۰۴ آبان، ۱۴۰۰

عکس و اسامی مزدوران رژیم اسلامی در زندان رجایی شهر کرج


رئیس کنونی زندان الله کرم عزیزی
افشای اسامی ضاربان سهیل عربی و بهنام موسیوند در زندان گوهردشت
فرنگیس مظلوم، مادر سهیل عربی زندانی سیاسی، در گفتگو با رادیو ندا از ماجرای ضرب و شتم سهیل عربی و بهنام موسیوند و اعتصاب غذای آنها می گوید و نام ضاربان را افشا می کند: الله کرم عزیزی، رئیس زندان گوهردشت- قاسم صحرائی، افسر اجرائی - ابوالقاسم رحیم اکبری معروف به شیخ و پور ابراهیمی (مسئول اعزام) ، محمد احسان دوست، غفاری رئیس قرنطینه خدابنده و خان باباخانی ماموران زندان  ...فایل صوتی اینجا و اینجا

به گزارش خبرگزاری هرانا،این شهروندان در اعتراض به این اقدام مسئولان اقدام به اعتصاب غذا کرده‌اند. یک منبع مطلع در خصوص این رخداد به هرانا گفت: «این رفتار با دستور الله کرم عزیزی، رئیس زندان رجایی شهر، توسط قاسم صحرایی افسر اجرایی، ابوالقاسم رحیم اکبری، محمد احسان دوست، غفاری رئیس قرنطینه خدابنده و خان باباخانی ماموران زندان و به بهانه اعتراض به بازرسی بدنی صورت گرفته، ماموران زندان از ناحیه شکم و بیضه سهیل عربی و بهنام موسیوند را ضرب و شتم کرده‌اند. به همین دلیل بهنام و سهیل که قرار بود به دادسرا اعزام شوند از این انتقال هم بازمانده‌اند.»

اعتصاب غذای سهیل عربی و بهنام موسیوند پس از انتقال به قنطینه زندان رجایی شهر

الله کرم عزیزی، رئیس زندان رجایی شهر

محمد احسان دوست
در اینترنت رد پای محمد احسان دوست اینجا می گوید که او از اعضای هیئت مدیره ی شرکت "فرآور پلیمر ایرانیان کافل پارس" بوده!  با توجه به اسامی دیگر اعضای شرکت شاید بتوان گیرش انداخت، اگرچه که گویا این شرکت دیگر فعال نیست!
شرکت فرآور پلیمر ایرانیان کافل پارس
اعضا هییت مدیره به مدت دوسال بقرار ذیل انتخاب گردیدند: خانم نازنین عبدالرحیم و محمد احسان دوست و ابوالقاسم کریم زاده ابیانه بموجب صورتجلسه هییت مدیره مورخ
شماره ثبت: 240429
شناسه ملی: 10102811966
تاریخ ثبت: 1383/11/15
آگهی‌ها:12
افراد مرتبط: 22 نفر
آدرس: تهران خیابان شهید بهشتی خیابان سرافراز خیابان ششم پلاک 17 طبقه سوم واحد 6
کد پستی: 1586856517
تاریخ تاسیس: 1383/11/15
نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
محمد احسان دوست
فرآور پلیمر ایرانیان کافل پارس     مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره     خارج شده     1387/04/15 تا 1389/01/26

سعید غفاری، رئیس قرنطینه
سعید غفاری
سعید غفاری از مزدوران پلیس مخفی تهران - اسلامشهر وی از وحوش لباس شخصی پلیس امنیت در منطقه ۱ تهران بزرگ میباشد آدرس: اسلامشهر، خیابان مصلی
اسلامشهر خیابان مصلی سعید غفاری
نیرو انتظامی باغ فیض اسلامشهر


رضا یوسفی
اطلاعاتی از رضا یوسفی در زیر:
ضرب و شتم’ لقمان مرادی در زندان رجایی شهر
ساعت 6 بامداد دیروز یکشنبه 4 اسفندماه 1392، لقمان مرادی زندانی سیاسی کُرد محکوم به اعدام و هم‌پرونده‌ای زانیار مرادی، به دلیل امتناع از پوشیدن لباس مخصوص متهمان زندانی، از سوی محسن منصوری، رضا یوسفی، سعید غفاری و سروان ذوالفعلی 4 نفر از پاسداربندهای زندان که از درجه‌داران و ماموران امنیتی زندان رجایی شهر به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
يوسفي...:
پاسدار زندان گوهردشت. شكنجه گر زندانيان


يوسفي شكنجه گر زندان زاهدان را بشناسيد
2013

رضا یوسفی
خدماتی کارکنان اداره زندان نور     بازرس علی البدل     فعال     1381/12/05 تا کنون



