای خواهرامون
یکی از دختران مریوانی بر مزار #نسرین_قادری بە یاد ژینا، نیکا، حدیث، مینو، سارینا، فرشتە، کبری، نگین و.. موهایش را برید
سەشنبە ١٧ آبان ماه

https://mobile.twitter.com/jilamostajer/status/1589951913667067905?cxt=HHwWgoCgge610pAsAAAA

������������������✌✌✌

امروز ۱۷ آبان دانشگاه علم و فرهنگ

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1589943819025645568?cxt=HHwWgIDQndjezpAsAAAA

اعتصاب ذوب‌آهن اصفهان و کارکنای ۳۷ سکوی شرکت نفت و گاز پارس از یک طرف،اعتراضات دانشگاه‌ها از طرفی دیگه امروز هیزم ریختن تو اتیش انقلاب،اتیشی که آخوند میسوزونه.
#مهسا_امینی

#مهسا_امینی ما خسته نمیشیم، ما خاموش نمیشیم، هر یک از ما را که می کشید ویا در بند میکنیدخانواده ای را بیدار میکنید برای حقی تازه خواسته ای تازه که تا شما هستید خانواده ای رنگ خوشبختی عزیزانش را نمی بیند #پارسا_شجاع_الدین را آزاد کنید دوستانه میگوییم او را آزاد کنید #توماج_صالحی

https://mobile.twitter.com/bidari_zaman/status/1589945513335435264

این که فراخوان نیست دلیل نمیشه هر شب از پنجره ها و پشت بوم ها شعار ندیم!
��تکرار میکنم هرشب��
باید هر شب صدامون گوش خیابونایه شهر و کر کنه
چراغ خاموش و با حفظ نکات امنیتی از پنجره و پشت بام داد بزنین
#مرگ_بر_جمهوری_اسلامی

ناشناس گفت...

فروپاشي شوروی،فروپاشي جمهوری اسلامی،
چقدر ب هم نزدیک است،!!؟؟
ایا از این فروپاشي چیزی نصیب مردم ایران خواهد شد،؟؟

ب نظر من یک فرق اساسی با مردم سابق شوروی و مردم امروز وجود دارد،
مردم ایران امروز نترس، با سوادتر از مردم
سابق شوروی است،
امروز اکثر مردم شوروی ب جا مانده دیروز و امروز بعد صد سال از خود و سایه خود میترسند،
چه بلایی بر سر این مردم آماده که هنوز هم حاضر ب پذيرش چنج دولت سابق با اسم دروغين سوسیالیسم امده نیست،؟؟؟

ایا کشتارهای که در طول ۸۰ سالی که بلشویکها و ژولیگ ها لنینیسم و مارکسیست آماده است گویا بدتر از جمهوری اسلامی بوده ، که هنوز جمهوری های جدا شده ،از مسکو میترسند و با هم نیستن،و شاید گویا میترسند که دو باره پوتین و شرکای انها با زور جمهوری ب اصطلاح جدا شده باز هم یکی شوند،؟؟؟

ناشناس گفت...

ب نطر بنده که ۳۰ سال در یکی از جمهوري دروغین زندگی کردم نطر خودم را با شما عزیزان در میان میگذارم،
رشوه،پاچه خواری دروغ ریا فرق زندگی ادم های که حزبی بودند زمین تا آسمان با ادم های زحمت کش که بیشتر زنانی که از بوق سگ در خیابان‌های اصلی و شلوغی که باید رهبران حزبی باید از خیابان با ماشین های ژوگولی رد میشدند باید تمریز میشد ،این زنان نگون بخت حتا یک لباس درست و حسابی نداشتن که هر چند وقت بتوسط ادمهای حزبی با ویرانه‌ای انچنانی کشته میشدند،
هر روز صبح باید دانش آموزان سرود کامسومول که دفاع از رهبری حزب بلشویکها اغا جوزف استالین سرود میخوانند، الان بیش از ۷۰ سال از مرگ استالین میگذرد اسم آن ب میان می‌آید مردم از هم میترسند،
این همه تحقیر و ترس چقدر در نسل بعدی هم تاثیر دارد،!!

ناشناس گفت...

نسل بعدی که حدوا ۳۰ سال که گذشته زبان غیر رسمی جمهوری ها بوده بیشتر مردم هنوز با این زبان صحبت میکنند، خوب از صحبت اصلی خودمان فاصله گرفتیم،
مردم ایران ایا با رفتن رژیم امکان وضیعت خوب اقتصادی و آزادی که بیشتر از همه اهمیت دارد قابل دسترسی ان وجود خواهد داشت،
ب نظر بنده نه نه نه ، شوروی سابق با رفتنش هیچ اتفاقی خوبی ب همراه نداشت، بلکه وضیعت بدتر هم شد،
با عوض شدن رژیم شوروی سابق که از درون فرو پاشید، فقط اسم ها عوض شد، مثلا در گرجستان، ارمنستان اذربایجان، ترکمنستان قزاقستان و غیره یک اسم پسوند جمهوری و یا دمکراتيک سر مردم شیره مالیدند، مثلا در زمان قدیم بیش از هشتاد درصد خانه داشتن و دانشگاه مجانی بود ولی بعد از رفتن شوروی سابق همه چی پولی شد، و کسانی که در رزیم سابق مسؤلیت و یا رده حزبی بالایی داشتن ب ریاست رسیدند،!!

ناشناس گفت...

حالا باید دید مبارزات مردم ایران و گسترش‌ مبارزات و تقویت کارگران رسمی میتواند رژیم ایران را سرنگون کند، یا مثل رژیم شوروی از درون می پوسد؟؟؟؟

رژیم ایران از نطر ایدلوژی اسلامی و رژیم سابق شوروی در ماهیت یکی هستن، یکی مذهبی دیگری غیر مذهبی ایدلوژی که ب مراتب خطرناک تر از رژیم ایران بوده، الان حدوا ۴۳ سال از حاکميت مطلق رزیم سرمایه‌داری ایران میگذرد، که مارکسیست ما ب شکل دولتی ب بهانه مبارزات ضد امپریالیستی از رژیم دفاع میکنند،
این دفاع ب صد سال پیش حاکميت شوروی سابق و تز لنینی برمیگردد
من از این زوایه میگویم که رژیم سابق ب مراتب که صد سال می‌گذرد هم چپ ها و مارکسیست های دولتی از مرده ب اصطلاح مبارزات ضد امپریالیستی دارند کفن میبافنند،

ناشناس گفت...

در خاتمه مردم ایران یک ویژگی های خوبی که از مردم شوروی سابق و حال دارند ب مراتب نترس، باسواد،و مبارزه را رها نکردند،
ولی اگر این مبارزه را ادامه بدهند و گول رهبران ساختگی نخورند، امکان پیروزی نسبی و ب مراتب بهتر از جمهوری های جدا شده از شوروی سابق خواهند داشت
در خاتمه ب علت بحث پراکنده از قبل عذرخواهی میکنم،
پیروز باشید

Rosa گفت...

بزن منو بزن 😭😭😭
#مهسا_امینی

حماسه سیاهکل

جوان های ایران رو میبینی؟ چه خایه هایی اسماعیل چه خایه هایی

صحنه‌هایی از انقلاب ۱۴۰۱ ایران، سیاهکل، در مراسم عرفان ناظری.

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590044672432701440?cxt=HHwWgIDU1ZDN_JAsAAAA

🔥🔥🔥درجه یک



چهارشنبه ۱۸ آبان برای چهلم جمعه خونین زاهدان انتقام خونهای ریخته شده در کل ایران به بازارهای شهر بیاید در خیابان بمانیم؛ اینو مثل ویروس پخش کنید ✌✌
خیلیا نت ندارن و
وقت نداریم بهرطریقی که میتونید پخش کنید

چهارشنبه ۱۸ آبان چهلم شهدای راه آزادی میهنمان در بلوچستان است
چهلم عزیزانمان در بلوچستان را هر چه پر شکوه تر برگزار کنیم

برای آینده بهتر فرزندان ایران زمین کنکور و مدارس را تحریم کنیم
#مهسا_امینی

پیام: مردم بوشهر دیشب درب فرودگاه جمع شده بودن که از بچه های تیم ملی حمایت کنن ولی با ساچمه و گازاشک اور بهمون حمله کردن.

اون موقعی که دخترهای این سرزمین رو با قلاده روی زمین میکشوندید و تو قفس نگه میداشتید باید نگران چرخهٔ خشونت میبودید. حالا هم خوشحال باشید که این مردم خیلی صبورند و فعلا مشغول #عمامه_پرانی اند. وگرنه لیاقتتون همون تیر برقه

https://mobile.twitter.com/sangtarash_azad/status/1589852031032123392?cxt=HHwWgIDTsfb_pJAsAAAA

مقتدی صدر نسبت به گسترش #عمامه_پرانی در عراق ابراز نگرانی کرد! #واقعی
#مهسا_امینی

اگه ایران نیستی با عکس ‌و فیلم همراه شو، اگه ایران هستی ساعت ۹ آشغال های خونه رو ببر بیرون به امید روزیکه #رژیم_آشغال از کشورمون بیرون کنیم. #برای_آزادی

https://mobile.twitter.com/shabnam57388141/status/1590042625188696065?cxt=HHwWgsDQwfvV-5AsAAAA

اگه توی خیابون نمیری و تا الان به هر دلیلی نتونستی کاری برای آزادی ایران از شر رژیم سرکوبگر بکنی…
شاید سهم تو از #انقلاب۱۴۰۱ مشارکت در کمپین #رژیم_آشغال باشد!!

ما پیروزیم… با هم
به نام #مهسا_امینی و فرزندان ایران

رسانه‌های جمهوری اسلامی امروز در خبری درباره جلسه دادگاه ایشون اسمشون رو "#اعظم_عمندی معروف به #ندا_بیات" اعلام کردند.
به من گفته بودند اسمش #اعظم_آمندی است. خبرگزاری فارس‌ هم اول همین رو نوشته بود ولی بعد عوض کرد.
به نظر میاد آمند و عمند هر دو رایج هستند در #زنجان.

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590048717343985664?cxt=HHwWgMDUzcm4_pAsAAAA

فردا چهلم کشته‌شدگان ۸ مهر، 'جمعه خونین #زاهدان' است.

پیغام برادرم، بهمن دارالشفایی:
«دیروز ماموران وزارت اطلاعات به خانه من و پدرومادرم مراجعه کردند که من نبودم و احضارم کردند. امروز رفتم که بعد از ضبط وسایل الکترونیکی و سوال‌وجواب، فعلا به خانه برگشتم. فعلا اکانت‌هایم دست یکی از دوستانم در خارج از کشور است و خودم دسترسی ندارم.»

تصویر جدید #خمینی روی دیوار 'ساختمان مرکزی دانشگاه خوارزمی واحد کرج'

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590031970536665088?cxt=HHwWgMDRleTp9pAsAAAA

بدون خونم شبیه قاتلاست.

اکانت #خبرگزاری_فارس، منبع خبری منتسب به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در #اینستاگرام از دسترس خارج شد.

امروز بصورت تست کنترل شده اینترنت قطع شد؛ ج.ا. سرورهای اصلیش رو جابجا کرده برده به چین وصل کرده!از فردا پسفردا شات دان میشیم تو ایران...دسترسی فقط با استارلینک میشه

Rosa گفت...

(⚠️ هشدار: دلخراش) ویدیوی دیگری از جوان معترضی که '۱۲ آبان در '#خرمدشت #کرج به دست ماموران حکومتی کشته شد.'
بعضی از منابع اسم ایشون رو #مهران_شکاری اعلام کرده‌اند. پیش‌تر تصاویری از انتقال پیکرش با وانت منتشر شده بود.
#مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1589744196214484994?cxt=HHwWhMDTsY77848sAAAA

کاش زنده نبودم و این لحظات رو نمیدیدم.
واقعا طاقت‌فرساست دیدن اینهمه ظلم و تباهی و تنهایی.
#مهسا_امینی

تفو بر تو ای چرخ گردون تفو

بمیرم براش پسر مظلوم������
#مهران_شکاری
چطور میتونن انقدر ظالم و بیشرف باشن . به اینا نبایددددد رحم کرد‌
خون پاکت روی زمین نمی‌مونه. خواهرا و برادرانت انتقامتو می‌گیرن✌��
#مهسا_امینی

وای وای وای حرومزادههه میرسه روزی که بالا سر جنازتون برقصیم بیناموصا

خیلی دردناکه این تصویر، خیلی غم داره، هیچوقت یادم نمیره این پسر شجاع و تنهای ایران رو ��

لباس فیلمبردار تو قسمتی از فیلم مشخصه. لباسش رو بسوزونه هر چه سریعتر براش دردسر نشه و دمش گرم برای شجاعتی که به خرج داده ✌��

امیدوارم فیلمبردار رو نیان ببرن. لعنت بهشون.

تنم افتاده خونین زیر این آوار شب اما،
دری زین دخمه سوی خانه‌ی خورشید بگشودم
#مهسا_امینی

مولوتف اینجا به درد میخوره
بدون شک در تاریک ترین لحظات تاریخ سرزمینمون قرار داریم !
جایی که پلیس به جای حفظ جان شهروند بالا سرش واساده تا جون کندنش ببینه .
باور دارم اینا رفتنین ، همیشه نور از بطن تاریک ترین لحظات بیرون میاد

ما همدیگرو داریم
پیروزی بر این اهریمن تاریکی ها نزدیک است

هرفیلمی درمیاد میگیم نماد مظلومیت.
اما این باهمشون فرق داره، تک تنها افتاده��

اون خانومه آخرش چی میگه به مامورا؟

هر جای دنیا جسدی دیده بشه قبل از هرچیز محل بلاک شده و تا کارشناسان و کارآگاهان بررسی کامل نکرده باشن صحنه رو تغییر نمیدن
اما وقتی خودت قاتل باشی داستان فرق میکنه
اگر کسی گفت این جوان رو کسی غیر از حرومیهای ج ا کشته بپرسید پس چرا اجازه ندادن کارآگاه بیاد سر صحنه

هنوز بدن اين طفل روي زمينه او عقب سر نبش يه مزدور داره شليك ميكنه به سمت توي كوچه. اين ها از چي ساخته شدن؟

اهل میاندواب بود ودیشب در تاریکی وسکوت مخفیانه به خاک سپرده شد

فقط به اون دو آشغال لباس شخصي نگاه كنيد!! خيلي مواظب اينا باشين بچه ها

حتی یک نفر از این جانیان یه نبض چک نکرد که بلکه ۱٪ زنده باشه

یک پسر تیشرت مشکی هست ثانیه 56.یک لگدی می خوره.بر می گرده.دوباره میاد.چی می خواست بگه؟ وقتی از کادر خارج میشه انگار از ناراحتی دستش به سرش می زنه. یگان ویژه یک حرفی می زنه بهش. یک خانومی هم آخر فیلم به رد خونه اشاره می کنه. این دو نفر فقط واکنش انسانی داشتن

پسر تیشرت مشکی از حودشونه
از ثانیه‌ی ده تو فیلم هست
لباس شخ‌صیه

Rosa گفت...

(⚠️ هشدار: دلخراش) ویدیوی دیگری از جوان معترضی که '۱۲ آبان در '#خرمدشت #کرج به دست ماموران حکومتی کشته شد.'
بعضی از منابع اسم ایشون رو #مهران_شکاری اعلام کرده‌اند. پیش‌تر تصاویری از انتقال پیکرش با وانت منتشر شده بود.
#مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1589744196214484994?cxt=HHwWhMDTsY77848sAAAA

چقدر از داعش ترسوندن ملتو
رژه داعش

ظیفه کاپشن قرمز ثبت دفتری قتله؟
چطوری تبدیل به آلمان نازی شدیم؟؟؟

ای کاش هشدار کافی به ضبط کننده فیلم داده بشه
در خطر هست

فیلم در ثانیه های «ده» و دو و هفده ثانیه کات میخوره مشخص نیست چرا ؟ و علت اینکه در این ثانیه پیکر چطور به اون وانت منتقل میشه.. نمیدونم چرا حس میکنم کسی که فیلم رو فرستاده عمدا این رو کات کرده

https://mobile.twitter.com/NR2OH/status/1589748922745905152

شاید ترسیده قطع کرده دوباره گرفته

تا به حال نشده وقتی که فیلم میگیرید، ویدئو قطع یشه، یا یه حرفی توش گفته بشه یا که چیزی پیش بیاد که مجبور بشید فیلم رو ادیت کنید؟
اما کسی که فیلم گرفته خیلی جرات پخش داشته، چون دقیقا میشه پیداشون کرد.

دمش گرم
هرکاری میتونسته کرده��

ابتدای ویدئو خونش هنوز روی زمین کمی جاری شده، اما وسط ویدئو دو برایر بیشتر اثرش روی زمین هست یعنی تازه تیر خورده بوده و اونا جای کمک داشتن نگاهش می‌کردن و با هم حرف می‌زدن در حالی که حتی یکی خم نشد.

۵۰ تا مامور پایینن که اگه بفهمن داره فیلم میگیره کل خونواده فیلم بردارم میکشن.خونشم اتیش میزنن.شماها مثل اینکه باورتون نمیشه تو ایران چه خبره نه؟ یا نیستین تو ایران.یا نمیخواین بپذیرین.اینجا همه مردم مجرمن،مگر خلافش ثابت بشه

دقیقا تازه میشه پیداشون کرد الان واضحه
ولی دمش گرم پخش کرده
صوت/تصویر خودش یا اعضای خانواده یا چنین چیزی افتاده تو ویدئو و کات کرده. سمت راست تصویر هم به همین خاطر کات شده.
این دوتا فیلم مجزا بوده با هم یکیش کردن
بجای اینکه سریع با آمبولانس ببرنش نجاتش بدن.. چجوری اینهمه جانی و کثیفن!
قسمت آخرش سمت راست و کاور کرده، احتمالا تصویر خودشون مثل اول فیلم تو شیشه افتاده،دنبال زیر بغل نگردید ممنونم
کسی که فیلم رو فرستاده احتمالا دلایل زیادی داشته برای قطع این لحظه. من حدسم این هست که پیکر رو خیلی بد منتقل کردن به ون با توجه به حذف تابلوی اون گوشه ولی اینکه دلیل این حذف پنیک باشه بعید میدونم احتمالا دلیل دیگه ای داره.باید گشت دنبال همین لحظه کات شده!
دقیقا این حدسو زدم
دلیلش واضحه برای اینکه پرتش کردن پشت وانت من اینو در صحنه ی تصادف دیدم اونجا که دیگه هیچ معترضی نبود سربازهای پاسگاه انگار نه انگار انسان رو می اندازن پشت وانت


#مهدی_حضرتی
شخصی که در توییت زیر پیکر بی‌جان او پشت وانت است نامش مهدی حضرتی‌ست و ۱۷ سال داشت اما بسیاری از رسانه‌ها به اشتباه گفته‌اند نام او مهران شکاری است. مهران و مهدی هر دو در روز چهلم حدیث نجفی در خرمدشت کرج کشته شدند.

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590018494476988416?cxt=HHwWgMDR2a_Z8JAsAAAA

Rosa گفت...

ولی اگر این مبارزه را ادامه بدهند و گول رهبران ساختگی نخورند، امکان پیروزی نسبی و ب مراتب بهتر از جمهوری های جدا شده از شوروی سابق خواهند داشت

Rosa: ✌️💪👊

Rosa گفت...


۱- ۳۷ سکوی نفتی و گازی اعتصاب کردن
۲- دلار شده ۳۸ تومن
۳-کارکنان ذوب اهن اصفهان به اعتصابات سراسری پیوستند
۴_ بسیاری از دنشجوها در اعتصاب و تحصن هستند
۵ - کامیونداران ساوه و پالایشگاه اراک به اعتصابات سراسری پیوست

هموطن #اعتصابات_سراسری کمر رژیم رو میشکنه
#مهسا_امینی

مهدی حضرتی‌
شخصی که در توییت زیر پیکر بی‌جان او پشت وانت است نامش مهدی حضرتی‌ست و ۱۷ سال داشت اما بسیاری از رسانه‌ها به اشتباه گفته‌اند نام او مهران شکاری است. مهران و مهدی هر دو در روز چهلم حدیث نجفی در خرمدشت کرج کشته شدند.

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590018494476988416

من برایت هزاران بار مردم برای لبخندهایت

https://mobile.twitter.com/Queenkasandan1/status/1590045197278535680/photo/1

جوان کشته شده با تیر مستقیم مزدوران رژیم در خرمدشت کرج
اسمش #مهدی_حضرتی بوده
17 سالش بوده
توی چهلم #حدیث_نجفی توی کرج با شلیک مستقیم مامورای ج.ا کشته شده
گفته شده اجازه برگزاری مراسم هم به خانوادش داده نشده :)))

اسم این پسر که در چهلم #حدیث_نجفی به قتل رسید و با وانت دزدیده شد، #مهدی_حضرتی است. متاسفانه #مهران_شکاری هم در همان روز کشته شده.

طبق پیامی برای من ارسال شد اجازه برگذاری مراسم برای #مهدی_حضرتی را ندادن. اول گفتن ببیرن شهر پدریش یعنی تبریز. توی راه جلوشون گرفته میشه باز برمیگردن تهران و در آخر بدون هیچ مراسمی دفن میشه.
جالب اینجاست که اول گفتن چون جسد سیاسی است تو بیابون دفنش کنن.

