۱۸ بهمن، ۱۳۹۴

کیر کبود مدیر پرس تی وی «حمیدرضا عمادی» پس از افشاگری شینا شیرانی

حمیدرضا عمادی، مدیر خبر شبکه ی پرس تی وی
رزا: اول یک آفرین به شینا شیرانی به خاطر شجاعتش. عمل ضبط صدای این بازجویان رژیم مسلمن ادامه خواهد یافت. چرا اینها از سرویس "سکس تلفنی" استفاده نمی کنند؟ بزودی این سرویس از طرف رژیم در شبکه ی پرس تی وی آغاز بکار خواهد کرد. اینهمه بازار صیغه برای مردان اسلامی مُهیا شده، چهار زن عقدی قانونی و از نظر قوانین اسلامی تمکین زن به شوهر نیز الزامی است. زنان ایران را اگرچه از بالا تا پایین پارچه پوشانده اند، اما این مردان حریص کماکان دستبردار نیستند. آمار هم بگیریم اغلبشان مردان مزدوجند، هر شب در بغل "خانم بچه ها"، اما کفافشان را نمیدهد. مانده ام که این دین اسلام تمامن در جهت ارضای مردانش است و باز هم بمانند پیامبرشان به ارگاسم نمیرسند!
احتمالن اسلام بزودی آپدیت کرده و خودش را با نیازهای کنونی مرد مسلمان منطبق می کند. خواهران رژیمی اینطرف خط با زبان شیرین فارسی، مردان کیر بدست آنطرف خط با جارو برقی!
بعد از صیغه خانه های مشهد، منتظر «تلفن سکس» اسلامی باشیم! حضرت رسول الله هم اگر میدانست، از آندنیا یک آیفون با فیس تایم سفارش میداد!
الله اکبر!!!


حمیدرضا عمادی در حضور جواد ظریف
 شینا شیرانی، گوینده ی شبکه ی تلویزیونی پرس تی وی رژیم جمهوری اسلامی، افتضاحات اخلاقی مدیران این شبکه ی سیاسی رژیم را، که وی را مورد آزار جنسی قرار داده اند، افشا می کند.
حمیدرضا عمادی، مدیر اتاق خبر پرس تی وی که فایل صوتی حاکی از آزار جنسی از سوی او توسط شینا شیرانی منتشر شده، کسی است که در زندان اوین از زندانیان سیاسی شکنجه شده اعترافات تلویزیونی می گرفت.
افشار، مدیر پخش پرس تی وی، و چند تن دیگر از مدیران این شبکه ی سیاسی ـ امنیتی جمهوری اسلامی نیز در این آزارها دخالت داشته اند.

فایل صوتی آزار جنسی مجری پرس تی وی . / Shina Shirani press tv
شینا شیرانی مجری زن شبکه تلویزیونی پرس تی‌وی. بعد از خروج از ایران فایل صوتی مزاحمت جنسی یکی از روسای شبکه پرس تی وی از او را منتشر کرد. در این فایل صوتی، مدیر وی از وی تقاضای رابطه جنسی می‌کند و الفاظ زشتی را بیان می کند

افشاگری جدید شینا شیرانی، مجری شبکه خبری پرس تی وی
شینا شیرانی، مجری سابق پرس تی‌وی در مصاحبه‌ی اختصاصی با فیس‌بوک روزآنلاین، پشت پرده‌ی فساد اخلاقی تعدادی از مدیران صدا و سیما را افشا می‌کند. او در این ویدئو به مسائلی اشاره می‌کند که منجر به خروج اضطراری‌اش از ایران شده است.
شینا شیرانی که توسط مدیر ارشد خود؛ حمیدرضا عمادی مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته بود با انتشار یک فایل صوتی که توسط صفحه فیس‌بوک روزآنلاین هم منتشر شده است، نمونه‌ای از این آزار و اذیت‌ها را در معرض افکار عمومی قرار داد.


اکانت توییتر شینا شیرانی یکی از مجریان شبکه پرس‌تی‌وی - شبکه برون‌مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی – تایید کرده است فایلی صوتی از او که توسط صفحه فیس بوک سایت روزآنلاین منتشر شده، واقعی است.
بر اساس نوشته روزآنلاین، این فایل صوتی 9 دقیقه ای که به زبان فارسی و انگلیسی در آن صحبت شده، مکالمه تلفنی بین او و «حمیدرضا عمادی»، مدیر خبر شبکه پرس تی وی است.
بر اساس محتوای این فایل صوتی، یکی از مدیران این شبکه به وی پیشنهاد انجام «سکس تلفنی» - ولو برای چند دقیقه - می‌دهد. در این فایل صوتی، هرچه شیرانی تلاش می‌کند پیشنهاد طرف مقابل را رد کند، «حمیدرضا عمادی» که اسمی از او در فایل صوتی آورده نشده، به اصرار خود ادامه می‌دهد. او هم چنین علاوه بر توصیف اندام های جنسی شیرانی، می گوید که برخی دیگر از مدیران شبکه پرس تی وی هم چنین نظری در مورد بدن این مجری زن دارند.
این مدیر اتاق خبر پرس‌تی‌وی‌ همان فردی است که در زندان «اوین» به دلیل انجام مصاحبه با «مازیار بهاری»، مدیر ایران وایر و پخش اعترافات اجباری او، در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار گرفت.

طبق شهادت مازیار بهاری، در طول مصاحبه‌ای که عمادی با وی داشت، او و بازجویش که پشت پرده‌ای مخفی شده بود، در مورد سوالات و پاسخ‌های خبرنگار سابق «نیوزویک» تبادل نظر می‌کردند تا مطمئن شوند تمام مواردی که از شب قبل برای این اعتراف اجباری نوشته شده بودند، بیان شده اند؛ مصاحبه‌ای که ادعا می کردند با میل و خواسته مازیار بهاری فیلم‌برداری و سپس پخش شده است.
بر اساس گزارش های منتشره، شینا شیرانی پس از خروج اضطراری از ایران، این فایل صوتی را منتشر کرده است.

 پس از انتشار این فایل صوتی و بازتاب گسترده آن، پیامی منتسب به حمیدرضا عمادی در تلگرام منتشر شده است. او گفته است این کلیپ جعلی است و توسط فردی به نام «لی جاستین هال» تولید و روی صفحه خانم شیرانی به اشتراک گذاشته شده است.
وی گفته این کار خلاف قانون درباره چند نفر دیگر از همکارانش در پرس تی وی نیز تهیه شده و هدف اصلی آن هم پیوستن شینا شیرانی به رسانه های غربی بوده است. وی وعده داده که هفته آینده از طریق اینترپل موضوع را پی گیری کند. حمید عمادی هم چنین به نقل از «محمد سرفراز»، رییس سازمان صداوسیما نقل کرده است: «اصرار این خانم [شینا شیرانی] برای پوشیدن چادر روی آنتن نیز در همین راستا [پیوستن به رسانه های غربی] ارزیابی می شود
اگرچه از پیشینه ارتباط شخصی و حرفه‌ای شیرانی و عمادی اطلاعی در دست نیست اما آن‌چه مسلم است، آزارجنسی کلامی شیرانی توسط مدیر ارشدش است.
در عین حال، در توضیحات منتسب به آقای عمادی نیز چند نکته محرز است؛ نخست این که او با اعلام تهیه فایل صوتی برای چند نفر دیگر، به نوعی یک توطئه را اعلام کرده و به سایر همکاران خود هشدار داده است که در مسیر این پرونده همکاری نکنند. نقل قول از محمد سرفراز هم به نوعی نشان دهنده تلاش او برای اعلام برخورداری از حمایت رییس سازمان صداوسیما است.
همهمچنین تاکید عمادی بر پی گیری از طریق اینترپل نشان می دهد که شینا شیرانی از ایران خارج شده است.
پس از انتشار فایل صوتی مکالمه تلفنی حمیدرضا عمادی و شینا شیرانی، ممکن است در اثر پی‌گیری‌های این مجری پرس‌تی‌وی، پرونده نقض حقوق بشر عمادی در دادگاه‌های بین‌المللی سنگین‌تر شود.
با وجود تلاش‌های اخیر آن‌ها در رفع این تحریم، عالی‌ترین نهاد قضایی اتحادیه اروپا در دسامبر ۲۰۱۵ اعلام کرد هر دو این افراد به دلیل مسوولیت‌ در پخش اعترافات اجباری زندانیان سیاسی، در نقض جدی حقوق بشر دست‌ داشته‌اند.
با رای «دادگاه عدالت اروپا»، تحریم آن‌ها هم چنان باقی خواهد ماند و این دو مسوول رسانه‌ای جمهوری اسلامی اجازه ورود به هیچ‌یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا را نخواهند داشت. براساس این رای، دارایی‌ها و حساب‌های بانکی آن ها هم چنان از سوی کشورهای این اتحادیه توقیف خواهد ماند.
پیش‌تر عمادی و سرافراز آرای دادگاه‌ عدالت را «ناعادلانه» و «بی‌اساس» خوانده بودند.
«ایرانوایر» از عمادی درخواست گفت‌وگو کرده و هم چنان منتظر پاسخ وی است.

رسوایی جنسی در شبکه تلویزیونی انگلیسی‌زبان جمهوری اسلامی
اعلام کناره‌گیری و کشف حجاب مجری زن "پرس تی.وی": زمان آن رسیده که آزاد شوم
تقاطع: گوینده‌ی زن شبکه‌ی خبری انگلیسی‌زبان جمهوری اسلامی "پرس تی.وی"، کناره‌گیری خود را از این شبکه به این دلیل که «دیگر نمی‌توانسته جزو سیستم و سازمانی باشد که به آن اعتقاد ندارد» اعلام کرد. او هم‌زمان با انتشار یک فایل صوتی و نیز متن گفتگوهای نوشتاری، تاکید کرده که برای مدت‌ها تحت آزار جنسی مدیر خبر پرنفوذ شبکه‌ی "پرس تی.وی" قرار داشته است.
"شینا شیرانی" گوینده‌ی جوان "پرس تی.وی" بعد از اعلام کناره‌گیری از این شبکه در روز جمعه (۱۶ بهمن-۵ فوریه)، ابتدا تصاویری از خود را با پوشش روسری و آن‌چه "حجاب کامل" خوانده می‌شود، در صفحاتش در فیسبوک و توییتر منتشر کرد و در توضیح آن‌ها نوشت که مدیران "پرس تی.وی" حتی اجازه‌ی حضور وی در مقابل دوربین با این پوشش را نیز نمی‌دادند. او هم‌چنین تصویری از یکی از اجراهای خود را منتشر کرده و توضیح داده که بعد از آن اجرا به خاطر پوششش، جریمه شده و حتی نزدیک بوده کارش را از دست بدهد.
وی در ادامه تصویری بدون حجاب از خود را در صفحه‌ی فیسبوکش گذاشته و تاکید کرده که زمان آن فرا رسیده تا «خود واقعی‌اش» را معرفی کند و «آزاد شود».
خانم شیرانی که به نظر می‌رسد از ایران خارج شده، هم‌چنین فایل صوتی و تصاویری از متن پیام‌های خصوصی حمیدرضا عمادی، مدیر خبر شبکه‌ی "پرس تی.وی" را منتشر کرده که نشان می‌دهد که او تحت آزار جنسی این مدیر پرنفوذ و نزدیک به نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی قرار داشته است. (اینجا: on.fb.me/1PFf6ph)
آقای عمادی سابقه‌ی هم‌کاری با وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در جریان اعتراف‌گیری تلویزیونی از بازداشت‌شدگان اعتراضات سال ۸۸ را در کارنامه‌ی خود دارد و به این دلیل، نامش در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار گرفته است. او هم‌چنین از جمله مدیران نزدیک به محمد سرافراز، رییس کنونی سازمان صداوسیما و رییس پیشین "پرس تی.وی" به شمار می‌رود.
شینا شیرانی بعد از انتشار فایل صوتی مکالمه‌ی تلفنی مربوط به آزار جنسی‌اش توسط حمیدرضا عمادی، نوشته که از سوی وی مورد تهدید قرار گرفته است. شیرانی هم‌چنین مدعی شده که این آزار مداوم جنسی با سوءاستفاده عمادی از این موضوع که او به عنوان یک مادر تنها نیاز مبرم به حفظ شغلش داشته، انجام می‌گرفته است.