نادر باقری
2019
رئیس فعلی گارد داخلی زندان رجایی‌شه
ر و مسئول اجرای احکام اعدام نادر باقری است و در مواردی که یکی از اعضای خانواده شاکی حاضر نمی‌شود چهارپایه زیر محکوم را بزند و اعدام را اجرا کند، باقری حکم را اجرا می‌کند و در برابر آن ۸۰۰ هزار تومان از خانواده شاکی پول می‌گیرد. اعدام‌ها در حضور رئیس زندان، رییس اجرای احکام، مدیر داخلی زندان، رئیس گارد داخلی زندان و رئیس حفاظت فیزیکی زندان اجرا می‌شود.
روح الله باقری جلاد زندان گوهردشت
باقری (مأمور اجرای حکم اعدام)
رزا: باقری با اسم کوچک نادر یا روح الله! عکس او تاکنون توسط زندانیان شناسایی شده است.
نادر باقری (مأمور اجرای حکم اعدام)
نادر باقری یکی از ماموران اعدام در زندان رجایی شهر کرج است که در میان زندانیان به جلاد معروف است. یکی از زندانیان در این خصوص به هرانا گفته است: “ما یک مسئول در گارد زندان داریم به اسم “باقری” که در بین زندانیان به جلاد معروف است، این شخص پیش از اعدام زندانیان خودش آنها را از بند به سلول انفرادی منتقل می‌کند. روزهایی که می‌خواهند احکام اعدام را اجرا کنند هم خودش همراه با چند مامور زندانیان را از سلول‌ها انفرادی به محل اعدام منتقل می‌کند و در نهایت خودش طناب را به گردن آنها می‌اندازد و صندلی را از زیر پایشان می‌کشد. زندانیان اغلب او را جلاد صدا می‌زنند”.
رئیس فعلی گارد داخلی زندان رجایی‌شهر و مسئول اجرای احکام اعدام نادر باقری است و در مواردی که یکی از اعضای خانواده شاکی حاضر نمی‌شود چهارپایه زیر محکوم را بزند و اعدام را اجرا کند، باقری حکم را اجرا می‌کند و در برابر آن ۸۰۰ هزار تومان از خانواده شاکی پول می‌گیرد. اعدام‌ها در حضور رئیس زندان، رییس اجرای احکام، مدیر داخلی زندان، رئیس گارد داخلی زندان و رئیس حفاظت فیزیکی زندان اجرا می‌شود.

ولی علی‌محمدی مدیر داخلی زندان
ولی‌الله محمدی، نائب رئیس زندان رجایی شهر کرج
رزا: محمدی شکنجه گر زندان است. عکس او لو رفته. در زیر
ولی علی‌محمدی مدیر داخلی زندان، محمدی رئیس حفاظت زندان
ولی علی محمدی
ولی علی‌محمدی مدیر داخلی زندان و رئیس بند ۴ زندان رجایی شهر

ولی علی محمدی معروف به علی محمدی مدیر داخلی و رئیس بند ۴ زندان رجایی شهر کرج است. به گفته برخی زندانیان وی در ورود مواد مخدر به داخل زندان با گروههای تبهکار همکاری می کند.
به گفته‌ی زندانیان علی محمدی در اعمالی همچون ضرب و شتم زندانیان سیاسی، از بین بردن وسایل زندانیان، پاره کردن کتاب‌ها و بخشیدن اموال زندانیان سیاسی به زندانیان عادی در زندان رجایی شهر دست دارد. وی همچنین مدعی است که تمامی این برخوردها و ایجاد محدودیت‌ها برای زندانیان به دستور مسقیم مصطفی محبی مدیر کل زندان‌های استان تهران صورت می‌گیرد. یکی از زندانیان در خصوص وی به هرانا گفته است: “علیمحمدی کاری را از سر خوبی برای کسی انجام نمی‌دهد. اگر بخواهد کاری برای کسی انجام بدهد یا باید آدم خودش باشی و از او فرمان ببری و یا شانس بیاوری جیب‌ات همیشه پر پول باشد یا نسبت فامیلی با او داشته باشی. زندانیانی هم هستند که برای او کار می‌کنند، یعنی بیشتر مواد مخدری که در زندان خرید و فروش می‌شود مربوط به اوست و آنها برای او کار می‌کنند و در زندان برایش مواد می‌فروشند”.

