۱۴ خرداد، ۱۳۹۸

از اسرار محمد علی نجفی، قاتلِ احتمالی میترا استاد؟ او پدوفیل بوده است!


رزا: چند روزی است که این خبرِ قتلِ میترا استاد توسط شوهرش محمد علی نجفی، بولد شده و در بیشتر فعالین زنانِ غیر جناحی با عنوانِ " زن کُشی" باعث انزجار است.
دوستانی نظر من را جویا شدند. من هم بیشتر از شما نمی دانم. اما برای من نقشی که دختر خوانده ی نجفی در این جریان بازی کرده، بیش از پیش بولد شده است. زن و مردی مکتبی/اسلامی- سرور و محمد علی نجفی، که بعد از 42 سال زندگیِ مشترک، بچه هم ندارند، کودک دختری را  از مناطقِ جنوبِ ایران، به فرزند خواندگی می گیرند. 42 سالی به آرامش برای نجفی در کنارِ همسر اول طی شده و الان سنِ این دختر خوانده، بین 20 تا 30 ساله میزند(از روی عکسها). دختری سیاه چرده و جوان که حضور سنگینش در جریان قتل، حتی باعث شده است که محمودِ صادقی (نماینده ی مجلس- اصلاح طلب) در حمِایت از دوستِ اصلاح طلبش اعلام کند که نجفی قاتل نبوده و فقط نجفی، این قتلِ میترا استاد، همسر دومش را به عهده گرفته است!

اصلاح‌طلبان چگونه یک‌شَبه روایت خود از قتل همسر نجفی را وارونه کردند؟

میترا استاد چه اسراری را از شوهرش می تواند در دست داشته باشد که آنقدر مگو است که باعث قتلِ او شده است؟
رزا: من با خانواده های مذهبی آشنایی دارم و می دانم که مدت زیادی است که لایحه ی ازدواج با فرزند خوانده، علیرغمِ اعتراضِ حامیانِ حقوقِ کودک، در رژیم اسلامی بلاخره تصویب شد.
غیر از دلایلِ مکتبی/اسلامی باید همینجا اعلام کنم که بچه بازی از ارکان اغلبِ ادیان است و ما در غرب نیز شاهد سوء استفاده از کودکان در کلیسا ها و در مساجد هستیم. کیسِ سعیدطوسی و دیگرِ افتضاحاتِ قاریانِ قران و مداحانِ نظام و بیتِ رهبری خامنه ای هم که مدتی است که علنی هم شده.
با اطلاعاتی در لینکهای زیر و دنبال کردن اخبارِ این روزها، من فکر میکنم که چه نجفی خود میترا استاد را کُشته باشد، و چه دخترش و یا فرد دیگری، مقصر اصلی البته خودِ محمد علی نجفی است. انگیزه ی نجفی بیشترین منفعت را برای به زیر خاک بردنِ میترا (همسر دوم) را دارد.
برای میترا استاد متاسفم که برعکسِ فایلِ زیر (که می گوید میترا استاد-پرستو ی اصولگرایان، شاید هنوز زنده است)،

ميترا استاد"؛ پرستويى كه شايد زنده باشد!!
https://youtu.be/0JPH5R3UQps

 باید بگویم که من مطمئن هستم که میترا استاد- زنِ جوانِ کُرد، پس از نبردی نابرابر با دستِ خالی در برابر گلوله، جانانه جنگید. توانست لااقل جهتِ سه گلوله ی کُشنده را در حمامِ خانه به در و دیوار منحرف کند، اگرچه که یک گلوله قلبش را درید و دیگری دستش را.
اکنون بجز توی سر و کله زدنِ زن های زندگیِ محمد علی تجفیِ 67 ساله، تعداد زیادی از زنانِ اصلاح طلب به حمایت از آلتِ بزرگِ پدر معنویِ اصلاح طلبِ شان برخواسته اند. بیتِ رهبری البته با پسرکان حال می کند و ارگاسمش روی پسرها فوکوس کرده. زنانِ کُرد هم صدایشان علیه قتلِ میترا بلند نشد چون او با ازدواج با محمدعلی نجفی، هم به دین اش (اهلِ حق- یارسانی) خیانت کرد و هم به قومش (کُردی). مردانِ سیاسی اپوزیسیون و پوزیسیون (اغلب بالای 60-70)، بسیار از پرستو و بمبِ سکسیِ جاسوسِ زنِ جناح رقیب نوشته و گفته اند. در واقع افرادی اخته از "کردن" ، در اعلامِ جذابیتشان برای زنانِ جوان (پرستو های جناح رقیب) و اینکه خود  هم در گذشته قربانیِ این پرستوها شده اند!
مصاحبه ی سایت کلمه با آمدنیوز و بقیه در کانالِ یوتیوب و همچنین فایل توکلی از ایران گلوبال که هشداری از استفاده ی رژیم از پرستو ها علیه فعالینِ اپوزیسیون دارد! از ایرج مصداقی گرفته تا نقره کار، مُشیری و بقیه، از چهره ی میترا ها شیطان سازی کرده اند. (لیستِ این مردانِ پیر البته بلند است!)
مجموعه ی دادستانیِ پدوفیل و زنباره های سرانِ رژیم ایران، چه محمد علی نجفی را قصاص کند یا نه، از این بحران خواهد گذشت، همانگونه که از سعید طوسی عبور کرد. میماند زنان و جنبش اش! آیا ما خواهیم توانست عاقبت در پسِ عبور از دین و ایدئولوژی، پنجه ی بدکارِ مردانِ قدرت و ثروت را بر تن و بدنِ زنان ببینیم؟
آیا مردانی که اکنون در همه ی طیف و جناح و برانداز و غیره که در هراس افکنی از جسم و تنِ زنان و پرستو کردنِ آن هیاهو می کنند، در می یابند که این زنِ جذاب، زیبا و شهوتی نیست که می ترساند، بلکه ضعف آقایانِ سخن چران و همیشه میکروفون بدست!
آنان در هیولا کردنِ قدرتِ جذابیتِ زن، همزبان اعلام می کنند که چقدر در برابرِ این بدن ها خوار و ذلیل اند.
پس، بدن های زیبا و جذاب، به پیش!
آینه ای شویم برای نشان دادنِ این چهره هایی که با کیرشان بجای مغز، کار می کنند!
همبستگی ما با زنانِ داعشی و ذوب شده در مذهب/ایدئولوژیِ پدر/مردسالارانه نیست. (همسر اول، مادران و ابزارِ اجرایی پدرسالاری و خانواده)
زنان  دوم/ سوم/ چهارم و صیغه ای/تن فروش/پرستو... می دانند که بدونِ استفاده از بدنشان، سهمی از قدرت/ثروتِ حاکمان نداشته و نخواهند داشت! احتمالِ پیوستنِ این قربانیانِ سیستم به جنبشِ زنان و افشای پدران/مردان زیاد است.
ملاکِ همبستگی در جنبشِ زنان، مبارزه با پدر/مردسالاری است. این ربطی به جنسیت ندارد و چه بسا پسران و دختران زیادی دستشان را در دستانِ ما بگذارند تا از این مناسبات رهایی یابیم.

لینکهای جالب در مورد قتل میترا استاد برای خواندن در منبع روی تیتر مطالب کلیک کنیم.
 روایت تکمیلی خبرنگار انصاف‌نیوز از آخرین تماس میترا استاد
گفت: «می‌خواهم برای آبرویم کاری کنم، دکتر نجفی هم اگر می‌خواهد برای آبرویش خودش کاری کند». شاید توالی حرف‌هایش درست خاطرم نباشد اما در جایی دیگر هم گفت که وعده و وعیدهای زیادی شنیده و قول‌های فراوانی به او داده شده که هیچ‌یک عمل نشده. گفت که می‌خواهد حتما رسانه‌ای شود و حتی اگر شده خودش در رسانه‌های مجازی این کار را کند.
وقتی پرسیدم که حالا با دکتر نجفی زندگی می‌کند، گفت: «بله!» و ادعا کرد: «دکتر نجفی اصلا با آن همسرش زندگی نمی‌کرد، پیش از من هم زندگی نمی‌کرد. به من گفته بود که ما از هم جداییم و قول داده بود پس از ازدواجمان کاری کند که همسر اولش طلاق بگیرد. خود خانم‌شان هم گفته بود که من هستم اما هر زمان که با شخص دیگری خواستی ازدواج کنی من می‌روم. بعد از ازدواج هم که می‌پرسیدم کی طلاق می‌گیرید مدام گفتند فردا، دو روز دیگر، سه روز دیگر…»
در جای دیگری هم اشاره کرد که: «بچه هم نداشتند و دختری را سال‌ها پیش از جنوب آورده بودند و بزرگش کردند و بعد هم برایش خانه‌ای در ولنجک خریدند. کاملا جدا از هم زندگی می‌کردند».

لایو اینستاگرام: قتل میترا استاد و سناریوهای محتمل
https://youtu.be/5773C5B08Bk



ادامه اینجا

لینکهای جالب در مورد قتل میترا استاد برای خواندن در منبع روی تیتر مطالب کلیک کنیم.

قتل میترا استاد و سکوت زنان، یک تیر و دو نشان

روش هاي اطلاعات سپاه و استفاده از جاذبه جنسي زنان براي خفه كردن مخالفين و نيز در باره أمين فردين
https://youtu.be/GdNSYUJdLJM
خبرفوری : برادر میترا استاد علت قتل مصاحبه‌ای بود که میترا میخواست انجام دهد
https://youtu.be/J7W5IqlZ6WA
"
محمدعلی نجفی در اولین اعترافاتش به قتل میترا استاد گفته است: «برای خراب کردن زندگی من آمده بود و مدام مرا تهدید می‌کرد که اسرارم را فاش می‌کند و زندگیم را ویران می‌کند او حتی می‌خواست تهدیداتش را در مصاحبه‌ای عملی کند.»

چرا محمدعلی نجفی با «بالش» به حمام رفت؟
محمدعلی نجفی صبح امروز در دادسرای جنایی حاضر شد و مقابل بازپرس قرار گرفت. در این بازجویی که از اخبار سراسری پخش شد، بازپرس پرونده اشاره ای به حضور بالش در حمام می‌کند که توسط نجفی حمل شده بود.
او در رابطه با لحظه قتل میترا استاد گفت: ساعت ۹:۳۰ به حمام رفتند، موبایل من هم به همراه خودشان بردند تا به کسی زنگ نزنم. ایشان ترسید خودشان را به سمت من پرتاب کردند و چون متاسفانه دست من روی ماشه بود این اتفاق رخ داد.
سرپرست دادسرای امور جنایی هم در خطاب به این موضوع به نجفی گفت: شما قطعا سلاح را از روی ضامن خارج کرده‌اید و بالشت هم با خودتان بردید. این نشان می‌دهد که شما قصد شلیک داشته‌اید.
 به گزارش اختصاصی رکنا؛ بعد از افشای جنایت پلیس در صحنه قتل جسد میترا را در وان حمام و درحالیکه یک گلوله به دستش و یکی به سینه اش اصابت کرده بود یک نامه در خانه به دست آمد که نجفی صراحتا به قتل میترا بخاطر اختلافات شدید خانوادگی اعتراف کرده بود.
با وجود این نامه و اینکه دوربین های مداربسته آسانسور برج آرمیتا نشان می داد نجفی در زمان قتل میترا استاد در صحنه حضور داشت و بعد آنجا را ترک کرده است باز تیم جنایی برای رازگشایی دنبال مدارک بیشتری گشت تا اینکه در خانه دخترش واقع در ولنجک تهران با نامه دیگری مواجه شدکه در آن نجفی با اشاره به اختلاف شدیدشان با میترا استاد بخاطر اقدامش از خیلی ها عذرخواهی کرده و حلالیت خواسته بود.
محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران دقایقی بعد از تسلیم شدن نجفی در پلیس آگاهی تهران به خبرنگار رکنا گفت: همان لحظات نخست نامه نجفی نشان می داد که او قاتل است اما با توجه به حلالیت خواستن هایش بیم آن می رفت اگر این نامه ها و ماجرای قاتل بودن نجفی رسانه ای شود ایشان دست به خودکشی بزنند سعی کردیم مطلبی با صراحت اعلام نکنیم اما ایشان تحت تعقیب بودند تا اینکه همزمان با اعزام ماموران به ویلای دماوند نجفی با پای خود نزد پلیس آگاهی رفت و تسلیم شد.

وی ادامه داد: نجفی ادعاهای زیادی داشته اما در مجموع مشکلات خانوادگی را علت این اقدام دانسته است که فردا بازجویی های تخصصی صورت خواهد گرفت تا جزییات جنایت و اختلافات مشخص شود.
دادستان جنایی تهران گفت: دعوای بین نجفی و میترا استاد از شب قبل آغاز شده بود تا اینکه صبح بخاطر شدت یافتن این اختلافات نجفی دست به قتل زده است.

تست الکل نجفی در پزشکی قانونی
قاضی شهریاری در ادامه اعلام کرد: باتوجه به حساسیت های موجود دستورات لازم برای انتقال متهم به پزشکی قانونی صادر شده است. قرار است پزشکی قانونی از محمدعلی نجفی تست روانشناسی و تست مواد مخدر و مصرف الکل اخذ کند. البته این به معنای مصرف مواد مخدر یا الکل از سوی متهم نیست اما برای اینکه مشخص شود قتل تحت تأثیر این عوامل بوده یا خیر این تست ها اخذ می شود.
سردار لطفی رییس پلیس آگاهی تهران نیز در این خصوص گفت: می دانستیم قاتل دکتر نجفی است او را ردگیری کرده بودیم تا اینکه خودش تسلیم شد و اعتراف کرد.
وی افزود: سلاح گرم استفاده شده در قتل نیز توسط دکتر نجفی تحویل پلیس شد و تحقیقات ادامه دارد.

چه زمانی متوجه شدید که همسرتان دست به قتل زده است؟
از صبح که دست‌نوشته‌ای برای دخترم فرستاده بود همه‌مان نگران شدیم تا اینکه فهمیدم همسر دومش به قتل رسیده است. هنوز مطمئن نبودیم که چه اتفاقی افتاده و چه‌ کسی قاتل است اما چند ساعت بعد همسرم با من تماس گرفت و حلالیت طلبید. آن زمان بود که فهمیدم چه اتفاقی افتاده است.

چطور شد که همسرتان تصمیم به ازدواج مجدد گرفت؟
من 42سال است که با همسرم زندگی می‌کنم و در این سال‌ها زندگی خوبی داشتیم، اما از حدود یک‌سال قبل متوجه شدم که او قصد دارد با زن دیگری ازدواج کند. چون خیلی به همسرم علاقه داشتم مانعش نشدم و با ازدواج مجددش مخالفتی نکردم.

بعد از ازدواج دوباره همسرتان، رابطه‌تان با او چطور بود؟
دیگر کمتر فرصت می‌کرد با من و دخترمان باشد و این اواخر حدود 2‌ماه بود که با ما زندگی نمی‌کرد. با وجود این، رابطه ما مثل سال‌های قبل خوب بود و مشکلی با هم نداشتیم.

در سال‌هایی که با همسرتان زندگی می‌کردید رفتار او با شما چطور بود؟
همانطور که همه می‌دانند آقای نجفی مرد محترمی بود. در زندگی شخصی هم او همیشه رفتار خوبی با من و دخترمان داشت. او همیشه حرمت من را نگه می‌داشت و در این 42سال هیچ بی‌احترامی‌ای از او ندیدم. هیچ وقت نشد که او جلوتر از من وارد محلی شود و همیشه با احترام با من برخورد می‌کرد.

حالا با اتفاق تلخی که افتاده فکر می‌کنید چه سرنوشتی در انتظار همسرتان باشد؟
ما راضی هستیم به رضای خدا. حادثه‌ای که اتفاق افتاده تلخ و هولناک است اما امیدواریم ماجرا ختم به خیر شود.
آیا تلاشی برای جلب رضایت اولیای دم کرده‌اید؟
تا امروز نه. اصلا فرصتی برای این کار نبوده. اما اگر فرصتی باشد حتما تلاش می‌کنیم به خاطر حادثه‌ای که اتفاق افتاده رضایت آنها را جلب کنیم

به گزارش رکنا ، صبح امروز فردی با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا تماس گرفت و مدعی شد قبلا با میترا استاد ارتباط داشته و اطلاعات کاملی از مقتول دارد. خبرنگاری همم از او خواست ضمن مراجعه به اداره آگاهی این اطلاعات را در اختیار کارآگاهان قرار دهد تا شاید بتواند در مسیر رسیدگی به پرونده، پلیس را کمک کند.
این مرد ظهر امروز با مراجعه به اداره آگاهی تهران به گفتگو با کارآگاهان نشست و اطلاعات خود از زوایای پنهان زندگی استاد را به پلیس افشا کرد.
این فرد مدعی بود مقتول مدتی با وی در ارتباط بود و مبالغی از او و دیگران دریافت و سپس ناپدید شده است. ادعاهای این مرد که به پلیس هم ارائه شد نزد خبرگزاری  محفوظ است و در صورت اخذ مجوز مقامات قضایی منتشر خواهد شد

جزییات بیشتر : پسر میترا استاد: نجفی دست بزن داشت / او همیشه کلت کمری همراه داشت!
پسر میترا استاد: نجفی دست بزن داشت / او همیشه کلت کمری همراه داشت! پسر میترا استاد: نجفی دست بزن داشت / او همیشه کلت کمری همراه داشت!  پسر ۱۳ ساله میترا استاد گفت: نجفی دست بزن داشت. مدام مادرم را کتک می‌زد یکبار مانع شدم دست مرا شکست. قرار بود با مادرم بیرون برویم من از مدرسه با آژانس بازگشتم پول آژانس نداشتم امدم تا از مادرم پول آژانس را بگیرم که متوجه شدم مادرم مرده است. سرپرست دادسرای امور تهران، از قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به اسم میترا نجفی خبر داد و گفت که این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.سخنگوی قوه قضائیه در خصوص خبر دستگیری شهردار اسبق تهران در این رابطه هم گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم اما می‌دانم تاکنون شخصی به عنوان متهم این قتل دستگیر نشده است. همسر محمدعلی نجفی نگهداری اسلحه ناپدری میترا استاد (نجفی) کیست کارگزاران چه کسانی هستند قتل همسر قتل با اسلحه سوابق محمد علی نجفی بیوگرافی محمدعلی نجفی اصلاح طلبان چه کسانی هستند ازدواج مجدد پسر ۱۳ ساله میترا استاد گفت: نجفی دست بزن داشت. مدام مادرم را کتک می زد یکبار مانع شدم دست مرا شکست. قرار بود با مادرم بیرون برویم من از مدرسه با آژانس باز گشتم پول آژانس نداشتم امدم تا از مادرم پول آژانس را بگیرم که متوجه شدم مادرم مرده است. وی گفت: شوهر مادرم مجوز اسلحه داشت و همیشه اسلحه را در خانه نگه می داشت. وقتی به خانه رسیدم یک زن و مرد که دختر آقای نجفی و راننده وی بود در حال شکستن در خانه بودند و در نهایت وارد خانه شدیم و جسد مادرم را پیدا کردیم. منبع:ایران

جزییات بیشتر : پسر میترا استاد: نجفی دست بزن داشت / او همیشه کلت کمری همراه داشت!

پسر ۱۳ ساله میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران و دختر ۳۵ ساله محمد علی نجفی اولین کسانی بودند که جنازه را دیده اند. آنها ساعت ۱۰ و نیم صبح امروز به محض ورود به واحد آپارتمان مسکونی مادرش در خیابان دادمان سعادت آباد با جسد غرق به خون میترا رو به رو شد. رییس اطلاع رسانی پلیس فاتب در تشریح جزئیات قتل میترا استاد همسر دوم نجفی به خبرنگار رکنا گفت: ساعت ۱۰ و نیم صبح امروز ۷ خرداد ماه پسر ۱۳ ساله میترا استاد بعد از امتحان مدرسه به همراه دختر ۳۵ ساله شهردار سابق تهران وقتی با راننده شخصی به خانه برمی گردند با پیکر خون آلود میترا رو به رو می شود که با ضربات گلوله در حمام کشته شده بود. منبع : رکنا

جزییات بیشتر : پسر میترا نجفی: جسد مادرم در وان حمام بود

 حوادث رکنا: ماجرای گم شدن گوشی موبایل میترا استاد در محل زندگی اش از سوی قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تکذیب شد.
به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در خصوص خبر منتشر شده در برخی از رسانه ها مبنی بر اینکه گوشی میترا استاد، همسر دوم محمد علی نجفی ناپدید شده است به رکنا گفت: روز سه شنبه 7 خرداد ماه وقتی ماجرای قتل زن دوم دکتر محمد علی نجفی گزارش شد همراه با تیم های جنایی در محل جنایت در برج آرمیتا حضور پیدا کردیم و 2 گوشی موبایل مقتول را در صحنه جرم به دست آوردیم.

وی افزود: گوشی های موبایل خانم میترا استاد قفل داشت که توانستیم رمز آنها را با راهنمایی بستگانشان به دست بیاوریم و برای بررسی های بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد.
قاضی شهریاری در پایان گفت: ماجرای ناپدید شدن گوشی موبایل میترا استاد واقعیت ندارد و تاکید می کنم که 2 گوشی موبایل وی در اختیار پلیس قرار گرفته است

۸ نظر:

مصی گفت...

جالب بود رزا جان
من هم مثل رفقای دیگر منتظر بودم مطلبی از شما بخوانم.ممنون

Rosa گفت...

طباطبایی ( وکیل نجفی)درباره اینکه اخباری مبنی بر یارسانی بودن همسر دوم نجفی مطرح شده است و ادعا شده که اگر این موضع صحت داشته باشد نجفی اعدام نمی‎شود تاکید کرد: بنده درباره این موضوع اظهارنظری ندارم.

http://sobhezagros.ir/News/120503.html

یارسانی
اگر این موضع صحت داشته باشد نجفی اعدام نمی‎شود


دکتر نجفی صبح روز سه شنبه 7 خرداد ماه سال جاری بعد از اینکه پسر میترا استاد از خانه خارج شد در ادامه درگیری های شب قبل به سراغ میترا استاد رفت و در یک سناریوی خونین با شلیک 2 گلوله به بالای قلب و دست چپ زن دومش دست به جنایت زد.

شهردار سابق تهران در ادامه با نوشتن یک نامه 6 صفحه ای با راننده اش تماس گرفت و از او خواست تا پشت در خانه میترا بیاید.

راننده محمد علی نجفی وقتی پشت در واحد 2701 برج آرمیتا قرار گرفت که در این صحنه شهردار سابق تهران با شلوار آبی رنگ روی آن خون ریخته شده بود به جلوی واحد آمد و یک نامه و 3 کیف اسناد و مدارک را در اختیار راننده اش قرار داد و از او خواست تا آنها را به خانه دخترش در خیابان ولنجک منتقل کند.

راننده شهردار سابق تهران با توجه به خونی بودن شلوارک آبی رنگ محمد علی نجفی ابتدا پس از افشای راز این جنایت عنوان کرده بود که پای چپ دکتر زخمی شده است که در رسانه ها اعلام شد که یک گلوله کمانه کرده و پای شهردار سابق تهران را خراشیده و یک زخمی سطحی ایجاد کرده است درحالیکه پای نجفی اصلا زخمی نشده بود و خون آلود بودن آن ناشی از پاشیدن خون میترا روی شلوارک دکتر نجفی بوده است

http://roozno.com/fa/news/373877/%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%86-%D9%BE%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%AC%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D8%AD%D9%86%D9%87-%D9%82%D8%AA%D9%84-%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF

یک نامه و 3 کیف اسناد و مدارک را در اختیار راننده اش قرار داد و از او خواست تا آنها را به خانه دخترش در خیابان ولنجک منتقل کند.
خانه دخترش در خیابان ولنجک
و 3 کیف اسناد و مدارک

Rosa گفت...

مصی جان
طرفِ میترا را گرفتن بحثی از همان ابتدا نداشت.
اما انگیزه ی قتلِ او کلافِ سردرگم بود!
اگر میترا پرستو بود و به قتل میرسید حال چه "برون سپاری" چه " درون سپاری "
در افتادن با اطلاعاتِ سپاه بود. و به حسابِ انتقامِِ اصلاح طلبها گذاشته میشد!
قالیباف از خونِ پرستویش نمی گذشت!
در همان ابتدا به دوستی گفتم: نجفی دختر خوانده داشته. گفت عجب آدم خوبی.
منتظر بودم در کنار مدرکِ دکترای نداشته اش که مطرح شد که داشته، این مهربانی اش را "فرزند خوانده گرفتن" را هم بزرگ بکنند!
اما هیچ خبری نشد!
همه ی افتخاراتِ نجفی با جزئیات مطرح شد بجز این یکی!
احتمالن حتی با فرزندخوانده ازدواج رسمی هم کرده تا ثروت نجفی هم بهش برسد!
عجیب نیست که یک نفر پس از مرگ 6 صفحه سیاه کند برای دخترش؟
میترا هم احتمالن دریافته بود که اینهمه عشق و ماشین ماکسیمو و خانه و... عادی نیست!

از نظر من پروفایلِ نجفی عجیب به پدوفیلی ها می خورد.
حال امیدوارم اشتباه کنم برای دخترش. و این رازِ سر به مهر...

متاسفانه فعالینِ زنانی که در حمایت از تن فروشِ کنار خیابان هم مقاله می نویسند، سکوت کردند.
بحث اول اصلاحاتچی ها مهدوم الدم نگرفت چون نجفی خود مردِ دو زنه است.
بحث پرستو بودنِ میترا بدجوری گرفت چون جامعه ی مردسالار دلیلی محکمه پسند برای حمایت از زن کشیِ نجفی نیاز داشت و بسیاری پشتِ "پرستو" بودنِ میترا سنگر گرفتند و مقتول را قاتل کردند...
کُردها اما شاید اگر نجفی بدلیلِ اختلافِ دین و مذهب آزاد شده و خونِ میترا مباح اعلام شود، صدایی بکنند.از اطلاعاتِ کامنت بالا.
از نظر کُردها میترا جاش است. از نظر فعالین ایدئولوژیک جنبش زنان هم، میترا به حقش (مرگ) رسید! چون با دشمن و رژیمی ها خوابیده.
میترا فرقی ندارد با زنِ تن فروشِ "پرولتر" فقط قیمتش بالا تر و مثلِ اغلبِ مادرانمان، نه کنارِ خیابان، که کنار سفره ی عقد فروخته.
به هر حال،
قطره ی اشکی بود برای زنی جوان، مادری تنها در جهنم اسلامی که خواست در هیرارشیِ بدنیا آمده بیرون زده و دو پله یکی بالا رود.
اگر کمی بیشتر وقت می داشت، شاید برای نابودی سلسله مراتب سرمایه داری مردسالار اقدام می کرد.
فیلمی مستند که بازی کرده وران، به قولِ دوستی، نشان می دهد که پتانسیل اش را داشت.
حیفِ که زیرِ دست و پای کریه پدر/مرد له شد...
پ.ن.
چقدر از بودنت و از کامنتت شاد شدم.
می بینی که روی خونِ پاهای بریده ی رفقای ریل، علیه زباله های اتمی، امسال هم سبز است؟
ما تمام نمی شویم!

Rosa گفت...

زهرا نجفی چه دخالتی در پرونده پدرش داشته
۱۲ خرداد ۱۳۹۸

لاله عقبایی یکی از وکلای محمدعلی نجفی گفت:به هیچ عنوان دختر دکتر نجفی دخالتی در پرونده قتل ندارد چراکه روز حادثه ایشان به همراه همسر و راننده دکتر نجفی و همینطور پسر میترا استاد وارد خانه شده و از ماجرای قتل آگاهی پیدا کرده‌اند.

http://vaghayedaily.ir/fa/tag/5593/%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%84%D8%AA+%D8%B2%D9%87%D8%B1%D8%A7+%D9%86%D8%AC%D9%81%DB%8C

زهرا نجفی 35 ساله و همسن میترا استاد(همسر دوم نجفی)!

Rosa گفت...

نکته دیگری که در این چند روز مطرح شده است و ظن «خانوادگی»بودن این قتل را تشدید می‌کند، به سخنانی باز‌می‌گردد که باز فرزند - و همچنین مادر میترا استاد - مطرح کرده‌اند. «مهیار» - فرزند میترا استاد - درباره چرایی اختلافات مادرش با محمدعلی نجفی می‌گوید: «مادرم به خاطر مال و اموال با نجفی اختلاف داشت تا جایی که می‌دانم او همه اموالش را به نام دخترش کرده بود و مادرم سر این موضوع با او درگیری داشت».

https://tavaana.org/fa/Mitra_Ostad_And_Mohammadali_najafi

Rosa گفت...

سپیده قلیان، فعال مدنی که از تاریخ ۳۰ دی ماه ۹۷ در بازداشت به سر می برد روز جاری از زندان اوین به زندان قرچک ورامین منتقل شد. سپیده قلیان در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه سال جاری از زندان سپیدار اهواز به زندان اوین در تهران منتقل شده بود. پرونده وی به همراه دیگر متهمان پرونده اعتراضات هفت تپه هم اکنون در دادگاه انقلاب تهران در حال رسیدگی است.

به گزارش هرانا، امروز دوشنبه ۱۳ خردادماه ۹۸، سپیده قلیان، فعال مدنی به زندان قرچک ورامین منتقل شد.
جلسه رسیدگی به اتهامات سپیده قلیان و دیگر متهمان پرونده، اسماعیل بخشی، امیر امیرقلی، ساناز اله یاری و امیر حسین محمدی فر در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه تحت عنوان آخرین دفاع در شعبه ۷ بازپرسی دادسرای اوین برگزار شده و پرونده این افراد به دادگاه انقلاب تهران ارسال شد.
در جلسه آخر بازپرسی به صورت شفاهی به متهمین گفته شده بود که پرونده آنان به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی ارسال خواهد شد.
پیشتر منابع نزدیک به این زندانیان به هرانا گفته بودند “علیرغم صدور قرار وثیقه توسط بازپرس در ارتباط با متهمین بازداشتی این پرونده، سرپرست دادسرای اوین، ناصری، از قبول وثیقه و آزادی موقت این افراد جلوگیری کرده است.”
لازم به ذکر است سپیده قلیان، فعال مدنی به همراه اسماعیل بخشی، فعال کارگری، در تاریخ ۳۰ دی ماه ۹۷، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.
بازداشت اسماعیل بخشی و سپیده قلیان در حالی صورت گرفته بود که تلویزیون ایران شب ۲۹ دی ماه در فیلمی با عنوان “طراحی سوخته” اعترافاتی از اسماعیل بخشی، سپیده قلیان و علی نجاتی، عضو هیئت مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه که در جریان بازداشت و بازجویی پیشین آنها ضبط شده بود را نمایش داد که در آن گفته بودند با “گروه‌های مارکسیستی و برانداز در خارج از ایران” ارتباط دارند.
این افراد در تاریخ ۱۳ اسفندماه ۹۷ به زندان‌های شیبان و سپیدار و سپس در اردیبهشت ماه ۹۸ به زندان اوین منتقل شدند.

ناشناس گفت...

چراء زور کار ساز است؟
چرا انسانها در رابطه ما منافع خود هر کاری را انجام میدهند بدون آن که، ب شرف انسانی خود و پیرامونی بی تفاوت هستن؟

ما چقدر با قربانی بدهیم تا پدوفیل ها و بد شلوارها فرق نمی کنه زن باشند و یا مردهای که صفت حالشان ببرند

Rosa گفت...

یک خبرنگار ادعا کرده است که میترا استاد یکی از پیروان فرقه یارسایی بوده است و برخی مراجع این فرقه و شاخه را از شاخه‌های دین اسلام نمی‌دانند.

به گزارش خبر فوری، پرونده میترا استاد و قتلش توسط محمد علی نجفی پس از چند روز همچنان مبهم و پیچیده می‌نماید. توییت امروز عباس طهماسبی زاده( خبرنگار و روزنامه نگار) در مورد گرایشات مذهبی میترا استاد در پیچیده تر شدن این ماجرا تاثیر گذاشته است. طهماسبی زاده ادعا کرده است که استاد یکی از پیروان فرقه یارسایی در کرمانشاه بوده است و برخی مراجع این فرقه و شاخه را از شاخه‌های دین اسلام نمی‌دانند و بنابراین، در صورت اثبات این موضوع و با فرض برابری قاتل و مقتول در دین، محمد علی نجفی محکوم به قصاص نمی‌شود. البته خبرنگار سیاسی خبر فوری در این رابطه با وکیل محمدعلی نجفی صحبت کرد که او ترجیح داد در این رابطه اظهار نظری نکند.

بنابراین، در صورت اثبات این موضوع و با فرض برابری قاتل و مقتول در دین، محمد علی نجفی محکوم به قصاص نمی‌شود.


محمد علی نجفی بعد از فرار از خانه، عصر همان روز جنایت خود را تسلیم مأموران و ادعا کرد به خاطر مشکلات خانوادگی با میترا استاد دست به قتل همسرش زده است. یک مرد از اهالی ساختمان برج آرمیتا در منطقه سعادت آباد در خصوص صدا‌هایی که صبح روز جنایت از خانه میترا استاد شنیده گفت: چون تا حالا با صدای تیراندازی آشنایی نداشتم، به همین خاطر صبح وقتی با صدای عجیبی که فکر می‌کردم صدای شلاق یا کمربند زدن روی سنگ یا سرامیک است از خواب بیدار شدم، اما بعد از لحظاتی همه جا ساکت شد و دوباره استراحت کردم و نمی‌دانم چه مدتی خواب بودم که دوباره با صدا‌های یک زن از خواب بیدار شدم. وی افزود: صدای یک زن را شنیدم که به یک مرد می‌گفت: حالش اصلا خوب نیست و اینکه باید با اورژانس تماس بگیریم. بنا بر این گزارش، با توجه به اظهارات این همسایه احتمال می‌رود که میترا استاد بعد از فرار محمد علی نجفی زنده بوده و حتی وقتی دختر شهردار سابق تهران وارد خانه می‌شود نیز نفس‌های آخرش را می‌کشیده است. روز نو

احتمال می‌رود که میترا استاد بعد از فرار محمد علی نجفی زنده بوده و حتی وقتی دختر شهردار سابق تهران وارد خانه می‌شود نیز نفس‌های آخرش را می‌کشیده است.

نفس‌های آخر