آزار جنسی شینا شیرانی مجری زن پرس تی وی توسط حمید عمادی مدیر ارشد صدا و سیما
مستندات مکتوب آزار جنسی شینا شیرانی مجری زن پرس تی وی توسط حمید عمادی مدیر ارشد صدا و سیما / تکست های تلفنی ارسالی حمید عمادی مدیر ارشد صدا و سیما به شینا شیرانی مجری زن پرس تی وی توسط این بانوی ایرانی در محیط اینترنت قرار گرفت

برای خواندن مطالب در منبع روی تیتر آنها کلیک کنیم.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

رزا جان اوضاع خیلی خرابتر از این حرفاست اگر سری به چت های فارسی بزنی میبینی که مردم عادی با اسامی مذهبی خواهان صیغه و تلمبه زدن های موقتی هستند اگر وقت کردی یکبار با اسامی چادر روپوش مقنعه گونی و یا خانم فاطمه زهرا به چت های فارسی برو میبینی که مردها خیلی بیشتر پیغام میدهند تا نسبت به زمانیکه با اسم عادی میروی، کلا دین شریف اسلام خیلی در مسائل حشری پیشرو شده است دیگر مثل گذشته نیست که یک مسلمان بگوید من دیندارم و نباید به نامحرم نگاه کنم، درگذشته معمولا مسلمانان سریع زن میگرفتند و با همان یک زن ارضا میکردند ولی امروز یک مسلمان یعنی یک دستگاه تلمبه زنی، اینهارا گفتم که بدانی امثال این بازجوهای مزدور از همین مردم عادی بوجود امده اند و یک لحظه خدای نکرده گمان نکنی ایشون استثنا هستند و با یک افشا کار تمام میشود. ( البته منظورم مسلمانان ایرانی هست و خبری از مسلمانان تحت ستم خارج ندارم)

Rosa گفت...

تقصير خودم بود كه به من تعرض شد!
:)
من اعتراف مى كنم كه تعرض رييس عزيزم آقاى حميد رضا عمادى به من، تقصير خودم بود و من خيلى غلط كردم كه گفتم ايشان قصد تعرض به من را داشته است. حقيقتا من تصور نمى كردم كه ايرانيان عزيز مقيم خارج از كشور هر كدام شان يك شرلوك هلمز يا يك خانم مارپل باشند و مچ مرا در عرض ٢٤ ساعت چنان بگيرند كه من به غلط كردن بيفتم! از قديم مى گفتند فكر نكن ايرانيان مقيم خارج از كشور كه فرصت انديشيدن به ظرائف و لطائف حوادث به اندازه ى كافى دارند گاگول هستند و تو مى توانى آن ها را فريب بدهى، ولى من ابله اين موضوع را فراموش كرده بودم و فكر كردم اگر بگويم رييس ام قصد داشته به من تجاوز كند، فورى مرا در آغوش مى گيرند و به كثافت كارى هايى كه در ادارات دولتى و غير دولتى جمهورى اسلامى وجود دارد پى مى برند و درس عبرت مى گيرند. واقعا غلط كردم كه اين طور فكر كردم!

اكنون اعتراف مى كنم كه من باعث تعرض و زمينه سازى براى تجاوز به خودم بودم! منِ بى شعور متاسفانه چشم هاى قشنگى دارم كه روى آقايان تاثير بد مى گذارد. مرده شور چشم هاى سبزْآبى مرا ببرد كه باعث شد آقايان پيام افشار و حميد رضا عمادى و ساير همكاران مرد من تحت تاثير قرار بگيرند و تحريك شوند! من واقعا از اين عزيزان به خاطر رنگ چشم هايم پوزش مى خواهم و مطمئن باشيد در اولين فرصت آن ها را زير تيغ جراحى برده و به شكل چپ و چُل در مى آورم.

من اعتراف مى كنم كه همان طور كه آقاى عمادى گرامى در گفت و گوى تلفنى اش به من گفت هيكل من پرتوهاى سكسى توليد مى كند به گونه اى كه حتى از پشت روپوش و شلوار و جوراب ضخيم و پيراهن و پول اُوِر، اين پرتوها توى چشم آقايان مى رود و باعث تحريك و تهييج جنسى آن ها مى شود. من با چه زبانى بايد عذرخواهى كنم از آقاى عمادى گرامى و همسر محترم ايشان كه پرتوهاى ساطع شده از بدن من باعث جنبش بخشى از بدن ايشان و كبود شدن آن شد و من احمق تقصير را به گردن ايشان انداختم؟ من قول مى دهم بعد از برگشتنم به جمهورى اسلامى، پيش از پوشيدن روپوش، يك پيش بند سربى كه در راديولوژى ها از آن استفاده مى شود و جلوى اشعه هاى مضر را مى گيرد به گردن بيندازم، تا ديگر غلط كنم گناه اشعه ى خودم را به گردن رييس و همكار گرامى ام بيندازم!

خيلى عذر مى خواهم، خيلى معذرت مى خواهم كه اين را مى گويم ولى منِ خاك بر سر، سينه ها و باسن ام بزرگ است و موقع راه رفتن، تاثير مخرب وحشتناكى بر روى آقايان همكارم مى گذارد. خب منِ احمق اگر به اين موضوع فكر كرده بودم، اين رسوايى به بار نمى آمد و فرد نازنين و بى گناهى مانند آقاى عمادى، به درد سر نمى افتاد. من واقعا از حماقت و نادانى خودم در اين زمينه پشيمانم، و به جان بچه ام قسم مى خورم كه اگر از دست شما عزيزان مقيم خارج از كشور سالم در بروم و به ايران بازگردم، فورا با يك جراحى پلاستيك، تمام برجستگى هاى بدنم را صاف و صوف خواهم كرد و حتى چهره ام را كه آن هم تحريك آميز است به شكل صورت دختران اسيد پاشى شده در خواهم آورد تا ديگر كسى رغبت تجاوز كه هيچ، رغبت نگاه كردن به من را هم پيدا نكند.
همين جا بگويم كه من از آقاى عمادى گرامى عذرخواهى مى كنم به خاطر اين كه ابلهانه تصور كردم به خاطر دوستى خانوادگى كه با ايشان و همسرش داشتم و به خاطر كمك هاى برادرانه اى كه ايشان هميشه به من مى كرد، مى توانم ايشان را تو خطاب كنم و از نام كوچك ايشان استفاده نمايم. اين ها همه در اثر بد آموزى هاى غرب بود و من، بى شعور تر از آن بودم كه بدانم اگر مردى را با نام كوچك اش خطاب كنم باعث تحريك جنسى او مى شود و مانند آقاى عمادى گرامى، بعضى از اعضايش درد مى گيرد و ايشان ناچار مى شود شب به من تلفن بزند بگويد بيا درد منو درمان كن. من در اين زمينه هم گناهكارم و شما عزيزان مقيم خارج از كشور هم به درستى تشخيص داديد كه من با اين طرز حرف زدن ام يك جاييم مى لنگيده و به قول شما، خودم كِرْم داشتم.

در خاتمه ضمن عذرخواهى مجدد از رييس محترم ام جناب آقاى عمادى، از ايشان استدعاى عاجزانه مى كنم كه مرا به همسرى موقت خود حتى براى يك ساعت هم كه شده قبول فرمايند تا هم آبروى رفته ى همه ى ما به جاى خود باز گردد، هم قسمت كبود شده و درد دار ايشان بهبود يابد و هم من كه شرمنده ى شما هموطنان مقيم خارج از كشور شده ام، درس عبرتى بگيرم كه كارى كه با خواندن دو جمله ى عربى كاملا شرعى و قانونى مى شود تجاوز نيست و نبايد مثل زنان بى دين غربى بر سر هر كوى و برزن آن را به اسم عمل وحشتناك تجاوز فرياد زد.

اميدوارم كيس من باعث عبرت دختران و خانم هاى كارمند در تشكيلات صدا و سيما و ساير ادارات دولتى و غير دولتى شود و مثل آدم بروند در آغوش رييس شان و صدا از ايشان در نيايد.

با احترام
شينا شيرانى
طنزنوشته ای از ف. م. سخن
http://news.gooya.com/politics/archives/2016/02/208313.php

Unknown گفت...

بابا چقد رگباری دورغ پشت سر هم ردیف کردی هیچ کدوم از لینکات هم که کار نمی کنه
اگر راست می گی دنبال حقیقت باش نه بافتن دورغ دروغگو

Unknown گفت...

هر جنده که بنفع خارجی ها حرف بزنه میشه بانوی ایرانی،،اگه تو خارج از کشور جندگی کنه،میشه ازادی اما تو ایران میشه تجاوز،،واما الان وامروز ایشان طی مصاحبه خیلی ازاد و پس از گرفتن اقامت از اروپا اعلام کرد که به اروپای ها کیر زده،وبا گفتن ادعای تجاوز خواسته پیش قراول باشه و راحت اقامت بگیره،،واقعا تا این اروپای های و امریکای های احمق وجود دارن،،این نظام پا برجاست و هیچ تکونی هم نمیخوره،،اگه به هرکس که ادعایی بکنه اقامت بدن،،واین جنده ها و کوسکش ها رو جمع کنند،همین وضع است،،چرا نمیزارن افراد با سواد و علمایی که براستی بخاطر ایدولوژی با نظام مشکل دارن به خارج برن یا در داخل مبارزه کنن،،مشکل حل میشه،،اما میان به حرف یه جنده وخود فروش یا جیره خوری مثل روح الله زم،،حساب باز میکنن،،کلی تبلیغات میکنن،،از اینها مبارز جمهوری اسلامی میسازن،،بعد که اینا رفتن،معلوم میشه چه افرادی بودن،خود بخود جریان چوپان دروغگو در میاد،وقتی تو از باور مردم میایی روی امثال معصومه جنده معصی،،،سرمایگذاری میکنی،،از یه دستیار خبرنگار وارد اطاق خواب نماینده مجلس،فراهانی،،تن فروشی میکنه،واز طرف اون به دیگران سرویس میده،،با هزار تبلیغ بعنوان ضد نظام میره امریکا،،بعد اینقدر احمق هستن که پای این فاحشه زشت و بی قواره رو به کاخ سفید هم باز میکنن،،در اخر معلوم میشه که یه مز دوره،،ایا اگه این بچه دهاتی از کپلهای رشت با تن فروشی میخواست بجای برسه الان نهایت یه جنده پنجاه تومنی بود که افغانی ها براش تو ساختمونهای نیمه کاره،،تو دهنش اب خالی میکردن،،تا صورت جوش جوشیش کمی نرم بشه،،اما با خر کردن همین احمقهای خارجی الان به میلیون دلار هم بله نمیگه،

Rosa گفت...

خوبه که لینکها کار نکرد و نتوانستی باهاش جغ بزنی:)
فعلن مجبورید توی حوزه توی کون همدیگر بگذارید!
شیما هم با افشاگری اش خوب رید تو دهان همه تون:)