۲۳ آبان، ۱۳۹۴

در پی حملات تروریستی داعش در پاریس، حسن روحانی نماینده ی داعش شیعه، سفرش را به اروپا لغو کرد!



رزا: دیشب رئیس جمهور فرانسه در استادیوم ورزشی مشغول تماشای زنده فوتبال میان فرانسه و آلمان بود که اطراف استدیوم بمبی منفجر میشود. مقام ریاست را فورن از محل دور کرده و مردم وحشتزده را تا ساعاتی در استادیوم ممنوع الخروج میکنند. همزمان اما در مرکز شهر پاریس، دو جوان تروریست حدود بیست ساله که به کلاشینکوف مجهز و زبان فرانسه را سلیس صحبت میکردند، بیش از هزار و پانصد نفر شرکت کننده در کنسرت "هوی متال" را در سالنی گروگان گرفته ، به روی مردم در سالن آتش گشوده و بیش از 100 نفررا درجا، اعدام صحرایی میکنند. گروه موزیک هوی متال از کالیفرنیا/ امریکا (طرفدار ریگان و ضد اوباما، که اوباما را کمونیست نفرت انگیز می خوانند) همگی جان سالم فرار می کنند!
در شهر پاریس همزمان ترورهایی در اماکن و رستوران در جریان است. شاهدان توییت میکنند. مردم پاریس تماشاچیان فوتبال را به خانه های خود برده و تسلی میدهند. اکنون در پاریس حکومت نظامی شده و ارتش در خیابانها رژه میرود. مرزهای فرانسه بسته و ریاست جمهوری اعلام کرده که مهاجمین تروریست از خارج به فرانسه برای ترور اعزام شده اند و به همین دلیل، همه ی مرزهای فرانسه را بسته اند.
به گزارش ایرنا به خبر ظریف، حسن روحانی تسلیت گویان "انا لله و انا الیه راجعین" عبا و عمامه را لای پا پیچانده و از ترس داعش وهابی، گوزپیچ، خیر سفر به فرانسه را زده! روحانی نمی آید!
امید که رفقای مخالف رژیم،  آنهایی که با اتوبوس خود را به پاریس رسانده ، تا علیه سفر روحانی اعتراض کنند، سلامت باشند.
حکومت روحانی بیش از 800 نفر را اعدام، چندین فقره دست و پا بریده و چشم در آورده. هنوز عاملان اسید پاشی به صورت زنان در خیابانهای ایران آزادانه در حرکتند. اکنون دولت فرانسه آغوشش را به روی داعش شیعه باز و درگیر جنگ مسلحانه با داعش سوریه است. در این میان مردم فرانسه هزینه میدهند. بجای نظامی کردن شهرها و ایجاد رعب و وحشت، آوردن ارتش به پاریس و...، بهترین راه تشکیل میلیشیای محلات و تشکیل گروههای محلی و همسایگی آنتی ترور است. برای رفقای در محلات پاریس آرزوی سلامتی کرده و امید است مردم پاریس همچنان شجاعانه و مثل واقعه ی ترور دستندرکاران روزنامه ی شارلی (شارلی ابدو) همبستگی شان را با مُهاجرین حفظ کرده و بدانند که ما ایرانیان/ افغانستانی/ عرب و... از دست همین تروریستهای حکومت اسلامی فراری شده ایم. نگذاریم نژاد/ جنسیت طبقه... شکاف ایجاد کند. ما کماکان و همگی شارلی هستیم....
 در زیر اخبار در رسانه های دولتی: برای خواندن خبر در منبع روی تیتر ها کلیک کنیم.
در زیر لینکی از فیلم آماتور

Premières images après la fusillade du vendredi 13 novembre, à Paris


وقوع شش حمله تروریستی در نقاط مختلف پاریس، در آخرین ساعات روز جمعه، تاکنون، ۱۵۸ کشته و ده‌ها زخمی برجا گذاشته است.
معاون شهردار پاریس اعلام کرد ۱۱۸ نفر توسط چهار گروگانگیردر سالن کنسرت بتکلان کشته شدند و ۴۰ نفر هم در حملات مرگبار دیگر به قتل رسیدند.
گفته می شود چهار پلیس نیز در عملیات حمله به سالن کنسرت در پاریس کشته شدند.
یک شاهد عینی به آسوشیتدپرس گفته است که یکی از مهاجمان قبل از به رگبار بستن جمعیت، فریاد الله اکبر سر داده بوده است.
به گزارش پلیس فرانسه؛ پس از گروگانگیری، فضای متشنج و مرگباری در سالن نمایش حاکم بوده و مهاجمان تک تک گروگان‌ها را با شلیک گلوله به قتل رساندند. شنیده شدن صدای گلوله‌ها سبب شد تا ماموران امنیتی به سالن نمایش حمله کنند.
پلیس فرانسه می‌گوید چهار فردی که به سالن کنسرت بتکلان حمله کردند همگی کشته شد‌ه‌اند سه نفر از آنها کمربندهای انتحاری خود را منفجر کردند.

اعلام وضعیت اضطراری در سراسر فرانسه
جمعه ۱۳ نوامبر
 برای بزرگنمایی نقشه روی عکس کلیک کنیم.
به گزارش «سی ان ان» دستکم ۱۱۸ نفر در سالن کنسرت کشته شده اند.

به دنبال حملات و انفجارها در پاریس که دهها کشته برجای گذاشت، رییس جمهوری فرانسه جمعه ۱۳ نوامبر دراین کشور وضعیت اضطراری اعلام کرد و دستور داد تا همه مرزها بسته شوند.

فرانسوا اولاند در یک پیام تلویزیونی اعلام کرد که مردم فرانسه پس از حملات جمعه شب، همچنان متحد و در کنار هم،‌در برابر حمله‌کنندگان خواهند ایستاد.

گزارش ها حاکی مقرارت منع آمد و شد در پاریس اعلام شده است و مقام های فرانسوی از مردم خواسته اند تا از خانه های خود خارج نشوند.

گزارش‌ها حاکی است که روز جمعه ۱۳ نوامبر  دو انفجار در نزدیکی استادیومی در پاریس و همچنین تیراندازی در رستورانی در مرکز  این شهر روی داده است و مقام های پلیس فرانسه گفته‌اند که در این  حملات دستکم ۴۰ نفر کشته و شماری مجروح شده‌اند.در همین حال، گزارش ها حاکی است،  ده ها نفر در یک سالن کنسرت گروگان گرفته شده اند.

