۲۳ بهمن، ۱۳۹۲

کلوب مردسالاران فاشیست، تحت لوای "شبکه ی آنارشیستی"!






رزا: با تشکر از زنان فیمینیسم برای عکس. خواهران عزیزم این "شبکه ی آنارشیستی"  نیز همان کلوب مردان است که در رویای خود، زنان را مفعول میداند. از آنجایی که اسلام فوبیا اسم رمز نئو فاشیسم است، این فاشیستهای فارسی زبان نیز از ترس تبلیغ علنی فاشیسم، پشت ماسک آنارشیسم مخفی شده اند. وقتش است که به نوبت شلوارشان را پایین بکشیم ...
استفاده از ادبیات و مطالب آنارشیستی برای اینان، تنها وسیله ی رد گم کردن است. تبلیغ نفرت، تبلیغ سکسیسم، ربطی به آنارشی نداشته و بسیاری از انسانهای علیه فاشیسم، واقفند که فاشیستها اکنون خط راستشان را زیر لوای مبارزه با اسلام تبلیع میکنند و اینگونه حمایت کلیسا و کنیسا را نیز جلب کرده اند. کاریکاتور تبلیغ شده نه تنها به جو راسیستی و فاشیستی موجود دامن میزند، بلکه به تصویر کشیدن زن محجبه در لذت ارگاسم یک تجاوز ، تنها میتواند فانتزی یک مرد سفید فاشیست باشد. این گسترش نفرت علیه زنان، فراخوان به تجاوز و قتل،  بدلیل محجبه بودن است. تبلیغ و ترویج نفرت در اروپا و بخصوص آلمان جان های عزیزی را گرفته است. حمله به اردوگاههای پناهجویان سوریه در شرق آلمان، به آتش کشیدن زنان و کودکان خارجی در هامبورگ تنها اخبار اتفاقات این ماه در آلمان است.  پخش اینگونه تصاویر  توسط  فاشیسم موجود، پشت هر ماسکی که باشد برای آنتی فاشیستها و بسیاری از مردم علیه نژادپرستی، قابل شناسایی است.
تحت لوای آزادی بیان، گسترش نفرت؟
بازنشر این تصاویر و بی تفاوتی افراد "شبکه ی آنارشیستی" تنها افشای مردسالاری عریان و رسوب و ماندگاری فاشیستم در دیدگاههای مسئولین آن است. 
آنها که خود پناهندگان به کشورهای اروپایی هستند، با انتشار این تصاویر قصد بالا رفتن در سلسله مراتب سیستم را دارند. شاید هم جایی در ارگانهای راسیستی سیستم موجود  یافته اند.
ما آنتی فاشیستها، فیمنیستها و  آنارشیستها عمیقن بازتولید اسلام فوبی، سکسیسم و فرهنگ سیستم را محکوم کرده و جواب این جنایتکاران را نه در مجازی بلکه در مبارزات واقعی میدهیم.
برای آنان که سکوت میکنند نیز باید بطور شفاف اعلام کنیم: به دستان خونین تان نگاهی بیندازید. آنان که زنان و کودکان خارجی را به آتش کشیدند، از وجود و اشاعه ی نفرت توسط  شما، آزادی جنایت را کسب کرده اند. همانطور که مجوز هیتلر از کشتار یهودیان، وجود نفرت عمومی مردم اروپا و گستردگی آن بود.
اما بدانید: اگر امروز در برابر تبلیغ نفرت سکوت میکنید،  فردا نیز خود در آتش فاشیسم خواهید سوخت.
ابتدا محجبه را سوزاندند، فردا خارجی را به اسم مسلمان.
در نوبت لینچ کردن شما، کسی اشکی نریخت
شما گور خود را
سالها ست که با حماقت
کنده اید
و ما بجای گل، با گُوه به خاکتان میسپاریم!


۲۵ نظر:

Unknown گفت...

دقیقا همینطوره رفیق:این لجن های پسا مدرن, جوجه فاشیستهای ضد زن هیچ غرابتی با انسانیت (بخوان عشق, همبستگی و کمک متقابل که همانا 3 اصل پایه ای آنارشیستها میباشد) ندارند. خاک بر سر بیشعورشان.همانطور که گفتی نه در فضای مجازی که در پراکسس انقلابی نه تنها افشا که خوار و طرد خواهند شد.این حکم دیالکتیکی تاریخ هست.
زنده باد برابری-همبستگی-عشق
زنده باد پیوند آنارشیستها با فمینیستها حقیقی در جنگی بی امان با نژادگرائی, شونیسم / مردسالاری و فاشیستهای رنگارنگ !!

