۲۱ تیر، ۱۳۸۹

همکاری واستقبال از گوبلز(ضرغامی) از طرف دو شبکه تلویزیون دولتی آلمان

پس از همکاری شرکت نوکیا ـ زیمنس با دولت ایران و کنترل بر ارتباطات مردم ایران با کمک فن‌آوری آلمانی
 دست همکاری روسای دو شبکه بزرگ تلویزیونی آلمان با دروغپردازان حاکم بر ایران
در حالی که اتحادیه اروپا و سازمان های حقوق بشری مختلف و سازمان گزارشگران بدون مرز پی در پی رژیم دیکتاتوری-مذهبی جمهوری اسلامی را محکوم میکنند، مدیران دو شبکه بزرگ و اصلی تلویزیون آلمان درب های "دوستی و همکاری" را بر روی رئیس بنگاه دروغپراکنی جمهوری اسلامی می گشایند.
کلیپ تصویری کوتاهی از این دیدار از روز یکشنبه ۲۰ تیر در شبکه‌های اینترنتی قرار گرفته است. گزارشگر جمهوری اسلامی در این کلیپ تصریح می‌کند که روسای دو شبکه سراسری تلویزیون آلمان از آقای ضرغامی خواسته‌اند تا شرایط تاسیس دفاتر آنها در تهران را فراهم سازد….
http://www.youtube.com/watch?v=PPMWVbb0cmg

به گزارش خبرنگار تلویزیون دولتی ایران در شهر ماینس، عزت‌الله ضرغامی در روز شنبه ۱۹ تیرماه از استودیوها و اتاق فرمان شبکه‌های «آ.ار.د» و «زد.د.اف» آلمان بازدید کرده و نشستی نیز با روسای این دو شبکه داشته است. به تاکید این گزارش، طرفین ایرانی و آلمانی در نشست خود، خواستار گسترش‌همکاری‌های رسانه‌ای شده‌اند.
قرار بود آقای ضرغامی در روز هشتم تیر نیز از دو شبکه تلویزیونی هلندی و "پارک رسانه" در شهر هیلورسوم این کشور بازدید کند. اما اعتراض فعالان حقوق بشری ایرانی− هلندی به دعوت دولت هلند از هیات جمهوری اسلامی، لغو این سفر را در پی داشت. ایرانیان معترض به این سفر حتی درصدد برگزاری تظاهراتی گسترده در شهر هلیورسوم نیز بودند که به دلیل لغو دیدار آقای ضرغامی، منتفی شد.
Regime's propagandist welcomed by two German television network presidents

Peter Boudgoust
ARD chairman
Telephone: +49-7 11-92 90
Fax: +49-7 11-9 29 2600
Press office: Harald Dietz
ARD contact page

Markus Schächter
Director-General
ZDF Enterprises GmbH
Tel. +49 (0) 6131-991-0
Fax +49 (0) 6131-991-1552
ZDF contact page

هیچ نظری موجود نیست: