۰۸ آذر، ۱۳۹۹

جعل تاریخ توسط مینا اسدی به توصیه ی ایرج مصداقی!

 عکسی از انقلاب ایران علیه شاه

رزا: نوشته ی زیر از مینا اسدی است و در جواب به نوشته ی فیسبوکیِ مینا زرین؟!
هر کسی نداند فکر می کند که مینا زرین برای اعدام های "انقلابی" رژیم اسلامی هورا می کشیده و مردم را در مقابلِ اراجیفِ خمینی، به "صبر انقلابی" دعوت می کرده!!!
تا جایی که من می دانم، مینا زرین یک دهه از عمرش را در زندانِ رژیمِ اسلامی بوده، بشدت شکنجه شده. او از چریکهای اقلیتی بوده و سر موضعی، تا همین الان. یکی از ستاره های جنبش زنان و مبارز...
علیه اعدام و در جنبشِ زنان و مستقل...

حال چرا به تازگی، قرار است جنایاتِ سازمان اکثریت/توده را به پایِ زنانِ مقاوم و مبارز چریکهایِ اقلیت نوشت؟ از آنها شیطان سازی کرد؟ اتهام زد؟
چرا به شیوه ی اکثریتی هایِ اخبار روز/عصر نو/مجله هفته، لینکِ نوشته ی مینا زرین منتشر نشده، اما جوابِ مینا اسدی به او و طرح اتهام ها در بالایِ وبسایتِ ایرج مصداقی قرار دارد؟
آیا غیر از این است که این وبسایت و افرادش بجای "پژواکِ ایران"، پژواکِ نیم پهلوی شده اند و قرار است بزودی اعلام ِ موضع هم بکنند؟
من هیچگونه دلیل دیگری به فکرم نمی رسد!
مینا اسدی را از جنبش زنان می شناسم و بعید می دانم که او نداند مینا زرین چه کسی است و چه دیدگاهی دارد.
 به نظرم اسدی جان که شما و مصداقی، سوراخ دعا را گم کرده اید! در پیشگاهِ "شرفیابی" به حضور نیم پهلوی، همنوا با سلطنت طلبها و مُشتی ساواکی/ساوامایی، جنایاتِ اکثریت/حزب توده را به چریکهای فداییِ اقلیت نسبت دادن؟! جنایاتِ فداییانِ اکثریت/حزب توده، چه ربطی به مینا زرین دارد؟
شما و حاج آقا ایرج مصداقی می توانید نوستالژیِ بازگشتِ پهلوی یا نیم پهلوی یا رضاخان (این بار در یونیفرمِ سپاه) یا هر تخم و ترکه ی نظامی را در رهبریِ کشورِ ایران را داشته باشید، اما حق ندارید افرادِ مبارز علیه رژیمِ اسلامی را خراب کنید، بخصوص که به شیوه ی ساواک /ساواما، فقط اظهار نظر خود را پخش می کنید و در روز روشن، نظر مخالفین را حذف می کنید.
مینا زرین نیازی به نوشته ی من ندارد،اما بد نیست که خوانندگان با متدهایِ سانسورِ نئو سلطنت طلبان، توجه کنند! متدهایی که نباید عادتمان شوند.
اگر هم این متن را ایرج مصداقی آشغال بطور خودسر از جایی مثلِ فیسبوکِ شما (مینا اسدی) بلند کرده و در وبسایتش (پژواک ایران) منتشر کرده که خاک توی سرش...
این رسمِ انتشار نیست و باید اصلِ نوشته ی مینا زرین، یا لینکِ آن را منتشر کنید.
 

 عکس از روزنامه ی اکثریت- برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنیم. 


در زیر بخشی از اتهاماتِ مینا اسدی است.
برای خواندنِ کُلِ مطلب در منبع روی تیترِ آن کلیک کنیم.
 
پاسخ به نوشته‌ی یک دوست
مینا اسدی
مینا زرین عزیزم حرفهایت مرا به یاد روزهای اول انقلاب انداخت . آنروزهایی که یک بخش بنام انقلابی از تیرباران بدون محاکمه‌ی سران رژیم شاه روی بام مدرسه‌ی نمی‌دانم «رفاه» یا هر نام دیگر شادی می‌کردند و نازک دلان منتقد به این جنایت را طرفداران شاه می‌نامیدند و یا پندشان می‌دادند که شور انقلابی ست و صبر انقلابی را تبلیغ می‌کردند.
امروز بیش از چهل سال از آن روزها می‌گذرد. جنایت کاران اسلامی از اولین روز شور و شورش مردم همه را از دم تیغ گذراندند. و به هیج موجود زنده‌ای امان ندادند. زندان‌ها پر شد از کسانی که فقط دگر اندیش و کمونیست و سوسیالیست و محارب با خدا نبودند بل که مسلمان و شیعه بودند و همان امامان را داشتند و همان پیامبر را، اما رهبر دیگری می‌خواستند . مخالفان را با هر نظر و نام و نشانی بردند و شکنجه کردند و به دار آویختند و هنوز ما فکر می‌کنیم که درباره‌ی خودمان که در میدان مبارزه با رژیم هستیم باید «‌هیس هیس» کنیم تا این رژیم سرنگون شود . نه ، من اینگونه نمی اندیشم. چه کسی گفته است که من از باورهایم دور می‌شوم اگر حرف بزنم، نقد کنم و نظر داشته باشم و این یعنی نادیده گرفتن مبارزات خلقها یا در قفس ماندگان و اسیران و آوارگان؟
...

رزا: در موردِ خودم! نسلِ من در انقلاب بزرگ شد و از همان ابتدا با طرحِ حجاب اجباری، افتادیم تو خیابانها. اصلن هم بدلیلِ "بهتر" بودنِ زمانِ حکومتِ پهلوی، از دورانِ رژیمِ خمینی/خامنه ای، حاضر نیستم مثل بسیاری، بازگشت به عقب کنم و استفراغ سر بِکِشَم!
باید به جلو رفت. بدون ساواک/ساواما، زندگی را در دستانِ خود گرفت و هرگز دیگر نگذاشت، خانی یا شاهی یا امامی یا ولی فقیهی یا حزبی یا گروهی، قدرت بگیرد و از مردم سواری بکشد!
سرنگونیِ "شاهِ شاهان" حق بود، جایی که زیر سایه ی او، ساواک شکمِ غلام حسینِ ساعدی را با میخ درید و بیژن جزنی را با یارانش در تپه های اوین تیر باران کرد.
 میانِ دو مستراح نباید انتخاب کرد! شاشیدن به شاه/شیخ، انتخابِ بهتری است!

مرتبط:
فایل های گفتگو با غلام حسین ساعدی   
تاریخ شفاهی ۱۵ - غلامحسین ساعدی (١/٢) - نویسنده و پزشک
https://youtu.be/mMhiDSKRkXc

تاریخ شفاهی ۱۶ - غلامحسین ساعدی (٢/۲) - نویسنده و پزشک
https://youtu.be/5mTkEZmV2ts

واگن سیاه از غلامحسین ساعدی داستان‌گو شهرزاد فتوحی تنظیم مجتبی میر‌سمیعی
https://youtu.be/r4Cs0kXG2NM

داستان صوتی گدا نوشته غلامحسین ساعدی
https://youtu.be/vE7xeHKlX34


نمايشنامه «اتللو در سرزمين عجايب» - ۱۳۶۴
Othello in Wonderland

https://youtu.be/gCEsghVt9FE

۱۸ نظر:

Unknown گفت...

سلام و درود ب همه عزیزان!!
رزا جان من دقیقا متوجه نوشتاری رفیق عزیزمان مینا زرین که یکی از رفقای نازنین ما مثل تو است،
من هم خیلی خوب او را می‌شناسم رفیق صمیمی و دوست داشتنی است، و دوران خیلی سختی را در دهه‌های ۶۰ گذراند، و بعد از آزادی هم برای قدرت دنبال این و آن ندوید، و همواره سعی در افشای رزیم و طرفدار انسانهای درد مند بود، من چند بار ایشان را دیدم، و از صفت‌های انسانی آن بهره مند شدم،
همانطور رزا جان شما توضیح دادی تمامی او صفت ها برخوردار است،!!

ناشناس گفت...

لطفا توضیح دهید، که حرف و انتقاد یا سیاه نمایی مینا اسدی و ایرج مصداقی علیه مینا زرین چی است ؟

Rosa گفت...

سلام رفیق جان
همانطور که نوشتم، متن مینا زرین معلوم نیست چه بوده. گویا در فیسبوک مطالبی رد و بدل شده و ایرج مصداقی فقط متنِ سراپا اتهام را منتشر کرده است.
من هم مینا زرین و هم مینا اسدی را از کارزار زنان علیه قوانینِ ضد زنِ رژیم اسلامی می شناسم.
اینکه ایرج مصداقی با موافقت اسدی متن را منتشر رده بعید می دانم.
شاید هم اسدی و مصداقی در جبهه ی نیم پهلوی رفته و در حال توطئه علیه چپ رادیکال در حالِ توطئه علیه قهرمانانِ مقاومتِ زندانِ زنان بر آمده و اتهاماتی را که در واقع علیه اکثریت/توده است به مینا زرین بسته اند.
آنها مثل فرشگردی ها اولین موضع شان علیه چپ است.
به هر حال از یک تواب همه چی بر می آید و تعجبی نداشت. و این وسط اسدی خراب شد چون مینا زرین برای جنبش زنان مثلِ اشرف دهقانی برای جنبش مسلحانه است که در زندان شاه حماسه مقاومت آفرید.
به هر حال خباثت اکثریت/حزب توده را به حسابِ چریک اقلیتی مثل مینا زرین نوشتن، تف سر بالا شد و روی صورت مصداقی افتاد.
چرا که مینا زرین ستاره ی جنبش مقاومت زنان همیشه می درخشد و الهامِ مقاومت و سر فرود نیاوردن در زندانهای اسلامی بوده و هنوز هم هست.
حضورش در هر جمعی یک نه ی بزرگ علیه دیکتاتوری و مردسالاری است...
یاشاسین به رزم زنان
3>

ناشناس گفت...

قربانت ممنونم، سیزده یاشا!!

شاید این مثال درست نباشد، من میگم طلا را هر زمان گم میکنید، وبازهم اون را پید میکنید، بازهم طلا است،،
بی شک رزا ها و مینا زرین ها هر زمان همان هستند که در ماهیت و مضمون هستن، بنابراین این وصله های ناجور ب مینا ها نمی چسبد،
ممنونم رزا جان که ما رو از پکری در اوردید، و ما رو روشن کردید
ممنونم ازت

Rosa گفت...

گفت‌وگو با ملکه مصطفی سلطانی، شاهد عینی اعدام‌های دهه شصت

https://youtu.be/5L7EBnVCMS8


خانم سلطانی شاهد اعدام چهار برادر جوانش در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. برادران او به اتهام فعالیت سیاسی بازداشت و فورا کشته شدند. او تمام جوانی‌اش را در چهل سال گذشته صرف مبارزه با حکم اعدام کرده است.

ناشناس گفت...

مرسی رزا جان!!
در این کره خاکی واقعآ چه سینه سوخت‌های است، بعد از این همه سختی ها و مشقتهای بی انتها چگونه با فراق باز بدون کینه و عشق ب ازادی، و زندگی انسانی را برای جامعه جهانی ترسیم میکند، عشق السون، واقعا بژی رفیق،،

سخن دیگر من ب جانیان، جمهوری اسلامی ، و طرفداران اعدام و کشتار، اگر امکان دارد فقط یکبار ب سخنان این مادر یا خواهر یا رفیق گوش کنند،
ممنون رزا جان از این کامنت پر معنی

Rosa گفت...


کمک مرجان شیخ الاسلامی آل آقا به کمپین تبلیغاتی مجید جوهری، نماینده پارلمان کانادا

نوامبر 27, 2020 | خبر/ گزارش

شهروند- داده های سایت شفافیت مالی کمپین های تبلیغاتی در انتخابات کانادا نشان می دهد که مرجان شیخ الاسلامی آل آقا در سال ۲۰۱۴ به مجید جوهری به عنوان نامزد انتخابات پارلمان کانادا کمک مالی کرده است.

“مرجان شیخ الاسلامی آل آقا” مدیرعامل شرکت بازرگانی دنیز و هترا تجارت است. به گفته دستگاه قضایی جمهوری اسلامی او یکی از متهمان پرونده ۶.۶میلیارد یورویی در صنایع پتروشیمی و همچنین تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۷ میلیون و ۶۵ هزار و ۵۲۹ یورو و ۸ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۳۸۴ دلار است.

لازم به یادآوری ست که مجید جوهری همچنین در سال های گذشته دیداری با نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی داشته و از طوماری که خواستار برقراری روابط دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران بود، نیز حمایت کرده است.

Rosa گفت...

رزا: رفیق جان
به قول بچه های افغانستان، قصه ی ما و قصه ی آنها!
این مرجان شیخ الاسلام آل، سردبیر هژیر پلاسچی بوده در میراث فرهنگی!
الان در کانادا و تازه از خلجی (آخوند سابق، پژوهشگر در امریکا)، طلاق گرفته/داده!
الان هم روزنامه شهروند نوشته که در سیاست کانادا حاج خانم مرجانِ آل، دست داشته!
معلوم نیست مهدی خلجی/ هژی پلاسیده/ بقیه "براندازها" کی از آب نمک، در حمایت از رژیم بیرون آورده شوند!!!
به قول معروف: رد پول را بگیریم، معلوم خواهد شد!

فعلن رابطه مالی مرجان/مجید جوهری (نامزد مجلس کانادا:)

ناشناس گفت...

رزا جان
فرقی نمیکنه برای مزدوری و یا خیانت ب مردم هر دو دور از انسانیت است البته برای آنها لذت بخش و در خور توجه ب جماعت بدون عشق است، پول پله زندگی لاکچری جزءبی روح ترین حالت عادی برای این جماعت است،!!

ناشناس گفت...

رزا جان،!!
ما در کل دنیا دولت نرمال نداریم، اصلا کلمه دولت و خود معنای با تصویر در شکل و محتوا کاملا مسخره است ،
رزا جان میدونی چرا؟؟؟ اگر نرمال میبود اون موقع دیگر دولت نبود، دولت اصلا در تولید اجتماعی نقشی ندارد، دولت جمهوری اسلامی دیگر جزء آن دولتهایی است که در تعریف جهانی آن خیلی دورتر قرار گرفته ، از اونجایی که اسم دولت در جهان امروز پذيرفته شده، باید دولتهای اروپاي همکاری لازم را داشته باشند،
میدونی چراء امروز این گفته های مختلفی که در رابطه دکتری که در سوئد زیر اعدام است را می خواهند، با جاسوس دستگیر در استکهلم، عوض کنند،
واقعا دنیای مسخره شده، ازیک طرف پولهای بدبخت بيچاره را تالار میکنند، و از طرف دیگر با ترور در داخل و خارج مردم ایران را ب سخره، میگیرد،

ناشناس گفت...

سود اصلی این معامله ب نفع کی است،؟؟
واقعیت مسئله باز هم حقیقت را روشن نمیکند، چرا که بوجود آمدن ظاهری قضیه در نگاه عالم انسانی مورد بحث تحلیل قرار نمی‌گیرد،
برای دولتها همه چی ازاد است، ترور، گروگانگیری، تجاوز ، انسان فروشی، همه چی، ولی برای انسانهای که مخالف جهت گیری ضد انسانی هستن ،اصلا مورد بحث قبول نیست،

انتیپومو گفت...

سلام به رفیق کبیر رزا! دلم برات تنگ میشه همش!

بهتره اسم سایت سوم کمتر بیاد دو سایت اول یعنی اخبار روز و عصر نو معروفترند و مهم نیست اسمشون بیاد، اما سایت سوم میخواد خودشو بکشه بالا و امار بهتری کسب کنه تند تند هم لینک میده و کپی میکنه از فارس و ایرنا دیگر فاضلاب ها.
نطفه و ریشه شون هم که کاملا مشخصه یه مشت تواب ته جوب مونده.
از اون جهت گفتم که چند بار هم تو کامنت ها مشاهده کردم خواسته یا ناخواسته تبلیغ شده.


به پیش برو انارشی

Unknown گفت...

با سلام درود،
خسته نباشید، ب نظرم همانطور بالا اشاره شد، بهترین صفت ، که اشاره شد این سایت ها هم تواب و هم اکثریتی و هم توده ی هستن و هم فرصت طلب که هیچ موقع حاضر ب انتقاد واقعی از خود نیستن،
و گویا در آینده باز هم میخواهند همه قدرت را داشته باشند، اما غافل از شرایط جدید که بوجود آمده نمیتوان در همه عرصه سیاسی و اجتماعی حاصر باشند ، چون بازی ها تمام شده!!

Rosa گفت...

یه مشت تواب ته جوب مونده.

:)))

Rosa گفت...

سلام آنتی جان
خیلی شاد شدم که هستی. در راه بودم و گفتم بنویسم برایت که عمر آنارشی ها کوتاه در طول، و در پهنا، بی نهایت!
هیچکدام خوشبختانه به "کبیر" شدن نمیرسیم:)

در مورد وبسایت کذائی حق با تو است و تلاشم را می کنم:)
دیروز به دوستی گفتم که آنارشی مثل جوانه های روی آسفالت برای رشد تقلا می کند و از هر منفذی بیرون زده!

توی راه داشتم کامنتهای لینک زیر را می خواندم:
...
این دهکده فضایی خودمختار خواهد بود، فضایی متشکل از زنان برای دستیابی به زندگی آزاد و بازپس‌گیری خودباوری، توانایی و آفرینندگی که در فرایند تاریخی ممتدِ دستگاه‌مندشدن عمیق‌تر و گسترده‌تر دولت، سرمایه‌داری و پدرسالاری تضعیف شده‌اند.
چنین فضای خودمختاری می‌تواند فضایی برای نفس کشیدن باشد، فضایی برای غلبه بر تأثیر مخرب نظام پدرسالار و توسعه و به عمل رساندن نگرشی رهایی‌بخش نسبت به زندگی با کار جمعی.
این فضا در واقع ایده‌ای را به کار بسته است که عبدالله اوجلان تئوری جدایی می‌نامد: زنان اگر بر وابستگی خود به مردان و نظام پدرسالار در تمامی جنبه‌های روانی، جسمانی و عاطفی غلبه نکنند، هرگز آزاد نخواهند شد.
بنابراین تنها زنان آزاد و رهایی‌یافته که جدا از ساختارهای پدرسالارانه‌ی قدرت و ستم، شالوده‌ای قوی و هدفمند دارند، می‌توانند مردان را نیز وادارند تا امتیازات‌، ستمگری‌ و ستم خود را درون ساختارهای پدرسالار به چالش بکشند و این مردان را فراخوانند تا در مبارزه برای رهایی جنسیتی مسئولیت خود را به عهده گیرند.
ما برای تغییر جامعه به فضاها و ساختارهایی برای سازماندهی خودمان نیاز داریم....

https://www.radiozamaneh.com/557415

اگرچه که اوجلان در جوانی مثل بوکچین یک پا استالین بود اما وقتی آنها هم به یاد آوردند قدرتِ زنان را، شاید در کودکی و در آغوشِ مادران/خواهران/زنان را، مٌخشان کُلن تکان خورد عاقبت:)

خیلی امیدوارم
زنان فوق العاده ای را دور و برم پیدا کردم که هیچ هراسی ندارند!
مطمئنم شاخ سرمایه را هم به زیر خواهند کشید.
خوشبختانه دیگر تنها هم نیستیم.
نسلی هُشیار در کنارمان و در حمایت مان داریم!
هر گاه افتادیم هم، بلندمان کردند...

مبارزه ی من تنها امتنا از شبیه شدن بود!
به زمین زدنِ سیستم دست شما ها را البته می بوسد:)
به امیدِ این روز،
طرح و نقشه ی خرابکاری می ریزیم...
ستون های بنای برده داری در حال فروریختن است، هر کجا را بنگری، به لرزه افتاده، باید با ریتمِ سرودی هماهنگ، لگد بزنیم!

دریغا که مائویستها به قصدِ صندوق انتخابات، خیابان را ترک کردند، جوانترهایشان به ما پیوستند، زمانی که رهبرانشان برای پیروزیِ بایدن بر ترامپ هورا کشان، قانونی شدند!

همه ی زمین اکنون در حالِ لرزیدن است.
بحران، پُشتِ بحران...
ساعتِ آنارشی فرا رسیده
و
ما آماده ایم!

Rosa گفت...

رزا جان،!!
ما در کل دنیا دولت نرمال نداریم...

رزا:
رفیق جان
ما عوضی ها عاقبت دنیا را خواهیم گرفت!
اگر سالِ 57 مردم درب زندانها را گشودند، این بار اما، زندان دارد آینده را عوض می کند؟!
قرچک خودش یکی از مراکز داره می شه!

راستی
این لینک هم جالب بود در مورد پُست قدیمی همینجا، وقت کردید، نگاهی بیندازید:)

من و تابوت زندگان – م. دانش

https://www.akhbar-rooz.com/%d9%85%d9%86-%d9%88-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%88%d8%aa-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d9%86-%d9%85-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4/

Rosa گفت...


تست انسانی واکسن «شهید فخری‌زاده»! «خبری خوب» با جایزه و پرداخت دیه به خانواده داوطلبان قربانی!

-در حالی ‌که رئیس بانک مرکزی می‌گوید تحریم‌های آمریکا مانع واریز مبالغ ارزی به کوواکس برای تهیه واکسن کُروناست، دکتر مردانی اعلام کرد: «تحریم‌ها هیچ تاثیری در توزیع واکسن کُرونا نخواهد داشت. دولت جمهوری اسلامی به‌موقع واکسن مورد نیاز را برای گروه‌های پر خطر خریداری می‌کند تا تولید واکسن بومی نیز به نتیجه برسد.»
-دکتر محرز در حالی موضوع پرداخت دیه به خانواده داوطلبان تست کُرونا در صورت مرگ را پیش کشیده که مردم بارها عدم اطمینان خود را به واکسن چینی، روسی اعلام کرده‌‌اند چه برسد به واکسن تولید جمهوری اسلامی زیر نظر وزارت بهداشت که قرار است از روی واکسن روسی و چینی کپی شود!
- کاربران شبکه‌های اجتماعی علاوه بر اینکه پرسیده‌اند چرا خود دکتر مینو محرز داوطلب تست واکسن مؤسسه زیر نظر خودش نمی‌شود، همچنین پیشنهاد کرده‌اند که واکسن داخلی را روی علی خامنه‌ای، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، احمد جنتی عضو مجلس خبرگان که گفته می‌شود بدحال است، مقامات دولتی‌ و نیروهای همیشه در صحنه‌ی بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تست کنند.

دکتر مینو محرز می‌گوید از داوطلبان تست انسانی واکسن کُرونای داخلی «رضایت‌نامه» گرفته می‌شود و «اگر مشکلی برایشان پیش بیاید بیمه هستند و خدای نکرده اگر مسئله حادتری پیش بیاید دیه داده می‌شود!» برخی کاربران فضای مجازی می‌گویند: رژیم بهتر است ابتدا دیه ناوچه کنارک و کشته‌شدگان هواپیمای اوکراینی را بدهد!

ناشناس گفت...

حتما رفیق جان !!
شما همیشه لطف دارید خودت خوب میدونی سرم درد میکنه برای خواندن حتما، در اولین فرصت،