۰۱ آبان، ۱۴۰۰

جمهوریِ دروغ و رئیسِ جمهورِ دروغگو! از بنی صدر تا حاج داوود!


رزا: خیانت "روشنفکران" برای روی کار آوردنِ حکومت اسلامی غیر قابل بخشش است. نتیجه ی این حمایت، همانا به قدرت رسیدنِ لاجوردی ها و حاج داوود ها بود و هست!
من شخصن حرفی با حاج داوودها  نداشته و ندارم. یک بی سوادِ لمپن را کردند رئیس و شکنجه گرِ زندان. او هم باعث نابود شدنِ بیشماری زنان و روانی کردن شان شد. بعد هم دیروز افتاد و مُرد!
بقولی، تابوت سازِ جنبشِ زنان، خود عاقبت به تابوت رفت!!
نه کسی برایش سوز کشید و نه از فقدانش، آه!
بنی "سگ" را اما در تابوتی پر گُل در ورسای خاک کردند تا در فرصتی دیگر، دوباره این زامبی را به ایران صادر اش کنند!
* با پوزش از سگهای نازنین
از بنی صدر خاطره ای ناب دارم، وقتی برای سخنچرانی به دانشگاهِ ما آمد!  من جلویِ بیش از صدها دانشجوی آلمانی، نقش اش را  در سرکوب زنان یادآور شدم. او هم در جلوی آلمانی ها، نه گذاشت و نه برداشت،  گفت: او دروغ می گوید! چون دختران و زن اش، بی حجاب هستند!
چند تا  از دانشجویانِ کُرد هم به نقش بنی صدر در جنگ علیه کُردها و سرکوب آنها اعتراض کردند. اگر بادی گارد نداشت، احتمالن کتک مفصلی هم می خورد:)
در عجب بودم که چرا چپ های قدیمی، زبانشان را در کونشان کرده بودند و از نقش بنی صدر در انقلاب فرهنگی دانشگاه، هیچ نگفتند!
باری
او آنوقتها در اعتلاف با مجاهدین بود و چریکهای فرتوت هم هیچ نگفتند از جا خالی دادنِ مجاهدین به نفع بنی صدرِ رئیس جمهور، در "انقلاب فرهنگیِ"دانشگاهها. اینطوری شد که بسیاری از چپها ، فردای خروج مجاهدین از زنجیرها و سنگرهایِ علیه انقلاب فرهنگی، جلوی بنی صدر و آخوند کرواتی ها کم آوردند و قلع و قمع شدند.
الان هم بدلیل ریپورت دادنِ او به ضرر رژیم ایران، در دادگاهی در آلمان (جریان دادگاهِ میکونوس) یک عده ای با، یا مارکس!، یا لنین! (بر وزنِ یا علی!)، زیر تابوتش را گرفته اند و  در سقط شدن اش، زار هم می زنند!
عذرا خانم اش هم در حالِ پر کردنِ ویدئو از شرح مکافاتش در پروسه ی فرار از ایران!  پس از 4 دهه سکوت! و اینکه کی بود؟ کی بود؟ من نبودم که کتابِ  مانیفستِ خمینی را برای فرانسوی ها ترجمه کردم!
عذرا بنی صدر، یک زنِ مرتجع تر از شوهرش که بر سر دختر 18 ساله شان فیروزه، لچک کرده و برای دامادش رجوی، حتی جلوی شوهر هم در می آید که این ازدواج، سر بگیرد! زناشویی ای که البته دو سال بیشتر طول نکشید و بدلیل خیانتهای جنسی رجوی با مریم، به طلاق انجامید!
چند وقت پیش با یکی درگیر شدم که گفت: از بنی صدر پرسیده بودند که بعضی ها می گویند موی زن اشعه دارد و غیره...
بهش جواب دادم، خوب مگر این آشعال نمی توانست بگوید: نه؟! اشعه ی موی زن! چِرت است!
ولی نه! این نان به نرخِ روز خورده ها، مثل امامشان، تقیه کردند و می کنند!
عذرا خانمشان هم نمی توانست به جای مانیفست خمینی، توضیح المسائلِ او را ترجمه کند؟ تا فرانسویها با پدوفیلیِ نهفته در اسلام و شرعی بودنِ دستمالی و انگشت در کونِ نوزاد، چهره ی اسلام واقعی را  بشناسند؟

شوهرش هم که جلوی دوربین  های بین المللی، حرفهای خمینیِ جلاد را، آسمانی ترجمه می کرد و  مخترعِ اقتصاد توحیدی!
مادام/مسیو بنی صدر در واقع نوعی خلیلزاد بودند برای تطهیر خمینی (طالبان ایران)! با این تفاوت که افغانها،  خلیلزاد را برای پهن کردنِ  فرش قرمز  برای طالبان، لعن و نفرین می کنند، اما اپوزیسیون ایران با افتخار از "اَنی صدر" پرچم می سازد برای اعتلاف های بعدی اش با مذهبی ها!!!
حال، پس از 4 دهه یک زنِ جوانِ چپ، هنوز از "دفاع مشروع " علیه حکومتِ اسلامی حرفی نزده، چاه کارگر، با شتاب مقاله می دهد که بترسید و بهراسید!
 چاه ، تازه مژده هم می دهد که در برابرِ دو کلمه ی "دفاع مشروع" علیه رژیم اسلامی، قرار است کتابی در نقدِ سخنانِ نسنجیده ی  لیلا حسین زاده بنویسد!
استارتِ کتاب اش  در سایت چاه کارگر، البته که با استقبال هم روبرو شد. اینجا

سخنِ آخر اینکه، از میانِ تمامِ زنانِ حزبی با ادعایِ فمینیستی شان، این تنها مهستیِ شاهرخیِ غیر حزبی بود که در عزایِ از دست رفتنِ بنی صدر سینه چاک نداد!
بیخود هم نیست که او را همه جا ، سانسور و حذف کرده اند و حتی سازمانِ به اصطلاح زنانِ 8 مارس با متدِ استالینیستی اش، هر ردِ پایِ بی رنگِ او را هم، با وسواسی بیمار گونه، در نشریه های قدیمی شان محو می کنند!
چراییِ در عزایِ بنی صدر نشستنِ سازمانِ زنانِ 8 مارس را باید در قیامِ آملِ اتحادیه کمونیسستها جستجو کرد وقتی که رژیم، بنی صدر را از قدرت کنار گذاشت... جایی که 8 مارسی ها ، مائویسم شان بر فمینیسم شان می چربد و خفه خوان می گیرند! و مثلثِ بیق را، بر همبستگیِ زنان ترجیح داده و هرگز هم مسئولیتِ سیاسی شان را، بر سرکار آمدنِ حاج داوودها نمی پذیرند.
چرا که اشعه دار کردنِ مویِ زنان توسطِ بنی صدر ها، سرآغازِ به تابوت کردن و در قبر گذاشتن زنان بود.


مطالبِ مرتبط :
بدرود «مسیو لو پرزیدان»
مهستی شاهرخی

حق دفاع مشروع – لیلا حسین زاده

 مطالبِ مرتبط اینجا

 


یادداشتی در مورد پرزیدنتی که برای خودش زیاد نامه می نوشت! – کیوان سلطانی

انقلاب فرهنگی

انقلاب فرهنگی؛ خمینی و بنی‌صدر و سروش در یک جبهه

ابوالحسن بنی‌صدر، رئیس جمهور وقت در سرمقاله روزنامه انقلاب اسلامی ۳۱ فروردین ۱۳۵۹ چنین نوشت: "بر شورای انقلاب است که از خود قاطعیت نشان دهد و تصمیم خود را بدون درنگ و تاخیر به اجرا گذارد. امروز نظم شرط تداوم انقلاب و بلکه حیات ملی‌ماست و باید با روحیه انقلاب و مصمم آن را برقرار کرد. دانشجویان مسلمان باید اجرای مصوب شورای انقلاب که در محضر امام اتخاذ شد را فریضه خود دانسته و نه تنها در برخوردها پیشقدم نشوند بلکه مانع از هرگونه برخوردی بگردند تا اگر طرف سه روز ستادهای گروه‌ها تعطیل نشدند به ترتیبی که مقرر است عمل شود."
تا اگر طرف سه روز ستادهای گروه‌ها تعطیل نشدند به ترتیبی که مقرر است عمل شود."
در طی چند روز بعدی دانشگاه‌های سراسر ایران و به ویژه دانشگاه تهران عرصه درگیری‌های گسترده‌ای شد. نیروهای حزب‌اللهی با پشتیبانی کمیته و نیروهای لباس شخصی با سلاح‌های گرم و سرد به دانشگاه‌های گوناگون در ایران حمله کرده و طی درگیری‌های خونین، گروه‌های دانشجویی چپ و مارکسیست را از دانشگاه‌ها بیرون کرده و دانشگاه‌های سراسر کشور یکی پس از دیگری به کنترل دانشجویان مسلمان طرفدار حکومت درآمدند. طی این درگیری‌ها و بر طبق آمار رسمی ۳۸ نفر کشته و صدها نفر زخمی شدند.

در نهایت روز دوم اردی‌بهشت ابوالحسن بنی‌صدر به همراه تعداد زیادی از هواداران نظام اسلامی به دانشگاه تهران رفته و در سخنرانی خود بر ضرورت ادامۀ راه "انقلاب فرهنگی" تاکید کرد.


فریبا مرزبان: ”انقلاب فرهنگی ١٣۵٩ از زبان بانیان و مسوولان جمهوری اسلامی“ (بخش نخست)

دانشگاهای ایران یکسال بعد از بهمن ۵۷ بود که بار دیگر شاهد مبارزه و مقاومت دلاورانه جوانان آگاه و مبارز میهنمان شد و بار دیگر سرکوبگران خلق با صدور فرمان کشتار و سخنرانی های مکرر آیت الله خمینی صحن دانشگاه را آغشته به خون جوانانی کردند که لحظه ای در راه آگاه کردن توده ها به منافع خویش برای رهایی از قید ستم و بهره کشی آرامش نداشتند. دهها تن کشته، هزاران تن زخمی، و صدها زندانی حاصل حملاتی ست که شورای انقلاب در راس آن بوده ست و مسوولیت کشتارها بعهده آقای ابولحسن بنی صدر ست که رئیس جمهور بوده و همزمان سخنگوی شورای انقلاب بودند. (۵)
۵- آقای بنی صدر و همفکرانش مدعی هستند که ایشان با تعطیلی دانشگاها مخالف بوده و در نتایج خونبار انقلاب فرهنگی نقشی نداشته ست و البته صحیح ست ایشان دانشگاه را محل کسب علوم می دانسته اند ولی فراموششان شده بر اساس فرامین خمینی مبنی بر اسلامی کردن مراکز آموزش عالی، شورای انقلاب و آقای بنی صدر که یکی از آنان بوده ست، مسئول درگیری ها و راه افتادن جوی خون در دانشگاها بوده اند و مشکلات بعد از انقلاب فرهنگی به پای آنان ست و باقی ادعایی مفت و کاذب اند.


فریبا مرزبان: ”انقلاب فرهنگی ١٣۵٩ از زبان بانیان و مسوولان جمهوری اسلامی“ (بخش دوم)


گروهی از کشتگان دانشگاه صنعتی آریامهر (شریف) در پیکار سیاسی (ورودی‌های ۱۳۴۵ تا ۱۳۵۸)
(تازه‌ترین بازبینی جدول در ۲ می ۲۰۲۱، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰)
http://shiva.ownit.nu/Jadval.htm


درباره کارنامه حاج داوود رحمانی جنایتکار، گفتگو با مینا زرین زندانی سیاسی سابق


https://youtu.be/SrVEUWriKGA
 

«حاج داوود» قزلحصار آهنگری که شکنجه‌گر شد

کتابی که عذرا حسینی (عذرا بنی صدر) در ترجمه اش با خانم برگیت سیمون-حمیدی  و آقای مرتضی کُتبی همکاری کرده، سخنرانی های نجف و نظراتِ خمینی در مورد ولایت فقیه او می باشند وبه زبان فرانسه در لینک زیر اطلاعات آن موجود است.


das Manifest des Ayatollah". - Text eines Kurses, der 1969 in Nadjaf gehalten wurde
 

اینجا


Kotobi, Morteza (1932
Simon-Hamidi, Brigitte (1936 -....)

ترجمه ی این کتابِ مانیفستِ خمینی توسط عذرا بنی صدر، در آستانه ی انقلاب 57 در جهتِ حمایت از خمینی و معروفیت او میان فرانسویان بود و نه افشاگری از خمینی، آنطور که عذرا بنی صدر در مصاحبه اش با ژاله وفا ادعا می کند. او کماکان پس از 4 دهه مثلِ شوهرش، تقیه می کند!


Ozra Hosseini مصاحبه خانم وفا با خانم عذرا حسینی همسر آقای بنی صدر


https://youtu.be/mPkdJ4cVzTg
 

بنی صدر یک ایرانی پرچمدار پیشتاز تغییر جهان به زیستگاهی درخور انسانها – ژاله وفا

لینک زیر کتاب بنی صدر در مورد حجاب! آخر صفحه ی 17 در اینک زیر بحث اشعه داشتنِ موی زنها مطرح شده که بنی صدر نه تنها نمی گوید که این حرف چِرت و مٌهمل است بلکه با مغلطه آن را به جاذبه جنسی ربط هم می دهد!


https://web.archive.org/web/20110726133018/http://www.banisadr.com.fr/Books/Hejab/pdf/HEJAB.pdf
     

تاریخ شفاهی ۱۳۵ - مولود خانلری - رئیس شورای عالی نهضت مقاومت ملی
https://youtu.be/1B5jKPQAj4c
 

رزا: از ساعت 1 و دقیقه 30 خاطرات مولود با بنی صدر و خمینی!
 

در مورد مولود خانلری از طرف تاریخ شفاهی: او در سال ۱۹۱۳ در قزوین به دنیا آمد و فعالیت سیاسی را در جوانی و با حزب توده شروع کرد اما خیلی زود از این حزب برید، ولی کماکان در صفوف چپ و در کنار نامداران این مشرب فکری به مبارزات سیاسی خود ادامه داد و با نشریات معتبر فراوانی اعم از فارسی و فرانسه همکاری داشت. وی در سال ۱۹۵۰ به پاریس مهاجرت کرد و با شروع نهضت اسلامی اگرچه از مخالفان سرشناس رژیم شاه به شمار می رفت، ولی از معدود کسانی بود که در نامه ای سرگشاده نسبت به خطرات دخالت روحانیت در حکومت و سیاست هشدار داد و بعد از به قدرت رسیدن روحانیان و حضور شاپور بختیار در پاریس، به نهضت مقاومت ملی به رهبری آخرین نخست وزیر ایران پیوست و مدتها ریاست شورای عالی آن را بر عهده داشت 

برای بزرگنمایی عکسها روی عکسها کلیک کنیم.

برای خواندن مطالب در منبع روی تیتر مطالب کلیک کنیم.

۹ نظر:

Rosa گفت...

La couverture porte en plus : " le manifeste de l'Ayatollah". - Texte d'un cours professé à Nadjaf en 1969

ISBN :

2-86221-041-2 (Br.) : 36 F

EAN :

9782862210414


Paris : Fayolle, 1979


Khomeyni, Ruhollah (1902-1989). Auteur
Simon, Brigitte (19..-.... ; traductrice). Traducteur
Kotobi, Mortéza (1932-....). Traducteur
Date(s) :

1979
Langue(s) :

français

ناشناس گفت...

سلام و درود!!
همه روزنامه‌های موجود و سایتهای خبری بی خاصیت موجود را نگاه میکردم و چیزی را که درد بخور باشد را ندیدم،
بی‌خاصیت، از زاویه بی محتوا و ب درد نخور از اوضاع موجود است،
که کاملا غیر قابل استفاده و وقت کش بود، تا اینکه ارشیو را مشاهده و امیدوار شدم که هستن کسانی که بدون منابع فردی حقیقت را ب مردم میگویند،
درود ب ارشیو رزا پایدار ب همبستگی و عشق بی پایان، رفقای که در سختی در کنار هم هستن،!!

ناشناس گفت...

رزا جان در کامنت قبلی ۲۰۴ پاسخ ب نوشته بود، بعد از ۲۰۴ کامنت کامنت ها ب بالا نمیاید، با فشار در جریان بارگیری نوشتها ب صفحه اصلی ب شکل ردیف میاید بالا،
دوباره برای خواندن حتما از گزینه بارگیری باید استفاده شود،
خواستم از شما بپرسم ایا بدون استفاده از بارگیری ایا آلترناتیو دیگری برای علنی شدن دو کامنت در سایه علنی شود؟
امیدوارم متوجه شده باشی!!

Rosa گفت...

دختر صادق خلخالی از بی میلی به حجاب تا زندگی در هلند

http://goftarnews.com/fatemeh-givi-khalkhali-daughter-of-the-m-khalkhali-in-netherlands/

http://goftarnews.com/fatemeh-givi-khalkhali-daughter-of-the-m-khalkhali-in-netherlands/2/

رزا: باید دید که تخم و ترکه ی حاج داوود کجا چپیدن:)

Rosa گفت...

رفقای که در سختی در کنار هم هستن،!!

رزا: مرسی رفیق جان:)

Rosa گفت...

خواستم از شما بپرسم ایا بدون استفاده از بارگیری ایا آلترناتیو دیگری برای علنی شدن دو کامنت در سایه علنی شود؟
امیدوارم متوجه شده باشی!!

رزا: واقعن متاسفم. در سیستم قبلی می شد گاهی کامنتها را از هرزنامه اتوماتیک بیرون کشید! اما الان حتی نشان هم نمی دهد و اصلن ایکون هرزنامه حذف شده!
فکر کنم قسمت کامنت دونی را هم محدود کردند و شاید خودبخود بیش از 200 کامنت را حذف می کند؟!
شاید بهتره در پست جدید اینجا کامنت را تایپ کنید دوباره؟
به هر حال خود من هم مثل خوانندگان بلاگ از کامنتدونی استفاده می کنم و این مشکلات شامل خودم هم می شود.
به هر حال ببخشید...

Rosa گفت...

عکس دختر خلخالی در دپارتمان حقوق بشر دانشگاه مک گیل کانادا! سمت چپ و نفر دوم! که خودش را پشتِ نفر اول قایم کرده:)

https://www.mcgill.ca/humanrights/files/humanrights/obrien_report-2017-2018-update.pdf

صفحه 8 توضیحات علمی! فاطمه اره:)

Fatemeh Sadeghi Givi | 28 May 2020
Universal Human Rights


https://www.mcgill.ca/humanrights/article/universal-human-rights/sovereignty-reshuffled-new-global-order-and-future-human-rights

She is currently an O’Brien Fellow in Residence at the Faculty of Law of McGill University.

Fatemeh Sadeghi Givi, daughter of Islamic Republic of Iran's Notorious Hanging Judge, Shiite cleric, Sadegh Khalkhali Givi is given Fellowship at the University of McGill, Montreal,Canada.

Who decided to give Khakhali's daughter a fellowship at @mcgillu
?

#عبدالکریم_سروش و انگل‌ زاده اش کیمیا سروش در ایالت ویرجینیا امریکا.

https://twitter.com/kay_khosro/status/1448153478887403522

این بی پدر هاهمشون امریکا جا خوش کردند.
شعار مرگ بر .... برای مردم امکانات امریکا وثروت ایران برای خودشان.لعنت به اسلام ومسلمان .

Rosa گفت...


اندر حکایت تابوت و داوود – هما کلهری

https://www.akhbar-rooz.com/129969/1400/08/02/


نقدی بر کتاب «تابوت زندگان»: مصاحبه با مینو همتی

https://youtu.be/2lbMuj4zv1g

نسرین پرواز در دو ویدئو از زندانبانش هما کلهری صحبت می کند.
هما کلهری زندانبانِ زندانیان زن بود و کماکان حامی رژیم اسلامی است.
او باید برای همکاری در شکنجه زندانیان زن مثل کاپو های هیتلر محاکمه شود.

کاپوهای جمهوری اسلامی را بهتر بشناسیم، نقدی برکتاب تابوت زندگان

کاپوهای جمهوری اسلامی را بهتر بشناسیم، نقدی برکتاب تابوت زندگان
مصاحبه مینو همتی با نسرین پرواز، نویسنده و فعال سیاسی آزادیخواه و برابری طلب و زنانی سیاسی سابق

کاپوها در کمپهایی که زندانیان مجبور به کار اجباری یا بیگاری بودند، نگهبانی میدادند. در کمپهای نازیها زندانیان از کاپوها متنفر بودند و حتی به آنها تف میکردند. البته ما هرگز به کاپوهای جمهوری اسلامی تف نکردیم. نه بخاطر اینکه اگر به آنها تف میکردیم بلافاصله در بند شکنجه میشدیم، بلکه چنین کاری را قبول نداشتیم. این شیوه سرکوب را یعنی زندانی را در مقابل زندانی قرار دادن جمهوری اسلامی هم از آن استفاده کرد.
بعد از سقوط هیتلر تعدادی از کاپوها به دلیل همکاریشان با نازیها محاکمه شدند





ناشناس گفت...

rosa jan yadet bashe chab ha zemani ehteraz mikonend ke berashon sarf koneand..