سرگرد مقصود زلفعلی
رزا: عکس سرگرد مقصود زلفعلی لو رفته، لطفن پخش کنید.
سرگرد مقصود زلفعلی فرمانده حفاظت فیزیکی زندان
سرگرد زلفعلی (مسئول گارد زندان)
نیروهای گارد ویژه زندان رجایی شهر کرج بارها با هدایت سرگرد مقصود زلفعلی (مسئول حفاظت فیزیکی زندان) به سالن‌های مختلف این زندان یورش برده و ضمن بازرسی، اقدام به ضرب و شتم زندانیان کرده‌اند و در مواردی نیز وسایل شخصی زندانیان را شکسته‌اند.
سرگردمقصود  زلفعلی رئیس یگان پاسدار و
قرارگاه زندان رجایی شهر رییس گارد ویژه و گارد ضدشورش مسئول سرکوب زندانیان و از عوامل جنایت کار اطلاعاتی. این جنایتکار در تمامی اعدامها حضور دارد ،امیرعباس قربانی یکی از قربانیان این فرد بود که سال ۸۸در زندان رجایی شهر بود

خدابنده ماموران زندان

قاسم صحرایی افسر اجرایی
ماموران زندان

 ابوالقاسم رحیم اکبری
ابوالقاسم رحیم اکبری معروف به شیخ  زندان رجایی شهر
توسط یکی از ماموران زندان به نام سلیم اکبری معروف به شیخ مورد آزار و اذیت روانی و جسمی قرار گرفته است.
 زندان رجایی شهر کرج

حدود ۱۱ سال پیش
آقای توکلی در جریان یورش پاسدار بندها و بخصوص افسر کشیک پاسدار اکبری سلیم معروف به شیخ به معلم زندانی رسول بداقی به دفاع از او برخواست و از وی حمایت نمود. او همچنین هنگامی که رهبران بهایی را به این بند منتقل کرده بودند و باند مافیای قصد توهین به آنها را داشت به دفاع از آنها بر خواست و قطعانه در مقابل توهینهای باند مافیای زندان از رهبران بهایی دفاع نمود
  افسر  كشيك  بند6زندان  گوهردشت  با  نام  مستعار سلیم اکبری معروف به شیخ  

شیخ افسر  نگهبان  و  پاسدار  بند6  زندان  گوهردشت  شكنجه مهدی عابدینی نژاد
علي شيخ از بازجويان سفاك زندان اوين است. او به نام سعيد شيخان شناخته
  شده است. براساس گزارشهاي منتشر شده افرادي كه شيخ از آنها بازجويي ميکند
شوند و  هاي جسمي شديد مي فرسا دچار عارضه هاي طاقت براثر شدت شكنجه مثلا در سال80 ياسر مجيدي،  مدتهاي مديد از بابت عوارض آن رنج ميبرند.
كنند. در اوين علي شيخ و بازجوي سفاك  زنداني سياسي را در كرج دستگير مي
كنند كه دچار بيماريهاي متعدد  ديگري به نام محبي، او را آن چنان شكنجه مي
شود. شيخ به اصرار از دستگيرشدگان تحت بازجويي خود  جسمي و رواني مي
خواهد تا با وزارت اطلاعات همكاري كنند.

 رضا یوسفی 

رزا: در زیر یک ذوب شده در ولایت به اسم م. رضا یوسفی که توییت هم می زند اینجا و عکس پروفایلرش 

فدایی ولایت... کُل نظام جمهوری اسلامی حَرَم است و من یک مدافع حَرَم

پورابراهیمی (مسئول اعزام) زندان رجایی شهر

امین وزیری دادیار زندانیان سیاسی زندان رجایی

رضا غلام‌پور سیگارودی رئیس اجرای احکام است

محسن منصوری

 حسن قبادی معاونت بهداشت زندان است

حاجی مرادی دادیار ناظر زندان

بحرینی
مسئول حفاظت کل زندانها

 برای بزرگنمایی روی عککس کلیک کنید.و برای مشاهده منبع خبر روی تیتر خیر کلیک کنید.

برای ادامه روی اینجا کلیک کنید

 

کیوانی پرسنل زندان که مواد وارد زندان می کند
دو تن از پرسنل زندان به نام کیوانی و یک نفر دیگر که اسم او را نمی‌دانیم اقدام به وارد کردن مواد به زندان کرده‌اند و طی گزارشی که به رئیس حفاظت زندان آقای سادات رسول و مسئول حفاظت کل زندان‌ها آقای بحرینی دادیم گفتند پیگیری می‌کنیم ولی به هیچ وجه پیگری نکرده‌اند.

رستمی
(دادیار زندانیان سیاسی و امنیتی زندان رجایی شهر)

رزا: عکس رستمی لو رفته. لطفن پخش کنید.
رستمی‌ به عنوان دادیار زندانیان سیاسی و امنیتی زندان رجایی تنها دو روز در هفته به خانواده‌های زندانیان پاسخ‌گو است و برای کوچک‌ترین کاری مثل نامه نوشتن پول کاغذ را از خانواده‌ها می‌گیرد. وی به سختی مجوز اعزام به بیمارستان را صادر می‌کند و در ارسال مجوزهای پزشکی نیز تعلل می‌کند؛ به صورتی که در بسیاری موارد خانواده زندانیان ناچار می‌شوند برای اعزام عزیزان خود به بیمارستان چندین بار درخواست بدهند. وی در جلسه اول متهمان حمله مسلحانه در تهران به عنوان نماینده دادستان حاضر شد و تصویر وی در جلسه دادگاه توسط زندانیان شناسایی شد.

