۲۸ آبان، ۱۳۹۸

تماس رایگان (اما غیر امن) با ایران Iran needs free Internet

تماس مستقیم با ایران از طریق اسکایپ
تواناتک: اسکایپ یک اپلیکیشن ارتباطی امن است که علاوه بر برقراری تماس‌های صوتی، تصویری و ارسال محتوا، امکان تماس تلفنی با همه کشورها را نیز به شما می‌دهد.
در شرایط کنونی که اینترنت در ایران با اختلال شدید رو‌به‌رو است و نمی‌توانید با استفاده از پیام‌رسان‌ها با ایران در ارتباط باشید، می‌توانید از طریق اسکایپ با تلفن‌های ثابت یا همراه در ایران تماس بگیرید. برای این کار کافی است حساب کاربری اسکایپ خود را از طریق کردیت‌کارت، مسترکارت یا پی‌پل شارژ کنید. نرخ تماس از طریق اسکایپ در مقایسه با سایر ابزارها بسیار مناسب و خوب است.
گفتنی است اسکایپ، ۶۰ دقیقه تماس رایگان با ایران را در اختیار کاربران قرار داده است. برای فعال‌شدن این سرویس، باید مشخصات حساب بانکی خود را وارد کنید ولی پیش از اتمام یک ماه، اشتراک خود را لغو کنید تا مبلغی از حساب‌تان کسر نشود.
البته این سرویس فقط برای برخی کشورها ارائه شده است. طبق گزارش کاربران تواناتک، کاربران اروپا و ترکیه با موفقیت از آن استفاده کرد‌ه‌اند ولی برای کاربران کانادا ارائه نشده و آن‌ها باید حساب کاربری‌شان را برای تماس با ایران شارژ کنند.
نکته‌ای امنیتی که نباید از آن غافل شویم، این‌که تماس از طریق اسکایپ با خطوط ثابت و همراه در ایران رمزگذاری نمی‌شود، پس احتمال شنود مکالمه وجود دارد. توصیه ما این است که برای حفظ حریم خصوصی دو طرف مکالمه، هرگز درباره مسائل و اطلاعات حساس صحبت نکنید یا برای انتقال خبرهای مهم روز از این نوع تماس استفاده نکنید.
اگر در خارج از ایران زندگی می‌کنید و در شرایط کنونی نگران خانواده‌تان هستید با این روش خیلی ساده می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید.
با جود قطعی اینترنت و سرکوب گسترده حکومت، اعتراضات سراسری برای پنجمین روز همچنان ادامه دارد و مردم معترض خیابانها را ترک نکرده اند، تمام مردم میدانند ازادی و زندگی بهتر فقط با ازبین بردن این نظام خونخوار است

 اموزش تماس مستقیم با ایران با اپ موبایل
https://youtu.be/RbNn0-z-5AI
تماس رایگان به ایران
با این نرم افزار میتونید فقط یکبار به مدت ۳ دقیقه به خانوادتون تو ایران زنگ بزنید و از  نگرانی بیرون بیاین تو این روزا که تو ایران اینترنت قطعه


 اگر ساختمان مخابرات در سیدخندان تهران بدست معترضان فتح بشه، مشکل اینترنت هم برطرف  میشه.

ادامه اینجا



 Das iranische Regime hat Internet abgeschaltet, um Nachrichten vom landesweiten Aufstand im und von der durch die Revolutionsgarden ausgeübten tödlichen Repression an der Ausbreitung im Ausland zu hindern.  

Make no mistake, the nationwide internet blackout imposed on the people of has one, and only one, purpose: to carry out yet another massacre. Something the Iranian regime has mastered over the 4 decades of its miserable existence.  


ایران
قطع اینترنت در ایران؛ سه راه برای تماس با داخل کشور

در پی بروز ناآرامی‌های خیابانی در اعتراض به افزایش قیمت بنزین و وضعیت اقتصادی در ایران، مقامات جمهوری اسلامی دسترسی داخل کشور را به شبکه جهانی اینترنت قطع کرده‌اند.
بنا بر گزارش نهاد بین‌المللی نت بلاکس، که وظیفه نظارت بر شبکه جهانی اینترنت را بر عهده دارد، در دو روز اخیر دسترسی ۹۵ درصد ایرانیان به اینترنت مسدود شده است.
مسدودسازی روند جریان اطلاعات، که برای اولین بار است در این مقیاس سراسری صورت می‌گیرد، نه تنها باعث بروز اختلال گسترده در زندگی شهروندان ایرانی شده است بلکه ایرانیان خارج از کشور را نیز که خواهان خبرگیری از اقوام و آشنایان خود هستند سرگردان کرده است.
این دسته از ایرانیان که پیش از این با استفاده از پیام‌رسان‌هایی همچون واتس‌اپ و تلگرام اقدام به برقراری تماس با بستگان و آشنایان خود در داخل کشور می‌کرند اکنون به دلیل قطع این شبکه‌ها نمی‌توانند خبری از خویشان و آشنایان خود دریافت کنند. امری که باعث بروز اضطراب و نگرانی در میان شمار قابل توجهی از آنان شده است.
این در شرایطی است که یک مقام مطلع در وزارت ارتباطات ایران به خبرگزاری فارس گفته است زمان برطرف شدن محدودیت اینترنت هنوز مشخص نیست.
در حالی که تماس تلفنی مستقیم با ایران، از خطوط ثابت یا همراه در آمریکا و اروپا، معمولا گران است؛ با این حال روش‌هایی 

جایگزین وجود دارند که می‌توان به کمک آن‌ها و با هزینه بسیار ارزان و حتی رایگان با داخل ایران تماس گرفت.

تلفن رایگان با اسکایپ
پیام‌رسان اسکایپ معمولا با قابلیت ویدئو کنفرانس خود شناخته می‌شود. با این حال این پیام‌رسان یک سرویس تماس تلفنی نیز دارد که با آن می‌توان با ایران ارتباط گرفت.
برای این کار لازم است کاربر ابتدا یک حساب جدید در این پیام رسان باز کند.
سپس در بخش تعرفه‌ها در صورتی که ایران به عنوان مقصد تماس انتخاب شود، دو تعرفه به کاربر پیشنهاد می‌شود که در صورت انتخاب گزینه شارژ ماهانه ۷.۸۷ یورویی کاربر میتواند با هزینه ۱۳ سنت در دقیقه با تلفن ثابت یا همراه در ایران صحبت کند.
اسکایپ برای این گزینه یک دوره یک ماهه رایگان در نظر گرفته است. به این معنی که کاربر می‌تواند تنها با ثبت نام و فعال کردن این تعرفه، بدون اینکه از کارت اعتباری‌اش مبلغی کسر شود، ۶۰ دقیقه با ایران به طور مجانی صحبت کند.

سپس در بخش تعرفه‌ها در صورتی که ایران به عنوان مقصد تماس انتخاب شود، دو تعرفه به کاربر پیشنهاد می‌شود که در صورت انتخاب گزینه شارژ ماهانه ۷.۸۷ یورویی کاربر میتواند با هزینه ۱۳ سنت در دقیقه با تلفن ثابت یا همراه در ایران صحبت کند.
در صورتی که کاربر به هر دلیلی مایل به قبول قرارداد و پرداخت وجه نبود، می‌تواند قرارداد را پیش از سر رسیدن موعد ماهانه لغو کند و به این صورت هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد.
مطابق اعلام نهاد رصدگر اینترنت، در چهل ساعت گذشته 95 درصد دسترسی ایرانیان به اینترنت قطع شده است


تلفن رایگان پیام‌رسان پینگل
دوستان سرور این اپ در روسیه است و مجانی کرده. توصیه نمیشه، اگرچه اینستال آن ساده است...
شرکت پینگل اعلام کرده است که با توجه به قطعی اینترنت در ایران، کاربران این پیام‌رسان می‌توانند با شماره‌های ثابت و همراه در ایران تا سقف ۳ دقیقه به طور رایگان تماس بگیرند.
در توییتی که در حساب رسمی این شرکت منتشر شده آمده است این اقدام برای امکان برقراری تماس کاربران این پیام رسان با عزیزانشان در داخل ایران انجام شده است.

پیام رسان پینگل برای گوشی‌های ایفون و همچنین گوشی‌های اندرویدی در دسترس است.

اپلیکیشن‌های ویپ
در سال‌های اخیر اپلیکیشن‌های موسوم به Voip به دلیل ارزان بودن از محبوبیت فراوانی برخوردار شده‌اند.
این مجموعه شامل ده‌ها اپلیکیشن هستند که امکان تماس تلفنی را با ایران فراهم می‌کنند و قابلیت نصب روی آیفون و همینطور گوشی‌های اندرویدی را دارا هستند.
اپلیکیشن‌ها با نام‌های مختلف و توسط اپراتورهای متفاوتی در بازار موجود هستند، با این حال اپلیکیشن‌هایی نظیر Voipzoom و یا Webcalldirect از محبوبیت بیشتری در میان کاربران ایرانی برخوردار بوده‌اند.
نرخ متوسط تماس با تلفن ثابت و همراه ایران از طریق این اپلیکیشن‌ها از ۹ تا ۱۸ سنت بر دقیقه متغیر است و کاربر می‌تواند بسته به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کند.

برای انتخاب اپلیکیشن با قیمت مناسب تر می‌توان از جدول مقایسه‌ای زیر استفاده کرد که نرخ‌های این اپلیکشن‌ها برای تماس با ایران را با یکدیگر مقایسه می‌کند.

 اگر ساختمان مخابرات در سیدخندان تهران بدست معترضان فتح بشه، مشکل اینترنت هم برطرف  میشه. 

ساختمانهای مخابرات در تهران هدفهای بمراتب آسانتری هستند نسبت به صدا و سیما.
اگر ساختمان مخابرات در سیدخندان تهران بدست معترضان فتح بشه، مشکل اینترنت هم برطرف می شه.

ساختمون هایی که تجهیزات اینترنت تووشون هست:

 1. ساختمون مخابرات وسط میدون توپخونه.
مرکز عملیات امنیت سایبریم همونجاس.
2. ساختمونای ارتباطات زیرساخت، شریعتی نرسیده به سیدخندان
3. توو اتوبان کردستانم هست. تقاطع ونک-کردستان
 اینم نمایندگیاش توو استانها: tic.ir/fa/news/ostanha

 ولی بدونید ساختمان های سید خندان اهمیت کمتری دارند. فتح برج همراه اول،
 تقاطع ونک و کردستان، یعنی بازگشت اینترنت به کل ایران.

 مرز دور فضای مجازی ایران کشیدن، هر موقع شلوغی بشه، مرز رو میبندن. اما دیگه مجبور نیستن ارتباط بانکها و ...
 غیره رو هم قطع کنن. مجری این داستان، شرکت ارتباطات زیر ساخته. پیمانکارشم فکر کنم شرکت زعیم باشه.
 این از اینترنت. حالا فیلترینگ، تمام تجهیزات که شامل سرور و نرم افزاره توسط شرکت داده پردازی دوران تهیه شده.
همشونم توو ساختمونیه که نزدیک ترین فاصله رو به پل سیدخندان داره.
 حال اگه ، ی حال مبسوطی به اون ساختمونا بدن،  یا به شرکتهای زعیم و داده پردازی دوران، اتفاقهای خوبی قطعن خواهد افتاد. ب امید ازادی وطن.
 این ادرس دوران. توجه کرده باشید، شرکتشون اینترنتم داره.
 تهران-خیابان خرمشهر-خیابان صابونچی-کوچه ی ایازی پلاک 62

اینم ادرس زعیم. همین الان از توی سایتشون برداشتم. یعنی نت دارن!!
 تهران-میدان ونک-خیابان برزیل-خیابان شهید لاهیچی-کوچه هشتم- ساختمان مکزی زعیم
آدرس کارخانه: کیلومتر 7 جاده مخصوص کرج-خیابان نخ زرین-خیابان امکان-کوچه رزا- کارخانه زعیم

این ساختمونیه که مرکز عملیات امنیت SOC تووشه: فک کنم روترهای اینترنتم باید اینجا باشه. یا اینجاس یا توی ساختمون کناریشه. خلاصه اون ساختمونا تصرف بشه، وزارت ارتباطات به جزیره گا رفته. Information Technology
 Iran +98 21 8811 3041

 اینم اون ساختمون اصلیه که وسط میدون توپخونه است: طبقه 11 یا دوازده بترکه،
 فک کنم یا کلن اینترنت وصل شه یا کلن قطع شه! طبقه 6 مرکز فسادیه ایضا طبقه 10. Telecommunication
 Infrastructure Company Tehran, Tehran Province,
Organization of IRAN Tehran, Iran +98 21 8849 8406

ضمنا شرکت دوران، به علت نقض حقوق بشر تحریمم هست.

۵ نظر:

Rosa گفت...

