۰۷ تیر، ۱۳۹۴

مسعود جعفر آبادی مُخچه ی کامپیوتر/ رایانه و نخبه ی سايبری ایران، زیر حکم اعدام!

مسعود جعفر آبادی -از مقام اول در زمینه ی رایانه (ژاپن) تا اعدام درجه 1 در رژیم اسلامی!

رزا: زندگینامه ی این بچه های بعد از انقلاب کوتاه است. آنها بلد نیستند بمانند استادان شان اینجا خایه مالی کرده و از استعدادشان پول و مقام بسازند! همین چند سال پیش بود که تیتر زدند: به همت 2 دانش‌آموز ایرانی‌ با کامپیوترتان صحبت کنید!
یکی از این دانش آموزان پسر 15 ساله ای بود با زندگینامه ی زیر. دیگری دخترکی که احتمالن اکنون در "پروژه ی ازدیاد جمعیت" رژیم شاغل است!
زندگینامه ی کوتاه مسعود جعفر آبادی در زیر:
(15 سالگی) مقام اول در زمینه رایانه و فناوری ١٣٨٥ ژاپن شهر توکیو
(17 سالگی) دسامبر سال 2007 مقام دوم در به سیزدهمین جشنواره بین المللی الکامپ آلمان ١٣٨٧
(18 سالگی) سوم بهمن ماه ٨٨ به بهانه هک وزارت اطلاعات باز داشت شد
(21 سالگی) سال ١٣٩١ در شعبه١٢ در ديوان عالى كشور به اعدام درجه يك محكوم شد
(23 سالگی) سال 1993گذشته به دستور حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به زندان رجایی شهر انتقال شد
24 سالگی همچنان در زندان!
مسعود جعفرآبادى يكى ازنخبگان دانشگاه پلى تكنيك (اميركبير) در تاریخ سوم بهمن ماه ٨٨ به بهانه هک وزارت اطلاعات باز داشت شد. مسعود در سال ١٣٩١ در شعبه١٢ در ديوان عالى كشور به اعدام درجه يك محكوم شد و در همان زمان توسط سپاه سايبرى به عنوان هك، تمام دزدى هاى كه متعلق به سپاه بود را به او نسبت دادند، وى در اسفندماه ١٣٩١ به حكمش اعتراض نمودو دركمسيون ماده١٨ (اعاده دادرسى ) بالابى بالا وخرج سنگين مسئله را حل نمود و هم اكنون نيز در مرحله دادسرا است. جعفر آبادى در رشته امنیت شبکه در دانشگاه پلی تکنیک(امیبرکبیر) ترم ٢ کارشناسی ارشد درس خوانده. وى در ١٥ سالگی وارد دانشگاه شد. وى يكى از نخبگان در رشته خود بود. او جز مشاورین سایبری رهبری بود، در سال ٨٨ مدیر مشاورین سایبری شد، و همچنين از معاونت باب رایانه بنیاد ملی نخبگان نيز بود. مسعود جعفر آبادى باتوجه به اتفاقات سال ٨٨ و بازداشت وى دارى ١٣ قرار است.كه زندان رجایی شهر به علت داشتن دستور از سوی اژه ای از ارائه کامل آن و درج اطلاعات صحیح خودداری می کند.
وى در سال ١٣٨٥ در هجدهمین نشست، کنگره و بررسی پژوهش های کشورهای آسیایی در ژاپن شهر توکیو به مقام اول در زمینه رایانه و فناوری های وابسته دست یافته و بعد از آن به ایران بازگرديده است . و با خامنه ای بنا به شرایط موجود دیدار کرده بود. وى در سال ١٣٨٧به سیزدهمین جشنواره بین المللی الکامپ آلمان راه پیدا کرد و در همان جا حائز مقام دوم شد و خیلی از مسائل سایبری ایران به وى سپرده شد. تا اینکه در جنبش ٨٨ از وى درخواست کردند تا در اتاق رصد ماهواره ای وزارت کشور جهت رصد دوربین ماهواره ای مدیریت را بر عهده بگیرد، وى بعد از مشورت با بهزاد نبوی شرایط را قابل قبول ندانست، بعد از بهانه گیری سپاه با وعده های دروغین و ادعاهای کذب شروع به پرونده سازی در مورد او نمود، تا اینکه در سال ٩١ با پافشاری سپاه حکم اعدام وى موافقت و به تایید رسيد تا اینکه توانست پرونده را برای دادگاه ارسال اما با نقض تحقیقات مواجه و دوباره برای بازپرس شعبه دوم دادسرای شهید مقدس اوین ارسال شد.
مسعود جعفر آبادى بعد از ٢ سال و ٤ ماه انفرادی به هیچی اعتراف نکرد و همه ادعاهای دروغین سپاه را رد كرد. تا اینکه در سال گذشته به دستور حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به زندان رجایی شهر انتقال شد.
گفتنى است، اين فقط ٥ قرار از ١٣ قرار وى است.
برای اطلاع بیشتر در همین بلاگ روی اینجا کلیک کنید

در «بیانیه زندانیان سیاسی خطاب به ملت ایران» از زندان رجایی شهر که در 7 تیر 94 منتشر شده ، یکی از امضاء کنندگان مسعود جعفرآبادی ست. ایشان در زندان رجایی شهر است و مختصر پیامشان نیز چنین است:
«...راه پیروزی بر این دیو ستم، متشکل شدن همه ی نیروهای آگاه، پیوستن این تشکل ها به یکدیگر و تشکیل جبهه ای فراگیر برای رسیدن به خواسته های تاریخی، دموکراتیک و قانونی است
زندانیان سیاسی ایران - 7 تیر 94
1- فرید آزموده 2- امیر امیرقلی 3- سهیل بابادی 4-مسعود جعفرآبادی 5- ایرج حاتمی 6- خالد حردانی 7- محمد جراحی 8-شاهرخ زمانی 9-مهدی شاندیز 10-سعید شیرزاد 11-حشمت اله طبرزدی 12- حسین کاظمینی بروجردی 13- علیرضا فراهانی

منبع : «بیانیه زندانیان سیاسی خطاب به ملت ایران» از زندان رجایی شهر- در 7 تیر 94
http://www.iranglobal.info/node/48034

مطالب دیگر:
فواد عبدالهی
٣٠ خرداد۶٠، مقطع تثبیت جمهوری اسلامی، سرآغاز کودتای خونین این حکومت علیه انقلاب ۵٧ و مردمی بود که این انقلاب را ممکن کردند. بدون یک نسل کشی تمام عیار و برنامه ریزی شده در این مقطع تاریخی، جمهوری اسلامی امروز موجود نبود. از این دوره مشخص به بعد بیش از صدهزار انسان را به جرم آزادیخواهی و مساوات طلبی، به جرم مخالفت و تسلیم نشدن به قوانین ارتجاع اسلامی، به جرم اعتصاب برای بهبود شرایط زندگی، به جرم دفاع از تداوم انقلاب و مبارزه برای رفاه، با قساوت به جوخه های اعدام سپردند و بیش از سه دهه فقر و فلاکت و بی حقوقی را به میلیونها انسان تحمیل کردند.
رفسنجانی ها و خامنه ای ها در کنار نبوی ها و محتشمی ها و گنجی ها، لاجوردی ها و صفوی ها در جوار محسن رضایی ها و خلخالی ها و حجاریان ها، گیلانی ها و ری شهری ها در کنار خاتمی ها و موسوی ها و روحانی ها، همه زیر بیرق خمینی، یکی از عظیم ترین کشتارهای تاریخ بشری را سازمان دادند. نصف این صف، شخصیتها و مهره های ”اصلاح طلبی“ و اعتدالیون امروز صحنه سیاست در ایرانند؛ به این لیست ننگین صدها جنایتکار دیگر را نیز باید اضافه کرد که امروز در کابینه روحانی اند، در مجلس لم داده اند، در سپاه و ارتش اند، بازجو – ژورنالیست و کارآفرین شده اند. و این تازه همه داستان نیست. اینها پادوهایی هم داشتند که در مقطع ٣٠ خرداد ۶٠، کمونیستها، رهبران اعتصابات کارگری و فعالین سیاسی را به سپاه و ساواما لو میدادند و امروز زور میزنند که آن سابقه ”درخشان“شان را از اذهان جامعه پاک کنند....
نخست وزير تونس اعلام کرده است که وزارت کشور از فعاليت۸۰ مسجد غير دولتی در آن کشور جلوگيری خواهد کرد. اين اقدام دولت تونس واکنشی است به حمله روز گذشته به يک هتل توريستی در آن کشور که در آن دستکم ۳۹ نفر کشته شدند. مسئوليت اين حمله مرگبار را گروه خلافت اسلامی بر عهده گرفته است. دو ماه پيش نيز در حمله افراد مسلح به موزه "باردو" درتونس دستکم ۲۲ نفر که بيشتر آنها توريست‌های خارجی بودند، کشته شدند. حبيب الصيد ، نخست وزير تونس اين مساجد را به ترويج خشونت متهم کرده و گفته است وزارت کشور در عرض هفته آينده۸۰ مسجد را می بندد.

آخرین گزارشها در خصوص شمار جانباختگان حملات دیروز گروه مسلح داعش به شهر کوبانی حکایت از بیش از ۱۵۰ کشته و ۱۸۰ زخمی دارد، که بیشتر قربانیان را افراد غیرنظامی تشکیل می دهند. خبرگزاری رویترز صبح امروز آخرین آمار جانباختگان کوبانی را ۱۴۶ نفر و شمار زخمیها را ۱۸۰ اعلام کرده بود؛ اما طبق آخرین گزارشها این آمار اکنون به ۱۵۲ کشته افزایش یافته است. همچنین برخی گزارشهای تایید نشده خبر از کشته شدن بیش از دویست نفر در شهر کوبانی داده اند. گزارشهای دیگری نیز حاکی است که اعضای باقیمانده گروه داعش که حدود ۵۰ غیرنظامی را در گروگان خود دارند، در چند ساختمان شهر، از جمله یک مرکز درمانی، سنگر گرفته اند.

برای خواندن کُل مطلب در منبع روی تیتر آن کلیک کنیم.
 برای خواندن بیشتر در همین بلاگ روی اینجا کلیک کنیم.

سرگذشت مسعود جعفرآبادی نخبه سایبری رهبری!

سلام و عرض ادب، بنده نیز در جشنواره های آسیایی با ایشان در توکیو حضور داشتم و با چشم دیدم که علم وافر ایشان تعجب و گریه خیلی از اساتید آسیایی را به همراه داشت، واقعا برای سازمان منفور اطلاعاتی سپاه متاسفم همچنین مغز متفکری را در زندان نگهداری می کنند.به امید آزادی مسعود عزیز

سلام، من از نشر این خبر بسیار از شما تشکر می کنم سرکار خانم نوشین ارشادی، بنده ایشان را از نزدیک می شناسم و به او شناخت کامل دارم، واقعا ایشان در زمینه رایانه فرد حاذق و با سوادی هستند تا جایی که دکتر ویسی یکی از اساتید دانشگاه صنعتی شریف در مجله بزرگراه رایانه اعلام کرده بودند حاضرند در مقابل علم نرم افزار ایشان سر تعظیم فرود آورند، حقا که ایشان از فرزندان پاک و فرهیخته جمهوری اسلامی ایران بوده و دارای علم بسیار بالایی می باشد و بنده هنوز بعد از کذشت 6 سال نمس توانم باور کنم اطلاعاتی که رسانه های ایران منتشر می کند واقعیت داشته باشد.از حمایتتون ممنون، به امید برگشتن مسعود جعفرآبادی به آغوش جامعه که وجودش در بیرون زندان به شرایط کمک می کند.خدانگهدار

گفتگو با آقاي دکتر هادي ويسي
گفتگو با آقاي دکتر هادي ويسي. مديرعامل شرکت عصر گويش پرداز. دانش‌آموخته مهندسي رايانه، ورودي 1382 (ارشد).
شهریور 1390
لطفاً خودتان را معرفي کنيد. مدارج تحصيلي که طي کرديد و اين که از کجا شروع کرديد.
متولد سال 1360 در شهرستان سقز از استان کردستان هستم. در سال 1378 در دوره کارشناسي مهندسي رايانه در دانشگاه شيراز پذيرفته شدم. از سال 1382 تا 1384 در کارشناسي­ ارشد مهندسي رايانه گرايش هوش مصنوعـي در دانشگاه صنعتي شـريف تحصيل کردم و در سال 1384 در دوره دکتراي معماري رايانه در همين دانشگاه پذيرفته شدم و مشغول به تحصيل هستم.
لطفاً درباره راه­ اندازي شرکت خود و نوآوري­هاي انجام گرفته توضيح بدهيد.
تابستان سال 1382 بود که 5 نفر از دانشجويان دوره کارشناسي­ارشد دانشکده مهندسي رايانه از دانشگاه صنعتي شريف که همگي دوره کارشناسي خود را در شيراز گذرانده بوديم، شرکت عصر گويش پرداز را با هدايت و کمک يکي از استادان دانشکده، آقاي دکتر صامتي تأسيس نموديم. زمينه اصلي کار شرکت مرتبط با پروژه­هاي درسي ما در دوره ارشد و درباره تشخيص و سنتز گفتار به صورت نرم­افزاري بود. بزرگترين مشکل ما در شروع کار، تجاري‌سازي محصولاتمان بود؛
در ابتداي کار دو محصول ساده به بازار داديم: يکي نرم‌افزار تايپ هوشمند (نويسيار: ياري دهنده کسي که مي­نويسد) بود که شبيه نرم­افزار کمک تايپي T9 موبايل‌هاست و با زدن يک دکمه در زمان تايپ، کلمات بعدي را بر اساس کلمات قبلي پيش­بيني مي­کند. براي اين کار از اطلاعات معنايي و گرامري زبان استفاده مي­کنيم تا ببينيم الآن در اين جمله­اي که داريم تايپ مي‌کنيم محتمل­ترين کلمه بعدي چه چيز مي‌تواند باشد. سپس يک نرم­افزار جالب و جذاب که در نوع خودش جزو اولين نرم­افزارهاي پردازش گفتار هوشمند فارسي بودند، توليد و عرضه کرديم. نرم‌افزار مترجم گفتار به گفتار فارسي به انگليسي و عربي (پارسيا).
از ارديبهشت سال 1386 نرم‌افزار تايپ گفتاري را براي اولين بار به بازار عرضه کرديم که تا به امروز که با شما صحبت مي‌کنم بيشتر از 200 جاي مختلف که عمدتاً سازمانها و شرکتهاي بزرگي هستند از اين نرم‌افزار استفاده مي‌کنند. اين محصول از جمله دستاوردهاي اصلي شرکت است. روش کارش به اين صورت است که نرم‌افزار روي يک رايانه نصب مي‌شود و کاربر در ميکروفون صحبت مي‌کند و صحبت وي را همان لحظه به صورت برخط به متن معادلش تبديل مي‌کند. درصد خطاي نرم‌افزار حدود ٪5 است که کاملاً قابل قبول و کاربردي است.
شرکت عصر گويش پرداز در حال حاضر از ورودي­هايي که خودش کسب درآمد کرده است، اداره مي‌شود. الآن 25 نفر پرسنل تمام وقت داريم. پرسنلي که درصدي از آنها مي‌توانستند خارج از ايران باشند. من مطمئن هستم حداقل 4 يا 5 نفر از اين بچه‌ها اگر شرکت فعلي نبود الآن در ايران نبودند. ولي از توانشان اينجا «استفاده» مي‌شود که واقعاً يک انگيزه است. من خودم يکي از آنها هستم! شايد انگيزه اصلي براي ماندنم همين کاري بود که بهش دلگرم بودم.
يکي ديگر از کارهاي ما سامانه‌هاي تلفن گوياي صوتي است. امروزه سامانه‌هاي تلفن گويا در اغلب سازمانها و شرکتها وجود دارد اما اين سامانه‌هاي کلاسيک يک سري محدوديتهاي جدي دارند. يک مثال برايتان مي‌زنم. يک تلفن گويا داريم: 144 که تلفن گوياي قرآن است. وقتي زنگ مي‌زنيم ابتدا از شما مي‌خواهد شماره سوره و آيه را وارد کنيد. اگر مي‌خواهيد با صداي استاد عبدالبـاسط باشد شماره 1 را بزن و ... يک درخواست مهم اين سامانه اين است که شما بايد شماره سوره را وارد کنيد. بالاي 90 درصد افراد به غير از 3 يا 4 سوره اول و آخر قرآن، شماره سوره‌ها را نمي‌دانند. اين ضعفي است که اين فناوري دارد. يا خيلي وقتها به شماره‌اي زنگ مي‌زنيد، 10 منوي مختلف و متوالي است: يک را بزنيد تا اين کار انجام شود، دو را براي اين کار بزنيد و ... الي آخر. آن­قدر راهنمايي آن طولاني است که اعصاب تماس‌گيرنده خرد مي‌شود! حال فرض کنيد يک سامانه­اي باشد و در تلفن گوياي قرآن به جاي وارد کردن شماره سوره بگويد لطفاً اسم سوره را بگو، يا کلي­تر و يکجا بفرماييد که چه مي‌خواهيد مثلاً «سوره بقره آيه 145، با صداي عبدالباسط» که ديگر نخواهد منوبندي کند. اين همان کاري است که سامانه ما انجام مي‌دهد. يکي ديگر از کاربردهاي اصلي اين فناوری براي بانکهاست: تلفن‌بانک و تلفن گويا.
اديسون يک حرف جالب مي‌زند که موفقيت، يک درصد خلاقيت است و 99 درصد عرق ريختن.
فکر مي‌کنم نکات کليدي ديگر، تفکر کلان کشوري در خصوصي‌سازي و حمايت از بخش خصوصي است. معتقدم پيشتاز صنعت پايدار و رقابتي يک کشور بايد بخش خصوصي آن باشد.
آيا شما در زمينه قوانين، تاکنون مشکلي داشته ­ايد؟
بزرگترين مشکل در کار ما و کارهاي نرم‌افزاري ديگر، عدم وجود قانون محکم حق نشر (کپي رايت) و يا به عبارتي عدم اجراي محکم آن است.

وزیر اطلاعات گفت: تشکیلات فتنه سایت وزارت کشور را در انتخابات سال 88 هک کرد و متوجه شد که تقلبی صورت نگرفته است. هکر این کار در اختیار ماست و به آنها ثابت شد که تقلبی نبوده اما دشمنان گفتند که باید راه خود را ادامه دهید و همان کلاهی سرشان رفت که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند.کاندیداهای مجلس نهم باید مواظب باشند که این کلاه به سرشان نرود.
16.02.2012

 ........
با برنامه‌ریزی کامل و دقیق سپاه. در مراجعه به شعبه ۵۴ اعلام می‌شود که آن‌ها خواستار مجازات بیشتری هستند. دقیقا‌‌‌ همان جمله‌ای که در دادگاه کیفری استان هم گفته می‌شود و اما آن‌ها به این هم بسنده نکرده‌اند. بازجویان بند دو- الف سپاه با تطمیع فردی به نام مسعود جعفرآبادی که در زندان بود (همان کسی که کامپیو‌تر سهیل بابادی را ریکاوری کرده)، اطلاعات تماس همسر سهیل را به او می‌دهند و اطلاعات کاملی از پرونده را که آن زمان در دادگاه کیفری همچنان بلاتکلیف مانده بود و ارجاع و تعیین شعبه نشده بود (در خرداد ۹۲) و با همکاری تعدادی از کارکنان زندان ازجمله مبین مومنی پسر آقای مومنی ریس اطلاعات بند ۳۵۰ و افراد دیگری شامل جواد یونسی، ابراهیم قربانی و… با وعده‌های دروغین حل مشکل مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان از همسر ایشان کلاه‌برداری می‌کنند. که درز اطلاعات از دو- الف و همکاری تعدادی از کارکنان زندان در پرونده درج و آقای مسعود جعفرآبادی به‌صراحت در دادگاه عنوان می‌نماید. نهایتا پرونده از طریق شعبه دوم بازپرسی مقدس به مجتمع قضایی قدس می‌رود و طی دادنامه مورخ ۹۳. ۰۵و۲۵پرونده کلاسه ۹۳۰۵۲۰/۱۱۶۱ دادنامه ۹۳۰۹۹۷۲۱۸۰۱۰۰۷۴۱ رأی بر محکومیت کلاه‌بردار داده و کارکنان زندان داده می‌شود اما وجه عودت نمی‌گردد

به همت 2 دانش‌آموز ایرانی‌ با کامپیوترتان صحبت کنید!
۱۷ دي ۱۳۸۵
نخستین بار در دنیا دو دانش‌آموز ایرانی نرم‌افزار و قطعه الکترونیکی ضبط و نوشتار رایانه ساختند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، با ساخت این قطعه و نصب آن روی رایانه می‌توان بدون استفاده از صفحه کلید و در کمتر از 35 و 5 صدم ثانیه هر نوع علامت فرمان و مطلب را تایپ و اجرا کرد.
مسعود جعفر‌‌آبادی دانش‌آموز پیش دانشگاهی یکی از طراحان و سازندگان قطعه الکترونیکی ضبط و نوشتار رایانه با بیان اینکه این قطعه پس از دو سال طراحی و مطالعه ساخته شده است، گفت‌: این برنامه در محیطی شبیه WORD کار می‌کند.
عاطفه غلامی دانش‌آموز هنرستان و دیگر طراح و سازنده این برنامه با بیان اینکه این قطعه با استفاده ازUSP به صورت کاملا دیجیتال به رایانه متصل می‌شود، گفت: با استفاده از این قطعه همه کاربران رایانه به ویژه افراد معلول می‌توانند بدون نیاز به صفحه کلید مطالب خود را تایپ کنند.
این نرم‌افزار در هجدهمین کنگره بررسی پژوهش‌های کشورهای آسیایی در توکیو با5/92 امتیاز رتبه نخست را کسب کرد و سازندگان آن به عنوان نخبگان قاره پهناور آسیا در زمینه علم نوین رایانه به سیزدهمین جشنواره بین‌المللی الکامپ هامبورگ آلمان که در ماه دسامبر سال 2007 میلادی برگزار می‌شود، راه یافتند.
 منبع: PCNEWS.IR
دو دانش آموز مخترع اراکی در زمینه علم نوین رایانه به عنوان نخبه قاره آسیا به سیزدهمین جشنواره بین‌المللی الکامپ آلمان(هامبورگ) راه‌پیداکردند
"مسعود جعفرآبادی" و "فاطمه غلامی" درهجدهمین نشست وکنگره بررسی‌پژوهشهای کشورهای آسیایی که سال گذشته میلادی در توکیو ژاپن برگزار شد، رتبه نخست راکسب کردند.
این دانش آموزان طرحی با نام "کیبورد شفاهی" " ‪ " Rec/Voice/le-Textبا قابلیت تبدیل زبان گفتاری به نوشتاری را ارایه دادند و توانایی تایپ هفت زبان زنده دنیا را با یکهزار و ‪ ۸۰۳گویش دارا است.
مراحل مطالعاتی این طرح به مدت دو سال در پژوهشسرای دانش آموزی اراک با باصرف هزینه‌ای معادل هشت میلیون ریال انجام شده‌است.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

خسته نباشی رزای عزیز
مرسی برای انعکاس خبرها
م.

Rosa گفت...

خواهش عزیز جان
مرسی از بودنت در کنار بی صدایان...

Unknown گفت...

اميدوارم شما حذف نشويد! هر وقت كار خوبى كه كارى باشد و ضربه به حكومت هاى سرمايه دارى يك نفر يا تيمى زد اينها سعى مى كنند از راه هاى جنايت كارانه و ترور حذف اشان كنند. حزب كمونيست كارگرى تشكيلاتى كه مدام رهبران اش تحت پيگرد و ترور رژيم اسلامى بودند را در كنار خود بدانيد. از وبلاگ اتان بسيار خوشم آمد. با من از طريق تلگرام با اسم عباس رحيمى همه مى شناسند تماس بگيريد. حزبم هم راحت مى شود تماس گرفت. فقط اطلاعات كافى نيست بايد دست بقدرت برد و حكومت هاى يكتاتورى را زمين زد!

Rosa گفت...

Mer30
Rafigh
L&S

ناشناس گفت...

آقا این مسعود جعفر ابادی یه دزد و کلاه بردار شیاده از خود من کلاه برداری و دزدی کرده بود و دستگیرشم کردیم که بعد فهمیدیم از کلی ادم بد بخت دیگه کلاه برداری و دزدی کرده بوده

ناشناس گفت...

واقعا برای برخی از افراد به شدت متاسف میشه آدم که حتی نخبگی بعضی از افراد را نمیتونن ببینن و هزارجور بهش انگ میزنند، ایشان را فقط افرادی میشناسند که یک درصد از توانایی های ایشان آگاه هستند، واقعا حسادت ها کار دست آدم میده تا تهمت های نادرست، مردم ایران واقعا باید اصلاح بشن