بچه ها تو خرمدشت کرج یه پسر بچه ۱۸ساله رو کشتن انداختن پشت وانت روش بنر کشیدن اسمش مهدی جضرتی بود

https://mobile.twitter.com/Bitanem97318835/status/1588840028222128128

#جوانان_محلات_کرج
جوان تنهای ما
جوان خرمدشتی ما
مهدی حضرتی جوانی 18 ساله که تک و تنها به دست مامورین حکومت کشته شد
مهدی اصالتا اهل روستای اردهای سراب در آذربایجان شرقی بود
مهدی جان رفتی اما شجاعتت در تمام کرج و ایران تقسیم شد

https://mobile.twitter.com/javanane_k/status/1589223026872045568

بالاخره مهدی حضرتی یا مهران شکاری؟
مهدی حضرتیه، اشتباه گذاشتن همه جا یا عمدا یا سهوا
از دوستاشون در خرمدشت پرس و جو کردیم
#مهسا_امینی

#حدیث_نجفی نین قیرخیندا کرجده اؤلدورولن ایکی گنج #مهران_شکاری و #مهدی_حضرتی نین هر ایکیسی ده تورک و آزربایجانلیدیر.

Rosa گفت...

توی ویدیوی کشته شدن جوانی در #خرمدشت که برخی اسمش رو #مهران_شکاری اعلام کردند، دو لباس شخصی هستند که نظر من رو جلب کردند. یکی مردی با لباس قرمز که تفنگ داره و چه بسا خود قاتل باشه و دیگری پسر جوان لاغر اندام با شلوارلی و ماسک و تیشرت مشکی. این دو نفر جزو اولین کسانی

https://mobile.twitter.com/Greenlandhastam/status/1589881713509175297

هستند که بالای سر جسد حاضر میشن. غیر از گارد ویژه، یک لباس شخصی دیگه هم هست با لباس آبی که اونم تفنگ در دست داره ولی اون ترک موتور گارد ویژه ست و شیلد داره. بقیه همه گارد ویژه هستند. پسر و مرد قرمز پوش بعد از اینکه مدتی جسد رو نگاه میکنند شروع میکنند از جسد عکس گرفتن.

تا اینجا شاهد اتفاق خاصی نیستیم. بعد از اون همون‌طور که در ویدیو علامت گذاری کردم یک نفر از گارد ویژه به پسر تیشرت مشکی اشاره می‌کنه که از محل دور بشه. پسر کمی دور میشه ولی کمی اونطرفتر یکی از گاردیها دنبالش می‌کنه و با لگد به کمرش میزنه. باز پسر از رو نمیره و برمیگرده و گارد ویژه او رو با تفنگ تهدید می‌کنه ولی اون باز هم به سمت جسد برمیگرده و وارد جمعیت گاردیها میشه و در حالیکه همچنان موبایلش دستشه چیزی به یکی از گاردیها میگه و از کادر خارج میشه. اینکه تو این صحنه گارد ویژه یه لباس شخصی رو میزنه واقعا عجیبه. بعد از خروج پسر از کادر، مرد قرمز پوش که تا اینجای ویدیو خارج از کادر ایستاده بود وارد کادر میشه و با تفنگش به سمت مغازه ای که کرکره ش پایینه می‌ره و همونجا تنهایی مستقر میشه گویا قراره حواسش به اطراف باشه. بعد از مدتی یک پیرمرد و یک زن و یک بچه وارد کادر میشن. توجهشون به جسد جلب میشه ولی همون موقع مرد قرمزپوش بی توجه به پیرمرد و زن و بچه، گویا چیزی داخل کوچه میبینه و به سمت کوچه شلیک می‌کنه، زن وحشتزده عقب عقب می‌ره. همون موقع گارد ویژه متوجه پیرمرد و زن و بچه میشه و اونا رو از اونجا دور می‌کنه و مرد قرمزپوش هم به سمتشون میره و اونا دوان دوان فرار می‌کنند. از اینجای ویدیو که همزمان وانت هم میاد کات میخوره به زمانی که جسد رو داخل وانت گذاشتند و ما تصویری در این فاصله زمانی نداریم. دوباره مرد قرمز پوش و پسر تیشرت مشکی کنار هم کنار کرکره ایستادند و مثل دو شهروند عادی دارند ماجرا رو نگاه میکنند. همین موقع زنی میاد که به نظر میرسه نمیتونه از چیزی که دیده بی تفاوت بگذره، گویا داره به گاردیها اعتراض می‌کنه. وقتی که وانت می‌ره مرد قرمزپوش و پسر تیشرت مشکی دوان دوان صحنه رو ترک میکنند. اون زن می مونه و چند نفر از گارد ویژه وخونی که ریخته شده. اینکه این لباس شخصیا کی هستند که تفنگ به دست در شهر می‌چرخند، به راحتی شلیک میکنند و گارد ویژه هم آدم حسابشون نمیکنه و بازم عین خیالشونم نیست و ظاهرشون هم یکی شبیه مردم شهره واقعا ترسناکه. شناسایی لباس شخصیا از واجبات این قیامه که مردم باید جدی بگیرند و اینقدر راحت از کنارشون رد نشن، اینا هرکدومشون یک جانی خطرناکند در ظاهری معمولی.

اینم ویدیوی ادیت نشده

https://mobile.twitter.com/Greenlandhastam/status/1589882625095012352

پ.ن. برای رفع هرگونه سوبرداشت، لباس شخصی و گاردیها هر دو قاتلان مردمند. اگر با هم دعوا هم داشته باشند سر هرچیزی جز مردمه. گاردویژه با لباسش، ساین دستشه که من قاتلم ولی لباس شخصی با لباس مردم در کشتار ودستگیری نقش مهمی داره. هدفم اهمیت ویژه به شناسایی لباس شخصیا بود

پ.ن. ۲نظریه ی دیگه که کاربرا درمورد لگد و تهدید با تفنگ دادند، اولی اینکه از سر شوخیه. دومی اینکه صحنه سازی برای مردمی بوده که ما در کادر نمی‌بینیم که مردم رو بترسونند. درهرصورت اینا چه باهم شوخی داشته باشند چه دعوا، دستشون باهم به خون مردم آغشته ست وباید شناسایی بشن

Rosa گفت...

خیلی سخت بود بفهمم کی به کیه، ده بار ویدیو رو نگاه کردم. اولش فکر میکردم پسر تیشرتیه مردم عادیه��

انصافا خیلی تشخیصشون سخته. به خصوص وقتی از کنارشون رد میشی علامت ویکتوری هم نشون بدن بعد یهو ببینی دارن با گارد ویژه پچ پچ میکنن

پدر نامرد عکس میگیره رزومه کنه
خیلی ریلکس عکس میگیرند دیوثا.
قرمزه هم ازش عکس گرفت و هم فیلم
لعنتیا چقدر هم تیپ و قیافه هاشون عادیه. من خودم ده بار نگاهش کردم تا باورم شد تیشرت مشکیه از مردم نیست
اگه از پشت شلیک کرده باشن که اینطور به نظر میاد دونفری که اول میرسن و اسلحه دارن گارد هستن و اون تیشرت مشکیه و قرمز پوشه بعدا میان ولی قرمز پوشه ترسیده و حالش بده میره تکیه میده به اون سمت کلا دستپاچه گی و بهت زده هستن به نظرم هر کدوم پیاده میشن میان نگاه میکنن
این جنایتیه که همشون توش شریکند حالا خیلی فرقی نمیکنه از کدوم اسلحه. همشون یه مشت قاتلند
آره همشون قاتلن حتی یکیشون نمیره نبضشو بگیره یا دست بهش بزنه با دستور هد شات شلیک میکنن ولی احتمال زیاد کار خود قرمز پوشه که اونجور ترسیده
ولی من احساس میکنم اون دو گارد اولی که میان یکی تفنگشو نگاه میکنه اون کشته
به نظرم پیراهن قرمزه کشته
با اجازه تون اين لباس شخصي هاي مسلح همون "آتش به اختيار" هايي هستن كه رهبرشون خيلي وقته بهشون اذن داده خودسر عمل كنن��
اونجوری که بعداً هم تیراندازی می‌کنه ازش بعید نیست. ولی خب به نظر میاد خیلیاشون اسلحه دارند احتمال داره کار بقیه هم باشه
اونجا که گاردی میفته دنبال تیشرت مشکی به نظرم فیلمشونه، احتمالا از اون طرف کسی داشته میومده، این کارو کردن که بترسه نیاد این سمت. چون پسره وقتی برمیگرده دقیقا با همون گاردی که زدش حرف میزنه. بدون هیچ تنش و مشکلی
فکر کنم اون لگد رو میزنه تا بقیه مردم که اطرافن فکر کنن تیشرت مشکیه هم یه شهروند عادیه
داخل فیلم کامل یه پسر با تی شرت مشکی هست که برای لو نرفتنش با مامور میرن سر کوچه و ماموره الکی یه تیپا بهش میزنه بعد میاد با ماموره یه خوش و بش می کنه و برمیگرده

اون تخم جن لباس قرمز انگار رئیسشونه ! چون اولش از جنازه عکس یا فیلم میگیره ! معمولا روئسای این تیم ها بصورت ناشناس و افراد عادی بین مردم هستن ‌ و حتی شروع به صحبت میکنن! برای همین همه ترسناک شدن
لباس شخصی ها همون سپاهی ها هستن. در اینجور مواقع لباس شخصی میپوشن.
هر نیرویی بجز نیروی انتظامی توی شهر دیدی بدونید سپاهیه
اینها اکثرا پسر های روسای نیروی عنتظامی منطقه هستند و اون گاردیها دقیقا اون دونفر مورد نظر شما رو میشناسند
لباس شخصی عموما همان نیروهای مخلص ادارت از جمله نیروهای حراستی دانشگاه و بسیجیان ادارات اند حواستان به این افراد باشد
اون بیناموص پیرهن مشکی از پیکرش عکس گرفت کاره خوده حرومیشه .عکسم گرفت ببره به بالادستی نشون بده کارشون کشتنه‌
پول واسه خون میگیرن
به اون پسره تیشرت مشکی میگن تو برو فیلم بازی کن که مثلا از مردمی یه لگد هم در کونش الکی میزنن و مثلا با اسلحه دورش میکنن که بره اونطرف وایسته و حواسش به اطراف باشه و آمار بگیره
نمی دونین اینا کی هستن من بهتون می گم، مال خرها دله دزدها ساقی های مواد مخدر برادران قاچاقچی، عربده کشها، یه نگاه به اطرافتون بندازید کیف قاپی زورگیری خانه روها چقدر کم شده، الان که از همه وقت برای دزدی راحتره چرا کمتر شده پس؟ اسلحه بهشون می دن چون اگه نکنن پرونده باز دارن

لباس مشکیه وقتی دوباره بر می گرده بین نیروهای گارد، با همون ماموری که دنبالش کرده بود خوش و بش می کنه.

Rosa گفت...

به این بسیجی لباس شخصی دقت کنین، با تیشرت مشکی اول بین مزدورها در حال فیلم گرفتن بعد می ره اونور
نیرو می زنه زیر کونش و می ره کنار بر می گرده باز، چقدر داستان ووی این فیلم است

https://mobile.twitter.com/Kianiax/status/1589970326473297921

هیچ دوربینی نیست که چهره اینا رو گرفته باشه؟
کاش اونایی که اافاقی تو اون صحنه حاضر میشن، میتونستن توی شناسایی این ۲ تا کمک کنن
اینا احتمالا از نیروهای رده بالا بسیج اون محل هستن که حکم از سپاه منطقه خودشون میگیرن و برای خودشون جولان میدن
به نظر میرسه نیروی های پلیس هستن ولی به خاطر امنیت لباس شخصی پوشیدن که در صورت بروز مشکل و شرایط بحرانی ،قاطی مردم باشن و هوای همکارهاشونو داشته باشن.
مثل همون مَثَل معروفی که میگفتن همه تخم مرغهاتو توی یک سبد نذار؛اینها هم،همه رو آوردن ولی توی چند تا تیم(که خودشون میدونن کی به کیه)سازماندهی شدن که همه باهم گیر نیفتن و نقش حمایت از همدیگه رو داشته باشن.

به نظر منم اینجا اون لباس مشکیه قاتله، البته در کل همشون قاتلن ولی این لباس شخصی ها خطرناک
تر هستن حتما باید شناسایی بشن
امثال این شلوار آبی همون حروم زاده هایی هستن که میان بین جمعیت برای شناسایی و هر از گاهی یکیشون هم بین جمعیت اشتباهی تیر میخوره و بدرک واصل میشه و بعد میندازنش گردن معترضان

اینم انگار کاپشن قرمز پوشیده...
توی شهر ما اینطوریه که لباس شخصیا اکثرا کاپشن ورزشی پوشن

یادتون باشه،همیشه رنگ لباسهاشون تابلوهه.یا قرمز یا سبز روشن بسیار تابلو. من در کلی کلیپ دقت کردم مثل شما، صورتی تابلو، اینها این رنگ را وسط جمعیت میپوشند که رفقاشون بفهمند
نمونه فیلم زیر

https://mobile.twitter.com/MortMel/status/1589956342181408769

راست میگییییی
منم یکیشونو دیدم
سوییشرت قرمز داشت
حرفت دقیقااا درسته
ولی بعضا لباس هماهنگ میپوشن
مثلا یه روز همه کت تک پوشیده بودن، خیلیم هوا گرم بود
یا یه شب چند تا عیننن هم دورس مشکی با یه مارک طلایی تابلو روشون پوشیده بودن

واقعا اینا چجوری خودشون رو میشناسن؟!

اینجوری احتمال اینکه به خودشون شلیک کنن خیلی زیاده

ما باید مشخصه واحد بینشون رو تشخیص بدیم
اگر ستاد بسیج هک بشه حتمن اسامی این افراد رو میشه ...چون اینا از طرف پایگاه های بزرگ بسیج اعزام میشن و صددرصد اسامی و ادرسهاشون ثبت میشه ..حتمن برای پیروزی احتیاج داریم مشخصات این افراد با ادرسهاشونو داشته باشیم ..باید به گروهای هکری. فشار.درخوست ..یا خواهش کنیم
ایکارصورت‌بگیره

دلیل: لباس شخصی ها پوششی هستن، ممکنه حتی به صورت نمایشی دستگیر هم بشن جلوتون یا حتی کتک بخورن! مثلا توی همین فیلم اون پیرهن مشکیه میخواست برگرده توی خیابون ولی اگر اینجوری دیده میشد که داره از جمعیت یگان قدم میزنه خب همه میفهمیدن لباس شخصیه
برای همین طی یه حرکت نمایشی یه لگد/
در کونش میزنن و از کوچه بیرونش میکنن که اگر کسی از بیرون کوچه دید فکر کنه دستگیر شده بود یا کتکش زدن ولش کردن و معترض هست.
نمونه دیگه موقع بازداشت هست، توی ماشینی که بازداشتیا رو سوار میکنن(معمولا آخرین نفر) یه نفر لباس شخصی رو با چک و لگد سوار ماشین میکنن/
افراد توی ماشین صحنه رو میبینن و باور میکنن که طرف مثل خودشون معترض هست
در طول مسیر تمام حرفا و حرکاتتون رو بررسی میکنه ممکنه اصلا حرف نزنه ممکن هست باهاتون حرف بزنه
دیگه بستگی به توانمندی و تجربه اش داره!
ولی ماجرا به اینجا ختم نمیشه حتی ممکنه با شما وارد بازداشتگاه بشه/
و چند ساعتی پیشتون بمونه تا بتونه اطلاعات بیشتری کسب بکنه
و در نهایت میان مثل یه معترض از اتاق میبرنش بیرون
ممکنه حتی استمون رو ندونه از روی مشخصات ظاهریتون و لباساتون "افرادی که باید بازجویی سخت تر و شکنجه بشن رو اعلام میکنه"
در نهایت میره تا برای تریپ بعدی آماده شه...
اینجاست که میگن هرچقدر این یگان ویژه ها حرومزاده هستن این لباس شخصیا هزار برابر بیشتر حرومزاده هستن.
اگر توی جمعیت گیرشون آوردید زنده رهاشون نکنید نمیدونید با مردنشون جون چند نفر نجات پیدا میکنه...

من الان نگران امنیت اونی هستم که ویدیو را منتشر کرده
کاش بره یه جای امن

بابا هیچکی حواسش نیست نوع پوشش تو شیشه افتاده و مشخصه از کجا فیلم اومده بگین فرار کنه تو خونه نمونه چون صحنه. ی حساسی گرفته

Rosa گفت...

جمهوری اسلامی، ۵ نفر رو به اتهام قتل آرمان علی وردی، بازداشت کرده.

۱. میلاد آرمون ۲۵ ساله (متهم اصلی) که به زور خواستن ازش اعتراف اجباری بگیرن و باز هم میگه من نزدمش. چهارم آبان توی یکی از گیم نت‌های اکباتان شخصی‌ها اومدن بردنش. میلاد در بوفه استخر کار می‌کرده.

https://mobile.twitter.com/GhonchehAzad/status/1589288217345687552?cxt=HHwWgIDUidPNpI4sAAAA

۲. نستوه نیکخواه بهرامی ۲۶ ساله که اومدن چهارم آبان خونشون بازجویی و عصر رهاش کردن ولی نصفه شب برگشتن و تو خونه دستگیرش کردن. منبعی که باهاش صحبت کرده‌ام: «دوست صمیمی منه و می‌دونم کوچکترین نقشی توی قتل نداشته.»

https://mobile.twitter.com/GhonchehAzad/status/1589288447843663873

۳. بهراد حصاری ۲۹ ساله. بهراد اوایل تظاهرات، لانچر اشک آور بهش می‌خوره و اکباتان دستگیر میشه. ماموران با پای چاقو خورده، رهاش می‌کنن. به سختی راه می‌رفته این چند وقت. با یکی از دوستاش رفته از کافه قهوه بگیره که ماموران لباس شخصی دستگیرش می‌کنن.

https://mobile.twitter.com/GhonchehAzad/status/1589288610175778816

۴. مهدی عباس نژاد جهانی (همه مهدی جهانی میگن) ۲۵ ساله. مهدی رو با محمد پسندیان توی محوطه بلوک ب۴ اکباتان دستگیر می‌کنن چندتا لباس شخصی. مهدی مربی بدنسازیه

https://mobile.twitter.com/GhonchehAzad/status/1589289645535547392

۵. محمد پسندیان ۲۴ ساله. به نقل از منبع: «از دوستش شنیده‌ام» که راننده تاکسی اسنپه. با مهدی جهانی با هم دستگیرشون کرده‌ان

https://mobile.twitter.com/GhonchehAzad/status/1589289879196033024

Rosa گفت...

ویدیوی رسیده به ایران اینترنشنال نشان می‌دهد شامگاه ۱۵ آبان در صادقیه مردم از بازداشت یک معترض به دست نیروهای امنیتی جلوگیری کرده‌اند

https://mobile.twitter.com/IranIntl/status/1589309294423560195


هوایه همو داشته باشیم
دوست داری وقتی مامورا گرفتنت مردم بیان کمک؟؟
پس وقتی میبینی یکی رو دارن میگیرن برو کمک

اون کثافت کی بود مشت زد تو صورت پیرمرده؟
لباس شخصی بود فکر کنم بیناموس
بیشرف زد رفت خیلی دلم سوخت به حال مردی که مشت خورد
خدا لعنت کنه اون مرتیکرو ک یه مشت زده ب اون بیچاره
پیرمرد و زد 😳😳پیرمرده افتاد نمرده باشه 😳
اون حرومزاده که مشت زد رو باید پیدا کنیم

درووود برشمااا همینه✌️✌️✌️ باید از دستگیر شدگان با قدرت حمایت کنیم ونزار یم دست این قاتلان بهشون برسه#برای آزادی ایران

به این میگن اتحاد. اگر همه ی مردم از بلایی که سر نیکا و ندا بیات و خیلیا که جلوی چشم مردم دستگیر شدند درس بگیرند و از نقش تماشاچی دربیان و به قدرت اتحاد همدیگه ایمان بیارن، پشت هم رو اینجوری خواهند داشت و اونا به این راحتی نمی‌تونند کسی رو ببرند که زیر شکنجه بکشند.