چگونه می‌توان قطعی اینترنت در ایران را دور زد؟

https://www.dw.com/fa-ir/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%82%D8%B7%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D8%B2%D8%AF/a-51322379?maca=per-VAS-per-GooyaNews-26861-xml-mrss



یحیی‌نژاد استفاده از مودم را هم یکی از راه‌های اتصال مجدد به اینترنت می‌داند. ولی او توضیح داد که کسانی که هنوز در خانه‌هایشان مودم دارند می‌توانند از آن استفاده بکنند. این کارشناس اما گفت که کامپیوترها و لپ تاپ‌های جدید دیگر مودم ندارند و اگر کسانی هستند که هنوز مودم در اختیار دارند و می‌توانند شماره‌هایی را پیدا بکنند می‌توانند از این مودم‌ها استفاده بکنند.

او در ادامه توضیح داد سرعت انتقال داده‌ها از طریق مودم محدود است و تماس خارجی هزینه زیادی دارد و چون از خطوط تلفنی استفاده می‌کند هزینه‌اش نیز بالاست و نهایتا استفاده از مودم راه حلی نیست که توده‌های مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

"اگر داخل ایران هستید، با مودم به اینترنت وصل شوید"


انتقال داده‌ها از طریق کانال"توشه"

یحیی‌نژاد، توسعه‌دهنده تکنولوژی "توشه" در ادامه گفت: «این تکنولوژی به طور یک‌ طرفه اجازه می‌دهد که اطلاعات دیجیتال و محتوی را از طریق ماهواره دریافت بکنند البته این پلان‌ها برای کسانی‌ که ماهواره تلویزیونی دارند مقدور هست.»

پروژه تحقیق و توسعه توشه حدود هفت سال پیش کارش را شروع کرد و در حدود سه سال پیش هم درباره ایران کارش را آغاز کرده است. این پروژه اجازه می‌دهد که داده‌ها از طریق رسیورهای برنامه کانال توشه انتقال یابد و بتوان آن را در موبایل یا لپ تاپ به کار برد.

به گفتهٔ مهدی یحیی‌نژاد، پروژه توشه یک بستر توزیع اطلاعات دیجیتال است که تا هشت گیگابایت می‌تواند محتوی را دریافت کند. این روش به خاطر دور زدن اینترنت و زمانی‌ که اینترنت قطع است شاید عملا تنها راه دریافت فایل‌های اینترنتی باشد.

یحیی‌نژاد گفت: «بهترین راه‌ها برای نوار مرزی این است که از سیم‌کارت کشورهای مجاور استفاده کنند که این وضعیت را دور بزنند. کسانی‌ که در نقاط دیگر هستند و از نظر تکنیکی خیلی واردند راه‌هایی پیدا کرده‌اند که ترجیح می‌دهم در مورد آنها حرفی نزنم که جلوی آن راه‌ها بسته نشود. ولی راهی که کل مردم بتوانند از آن استفاده بکنند متاسفانه فعلا وجود ندارد.»

Rosa گفت...

'اخلال گسترده در سیستم ارتباطی اسکایپ در ایران'

به گفته امیر رشیدی، از فعالان آزادی اینرنت در کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران، حکومت ایران از روز سه‌شنبه، اخلال در سیستم ارتباطی اسکایپ را آغاز کرده است.

به گفته این فعال مدنی، در سیستم ارتباطی وایبر نیز در ایران اخلال گسترده‌ای صورت گرفته است.

سازمان عفو بین‌الملل روز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اساس تحقیقات این سازمان، در جریان اعتراض‌های اخیر در ایران دستکم ۱۰۶ تن در ۲۱ شهر کشته شده‌اند.

حسین رزاق، فعال سیاسی ساکن تهران، در چند توییت گزارشی از وضعیت امنیتی پایتخت داده است.

او روز سه‌شنبه منطقه پیروزی شهر تهران را شبیه «منطقه جنگ‌زده» توصیف کرده و نوشته در «سمت غرب، یک بانک ندیدم که سالم باشه» و «دوربین‌های ترافیکی یا کنده شدن یا کلا نابود» هستند.

دوربين‌های ترافیکی یا کنده شدن یا کلا نابود. فعلا طرح ترافیک آزاده!ماهواره هم کار از پارازیت گذشته، از بیخ زدن قطع کردنش.

برای دریافت #فیلترشکن #سایفون یک ایمیل خالی به نشانی زیر بفرستیدfarda@psiphon3.com pic.twitter.com/9mRXkZ4lik

بدنبال اعتراض‌های گسترده به افزایش قیمت بنزین در ایران، شورای امنیت کشور از ۲۴ آبان دستور به قطع اینترنت داده است.

محمود تجلی‌مهر، کارشناس مخابرات در آلمان، در گفت‌وگو با رادیو فردا معتقد است که مقام‌های ایران اینترنت را قطع نکرده‌اند بلکه پهنای باند را شدیدا کاهش داده‌اند

یک نماینده مجلس: شهر شوش در اثر اعتصاب نیشکر هفت‌تپه تعطیل شده

توشه، شبکه ماهواره‌ای در جهت ارائه اینترنت آزاد

توشه هر روز دست‌چینی از بهترین مطالب روز اینترنت را از طریق ماهواره برای شما فراهم می‌کند. کافیست به کانال توشه بروید و حافظه فلش را به رسیور خود وصل و محتوای توشه را ضبط کنید.​ با استفاده از نرم‌افزار توشه فایل‌های ارسالی را روی کامپیوتر، تبلت یا تلفن‌ همراه‌تان باز کنید تا وبگردی را آفلاین تجربه کنید

https://www.tribunezamaneh.com/archives/212867

Rosa گفت...

بچه ها دارن از یه پروکسی برای تلگرام استفاده میکنن که آی پی رو چک کردیم میرسه به
http://arvancloud.com
اطلاعی از این شرکت دارید؟

نکته دیگه اینکه امنیت یه چیز نسبیه. کسی که حاضره با اسکایپ یا وایبر یا هر نوع landline دیگه با ایران تماس بگیره، اطلاعات تماسش توسط مخابرات ثبت و ضبط میشه، و هیچ فرقی با پیام رسانای بله و آیگپ و ... نداره. اگر لندلاین اسکایپ و وایبر و پینگل براتون اوکیه، بله و آیگپ هم اوکیه

پیام رسان‌های ملی ایران مثل «بله» با خارج از ایران هم کار می‌کنند. اگر خواستید استفاده کنید بدانید و آگاه باشید که همه چیز این پیام‌رسان‌ها در داخل ایران است و پتانسیل شنود مکالمات وجود دارد.

میتونه گوشی رو جاسوسی کنه؟؟منظورم اپلیکشن ((بله)) بود؟؟

حداقل کاری که می‌کند این است که کل کانتکت لیستت رو برمیدارد

گویا با شبکه ماهواره ای توشه میتوانند هر روز چندین گیگابایت محتوا را با سرعت بالا بصورت مجانی از گیرنده ماهواره خانگی دریافت و روی کامپیوتر، تبلت یا تلفن همراه استفاده کنند.

https://www.toosheh.org/

نظرخواهی موسسه پایش قطع اینترنت در جهان:
آیا شبکه‌های اجتماعی باید حساب دولت‌ها و مقام‌هایی که اینترنت را قطع یا سانسور می‌کنند، ببندند؟

[مقام‌های کوچک و بزرگ جمهوری اسلامی در این ساعت‌ها که اینترنت ایران تقریبا به‌طورکامل قطع است، هم‌چنان در شبکه‌های اجتماعی فعال اند.]

https://twitter.com/HadiNili/status/1195967334789369856

شوشتر. شهرک اندیشه.
نام: سيد احمد پسر سيد نور موسوي جعاوله
تاریخ قتل: ۲۸ آبان

#کامیار_ذوقی دانشجوی علوم اجتماعی دانشگاه تهران و فعال صنفی این دانشگاه شب گذشته در منزل خود بازداشت و به مکان نامعلومی انتقال داده شد. تا کنون خبری از اینکه این دانشجو توسط کدام نهاد امنیتی بازداشت شده در دست نیست.

یک پزشک از تبریز:جنازه ها را در ماشین های یخچال دار نگه داشته اند و به خانواده ها تحویل نداده اند

«سیما» زنی حدودا ۴۰ ساله که دو روز قبل (روز ۲۶ آبان) در تجمعات اعتراضی در سرآسیاب شهر ملارد هدف گلوله مامورین امنیتی قرار گرفته و جان عزیزش را از دست داده است.
او مادر یک دختر ۳.۵ ساله و یک پسر ۸ساله بوده است.

#مهدی_نیکویی_علی_آبادی، دانشجوی رشته حقوق، از نخستین افرادی بوده که در جریان #اعتراضات_سراسری #شیراز از سوی نیروهای امنیتی تیر خورده است:

«وقتی بردنش بیمارستان جان داشته؛ خبری از جنازش هم نداریم! همه جنازه‌ها و کسانی که جان داشتند را هم آمدند جمع کردند بردند.»


https://twitter.com/ir_humanrights/status/1196491007761768453

Rosa گفت...

#کامیار_ذوقی دانشجوی دانشگاه تهران شب گذشته توسط سگهای هار امنیتی بازداشت شد


#فرزاد_انصاری (تزمی پور) یکی از جام باختگان راه آزادی که در بهبهان جان باخت و امروز به خاک سپرده شد

یکی از جانباختگان راه آزادی مریوان که توسط سرکوب گران هار ولی روسیاه فقیه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت


https://twitter.com/Siavash_Hesami/status/1196822417206915072

اینجا مزار بخون خفتگان مریوان است
حداقل 9 شهید تنها در مریوان

https://twitter.com/eisabazyar1/status/1196892668124635138

"نصر نیوز" تیتر زده "اغتشاش به قصد کشتار"
و نوشته "تعداد زیادی اسلحه بین اشرار است".
معلوم نیست این اسلحه ها کجاست که یک سرکوبگر هم تیر نخورده ولی از آن سو ۲۰۰نفر از معترضین با شلیک گلوله جنگی کشته شده‌اند.
اشرار شمائید و بله متاسفانه تعداد زیادی اسلحه دستتان است!


اگر یه دشمن خارجی به ایران حمله کرده بود ، تو این سه روز نمی تونست 200 نفر بکشه .

سیستم ترور و وحشت با تنظیم لیستی از شهروندان معترض جوانرودی به خانه آنها هجوم برده و بازداشتشان میکنند
شعبان مریدی، دو برادر به نامهای غفار و مختار عزیزی(فرزند درویش حمید عزیزی) از بازداشت شدگان هستند
چندنفر از دوستان دیگر هم با اطلاع قبلی از بازداشت، فراری هستند!

“کاوە محمدی” از جانباختگان جوانرود همکلاسی دوران دبستانم بود
با تراکتور مشغول شخم زدن زمینی در “قلیچان” بوده که تراکتورش دچار نقص فنی می‌شود، جهت تعمیر تراکتورش به شهرک صنعتی جوانرود میرود
در بازگشت از جانب وحوش امنیتی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت میرسد

هشدار بسیار مهم:
داره لینک‌ها و فایل‌های مخصوصا APK پخش می‌شود به اسم فیلترشکن و ویدیو از تظاهرات و چیزهای اینطوری. به شدت مراقب باشید. هر کدوم اینا می‌تواند آلوده به بدافزار باشد. اگر چیز مشکوکی دیدید سوال کنید ولی هر چیزی رو که یک درصد شک داشتید باز نکنید

اسامی جدید دانشجویان بازداشتی
#نگین_باقری
#امین_فرصتی
#محمد_امین_حسینی

پیکر شهرام معینی را پس از دو روز دوندگی وبا اعمال نفوذ یکی از بستگان او که فرماندار رودبار است تحویل دادند و امروز در منجیل به خاک سپردند.
در مواردی انگشت‌شمار پیکر جان‌باخته‌های اعتراضات اخیر را تحویل داده‌اندو خانواده‌های بسیاری هنوز نتوانسته‌اند پیکر عزیزانشان را تحویل بگیرند.

شهرام معینی، 44 ساله، متاهل و پدر دو دختر، اهل منجیل که در کرج شاغل و ساکن بود و روز شنبه 25 آبان در جریان اعتراضات با تیراندازی مستقیم ماموران امنیتی کشته شد امروز در منجیل به خاک سپرده شد.

به گزارش وب‌سایت هه‌نگاو، دوشنبە ٢٧ آبان در میدان سرباز مریوان یک معترض به نام ”آرین رجبی“ ۲۱ ساله با شلیک مستقیم جان‌باخته است.
مجموع جان‌باختگان مریوان ۹ نفر.
عثمان نادری
مهران تاک
شاهو ولیدی
بهروز ملکی
ادریس بیوارە
دانیال استواری
آرین فرجی
هویت دو‌نفر از جان‌باختگان مشخص نیست.

یکشنبه شب ۲۶ ابان، هلی‌کوپتری که برای بردن #امام_جمعه شهر صدرا در پشت‌بام منزل او فروده آمده بود پس از برخاستن به تظاهرکنندگانی که در اطراف خانه وی تجمع کردند #تیراندازی می‌کند که در نتیجه تعدادی از معترضان #کشته و تعدادی #زخمی می‌شوند.

برای سیل و زلزله زده ها هلی کوپتری وجود نداره ولی برای فراری دادن یک مفت خور بی مصرف چرا

به نقل از یک منبع در داخل قوه قضاییه، اختیارات راجع به ادارات #پزشکی_قانونی در سراسر کشور به طور کامل جهت جلوگیری از ارائه هر گونه آمار و گزارش نسبت به صدور جواز دفن در روزهای اخیر به #حفاظت_اطلاعات کل قوه واگذار شده است!

خبری اختصاصی از شهر صدرای شیراز.
مشخصات دو تن دیگر از جان‌باختگان یکشنبه.
دو برادر به نام‌های عبدالله و رسول قویمی فرزندان شهروز اهل روستای کلات شیراز.
دوشنبه پیش از شروع خاکسپاری ماموران امنیتی به روستای کلات هجوم برده و دو جنازه را با خود می‌برند و اجازه خاکسپاری نمی‌دهند.

از کارکنان سردخانه آرامستان ها و مراکز درمانی بخواهید لیست فوت شدگان در شهرهای مختلف را به مردم ارائه دهند!

با قطعی کامل اینترنت رژیم در حال کشتن بی شمار است،در شهرهای مختلف اشخاص زیادی بازداشت و ناپدید گردیده اند.با توجه به عدم وجود ضمانت اجرا در چنین مواردی در حقوق بین الملل بایستی از صلیب سرخ جهانی برای اعزام تیم های کمک و دسترسی به لیست فوت شدگان و بازداشت شدگان کمک خواست....

Rosa گفت...


Sky VPN درب شکن

اپلیکیشن Sky VPN، اپلیکیشن مناسب و امن برای عبور از فیلترینگ در سیستم‌عامل اندروید، iOS، ویندوز و مک است.

شما با اپلیکیشن Sky VPN، می‌توانید از سد فیلترینگ رد شوید و امکان دسترسی به کلیه سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فیلترشده چون فیس‌بوک و یوتیوب را داشته باشید.

وی‌پی‌ان Sky VPN سرعت بسیار مناسبی دارد و کلیه ترافیک اینترنت شما را رمزگذاری می‌کند و از شما در مقابل نفوذ هکرها و نهادهای پلیسی کشوری مانند ایران محافظت می‌کند. همچنین از شبکه وای‌فای وایرلس ـWIFI شما محافظت می‌کند و با مخفی نگه‌داشتن شما در شبکه، امنیت شما را حفظ می‌کند.

این وی‌پی‌ان ضمن اینکه سرعت مناسبی دارد، آدرس آی‌پی IP شما هم در شبکه پنهان می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این وی‌پی‌ان به صورت امن و با سرعت مناسب در اینترنت بروید

این وی‌پی‌ان دارای یک نسخه رایگان دارد و یک نسخه تجاری وشرکتی ( پرداخت روزانه و هفتگی و ماهانه ) . شما در نسخه رایگان به تعداد محدودی سرور دسترسی دارید، در حالی که در نسخه تجاری تعداد بیشتری سرور با سرعت‌های بالا در اختیار شما قرار می‌گیرند. استفاده از این ابزار هیچ‌گونه محدودیت زمانی و حجمی ندارد. شما برای استفاده از نسخه رایگان نیاز به ثبت‌نام و وارد کردن اطلاعات شخصی خود ندارید.

کار کردن با این اپلیکیشن بسیار بسیار ساده است. در گام نخست این اپلیکیشن را می‌توانید از سایت رسمی این وی‌پی‌ان VPN و یا گوگل‌پلی، اپل‌استور و یا کانال تلگرام بشکن دانلود و سپس نصب نمایید.

پس از اجرای این وی‌پی‌ان کافی است سرور کشور مورد نظر را انتخاب کنید. پس از آن گزینه Connect را انتخاب کنید.

آدرس سایت sky vpn
https://m.apkpure.com

11.1mb