۲۱ خرداد، ۱۳۸۹

فیلم جديدی از لحظه جانباختن ندا

 دانلود ويديوي تازه منتشر شده از شهادت ندا آقا سلطان در6 فرمت و حجم متفاوت سازگار با انواع تلفن هاي همراه و پخش كننده هاي ويديو.
http://keep-tube.com/?url=http://youtube.com/watch?v=2mZlSkAuHnY
 فیلم جديدی از لحظه جانباختن ندا
احتیاط، تصاویر به شدت تکان دهنده هستند  دانلود   flv    mp4     3gp
45 ثانيه اخرين لحظات قبل از مرگ ندا در خيابان خسروي چه گذشت به روايت تصوير
نزديک به يک سال پيش فيلمي در اينترنت منتشر شد که حوادث 45 ثانيه قبل از شهادت ندا آقاسلطان را نشان مي داد ولي در گرماگرم حوادث به بوته فراموشي سپرده شد

جنگ رو در روي جوانان دلير با مزدوران بسيجي ويدئو

اعتراض در نشست منوچهر متکی در دابلين (ايرلند) و حمله‌ی محافظان وی به معترضين (ويدئو)
http://www.youtube.com/watch?v=37RqACYYA7U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Zr6WifXhp6U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Svt566V46z4&feature=related

ويدئو  گروهی از بازداشت شدگان بعد از حوادث انتخابات می گویند در بازداشتگاههای ایران مورد خشونت قرار گرفته اند. بعضی هم می گویند به آنها تجاوز شده .مساله ای که دولت ایران آن را رد کرده . نعیمه نامجو در گزارشی نگاهی کرده به حادثه ای که برای یکی از بازداشت شدگان بعد از انتخابات رخ داده است.

گزارش روز آنلاين از نحوه قتل رامين پوراندرجانی؛ قتل بود، خودکشی نبود!
براساس گزارش های منتشر شده، رامين پوراندرجانی به عنوان پزشک وظيفه، ۴ بار به بازداشتگاه کهريزک رفته و چند تن از قربانيان حوادث پس از انتخابات، از جمله محسن روح‌الامينی را پيش از مرگ معاينه کرده بود.
رامين پوراندرجانی قبل از مرگ با حضور در کميته ويژه پی گيری مجلس، محل شهادت محسن روح‌الامينی را بازداشتگاه کهريزک و علت شهادت او را شکنجه در زندان عنوان کرده و گفته بود که: "محسن را با وضعيت اسف‌باری بعد از شکنجه‌های جسمی شديد دو روز قبل از مرگش نزد من آورده بودند. حال جسمی او بسيار وخيم بود و امکانات پزشکی من هم بسيار محدود، ولی آنچه توانستم برای نجات وی کردم. در همان زمان بود که از سوی مسئولان کهريزک تهديد شدم که در صورت توضيح علت جراحات وارده بر مجروحان کهريزک از ادامه زندگی باز خواهم ماند".
همسر شیرین عبادی : زنم مرا کتک میزد! – ویدئو

هیچ نظری موجود نیست: