۱۷ اردیبهشت، ۱۳۹۷

شادی امین درگزارش رویترز؟

رزا: اگر تا الان نمی دانستید، الان می دانید! پولهای ان جی او برای کمک به همجنسگرایان با مدیریت شادی ها (صدر-امین) خرج پنجه کشیدن در صورت همان همجنسگرایان می شود! دفتر وکالتی رویترز هم با موزیگری تبدیل به گزارش در رسانه ی رویترز می شود!
پس از پُست تائیدیه پناهجویی در برابر سکس اینجا
 نظرتان را به پُست اینجا
و همچنین مطالب زیر جلب می کنم! اینها پس از مالیدن خایه ی اشکوری، ابراز گه خوری از اعتراض به کنفرانس برلین و سواستفاده ی جنسی از همجنسگرایان پناهجو در ترکیه اینجا
 در گزارش جنسیت ایکس اینجا و...
 اکنون با زور دادگاه و تهدید و  شلاق و ... از جایگاه برتر ثروت باد آورده ی بنگاههای خیریه ای امپریالیستی اینجا،
در صدد خفه کردن هر صدای انتقادی هستند. پشت آرم چریکها مخفی شده اند و اسکلت خاوران را به اسکناس تاخت زده اند اینجا
خوشبختانه با افشاگری های تاکنونی مُشتری های شان هم کم شده، پس باید ادامه داد چرا که خصوصی، سیاسی است. چرا که همه ی رسانه های رسمی را می توان با پول خرید، گزارش رویترز جعل کرد و شش رنگ و هفت خط ، تاسیس کرد
 اما اینروزها حقیقت نه در دادگاههای بورژوازی/اسلامی  بلکه در شبکه های افقی تکثیر می شود.
 پس این پٌستها را تا وبسایت عدالت برای همجنسگرایان اینجا  را نبسته اند، تکثیر کنیم.
 مرتبط: برای خواندن کُل مطلب در منبع روی تیترها کلیک کنیم.
دوستان گرامی،
اخیرا سهیلا امین‌ترابی ( شادی امین سابق) با انتشار تصویری در حال گریه و زاری کردن در نقطه‌ای نامعلوم، ادعا کرده از سال ۲۰۱۶ توانسته مانع از فعالیت‌های سایت عدالت برای دگرباشان بشود. ضمن تکذیب این موضوع و با انتشار این مطلب تازه به اطلاع می‌رسانیم امیدوار بودیم با انعکاس صدای اعتراض دگرباشان خانم امین‌ترابی (شادی امین سابق) و سایرین درس گرفته باشند و نیازی به فعالیت‌های ما نباشد. تصمیم گرفتیم تا وب‌سایت را سرپا نگه داریم و تا زمانی که گزارش جدی و جدید دریافت نکردیم، مطلب تازه‌ای منتشر نکنیم. اما ظاهرا خانم امین‌ترابی که حالا برای جلب توجه تصویرش را با اشک و ناله منتشر کرده، دست بردار نیست.
با انتشار این مطلب به اطلاع می‌رسانیم ادعای شادی امین کذب محض است و فعالیت‌های ما در صورت لزوم از سر گرفته خواهد شد. ما هستیم و صدایمان خفه نخواهد شد.
دکتر میرعماد تابنده
هماهنگ کننده عدالت برای دگرباشان
http://justice4lgbt.com/
 
گزارش دریافتی: آن تخت با آن روکش بنفش و دیوار رنگی

همانطور که در تصویر فوق مشخص است شرکت عدالت در عمل با مسئولیت محدود در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۳ ثبت شده است و میزان درآمد آن ۲۳۷ هزار و ۸۶۲ پوند نزدیک به ۴۰۰ هزار دلار گزارش شده است در حالی که درآمد خالص آن تنها یک پوند انگلستان است.
http://justice4lgbt.com/?p=307