خان بابا خانی ماموران زندان
رزا: تنها عکس موجود از یک بسیجی است که مهرداد نام دارد و در باغ فیض است و شاید خودش باشد و یا از اعضای خانواده؟!

مسئول گروه جهادی شهدای باغ فیض

مهرداد خان‌ باباخانی فرمانده بسیج پایگاه بسیج شهید علی ناطق‌نوری مسجد جامع باغ فیض و مسئول گروه جهادی شهدای باغ فیض

نعمت الله سادات رسول
نعمت الله سادات رسول (رئیس حفاظت زندان)
در بهمن ماه ۱۳۹۶ هرانا گزارش کرده بود که مسئولین زندان برای اعمال فشار به زندانیان لوازم گرماساز را در اختبار زندانیان قرار نمی‌دهند و از دادن اقلامی چون پتو، فروش بخاری و هیتر برقی به زندانیان جلوگیری می‌کنند.

در بخشی از این گزارش آمده بود که فروش بخاری و هیتر برقی به دستور رئیس زندان، “غلامرضا ضیایی” و رئیس حفاظت “نعمت الله سادات رسول” و مدیر داخلی، رئیس بند چهار “علی ولی محمدی” برای زندانیان سیاسی ممنوع اعلام شده است.
آشنایی با برجسته‌ترین چهره‌های ناقض حقوق بشر در زندان رجایی شهر کرج

foto

به رئیس حفاظت زندان آقای سادات رسول
نعمت الله سادات رسول، رییس حفاظت اطلاعات زندان، دستور انتقال او را به بند یک صادر کرده؛ این اقدام رییس حفاظت اطلاعات زندان در حالی صورت گرفته که زندانی اذعان داشته که در بند یک افرادی قصد کشتن او را دارند.


حسن قبادی (از معاونان زندان)


به گزارش خبرگزاری هرانا،این شهروندان در اعتراض به این اقدام مسئولان اقدام به اعتصاب غذا کرده‌اند. یک منبع مطلع در خصوص این رخداد به هرانا گفت: «این رفتار با دستور الله کرم عزیزی، رئیس زندان رجایی شهر، توسط قاسم صحرایی افسر اجرایی، ابوالقاسم رحیم اکبری، محمد احسان دوست، غفاری رئیس قرنطینه خدابنده و خان باباخانی ماموران زندان و به بهانه اعتراض به بازرسی بدنی صورت گرفته، ماموران زندان از ناحیه شکم و بیضه سهیل عربی و بهنام موسیوند را ضرب و شتم کرده‌اند. به همین دلیل بهنام و سهیل که قرار بود به دادسرا اعزام شوند از این انتقال هم بازمانده‌اند.»


حسین آجاک (مامور اعدام زندان رجایی شهر)

رزا: عکس حسین آجاک لو رفته. لطفن پخش کنید.

یکی از مأموران امنیتی زندان رجایی شهر است که بعنوان مامور اجرای حکم اعدام نیز معروف است. گفته می‌شود آجاک در زمان اعدام زندانیان بر چهره‌اش نقاب می‌گذارد با این حال زندانیان جسته از اعدام بر نقش او در گفتگو با هرانا شهادت دادند. حسین آجاک یکی از دو مأموری است که چندی پیش مسئول مراقبت و انتقال سه زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج به بیمارستان امام خمینی بود و به بهانه نزدیک شدن دو بیمار دیگر به زندانیان تحت نظر خود، این بیماران را بدون هر هشداری با باتوم مورد ضرب و شتم قرار داد. شهروندان بیمار ضرب و شتم شده در حراست بیمارستان از آجاک شکایت کردند؛ با این حال مأموران زندان برای توجیه رفتار خشونت‌آمیز خود، همراهی با زندانیان سیاسی امنیتی را بهانه قرار دادند. ایجاد فضای ناشی از ضرب و شتم شهروندان بیمار در بیمارستان‌ها به بهانه حضور زندانیان سیاسی موجب تأثیر منفی بر روحیه زندانیان و عدم تمایل آنها به استفاده از خدمات درمانی شده است. وی در دادگاه محمدثلاث نیز همراه متهم نشسته است که چهره‌اش توسط زندانیان شناسایی شد. استفاده از زور و ضرب و شتم توسط این مامور مسبوق به سابقه گزارش شده است.