به گزارش «سی ان ان» دستکم ۱۱۸ نفر در سالن کنسرت کشته شده اند.

گزارش ها حاکی است که پلیس به این سالن حمله کرده و چهار مهاجم را کشته است. گفته می شود سه نفر از مهاجمان کمربند انفجاری داشته اند.

شبکه تلویزیونی «سی ان ان» به نقل از منابع پلیس فرانسه می گوید، که تلفات انفجار و تیراندازی تاکنون به ۱۵۸ کشته رسیده است.

به گزارش رویترز، علاوه بر تیراندازی در رستوران و  چند انفجار در نزدیکی استادیومی در پاریس، در یک مرکز خرید در منطقه ۱۱ پاریس نیز تیراندازی روی داده است.

این در حالی است که خبرگزاری آسوشیتدپرس می گوید، علاوه برگروگانگیری دستکم ۱۰۰ نفر در یک سالن کنسرت در پاریس، در تیراندازی و انفجارهای پاریس بین ۳۵ تا ۴۰ نفر کشته شده اند

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس فرانسه می‌گوید، در نزدیکی استادیوم فوتبال در  شمال پاریس دو انفجار رخ داده است.

یک شبکه تلویزیونی پاریس نیز گزارش داده است که تعدادی در تیر اندازی  در رستورانی در مرکز پاریس روز جمعه ۱۳ نوامبر کشته شده اند.
.@CNN affiliate is now reporting 60 dead in #Paris terror attacks. https://t.co/ExiZPmOfwj https://t.co/ptFJOp5zG7
— The Situation Room (@CNNSitRoom) November 13, 2015
طبق این گزارش یک مقام پلیس پاریس که خواست نامش فاش نشود، تایید کرده است که یک انفجار در  یک میکده  در نزدیکی استادیوم روی داده است. در این استادیوم بازی آلمان و فرانسه در حال برگزاری بود.
Vidéo de l'explosion au stade de France.#FRAALL pic.twitter.com/Lo88V5nMHu
— Walteer. H (@MAYBACHMSC) November 13, 2015

امیدوارم فرانسه روحانی را که قرار است به فرانسه بیاید اجازه ورود به فرانسه را ندهد اخوندی که دم از اعتدال میزند ولی اینقدر تحمل ندارد که اجازه انتخاب به دیگران در خانه ی خودشان بدهد خب اقای اخوند شما شراب نمیخوری نخور کسی بهت زور نکرده ولی دیگران این انتخاب را دارند که شراب بنوشند از همینجا نشان میدهد داعش شیعه چقدر افراطی است وای به حال تندرو هاشون اینکه اعتدالی شون هست در اخر همدردی خودم را با تمام جان باخته گان پارس اعلان میکنم و امیدوارم این ساعت های سخت را هرچه زودتر بگذارند و غم اخرشان باشد


"Obama ist ein Kommunist" 
Hughes hat in diversen Interviews offen über seinen Drogenkonsum berichtet. Gleichwohl gerierte er sich - vermutlich im Unterschied zu vielen seiner Anhänger - oftmals als streng konservativer Anhänger der Republikaner. Dem "Sharpe Magazine" sagte er 2011: "Ich liebe Reagan. Kommunismus kotzt mich an. In Amerika gibt es nichts umsonst, außer Chancen. So mag ich das." Mit Blick auf US-Präsident Barack Obama erklärte er: "Er ist ein Kommunist. Ein absoluter Kommunist. Tatsächlich ist er einfach nur ein Verbrecher." Und Hughes sagte: "Ich glaube, wenn Rock'n'Roller an den Punkt gelangen würden, an dem sie aufhören würden, Christen und Republikaner für alles Schlechte verantwortlich zu machen, hätten wir eine bessere Welt."

Er, seine Freunde und so ziemlich alle Konzertbesucher hätten sich umgehend auf den Boden gelegt und Schutz gesucht: "Es war eine wahnsinnige Panik." Zwei Angreifer habe er recht klar sehen können, sagt Pearce. "Sie hatten Kalaschnikows, trugen schwarze Kleidung, aber keine Masken." Geschrien habe keiner der Männer. "Sie haben nichts gerufen, nicht 'Allahu Akbar' oder sonst irgendetwas. Sie waren ruhig und zielten einfach."

ده ها نفر کشته شدند
در اثر دو تیراندازی و سه انفجار در حدود ساعت ۲۲ جمعه شب به وقت محلی در پاریس تعدادی کشته و عده ای به گروگان گرفته شدند ...
150کشته و بیش از 200 زخمی در سلسله حملات تروریستی پاریس
دبی- العربیه فارسی
پاریس پایتخت فرانسه شامگاه جمعه ۱۳ نوامبر شاهد سلسله حملاتی تروریستی بود که بنا بر آخرین اعلام پلیس فرانسه، دستکم 150 تن کشته و بیش از 200 تن دیگر زخمی شدند.
این حملات به طور همزمان در سه منطقه پاریس روی داد. دو انفجار در ورودی‌های استادیوم «استادو فرانس» هنگام بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و آلمان روی داد. در این انفجارها دستکم ۳ تن کشته شدند و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.
فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه در میان تماشاگران این بازی حضور داشت. او بلافاصله تحت تدابیر شدید امنیتی به وزارت کشور منتقل شد و ریاست کمیته بحران را در دست گرفت. پلیس از تماشاگرانی که حدود ۸۰ هزار تن برآورد می‌شوند خواست پس از پایان بازی استادیوم را ترک نکنند.
               
دبی- العربیه فارسی
پاریس پایتخت فرانسه شامگاه جمعه ۱۳ نوامبر شاهد سلسله حملاتی تروریستی بود که بنا بر آخرین اعلام پلیس فرانسه، دستکم 150 تن کشته و بیش از 200 تن دیگر زخمی شدند.
این حملات به طور همزمان در سه منطقه پاریس روی داد. دو انفجار در ورودی‌های استادیوم «استادو فرانس» هنگام بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و آلمان روی داد. در این انفجارها دستکم ۳ تن کشته شدند و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.
فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه در میان تماشاگران این بازی حضور داشت. او بلافاصله تحت تدابیر شدید امنیتی به وزارت کشور منتقل شد و ریاست کمیته بحران را در دست گرفت. پلیس از تماشاگرانی که حدود ۸۰ هزار تن برآورد می‌شوند خواست پس از پایان بازی استادیوم را ترک نکنند.
همزمان در یک رستوران در منطقه ۱۰ پاریس تیراندازی صورت گرفت که در آن شماری کشته و زخمی شدند. مهاجمان پس از این حمله فرار کردند و نیروهای پلیس نتوانستند آن‌ها را دستگیر کنند.
سومین اقدام تروریستی گروگان‌گیری است. سالن همایش‌های باتاکلان در منطقه ۱۱ پاریس شاهد تیراندازی و گروگان‌‌گیری است. گروگان‌گیران مسلح همچنان در سالن حضور دارند و نیروهای امنیتی، منطقه را به محاصره خود درآورده‌اند. پلیس فرانسه اعلام کرد حدود صد گروگان در اختیار گروناگیران هستند.
رسانه‌های فرانسه اعلام کردند که سه گروه مسلح جداگانه عامل حملات بودند. هنوز ارتباط میان این گروه‌ها مشخص نیست.
۷ ژانویه گذشته پاریس شاهد حملات تروریستی مشابهی بود که خونبارترین آن‌ها به مجله کاریکاتور شارلی ایبدو روی داد. در این حمله ۱۲ تن کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند. گروه دولت اسلامی موسوم به داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت.

اولاند وضعیت اضطراری در فرانسه اعلام و ارتش را در خیابان‌ها مستقر کرد
دبی- العربیه فارسی
فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه وضعیت اضطراری در این کشور اعلام کرد. این تصمیم پس از سلسله حملاتی تروریستی گرفته شد که شامگاه جمعه ۱۳ نوامبر در پاریس پایتخت فرانسه روی داد. این‌حملات بنا بر اعلام اولیه پلیس، دستکم 150 کشته و بیش از 200 زخمی برجای گذاشت.
آقای اولاند در سخنان کوتاهی پس از این حملات گفت که فرانسه وضعیت اضطراری اعلام می‌کند و مرزها را می‌بندد. پس از این سخنرانی، تلویزیون فرانسه اعلام کرد که آقای اولاند ارتش را برای تامین امنیت پاریس فرا خواند.رئیس جمهوری فرانسه در سخنرانی خود گفت که: «می‌دانیم منشا این تروریسم کجاست. این خطر از خارج وارد مرزهای ما می‌شود
او گفت: «ما می‌دانیم که این جنایتکاران از کجا آمده‌اند، باید به قربانیان و خانواده‌هایشان فکر کنیم و علیه هراس‌افکنی متحد باشیم. نگذاریم ما را بترسانند. ترس وجود دارد اما ما ملتی هستیم که از خودمان دفاع می‌کنیم
اولاند با بیان این‌که دولت فرانسه جلسه‌ای فوق‌العاده برگزار خواهد کرد، گفت که نیروهای امنیتی در حال برنامه ریزی برای اجرای طرح امنیتی در پاریس هستند.
بنا بر اعلام پلیس فرانسه، پاریس شامگاه جمعه شاهد دستکم ۶ حمله تروریستی بود. دو انفجار جداگانه نزدیک استادیو ورزشی «استود فرانس» همزمان با برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی فرانسه و پاریس روی داد. پلیس فرانسه اعلام کرد دستکم یکی از این حملات انتحاری بود.
همزمان در یک رستوران در منطقه ۱۰ پاریس تیراندازی صورت گرفت که در آن شماری کشته و زخمی شدند. مهاجمان پس از این حمله فرار کردند و نیروهای پلیس نتوانستند آن‌ها را دستگیر کنند.
سالن همایش‌های باتاکلان در منطقه ۱۱ پاریس شاهد تیراندازی و گروگان‌‌گیری است. گروگان‌‌گیران مسلح همچنان در سالن حضور دارند و نیروهای امنیتی، منطقه را به محاصره خود درآورده‌اند. پلیس فرانسه اعلام کرد حدود صد گروگان در اختیار گروناگیران هستند.
بنا بر اعلام پلیس فرانسه، مرکز تجاری پاریس هم شاهد تیراندازی بود.
خبرنگار العربیه در پاریس به نقل از منابع العربیه اعلام کرد که جستجو برای یافتن دستکم ۵ تروریست در جریان است.          
روایت شاهد عینی از حادثه گروگان گیری پاریس
افراد مسلح در پاریس با هجوم به یک سالن کنسرت صدها نفر را به گروگان گرفتند، سالن با هزار و پانصد صندلی مملو از جمعیت بود، از این تعداد حدود صد نفر کشته شدند. زمانی که مهاجمان فریادکشان با مسلسل هایشان وارد سال شدند، حاضران ابتدا تصور کردند این بخشی از کنسرت است. خبرنگار یورونیوز با یکی از حاضران در سالن گفتگو کرده است، وی می گوید: «من داخل جمعیت بودم، حدود یک ساعت از آغاز کنسرت می گذشت که به ناگهان صداهای خیلی بلندی از انتهای سالن شنیدیم. مردم وحشت زده شدند و تلاش کردند از سالن خارج شوند. من روی نیمکت نشسته بودم. همه روی زمین دراز کشیدیم و به سمت خروج اضطراری رفتیم و توانستیم از آنجا خارج شویم و در یک سالن دیگر پناه بگیریم تا پلیس بیاید و نجاتمان دهد
جیمز فرنی، خبرنگار یورونیوز از محل گروگان گیری می گوید: «دادستانی تحقیقاتی را که به آن تحقیقات ضد تروریستی می گویند آغاز کرده است. هنوز جزییات زیادی در هاله ای از ابهام قرار دارد. پلیس بر این باور است که تعدادی از مهاجمان فرار کرده اند
           
شب خونین پاریس
 برای بزرگنمایی نقشه روی عکس کلیک کنیم.
حملات جمعه شب در پاریس، پایتخت فرانسه دست کم ۱۲۰ کشته و بیش از دویست زخمی بر جای گذاشت.
در این حملات، شش تیراندازی و دو انفجار انتحاری در هفت نقطه پاریس روی داد. این برای نخستین بار در تاریخ فرانسه است که عملیات انتحاری در خاک این کشور صورت می گیرد.
انفجار اول در نزدیکی استادیوم فوتبال پاریس و هنگام بازی دوستانه دو تیم آلمان و فرانسه و زمانی انجام شد که فرانسوا اولاند، رییس جمهوری فرانسه داخل استادیوم بود. وی به سرعت محل را ترک کرد و برای تشکیل جلسه اضطراری به وزارت کشور رفت. انفجار دوم نیز حدود پانزده دقیقه بعد اتفاق افتاد.
همزمان شش تیراندازی در نقاط دیگر شهر روی داد و سپس افراد مسلح با ورود به یک سالن کنسرت بیش از هزار و پانصد نفر را به گروگان گرفتند. گروگان گیری با دخالت پلیس پایان یافت و در جریان آن نزدیک صد نفر به همراه پنج مهاجم کشته شدند. شاهدان عینی می گویند گروگان گیرها بسیار جوان بودند و زبان فرانسه را به خوبی و بدون لهجه صحبت می کردند. همچنین یک شاهد دیگر گفته است که آنان هنگام ورود به سالن کنسرت فریاد زدند این کار را برای سوریه انجام می دهند. مهاجمان پیش از ورود به سالن به سمت عابران و خودروها تیراندازی کردند.
در پی این حملات فرانسوا اولاند، رییس جمهوری فرانسه با اعلام وضعیت اضطراری در سراسر کشور از برقراری کنترل مرزی جهت جلوگیری از خروج “مهاجمان و ورود احتمالی افرادی با مقاصد تروریستی” خبر داد. همچنین شهرداری پاریس تمام اماکن عمومی را در روز شنبه تعطیل کرد. کلیه برنامه ها در فضای باز از جمله راهپیمایی ها نیز در این روز لغو شدند.
پس از بمب گذاری متروی مادرید در سال ۲۰۰۴ این مرگبارترین حمله در اروپاست.
حملات جمعه شب در حالی انجام شد که پاریس به زودی میزبان رهبران کشورها برای شرکت در کنفرانس تغییرات آب و هوایی است. حسن روحانی، رییس جمهوری ایران نیز قرار است روز یکشنبه به پاریس سفر کند.
بیش از ۱۲۰ کشته در حملات تروریستی پاریس

دویچه وله : شش حمله هماهنگ تروریستی در نقاط گوناگونی از شهر پاریس، شامگاه جمعه (۱۳ نوامبر/ ۲۲ آبان) تلخ‌ترین و مرگ‌بارترین فاجعه تروریستی فرانسه پس از جنگ جهانی دوم را رقم زدند. در این مجموعه حملات تروریستی، در مجموع بیش از ۱۲۰ نفر کشته و ۲۰۰ نفر مجروح شده‌اند. در پی این فاجعه، بیش از ۱۵۰۰ نیروی نظامی در پاریس مستقر شده‌اند. شبکه خبری سی‌ان‌‌ان تعداد کشته‌شدگان را دست کم ۱۵۳ نفر اعلام کرده است. دست‌کم ۱۰۰ تن از قربانیان این حادثه از کسانی بودند که برای تماشای کنسرت یک گروه راک آمریکایی به سالن ۱۵۰۰ نفری "باتاکلان" رفته بودند. افرادی که موفق شدند در جریان گروگان‌گیری دو ساعته از چنگ گروگان‌گیران در این سالن کنسرت بگریزند، می‌گویند آنها سلاح‌های کلاشنیکف در دست داشتند و با فریادهای "الله اکبر" بی‌رحمانه گروگان‌ها را قتل‌عام کردند. حوالی ساعت ۱۲:۳۰ نیمه‌شب به وقت محلی، پلیس فرانسه با یورش به سالن "باتاکلان" تلاش کرد تا گروگان‌ها را آزاد کند، اما بیشتر گروگان‌ها کشته شده بودند. در مجموع چهار تن از گروگان‌گیرها در این حادثه کشته شدند؛ سه نفر از آنها با کمربندهای انتحاری اقدام به خودکشی کردند و دیگری با شلیک گلوله پلیس کشته شد.
تقریبا هم‌زمان با فاجعه سالن کنسرت "باتاکلان" انفجاری مهیب هم در حوالی استادیوم ملی فرانسه رخ داد. در پی این انفجار که در دقایق پایانی بازی فوتبال میان فرانسه و آلمان به وقوع پیوست، فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور فرانسه که در استادیوم حضور داشت، مجبور به ترک اضطراری ورزشگاه شد. به گفته پلیس فرانسه، هم‌زمان با این رویدادها چندین مورد تیراندازی هم در مناطق پرترددی از شرق پاریس رخ داده است. در تیراندازی در رستوران "لو کاریون" ۱۱ نفر کشته شدند. در دو رستوران دیگر هم تیراندازی‌های مشابهی رخ داده است. در کل این حوادث ۸ شبه‌نظامی کشته شدند. دادستان کل پاریس می‌گوید تا نخستین ساعات بامداد شنبه، تقریبا همه مهاجمانی که در این حوادث نقش داشتند، کشته شده‌اند. با این حال، تعداد دقیق عاملان این حوادث هنوز مشخص نیست.

داعش را محکوم نکنیم. با آن مبارزه کنیم. اعلام جنگ «ناشناسان» علیه داعش!



۲۲ نظر:

naskhad.blogspot.com گفت...



Stephen Lendman Asks Legitimate Questions About French Attacks

Blowback or False Flag in Paris?

http://www.paulcraigroberts.org/2015/11/14/stephen-lendman-asks-legitimate-questions-about-french-attacks/
***************
من معتقدم اینهم مثل ترور شارلی ابدو.....بو میده...چطوره که تروریستها تیکه تیکه میشن ولی پاسپورتای عربیشون دست نخورده میمونه!؟...پارسال تو قضیه شارلی تروریستها با ماشین فرار میکنند ولی اسناد هویتیشون رو تو ماشین جا میزارن!!؟؟....میگه میشه!؟ مگه داریم؟!...دست موساد تو همه اینکارها هست....و اسرائیل همش خودش رو قربانی اعلام میکنه....بمیرم براشون!!!!

Rosa گفت...

کُشتار کاریکاتوریستهای شارلی ابدو طرح سازمان امنیت (موساد، ناتو، سی آی ای) بود؟ + ویدئو

http://www.archiverosa.blogspot.co.id/2015/01/blog-post_71.html

فرانسوا مولن،دادستان فرانسه: دادستان فدرال بلژیک اعلام کرده که سه نفر در این کشور بازداشت شده اند.

دو خودروی تروریست ها را می شناسیم. یکی از خودرها پلاک بلژیک داشته است و توسط یک فرانسوی از یک بنگاه بلژیکی اجاره شده استو این فرد امروز در بلژیک بازداشت شده است.

فرانسوا مولن،دادستان فرانسه: یکی از تروریست های انتحاری استاد دو فرانس یک پاسپورت سوری به همراه خود داشته است.

فرانسوا مولن،دادستان فرانسه: یکی از تروریست های سالن موسیقی که کشته شده است، شناسایی شده است. او در سال 2010 تحت نظر قرار گرفته است

فرانسوا مولن،دادستان فرانسه: در زمان حمله به محل کنسرت، تروریست ها شعارهایی درباره عراق و سوریه می دادند

در کافه بل اکیپ هم یک نفر با یک جلیقه انفجاری خود را منفجر کرده است.

فرانسوا مولن،دادستان فرانسه: خودروهای استفاده شده در سه حمله اول سیات سیاه بوده است

در ساعت نه و بیست و پنج دقیقه در اثر تیراندازی در کافه بار کامبوج پانزده نفر کشته شدند

فرانسوا اولاند با ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی درباره حملات جمعه شب پاریس گفتگو کرد

پلیس بلژیک در مرکز بروکسل یک فرد مظنون به داشتن ارتباط با مهاجمان پاریس را بازداشت کرد.

معاون وزارت دفاع مدنی یونان اعلام کرد: مشخصات پاسپورت سوریه ای یافت شده در پاریس، متعلق به فردی است که به عنوان پناهنده در جزیره لروس یونان ثبت نام شده بود.

یک شهروند فرانسوی مسلح در فرودگاه گاتویک در حومه لندن بازداشت شد. (خبرگزاری فرانسه)

پلیس بلژیک عملیاتی را در مرکز بروکسل برای بازداشت مظنونان مرتبط احتمالی با حملات تروریستی پاریس آغاز کرده است.

حماس و جهاد اسلامی فلسطین، حملات جمعه شب پاریس را محکوم کردند

سایت رادیو تلویزیون فرانسه زبان بلژیک می گوید احتمالا میان حملات پاریس افراد مظنون در شهر مولنبیک بلژیک، ارتباط وجود دارد. پیشتر، شایعاتی درباره انتقال اسلحه از این شهر به مهاجمان پاریس منتشر شده بود.

ویلی لو دووَن، رونامه نگار لیبراسیون در توییتر خود نوشته است: جسد مهاجم فرانسوی ای که در سالن کنسرت بتکلان پیدا شده، متعلق به فردی سی ساله است.

یکی از روزنامه نگاران لیبراسیون خبر از کشف یک پاسپورت مصری در استاد دو فرانس خبر می دهد.

جسد یک شهروند فرانسوی که تحت نظر سرویس های امنیتی بوده است، در سالن باتاکلان شناسایی شد. (خبرگزاری فرانسه)

سایت پاریزین نوشته است: «اتوموبیلی که نگرانی پلیس را برانگیخته بود، یک خودروی عادی بوده که در لحظات آخر تصمیم به تغییر مسیر می پیرد و با مانع پلیس برخورد می کند. در گزارش پیشین پاریزن آمده بود که چهار مرد به شدت مسلح در یک خوردروی سواری بزرگ موانع پلیس را در یک ایستگاه عوارضی در اتوبان A10 در منطقه ییولین به سمت پاریس شکسته اند.

سایت پاریزین گزارش می دهد که چهار مرد مسلح، به زور از یک ایست و بازرسی پلیس گذشته اند.

گزارش می شود پلیس فرانسه در جستجوی چهار مرد مسلح در یکی از اتوبان های حومه پاریس در منطقه ییولین است.

برنار کزنوو، وزیر کشور فرانسه: فرمانداری ها مجاز به اعلام منع یا محدودیت رفت و آمد هستند.

بنا به اعلام یکی از سردبیران شبکه یوروپ1، یکی از مهاجمان انتحاری یک پاسپورت سوریه ای همراه داشته است.

تحقیقات پلیس نشان می دهد که ارتباطی جدی میان یک مظنون بازداشت شده در ایلت باواریای آلمان و حملات تروریستی جمعه شب پاریس وجود دارد. (خبرگزاری فرانسه)

در بیانیه دولت اسلامی آمده است که هشت تن از «برادران ما» به چند منطقه در پایتخت کشور صلیبی فرانسه حمله کردند. داعش پاریس را مرکز شرک و شهوترانی توصیف کرده است.

دولت اسلامی -شاخه فرانسه با نشر بیانیه ای در شبکه توییتر، ضمن شرح حملات جمعه شب، هدف از یورش به شهروندان فرانسوی را
بر عهده گرفت

کافه کاریون در منطقه ده پاریس که یکی از اهداف حملات جمعه شب بود.

. آقای اولاند می گوید ، کشوری که در حال جنگ است باید تصمیم خود را بگیرد. اتفاقات دیشب اعلان جنگ بود جنگی که از بیرون برنامه ریزی شده است.

Rosa گفت...

آقای اولاند می گوید فرانسه در نبرد علیه داعش بی رحم خواهد بود

وزارت کشور فرانسه برپایی هرگونه راهپیمایی یا تظاهرات را تا صدور دستور جدید، ممنوع اعلام کرد.

پلیس لباس های رها شده در سالن کنسرت باتاکلان را جمع کرده است. چهار مهاجم ده ها نفر را در این سالن کشتند. از قرار معلوم، سه نفر از آن ها خود را در میان جمعیت منفجر کرده اند.

کافه بار ولتر در پاریس که یکی از اهداف حمله تروریستی دیشب بود

اکنون در فرانسه وضعیت اضطراری برقرار شده و بنا بر اعلام رئیس جمهوری این کشور، مرزهای فرانسه نیز تحت کنترل است.

جمعه شب حوالی ساعت ۹ و ۲۱ دقیقه، ٣ انفجار انتحاری در منطقه "سَن- دُونی"* در نزدیکی "استادیوم فرانسه"* صورت گرفت که همزمان، بازی دوستانه فوتبال میان فرانسه و آلمان در حال انجام بود و رئیس جمهوری فرانسه نیز برای تماشای این بازی در آنجا حضور داشت.
٣ مهاجم مجهز به کمربند انفجاری بودند که ٢نفر از آنها در نتیجه منفجر کردن کمربند و یک نفر دیگر در نتیجه تیراندازی پلیس کشته شد.
در نتیجه این حملات در منطقه "سن دونی"، چند دَه نفر کشته شدند.

قتل عام در "بَتَکلان"* :

اما از میان حملات شب گذشته، آنچه در کنسرت سالن "بَتَکلان"*، در تقاطع بلوار "ریچار لونوار" و بلوار "ولتر" صورت گرفت، خونبارترینِ آنها بود و «قتل عام» نام گرفته است.
مهاجمان که دست‌کم ۳ نفر بوده‌اند، وارد محل برگزاری کنسرت گروه راک آمریکائی "ایگلز آو دِث متال" شدند.

نیکولا شاپیوس، خبرنگار روزنامه لوموند که از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشته در نزدیکی محل کنسرت بوده، پلیس‌ها را دیده که در پسِ ماشین‌ها مخفی شده بودند تا خود را از شلیک اسلحه اتوماتیک حفظ کنند.
گروه ضربت پلیس فرانسه بلافاصله در محل حادثه حاضر شده بودند.

در حمله مهاجمان به کنسرت شب گذشته، ده‌ها نفر کشته شدند. همچنین یک پلیس در جریان درگیری با مهاجمان زخمی شد.

این حملات از حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه همزمان و یا بفاصلۀ اندک در نقاط مختلف پاریس صورت گرفت. یکی از این حملات نیز در سالن نمایش "باتکلان" در محلۀ ١١صورت گرفت. مهاجمان در"باتکلان" پس از تیر اندازی بسوی رهگذران و شرکت کنندگان در یک کنسرت، شماری از آنان را به گروگان گرفتند. گروگان‌گیری با حملۀ گروه ضربت پلیس به پایان رسید. بر اساس نخستین اطلاعات موجود، در این سالن نزدیک به ١٠٠ تن کشته شده‌اند. به گفتۀ شاهدان عینی که از این حمله جان سالم بدر برده اند، مهاجمین با شعار «الله اکبر» بسوی جمعیت تیراندازی می‌کرده اند.

یکی دیگر از حملات، رستوران "پُتی کامبوج" در محلۀ ١٠پاریس را هدف قرار داد.

در حملۀ دیگری تروریست‌ها بروی مشتریان رستوران "بل اکیپ" در محلۀ ١١پایتخت تیراندازی کردند.

چند انفجار و تیراندازی نیز در اطراف "استادیوم فرانسه" در "سَن دُنی" واقع در شمال پاریس صورت گرفت. این انفجارها هنگامی رخ داد که فرانسوا هولاند در مسابقۀ دوستانۀ میان تیم‌های ملی فوتبال آلمان و فرانسه شرکت داشت.

رئیس جمهوری، نخست وزیر، وزیر کشور، وزیر دادگستری، شهردار پاریس و شمار بسیار دیگری از مقامات فرانسه در پایان عملیات پلیس در محل سالن "باتکلان" حاضر شدند. فرانسوا هولاند اعلام کرد که مبارزه با تروریسم را «بی‌رحمانه» دنبال خواهد کرد.

این حملات از حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه همزمان و یا بفاصلۀ اندک در نقاط مختلف پاریس صورت گرفت. یکی از این حملات نیز در سالن نمایش "باتکلان" در محلۀ ١١صورت گرفت. مهاجمان در"باتکلان" پس از تیر اندازی بسوی رهگذران و شرکت کنندگان در یک کنسرت، شماری از آنان را به گروگان گرفتند. گروگان‌گیری با حملۀ گروه ضربت پلیس به پایان رسید. بر اساس نخستین اطلاعات موجود، در این سالن نزدیک به ١٠٠ تن کشته شده‌اند. به گفتۀ شاهدان عینی که از این حمله جان سالم بدر برده اند، مهاجمین با شعار «الله اکبر» بسوی جمعیت تیراندازی می‌کرده اند.

نیکولا شاپیوس، خبرنگار روزنامه لوموند که از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشته در نزدیکی محل کنسرت بوده، پلیس‌ها را دیده که در پسِ ماشین‌ها مخفی شده بودند تا خود را از شلیک اسلحه اتوماتیک حفظ کنند.
گروه ضربت پلیس فرانسه بلافاصله در محل حادثه حاضر شده بودند.

Rosa گفت...

حملات تروریستی پاریس : ١٢٩ کشته، ٣٥٢ زخمی که ٩٩ تن از آنان در وضعیت "اضطراری مطلق" قرار دارند

دادستان کل پاریس، فرانسوا مولنس، روز شنبه اطلاعات تازه ای در بارۀ حملات تروریستی روز پیش از آن دراختیار رسانه ها قرار داد. بگفتۀ وی در این عملیات ٧ تروریست و از جمله ٦ تن از آنان بصورت انتحاری کشته شده‌اند. دادستان پاریس می گوید در هر یک از نقاط تیراندازی صدها پوکه فشنگ بر جای مانده است.
بگفتۀ وی چند تن در بلژیک در ارتباط با حملات تروریستی پاریس دستگیر گردیده اند. تروریست هائی که تماشاچیان را در تالار نمایش "باتکلان" به گروگان گرفته بودند، به اوضاع عراق و سوریه اشاره کرده اند.

Rosa گفت...

سلام و ممنون از کامنتتون.
راستش فاکتور زمان در حملات اخیر پاریس حذف شده. و با اینکه حمله ها شاهدان زنده ای را بجا گذاشته است. و زمان دقیق را میتوان دانست. اما دقیق اعلام نشده.
مثل همیشه همه ی مُهاجمین مُرده و ما تنها داستان پلیس را خواهیم شنید...
پیدا کردن پاسپورت ها بعد از حمله شدیدن بو میدهد. بخصوص اعلام یافتن پاسپورت سوری که گویا اخیرن از راه یونان آمده است. بعد یافتن پاسپورت مصری! لابد بعد از انفجار هواپیمای مسافرتی روسیه در بالای صحرای سینا و...
من قبلن در باره ی قتل شارلی این پُست را گذاشتم.

کُشتار کاریکاتوریستهای شارلی ابدو طرح سازمان امنیت (موساد، ناتو، سی آی ای) بود؟ + ویدئو

http://www.archiverosa.blogspot.co.id/2015/01/blog-post_71.html

در مورد حمله دیروز به پاریس هم معلوم نیست چرا به رستورانها رفته اند و مردم را در وقت شام و غذا (انگار حدود ساعت 8) کُشته اند؟
فکر اینکه انتهاری ها از گوشت خوک خوردن و شراب نوشیدن ملت خشمگین هستند یاد حسن روحانی و ممنوعیت ضیافت شام بهمراه شراب انداخت!
بیانیه ی داعش هم تابلو است.
منتظرم اخبار بیشتری اعلام شود.