گزارشی از رویترز
نشریه انگلیسی «وکلای کانادا، رویترز»
گزارشی از رویترز؟!
خود استفاده از نام تجاری روزترز در تیتر این مطلب یعنی کار غیرقانونی! حالا بماند که منطبق بر واقع هم نیست و جهت گمراه کردن مخاطب است. رویترز می تواند شش رنگ و هرکسی که این مطلب را نوشته تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
شادی امین می‌گوید مطالب افتراآمیز انلاین به طور خاص به کار او لطمه وارد کرده است، چرا که افراد ال‌جی‌بی‌تی در ایران گروه آسیب‌پذیری هستند و تحت پیگرد قانونی قرار دارند. وی به عنوان یک تبعیدی با جامعه ال‌جی‌بی‌تی در ایران کار می‌کند، و افرادی که او برای کمک به آن‌ها فعالیت می‌کند مجبورند از طریق اینترنت بفهمند که آیا او فردی قابل اعتماد و سالم برای همکاری است.

بازتولید اجتماعی چه کوفتیه؟


۱۰ نظر:

Rosa گفت...

https://www.facebook.com/page.masihalinejad/posts/10155902653787740
Masih Alinejad
راه همین است که شادی امین پیگیری کرده. باید از توهین کنندگان و کسانی که افترا و تهمت مرام شان است شکایت کرد وقتی قانون از تو در برابر آدم هایی که جز فحاشی و توهین و هوچی گری مجازی کاری بلد نیستند حمایت می کند. هشدار: باید ببینم انرژی و وقت دارم تا من هم از یکی دو نفر شکایت کنم. چون فعلا انرژی ام را گذاشتم برای به چالش کشیدن سیستم سرکوب داخلی ولی راه خوبی است برای ساکت کردن آدم هایی که بی سند و مدرک انگ می زنند فحاشی می کنند تا تخلیه روانی شوند ولی روح و روان آدم را مثل روح و روان خودشان مریض و خسته می کنند....یا اینکه باید روی خودم کار کنم و نبینم شان یا باید بسپارم شان دست قانون.

Homa Moradi
Homa Moradi Hurrrrrrrrrrrrraaaaaaaaa, shadi jan! tabrik be khodet va hameh maii ke doustet darim!

https://www.facebook.com/notes/shadi-amin/%D8%A2%D8%B1%D8%B4%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D9%82%DB%8C%D9%85-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AA%D9%88-%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D9%88%D8%A8%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%B4%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%AD%DA%A9%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA/1858838420827545/

شادی امین از فعالان جنبش زنان و حقوق همجنسگرایان است، و در گذشته از هواداران چریک‌های فدایی خلق اقلیت بود. او در دو سازمان عدالت برای ایران و شش رنگ فعالیت می‌کند و چندین کتاب از جمله جنسیت ایکس، درباره تجربه زندگی همجنسگرایان و ترانس‌جندرها در ایران، منتشر کرده است. خانم امین در فرانکفورت زندگی می‌کند.

https://www.radiofarda.com/a/28139893.html

«چالش احترام‌آمیز» اشرف دهقانی و اوریانا فالاچی در مهمانی شادی امین

https://www.radiofarda.com/a/f7-mizban-e16-shadi-amin/28139833.html

:)
رزا: همه ی مواجب بگیران از مسیح علینژاد تا هما مرادی ها هورا کشان برای شادی ها (صدر-امین) ، از طیف رفسنجانی تا چریکها و اقلیت...
حال معلوم نیست چرا اشرف دهقانی موضع نمی گیره!!!

ناشناس گفت...

رزا جان
وقتی ما یوغ پناهندگی را ب گردمون انداختم ب اندازه همان تناقضی که همواره تو زندگی روزمره ما را ازار می دهد، من یکی از این زندگی حالم ب هم میخورد،
حال وقتی میشنوم کسی یک روز هواداران چپ بودند حالا برای خود زندگی لوکسی زدند، یک روز لابی جمهوری می شوند، روز دیگر کلاه برداری از هم وطن خودشو برای خود فخر و بلند پروازی می داند، حالا هم شادی امین و شراکا با نام فعالان جنبش زنان تو بی بی سی و صدای امریکا فعالیت میکنند، این شده پرنسیب انسانی انها، رزا جان جدی دیگه از خودم حالم بهم می خورد.

آیت الله العظمی استفراغ گفت...

خانم رزا،
من که گزارشات مربوط به "سؤ استفاده های شادی امین و شرکا" و کمپانی یک نفرة او را تا حدود شش ماه پیش تقریباً از نزدیک دنبال می کردم الان و پس از گزارش نتیجه دادگاهی که در تورونتو علیه آرشام پارسی در جریان بود (حالا صرف نظر از اوریجینالیتی کلمه رویترز) متوجه نمی شوم که:
1. با توجه به نتیجه دادگاه و محکومیت متهم (عادلانه یا ناعادلانه بودنش بماند)، آیا همه آن گزارشات منتشره در “Justice for LGBT” دروغ بودند؟ حتی گزارشاتی با شرح جزئیات رختخوابی و تختخوابی از آزار جنسی و حتی طرح واضح اتهام "تجاوز جنسی" علیه او در دو گزارش.

2. در شرح روند دادگاه از سوی وکیل شادی امین گفته شده است که "اتهام های ناروا" در یک وبسایت با مدیریت یک نام مستعار (علیرضا ابریشمی) منتشر شده و دادگاه وقت و انرژی و بررسی تخصصی گذاشته تا فرد واقعی پشت آن نام مستعار را (که ادعا می شود آرشام پارسی است) بیابد. در حالی که “Justice for LGBT” نه مدیریت مستعار دارد و نه بسته شده است و گزارشات هم مشابه همان هایی است که "آرشام پارسی" منتشر کرده است و همین الان هم همه آنها موجودند و قابل دسترسی. فکر می کنید چرا شادی امین از این وبسایت مشخص با مدیریت مشخص شکایت نکرده است؟

3. در تقریباً همه گزارشات “Justice for LGBT” ذکر شده است که نام واقعی مدعی نزد ما (مدیران وبسایت) موجود است و در صورت لزوم به مراجع قضایی ارائه خواهد شد. اگر آن گزارشات حقیقت دارند (که به تصور من دارند) چرا نام واقعی مدعیان به دادگاه ارائه نشده است؟ به نظر می رسد که اکنون داستان وارونه شده است و شادی امین پیروز و سربلند بیرون آمده است و چنانکه می بینید در صفحه فیس بوک مسیح علینژاد (تاجر دیگر حقوق زنان و حقوق بشر) به او در واقع تبریک گفته شده است.

4. اگر وبسایت عدالت برای دگرباشان نتواند آن اسامی را ارائه کند و حکم را برگرداند باید پذیرفت که علی القاعده همه آن گزارشات دروغ بوده اند.

Rosa گفت...

1. با توجه به نتیجه دادگاه و محکومیت متهم (عادلانه یا ناعادلانه بودنش بماند)، آیا همه آن گزارشات منتشره در “Justice for LGBT” دروغ بودند؟ حتی گزارشاتی با شرح جزئیات رختخوابی و تختخوابی از آزار جنسی و حتی طرح واضح اتهام "تجاوز جنسی" علیه او در دو گزارش.

رزا: از گزارش شش رنگ شادی امین مشخص نیست. به نظر من گزارش آزار/تجاوز و جنسی واقعی هستند. این را با توجه به رفتار شادی امین و تجربه ی شخصی می گویم. البته من او را اولین بار 15 سال پیش در توالت زنانه دیدم و داشت هر چه خورده را بالا می آورد. بعد هم مثل مردان مَست به من گیر داد. پس از دیدن فیلم اخیر گل لای پستان از ایشان که یکی از خوانندگان گمنام بلاگ برایم فرستاد و من هم پابلیش کردم، باید بگویم که ایشان هیچ تغییر رفتاری نداده است.
گزارش بچه های ترکیه به نظرم واقعی هستند.

2. در شرح روند دادگاه از سوی وکیل شادی امین گفته شده است که "اتهام های ناروا" در یک وبسایت با مدیریت یک نام مستعار (علیرضا ابریشمی) منتشر شده و دادگاه وقت و انرژی و بررسی تخصصی گذاشته تا فرد واقعی پشت آن نام مستعار را (که ادعا می شود آرشام پارسی است) بیابد. در حالی که “Justice for LGBT” نه مدیریت مستعار دارد و نه بسته شده است و گزارشات هم مشابه همان هایی است که "آرشام پارسی" منتشر کرده است و همین الان هم همه آنها موجودند و قابل دسترسی. فکر می کنید چرا شادی امین از این وبسایت مشخص با مدیریت مشخص شکایت نکرده است؟

رزا: شادی امین و آرشام پارسی هر دو لابی دگرباشان/همجنسکرایان و یا همانLGBT را دارند. شادی لزبین و گویا آرشام گِی.
با صدور شادی صدر به خارج (ازافراد جناح رفسنجانی)، اتحاد ناشگونی میان اینان صورت گرفت. بیشتر پولها به اسم شادی صدر داده شدند از هلند و بنگاه هیفوس. ابتدا با مدیریت دونفره ی شادی ها و بعد یکنفره ی شادی امین. برای اینها زدن دهان آرشام پارسی مهم بود تا انحصار پولهای LGBT را و کُل خیریه را بگیرند. برای همین نیز شادی امین نیرویش را روی ایشان گذاشت. از آنجایی که کُل بچه های چریکهای اقلیت، پشت شادی را و حمایت از او را از همان ابتدا گرفتند و نیز بابک یزدی در کانادا و "برانداز"های دیگر، احتمالن جنگ بر سر گرفتن انحصار پولهای خیریه ای برای LGBT، همزمان جنگ جناحی اپوزیسیونی نیز هست. احتمالن آرشام پارسی در جناح سلطنت طلب یا اصلاح طلب باشد. من اطلاعات او را دنبال نکردم. البته اسم افراد حامی شادی ها این مطلب را برایم افشا کرد که در کنار جنگ بر سر منابع مالی میان شادی ها و آقای پارسی یک جنگ گروهی/ایدئولوژیکی هم هست.
به هر حال پاسخ سوال شما:فکر می کنید چرا شادی امین از این وبسایت مشخص با مدیریت مشخص شکایت نکرده است؟
رزا: منافع مالی برایش احتمالن نداشته. اما از دور خارج کردن آرشام پارسی میتواند بزرگترین رقیبش را از میدان خارج کرده و خود انحصار لابی LGBT را در اختیار بگیرد.

Rosa گفت...

3. در تقریباً همه گزارشات “Justice for LGBT” ذکر شده است که نام واقعی مدعی نزد ما (مدیران وبسایت) موجود است و در صورت لزوم به مراجع قضایی ارائه خواهد شد. اگر آن گزارشات حقیقت دارند (که به تصور من دارند) چرا نام واقعی مدعیان به دادگاه ارائه نشده است؟ به نظر می رسد که اکنون داستان وارونه شده است و شادی امین پیروز و سربلند بیرون آمده است و چنانکه می بینید در صفحه فیس بوک مسیح علینژاد (تاجر دیگر حقوق زنان و حقوق بشر) به او در واقع تبریک گفته شده است.

4. اگر وبسایت عدالت برای دگرباشان نتواند آن اسامی را ارائه کند و حکم را برگرداند باید پذیرفت که علی القاعده همه آن گزارشات دروغ بوده اند.

رزا: در مورد سوال 3: چرا نام واقعی مدعیان به دادگاه ارائه نشده است؟
دو احتمال دارد و اینکه یک: نویسنده/گان هنوز پناهجو است/هستند و نه پناهنده و یا نمی شود افشایش/ شان کرد و احتمالاتی از این دست.
و دوم شاید موضوع اتهام آرشام پارسی اصلن ربطی به اثبات این نوشته ها نداشته است؟! آنطور که خواندم اینکه: شکایت از وبسایت آرشام پارسی بوده و نه وبسایت عدالت برای دگرباشان؟! آرشام پارسی هم گفته وبسایتش هک شده است ولی چون نامه ای در مورد هک شدن وبسایتش ننوشته و همانوقت اطلاع نداده که هک شده، گویا دادگاه قبول نکرده.
به هر حال آرشام پارسی این مطالب را مانند من از وبسایت کماکان پابرجای «عدالت برای دگرباشان» برداشته و بازنشر داده است.

4. اگر وبسایت عدالت برای دگرباشان نتواند آن اسامی را ارائه کند و حکم را برگرداند باید پذیرفت که علی القاعده همه آن گزارشات دروغ بوده اند.

رزا: خوب اگر وبسایت عدالت برای دگرباشان ربطی به آرشام پارسی و دادگاهش نداشته باشد، چرا مسئول وبسایت باید اسامی نویسندگان متن ها را پابلیش کرده و یا به دادگاه معرفی کند؟
از طرفی اگر وبسایتی اصولن اسامی نویسندگانش را در صورت به خطر افتادن جان آنها منتشر کند اصول اخلاق حرفه ای را زیر پا گذاشته است؟!
در کامنت بعدی کمی اطلاعات اضافی برای توجه تان می گذارم و ممنونم از دقت تان در کامنت.
رزا

ناشناس گفت...

رزا جان اینها جدی نگیر
شاید باور نکن خود من چند سال پیش تو گوتنبرگ در رابطه با کشتار زندانیان سال ۶۷ گفتگوی های زندان جلسه ی گذاشته بودند که خود تو هم شاهد رسوائی ان تو ارشیو اعتراض وسیعی کردی این شادی امین اصلا یک فرد لمپن است همانطور که بالا اشاره کردم اونجا یک (سخنرانی) کوتا کرد که گفت اینجا خیلی خشک است باید بزنیم و برخصیم من با رقص و شادی مخالف نیستیم
ولی هر چیزی جای خودش دارد، حتما اون افتضای گل دادن اکثریتی را خبر دارید،

Rosa گفت...


از گزارش دادگاه شادی امین:
به عنوان بخشي از روند دادرسي، شادي امين به يک متخصص سرشناس فن آوري اطلاعات، که در دادگاه نيز به عنوان شاهد حضور يافته و با کنکاش عميق در گوشه هاي پنهان کدهاي اين وبسايت افترا به يک آدرس “پينگ بک” دست يافته بود که ارتباط آن با وب‌سايت‌هاي تحت کنترل آرشام پارسي را نشان مي‌داد. ساده ترين و موجه ترين توضيح در اين مورد اين بود که اين دو وب‌سايت هر دو از يک منشا و از سوي يک نفر هدايت مي شوند.

رزا:يک متخصص سرشناس فن آوري اطلاعات، که در دادگاه نيز به عنوان شاهد حضور يافته!
ملاحظه می کنید که پول کمک به LGBT صرف متخصص/وکیل/دادگاه و.. می شود. چون شادی امین در آلمان نه حرفه ای آموخته و نه کاری داشته و نه تحصیلی و... "انقلابی حرفه ای " بوده و پولی که خرج کرده است از صندوق خیریه برای پناهجویان همجنسگرا و LGBT بوده...

از گزارش دادگاه شادی امین:
نهایتا ما حکم دادگاهی را داریم که میزان تخریب گنندگی و جعلی بودن این وبسایت را به رسمیت می شناسد و علی رغم همه پنهان کاری هایشان، فردی را که ایجاد کننده آن بوده معرفی و پاسخگو می کند.

رزا: در گزارش نوشته: میزان تخریب گنندگی و جعلی بودن این وبسایت را به رسمیت می شناسد .
منظور کدام وبسایت است؟ عدالت برای دگرباشان؟
این وبسایت که کار میکند هنوز!

http://justice4lgbt.com/

Rosa گفت...

رزا جان
وقتی ما یوغ پناهندگی را ب گردمون انداختم ب اندازه همان تناقضی که همواره تو زندگی روزمره ما را ازار می دهد، من یکی از این زندگی حالم ب هم میخورد،
حال وقتی میشنوم کسی یک روز هواداران چپ بودند حالا برای خود زندگی لوکسی زدند، یک روز لابی جمهوری می شوند، روز دیگر کلاه برداری از هم وطن خودشو برای خود فخر و بلند پروازی می داند، حالا هم شادی امین و شراکا با نام فعالان جنبش زنان تو بی بی سی و صدای امریکا فعالیت میکنند، این شده پرنسیب انسانی انها، رزا جان جدی دیگه از خودم حالم بهم می خورد.

Rosa: me 2:)

Rosa گفت...

رزا جان اینها جدی نگیر

رزا: رفیق جان
این عقده ای ها که به پول هم برسند معلوم نیست چگونه انتقام بگیرند. من کُل کامپیوتر را پاک کردم و شبها هم با وسایل بیرون می روم.
اینها یک مشت آدم عقده ای هستند که برایشان کاری ندارد به کسی برای زیر آب کردن سر آدمها پول بدهند.
شادی امین زمان خاتمی با سفارت تماس گرفت برای ایجاد انجمن فرهنگی و با شوهرش حسن بهزاد خواننده آقای نوری را کشیدند آلمان و بدون پول دستمزد کنسرت، فرستادندش ایران (خاطرات نوری).
اکنون بنگاههای خارج پولش را می پردازند و "برانداز" شده در آغوش شادی صدر (رفیق آخوند رفسنجانی) ... ما هم که اعتراض کردیم به برنامه ی گفتگوهای زندان (توابان اکثریت) در سوئد، گفتند هیس! یادتان که هست!
حال
من اینها را جدی می گیرم:)
از طرفی خوشحالم که کونشان آنقدر در آلمان گٌهی است که مجبور شدند کُلی پول به کانادا بفرستند برای دادگاه و وکیل:)
جدن تهوع بر انگیزند. رژیم سقوط کرد باید اول مدارک سفارتخانه های ایران را بررسی کرد. شرط میبندم مثل قلیچ خانی ها زیادند که فردای انقلاب به گٌه خوری بیفتند.

ناشناس گفت...

دورست میگی
تو جدی هستی ولیانها جدی نیستن که براشون وقت بگذاری چرا اهمیت این همان اندازه بود که قبلا افشای همه جانبه کردی، حتما متوجه شدی همه جانیه اخلاقی و..... خوب من فکر کنم اگر وقتمونه روی کسانی که در ایران عزم سرنگونی رژیم را گرفتند و تو مبارزه هر روز ازمودتر می شوند که غربیها انقدر نگران شدند که با تظاهرات هر روزه خودشون جرات رفتن ب ایران را ندارند علت شو هم نمیگین اینجا هم خوب میدونی سانسور و تعقب مبارزین رژیم هم وجود دارند، البته با هزاران ترفندهای مختلف، حتما خبر داری اش انقدر شور بود که صدای خان هم در امد سازمان ملل و غربیا انقدر نگران ایران هستند که اگر فردا بی ابی بی شقلی داره بیداد میکنه جدی میگم دریاچه ارومیه هشتاد درصد خشک شده، زاینده رود خشک شده هیلمند رابستن حودود ۵۰۰ روستا تو سیستان و بلوچستان اب اشامیدن ندارند پدرم میگفت در جای که الان بیشتر حاشیه کویر شده حدود شصت سال پیش برنج میکاشتند،
رزا جان میدانید چرا غرب و سازمان ملل نگران هستن؟؟
بعد از ۱۰ سال اگر بحران اب پیش بیاد که چند سالی است که شروع شده حودا ۵۰ میلیون انسان به کشورهای همسایه هجوم خپاهند اورد، قضیه شوخی بردار نیست، خودت بهتر از من میدانی دل غرب و سازمان ملل برای مردوم نسوخته از ترس خودشونه، افریقاو لیبی را تجربه کردند، خوب تو این شرایط حساس جامعه ما که جوانان تصمیم نهائی خودشون برای سرنگونی رژیم گرفتن، شادی امین ها عددی نیستن عزیز من،