با سرکوبگرا و یگان ویژه مماشات نکنیم!
هشتگ، پایان مماشات

ذوب آهن اصفهان هم اعتصاب کرده؟
کارکنان ذوب آهن اصفهان به #اعتصابات_سراسری پیوستند.
#مهسا_امینی

اینم ویدیوی اعتصاب کارکنان ذوب آهن اصفهان! خبرش رو پخش کنیم بقیه کارخانه‌ها هم انگیزه پیدا کنند!

https://mobile.twitter.com/mamadporii/status/1589891675757084673

فیلمی که دیدین،ذوب آهن اصفهان هستش،قسمت آگلومراسیون و کُکسازی،وتنهایه بخش کوچیک ازکارخانه بزرگ ذوب آهن هستش،ولی بازم به غیرت وشرفشون
بایدتمام قسمتهای دیگه ذوب آهن اعم از نوردها،فولادسازی،و...هم بهشون بپیوندن
البته اگه مدیرعامل ذوب آهن، رخصتی مزدور،سپاهی اذیتشون نکنه

کک سازی تعطیل بشه، کل کارخونه تعطیله باید برن خونه...، فقط برای چند روز رزرو دارند، بعدش تمام باتری. ها میخابه خوابیدن باتری یعنی فاجعه برای ذوب آهن ، یعنی خاموشی کامل باتری، یعنی باید خراب کنند کامل و دوباره از نو بسازن باتری رو...
کک سازی ، من کارآموزی اینجا بودم به شدت محیط سخت و طاقت فرسا کار میکنند

قسمت فولاد صبا و چند قسمت از ذوب آهن اعتصاب رو شروع کردن

امیدوارم مثل پالایشگاه تهران نباشه ک چند تا کارگر بخاطر حقوق ی روز جمع شدن بعد ساکت شدن
این ی جور از آب گل آلود ماهی گرفتنه اعتصاب نیست .. اعتصاب ینی بری خونه

تمام این اعتصابات تا حالا بخاطر حقوق های عقب مونده اشون بوده و نگرفتن پاداش ها، اینا هم از کشته شدن و دستگیر شدن جوون هامون دارند استفاده میکنند. کاشکی واقعا اعتصاب می‌کردند.😔

واقعا این خبر خیلی خاصه .ذوب اهن اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه واقعا نسبت به مسائل کشور خیلی بی تفاوت بودن همیشه

دستای کارگرایی که تو این وضع بد اقتصادی اعتصاب میکنن رو میبوسم🙏
به امید فردایی روشن✌

با توجه به نوع روابط کار، نارضایتی عمیق در میان کارگران و وجود صنایع سنگین در استان اصفهان، بسیار محتمل هست که استارت و گسترش اعتصابات جدی و فراگیر در ایران از استان اصفهان کلید زده بشود.

همزمان با کارکنان ذوب آهن اصفهان، کارگران صنعت نفت در ده‌ها سکوی نفتی اعتصاب کردن

کارکنان رسمی وزارت نفت در ۳۷ سکوی گازی شرکت نفت و گاز پارس در مناطق مختلف در گام اول با اقدامی نمادین و اعتراضی به عدم اجرای ماده ۱۰ قانون اختیارات نفتی برای دریافت سهمیه غذا اعتصاب کرده و خواهان رسیدگی به مطالبات خود شدند…

کارکنان رسمی وزارت نفت در ۳۷ سکوی گازی شرکت نفت و گاز پارس

من شنيدم گروه هكرى پرشين دراگون سيستماشونو زده و واسه همين فعلا اعتصاب شدن
نه ميبخشيم نه فراموش ميكنيم

Rosa گفت...



بله پارس جنوبی هم کارکنان رسمیش تو ۳۷ سکو اعتصاب کردند و محل کارو ترک کردن
کارکنان رسمی وزارت نفت در ۳۷ سکوی گازی شرکت نفت و گاز پارس دست از کار کشیدند و محل کار را ترک کردند.
مشکل اینجاس که اینا برای حقوق و جیبشون اعتصاب کردن نه برای تغییر . این یعنی با یه افزایش حقوق میرن سر کارشون . اینا وقتی کارگرای غیر رسمی پارس جنوبی اعتصاب کردن و خیلیاشون بازداشت شدن کجا بودن

حالا تفرقه ننداز اینکه چندسال پیش این کحا بود اون کجا بود فقط باعث تفرقه میشه الان همه فرق کردن و متحد باید بود با اتحاد فقط میتونیم ببریم
عیب نداره الان اتفاقا میتونن برا اینم که شده اعتصاب کنن بهانه ی خوبیه حق و حقوقشون

کامیون‌داران ساوه و شهرک صنعتی مشهد به #اعتصابات_سراسری پیوستند. بیش باد.

کارکنان رسمی وزارت نفت در ۳۷ سکوی گازی شرکت نفت و گاز پارس در مناطق مختلف در گام اول با اقدامی نمادین و اعتراضی به عدم اجرای ماده ۱۰ قانون اختیارات نفتی برای دریافت سهمیه غذا اعتصاب کرده و خواهان رسیدگی به مطالبات خود شدند…

بازار مشترک زاهدان، بازار مبل ولیعصر، پارس جنوبی، کامیون‌داران ساوه و شهرک صنعتی مشهد به #اعتصابات_سراسری پیوستند.

هرچند که در مرحله فعلی اعتراضات، حکومت از هر راهی برای سرکوب استفاده میکنه و ناتوانیش کامل مشخصه، اما روند فعلی اعتراضات اگر به اعتصاب کلی و سراسری نرسه (همه با هم)، حکومت همچنان توانایی طولانی ماندن را دارد.
یا اعتراضات باید به مرحله بعد برود یا اعتصاب ها کلی شود

#خرابکاری_شرافتمندانه رو بولدکنید لطفاااا
متخصصین توهر رشته ای لطفاازهر راهی که بلدید همونطورکه میدونید همه متحد برینید تو کارنظام واختلال ایجادکنید
دیگه هیچی نرمال پیش نمیره
هرکی میخواست همراه شه تا الان هزاربار شده
هرکی نمیادم باید بیاد

شبکه اینترنت اطلاعات سپاه جدا از کل شبکه کشور هست ... اگر دوستانی در مخابرات استان میشناسید یا در تهران در شرکتهایی که کار نگهداری سایت مخابراتی کار میکنند ، بگید میتونن دارک فایبر یا فیبر تاریک اطلاعات رو پیدا کنند و جایی بیرون شهر قطعش کنند ، بچه های تیم نگهداری میدونن چی میگن.

جان عزیزت پخش کن👇
هیچ بازاری تهران و تبریز ،شیراز ومشهد..
مثل کردستان اعتصاب نمیکنه
نتیجه میگیریم تمام ترانس و سیم برق ها نابود کنیم همه
ارگان های دولتی و مغازه ها بسته میشه
❌برای فواید قطعی برق تو پیجم تویت گذاشتم❌
برید بخونید پخشش کنید خیلی ترفند خوبیه

https://mobile.twitter.com/twit_farsi/status/1589218845574979587?cxt=HHwWhoDTjdeHhY4sAAAA

انگار الکل مصرف کرده آنفولانزام داشته تو کیاشهر خودشو زده به ماشین مردم.

https://mobile.twitter.com/vahid_1987/status/1590075412448948224

Rosa گفت...


فهرست اعضای گردان بیت‌المقدس #سپاه

همزمان با چهلم جاویدنام #خدانور_لجه‌ای، فهرست اعضای گردان بیت‌المقدس #سپاه، که از مشهد برای کشتار همونانمان به #سیستان_و_بلوچستان اعزام شدند را منتشر می‌کنم. به این امید که مرحمی باشد بر دل سوخته هموطنان بلوچمان، که مانند هموطنان کرد، عرب‌، آذری و ... جان ایران هستند.

https://mobile.twitter.com/radiojibi/status/1590010050495451136/photo/1

https://mobile.twitter.com/radiojibi/status/1590010050495451136/photo/2

https://mobile.twitter.com/radiojibi/status/1590010050495451136/photo/3

https://mobile.twitter.com/radiojibi/status/1590010050495451136/photo/4

آنقدر واسه اعزام عجله داشتن نوشتن”گردان بیت المقدس حوزه بسیج شهید« سردر »قاسم سلیمانی”
توی فرم رسمی «سردار» رو نوشته «سردر» 🤣
کلا ۳ تا دهه هفتادی تو لیستن بقیه همه مغز پوسیده های ۵۰ و ۶۰ ان

آرپی جی زن !مسئول مسلسل!! لعنت به شما
ار‌پی‌جی‌زن و کمک ارپی‌جی‌زن دیوثا مگه میخواین برین جنگ لشکر زرهی؟!!!
چقدر این شعار دشمن ما همینجاست دروغ میکن امریکاست واقعیه
تیربارچی؟؟ آرپیچی زن؟؟؟ جنگ واقعیه
آخه این بیشرف ها ارپی جی زن میخوان چیکار؟ یعنی آنقدر از سیستان میترسن که فکر میکنن مثل تانک مقاوم و محکمن.
متولد ۷۰ دیپلم، فرمانده
متولد ۵۷ لیسانس، راننده


اینجا روستای پای تاوه در هرمزگانه حجم شعار نویسیو ببینید.
ما بیشماریم

https://mobile.twitter.com/vahid_1987/status/1590067124449730560?cxt=HHwWgIDTnYHohpEsAAAA

محمد قدیان.
سر تیم دستگیری توماج
، سابقه شرکت در سرکوب ٩٨ و کشتار بچه های ملک شهر اصفهان،
لوکیشن و شماره تماس و کد ملیش رو فردا میگذاریم
پ ن:عکس قدیمی است و عکس جدیدی ازش در دسترس نیست
نیاز به خنثی سازی فوری داره
(همیشه مسلحه)

https://mobile.twitter.com/MissJupiter22/status/1589136170088562689?cxt=HHwWgoDU3aq7340sAAAA

Rosa گفت...

دوستان خیلی مهمه. فردا صدرصد اینترنت به طور وسیعی قطع خواهد شد چون فراخوان خیلی روش کار شده. فقط یادتون باشه تمام ایران فردا در خیابانند. قطعی اینترنت خودش فراخوان است

فردا قیامت خواهد شد.فردا ثابت خواهیم کرد که زاهدان قلب ایران است.

چهارشنبه «برای» زاهدان بیرون میاییم،
جمعه «با» زاهدان بیرون میاییم!

یک هشدار خیلی جدی به تمام کاربران برانداز. هر لینکی از طرف هر اکانتی براتون اومد به هیچ عنوان روش نزنید به هیچ عنوان. اکانتتون میفته دست زیر مجموعه رائفی پور.

چندین راس از کسانی که در طویله مجلس خواستار اعدام مردم شده‌اند

لیست قاتلان بیشرف سیستان و بلوچستان منتشر شد. فردا چهلم است! یادتان باشد چه کسانی‌ مردم زاهدان را قتل عام کردند.
We Are Anonymous
Expect Us!
#OpIran

https://mobile.twitter.com/anonymousopiran/status/1590013559534415872?cxt=HHwWgMDTwY-67pAsAAAA

https://mobile.twitter.com/radiojibi/status/1590010050495451136

فهرست اعضا و فرمانده‌هان #گردان_بیت‌المقدس، حوزه #بسیج #قاسم_سلیمانی #آستان_قدس_رضوی، شامل نام، نام پدر، تاریخ تولد، شماره ملی، شغل، وظیفه نظامی، شماره تلفن و ... که برای قتلعام هموطنان بلوچمان به #سیستان_و_بلوچستان اعزام شده اند

https://mobile.twitter.com/radiojibi/status/1590010068896198658

این رو اشتراک گذاری کنید
تا جوانان آزادی خواه سنندج ... در بیارن.

https://mobile.twitter.com/asetabaar/status/1589715057751228418/photo/1

یعنی میخواین بگین هیچ اصلاح طلبی بینشون وجود نداشته، الان باید خوشحال باشیم که اصلاح طلبا حداقل اعداممون نمی کنن
لیست کامل نیس اونام طبیعتا از یه آخور تغذیه میکنن
آدرسشون !؟
واقعا موندم٫دیگه نمایندگان شهرهای کرد چرا؟
نماینده ی مردم کرد نیستند ، نماینده ج ا هستند
از تموم‌ نمایندگان دیگه جاکش‌تر هستن‌اینا‌
فکر کن زنیکه از مریوان خواستار اعدام شده!
فاک
اینا که همشون نماینده های کردستانن..
نماینده های کردستان. جاشی خوفروش ����
طفا همه رو کامل بذارید
��‍����‍��همشون از شهرهایی هستند که پیشرو اعتراضات بودن

The photo says it all. Do not think we are joking. The information of you and your family will be revealed one by one.

https://mobile.twitter.com/AnymousIran/status/1590001218981892096?cxt=HHwWgMDUnefr6JAsAAAA

زنی بدون حجاب اجباری در ایستگاه متروی تهران دف‌نوازی می‌کند

https://mobile.twitter.com/AnymousIran/status/1590027682712293376?cxt=HHwWgMDUsZnw9JAsAAAA


����❤️

Rosa گفت...

#فوری شیراز به پا خاست. فرزندان ایران ساکت نمیمانند

تهران هفت حوض به پا خاست
#مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/OutFarsi/status/1590372637578268672?cxt=HHwWgMDUtZvfkZIsAAAA

يه ويديو اومده بيرون از بازار سقز كه ميگه به احترام كشته شدگان زاهدان تو اعتصاب هستيم حالا متوجه شدين فقط ج.ا كه دنبال تجزيه ايران هستش يا چى؟؟!اين مردم به هم پشت نميكنن
#فوری سقز زادگاه #مهسا_امینی بعد از بستن بازارها به خیابان آمدند.

#فوری سنندج به پا خاست

شهرهای مریوان، بانه و بوکان هم به #اعتصابات_سراسری پیوستن در جمایت از زاهدان. واقعا آدم زبانش بند میاد از این هم شرافت و شجاعتی که به خرج میدن. بازار تهران نمیبینه؟

کرمانشاه، سقز، سنندج و زاهدان در اعتصاب کامل هستند.

دانشجوهای دانشگاه تهران با طرح بسته شدن خدانور به میله اعتراض کردند

https://mobile.twitter.com/OutFarsi/status/1590325123793686530?cxt=HHwWhMDQkcaR_JEsAAAA

امروز تقاص خدانور و ده‌ها نفری که توی بلوچستان پرپر کردید رو بدجوری میدید!
آخوندها دیگه یا با ماشین میان بیرون یا با اسکورت یا لباساشونو عوض میکنن. اوناییم که عادی میان بیرون گاییده میشن کم کم. در عوض دخترهامون دارن کم کم حجاب بر میدارن و نمیترسن. میبینید تو پنجاه روز چطور ورق رو برگردوندیم؟ ادامه بدید ما پیروز انقلابیم.

کیهان میگه فردای براندازی جهنمی بیش نیست.
اشکال نداره بازم اونو ترجیح میدیم به بهشت شما هرچند هرچی شما بگید برعکسشه

مردم رشت به خیابان آمده و شعار «مرگ بر دیکتاتور» می‌دهند

مردم تهران در ستارخان شعار می‌دهند:
امسال سال خونه، سیدعلی سرنگونه
مردم تهران در خیابان شریعتی به یاد کشته‌شدگان زاهدان شمع روشن کرده‌اند
مردم در خیابان انقلاب تهران تجمع کرده و شعارهای اعتراضی سر می‌دهند
بر اساس گزارش‌ها و تصاویر رسیده به ایران اینترنشنال، گروهی از معترضان در محله ستارخان تهران تجمع کرده‌اند
مردم معترض در محله هفت‌حوض تهران با شعارهای ضد جمهوری اسلامی تجمع کردند
گروهی از معترضان در سعادت‌آباد تجمع کرده و شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند
ویدیوی رسیده به ایران اینترنشنال نشان می‌دهد کسبه بازار مبل شهرک ولیعصر تهران اعتصاب کرده‌اند

گروهی از مردم شهرکرد در خیابان شعار «زن،‌ زندگی، آزادی» سر می‌دهند

مردم کرمانشاه به یاد کشته‌شدگان اعتراضات سیستان و بلوچستان به خیابان آمده و شعار «مرگ بر خامنه‌ای» سر می‌دهند

مردم در چندین محلە و خیابان مهاباد در حمایت از شهروندان سیستان و بلوچستان به خیابان آمدەاند

گروهی از معترضان در سقز، همزمان با چهلم کشته‌شدگان در زاهدان با روشن کردن آتش خیابان را بستند و شعار «آزادی آزادی» سر دادند

بر اساس ویدیوهای رسیده، کسبه و بازاریان همزمان با چهلم کشته‌شدگان زاهدان، در بوکان اعتصاب کرده‌اند

همزمان با چهلم کشته‌شدگان جمعه خونین زاهدان، کسبه و بازاریان در بانه نیز اعتصاب کردند

همزمان با چهلم کشته‌شدگان زاهدان، کسبه شهرهای کامیاران و مهاباد مغازه‌های خود را بسته و به اعتصابات سراسری پیوسته‌اند

ویدیوهای رسیده به ایران اینترنشنال نشان می‌دهد کسبه معترض چهارراه رسولی در زاهدان در چهلم کشته‌شدگان جمعه خونین این شهر اعتصاب کرده‌اند.

شعارهای اعتراضی دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ: کشته شده خدانور، به دست چندتا مزدور

نه نون داریم نه خونه، حجاب شده بهونه

هم‌وطنت تیر بخوره، به غیرتت بربخوره

ایران وضعش خرابه، ملا فکر حجابه

شعار دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ تهران: «کشته ندادیم که سازش کنیم، رهبر قاتل رو ستایش کنیم»

دانشجویان دانشگاه هنر و معماری پارس با شعار «هیز تویی فتنه تویی مرد آزاده منم» تجمع کردند

Rosa گفت...


بر اساس اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، نیروهای امنیتی خانواده علی روزبهانی، معترض کشته‌شده در تهران را مجبور کرده‌اند مراسم یادبودی را که قرار بوده پنجشنبه در مسجد برگزار شود، لغو کنند. منابع آگاه به ایران اینترنشنال گفتند حتی کسانی که دسته‌گل فرستاده‌اند، تهدید شده‌اند

شبکه حقوق بشر کردستان خبر داد فایق مام‌قادری، شهروند کرد اهل مهاباد که ۲۱ مهر در یک خودرو از سوی نیروهای امنیتی هدف تیراندازی قرار گرفته بود و به دلیل شدت جراحات در کما بود، روز چهارشنبه ۱۸ آبان جان خود را از دست داده است

گروهی از دانشجویان دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در اعتراض به کشتار شهروندان بلوچ و سرکوب دانشجویان تحصن کردند

جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ولنجک در بیانیه‌ای اعلام کردند تمامی کلاس‌های درس را تحریم می‌کنند

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بجنورد در اعتراض به تعلیق غیرقانونی دانشجویان این دانشگاه تحصن کردند

انجمن خانواده‌های جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی در توییتر اعلام کرد به همراه خانواده‌های کشته‌شدگان آبان خونین ۹۸، روز شنبه ۲۸ آبان راهپیمایی جهانی را در شهرهای مختلف جهان در همراهی با «انقلاب ایران» برگزار خواهد کرد
این انجمن اعلام کرد که زمان و مکان این راهپیمایی جهانی را در صفحه توییتر خود منتشر خواهد کرد. کانال تلگرام شوراهای صنفی دانشجویان کشور از برخورد تهدیدآمیز مسئولان دانشگاه با دانشجویان معترض خبر داد

شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پیمانی نفت از ادامه اعتراضات و اعتصاب غذای پرسنل رسمی صنعت نفت خبر داد و اعلام کرد «شرکت نفت و گاز اروندان، دکل‌های شرکت ملی حفاری و منطقه عملیاتی آغار وارد سومین روز اعتصاب غذا شدند»

رییس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد در جریان اعتراضات به ۱۵۰ دستگاه آمبولانس بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان آسیب وارد شده است
گزارش‌ها و تصاویری از استفاده از آمبولانس‌ها برای جابه‌جایی نیروهای امنیتی و بازداشت‌شدگان منتشر شده است

Rosa گفت...

مردم در بندرعباس به خیابان آمده و شعارهای اعتراضی سر می‌دهند

شب 18 آبان در بندرعباس

https://mobile.twitter.com/NATARSV/status/1590393636209905664

دوستان اگه از ایران اخبار اعتراضات کم میاد
اکثر شهرهای تو خیابون هستن
نت ضعیفه فيلتر شکن ها کار نمیکنن
بزور وصل میشیم

سلام دوستان ، من یه پیشنهاد دارم، یه فراخوان بدیم که ۲۴ آبان مصادف با سومین سالگرد ابان خونین ۹۸، از تمام شهر ها هر کسی میتونه بره به سمت تهران و میدان ازادی‌اگه جمعیت دو یا سه میلیونی بشیم ، میتونیم معجزه کنیم، ممنون میشم این فراخوان رو عمومی کنید ،
زن زندگی آزادی

با اضافه کردن تاکتیک #میدان_میلیونی به اعتراضات خیابانی وارد فازنهایی سقوط حکومت ملاها شویم

تهران:ستارخان راهبندان شروع شد. امشب قیامت خواهد شد
شعار مردم در خیابان پیامبر تهران:
مرگ بر خامنه‌ای،‌ لعنت بر خمینی

مردم در خیابان‌های اراک شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر می‌دهند
شعار بدبد : ریـدم به حلق رهـبر
مرگ برای دیکتاتور زیادی انسانیه
خامنه ای باید زنده بمونه و با چشم خودش خوشبختی ملت و کشور رو ببینه و زجه بزنه

مشهد صدای زاهدان را شنید. مشهد به پا خاست
شعار مردم در اعتراضات مشهد:
«سنندج، زاهدان، چشم و چراغ ایران»
مشهدیای غیور شجاع

رشت ۱۸ آبان

https://mobile.twitter.com/ToukAlii/status/1590383089058213893?cxt=HHwWisDTgcm_lpIsAAAA

کاش کسی که فیلم میگیره یه اسم شهر و تاریخم بگه. چند جا دیدم تظاهرات رشت رو به اسم یه شهر دیگه که اصن مردمش این مدت خواب بودن منتشر کردن
برای #رشت که همیشه بیدار بوده و هست...
رشت 🌷🌷🌷

ایران❤️❤️

Rosa گفت...