Rosa گفت...

پیمان جان
جدن شوک شدم. این عکسها را دست راستی ترین مطبوعات اینجا پابلیش میکنند. فکرش را بکنیم همین مورد را دارند در مورد افغانستانی ها در ایران تبلیغ میکنند. آیا ما از ترویج اینهمه نفرت سود میبریم؟
این راه مبارزه با مذهب است؟ این راه مبارزه از اول داره از روی جسد زنها رد میشه...
یعنی زن برقع پوش تازه لذت هم میبره و دور کله اش هم پر از علامت عشق کشیده!
از این تصاویر زیاده اینجا، بخصوص تریبونهای راست زیاد مینویسند، ولی فاجعه اینه که اینها به اسم آنارشی تکثیرش هم میکنند! جالبه که توی اینها یک زن هم نیست اعتراض کنه!
واقعن متاسفم وقتی انسانی ترین ایده ها هم به گند سیستم کشیده میشه.
این "آنارشی" بزودی از سیستم جایزه هم خواهد گرفت. اگر تاکنون نگرفته باشه. بزودی در جنبش آنتی فا این فاشیستها هم کشف شده و جوابشان داده میشه.
پایدار باشید


ناشناس گفت...

بە نظر من, اشتبا می کنی, چون آن كاریكاتور از خود آنارشیست ھای سوریە است و بر مبنای نكاح جھادی است, كە گروھای قاعدە و جبھە نصرە تمام شھر و آبادیھای سوریە را بە فاحشەخانە بزرگ تبدیل كردە و خود زنان ھم تن بە آن فحشا میدند

چرا وقتی ھمە ماركسیست ھا این كاریكاتور را منتشر كردن شما چیزی نگفتی, یا دلت از آمدن نام اسلام و جھادی ھا و جانیان اسلامی بە درد آمدە؟

Rosa گفت...

به ناشناس
این کاریکاتور را هر کس میخواهد کشیده باشد. این کاملن مردسالارانه است. اینکه مارکسیستها هم پابلیش کردند را من نمیدانستم. اگر نه مطمئنن اعتراض میکردم. این عکس را خوشبختانه دوستی فرستاد اگر نه من نیز بی خبر بودم.
اما سوال اینکه چرا افراد این فیسپوک آن را بدون مقاومت گذاشتند؟
دوم اینکه مگر قرار است ما هم بشویم رادیو تیرانای آلبانی؟
آیا شما مگر خودتان خرد ندارید که از روی سوریه و یا جاهای دیگر کپی میکنید!
انتقاد هم میکنیم سعی در توجیه دارید.
معلوم است که دلم به درد می آید. هر روز زیر این برقع ها زنی را تجاوز میکنند، دور سرش قلب کشیدند! یعنی اصولن این تجاوز با لذت است!

شما هم مینویسید: خود زنان ھم تن بە آن فحشا میدند...

رزا: خود زنان هم تن به فحشا بدهند، به شما چه؟
شما اصلن از وضعیت اینها چه میدانید؟
تن فروش لابد به ذعم شما و همکارانتان، خودش خواسته لذت هم میبرد و برای همین هم که اخلاق و عرف و شرع آنارشی نداشته، محکوم است! و برای کوچک و خوار کردنش کاریکاتور کردنش شرعی است!
بعید نمیدانم اگر در انقلاب بودید، تن فروش شهر نو را آتش میزدید...
دومن شما مگر خودتان پناهجو نیستید؟ مگر جو نژادپرستانه ی اینجا را نمیدانید؟
کارتان دقیقن در جهت فاشیسم است. تفکرتان نیز در مورد زنان از همان عهد بوق...
ذره ای هم حس همدردی با این زنان ندارید. لابد هر شب هم سکس شاپ به بهانه ی "خود زنان ھم تن بە آن فحشا میدند..." ناتوانی خودتان را با چند اسکناس خالی میکنید...
شما پشت ماسک آنارشی تنها فاشیسم کریه را مخفی کردید تا مردم چهره واقعی تان را نبینند، منزجر شوند...

ناشناس گفت...

سلام رزا.
توی یک کامنت قدیمی قبلا هم بهت گفتم, بعد از به گه کشیدن مارکسیسم واقعی,نوبت انارشیسم واقعی هم میرسه.
مثل اینکه زودتر از اونچه که فکرشم میکردم دارن انارشیسمو از طریق پخش گسترده گروه های پلاستیکی انارشیستی منحرف و وارونه میکنن تا شما هارو کم کم ببرن تو حاشیه.صدای خودشونو غالب کنن و صدای شما رو خفه.
مثل وقتی که استالین سر کار بود کسی دیگه صدای مارکسیستای مخالفشو نمیشنید.اون اشغال شد نماد مارکسیسم و کمونیزم.