فرجی مسئول فروشگاه زندان
فرجی (مسئول فروشگاه)
برخی زندانیان به هرانا گفته‌اند فرجی مسئول فروشگاه بسیاری از اجناس مورد نیاز زندانیان را به چند برابر قیمت به آنها می‌فروشد. در مواردی برخی اجناس را تنها به تعدادی از زندانیان که با او در انجام کارهای غیرقانونی در زندان هم‌دست هستند می‌دهد. همچنین گزارش شده که فروشگاه‌های زندان رجایی شهر کرج فاقد مواد خوراکی غنی چون میوه‌جات و سبزی‌جات هستند اما همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، فرجی به عنوان مدیر فروشگاه با همکاری درزی مسئول بازرسی زندان و علیمحمدی مدیر داخلی و رئیس بند ۴ زندان رجایی شهر در موارد بسیاری اقدام به وارد کردن مواد مخدر از طریق جاسازی در اجناس فروشگاه کرده است. این مسئله به گونه‌ای است که تهیه مواد مخدر در زندان از تهیه مواد غذایی به مراتب راحت‌تر است. از موارد دیگر فروش تلفن همراه به زندانیان خاص است که فرجی و درزی نقش مهمی در این زمینه دارند.


درزی (مسئول بازرسی زندان)
گزارش شده که در بندهای مختلف زندان مواد مخدر به وفور یافت می‌شود، هروئین، شیشه و تریاک به گفته زندانیان از جمله موادی است که در زندان رجایی شهر با حداقل قیمت ۴۰۰ هزار تومان و حداکثر تا سقف چند میلیون تومان به صورت گرمی یافت می‌شود. زندانیان قدیمی مدعی هستند این مواد عمدتا از بیرون زندان توسط خود پرسنل تامین و به فروش می‌رسد و تعدادی از زندانیان نیز به هرانا گفته‌اند درزی به عنوان مسئول بازرسی زندان و با همکاری علی محمدی مدیر داخلی و رئیس بند ۴ زندان رجایی شهر و فرجی مسئول فروشگاه زندان به راحتی اقدام به وارد کردن مواد مخدر از طریق جاسازی در اجناس فروشگاه کرده‌اند و در نهایت سود حاصل از فروش مواد را بین خود تقسیم کرده‌اند.


حسن گُرد (کردی)
حسن کرد یا کردی با نام واقعی حسن گُرد، رئیس اندرزگاه ۱ زندان رجایی شهر کرج است. او که با باندهای درون زندان از جمله باند «هانی کرده» همکاری می‌کند تاکنون در طراحی چند درگیری منجر به قتل در زندان رجایی شهر کرج نقش داشته است. قتل بابک غیاثی زندانی سرکش در سال ۹۵ از جمله این موارد است که هرانا پیش تر ثبت کرده بود. آخرین مورد از نقش آفرینی او در موضوع قتل های سازمان یافته قتل «وحید مرادی» زندانی جنجالی این زندان است که در سال جاری در بند تحت مدیریت او صورت گرفته است.
او که نزدیکی سابقه داری با سر باند رقیب وحید مرادی دارد گفته می‌شود صبح روز قتل برای چندین ساعت میزبان سعید صالحی از متهمان اصلی قتل وحید مرادی در زندان بود. بنا به شهادت زندانیان این مسئول بند پس از چاقو خوردن وحید مرادی در پروسه انتقال او به بهداری و مهیا کردن زمینه خدمات پزشکی تعمدا تاخیر زیادی به خرج داد، امری که نهایتا از شدت خونریزی و رسیدگی دیرهنگام در بهداری زندان به مرگ مرادی منتهی شد

مصطفی محبی
مدیر کل زندان‌های استان تهران است. بازرسی‌های خارج از عرف و تحقیرآمیز زندانیان سیاسی و خانواده آنها در زمان ملاقات به دستور مستقیم وی انجام می‌شود. برخی زندانیان نیز از وی به عنوان یکی از عوامل اصلی آزار زندانیان سیاسی رجایی شهر کرج یاد می‌کنند.

محمد مردانی رئیس وقت زندان رجایی شهر
محمد مردانی
وی رئیس پیشین زندان رجایی شهر کرج است که با ارتقا مقام به سازمان زندان‌ها منتقل شده است. اما همچنان در زندان رجایی شهر کرج اعمال نفود می‌کند.
 مردانی دیکتاتوری خودرای است که به بهانه‌های مختلف کادر زندان را واسطه قرار می‌دهد و از زندانیان پول دریافت می‌کند. مثلاً برای لغو انتقال یک زندانی منتقل شده به سالن دیگر اگر به یکی از کارمندان زندان یک سکه نیم بهار بدهم با مردانی صحبت می‌کند و این انتقال لغو می‌شود. وی از ارسال نامه‌هایی که زندانیان برای حفاظت کل زندان‌ها می‌نویسند نیز جلوگیری کرده است.

غلامرضا ضیایی
غلامرضا ضیایی از مهرماه ۱۳۹۶ به زندان رجایی شهر کرج رفت و به عنوان مدیر این زندان منصوب شد. ضیایی از جمله افرادی است که در اعمال فشار بر زندانیان نقش زیادی دارد. وی در آغاز مدیریت خود و در حالی که تنها یک هفته از انتصابش به عنوان مدیر زندان رجایی شهر می‌گذشت، در اقدامی عجیب دستور انتقال زندانیان بهائی را به قسمتی که در این زندان به “فرعی” معروف است و به گفته زندانیان جهت تنبیه و مجازات زندانیان خاطی ساخته شده است، صادر کرد.
ضیایی در جمع زندانیان خود را مسول سابق کمپ کهریزک معرفی کرده بود که در زمان مدیریت وی چند زندانی سیاسی در آن محل جان باختند و بسیاری نیز طعم شکنجه را چشیدند.
غلامرضا ضیایی از دی‌ماه سال گذشته به اتهام نقض حقوق بشر در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته است.
  تیر, ۱۳۹۸
غلامرضا ضیائی, رئیس زندان رجائی شهر کرج به عنوان رئیس جدید زندان تهران بزرگ منصوب شدند.


محمد گودرز
محمد گودرز”, رئیس اندرزگاه ۷ زندان رجائی شهر کرج, مادر و خاله وی بعنوان کارمند در زندان رجائی شهر در قسمت اداری این زندان شاغل بودند. وی بواسطه رانت و پارتی مادر و خاله خود که در این زندان کار می کردند به استخدام سازمان زندانها درآمد و سپس به زندان رجائی شهر کرج معرفی شد. در شروع فعالیت خود بعنوان پاسدار بند و سپس در قسمت حفاظت اطلاعات زندان رجائی شهر کرج مشغول فعالیت بود. پس از مدتی با ارتقاع سمت شغلی به عنوان ریاست اندرزگاههای زندان رجائی شهر منتسب شد. سپس بعنوان رئیس اندرزگاه قرنطینه این زندان منصوب شد و بعد از آن به مدت ۴ ماه بعنوان رئیس اندرزگاه ۱۰ این زندان انتخاب شد و از سال ۱۳۹۶ بعنوان رئیس اندرزگاه ۷ در این زندان می باشد.
این انتخاب در زمانی بود که “غلامرضا ضیائی” بعنوان رئیس زندان رجائی شهر کرج در این زندان بود و “محمد گودرز” را بعنوان مافیای پخش موادمخدر در داخل زندان رجائی شهر به سمت رئیس اندرزگاه ۷ این زندان منصوب کرد.
محمد گودرز با توجه به ارتباط نزدیکی که با فردی بنام “محرمی” رابط وزارت اطلاعات و زندانیان سیاسی و عقیدتی در زندان رجائی شهر کرج دارد لذا به راحتی هر کاری که می خواهد در این زندان انجام می دهد.



محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌های کشور با حضور در جمع مددجویان زندان فردیس گفت

در این بازدید بابایی معاون توسعه مدیریت و منابع، فراهانی معاون قضائی، اجرای احکام و امور ‏مجلس، اسدی مدیر کل حفاظت و اطلاعات، خرم آبادی و حمداللهی از مدیران کل معاون قضائی سازمان زندان‌ها، حجت الاسلام وکیل پور مشاور فرهنگی رئیس و ‏جمیاری مدیر کل زندان‌های استان البرز، رئیس سازمان زندان‌های کشور را همراهی ‏کردند.


مهرداد یکتای درگاه معاون اداره کل اقدامات تأمینی و تربیتی و حمیدرضا پوریانی معاون اداره کل حفاظت و اطلاعات سازمان زندان های کشور




خبرگزاری میزان - رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در دومین سفر استانی از زندان مرکزی همدان بازدید و با زندانیان این مرکز به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد.
مهدی حاج محمدی



غلامحسین اسماعیلی، رئیس سازمان زندان‌ها
21.04.2014
از نظر رئیس سازمان زندان‌ها درگیری در بند ۳۵۰ اوین به تمامی "دروغ" است و بیانیه برخی زندانیان از داخل زندان هم "ساختگی" است.
غلامحسین اسماعیلی، رئیس سازمان زندان‌ها، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر می‌گوید: «همان‌طور که پیش از این گفتم هیچگونه درگیری در بند ۳۵۰ بازداشتگاه اوین رخ نداد و تنها یک بازرسی نوبتی صورت گرفت. خبر درگیری میان زندانیان و همکاران ما صحت ندارد و دروغ‌هایی است که جبهه معاند نظام انجام می‌دهد.»


سید عباس جوهری سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان های کشور
 سید حشمت الله حیات الغیب مدیر کل زندان‌های استان تهران
 مدیرکل زندان‌های استان تهران و مدیر بازداشتگاه اوین نیز حضور داشتند،


 علی اصغر جهانگیر

علی اصغر جهانگیر
رئیس سازمان زندان‌ها
در این بازدید رئیس دادگستری و دادستان شهرستان میناب رئیس سازمان زندان ها را همراهی می نمودند. مهر ۱۳۹۸
عکی جهانگیری در بازدید از زندان! کدامشان است معلوم نیست!

به گزارش خبرگزاری هرانا،این شهروندان در اعتراض به این اقدام مسئولان اقدام به اعتصاب غذا کرده‌اند. یک منبع مطلع در خصوص این رخداد به هرانا گفت: «این رفتار با دستور الله کرم عزیزی، رئیس زندان رجایی شهر، توسط قاسم صحرایی افسر اجرایی، ابوالقاسم رحیم اکبری معروف به شیخ، پورابراهیمی (مسئول اعزام)، محمد احسان دوست، غفاری رئیس قرنطینه خدابنده و خان باباخانی ماموران زندان و به بهانه اعتراض به بازرسی بدنی صورت گرفته، ماموران زندان از ناحیه شکم و بیضه سهیل عربی و بهنام موسیوند را ضرب و شتم کرده‌اند. به همین دلیل بهنام و سهیل که قرار بود به دادسرا اعزام شوند از این انتقال هم بازمانده‌اند.»

 محسن منصوری، رضا یوسفی، سعید غفاری و سروان ذوالفعلی
2019
زندان رجایی شهر یکی از زندان‌هایی است که احکام اعدام دو استان تهران و البرز در آن‌جا اجرا می‌شود. زندانیان محکوم به اعدام که حکم آن‌ها برای اجرا به دایره احکام اجرا می‌شود برای اجرای حکم اعدام از زندان‌های مختلف البرز و تهران برای اجرای حکم اعدام به زندان رجایی‌شهر منتقل می‌شوند. احکام اعدام، بامداد روزهای چهارشنبه هر هفته در رجایی‌شهر اجرا می‌شود و گفته می‌شود که هر هفته به طور متوسط، ۸ تا ۱۰ زندانی در این زندان اعدام می‌شوند.
نعمت الله سادات رسول، رییس حفاظت اطلاعات زندان، دستور انتقال او را به بند یک صادر کرده؛ این اقدام رییس حفاظت اطلاعات زندان در حالی صورت گرفته که زندانی اذعان داشته که در بند یک افرادی قصد کشتن او را دارند.

نعمت الله سادات رسول (رئیس حفاظت زندان)
در بهمن ماه ۱۳۹۶ هرانا گزارش کرده بود که مسئولین زندان برای اعمال فشار به زندانیان لوازم گرماساز را در اختبار زندانیان قرار نمی‌دهند و از دادن اقلامی چون پتو، فروش بخاری و هیتر برقی به زندانیان جلوگیری می‌کنند.

  نوروزی و رحیمی در بازدید از زندان.  عکس 1

نوروزی و رحیمی مدیران کل بازرسی و حفاظت اطلاعات ستاد سازمان زندانها به همراه رنجبر مدیر کل جدید زندان­های استان گلستان، صلبی و سلطانی از مسولین بازرسی و حفاظت اطلاعات زندان­های استان و خلیلی دادستان گنبد از قسمتهای مختلف زندان گنبد چون کتابخانه، قرنطینه بهداشتی و پرونده های بهداشتی مددجویان بازدید نمودند .


 
 

  نوروزی و رحیمی در بازدید از زندان.  عکس2


 


اسدی رئیس حفاظت و اطلاعات سازمان زندان‌های کشور،
اسدی مدیر کل حفاظت و اطلاعاتعکس اسدی در بازدید! کدامشان است معلوم نیست!



 

 

 

غلامرضا ضیایی
غلامرضا ضیایی از مهرماه ۱۳۹۶ به زندان رجایی شهر کرج رفت و به عنوان مدیر این زندان منصوب شد. ضیایی از جمله افرادی است که در اعمال فشار بر زندانیان نقش زیادی دارد. وی در آغاز مدیریت خود و در حالی که تنها یک هفته از انتصابش به عنوان مدیر زندان رجایی شهر می‌گذشت، در اقدامی عجیب دستور انتقال زندانیان بهائی را به قسمتی که در این زندان به “فرعی” معروف است و به گفته زندانیان جهت تنبیه و مجازات زندانیان خاطی ساخته شده است، صادر کرد.
در بخشی از این گزارش آمده بود که فروش بخاری و هیتر برقی به دستور رئیس زندان، “غلامرضا ضیایی” و رئیس حفاظت “نعمت الله سادات رسول” و مدیر داخلی، رئیس بند چهار “علی ولی محمدی” برای زندانیان سیاسی ممنوع اعلام شده است.