نتفر آمیزترین سایت ایران و دنیا پیوند ها هک شد.
دومین رو کلا حذف کردن
سایت ایران خوردو و سایپا هم هک کنید تروخدا

ارائه دهنده اینترنت وابسته به دولت ایران در اعتراض به سانسور و‌ فیلترینگ ،توسط Anonymous# هک شد.

Internet provider affiliated with the Iranian government has Hacked!

https://mobile.twitter.com/KromSec/status/1590321487508299777?cxt=HHwWgoDT2fG9-pEsAAAA


Full Database of Iran Internet provider site': http://Internet.ir Published!

پایگاه کامل ارائه دهنده اینترنت ایران http://internet.ir منتشر شد!

https://mobile.twitter.com/KromSec/status/1590329652102692868?cxt=HHwWiIDQ1ZCZ_pEsAAAA

https://t.me/YourAnonSpid3r/448

Spid3r - KromSec
Internet.ir | Full Database

https://hastebin.com/pijihufuyu.apache

For who say we stop operation 😉

🔥🔥🔥💪🏼 #OpIran #DSIran

میشه توسن سیستم امن افزار و امن گستر شریف و شرکت بیمه کوثر رو‌بزنید تا سرکوبگر‌ها حقوق نگیرند ما نیاز به اطلاعات داریم اکه میشه کنسولگری های داخل ایران فرانسه و انگلیس چین و روس و مراکز نظامی و اطلاعاتی متعلق به امارت عربستان و انگلیس و روسیه رو بزنید تا مدارک جاسوس ها دربیاد

اگه میشه سیستم فرودگاه و گذرنامه هم بزنید این خیلی کمک میکنه تا از ورودشون به کسورهای دیگه جلوگیری بشه سیستم بانکی و بیمه کوثر و تامین اجتماعی و بقیه بیمه ها و مراکز کنسولگرای و دیپلماتیک و اطلاعاتی رو بزنید این خیلی کمک میکنه نظامی ها شناخته بشن و سرکوبگرها پیدا بشن

سرور ایمیل‌ درگاه خدمات الکترونیک مصادیق محتوای مجرمانه زیر نظر دادستان کل کشور هک، و صد‌ها سند و پیام مرتبط با فیلترینگ و محدود سازی اینترنت در ایران استخراج شد.

https://mobile.twitter.com/Parrattarna/status/1590322898970894336?cxt=HHwWgICj9YWQ-5EsAAAA

https://mobile.twitter.com/Parrattarna/status/1590322898970894336/photo/1

وای آخ جون این سایت
از آپارات متنفرممم
آپارات تحریم شه...

بالاخره روبیکا کار خودشو کرد.صبح امروز ساعت ۹روبیکاآغاز به دسترسی غیرقانونی تماسها،صداهای ظبط شده شما محتوای گالری پیامک و مخاطبین کرده.

https://mobile.twitter.com/m8IVrVAlF7MZwlZ/status/1590335450194976768

هشدار گروه Anonymous در مورد کافه بازار:
اپلیکیشن جاسوسی کافه بازار را از گوشی‌های خود حذف کنید. این اپلیکیشن که نیاز به توضیح بیشتر در مورد فسادشان نیست با هر بار اجرا شدن تمامی اپلیکیشن های موجود در گوشی شما رو لیست می‌کند و برای رژیم ارسال می‌کند. از این طریق

بزرگ علوی اگه زنده بود با این اوضاع مملکت یه کتاب مینوشت با عنوان «پشم‌هایم»

روحت شاد مَرد.
رفتی و ندیدی این روزا رو!


هجده آبان

-چهلمین روز قتل در زاهدان (جمعه خونین که در آن بیش از 100 هموطن بلوچ از جمله خدانور لجه ای به دست ج.ا به قتل رسیدند )
-قتل فایق مام قادری

خدانور
آب رو گذاشتن جلوش تا عذاب بکشه، امروز چهلمشه...
کیا؟ همونایی که دو ماه واسه تشنگی امام حسین تو سر و کله خودشون میزدن، سنگ پرت میکردن و...

https://mobile.twitter.com/re_az_moon/status/1590402595629457409

#خدانور_لجعی
RIP #KhodanourLajaei
He was #khodanourlajei, Iranian protester. Agents shot him and tie his hand & feet & put a bottle of water in front of his eyes out off his reach because he asked water out of thirst. Finally he died.

https://mobile.twitter.com/channeldraw/status/1590336130154901506

خدانور‌ لجعی‌
هم می‌رقصید‌
هم می‌جنگید!
مگر معنای زندگی همین نیست؟!

Rosa گفت...

خدانور لجعی شناسنامه نداشتت اما الان همه ایران میشناسش
قهرمان بودن شناسنامه نمیخواد شرافت میخواد

#سامان_یاسین (صیدی) رپر و موزیسین کورد یارسانی، از طرف دادگاه نامشروع رژیم با ۱۱ اتهام ساختگی بە اعدام محکوم شده است.
صدای او باشیم.
#مهسا_امینی
#SamanYasin
لطفا این عکس را با متن بالا کپی‌ کنید و تویت کنید!

https://mobile.twitter.com/azin83638780/status/1590401929632710657

Saman Yasin is facing death penalty as the first victim of the illegitimate IR jurisdiction because he is a Kurd and a Yarsani. Take immediate action!
#سامان_یاسین
#SamanYasin

سینا برکپور دانشجوی دانشگاه ازاده مشهد
یک ماه و نیمه بردنش و ازش خبری نیست و هیچی نمیگن
لطفا این پست رو پخش کنید
ما به جز همدیگر کسیو نداریم و باید صدای همدیگه باشیم..

https://mobile.twitter.com/sahaarr04/status/1590400826530566145

اسامی بازداشت شدگان در این اکانت ها ثبت میشود
اکانت های @followupiran

https://mobile.twitter.com/1500tasvir_list


و @1500tasvir_list

این کمیته توسط چندتن از فعالان برای پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان اعتراضات ۱۴۰۱ شکل گرفته است.
تلگرام: http://t.me/Followupiran


۲۲۷ از ۲۹۰ نمایندگان مجلس به این رای دادن که تظاهرکنندگان اعدام بشن. بیشتر از | ۱۴۰۰۰نفر تا الان دستگیر شدن و جونشون در خطره. ایران در برابر بزرگترین قتل دست جمعی بعد از کشتار سال ۶۷ ه

#شیراز _ مطهری

💬تجمع و ایجاد راهبندان و شعار مردم و درگیری ماموران گزارش شده است
شیراز 18 آبان مطهری.
شکل گیری مبارازات شبانه

https://mobile.twitter.com/ManiSevda/status/1590401298545115137

شهریار تهران داره انقلاب می‌کنه، صدای انقلاب ماست..
ستارخان و رباط کریم بپاخاستند!✌🏻

#مهاباد
صدای بلنگوهای مسجد جامع سروود انقلابی و ابلاغیە بە برخاستن قیام علیە رژیم
در مهاباد از بلنگوهای مسجد جامع سرود انقلابی و ابلاغیە بە برخاستن قیام علیە رژیم شنیده میشه.
طبق گزارشات تا ساعتی دیگر نیز پیکر شهید فایق هم بە مهاباد میرسد و مردم مهاباد بە پیشوازی این شهید راە آزادی میروند.

#قهدریجان غوغاییست...🔥✌

https://mobile.twitter.com/CuriousSeeker90/status/1590400541636845568

هموطن به پاخیز
سقوط نزدیک است ضربات آخر را محکمتر بزن...🔥

Rosa گفت...

۱۸ ابان به آتش کشیدن پایگاه ۸ ابوذر مشهد.
پ.ن: شما حکم اعدام امضا کنید ما زندگیتون رو آتیش میزنیم.

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590346395651039232?cxt=HHwWgIDT6d3nhZIsAAAA

دلاورای شجاعمون 🥺
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

مشهد ۱۸ آبان

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590413972993232896?cxt=HHwWgMCioaDFpJIsAAAA

یادتون باشه امشب که تموم شه فردا یک روز به آزادی نزدیکتریم :)
مشهد سمت احمدآباد مردم آمدن به خیابان


https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590406932732710912?cxt=HHwWgMDQnbqroZIsAAAA

ختران ایران در خط مقدم مبارزه ❤️✌️
این ویدئو واقعا تامل‌برانگیز هست … شرف و شجاعت رو‌ معنا کردین … دستتتون رو می‌بوسم💔
«سنندج، زاهدان چشم و چراغ ایران»
دریافتی با شرح: '#مشهد ۱۸ آبان'

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590385558274310144?cxt=HHwWgIDQjabPl5IsAAAA

خیابون کارگرشمالی چند دیقه پیش
۱۸ آبان ۱۴۰۱ چهلم خدانور لجعی

https://mobile.twitter.com/m0hammadrezam/status/1590386384531230720

خیابان انقلاب تهران برای #خدانور_لجعی.
اسمشو اشتباه نوشتید. #خدانور_لجه‌ای

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590400186349924352?cxt=HHwWgMDR4eGinpIsAAAA

خیلی وجود داره دمش گرم✌🏽
دخترای ایران زمین لایق ترین و شریف ترین انسانهای روی زمین اند!

واقعا خلاقیت و نوآوری انقلابمونو دوست دارم.
تو تک تک حرکت های اعتراضیمون روح قهرمانامون هست :)
شجاعت

'۱۸ آبان، #سقز' #مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590412224346329088?cxt=HHwWgMDQ6bvfo5IsAAAA

'۱۸ آبان، #سقز' #مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590413892659793920

سقز عزیز!
مهسای ما از قلب تو بیرون آمد و افسانه شد.
#مهسا_امينی‌

«توپ تانک مسلسل، زیر عبای رهبر»
ویدیوی دریافتی با شرح: 'شهرزیبا ی تهران، ۱۸ آبان' #مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590422585548099584?cxt=HHwWgMDS5ci6qJIsAAAA

'چهارراه ته‌لنجی #آبادان، به یاد #خدانور_لجه‌ای، ۱۸ آبان' #مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590417630091173888?cxt=HHwWgIDT4Y-appIsAAAA

خیلی کمه برای آبادان
روی خوزستانی ها خیلی بیش از اینها حساب میکردیم
خوزستانی ها نکنه مثل ارتش بشین

فوری
خبر اومد که زاهدان بزرگ ترین مقر سپاه رو تیر بارون کردن
+ تایید بشه اعلام میکنیم


نصب بنر #خدانور_لجعی در اتوبان حکیم تهران.

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590395081475117056?cxt=HHwWgMDSvc_5m5IsAAAA

'هوا کردن پلاکارد #زن_زندگی_آزادی از وسط خیابانی در #قم، ۱۸ آبان'

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590376005247852544?cxt=HHwWgIDTwZ6jk5IsAAAA

انقلاب در قم به شدت جریان دارد از شعار نویسی تا چرخیدن دختران بدون روسری
#مهسا_امینی
کار زیبا و‌کم‌هزینه ✌️🕊👏
فراموش نکنین گل توی زمین حریف باید دوبه حساب بشه( در رابطه با حرکات انقلابی در قم که واتیکان آخونداست)😜


لطف کردند ویدیوی اصلی رو فرستادند:
'خیابان کارگر شمالی #تهران، ۱۸ آبان' #مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590410890159214592?cxt=HHwWgMDSreeRo5IsAAAA

اصفهان ۱۸ آبان

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590415180806385664?cxt=HHwWgMDTlceLpZIsAAAA

در حدی نت داغون هیچی باز نمیشه ولی ندید میگیم دمتون گرم

#قهدریجان غوغاییست...🔥✌

https://mobile.twitter.com/CuriousSeeker90/status/1590400541636845568

از قهدریجان بنویسید، قهدریجانی ها زمان جنگ خط شکن بودن دل شیر دارن،سال 98 هم که بیرون اومده بودن چند تا پاسگاه رو گرفته بودن امشب هم اومدن بیرون حمایت کنید ازشون

شروع اعتراضات مردمی، #شهرکرد

https://mobile.twitter.com/allahbakhshii/status/1590377114339258368?cxt=HHwWgMDR8eXjk5IsAAAA

شروع اعتراضات مردی، #شهرکرد چهارراه فصیحی
شعار مردم، همشهری باغیرت حمایت حمایت✌️

شهرکرد جز امنیتی ترین شهرهای کشوره، معلم، کاسب، راننده، کارمند، سپاهی(داعش) و... همه اطلاعاتی هستن
درود برشرفتون

دمتون گرم گروه های ۵ نفره بالا که قابل اعتماد باشن پیدا کنید و بیاین همه یه نقطه متمرکز بشین و شروع کنید شعار بلند همه مردم به شما میپیوندن، ماشینها حتما بوق بزنید حمایت کنید. لطفا ماسک بزنید و گوشی همراهتون نباشه و لباس روشن نپوشید.
و هر دو سمت خیابان شعار داده بشه


شب ۱۸ آبان
تهران ، شیراز ، شهرکرد ، کرمانشاه ، سنندج ، سقز ، بوکان ، مهاباد ، مشهد ، رشت ، بندرعباس ، لرستان ، اصفهان ، اراک در حمایت از مردم بلوچستان به خیابان آمدند

Rosa گفت...



۱۸ ابان به آتش کشیدن پایگاه ۸ ابوذر مشهد.
پ.ن: شما حکم اعدام امضا کنید ما زندگیتون رو آتیش میزنیم.

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590346395651039232?cxt=HHwWgIDT6d3nhZIsAAAA

دلاورای شجاعمون 🥺
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

مشهد ۱۸ آبان

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590413972993232896?cxt=HHwWgMCioaDFpJIsAAAA

یادتون باشه امشب که تموم شه فردا یک روز به آزادی نزدیکتریم :)
مشهد سمت احمدآباد مردم آمدن به خیابان


https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590406932732710912?cxt=HHwWgMDQnbqroZIsAAAA

ختران ایران در خط مقدم مبارزه ❤️✌️
این ویدئو واقعا تامل‌برانگیز هست … شرف و شجاعت رو‌ معنا کردین … دستتتون رو می‌بوسم💔
«سنندج، زاهدان چشم و چراغ ایران»
دریافتی با شرح: '#مشهد ۱۸ آبان'

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590385558274310144?cxt=HHwWgIDQjabPl5IsAAAA

خیابون کارگرشمالی چند دیقه پیش
۱۸ آبان ۱۴۰۱ چهلم خدانور لجعی

https://mobile.twitter.com/m0hammadrezam/status/1590386384531230720

خیابان انقلاب تهران برای #خدانور_لجعی.
اسمشو اشتباه نوشتید. #خدانور_لجه‌ای

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590400186349924352?cxt=HHwWgMDR4eGinpIsAAAA

خیلی وجود داره دمش گرم✌🏽
دخترای ایران زمین لایق ترین و شریف ترین انسانهای روی زمین اند!

واقعا خلاقیت و نوآوری انقلابمونو دوست دارم.
تو تک تک حرکت های اعتراضیمون روح قهرمانامون هست :)
شجاعت

'۱۸ آبان، #سقز' #مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590412224346329088?cxt=HHwWgMDQ6bvfo5IsAAAA

'۱۸ آبان، #سقز' #مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590413892659793920

سقز عزیز!
مهسای ما از قلب تو بیرون آمد و افسانه شد.
#مهسا_امينی‌

Rosa گفت...

'شهرزیبا ی تهران

«توپ تانک مسلسل، زیر عبای رهبر»
ویدیوی دریافتی با شرح: 'شهرزیبا ی تهران، ۱۸ آبان' #مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590422585548099584?cxt=HHwWgMDS5ci6qJIsAAAA

'چهارراه ته‌لنجی #آبادان، به یاد #خدانور_لجه‌ای، ۱۸ آبان' #مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590417630091173888?cxt=HHwWgIDT4Y-appIsAAAA

خیلی کمه برای آبادان
روی خوزستانی ها خیلی بیش از اینها حساب میکردیم
خوزستانی ها نکنه مثل ارتش بشین

فوری
خبر اومد که زاهدان بزرگ ترین مقر سپاه رو تیر بارون کردن
+ تایید بشه اعلام میکنیم


نصب بنر #خدانور_لجعی در اتوبان حکیم تهران.

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590395081475117056?cxt=HHwWgMDSvc_5m5IsAAAA

'هوا کردن پلاکارد #زن_زندگی_آزادی از وسط خیابانی در #قم، ۱۸ آبان'

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590376005247852544?cxt=HHwWgIDTwZ6jk5IsAAAA

انقلاب در قم به شدت جریان دارد از شعار نویسی تا چرخیدن دختران بدون روسری
#مهسا_امینی
کار زیبا و‌کم‌هزینه ✌️🕊👏
فراموش نکنین گل توی زمین حریف باید دوبه حساب بشه( در رابطه با حرکات انقلابی در قم که واتیکان آخونداست)😜


لطف کردند ویدیوی اصلی رو فرستادند:
'خیابان کارگر شمالی #تهران، ۱۸ آبان' #مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590410890159214592?cxt=HHwWgMDSreeRo5IsAAAA

اصفهان ۱۸ آبان

https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1590415180806385664?cxt=HHwWgMDTlceLpZIsAAAA

در حدی نت داغون هیچی باز نمیشه ولی ندید میگیم دمتون گرم

#قهدریجان غوغاییست...🔥✌

https://mobile.twitter.com/CuriousSeeker90/status/1590400541636845568

از قهدریجان بنویسید، قهدریجانی ها زمان جنگ خط شکن بودن دل شیر دارن،سال 98 هم که بیرون اومده بودن چند تا پاسگاه رو گرفته بودن امشب هم اومدن بیرون حمایت کنید ازشون

شروع اعتراضات مردمی، #شهرکرد

https://mobile.twitter.com/allahbakhshii/status/1590377114339258368?cxt=HHwWgMDR8eXjk5IsAAAA

شروع اعتراضات مردی، #شهرکرد چهارراه فصیحی
شعار مردم، همشهری باغیرت حمایت حمایت✌️

شهرکرد جز امنیتی ترین شهرهای کشوره، معلم، کاسب، راننده، کارمند، سپاهی(داعش) و... همه اطلاعاتی هستن
درود برشرفتون

دمتون گرم گروه های ۵ نفره بالا که قابل اعتماد باشن پیدا کنید و بیاین همه یه نقطه متمرکز بشین و شروع کنید شعار بلند همه مردم به شما میپیوندن، ماشینها حتما بوق بزنید حمایت کنید. لطفا ماسک بزنید و گوشی همراهتون نباشه و لباس روشن نپوشید.
و هر دو سمت خیابان شعار داده بشه


شب ۱۸ آبان
تهران ، شیراز ، شهرکرد ، کرمانشاه ، سنندج ، سقز ، بوکان ، مهاباد ، مشهد ، رشت ، بندرعباس ، لرستان ، اصفهان ، اراک در حمایت از مردم بلوچستان به خیابان آمدند

Rosa گفت...

'آریاشهر تهران، چهارراه خسرو، ۱۸ آبان' #مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590428036326776832?cxt=HHwWgICjoez3qpIsAAAA

چقدر شجاعید شما❤️

'۱۸ آبان، #مشهد، برای چهلم جمعه خونین #زاهدان'

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590425637042343936?cxt=HHwWgMCqmZjsqZIsAAAA

چه شود چهارشنبه‌سوری ��

Rosa گفت...

فوری
تا ساعاتی دیگر پیکر فایق مام قادری یکی از جانباختگان اعتراضات مهاباد کە پس از یک ماه در بیمارستان خمینی ارومیە جان باخت، وارد مهاباد زادگاهش شود.
خانوادە وی خواهان حضور شهروندان در مراسم خاکسپاری فایق مام قادری شدند

هم اکنون پیکر پاک شهید آزادی #فایق_مام_قادری از ارومیه به طرف زادگاهش مهاباد در راه است تا دقایقی دیگر وارد شهرستان مهاباد می شود. با فشار دشمن بر خانواده شهید می خواهد همین امشب پیکر شهید را به خاک بسپارند.
مردم شرافتمند مهاباد استقبال کنیم.

جزئیات کشته شدن فایق مام قادری توسط سپاه پاسداران و فشارهای نهادهای امنیتی بر خانواده‌‌اش
گفت‌وگو با کاوه کرمانشاهی، سخنگوی شبکه حقوق بشرکردستان، برلین

https://mobile.twitter.com/IranIntl/status/1590422506220969986

در مهاباد چند محله رو تسخیر کردن و قراره استقبال گرمی از پیکر کاک فایق مام قادری به عمل بیارن
شهید فایق مام قادری بر اثر زخم هایی که داشت به کما رفته بود که امروز فوت شدن و اسمشون کنار اسم #مهسا_امینی و دیگر شهیدان انقلاب ۱۴۰۱ برای همیشه زنده موند

هم اینک #مهاباد
بلندگوهای مسجد جامع سرود انقلابی و ابلاغیە بە برخاستن و قیام علیە رژیم پخش می‌کنند
تا ساعتی دیگر نیز پیکر شهید #فایق_مام_قادری بە مهاباد می‌رسد و مردم مهاباد بە پیشوازی این شهید راە آزادی می‌روند

می‌خواهند #فایق_مام_قادری را شبانه و دور از انبوه جمعیت به خاک بسپارند در حالی که جمعیت بیشتر از روزهای قبل هستند. می‌خواهیم فایق را با شعر ”بە تەنیا جێم مەهێڵن“ بدرقە کنیم.