HR

Unknown گفت...

واقعا که اینا مخ خر (بلا نسبت) خورده اند!! خوب بر فرض که "آنارشیستهای سوریه" یه غلطی کردند و از فرط بیشعوری این کاریکاتور ضد زنانه / ضد بشری و فاشیستی رو کشیدند و گذاشتند تو صفحه شون."خدا" که نیستند .یه گهی خوردن شما هم باید همون گه رو نوش جانتان بکنید و تجدید چاپ!!!؟؟آیا شما خودتون عقل(بقول رفیق روزا) ندارید قضاوت کنید و انتقاد!؟نه البته که نه.شما هم از همون قماش مردانی هستید که در حرف آنارشیست ولی در عمل عمیقا ضد زن!! تجاوز رو هم بمانند ملاها و دست راستی ها مسئولیتش را به "شورت کوتاه زنان" و "تحریک آمیز آرایش کردن" و....میگزارید حتما !!خاک عالم بر سر بیشعور و فاشیستتان بکنند.ننگتان باد .

بهرنگــــ گفت...

کاملا صحیح است اسلام حقیقی اسلام جهاد بر علیه کفار است، اسلام شیعی و صفوی نوع سیاسی تر و سلطنتی اسلام حقیقی میباشد،
اسلام عملی و علمی مدیون سرمایه و ثروت خدیجه بود.
خدیجه ها در تاریخ روبنایی و اجرایی سیاسی قربانی نیستند در واقع جزئی از طبقه حاکمه هستند، این نوع تضاد واضح طبقاتی و همچنین بسیاری از تضادهای دیگر را نادیده میگیرید و به ریشه ای ترین تضادها یعنی سلطه مرد بر زن میپردازید و هیچگاه موفق به آگاهی آن فرد در فیسپوک نمیشوید و در نهایت شلوغ کاری و گوه کاری اش میکنید!

در مورد نژادپرستی
من فکر میکنم این افراد مغلوب و قربانی سیستم مغزشویی هستند و از سر ناآگاهی و نه آپارتایدی دست به نژادپرستی میزنند.
ریشه های راسیزم سرد جوانه زده است بواسطه فیلم و کتاب و تی وی امکان در امان بودن از شر این آلودگی ها نیست.
ما به اعتقاد مسلمان ها احترام نمیگذاریم اما چاره کار را رهایی از دین و مذهب در دنیای برابر بوسیله اموزش میدانیم.
من در مورد این خرده نژادپرستها همین نظر را دارم باید آگاهی داد اما شما آنهارا با آپارتاید اشتباه گرفته اید!

در ضمن در کامنتها
زعم رو اشتباه نوشتید اون جمله "خاک بر سر" هم بسیار بسیار معنی و ریشه کثیفی داره!
البته اشتباهات ریز رو هم نگرفتم. :D


به شبکه مثلا آنارشیستی هم پیشنهاد میکنم بجای جدل کردن با لیبرال فمینیستهایی چون رزا، از فیسپوک بزنید بیرون و به روستا و جنوب شهر سفر کنید و با رنجبران بامرام و مهربان همکلام شوید چه مسلمان باشند چه نباشند نتیجه تمام حرفهایشان کثیف بودن سرمایدارها و آغازاده هاست مطمئن باشید این بچه مسلمانها در نهایت شمارا ترور نخواهند کرد بسان صد سال انقلاب و مثل آخری اش شاه ماجرا را به پایین میکشند و با نفرت تمام له میکنندش!

درود بر کینه و نفرت انقلابی
زنده باد برابری



ناشناس گفت...

رزا در یک حرکت سوپر انقلابی زد کامنت مارو حذف کرد!
بزودی
انتقام

Unknown گفت...

مگر عملکرد خود بی پرنسیپ و بیشرمتان را در آینه دیده باشید.روزا مثل شماها ضد انقلابی عمل نمیکنه.این شمائید که با سانسور/حذف و هجویات عجین هستید و نه آنارشیستهای حقیقی.روتونو کم کنید.

Rosa گفت...

حذف تو کار من راستش نیست...
2 باره بنویس!
پیمان جان
کارشون کشید به تهمت و افترا...
پایدار باشید

RosaArchiv گفت...

من الان رفتم در سیستم
از هرزنامه کامنت را نجات دادم
الان هم بگم
هر کس کامنتش بره هرزنامه اتومانیک، زود باید بگه چون بعد از یک هفته خودبخود حذف میشه...
اما میشه رفت در سیستم و کلیک کرد هرزنامه نیست...