Rosa گفت...

پناه‌جوی مظنون سوری

• منابع امنیتی یونان در گفت‌وگو با «اشپیگل آنلاین» عبور یکی از افراد مظنون به شرکت در عملیات تروریستی پاریس از این کشور را تائید کردند. بنا بر این گزارش یکی از عاملان احتمالی انفجارهای پاریس یک شهروند سوری است که نام و مشخصاتش سوم اکتبر در یکی از اقامت‌گاه‌های موقت پناه‌جویان در یونان ثبت شده است. خبرگزاری آسوشیتدپرس احتمال می‌دهد که این فرد از طریق ترکیه و در چارچوب برنامه‌های اتحادیه اروپا برای ساماندهی به پناه‌جویان وارد جزیره لروس یونان شده باشد. مقام‌های دولتی یونان درباره مسیری که این فرد برای رسیدن به پاریس طی کرده اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. پلیس فرانسه کنار جسد مردی که گمان می‌رود یکی از تروریست‌ها بوده یک گذرنامه سوری یافت اما نام این فرد را فاش نکرده است.

جزئیات تازه از هویت تروریست‌ها

• یکی از عاملان عملیات تروریستی پاریس مرد جوانی با پاسپورت فرانسوی است که پیشتر به خاطر ارتباط با اسلام‌گرایان افراطی از سوی پلیس شناسایی شده بود. رادیو «اروپا ۱» به نقل از همکاران پزشکی قانونی گزارش داد که دست‌کم یکی از بمب‌گذاران انتحاری نوجوانی بین ۱۵ تا ۱۸ ساله بوده است. یکی دیگر از عاملان احتمالی انفجارهای پاریس که گذرنامه‌ای سوری داشته از طریق یونان وارد اروپا شده است. معاون رئیس پلیس یونان می‌گوید این فرد سوم اکتبر وارد جزیره لروس شده بود. به گزارش یک روزنامه بلژیکی، ظاهرا سه نفر از تروریست‌های حادثه پاریس از ساکنان منطقه «سن- ژان-‌ مولانبئک» بروکسل بوده‌اند.

دستگیری یک فرانسوی مسلح در فرودگاه لندن

• پلیس بریتانیا در فرودگاه گتویک در جنوب لندن یک مرد فرانسوی مسلح به سلاح گرم را دستگیر کرده است. پیش از آن مأموران به علت یافتن اثاثیه مشکوک، ترمینال فرودگاه گتویک را تخلیه کرده بودند.

شناسایی یکی از عاملان انفجارهای پاریس

• پلیس یکی از عاملان انفجارهای پاریس را شناسایی کرده است. گفته می‌شود که او مردی فرانسوی است که هویت او برای دستگاه امنیتی آشنا بوده است. پلیس به کمک یک هیئت متخصص پزشکی مشغول شناسایی سایر عاملان انفجارهاست.

گذرنامه سوری کنار یک عامل انتحاری

• به گفته پلیس فرانسه کنار جسد یک عامل انتحاری گذرنامه سوری یافت شده است. بنا به آخرین تحقیقات پلیس نزد جسد مردی که شامگاه جمعه خود را در ورزشگاه فوتبال منفجر کرد، گذرنامه‌ای یافت شده که به کشور سوریه تعلق دارد.

• کنراد شمانسکی‌، وزیر امور اروپا در دولت جدید لهستان می‌گوید،پس از حملات پاریس لهستان دیگر نمی‌تواند سهمیه‌ای از پناهجویان که توسط اتحادیه اروپا برای این کشور در نظر گرفته شده را بپذیرد. او دوشنبه (۱۶نوامبر) کار خود در دولت جدید را آغاز خواهد کرد.

• پلیس ‌آلمان می‌گوید، در ایالت بایرن چند نفر بازداشت شده‌اند که ممکن است با حملات پاریس در ارتباط بوده باشند.

دستگیری فرد مظنون به همدست تروریست‌ها در مونیخ

• رادیو بایرن آلمان می‌گوید، مأموران امنیتی این کشور چند روز پیش یک مرد از مونته‌نگرو را دستگیر کرده‌اند که احتمالا با عاملان حملات پاریس در ارتباط بوده است. اداره جنایی آلمان بلافاصله پس از دستگیری این مرد با مقام‌های فرانسه تماس برقرار کرده و جزئيات را به اطلاع رسانده است. پلیس در خودروی این مرد در اتوبان زالتس‌بورگ ـ مونیخ سلاح‌ها و مهماتی پیدا کرده است و مدارک کشف‌شده به طور قوی حکایت از آن داشته که مقصد اصلی این مرد پاریس بوده است.

ناکامی حمله انتحاری به تماشاگران فوتبال

• به گزارش «وال استریت ژورنال» دست‌کم یکی از عملان حمله‌های خون‌بار پاریس بلیط بازی فوتبال میان آلمان و فرانسه داشته است. این فرد قصد داشته ربع ساعت پس از شروع مسابقه وارد ورزشگاه شود اما پس از این که ماموران متوجه جلیقه حاوی مواد منفجره او شدند فرار کرده و کمی دورتر مواد همراه خود را منفجر کرده است. این نشریه منبع خبر خود را ماموران پلیس و یکی از نیروهای محافظ ورزشگاه معرفی می‌کند.

Rosa گفت...

بازداشت چند مظنون در بلژیک

• در منطقه «مولن‌بئک» بروکسل چند نفر در ارتباط با حمله‌های تروریستی در پاریس بازداشت شده‌اند. این منطقه از محله‌های مهاجر نشین بروکسل است و بیشتر ساکنان آن عرب و ترک‌تبار هستند.

Rosa گفت...

جزئیات تازه از هویت تروریست‌ها

• یکی از عاملان عملیات تروریستی پاریس مرد جوانی با پاسپورت فرانسوی است که پیشتر به خاطر ارتباط با اسلام‌گرایان افراطی از سوی پلیس شناسایی شده بود. رادیو «اروپا ۱» به نقل از همکاران پزشکی قانونی گزارش داد که دست‌کم یکی از بمب‌گذاران انتحاری نوجوانی بین ۱۵ تا ۱۸ ساله بوده است. یکی دیگر از عاملان احتمالی انفجارهای پاریس که گذرنامه‌ای سوری داشته از طریق یونان وارد اروپا شده است. معاون رئیس پلیس یونان می‌گوید این فرد سوم اکتبر وارد جزیره لروس شده بود. به گزارش یک روزنامه بلژیکی، ظاهرا سه نفر از تروریست‌های حادثه پاریس از ساکنان منطقه «سن- ژان-‌ مولانبئک» بروکسل بوده‌اند.

Rosa گفت...

https://youtu.be/na3qeoMMgSU


Terror in Paris: False Flag? Übungen, Darsteller, Pass gefunden #paris #frankreich #ParisAttacks

https://youtu.be/na3qeoMMgSU

Rosa گفت...

Eye-Witness Accounts From Inside the Bataclan

http://www.slate.com/blogs/the_slatest/2015/11/13/eye_witness_accounts_from_inside_the_bataclan.html

Der Augenzeuge vom Bataclan ist ausgerechnet ein US-Journalist, der dem US-Sender CNN das Massaker exakt beschreibt; und das mitten im Chaos aus seiner Privatwohnung in Paris…
— Hier ist das Video und die Text-Abschrift auf einem privaten US-Blog: http://slate.me/1SPd0m4
— CNN selbst und der Staatssender France2 haben das Original-Video inzwischen um die Hälfte gekürzt, die Aussage dreist „nachgebessert“ und dadurch die wichtigsten Fakten zensiert. Warum…??
— Im SPIEGEL gibt es eine Übersetzung der zensierten Kurzfassung; siehe http://bit.ly/1MtgYwq
— Die Attentäter wurden von der Polizei erschossen. Wieder einmal: „Tote reden nicht!“…

Rosa گفت...


Paris Attack False Flag

https://youtu.be/y2T9TDeT6uw

Rosa گفت...

Paris false flag. Dead body starts flicking through his mobile phone

https://youtu.be/VVZ78Lj5pkY

:)

Rosa گفت...

http://www.liveleak.com/view?i=9c5_1447628169

http://www.liveleak.com/view?i=9c5_1447628169

پیمان جان
یوتیوب مرتب داره این ویدئوی بالا را حذف می کنه!

Rosa گفت...

Paris false flag. Dead body starts flicking through his mobile phone.

Pictures captured by a French journalist. Other impossibilities expose the hoax element. Where is the civilian footage of the Paris hoax from peoples’ mobile phones? There is none. Just like 911.


Paris France Bombing "Terrorist Attack" Hoax - Death Metal Concert Alley Way Staged Scene Exposed

https://youtu.be/I0EW1-EDevQ

http://www.liveleak.com/view?i=9c5_1447628169

Rosa گفت...

Paris France "Terrorist Attack" Psyop Hoax - Cafe Suicide Bombing Scene "Forensic Experts" Exposed

https://youtu.be/t_QH0WkBeP0

omg
:)

ناشناس گفت...

Salam rosa va puma gerami raste sh heme ye saythaye irani sansour hakeme bayet ehteraf kard ke degat hegigat ra dar sait shoma Moteveje shod. piroz bashid rasti yad 11 september Oftedal ke saiit haye irani temam sorax mosh ha ro xaride bodan

ناشناس گفت...

sorry piyman gerami

Rosa گفت...

سلام عزیز
مدتی نبودید و من نگران شدم که رفتید فرانسه فوتبال تماشا کنید:)
داشتم الان متنی از پسر سوریه ای می خواندم. که پیمان جان شاید به فارسی ترجمه کند.
استدلالش خوب ایت و حقیقتی در نوشته اش نهفته :
Attacks like the ones tonight in Paris are committed to purposely trigger an Islamophobic backlash. That backlash is not an unintended consequence of such attacks, it is part of their logic. ISIS types want an Islamophobic backlash because it lends credence to their narrative that there is a war between the West and Islam. By strengthening and emboldening the xenophobic right-wing in Europe, they strengthen their own worldview as well. And the most tragic irony is that that backlash may target refugees who themselves had been fleeing ISIS' reign of terror.

Thoughts with everyone in Paris tonight. May the forces who wish to beget an apocalyptic "war of civilizations" be defeated.

Rosa گفت...

ترجمه ی آزاد متن انگلیسی بالا از ترجمه ی آلمانی آن در اینجا:
http://www.huffingtonpost.de/2015/11/15/der-geheime-plan-des-is-hinter-den-anschlagen-von-paris_n_8568242.html#

تروریستها می خواهند نفرت اروپاییان را از اسلام تند تر و بیشتر کنند. و اینکه نفرت از مسلمانان بیشتر شود. چرا که هر چقدر این نفرت از مسلمانان بیشتر شود، مسلمانان نیز در اروپا بیشتر ایزوله مانده و محدود میشوند. و احتمالن رادیکالیزه می شوند.
تروریستها اینگونه میتوانند مسلمانانی بیابند که جهانبینی آنان را پذیرفته و حمایت کنند. جهانبینی «جنگ میان اسلامیون و غربی ها» . و در حالت ایده آل، تروریستها ،جوانان (مسلمان) بیشتری از اروپا (تروریست شده های بیشتری) جذب خواهند کرد اگر این جنگ «مذهب و فرهنگ فرنگی» ادامه پیدا کند. و اگر بتوانند از احساسات ما سواستفاده کنند. (نویسنده عرب سوریه ای است)
اما تراژدی مسئله اینکه این نفرت دامن پناهجویانی را خواهد گرفت که خود از دست خشونت داعش به اروپا گریخته اند.
و تراژیک تر از همه این است که این پناهجویان رادیکالیزه شده (بدلیل ایزولاسیون در غرب و گسترش نفرت از خارجیان در اروپا) و این جوانان در اروپا دقیقن "آنی" شوند که در وطنشان سرباز زدند و نپذیرفتند. یعنی تروریست!

ناشناس گفت...

are rosa jan doroste ama negshe garbiha ham bayet dast kam negerefd milyard ha xar mikonan ke eslam ve ediloji ha zende bemonan xod igelusha ke nesle mosh Saket neshastan dar edame behane ha ve kolan negshe payedari eslam ra dast kam nebayet gerefd sepas

ناشناس گفت...

aziz barcelona bodan rofeghaye Barcelonas salam dashtan jat xili xali bod

RosaArchiv گفت...

mer30