#فایق_مام_قادری 25 روز پیش در #مهاباد در جریان خیزش انقلابی مردم این شهر مورد اصابت گلوله های ساچمه ای قرار گرفت و پس از 25 روز در کما بودن امروز درگذشت. او پدر دو فرزند 13 و 8 ساله بود ....

#هم_اینک #مهاباد تسخیر چندن محلە توسط انقلابیون
مرگ بر دیکتاتور✌️
جوانان مهاباد آمادە پیشوازی از پیکر #فایق_مام_قادری هستند.

https://mobile.twitter.com/Anakin83S/status/1590399703505866752

از دیار مهاباد؛ میعادگاه انقلاب
فایق مام قادری کە با شلیک نیروهای دژخیم خامنەای بە شدت مجروح شدە بود امروز 18 آبان در یکی از بیمارستان‌‌های ارومیە بە شهادت رسید.
یادش جاویدان

#برای #فایق_مام_قادری اهل #مهاباد که بعداز یکماه بستری بودن تو بیمارستان امام خمینی ارومیه از شدت جراحات شهید شد.

فایق مام قادری که در جریان اعتراضات مهاباد زخمی و در بیمارستان ارومیه بستری بود جان باخت. بدین ترتیب اسامی هفت کشته اعتراضات مهاباد به شرح زیر است « #سمکو_مولودی ، #مسعود_احمد_زاده ، #زانیار_ابوبکری ، #کبری_شیخ_سقا ، #شاهو_خضری ، #فرشته_احمدی ،‌ #فایق_مام_قادری »

منو تنها نذار
طوفان امشب مرا می کارد
طوفان امشب مرا می کارد
مه مرا می پوشاند
مه مرا می پوشاند
ماه شب مرا می رباید
ماه شب مرا می رباید
ماه شب را می رباید

بە تەنیا جێم مەھێڵن
ئەمشەو زریان دەمچێنێت
ئەمشەو زریان دەمچێنێت
تەم و مژ دام دەپۆشێت
تەم و مژ دام دەپۆشێت
مانگە شەو دەمڕفێنێت
مانگە شەو دەمڕفێنێت
مانگە شەو دەڕفێنێت


Jin,Jiyan, Azadi

Rosa گفت...

#فوری
اینجا #مهاباد غوغا غوغا غوغاست.....
شهر در دود و آتش است....

https://mobile.twitter.com/BARANDAAZOnline/status/1590401352429363201

کردستان همیشه دلیر و مبارز.
در #مهاباد خیابان ها در کنترل مردم معترض است
مهاباد. بژی کردستان
#مهاباد همین حالا

https://mobile.twitter.com/OutFarsi/status/1590435746774929408?cxt=HHwWgMDSydO4rpIsAAAA

یک فریم از انقلاب
جانمممم #مهاباد کاشکی اونجا بودم
انگار کُرد ها رسالتشون جنگیدنه. با شکوه میجنگن #مهسا_‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌امینی
#مهاباد
ما برای جانباختگانمان اشک نمی ریزیم اشکهایمان را بە خشم، خشممان را بە انقلاب تبدیل می کنیم.
#مهاباد امشب باشکوه تر از همیشه؛
بژی شاره که م مهاباد
بژی کورد و کوردستان
بژی کورد
بژی کردستان
#مهسا_امینی
یاشاسین مهاباد بژی آذربایجان
تا دقایقی دیگر پیکر شهید فایق مام قادری وارد مهاباد میشود 🥀
#مهسا_امینی

#مهاباد
هم اکنون
با شعار شهید نمی میرد

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590447622493712385?cxt=HHwWgsDRyfTrs5IsAAAA

مهاباد
مسجد در مهاباد

https://mobile.twitter.com/workless_hdy/status/1590434871985721345

بژی کردستان ✊
هر بژی سابلاغ
بژییییییی بژییییییییییی #مهسا_امینی
مهاباد را الگو کنیم

از مناره مسجد #مهاباد سرود انقلابی کُردی پخش می‌شود
هم‌اکنون #مهاباد
مهاباد
بلنگوهای مسجد جامع در ادامه پخش سرودهای انقلابی و خواندن ابلاغیە بە برخاستن قیام علیە جمهوری اسلامی

https://mobile.twitter.com/FattahiFarzad/status/1590440109975154688

پخش سرود انقلابی از بلندگوی یکی از مساجد مهاباد

https://mobile.twitter.com/bayizagha47/status/1590382165329862656

#jina
#kurdistan

#هم_اینک #مهاباد
تسخیر چندن محلە توسط انقلابیون
#مهسا_امینی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

https://mobile.twitter.com/PanahiRafiq/status/1590421589631242240

هم‌اکنون #مهاباد
شیران مهاباد وارد میدان جنگ شده‌اند...

https://mobile.twitter.com/BARANDAAZOnline/status/1590376027196657665


#مهاباد
خیابان سنگر ماست و آن را تا پیروزی انقلاب ترک نخواهیم کرد.
چهارشنبه ١۸ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590439395412566016

#مهاباد
تسخیر خیابان توسط جوانان آزادیخواه و سردادن شعار شهید نمی‌میرد.

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590395206922547200

#مهاباد خۆی بۆ لەباوەشگرتنی دوایین شەهیدی ڕێگەی ئازادی، شەهید #فایق_مام‌قادری ئامادەدەکات. ئەمڕۆ هاوکات بەپشتیوانی لە بەلووچستان و بەیادی چلەی شەهیدانی ئەو دەڤەرە و هەروەها وەک ڕۆێکی ئاسایی تر لە شۆڕشدا، کوردستان لەسەر پێیە! بژی شۆڕش! بژی بەرخۆدان!
#ژینائەمینی

#مهاباد هم اکنون ورودی شهر / لحظە رسیدن پیکر شهید فایق
کوردستان شهدای راه آزادی را تنها نمیگذارد حضور گسترده ی مردم مهاباد برای پیشوازی از شهید فایق

https://mobile.twitter.com/bayizagha47/status/1590441617046937600

در مهاباد مردم منتظر بازگشت جنازە شهید راە آزادی #فایق_مام‌قادری هستند، در مناطقی مساجد را تغییر کاربری داده‌اند و برای پیشواز شهید از بلندگوها سرود آزادی پخش میکنند.
شه‌ری مه شه‌ری ژیانه
شه‌ری باوه‌ر و ئیمانه
لەگەڵ وەتەن‌دا پەیمانە
یا کوردستان یا نەمانە

#IranRevolution2022 Death to «Khamenei»
Revolutionary youth resistance in Mahabad with slogans
"death to dictator"
"Death to Basiji"
"Death to Sepahi"

https://mobile.twitter.com/MohammadaHabib/status/1590422564777906176

Rosa گفت...



#فوری
اینجا #مهاباد غوغا غوغا غوغاست.....
شهر در دود و آتش است....

https://mobile.twitter.com/BARANDAAZOnline/status/1590401352429363201

کردستان همیشه دلیر و مبارز.
در #مهاباد خیابان ها در کنترل مردم معترض است
مهاباد. بژی کردستان
#مهاباد همین حالا

https://mobile.twitter.com/OutFarsi/status/1590435746774929408?cxt=HHwWgMDSydO4rpIsAAAA

یک فریم از انقلاب
جانمممم #مهاباد کاشکی اونجا بودم
انگار کُرد ها رسالتشون جنگیدنه. با شکوه میجنگن #مهسا_‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌امینی
#مهاباد
ما برای جانباختگانمان اشک نمی ریزیم اشکهایمان را بە خشم، خشممان را بە انقلاب تبدیل می کنیم.
#مهاباد امشب باشکوه تر از همیشه؛
بژی شاره که م مهاباد
بژی کورد و کوردستان
بژی کورد
بژی کردستان
#مهسا_امینی
یاشاسین مهاباد بژی آذربایجان
تا دقایقی دیگر پیکر شهید فایق مام قادری وارد مهاباد میشود 🥀
#مهسا_امینی

#مهاباد
هم اکنون
با شعار شهید نمی میرد

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590447622493712385?cxt=HHwWgsDRyfTrs5IsAAAA

مهاباد
مسجد در مهاباد

https://mobile.twitter.com/workless_hdy/status/1590434871985721345

بژی کردستان ✊
هر بژی سابلاغ
بژییییییی بژییییییییییی #مهسا_امینی
مهاباد را الگو کنیم

Rosa گفت...


از مناره مسجد #مهاباد سرود انقلابی کُردی پخش می‌شود
هم‌اکنون #مهاباد
مهاباد
بلنگوهای مسجد جامع در ادامه پخش سرودهای انقلابی و خواندن ابلاغیە بە برخاستن قیام علیە جمهوری اسلامی

https://mobile.twitter.com/FattahiFarzad/status/1590440109975154688

پخش سرود انقلابی از بلندگوی یکی از مساجد مهاباد

https://mobile.twitter.com/bayizagha47/status/1590382165329862656

#jina
#kurdistan

#هم_اینک #مهاباد
تسخیر چندن محلە توسط انقلابیون
#مهسا_امینی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

https://mobile.twitter.com/PanahiRafiq/status/1590421589631242240

هم‌اکنون #مهاباد
شیران مهاباد وارد میدان جنگ شده‌اند...

https://mobile.twitter.com/BARANDAAZOnline/status/1590376027196657665


#مهاباد
خیابان سنگر ماست و آن را تا پیروزی انقلاب ترک نخواهیم کرد.
چهارشنبه ١۸ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590439395412566016

#مهاباد
تسخیر خیابان توسط جوانان آزادیخواه و سردادن شعار شهید نمی‌میرد.

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590395206922547200

#مهاباد خۆی بۆ لەباوەشگرتنی دوایین شەهیدی ڕێگەی ئازادی، شەهید #فایق_مام‌قادری ئامادەدەکات. ئەمڕۆ هاوکات بەپشتیوانی لە بەلووچستان و بەیادی چلەی شەهیدانی ئەو دەڤەرە و هەروەها وەک ڕۆێکی ئاسایی تر لە شۆڕشدا، کوردستان لەسەر پێیە! بژی شۆڕش! بژی بەرخۆدان!
#ژینائەمینی

#مهاباد هم اکنون ورودی شهر / لحظە رسیدن پیکر شهید فایق
کوردستان شهدای راه آزادی را تنها نمیگذارد حضور گسترده ی مردم مهاباد برای پیشوازی از شهید فایق

https://mobile.twitter.com/bayizagha47/status/1590441617046937600

در مهاباد مردم منتظر بازگشت جنازە شهید راە آزادی #فایق_مام‌قادری هستند، در مناطقی مساجد را تغییر کاربری داده‌اند و برای پیشواز شهید از بلندگوها سرود آزادی پخش میکنند.
شه‌ری مه شه‌ری ژیانه
شه‌ری باوه‌ر و ئیمانه
لەگەڵ وەتەن‌دا پەیمانە
یا کوردستان یا نەمانە

#IranRevolution2022 Death to «Khamenei»
Revolutionary youth resistance in Mahabad with slogans
"death to dictator"
"Death to Basiji"
"Death to Sepahi"

https://mobile.twitter.com/MohammadaHabib/status/1590422564777906176

Rosa گفت...

#مهاباد

روسری‌سوزان زنان در #مهاباد و آتشی که به زودی از سر تا به ذیل رژیم جهل و خرافەی جمهوری اعدام را به خاکستر تبدیل خواهد کرد

چهارشنبه ١۸ آبان‌ماه


https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590447556135641088?cxt=HHwWgIDTlYbos5IsAAAA


#مهاباد
ما برای جانباختگانمان اشک نمی ریزیم اشکهایمان را بە خشم، خشممان را بە انقلاب تبدیل می کنیم.

چهارشنبه ١۸ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590446659083055110?cxt=HHwWjMDRzeqzs5IsAAAA

Iran protesters in #Mahabad #مهاباد
The message of the revolutionaries: "We don't shed tears for the martyrs, we turn our tears into anger, our anger into revolution"


https://mobile.twitter.com/botinkurdistany/status/1590446426139807744

Rosa گفت...

#مهاباد
هم اکنون
بیش هزاران نفر از مردم مهاباد جلوی خانە فایق مام قادری تجمع کردەاند.
کوردستان ، کوردستان گورستان فاشیست ها

چهارشنبه ١۸ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590453609787162624?cxt=HHwWgIDQsbXItpIsAAAA

خیابان، میعادگاه تمامی ستمدیدگان و بە حاشیە راندەشدگان تاریخ!

Mahabad, right now
Brave people gathering on the front of #FaeghMamGhaderi's house.

https://mobile.twitter.com/PartyofDonkeys/status/1590455039952240640

فوری: پیکر فایق مام‌قادری دقایقی پیش به مهاباد رسید. مردم برای پیشوازی و انتقال پیکر به قبرستان، به خیابان آمده‌اند. لحظه به لحظه بر شمار جمعیت افزوده می‌شود.

https://mobile.twitter.com/SamRasoulpour/status/1590452030002597888

جمعیت بزرگی از مردم #مهاباد هم‌اکنون برای پیشواز پیکر #فایق_مام‌قادری به خیابان آمده‌اند و علیه مزدوران محلی (جاش) شعار می‌دهند. لحظه‌به‌لحظه بر شمار جمعیت افزوده می‌شود.

همینک #مهاباد روبروی خانه‌ی شهید #فایق_مام‌قادری

https://mobile.twitter.com/OmidKT62/status/1590454654105632769

چه شکوهی

هم اکنون"در تشیع جنازەی شهید فایق"انقلابیون شعار"مهاباد، زاهدان تسلیت تسیلت"سر میدهند

ما کوردا توی ایران خیلی بهمون ظلم شده اما هربار که بلوچستان رو‌میبینم تمام بدبختی های خودمون رو یادم میره

زندە از تشیع جنازەی شهید فایق
شکوە جمعیت

https://mobile.twitter.com/bayizagha47/status/1590450222844768256

هر یه نفر کشته شه، هزار نفر پشتشه♡

پیکر شهید فایق در باغ رضوان مهاباد بە خاک پیروز کوردستان سپردە شد🌹🥀
ڕوحت شاد یادت هەرمان کاکە فایەق
باغ فردوسه کاکی من #مهسا_ایمنی

شەهید نامرێ🤍


برای #سامان_یاسین و هزاران قناری خاموش در گلویش*.
از #سامان_یاسین بگو

#SamanYasin , an Iranian Kurdish rapper, who protested the dictatorial rule of the Islamic Republic, was sentenced to death in a few minutes in court. Let's not be indifferent to these
sentences.
#SamanYasin
#Toomaj_Salehi
#MahsaAminiمهساامینی
#سامان_یاسین

Rosa گفت...

جمعیت بزرگی در #مهاباد، پیکر #فایق_مام‌قادری را روی شانه‌هایشان گذاشته‌اند و شعار می‌دهند: کردستان، نامت والاست؛ دشمن را به لرزه درمی‌آورد»

https://mobile.twitter.com/SamRasoulpour/status/1590463046765674497

شهید نمی میره شهید راهش ادامه پیدا میکنه
ملت همچنان حماسه می آفریند.
جمهوری اسلامی در کوردستان سقوط کرده فقط نیمه جانی در پایتخت دارد!
مهاباد سربلند، امشب، در همراهی شهید نوین راە آزادی فایق مام قادری
مهاباد غیور امشب ✌🏾🖤
درود به شرفتون غیرت تو رگتونه
بر‌ #فایق_مام‌قادری که اکنون در‌ #مهاباد خاک‌سپاری می‌شود، چه گذشت؟
فایق مام قادری، شهروند مهابادی که ۲۳ مهر ماه به ضرب گلوله نیروهای سپاه پاسداران به شدت زخمی شده بود، بعد از ۲۵ روز کما، امروز چهارشنبه در بیمارستانی در ارومیه جان باخت.
فایق، ۳۷ سال سن داشت و پدر یک پسر ۱۳ ساله به نام آژوان و یک دختر هفت ساله به نام آوان بود.
شرح صحنه کشته شدن

خانواده فایق مام قادری، با او تماس می‌گیرند و به او خبر می‌دهند که نیروهای سپاه پاسداران قصد دارند «دنا» برادر کوچک فایق را بازداشت کنند. فایق همراه با یکی از دوستانش به نام مسعود فرج‌زاده، سوار ماشین شخصی می‌شوند به سمت خانه حرکت می‌کنند.
نیروهای سپاه در نزدیکی منزل آقا مام قادری به خودروی او ایست می‌دهند و قبل از آنکه او تصمیمی بگیرد، ماموران ماشین را به رگبار می‌بندند. در این میان هشت گلوله جنگی به فایق اصابت کرده است. دو گلوله به سر او،دو گلوله به ناحیه پشت، دو گلوله به دست و دو گلوله هم به پایش اصابت کرده است.
بعد از این رویداد، نیروهای سپاه هر دو سرنشین زخمی خودرو یعنی فایق و مسعود را به یک خودروی آبی‌رنگ حمل زباله می‌اندازند و از صحنه دور می‌کنند.
مسعود زاده همچنان وضعیت وخیمی دارد و در بیمارستان تحت مراقبت است
#فایق_مام‌قادری

ارسالی دوستان:
ساعت ۰۰:۰۵ پیکر پاک شهید #فایق_مام‌قادری رسید خونه شون به طرز عجیبی این ساعت شب همه ی مردم با ماشین و پای پیاده خودشونو رسوندن دم در منزل پدریش. همین الان داریم تشییع می‌کنیم به سمت باغ فردوس #مهاباد

چه جمعیتی!

#مهاباد، ساعت ۱ بامداد؛ برای پیشواز پیکر فایق مام‌قادری.

https://mobile.twitter.com/SamRasoulpour/status/1590459792270970880

به قوربانتان بم
عالیه
پا میکوبیدن خیلی خوف تر میشد
دم مردم مهاباد گرم

جمعیت بزرگی در #مهاباد، ساعت ۱ بامداد پیکر فایق مام‌قادری را روی دوششان گذاشته‌اند و شعار می‌دهند: «فایق، فایق، شهادتت مبارک»

https://mobile.twitter.com/SamRasoulpour/status/1590456530997899264

میشه در موردش بگید
یکی از بچها شهید شده دارن میرن که خاکش کنند💔
ایکاش همه ایران مهاباد بود اونوقت جمهوری اسلامی به یک هفته هم نمیرسید که سقوط میکرد

قۆربانی ئەۆ ھەموو کۆردایەتی و غیرەتان بم
ممنون از این ھمە غیرت و معرفت
#سامان_یاسین
#نسرین_قادری
#ژینا_ئەمینی
#انقلاب

همین حالا، بامداد ۱۹ آبان

تشییع پیکر فایق مام‌قادری، هفتمین جان‌باخته‌ی انقلاب ملی در #مهاباد که بدست رژیم به قتل رسید

https://mobile.twitter.com/pouriazeraati/status/1590457733450698754

این انقلاب خاموش شدنی نیست،حالا هرچقدر دوست دارن ازما بکشن،هر بژی کورد و کوردستان#مهسا_امینی
كردستان، چشم و چراغ ايران و قلبِ انقلاب زن زندگي آزادي.
حاجی پشمام چقد شرافت
گذاشتن شب بیارن یواشکی دفن کنن ...زهی خیال باطل
واقعا کردستان چشم و چراغ ایران
احمقا مثلا خواستن شب دفنش کنن که کسی نباشه دم‌ مردم گرم آدم از این همه عشق به هموطنش بغض میکنه
ساعت ۱ شبه بنازم غیرتتونو مردمان کورد
که خانواده ی شهید رو تنها نگزاشتین
عجب مردمانی داره #مهاباد !
ای کاش منم مهابادی بودم!
تشییع پیکر شهید #فایق_مام‌قادری
شهید راه وطن هرگز نمی‌میرد...
کردستان🖤

Rosa گفت...

صبحی که گذشت چشم و چراغ ایران #زاهدان بود.
برای چهلم جمعه خونین
شبی که گذشت و میگذره #مهاباد هستش برای #فایق_مام‌قادری
روز و شب های آینده هم برای #سامان_صیدی (یاسین)رپر کورد عزیز هستش که ناجوانمردانه در بند است


بژی #مهاباد
امشب مهاباد
امشب ایران بیدار است

هم اکنون ، پنجشنبه، ۱۹ آبان

https://mobile.twitter.com/pouriazeraati/status/1590460672089149440?cxt=HHwWgMDS0b_juZIsAAAA

This is a revolution rather than a victory!
In Mahabad, they are shouting in front of the house of Qiyam martyr Fayeq Mam Qadri: "Mother, don't cry for your child, we promise to avenge him.

https://mobile.twitter.com/MohammadiRashid/status/1590463773290434562

United4Mahsa
@U4Mahsa
·
16 Min.
On October 13th, Fayegh Mamghaderi was shot in his car by Islamic Republic’s forces and was admitted to the hospital where he spent a number of days in a coma. He sadly passed away this evening, November 9th.

#فایق_مام‌قادری #مهاباد
Bild
Diesen Thread anzeigen
jaber habibi
@jaberihabibi
·
39 Min.
#IranRevolution2022
This is a revolution rather than a victory!
Mahabad -The night demonstration of brave youth in front of the house of martyr Fayeq Mam Qadri with the slogan: Mahabad, Zahedan, condolences.