RosaArchiv گفت...

دوستان من کودکم مریضه
اگر اجازه بدید با دقت فردا میخونم و جواب میدم
از حذف هم پوزش. من کلن حذف نمیکنم. مگر اسم حقیقی افراد باشه. اگر کار من باشه حذف همیشه با یک یادداشت دلیل حذف را اطلاع میدهم. بعضی وقتنها هم کامنت فورن بالا نمیاد. از مشاهدات خودم.
دلیل رفتن به هرزنامه را هم نمیدانم. دلیل منطقی نداره. هرزنامه فعلن یکعالمه لینک وبسایت تبلیغ و سایتهای سکسی است. این دو عدد فارسی بود که بیرونش آوردم.
هر رفیقی کامنتش حذف شد لطفن بگه، من جستجو میکنم. بعضی وقتا از "هرزنامه ی اتوماتیک" میشه کامنتها را نجات داد.
لطفن قبل از تهدید و ... بنویسید کامنتتان حذف شده تا من در سیستم دنبالش بگردم. اینطوری اعصابها هم خط خطی نمیشه
مرسی

Rosa گفت...

به بهرنگ که نوشت: به ریشه ای ترین تضادها یعنی سلطه مرد بر زن میپردازید و هیچگاه موفق به آگاهی آن فرد در فیسپوک نمیشوید و در نهایت شلوغ کاری و گوه کاری اش میکنید!
رزا: چرا نباید به تضاد ریشه ای بپردازم؟ شماها که نمیپردازید و با نادیده گرفتن زنستیزی همیشه سعی در متحد بودن با این افراد حول تضاد طبقاتی هستید!
حال وقتی هم من و عده ای از زنان به ادبیات و تصاویر زن ستیز اعتراض میکنیم، این را "گوه کاری مینامید"و "شلوغ کاری" و نهایتن امثال ما را " لیبرال فمینیستهایی چون رزا" مینامید!
خوب شما ها هم در نظر من یکعده اپورتونیست هستید که برای به قدرت رسیدن با زنستیز ترین و فاشیست ترینها متحد میشوید تا جامعه را هدایت کرده و کماکان قولهای آبکی ایجاد "بهشت سوسیالیستی" میدهید...

نوشتید: من در مورد این خرده نژادپرستها همین نظر را دارم باید آگاهی داد اما شما آنهارا با آپارتاید اشتباه گرفته اید!

رزا: ساله است که زنستیزی و نژادپرستی را "خرده" مینامید. ادعای آگاهی دادن دارید، دست ما زنان را از دفاع از خود کوتاه میکنید و دهانمان را میبندید که اینهمه از نا آگاهی و مدیا و رسانه ها و... است.
که اینها ستمگری کلان نیست بلکه "خرده" است!
اما سیستم سرمایه داری ، مناسبات سرمایه دارانه است که بروز آن در زنستیزی و نژادپرستی، روابط ارباب و برده، و استثمار گونه است.
سیستم پا برجا مانده چرا که بخش وسیعی منافع دارند بماند. منافع مرد سفید از بودن نژادپرستی و زن ستیزی.
در ایران نیز برای شما کُردی که سر زنش را برید، ستمگری ستمدیدگان است!
او نا آگاه است به زعم شما. او از خلق ستمدیده است او از طبقه ی کارگر است وخود ستمدیده به زعم شما...
شما هیچگونه علاقه ای به روشنگری نداشته و در مواجهه با اینگونه ستم ها فقط کارتان ماله کشیدن و توجیه است.
زنان اما با توجیه کنندگان ستم هرگز متحد نشده، گوش به وعده ی اصلاحات پس از ایجاد "بهشت سوسیالیست" نمی دهند.
دوران رفیق بازی هم به سر آمده. متحدین ما زنان برای نابودی سرمایه داری/مردسالاری، نژادپرستان و زنستیزان نمیباشند. هر کس خواهان جهانی بهتر است همین امروز باید در کنار زنان، ملیتهای تحت ستم، نژاد تحت ستم و... قرار بگیرد.
طرفداران محیط زیست، همین امروز باید از ماشینها پیاده شوند. سوسیالیستها، همین امروز باید دست از استثمار کارگرانشان در کارخانه ها کشیده و خودگردانی کارخانه را عملی کنند (انگلس بازی امثال م. رازی مجاز نیست) .
مردان متحد جبهه ی ما، همین امروز باید مناسبات برابر را با زنان و کودکان برقرار کنند. افراد جبهه ی حمایت از حیوانات، همین امروز باید دست از لاشه خواری بردارند.
آنارشیستهای واقعی وعده ی فردای به قدرت رسیدن نمیدهند.
آنارشیستهای واقعی از هم اکنون روابط استثمار گرایانه و ستمگرایانه را نفی میکنند. آنها مارکسیست و موعظه گر نیستند....
آنارشی یعنی انقلاب در روزمره و زندگی "خصوصی".
ستمگری، تبلیغات نژادپرستانه در واقعی و مجازی خط شفاف و روشنی بین انسانهای مخالف و موافق سیستم ایجاد کرده. اگر امروز پابلیش زن مفعول محجبه میکنید فردا در لینچ کردن و سوزاندن زنان همدستید.
در این موارد بخصوص با ادعای آنارشی بودن، کمونیست بودن و یا سوسیالیست بودن عمل شما ضد انسانی تر است.
چون شما به بریدن گوش و دماغ و لینچ زنان و فشار مذهب و عرف جامعه بر زنان و اجبار زندگی زنان واقفید. با اینوجود در تصاویر اینگونه پخش میکنید که آنان با رغبت محجبه و با رغبت تن به تجاوز میدهند. با رغبت زیر دست هستند...
پس شما به مراتب خطرناکتر هستید.
و این کاملن آگاهانه است. برای ایجاد گفتمان "خود زنان ھم تن بە آن فحشا میدند...
پس بدانید که آنارشی به مانند مارکسیستها ماله نمیکشند، توجیه نمیکنند و همین امروز دستبکار خراب کردن این مناسبات غیر انسانی هستند.
ما این "آنارشی" قلابی را که افرادش نیز بر طبق سنت "مارکسی" عمل میکنند و برای سوار شدن روی الاغ قدرت با تروتسکیستها از "ما" میگویند و با جبهه ی ملی "ای مرز پر گهر" میخوانند، افشا کرده و مونیتور میکنیم.
شما نیز بهرنگ میتوانید اینها را "خرده" بدانید و کار ما را لیبرال فیمنیستی.
ولی ما فیمنیستها، پشت سر طالبانی ها هم نماز نمیخوانیم برای مبارزه با ارتش اشغالگر شوروی در افغانستان. مائویستها نیز حساب خود را در همان افغانستان پس دادند.
پس بدانید که ما برای انقلاب سربازگیری نمیکنیم.
انقلاب از همین اکنون و حال است. و مرز بین ستمکار و ستمدیده اکنون است. و هر آنارشیستی هم هم اکنون و در عمل و زندگی و مناسبات برابرش با دیگر انسانها سنجیده میشود.
برعکس مارکسیستها!

Rosa گفت...

به HR
اول از اینکه کامنت شما حذف شد متاسفم. با اعتراض بهرنگ و جستجوی کامنت او کامنت شما هم از "هرزنامه" ی اتوماتیک بلاگ بیرون آوردم.
اما در جواب به کامنت شما:
قصه ی پر غصه ی تبدیل مارکسیسم به استالینیسم در مورد آنارشی تکرار و انجام شدنی نیست.
چرا؟
چون آنارشی خارج از نخبگان، و سران قرار میگیرد.
چرا؟
چون آنارشی هدفش آزادی است و با هر حذف، سانسور و بستن دهان ها، هر انسانی فورن متوجه قلابی ها میشود. آزادی تنها با آزادی میسر است.
چرا؟
چون آنارشی از افکار زنستیزانه ی پرودن عبور کرده و پدر معنوی ندارد.
چرا؟
چون فردی که امروز با چماق کپی رایت، سعی به سانسور دارد، خود بخود نشان داد که ربطی به آنارشی ندارد.
چرا؟
چون زنان آنارشی بمانند آینه، تمامی مردسالاری مدعیان آنارشی قلابی را منعکس میکنند.
چرا؟
چون آنارشی فرقه نیست و ایمان هم ندارد. که بدنبال آیات مارکسی برای توجیه استالینیسم بر آید و بقیه را لال کند.
چرا؟
چون آنارشی در عمل است و موعظه گر نیست.
چرا؟
چون آنارشی لحظه به لحظه در نظریات اشتباه، روابط ستمگرانه و... تجدید نظر کرده و دگم نیست.
و "چون" های بیشتری نمیگذارند آنارشی به استالینیسم بینجامد...

ناشناس گفت...

آقایان آنارشیست اگر بە من گوش میدادن حالشان بە امروز نمی كیشید

من در اطاق قرن ٢١ قرن آنارشیسم بە ھمە گفتم این خانم رزا جمع شما را ھم متلاشی میكنە ھمان طور كە مائوئیست ھا را از ھم كرد
آقایون گوش ندادن تو ھم یكی یكی ھمە را شكار كردی و بە مقصد خود رسیدی

دروغ بگو دروغ بگو تا خودت باور كنید
تفرقە بنداز از دعوای دیگران منفعت بگیر

خانم رزا بعد از آنارشیست ھا نوبت كی ھا است؟

ناشناس گفت...

لول
اول اینکه من هرگز مائویست نبودم بلکه با سازمان زنان 8 مارس کار کردم، آنهم تنهاآنارشی 8 مارسی!
خانم ها البته همه ادعا کردند از حزب و مردان و مردان سابقشان جدا شدند. بعد از جمع کردن 2000 نفر در 3 کارزار زنان، فیلشان یاد هندوستان کرده و با حزب و مردان آشتی...
من هم پاسورد وبسایت را تقدیمشان کردم. از آنجایی که خود توانمند نشدند، وبسایت را هم حزب بعهده گرفت. با بسیاری از آنان که جف پا در حزب نیستند کماکان رفیقم و آنجا هم که انتقادی بود نوشتم. الان هم از 2000 نفر کمتر از 20 نفر مانده و مگس میپرانند. 8 مارس نزدیکه و خودتان بشمارید! زدند کمر کارزار زنان را شکاندند. من در این مورد کاملن بدون تقصیرم:)
در ضمن احساس خوبی هست که مردانی مانند شما من را اینهمه قدرتمند ببینند.
اما واقعیت این است که در جمع بردگان حزب و تشکیلات و سر به فرمان رهبری و بدنبال ساختن مرکزیت و فرمانده...
تنها صدای انتقاد من است.
و من بسیار متاسفم که من شاید تنها منتقد هستم. ترجیح میدادم من آخرین کسی باشم که از درد بی درمان فرقه، رهبر و وابستگی مالی، سیاسی، عاطفی و... بگویم.
به راستی اینها چقدر شکننده باید باشند که با این انتقادها متلاشی شوند.
خانه ی بنا شده بروی دروغ است که با یک تف متلاشی میشود.
مقصر تف من نیست. مشکل جای دیگری است...

ناشناس گفت...

خوب متونی خود را مثل بادكنكـ بزرگ كنی

كاش آقایون انارشیست ھمان اطاق را داشتند تا باری دیگر سلام عرض كنم و بگویم كە رزا خانم از دستگاھای جمھوری اسلامی قدرتمند تر بود

متلاشی كردن ٢٠٠٠ زن ایرانی
متلاشی كردن جمع نوپای انارشیستھای ایران
پخش كن سند ھای داخلی انارشیست ھا در یوتوب

پس اطلاعات چە نیازی بە مزد بگیران نا توان دارد ؟

ناشناس گفت...


به ناشناس ترسان!
1. این گروه خود این فایلها ی "مخفی" را ضبط کرده در اینترنت و فیسبوکها به اشتراک میگذارد (توسط بهلول و نظام مسئول شبکه آنارشی).
عمل من نجات دادن فایل حذف شده از سرور یوتیوب بود. همچنین بازنشر آن است.
لینکهای به اشتراک گذارده ی خودشان در زیر
http://youtu.be/jDQvRjsFNQ8
http://youtu.be/Bzj_8xapjN4
http://youtu.be/9aLoRdvp7pI

2. متلاشی كردن ٢٠٠٠ زن ایرانی!
زنان کارزار 2000 نفر، خودشان کارزار زنان را ترک کردند، و نه بفرمان من رزا! چون دیدند 8 مارس اعلام مائویسم کرد و آنها مائویست نبودند...

3. نوشتید: كاش آقایون انارشیست ھمان اطاق را داشتند تا باری دیگر سلام عرض كنم و بگویم كە رزا خانم از دستگاھای جمھوری اسلامی قدرتمند تر بود.
رزا: این آقایون کماکان در پالتاک میباشند و رابطه ها هم مثل سابق عالی است. شما هم بجای نوشتن قصه ی پر غصه ی امنیتی در اینجا، بهتر است جای دیگری زار بزنید...
همانطور که نوشتم:
احساس خوبی هست که مردانی مانند شما من را اینهمه قدرتمند ببینند.

البته من اصلن قدرتی خوشبختانه ندارم. اما جنبش زنان مستقل این قدرت را دارد.
ما همه از به راه افتادن آنارشی سکسیسم سودی نمیبریم. راه آنارشی از روی پیکر زنان نیست و همانطور که نوشتم این آنارشی قلابی است.
البته شما این آزادی را دارید منتقد را امنیتی بدانید. افترا بزنید و بجای فهم انتقاد، زوم کنید روی منتقد.
این از فرهنگ شما و برخی از مردمی مانند شما نشئت گرفته.
به هر حال شما میتوانید از من "دیو" امنیتی بسازید. من هم کماکان به انتقاداتم ادامه میدهم.
هر سه ی این فایلها برای افراد فیسبوک بیش از 400 نفر قابل دسترسی بود و برای مردم دیگر غیر عضو "مخفی". رژیم مطمئنن این ها را داشته. پس از اعلام وجود این فایلها در کامنت دونی این بلاگ، سران "اتاق فکر" آنارشی، فورن اقدام به حذف آنها کردند. به هر حال این فایلها را پس از انتقاد من حذف کردند. من هم آنها را از همان سرور یوتیوب گرفته و دوباره بازنشر دادم که ملت بداند، اینها باز در صدد ایجاد کمیته مرکزی و رهبریت هستند، آن هم اینبار به اسم آنارشی.
این توضیحات در جواب کامنت شما است ولی برای کسانی میباشد که اینهمه را میخوانند.
شما اصلن نمیدانید وقتی فایلهای "مخفی" را خودشان در یوتیوب میگذارند یعنی چی و اینکه دیگر مخفی نیست.
توانایی شما در حد همان رفتن به اتاق پالتاک است.
و نادانیتان از جهان مجازی، شما را غرق در تئوری توطئه کرد.
در برابر شما و امثال شما من حرفی ندارم.
اگر من را امنیتی میدانید، پس اینجا چکار میکنید؟
از لو رفتن شماره ی کامپوترتان نمیترسید؟
:)

Rosa گفت...

نوشتید:خانم رزا بعد از آنارشیست ھا نوبت كی ھا است؟
رزا: افشای فاشیسم، راسیسم، سکسیسم و...
اولویتی ندارد و لیست نوبت هم ندارد.

ناشناس گفت...

شاید ھمە حرف ھایت بر علیە من درست باشند

اما حرف ھای خودت تنھا مگر خود شما باور كنی

من نە آنارشیست ھستم و نە طرفداری اكس رفقاھی شما

یكی از دوست ھای حكمتیست بە من زنگ زد و گفت بیا ببین چە ماجرای جالبی
دو ھرج و مرج طلب خودشون رو آنارشیست نامیدند و بە جون ھم دیگر افتادە و یكی از انھا اطلاعات را بیرون دادە

من كاری بە مشكل شما ندارم كاش گردن ھم دیگر رو میشكنی

نقد من از اطلاعات بودن كارھای شماست در چند سال اخیر كە متلاشی كردن تجمع افراد رو كە برعلیە رژیم مبارزە مكننند ...

حتی اگر خود آنھا آن ملف ھا رو پخش كردە باشند وقتی برمیدارند و شما دوبارە پخش میكنی
دیگر بجز ھمكاری با رژیم كاری دیگری نیست و نمیتونە باشە

اسم اتاق آنارشیست ھا در پالتاكـ بنویس تا آنجا این جوابدادن رو ادامە بدیم آنجا من كارھای شما رو كە رفاقیت ھنوز نمیدونند بە ھمە بگویم

Rosa گفت...