#فایق_مام‌قادری بعد از چند روز کما در بیمارستانی در ارومیه جانش را از دست داد.
به او شش "گلوله جنگی" شلیک شده بود.
بهادری جهرمی، مثل آب خوردن بود؟

جمعیت بزرگی در #مهاباد، پیکر #فایق_مام‌قادری را روی شانه‌هایشان گذاشته‌اند و شعار می‌دهند: کردستان، نامت والاست؛ دشمن را به لرزه درمی‌آورد»

https://mobile.twitter.com/SamRasoulpour/status/1590463046765674497

تابوت فایق مام‌قادری بر روی دوش مردم غیور مهاباد
بامداد ۱۹ آبان، مهاباد

https://mobile.twitter.com/pouriazeraati/status/1590458078918750208

فریاد «ژن ژیان ئازادی» از بلندگوی مسجد جامع مهاباد

https://mobile.twitter.com/mamlekate/status/1590430385699450880

بالاخره اون بلندگو به یه دردی خورد
به افتخارشون
بالاخره این بلندگوها به یک دردی خوردن :)))
استفاده مناسب از مساجد

«با اینکه مأمورای بسیار زیادی در خیابانهای منتهی به باغ فردوس #مهاباد هستند اما مردم اعتنایی نمی‌کنند و سیل جمعیت همینطور داره بیشتر میشه. این اتحاد بینظیره»

«جمعیت بالغ بر هزار نفر پیاده با صدها ماشین. جایی برای سوزن انداختن نیست. مردم در حال تشییع پیکر #فایق_مام‌قادری هستند. مردم یکصدا با شعار «شه هید نامرێ» و «دایه مه گری بۆ ڕۆڵه شه رت بێ بستێنین تۆڵه» مادر گریه نکن برای فرزندت قسم میخوریم انتقامشو میگیریم #مهاباد رو مزین کردن»

«ساعت ۰۰:۰۵ پیکر پاک شهید #فایق_مام‌قادری رسید خونه شون. به طرز عجیبی این ساعت شب همه ی مردم با ماشین و پای پیاده خودشونو رسوندن دم در منزل پدریش. همین الان داریم تشییع می‌کنیم به سمت باغ فردوس #مهاباد»


#زاهدان
چقد خودت و اسمت قشنگ بودن
وقتی به این فکر میکنم که تو اون چند ساعت چقدر منتظر معجزه بودی که شاید بالاخره یکی نجاتت بده دیوونه میشم
من هرگز فراموشت نمیکنم
#خدانور_لجعی
در خاطرم میرقصی حتی با دستان بسته .
#خدانور_لجعی
من دیدم که خدا را بستند،
نور را نشانیدند،
و رقص را کشتند.
رقص را تشنه کشتند.

آرامگاه #خدانور_لجه‌ای فرزند عیسی

https://mobile.twitter.com/mamlekate/status/1590340738545766400?cxt=HHwWgMDSjbmeg5IsAAAA

روز تولد و شهادتش يه روز بوده!!!!
تو روز تولدش فوت کرد؟
چقدر وحشتناک

مارتین لوتر کینگ، ۲۵ مارس ۱۹۶۵:

می‌دانم که امروز می‌پرسید چقدر طول خواهد کشید؟
به شما می‌گویم این مقطع هرچقدر هم دشوار، زیاد طول نخواهد کشید. چرا که هیچ دروغی نمی‌تواند تا ابد پایدار بماند

Rosa گفت...

#زن_زندگی_آزادی
#قادین_یاشام_أوزگورلوق

کاری زیبا از جوانان تورک تبریز🌺

https://mobile.twitter.com/DrZamen/status/1590429404592996353

به اميد اينكه يه روز هممون اينجور آزاد باشيم...

دست‌مریزاد به بچه‌های قهدریجان در اصفهان! کولاک کردند آن هم چه کولاکی!
دیدن این ویدیو برای مزدوران رژیم توصیه نمی‌شود چون زوزه خواهند کشید!

https://mobile.twitter.com/mortezaesmilpor/status/1590468072540078081

اگه دقت کنید اون انفجار ها ی گاز فندک بود(اگه اشتباه نکنم)
خیلی تاثیر زیادی داره هم صدای زیادی داره هم انفجار خوبی داره پیشنهاد میکنم ۴تا ۴تا درست کنید(۴ تا گاز فندک رو به هم میچسبونیم و وسطش ی ترقه مثل کپسولی قرار میدیم،تو اکراین اینجوری بمب میسازن)

این اولین باره اسم قهدریجان و میشنوم ، ولی به داشتن هم وطنهایی مثل شما افتخار میکنم
قهدریجان جزو شهرهایی هست که بیشترین شهیدو زمان جنگ داده
فقط اون خایه مالی که داره میگه خداوکیلی برید بچا بعد یکی میدوه کوکتل میزنه اونام میگن مرگ بردیکتاتور😂



برای خدا نور برای بلوچستان

#خدانور #زاهدان #اهواز #اراک #مشهد #بندرعباس #مهاباد #مریوان #بانه #اشنویه #مهسا_امینی #تهران #قم #اصفهان #سقز #شیراز #سنندج #دانشگاه_هنر_تبریز #کرج #شهرکرد #رشت #بوکان #آمل #برازجان #قروه #سیستان_و_بلوچستان #زن_زندگی_آزادی #اعتصابات_سراسری #OpIran

✌️✌️✌️✌️✌️❤️❤️❤️

Rosa گفت...

۱۹ نوامبر، سراسر دنیا:
در همراهی با انقلابی که این روزها در ایران به پا شده است دادخواهی نقش برجسته‌ای دارد. به یاد بیاوریم با ما چه کرده‌اند. سه سال پیش در همین روزها و در سکوت، هزاران نفر را به قتل رساندند. وظیفه‌ی ما تاباندن نور بر تاریکی‌هاست.
‌ #آبان_ادامه_دارد

https://mobile.twitter.com/ps752justice/status/1590347045495267328?cxt=HHwWgICzxceNhpIsAAAA

انجمن خانواده‌های پرواز و جمعی از خانواده‌های جانباختگان ‌#آبان_خونین در روز شنبه ۲۸ آبان راهپیمایی جهانی به یاد جانباختگان آبان و در همراهی با انقلاب ایران برگزار خواهند کرد.
زمان و مکان شهرهای مختلف در این صفحه منتشر خواهد شد:
http://rally.ps752justice.com

---------------------------
«جوانان سراسر کشور» از جوانان کل ایران تقاضا می‌کند همزمان با بزرگ‌ترین اجتماع مردم زاهدان به خیابان‌ها آمده و تجمعات بزرگی در شهرهای خود داشته باشید. زنان و مردان زاهدان جمعه ۲۰ آبان منتظر همراهی ما هستند.
هر روز در خیابان باشیم تا سرنگونی رژیم استبداد…

https://mobile.twitter.com/iran_javanan/status/1590670048204845057?cxt=HHwWgsDToeX-mJMsAAAA

خیابان گلوگاه ج.ا است، تحت هیچ شرایطی خیابان را ترک نکنیم.
شعار برای #خدانور_لجعی
تشنه و مظلوم ما/خدانور خدانور
قصه پر رنج ما/خدانور خدانور
-----------------------------------
#کامیاران

جوانان انقلابی موچش از توابع شهرستان کامیاران برای دومین شب متوالی خیابان‌ها را به کنترل در آورده‌اند

https://mobile.twitter.com/PanahiRafiq/status/1590779611515953153

آفرین به غیرت شما عزیزان.
دمشون گرم
#فوری کامیاران، موچش رسما جنگه
ببخشید کامیاران کجاست؟
بین کرمانشاه و سنندج هست
ژن ژیان آزادی✌🏻✌🏻
---------------------------

مشهد برای زاهدان بلند میشود و شیراز برای کردستان، تهران برای بندرعباس فریاد میزند و کرج برای کردستان. ما شاهد همنوازی زیبای ایرانیانیم.
---------------------------
لباس شخصی‌ها تو سنندج یه بچه مدرسه‌ای ۱۳ ساله رو دستگیر کردن دارن می‌برن.
یعنی اینا صبح به صبح با خودشون میگن بریم ببینیم امروز چه مادرجن... بازی جدیدی می‌تونیم از خودمون در بیاریم.

https://mobile.twitter.com/gh0lch0magh/status/1590756951377354755?cxt=HHwWhoClrZzBwJMsAAAA

اون دستش اسلحه‌اس!؟؟؟ این حرومزاده ها اینقدر ترسو و پستن که حتی برای دستگیری بچه مدرسه‌ای با اسلحه میرن
اسلحست
امنیت گنده گوز اول منطقه رو بچه های ۱۳ ساله هم تهدید میکنن!
یه بچه ۱۳ ساله چیکار میتونه کنه که دوتا نر خر با اسلحه دارن میبرنش.ای من ریدم تو اول اخرتون که برای روان ما هیچ ارزشی قائل نبودید. مادر ...
البته مادرجن... بازی امروزشون دستگیری بچه ۳ ساله خواهر نوید افکاری بود!!!
در مقابل سه ساله سیزده ساله واسشون بزرگسال محسوب میشه
سگ‌بشاشع به هیکلتون بیناموسای بی همه چیز
-----------------------------
ثمین چراغی، وکیل دادگستری، در توییتی خبر داد در پرونده موکلش که متهم به شرکت در اعتراضات است، «آب، آب‌نبات، کوله‌پشتی و تی‌شرت مشکی» را به عنوان «ادوات، آلات و اسناد مکشوفه» ذکر کرده‌اند

https://mobile.twitter.com/IranIntlbrk/status/1590729697549340674?cxt=HHwWhMC-weuOtJMsAAAA

جمهوری اسلامی از کودکی که در کیف آبنبات داره وحشت داره و او رو محارب میخونه
ننگ بر ننگین ترین نظام جمهوری جهان

این است آلات قتاله! مبارزان ایرانی... آب، آب‌نبات و....
😨 واقعا اب و اب نبات رو نشناختند🤔 #MahsaAmini
سیرکه !!!
-------------------------------
اونا که برای دختر سه ساله حسین یقه جر میدن راجع به دزدین لیا نظری ندارن؟
#الهام_افکاری

https://mobile.twitter.com/Homa2021/status/1590630255802580995?cxt=HHwWhoDQ4cjyhpMsAAAA

داستان این دختر کوچولو چیه؟
دختر الهام افکاری خواهر نویده.مادرشو دستگیر کردن از این بچه که باهاش بوده خبری نیست
هربار فکر میکنی دیگه این تهه رذالتشونه یه چیز جدید نشون میدن
سیستم دیکتاتوری اسلامی که بخشیش از KGB شوروی به ارث برده اینجوریه که با ایجاد رعب و وحشت سعی در تلقین این فکر به مردم داره:
"منفعل بمانیم نکنه این بلا سر ما و خانوادمان بیاد"
در حالی که انفعال باعث احساس قدرت بیشتر حکومت و گسترش هر چه بیشتر خفقان خواهد شد.
خواهرزاده ۳ ساله نوید افکاری رو دستگیر کردن؛
قدرت اول منطقه رو این دختر ۳ ساله هم میترسونه چه برسه اتحاد مردم.
برادر نوید افکاری خبر داد که دختر و شوهر الهام افکاری، خواهر نوید افکاری، آزاد شدند؛

Rosa گفت...

#خوزستان
به آتش‌کشیدن پایگاه بسیج توسط جوانان انقلابی
پنجشنبه ۱۹ آبان
#مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590782101464682496?cxt=HHwWgMDQjZP5y5MsAAAA

#کامیاران
جوانان انقلابی موچش از توابع شهرستان کامیاران برای دومین شب متوالی خیابان‌ها را به کنترل در آورده‌اند.
این جنبش را سر بازایستادن نیست.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590770879708819456?cxt=HHwWgMCjwfrrxpMsAAAA

#کامیاران
درگیری جوانان انقلابی موچش از توابع شهرستان کامیاران با نیروهای سرکوبگر رژیم.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590767689848737793?cxt=HHwWgsDSmaSyxZMsAAAA

#کامیاران
درگیری جوانان انقلابی موچش از توابع شهرستان کامیاران با نیروهای سرکوبگر رژیم.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590765389856002048?cxt=HHwWgMDS9bOsxJMsAAAA

#کامیاران
درگیری جوانان انقلابی موچش از توابع شهرستان کامیاران با نیروهای سرکوبگر رژیم.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590764924976123904?cxt=HHwWgMDSpayRxJMsAAAA

#کامیاران موچش
پنجشنبه ۱۹آبانماه

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590762101055684609?cxt=HHwWgoCgufzswpMsAAAA

#مهاباد
تسخیر خیابان توسط جوانان آزادیخواه شهر مهاباد و سردادن شعار.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590786968979640320?cxt=HHwWgMDQ9byUzpMsAAAA

#مهاباد
تسخیر خیابان توسط جوانان آزادیخواه شهر مهاباد و سردادن شعار.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590785817756459008?cxt=HHwWgIDT0bvRzZMsAAAA

#مهاباد
پخش کردن سرود و سخنرانی از بلندگوی مسجد توسط جوانان انقلابی شهر مهاباد.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590785092632416257?cxt=HHwWgsC8haGnzZMsAAAA

#مهاباد
مهاباد و باز هم تسخیر مسجد توسط جوانان انقلابی
شعار مرگ بر دیکتاتور از بلندگوی مساجد
پنجشنبه ١٩ آبان ۱۴۰۱

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590766663690952704?cxt=HHwWgICp3cb2xJMsAAAA

#مهاباد
محله شیلان
پنجشنبه ۱۹آبانماه

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590761774634389504?cxt=HHwWgMDStfzZwpMsAAAA

#مریوان
شروع راهبندان
۱۹ آبان

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590761392495554560?cxt=HHwWgMDTod3DwpMsAAAA

#مریوان
پیام خانواده مختار احمدی، از جانباختگان اعتراضات سراسری خطاب به مردم ایران
پنجشنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590687933572739072?cxt=HHwWgMDT0e2PoZMsAAAA

هم‌اکنون #مریوان
تصاویری دیگر از برگزاری مراسم چهلم "مختار احمدی" در آرمستان دارسیران مریوان
پنجشنبه ١٩ آبان

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590675069306802178?cxt=HHwWhMDQsYejm5MsAAAA

هم‌اکنون #مریوان
تصاویری دیگر از برگزاری مراسم چهلم "مختار احمدی" در آرمستان دارسیران مریوان.
"کوردستان کوردستان گورستان فاشیست‌ها"
پنجشنبه ١٩ آبان

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590669519814463489?cxt=HHwWgsCouYTgmJMsAAAA

#بوکان
شروع قیام شبانه در سه‌راهی خاوران بوکان توسط مبارزین آزادیخواه با برپایی آتش خیابانها را مسدود کردند.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590782994897203200?cxt=HHwWgMCj2ZOtzJMsAAAA

#دهگلان
سخنرانی فاطمه زندکریمی معلم شجاع در مراسم هفتم مومن زندکریمی در روستای "ماچکه" دهگلان.
روز چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه، مومن زندکریمی ۱۸ ساله فرزند عبید در سنندج بر اثر شلیک نیروهای امنیتی – نظامی جان خود را از دست داد.

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590745474587561986?cxt=HHwWhMDQzZelu5MsAAAA

Rosa گفت...

#خوزستان
به آتش‌کشیدن پایگاه بسیج توسط جوانان انقلابی
پنجشنبه ۱۹ آبان
#مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590782101464682496?cxt=HHwWgMDQjZP5y5MsAAAA

#کامیاران
جوانان انقلابی موچش از توابع شهرستان کامیاران برای دومین شب متوالی خیابان‌ها را به کنترل در آورده‌اند.
این جنبش را سر بازایستادن نیست.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590770879708819456?cxt=HHwWgMCjwfrrxpMsAAAA

#کامیاران
درگیری جوانان انقلابی موچش از توابع شهرستان کامیاران با نیروهای سرکوبگر رژیم.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590767689848737793?cxt=HHwWgsDSmaSyxZMsAAAA

#کامیاران
درگیری جوانان انقلابی موچش از توابع شهرستان کامیاران با نیروهای سرکوبگر رژیم.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590765389856002048?cxt=HHwWgMDS9bOsxJMsAAAA

#کامیاران
درگیری جوانان انقلابی موچش از توابع شهرستان کامیاران با نیروهای سرکوبگر رژیم.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590764924976123904?cxt=HHwWgMDSpayRxJMsAAAA

#کامیاران موچش
پنجشنبه ۱۹آبانماه

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590762101055684609?cxt=HHwWgoCgufzswpMsAAAA

#مهاباد
تسخیر خیابان توسط جوانان آزادیخواه شهر مهاباد و سردادن شعار.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590786968979640320?cxt=HHwWgMDQ9byUzpMsAAAA

#مهاباد
تسخیر خیابان توسط جوانان آزادیخواه شهر مهاباد و سردادن شعار.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590785817756459008?cxt=HHwWgIDT0bvRzZMsAAAA

#مهاباد
پخش کردن سرود و سخنرانی از بلندگوی مسجد توسط جوانان انقلابی شهر مهاباد.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590785092632416257?cxt=HHwWgsC8haGnzZMsAAAA

#مهاباد
مهاباد و باز هم تسخیر مسجد توسط جوانان انقلابی
شعار مرگ بر دیکتاتور از بلندگوی مساجد
پنجشنبه ١٩ آبان ۱۴۰۱

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590766663690952704?cxt=HHwWgICp3cb2xJMsAAAA

#مهاباد
محله شیلان
پنجشنبه ۱۹آبانماه

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590761774634389504?cxt=HHwWgMDStfzZwpMsAAAA

Rosa گفت...


#مریوان
شروع راهبندان
۱۹ آبان

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590761392495554560?cxt=HHwWgMDTod3DwpMsAAAA

#مریوان
پیام خانواده مختار احمدی، از جانباختگان اعتراضات سراسری خطاب به مردم ایران
پنجشنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590687933572739072?cxt=HHwWgMDT0e2PoZMsAAAA

هم‌اکنون #مریوان
تصاویری دیگر از برگزاری مراسم چهلم "مختار احمدی" در آرمستان دارسیران مریوان
پنجشنبه ١٩ آبان

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590675069306802178?cxt=HHwWhMDQsYejm5MsAAAA

هم‌اکنون #مریوان
تصاویری دیگر از برگزاری مراسم چهلم "مختار احمدی" در آرمستان دارسیران مریوان.
"کوردستان کوردستان گورستان فاشیست‌ها"
پنجشنبه ١٩ آبان

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590669519814463489?cxt=HHwWgsCouYTgmJMsAAAA

#بوکان
شروع قیام شبانه در سه‌راهی خاوران بوکان توسط مبارزین آزادیخواه با برپایی آتش خیابانها را مسدود کردند.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590782994897203200?cxt=HHwWgMCj2ZOtzJMsAAAA

#دهگلان
سخنرانی فاطمه زندکریمی معلم شجاع در مراسم هفتم مومن زندکریمی در روستای "ماچکه" دهگلان.
روز چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه، مومن زندکریمی ۱۸ ساله فرزند عبید در سنندج بر اثر شلیک نیروهای امنیتی – نظامی جان خود را از دست داد.

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590745474587561986?cxt=HHwWhMDQzZelu5MsAAAA


Rosa گفت...

#مریوان
شروع راهبندان
۱۹ آبان

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590761392495554560?cxt=HHwWgMDTod3DwpMsAAAA

#مریوان
پیام خانواده مختار احمدی، از جانباختگان اعتراضات سراسری خطاب به مردم ایران
پنجشنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590687933572739072?cxt=HHwWgMDT0e2PoZMsAAAA

هم‌اکنون #مریوان
تصاویری دیگر از برگزاری مراسم چهلم "مختار احمدی" در آرمستان دارسیران مریوان
پنجشنبه ١٩ آبان

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590675069306802178?cxt=HHwWhMDQsYejm5MsAAAA

هم‌اکنون #مریوان
تصاویری دیگر از برگزاری مراسم چهلم "مختار احمدی" در آرمستان دارسیران مریوان.
"کوردستان کوردستان گورستان فاشیست‌ها"
پنجشنبه ١٩ آبان

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590669519814463489?cxt=HHwWgsCouYTgmJMsAAAA

#بوکان
شروع قیام شبانه در سه‌راهی خاوران بوکان توسط مبارزین آزادیخواه با برپایی آتش خیابانها را مسدود کردند.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590782994897203200?cxt=HHwWgMCj2ZOtzJMsAAAA

#دهگلان
سخنرانی فاطمه زندکریمی معلم شجاع در مراسم هفتم مومن زندکریمی در روستای "ماچکه" دهگلان.
روز چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه، مومن زندکریمی ۱۸ ساله فرزند عبید در سنندج بر اثر شلیک نیروهای امنیتی – نظامی جان خود را از دست داد.

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590745474587561986?cxt=HHwWhMDQzZelu5MsAAAA

Rosa گفت...

#خوزستان
به آتش‌کشیدن پایگاه بسیج توسط جوانان انقلابی
پنجشنبه ۱۹ آبان

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590782101464682496?cxt=HHwWgMDQjZP5y5MsAAAA

#مهاباد
تسخیر خیابان توسط جوانان آزادیخواه شهر مهاباد و سردادن شعار.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590786968979640320?cxt=HHwWgMDQ9byUzpMsAAAA

#مهاباد
پخش کردن سرود و سخنرانی از بلندگوی مسجد توسط جوانان انقلابی شهر مهاباد.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590785092632416257?cxt=HHwWgsC8haGnzZMsAAAA

#بوکان
شروع قیام شبانه در سه‌راهی خاوران بوکان توسط مبارزین آزادیخواه با برپایی آتش خیابانها را مسدود کردند.
پنج‌شنبه ١٩ آبان‌ماه ١۴٠١

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1590782994897203200?cxt=HHwWgMCj2ZOtzJMsAAAA

Rosa گفت...


گروهی از ساکنان شهرک اکباتان در محوطه این شهرک تجمع کرده و شعارهای ضدحکومتی سر دادند
ایول به اکباتانیها

بر اساس ویدیوهای رسیده به ایران اینترنشنال، پسران و دختران شامگاه پنجشنبه میدان شهرداری رشت رقص و پابکوبی کردند. گزارش‌ها حاکی است نیروهای امنیتی به محل آمدند و به افراد حاضر تیر و گاز اشک‌آور شلیک کردند

بر اساس ویدیوی رسیده به ایران اینترنشنال، معترضان در مریوان شامگاه پنجشنبه با روشن کردن آتش خیابانی را در این شهر بستند
--------------
ثمین چراغی، وکیل دادگستری، در توییتی خبر داد در پرونده موکلش که متهم به شرکت در اعتراضات است، «آب، آب‌نبات، کوله‌پشتی و تی‌شرت مشکی» را به عنوان «ادوات، آلات و
اسناد مکشوفه» ذکر کرده‌اند.
----------------------

همسر مجید توکلی، زندانی سیاسی، در توییتی نوشت روز پنجشنبه به زندان اوین رفته تا وسایل شخصی همسرش را به او بدهد اما گفته‌اند توکلی به زندان تهران بزرگ منتقل شده است. او افزود وقتی به زندان تهران بزرگ رفته به او گفته‌اند مجید توکلی آنجا نیست

---------------
سعید افکاری،‌ برادر نوید افکاری، در توییترش نوشت که الهام خواهرش به همراه همسر و دختر سه‌ساله‌شان در شیراز بازداشت شده‌اند
سعید افکاری، برادر نوید افکاری، در توییتر نوشت که همسر و فرزند الهام افکاری آزاد شده‌اند
او اشاره کرد که الهام افکاری به «پلاک ۱۰۰ اطلاعات» منتقل شده است
ویدیویی که به ایران اینترنشنال رسیده نشان می‌دهد در پی انتقال الهام افکاری به بازداشتگاه «پلاک ۱۰۰ اطلاعات» در شیراز پس از بازداشت او، پدر و مادرش به مقابل این محل رفته و برای پیگیری وضعیت فرزندشان خواستار پاسخگویی مقام‌های امنیتی شده‌اند
--------------------------------
بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، محمدعلی کاشی معروف به ودا و آگرین شیربیگی دو هنرمند فعال در زمینه موسیقی «هیپ هاپ» در تهران به دست نیروهای لباس شخصی بازداشت شده‌اند
---------------------------

دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در اعتراض به حضور سخنگوی دولت:
سیستم فاسد نمی‌خوایم، مهمون قاتل نمی‌خوایم

گروهی از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد که اجازه ورود به سالن سخنرانی سخنگوی دولت را پیدا نکردند، پشت در سالن شعار «زن زندگی آزادی، مرد میهن آبادی» سر دادند

دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به حضور سخنگوی دولت رئیسی در این دانشگاه اعتراض کردند و شعار دادند: «هیز تویی هرزه تویی، زن آزاده منم»
-------------------
شعار معترضان مریوان در مراسم چهلم مختار احمدی، از کشته‌شدگان اعتراضات: کشته شده خدانور، به دست چند تا مزدور

مراسم چهلم مختار احمدی، یکی از کشته‌شدگان اعتراضات، در مریوان با حضور جمعی از شهروندان برگزار شد. معترضان بر مزار او شعارهایی از جمله «مرگ بر دیکتاتور» سر دادند

Rosa گفت...

#عادل_بریچی (۱۴ ساله) ) ٦ آبان ۱۴۰۱ در زاهدان توسط نیروهای نظامی ایران به قتل رسید.
گوں شمے کرپاسیں جان ءَ، گوں تیر ءُ تپنگ ءَ ھبر اش کرت.اے شیطانی ءُ جنایت شموشگی نہ انت.
#نه_به_کودک_کشی
#StopKillingChildrenInIran

https://mobile.twitter.com/CoordinatingA/status/1590774723465678873?cxt=HHwWssC83djLyJMsAAAA

#ستاره_تاجیک (۱۷ ساله) مهاجر افغانستانی که ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ در تهران به قتل رسید.
ستاره یک مهاجر بود!
با جان‌های نازک شما با گلوله‌های جنگی حرف زدند. این یک جباریت و یک بربریت فراموش ناشدنی است.
#نه_به_کودک_کشی
#StopKillingChildrenInIran

https://mobile.twitter.com/CoordinatingA/status/1590778026933252096?cxt=HHwWgMDTvf2LypMsAAAA

جمهوری کودک‌کش در ۵۵ روز بیش از ۵۰ کودک را به قتل رسانده است؛ از جمله کودکان بی‌شناسنامەای که پیش از قتل فیزیکی‌شان، با محروم کردن آنها از بدیهی‌ترین و بنیادین‌ترین حقوق انسانی، حیات و هویت انسانی و اجتماعی‌‌‌شان نفی شده بود.

https://mobile.twitter.com/lawen_amani/status/1590774020697645057?cxt=HHwWgoDT2eSiyJMsAAAA

بر اساس آخرین لیست منتشر شده توسط کانال تلگرامی «مدرسه رهایی» (https://t.me/edalatxah/16521) تا امروز قتل حکومتی ۵۱ کودک و دانش آموز تایید شده است.
#نه_به_کودک_کشی

https://mobile.twitter.com/CoordinatingA/status/1590003247552794625?cxt=HHwWgsDQofHh6ZAsAAAA

Rosa گفت...

اریکا چنووت پیرامون شرکت جوانان در جنبش‌های اعتراضی مثل سودان، می‌نویسد: «آنها بی‌پروا هستند، زیرا آن‌چه از دست می‌دهند، از آن‌چه به دست می‌آورند، بیشتر است. دیگر آن‌که (مثل میانسالان) مسئولیت خانواده و فرزند را هم ندارند.

نکته‌ی دیگر آنکه، وقتی آنها در محلات و مدارس و دانشگاه ها شروع به اعتراض می‌کنند، نیروهای امنیتی را کلافه می‌کنند. چرا که نخست نمی‌شود با سلاح سنگین به مصاف آنها رفت ، زد و «جمع» کرد. دوم آن‌که، پراکنده‌اند و مثل یک گروه پارتیزانی با روش‌های صلح‌آمیز، مبارزه می‌کنند، بازهم این پراکندگی امر سرکوب را دشوارتر می‌کند. سوم آن‌که، این‌ها در صحن محله، مدرسه و دانشگاه، جمع طبیعی هستند، لذا لازم نیست که فراخوانی برای جمع شدن بدهند، آخر آن‌که همدیگر را خوب می‌شناسند و یک شبکه‌ی اجتماعی جاافتاده و قابل‌اطمینان دارند.

درباره‌ی جنبش جاری – زن، زندگی، آزادی – نیره توحیدی به نکته‌ی مهم و جالبی اشاره می‌کند وقتی که می‌گوید: مسئله‌ی «زن» در ایران و خاورمیانه همان نقشی را در امر اجتماعی بازی می‌کند که مسئله‌ی «نژاد» در ایالات متحده. به این معنا که ستم به «زن» نزد ما، همان شدت ستم «نژادی» را در آنجا دارد. قدرت بسیج نیروی اجتماعی حول مسئله‌ی آپارتاید «جنسی» نیز همپای توان گردآوری نیرو پیرامون موضوع آپارتاید «نژادی» است. این امر شاید توضیح‌دهنده‌ی مبارزه‌ی ممتد زنان ایرانی از اسفند ۱۳۵۷ تا به حال است. البته این امر به معنای نادیده گرفتن آپارتاید «ملیتی» (ستم بر کرد‌ها، ترک‌ها، بلوچ‌ها و سایر اقوام ایران)، آپارتاید مذهبی (ستم بر بهایی‌ها، سنی‌ها، دراویش و دیگر مذاهب و گرایش‌های مذهبی) و آپارتاید «طبقاتی» (ستم بر کارگران و سایر مزدبگیران و فرودستان اقتصادی) نیست. چنان که مرکزی بودن امر «نژادی» در ایالات متحده و یا افریقای جنوبی، نافی اهمیت مبارزه‌ی «طبقاتی» نیست. اما مرکزی بودن مسئله‌ی «زن»، قدرت بسیج‌گری و لولای مبارزه برای سایر ستم‌ها را دارد و شهروندان از طبقات مختلف، گروه اقلیت‌های مذهبی و قومی و نسل‌های گوناگون را زیر یک چتر مبارزه‌ی مسالمت‌آمیز برای حقوق شهروندی‌شان، برای کرامت انسانی و زندگی گرد هم آورده است.

https://pecritique.files.wordpress.com/2022/11/alireza-behtouei-where-do-we-stand.pdf

Rosa گفت...

«اندوهت را کنار بگذار و برخیز. زن، زندگی، آزادی.»

«قادین، یاشام، آزادلیق»



و فریاد: «ژن، ژیان، ئازادی».

کردها و زن ها با سابقه‌ی مقاومت و مبارزه در روز دفن پیکر ژینا فریاد «زن، زندگی، آزادی» سر دادند و مرد و زن با هم فریاد زدند: «کشتن به خاطر روسری، تا به‌کی خاک بر سری». و در گورستانی که برای تک‌تک‌مان می‌خواستند: زنان روسری از سر بر کندند و شعار «ژن، ژیان، ئازادی» سر دادند. پس نام ژینا نماد شد و فردایش فعالین زنان، در همراهی با مردم کردستان فراخوان دادند و پیشگامان انقلاب، زنان شورشی، همدیگر را یافتند و در رشت و بسیاری جاهای دیگر نیز…

زنان پیشگام سوژه‌ی انقلابی شدند تا بدن هایشان را پس بگیرند… از روسری‌سوزان، تا رقصیدن، و تا فریادی که کماکان بر جا مانده است.

و حالا یک پرسش: آیا نام من زن است؟

نام زنی که دربردارنده‌ی تمام ستم‌هایی است که سالیانی دراز بر زنان رفته است، و زندگی‌شان از طرف حکومت، نظام اقتصادی و مردان، تیره شده است. سیستم بازار و دولت، زنان را صرفاً ابژه‌ی جنسی، کارخانه‌ی بچه‌آوری و حمال خانه و نیروی کار ارزان خواسته‌اند. زن ایرانی نیز سال‌ها این‌گونه مخاطب قرار گرفتند: «یا روسری یا توسری» و ضعیفه خوانده شدند و… این زن، نماینده‌ی فرودستی در برابر اکثریت زورگو، اعم از دیکتاتور دولت، مرد،… است که به آن‌ها گفتیم نه. زن شورشی شدیم و به فرودستی، به تملک و… نه گفتیم.

«زن، بلوچ ایران است»

این اقلیت‌بودگی آنها را به نیروی شورشی بدل کرده است: اقلیتی پرقدرت. پس نام زن در «زن، زندگی، آزادی» چیست؟ ایا من این نامم؟ آری. زن شدن، همان قدرت اقلیت است برای آزادی از بندگی. از‌این‌رو نام زن، در این شعار، نام تمام اقلیت‌هایی است که از تعیین حدود و ثغور زندگی‌شان، سکسوالیته‌شان، کارشان، فراغت‌شان و تسخیر بدن و زندگی‌شان خسته شده‌اند. نام تمام اقلیت هاست: کوییرها، ترنس‌ها، بلوچ‌ها، کردها،… همه‌ی فرودستان.

روی دیواری نوشته بودند: «زن، بلوچ ایران است»، پس زن شدن، یعنی بلوچ، زن، کرد، مرد، ترنسی که خواستار واژگونی قدرت به نفع زندگی و آزادی است.

«اگر مردی، زن شو»

دیوارنویسی دیگری در رشت: «اگر مردی، زن شو». این یعنی خواست جهان دیگر. خواست جهان دیگری که اکثریت و نام‌هاشان و ارزش‌هاشان مسلط نباشد. خواست زندگی به جای مرگ، خواست نابودی سیستم سرمایه‌سالارانه، دولت حاکم، و مردسالاری که زندگی را نفی می‌کند.

پس زن شدن یعنی: اقلیت شدن و نه گفتن به ارزش‌های اکثریت و آری‌گویی به زندگی و خواست جهان دیگر. در این دو ماه، مردان و جوانان و بلوچ و ترک و کرد، دانش‌آموز و دانشجو همه همراه با زنان شورشی، زن شدند؛ «ما»یی زاده شد که در این چهل روز چه به وقت جنگیدن در خیابان، چه به وقت مدرسه، چه در خانه و جاهای دیگر زن شدن را تمرین کرد و لحظه‌ها را ساخت. فوران خشم و انرژی و شور و اضطراب ما را واداشته به امتناع و اختلال و اعتصاب و… زن، زندگی، آزادی تمرینی هر روزه‌ است، نه، تمرین نه! خود زندگی روزانه‌ی ما شده است: از امتناع از نقش‌های تحمیلی‌مان، فرزند خوب، پدر متعصب، مادر فداکار و دانش آموز زرنگ و… اختلال در وظایف و رعایت سلسله‌مراتب و… شورش در خیابان… دست در دست هم برای مختل کردن… البته که هر روز بیشتر یاد خواهیم گرفت که دیگر مرد و زن روبروی هم قرار نگیرند، دیگر بلوچستان را تروریست نخوانیم، تلویزیون را از پشت بام به خیابان پرت کنیم و همدلی کنیم با آغوشی باز…

ما خواست تعیین سرنوشت به دست خودمان را داریم، خواست پس گرفتن بدن‌هایمان، چون به قول اسپینوزا «ما هنوز نمی‌دانیم بدن چه توان‌ها که دارد». خواست واژگونی قدرت سرکوبگر: از خود خانه تا سپهر سیاست.

...........

مایکل هارت، در پیامی ویدئویی که در حمایت از این شعار منتشر کرد، گفت: زن به‌علاوه‌ی زندگی می‌شود: آزادی. من با صورت‌بندی این فرمول از طریق خودم به این رسیدم که اقلیت شورشی با خواست زندگی، همان آزادی است. آخر جایی خواندم آزادی وقتی ممکن است که آزاده شوی. شورش و نه‌گویی. آفرینش و زندگی چیزی نیست جز جهان آزاده. البته که باید در ستایش آزادی نوشت و آن را واقعیت بخشید. ما مشغول همین هستیم و به همین دلیل این نوشته را همین جا شتاب‌زده تمام می‌کنم.

https://pecritique.files.wordpress.com/2022/11/atefeh-rangriz-jina-protests.pdf

Rosa گفت...

(⚠️خون)
این نسخه واضح عکسی است که من دریافت کرده بودم و در شرحش نوشته بودند در تیراندازی امروز ماموران در #رشت به سرش تیر خورده.
همون شهروندی بنظرمیاد که منابع جمهوری اسلامی عکسش رو منتشرکردند و مدعی شدند که 'در زمین‌خوردگی دچار شکستگی سر شده و از بیمارستان مرخص شده.'
#مهسا_امینی


https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590803268363747328?cxt=HHwWgIDQ5ZzJ1ZMsAAAA

منابع حامی جهوری اسلامی با انتشار این عکس مدعی شدند که 'فاطمه.ح، دانشجوی دانشگاه گیلان، در تجمع امروز در اثر ازدحام به زمین افتاده و از ناحیه سر دچار شکستگی مختصری شده و به بیمارستان پورسینا منتقل و پس از مداوای سرپایی مرخص شده و به منزل انتقال یافته است.'

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590801638767624192?cxt=HHwWgIDUra_q1JMsAAAA

شهرداری رشت همین الان به یه دختر تیر زدن

https://mobile.twitter.com/sabamzee/status/1590735032372453376

تو شهرداری #رشت مردم داشتن میزدن و میرقصیدن این لباس شخصی های وحشی حتی تحمل شادی مردمم ندارن مثل اینکه یک دختر زخمی شده امیدوارم الان حالش خوب باشه

https://mobile.twitter.com/cheshmak_irani/status/1590759612810395648

عکس دریافتی با شرح: 'داشتیم تو شهرداری #رشت می‌رقصیدیم، جمعیت مردم زیاد بود و همه خیلی شاد بودند. یهو مامورها با موتور ریختند و یک پدر رو زیر گرفتند و چند نفر رو با تیر زدند. این دختر تیر خورده بود تو سرش و داشت جون می‌داد...'

https://mobile.twitter.com/Vahid/status/1590766579524202497?cxt=HHwWgsDT0dPxxJMsAAAA

منابع حامی جهوری اسلامی با انتشار این عکس مدعی شدند که 'فاطمه.ح، دانشجوی دانشگاه گیلان، در تجمع امروز در اثر ازدحام به زمین افتاده و از ناحیه سر دچار شکستگی مختصری شده و به بیمارستان پورسینا منتقل و پس از مداوای سرپایی مرخص شده و به منزل انتقال یافته است.'

اسکرین‌شات دریافتی با شرح: 'پیامی از بیمارستان پورسینا: پوکه گاز اشک‌آور خورده بود به سرش.'

داشت می رقصید فقط داشت می رقصید حرومزاده ها

Rosa گفت...

اعتراض شدید مسافران نسبت به بازرسی گوشی موبایل توسط سپاه فرودگاه آریامهر(امام)
#مهسا_امینی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

https://mobile.twitter.com/mehran50034959/status/1591221817385299969

فرودگاهها رو هم باید تحریم کنیم مسافرا میتونن با ون برن وان ترکیه از اونجا راحت به هر کشوری میتونن برن

دقیقا فرودگاه باید تحریم بشه سسختی بکشن برن ترکیه ولی از اونجا بپرن

ی سوال؟!
۲۴ ۲۵ ۲۶ آبان چخبره؟؟

از ۲۴ تا ۲۸ آبان فراخوان بدید بریزید تو خیابونا
از ۲۴ تا ۲۸ آبان فراخوان بدید بریزید تو خیابونا
از ۲۴ تا ۲۸ آبان فراخوان بدید بریزید تو خیابونا
از ۲۴ تا ۲۸ آبان فراخوان بدید بریزید تو خیابونا
از ۲۴ تا ۲۸ آبان فراخوان بدید بریزید تو خیابونا

آخرین آبان جمهوری اسهالی
●فراخوان ملی●
24 و 25 و 26 آبان ماه از ساعت ۱۱ ظهر در تمام خیابان ها و میادین اصلی
پیروزی در خیابان است

بچه ها خیلیا نمیدونن ، این توییت رو ریتوییت کنید همه بفهمن !
این سه تا فراخوان برای فتح تهران هستش که دیگه کار رو یکسره کنیم ! یعنی شما از همه جای کشور سعی میکنی بیای تهران ! من خودم تا الان فکر میکردم تو شهرای خودمونه !
حواستون باشه درست بخونید !♡

نیکلای چائوشسکو زمانی شکست خورد که همه اونرو هوو کردن تاکید میکنم همه…

حاشیه نیست اصلا و ابدا
انقلاب ما شامل آزادی این حیوانات بیچاره از دست رژیم کثیف و ظالم ج.ا هست
باید حیوان آزاری و در ایران از بین ببریم
من خودم فردای آزادی تمام تلاشم برای تصویب قانونی که شامل حمایت حیوانات و مجازات برای حیوان آزار ها میشه میکنم.

اونی که قدرتمنده نیاز به تعریف نداره
اما اونی که عقده قدرت داره دنبال شوآفه
حالا هی #موشک ساختن رو تیتر خبری کن
یهو صب پامیشی میبینی یکی دیگه رو #کتلت کردن و رفتن و توام هیچ گهی نخوردی

فقر و فساد و بیداد
ننگ بر این استبداد
گفتم اگه شعارنویسی می کنید اینم بد نیست


دوستان این هفته مهمترینه
دیگه احتمالا اینترنتیم نداریم
پس حاشيه نباشید

یلدا آقافضلی ۱۹ساله روز ۴آبان در جریان تظاهرات درمیدان انقلاب تهران بازداشت و به زندان قرچک ورامین منتقل شده بود.
او که در اعتراض به شرایط زندان اعتصاب غذا کرده بود و هرگز اظهار ندامت و پشیمانی نیز نکرده بود، بی‌آنکه هیچ‌یک از اتهامات وارده را بپذیرد روز یکشنبه ۱۵ آبان آزاد شد
یلدا روز پنجشنبه اقدام به خودکشی کرد و امروز شنبه ۲۱ آبان در بیمارستان تهران کلینیک جان باخت.

https://mobile.twitter.com/Bidarzani/status/1591464325134356481

حاکمیت جمهوری اسلامی، نهادهای امنیتی، دستگاه قضایی و سازمان امور زندان‌ها مسئول جان انسان‌هایی هستند که پیش از چنین فجایعی با سرکوب، خشونت سیستماتیک، پرونده‌سازی امنیتی و‌ زندان، مسیر زندگی و حق آزادی آنان را با خطر مرگ مواجه می‌کنند.