اسم اتاق آنارشیستها را در پالتاک بنویسم که شما من را آنجا افشا کنید؟
خوب چرا به ایمیل من مقاله ی افشاگرانه تان را نمیفرستید از همین تریبون پابلیش کنم؟ مگر همین کار را در کامنتها الان انجام نمیدهید؟
اتاق آنارشی قرن 21 بدلیل اینکه رفیق ما دیگر وقت نمیکرد بسته شد. خود من هم دو ماه قبل از خاتمه ی اون نتوانستم آخر هفته ها در کنارش باشم. تا آنجا که میدانم اتاق هم دیگری فعال نیست.
احتمالن شما هم در فیس پوکهای اینها نیستید. و گویا اهل نوشتن مقاله ی افشا گرانه هم نیستید و حراف.
خوب کمی دانش تان را زیاد کرده و برای "جوانان" یک اتاق افشاگری در پالتاک باز کنید. میتوانید از رفیق حکمتیست تان کمک بگیرید آنها همیشه اتاق پالتاکی دارند. اگر هم نشد میتوانید از طریق ایمیل افشاگری کنید. زیرش بنویسید: هر کس این ایمیل را پخش کنه، خیر میبینه!
اگر هم بلد نیستید بنشینید پشت کامپیوترتان، علامت میکروفون را بیابید و صدایتان را ضبط کنید و در یوتیوب بگذارید. بلد نیستید، کمک بگیرید از حکمتیستها. تازه رادیو و تلویزیون هم دارند اینها.
نوشتید: اسم اتاق پالتاک آنارشی ها را بدهم " تا آنجا این جوابدادن رو ادامە بدیم آنجا من كارھای شما رو كە رفاقیت ھنوز نمیدونند بە ھمە بگویم"
رزا: خوب این تریبون برای "افشاگری" علیه من بسته است.
بروید همان تریبونهای گروهها را برای افشاگری استفاده کنید و یا از ایده های نوشته شده در بالا استفاده کنید.
اینکه فایلها را حذف کردند از روی یوتیوب و من آنها را روی یوتیوب گذاشتم و اینکار امنیتی است، نظر شما است.
نظر من برعکس است. اینکه وبسایت را زیر نظر مخابرات ترکیه باز کردن، فایل صوتی در یوتیوب گذاشتن و ارتباط گیری اینچنینی، امنیتی هست.
به نظر من اینها از همان گروههای عهد بوق هستند که حالا زیر نام آنارشی دکون باز کردند.
البته این به شما ربطی نداره بلکه گویا بهانه ای است که شما یافته اید تا علیه من افشاگری کنید!
البته در جهانی که شما به راحتی میتوانید در تریبون خودتان اینکار را "افشاگری" راانجام دهید بدلیل بی دانشی، از تریبون خود بلاگ من استفاده کردید. به هر حال از نطر من اوکی هست. تا زمانی که خودتات امنیتی نشوید. ولی برای مقاصدتان در آینده سعی کنید در راستای ایجاد تریبون خودتان حرکت کنید، چون همه ی انسانهای مورد افشاگری شما مثل من دمکرات نیستند:)
و براحتی با تیپا حذف تان میکنند.
اینجا هم تا حالا تحمل شدید ولی جدن چرت میگید، که من خودم برای خودم کامنت میدهم و غیره. اما از طرفی تیپ مورد مطالعه ی خوبی هم هستید.
یادمه ایران هر وقت تصادف میشد یک عده بیخود از ماشین پیاده میشدند واسه دعوا.
از اینکه دوست حکمتیست تان خبرتان کرد، شما هم وسط وضو، بدو بدو فوری آمدید، تشابه ها زیاده.
حال در پالتاک اتاقی نیست.
میتوانید بروید یک زیر زمینی پیدا کنید هوار بکشید، یا استفاده از تکنولوژی را یاد بگیرید و خودتان اتاق بزنید یا پول بدهید بدیگران برایتان تریبون بزنند.
از این تریبون هم گورتان را گم کنید.
رزا

Unknown گفت...

من میخوام ببینم شما یه یه دوجین حکمتیست های فکسنی که دوستان صمیمی شما هستند (که در ضمن چندین شقه شده اند و بقول معروف روی رفقای قدیمی خودشون - که تا دیروز با هم از یک آبشخور بودند و بخود لقب کمونیست های ناب داده بودند-قمه کشیدند و "خرده بورژوا" خوندنشون) نیز همین ایراد را گرفته و انتقاد "در خدمت رژیم بودن" رو هم کرده اید که حالا رفیق روزا رو مثلا اینطور "افشا" میکنید!؟ معلومه که نه.شما خودت چیزی بارت نیست و حرف زیادی میزنی .آنارشیست حقیقی از هیچ کس ابائی نداره چون تنها جریان آزادی خواه اصیل هست و بس.آنارشیستهای قلابی رو هم بایست افشا کرد و دکونشون رو بست .تمامی جریانهای سیاسی دیگر نیز سر و نخشون به جائی بنده و وابسته به این حزب و اون دولت و....هستند!!پس همونطور که رفیق روزا گفت گورتونو گم کنید و بزارید هوای سالم بیاد تو.

ناشناس گفت...

آقای پیمان پای

ھمون حرف استالینیست ھا " قلابی " بودن دیگران و "اصیل" بودن خود ... عالی ...

قلابی كردن دیگران و آادیخواھی كجا مرحبا ؟

لطفا بە اصل استالینیستی خود برگرد

Rosa گفت...

به ناشناس:
شما هم بروید با رفقایتان پشت سر جبهه ی ملی ای مرز پر گهر بخوانید. من بعید نمیدانم بزودی سلطنت طلب "آنارشی" را هم اختراع کنید.
لطفن به همان روابط ارباب رعیتی خود برگرد.
مونیتور شدید...

وبگاه خبری تحلیلی - عصرآنارشیسم گفت...

زندە باد فدراسیون عصر آنارشیسم (فدراسیون آنارشا فمینیسم)