این تقریبا موثق هست :
به بعضی از بازداشتی ها که شناخته شده نیستن مواد تزریق میکنن .
بعد که ازاد میشن با علائم اعتیاد و افسردگی میان بیرون .

کاش اقای زراعتی بخونه این پیام رو:
اعلام کنید بازداشتی ها رو بلافاصله پیش پزشک و روانپزشک ببرن و تست اعتیاد و ازمایش خون بدن.

ببینید چیکار کردید که حاضر شد بعد از دو روز آزادیش خودکشی کنه...
بیزارم از دین شما!
نفرین به آیین شما!
#مهسا_امینی #یلدا_آقافضلی

برای #یلدا_اقافضلی که معلوم نیست چه‌ فشار روانی ای متحمل شده که بعد ازادی اقدام به خودکشی کرده . ریشه کن شید !

و یه داستان نا تمام دیگه و هزار علامت سوال لعنتی... باید تمومش کنیم این کثافتو #مهسا_امینی


(۲۴ و ۲۵ و ۲۶ آبان پایان جمهوری اسلامی است)

Rosa گفت...

تقدیم به همه ی فمینیستها بخصوص مهستی شاهرخی

https://youtu.be/0Rk1_Ta-VOM

Liberty for Iran

https://youtu.be/tvJMTJnzYsY



سرود کُردی ژن، ژیان، ئازادی (زیرنویس فارسی)

https://youtu.be/axkRPnwh0RY

گروه بیستون شاعر: ڕابوون وا دەبینم ژنانی گورد ڕا بوونە خیابانێ بەهاری شادی دێنن بۆ مرۆڤ و نیشتمانێ هەموو هاوار دەکەین بە یەکدەنگ بژین کچکا زۆزانی بژین بۆ نیشتمانی بژین بۆ کوردستانێ تۆ زولالی بارانی ژنی هەرمان و جوانی تۆ هیوای نیشتمانی پێشەنگی خەباتمانی هاوار دەکەن بۆ یەکسانی یا مەرگ یا ئازادی یا مەرگ یا ئازادی یا مەرگ یا ئازادی وا دەبینم شاری وڵات ڕوحی ژینا دەدوێنێ ژنی کوردی ئازا و دلێر ڕزگاری دەنەخشێنێ ژن , ژیان , ئازادی بۆ یاران بەدی دێنێ بۆ ئینسان بەدی دێنێ بۆ ئینسان بەدی دێنێ

Rosa گفت...

ولی فردوسی پور پفیوز
چقدر قشنگ تونست به ۴ تا جمله صدای یه دانشگاه رو بندازه!!


24
25
26
آبان پارتی داریم🤘🏻اونم چه پارتی همتونم دعوتید💙💋
#مهسا_امینی

تحصن و راهپیمایی سکوت حربه جدید سایبری هاس هرجا دیدید بلاک کنید ۸۸‌ دیدم با راهپیمایی سکوت چیکار کردین بی ناموسا

یعنی اونقدر خوش‌شانس هستم که این انقلاب رو به چشم ببینم ؟
آبــــــــــــــــــــــــ26ـ25ـ24ــــــــــــــــــــــــان

#نه_به_کودک_کشی
#StopKillingChildrenInIran
#زاهدان_تسلیت 🖤

من به این فکر میکنم که باید مسلح شد چشم در برابر چشم دندان برابر دندان
راه سومی نیست


راه اندازی VPN در سرورمجازی آمازون با پروتوکل V2Ray وWire Guard
هزینه: تا سه ماه رایگان و بعدماهی ده دلار آمریکا
زمان موردنیاز:حدود یک ساعت
(بدون محدودیت یوزر،حجم انتقال ماهیانه3000گیگ)

رشتو 01 از 26 – (صفحه 01 از 25)

https://mobile.twitter.com/In_black_dress1/status/1591343357095464960

رشتو 26 از 26
توضیحات در قالب فایل pdf :

https://mega.nz/file/D3YmSD5T#NpGS_5kgUI-cO_BO_mMahtIcxV42aSxQD2xqp7ZhSO8

لینک نرم افزار PuTTy ورژن 0.75 :

https://mega.nz/file/PmhXlJAC#1zsTR_OCFsVq6SXX8t1QPdDS02acOjInFhNdG4xh9fw

لینک نرم افزار اندروید V2rayNG

https://mega.nz/file/7n4yERDY#IWE-rT68PS4-Q1IYfN30JPJx9hBcbp8Q_wPgNaH_lSI

لینک نرم افزار اندروید NapsternetV:

https://mega.nz/file/KnYRnJKB#w1owx8xjlN6KMGwR1rbYspLuHgb4t7pD2eIBh-ci78I

https://mega.nz/file/KnYRnJKB#w1owx8xjlN6KMGwR1rbYspLuHgb4t7pD2eIBh-ci78I

شماره تلفن میخواد واسه ایران نیست

بله ،برای دوستان خارج از کشور هس. البته اگه سرور با مشخصات نوشته شده تهیه کنید به صورت ریالی باز هم میشه راه انداخت.
شما میتونید راه اندازی کنید؟
بله. من راه انداختم و خوب بوده.

Rosa گفت...

کاری کنیم توی این سه روز (۲۴، ۲۵، ۲۶ آبان) که ۲۷ آبان همتون دربدر دنبال بلیط ونزوئلا باشین!

تهران خیلی خیلی مهمهههه باید تهرانی ها رو بیدار کنیم تمرکزمون رو بیشتر بزاریم برای تهران

اینستاگرام را آتیش زدیم داداش
قوی بریم جلو
فقط تمرکز برای فراخوان

باید همه سعی کنن بیان تهران ؛ درسته ؟! باید میلیونی شیم !
هممون بیرونیم


فراخوان سراسرى انقلاب ١٤٠١ ايران
روزهاى ٢٤-٢٥-٢٦م به مناسبت
آبان خونين ٩٨ و به ياد تمام كشته شدگان بيش از ٤ دهه ظلم و جنايت
براى پايان حكومت جنايتكار ج.ا
به خيابان ها مياييم و دركنار هستيم
"آبان،آغاز يك پايان"

گودبای پارتیه رهبره؟

برای نجات مادر افکاری برای سامان صیدی برای حسین رونقی برای همه زندانیان بی نام و نشان چاره ای جز خیابان نداریممممم پس هموطن ب ما ملحق شو

لطفا تا جایی که میتونید نشر بدید!
آرمین عبداللهی آذر
اهون خادمی
سهند آقا جانی
کیهان کبودوند
نیما صادقی
این جوونای #سنندجی کسایی ان که تحت شکنجه و بازداشت قرار گرفتن اگه فرد دیگه ای رو هم میشناسید اضافه کنید .
#سنندج
#مهسا_امینی

هر کسی داره برای سرنگونی جمهوری اسلامی یه کاری می‌کنه. یعنی باورم نمیشه آدمایی ر می‌بینم که اصلا فکرشم نمی‌کردم.

#سامان_یاسین (صیدی) رپر و موزیسین کورد یارسانی، از طرف دادگاه نامشروع رژیم با ۱۱ اتهام ساختگی بە اعدام محکوم شده است.
صدای او باشیم.

Rosa گفت...

بچه های اصفهان اگه نت قطع شد چهارباغ نرید نرید نرید نرید سال ۹۸ بهترین جاها ملک شهر و ۳راه سیمین بود جای دیگه اعلام نمیشه که پراکنده بشین این ۲جا مهم تره ۲۴رم میبینمتون
#اصفهان

خیلی جالبه که کل جهان متوجه شده اند داره تو ایران #انقلاب رخ میده
اما کارمندها از ترس از دست دادن شغلشون نه اعتصاب می کنند و نه اعتراض
اینا جماعت مرده خوره اند

قرارمون:
از ساعت ۱۱ صبح
در روزهای ۲۴ ام ۲۵ ام و ۲۶ ام ابان
در خیابان و میادین اصلی شهر

وسایلمون:
کفش و لباس راحت
ماسک و دستکش
پوشش نسبتا کلفت برای محافظت در برابر ساچمه
حوله اغشته به سرکه
وسیله دفاعی سبک

1.دست خالی نرو
2.چشم شیطان و خط ویژه فراموش نشه
3.حتی یک لحظه هم ماسکتو بر ندار و اگه تتو یا نشانه ای داری بپوشون
4.بطری آب ببر که شوکر و اشک آور و خنثی کنی
5.گوشی نبر، یا حالت پرواز، یا بدون سیمکارت
6.یه مقدار خوردنی ببر
7.باند پارچه شال برای بستن زخم
مواظب باش

❤️🔥دهه ی آخر آبانه هااا! ❤️🔥
مهمترین روزها و شبهای انقلاب ما!

📸📸دوربین های شهری📹📹 رو از کار بندازیم
قدرت خودمونو دست بالا بگیریم!💪💪💪✌️🌹

Rosa گفت...

۵۵ روز است در کُردستان با وجود (اعتصابات فراگیر و اعتراضات مردمی) زندگی عادی عملا در جریان نبوده است. انقلاب نفی بی تفاوتی و روزمرگی‌ است، کُنشی برخاستە از خودآگاهی مردم در مقابل وضع موجود، جایی که انسان از خود شروع میکند و سهم خود را در این راه ادا میکند.

تجمع دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ با شعار:
"این اخرین پیامه، اعدام کنین قیامه"

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1591389533375188992?cxt=HHwWgMDSwauW4JUsAAAA

حتی در دل طبیعت و کوهستان هم فریادهای انقلاب به گوش می‌رسد. «زنده باد بلوچستان، بژی کردستان»

قله کلکچال

جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1591188092631023617?cxt=HHwWgoDUgfnIhJUsAAAA

پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ حدود ساعت ۳ عصر هستی حسین‌پناهی دانش‌آموز ۱۶ ساله توسط اعزام هوایی (هلیکوپتر) از بیمارستان دهگلان به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شد. وی در اثر ضربه باتوم به سرش دچار خونریزی مغزی (کانتیوژن ICH) شده و به کما رفته است.
پدر هستی از سوی نیروهای امنیتی تهدید شده است که بگوید دخترش از ماشین خود رو به بیرون پرت کرده، اما مادرش می‌گوید که در مدرسه و با باتوم زدنش و اثر باتوم روی سرش کاملاً مشخص است.

هستی حسین‌پناهی اکنون در وضعیت کما در بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان کوثر سنندج بستری است.

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1591165532942000128?cxt=HHwWgIDTnean-pQsAAAA

#سردشت

تجمع اعتراضی مردم روستای بیوران سردشت در مقابل منزل هیمن حمزه
شنبه ۲۱ آبان‌ماه

https://mobile.twitter.com/Kolbarnews/status/1591488482354298880?cxt=HHwWgIDU7faVjZYsAAAA

برق مهاباد قطعه
یک روزه سنندج اب شرب نداره!

خاش تقریبا دست مردم افتاده و سرکوبگرها قدرت سرکوب ندارند. صدای بلوچستان باشید.

Zahedan

Meanwhile in Zahedan, Iranians continue to protest against the Islamic regime

https://mobile.twitter.com/emilykschrader/status/1591279264556797953

چرا آهنگ هندی گذاشتین روش؟
برادر عزیزم آهنگ هندی نیست
یکی از آهنگ های محلی بلوچستان


توی sms حرف های سیاسی نزنید
توی sms حرف های سیاسی نزنید
توی sms حرف های سیاسی نزنید
توی sms حرف های سیاسی نزنید

چرا؟ چون چیزی راجبش نخوندم میپرسم
چون از روی شماره تلفن میتونن پیداتون بکنن

آزادى كاشتنيه
مام تخمشو داريم

هم‌اکنون #شیراز
شیران ژیان شیرازی راهی خیابان‌ها شدند...

#فوری
ساعتی پیش شهرک اکباتان #تهران

#قیام_نهایی
برای این بهشت اجباری
٢۴ تا ٢٨ آبان ماه

https://mobile.twitter.com/BARANDAAZOnline/status/1591549585918496768?cxt=HHwWgMC88c_6qJYsAAAA

❌❌❌فراخوان اشتباه
فراخوان 24 تا 26 آبان هست

Rosa گفت...

#فوری
دقایقی پیش، #حمید_افکاری، برادر نوید افکاری در جلو پلاک ۱۰۰ بازداشت شد..


#پیگیری_یک_خبر
طبق گزارشات میدانی همراهان براندازنیوز از #مهاباد جمهوری اسلامی با لباس کُردی ظاهر میشود تا بهانه‌ای و دلیل برای سرکوب مردم ستم دیده کرد داشته باشد.
این اشخاص هیچ ارتباطی با مردم ندارند بلکه مزدوران هستند که با پوشش لباس احزاب در حال اجرا نقشه‌های کثیفشان میباشد

https://mobile.twitter.com/BARANDAAZOnline/status/1591529027424382977?cxt=HHwWgsDTlfvNn5YsAAAA

☝️رویت مزدوران جمهوری شیطانی با پوشش لباس حزب و گروها در روستاهای گابازله و کیچ اباد از توابع مهاباد.

همه میدونن کردا بخوان با اسلحه بجنگن ۲ ماه تهدید نمیکنن. بیان برن. میجنگن. اگه هم نجنگیدن تصمیمشون بوده. جمهوری اسلامی خودشو مسخره کرده.
اطلاعیە
بە اطلاع میرسانیم افرادی ناشناس با پوشیدن لباس پیشمرگه و همراە داشتن آرم حزب دمکرات در روستاهای منطقە "شارویران"مهاباد خود را بە عنوان پیشمرگه معرفی می‌کنند، مردم کوردستان هوشیار باشند این افراد هیچ ارتباطی با حزب دمکرات کوردستان ایران ندارند.

#فوری
هم‌اکنون #اراک

ما تماشاگر نمی‌خواهیم....
به ما ملحق شوید....

https://mobile.twitter.com/BARANDAAZOnline/status/1591518609108787200?cxt=HHwWgIDT1cTvmpYsAAAA


Rosa گفت...


رعنا رحیم پور با ایران خداحافظی کرد … برای همیشه …

https://mobile.twitter.com/pouriazeraati/status/1591390734388797441/photo/1

به همین راحتی مهره سوخته شد؟
درس عبرت باشه برا بقیه لندن نشین های عمامه به سر
Bye Bye and don't come back!
اینم دیده ج ا داره سقوط میکنه فرار کرد
به تخممون…
امیدوارم خداحافظی واقعی باشه! دست از سر #ایران و #ایرانی بردارد!
به امید خداحافظی همیشگی bbc
چه خداحافظی با منتی... سالهاست برای جیب خودت کار کردی و با مزدوری و دورویی جیب خودت پر کردی پس منتش رو سر مردم نذار... خیر پیش پرستو
چقدر خوبه وجهه اسمهای ایرانی رو طبق سیاست رژیم خراب نکنیم،بگیم عایشه،زینب بهتره
کلاغ که از باغ قهر کنه، یک گردو به نفع باغبانه
پشمام عجب ضرب المثلی
مظلوم نمایی ام بلد نیست با تک به تک خط هاش نفرت و انزجارم بیشتر میشه
حالا باید بری تو سوراخ موشت قایم بشی
حتی خداحافظی کردنش هم از جنس جمهوری اسلامیه.
یک صفحه منت گذاشته و از خدمات دروغینش گفته، برای یه جمله خداحافظی
چقد خوب که خداحافظی کرد
منت هم سرمون میذاره زنیکه خونشور مزدور
حتی مثلا خداحافظی‌ش هم پر از تیکه و لگد به مردم ایرانه!
امیدوارم دیگه نه تو بی‌بی‌سی نه هیچ شبکه دیگه نبینمش
و هیچ جا رسانه دستش نگیره علیه ایران بگه…
از اول تا آخرش منت سرمون گذاشت😂
ما رو دور ننداز 😂😂😂😂
بیشتر بنظر میاد که بی‌بی‌سی دکمشو زده باشه :)
همینجوریش ملت میگفتن آیت الله بی‌بی‌سی، اینم باعش شد که نیم چس اعتبارشون از بین بره، پس بهتر بود براشون که عذرشو بخوان.
باعث خرسندیه ما مردم ایرانه که یکی از بازوهای شر قطع ید شد!
خانم رحیم پور ما خیلی وقته شما و دوستانتون نگار و فرناز رو میشناسیم این فایلها فقط تلنگر مجدد بود
احتمالا درخواست افزایش حقوق کرده از جمهوری اسلامی، موافقت نشده😂
رعنا نروووو،اگه تو بری شمعدونیا دق میکنن😂
اینجاست که این جمله میتونه خیلی درخشان ظاهر بشه:
یه روز یه اصلاحطلب به مردم لگد نزد، مُرد!
شما از رعنا رحیم پور می گین ولی من به چشم خودم دیدم فرناز قاضی زاده در شبکه بی بی سی آخوندی از کارشناس برنامه پرسید:
در همه جای دنیا سازمان های اطلاعاتی آدم می کُشند چرا در ایران نباید وزارت اطلاعات آدم نکُشد؟
صدتا رعنا رحیم پور بمیره
یه دونه فاطمه سپهری تب نکنه

خانم #رعنا_رحیم_پور مردم بر اساس سابقه ننگین شما راجبتون قضاوت میکنند. اینجوری که شما بر آشفته بودین برا توجیه زدن پرواز ۷۵۲ نشان از تفکر خودتون و شبکه بد سابقه تر از خودتون هست.

نکاتی در مورد خداحافظی #رعنا_رحیم_پور از ایران!
۱. طوری نوشته انگار ازBBC حقوق نمی گرفته!
۲. دوری از پدر و مادر برای کار در BBC؟ منتش را سر مردم می زارید؟
۳.برای مردم کار نکردید؛حقوق می گرفتید اما اگر کاری کردی هم منتی نیست؛ ما مردم که پولی نگرفتیم و هزینه دادیم؛ الان چی بگیم.
۴.از بی بی سی استعفا بدید و برید با بچه هاتون حال کنید. مثل هزاران ایرانی دیگه.
۵. رسانه های لندنی از جنس سپاه؟ خودتون کارمندش نیستید؟
۶. با ایرانی نبودن خودتون لطف بزرگی به دنیای حقیقت می کنید. سپاس که با خداحافظی خوشحالمون کردی.

https://mobile.twitter.com/RadioSiasat/status/1591407416356528129

ی پروژه دیگه سپاه سوخت دود شد رفت هوا
زنیکه بی همه چیز گند خودشو زد
با زر زر کردنش خدمت مامان جان واسه بچه هامون پرونده سازی کرد شیتیلشم از سپاه گرفت حالا منتم سرمون میذاره
کاش از اول لال بودی
اون مالیات دهنده های بدبخت انگلیس رو بگو که پول جیب این خانوم و نون بچه فولی بریتیشش رو میدن🤡

وقتی تشت رسوایی مزدورهای خود فروخته جمهوری اسلامی از بام بیافتد کاری جز خداحافظی همراه با توهین به ایران و ایرانی ندارند ، از خواننده پویا جلیلی پور تا الهه هیکس ، نگار و فرناز و الان هم #رعنا_رحیم_پور

برید به درک
ولش کنید این پرستوی رژیم رو بچسبید به فراخوان✊

به خیابان‌ها برمیگردیم!

Rosa گفت...

ویدیویی دیده نشده از حمله مردم سبزوار به میرعلم سیدی رئیس دادگستری شهر سبزوار در جریان خیزش ملی.
سوراخ موش باید بخرین...
#مهسا_امینی

https://mobile.twitter.com/FarhadiIvar/status/1591153190535368726?cxt=HHwWrMC4kbDZ9JQsAAAA

رئیس دادگستری! این قاتل نباید قسر در می رفت.حیف شد.

یعنی قششششنگ مشخص شد پلیس چقدر حامی رییس بود🤣
رفت پشت سر طرف سنگر گرفت

اونا محافضاشونن در لباس پلیس و مبدل، کدوم انسان بی غیرتی جلوی کتک خوردن اینا رو میگیره مگر از خودشون باشه

چرا مردم جلوگیری میکنن !؟؟؟ وقت رقت قلب نیست باید بکشید !! این حرومی ها هستن که حکم اعدام میدن!! ما در جنگیم ! اون هایی هم که مراقبت میکنن هم باید سقط کرد!!! یاد #مونا_نقیب بیافتید!!!

اون خانم و اقا کی هستن که محافظت میکنن ازش؟

خیلی مشکوک میزنه... رییس دادگستری بدون کلت ؟!!
جدی جدی رییس دادگستریه؟!

عنتر که چی بشه نزنند!!!
همین پدسگ دو روز حکم اعدام میده
عجب فرصتی از دست رفت، نباید در میرفت. خاک تو سر اون دختر مانتویی که جلوشون رو گرفت
ببینین اون ژنه ساک سیاه داره.
اینها همش نشونه لباس شخصی ها هست. که اشتباه نگیرنشون.
خاااک تو سر کثافت‌هایی که میگن نزن. رییس دادگستری مسئول اعدامه.
اون پلیسه رفت پشت سرش پناه گرفت 😂😂
اینایی که دارن ازش دفاع میکنن لباس شخصی هستند چه زن چ مرد شون
برای چه تاریخی بوده؟
توماج بهتون گفت سوراخ موش بخرين
قبول نكردي