تعدادی از زندانیان نیز به هرانا گفته‌اند که “طی ماه‌های گذشته دو تن از پرسنل زندان به نام کیوانی و یک نفر دیگر که اسم او را نمی‌دانیم اقدام به وارد کردن مواد به زندان کرده‌اند و طی گزارشی که به رئیس حفاظت زندان آقای سادات رسول و مسئول حفاظت کل زندان‌ها آقای بحرینی دادیم گفتند پیگیری می‌کنیم ولی به هیچ وجه پیگری نکرده‌اند. به گونه‌ای که به نظر می‌رسد که نمی‌خواهند پیگیری کنند و به نظر می‌رسد خود آنها هم در این جریان سهیم هستند و نمی‌خواهند برخورد کنند”.


تعدادی از پرسنل زندان از جمله غلامرضا ضیایی، مقصود زلفعلی و نادر باقری 

 
حسن قبادی (از معاونان زندان)


 زندان رجائي شهر کرج
 دي 1386
 معاونت امنيت جناب آقاي قويچ (قورچيان)
 پاسدار شكنجه گر سهراب سليماني
پاسدار جنايتكار سهراب سليماني رئيس سازمان زندانهاي استان تهران
علي حاج کاظم
ناصر سعيديفر از افسران پاسدار در زندان مركزي اصفهان
 پاسدار كرمي، رئيس بند افاغنة اين زندان و اسدي، افسر نگهبان پاسدار بند سه اين زندان اصفهان،
عباس سعيدي پاسداري است كه رياست بند6 اوين را داشته است
 بهمن87
شکنجه گاه مخوف زندان گوهردشت
 بند 6زندان گوهر دشت كرج، مورد حمله و ضرب و شتم گروهي از شكنجه گران به سركردگي سعيدي رئيس اين بند، قرار گرفتند.
خادم، آخريان، مغنيان، رؤساي بندهاي يك و دو و چهار گوهردشت اين سركوب خونين را اعمال كرده است
محمود مغنيان، رئيس بند4
رضا سراج از شكنجه گران و بازجويان كاركشته رژيم ضد بشري است
مجيد سخي از اعضاي وزارت اطلاعات رژيم است كه از اولين سالهاي حاكميت آخوندي در دستگاههاي سركوب و اطلاعاتي فعاليت ميكرده است. مجيد سخي در جريان درگيريهاي امجديه سال59 يك چشمش را از دست داده و يك چشم وي مصنوعي است. به گزارشهاي رسيده مادر و يك خواهر وي نيز از شكنجه گران بوده اند
عباس ستوده
مسئول هرگونه تعدي و تعرض و حمله به زندانيان سياسي در اين زندان آقاي رجبعلي آجير و محمد مغنيان رئيس بند( اندرزگاه) ميبا شد»
رجبعلي آجير، مسئول به اصطلاح فرهنگي زندان گوهردشت است. وي از جمله بازجويان و شكنجه گراني است كه سابقه جنايتهايش عليه زندانيان سياسي به قتل عام سال67 ميكشد.
بند ما توسط فردي بنام حسن آخريان مديريت ميگردد. وي به مواد مخدر و محرک از نوع انفمتان (معروف به شيشه) اعتياد دارد و غالبا رفتار جنون آميزي با زندانيان دارد.
پاسدار حسن آخريان رئيس بند2 زندان گوهردشت،
در تير ماه89 حسن آخريان از رياست بند يك زندان گوهردشت بركنار شد. مقامات رژيم از شغل بعدي آخريان چيزي منتشر نكرده اند.
میرزا آقایی (افسر پاسدار گوهردشت) متجاوز به زندانی با باطوم


کرج- رجایی شهر- بلوار موذن

اسامي و مشخصات تعدادی از شكنجه گران مزدور جمهوری اسلامی


آشنایی با برجسته‌ترین چهره‌های ناقض حقوق بشر در زندان رجایی شهر کرج


 محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان های کشور با انتشار حکم عزل فرمانده یگان حفاظت زندان اوین در دی ماه سال گذشته به علت نظارت ضعیف بر عملکرد پرسنل بر سابقه دار بودن برخورد با تخلفات در سازمان زندان ها تأکید کرد.
جناب آقای حیات الغیب
رئیس سازمان زندان ها در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «واضحه، نصب دوربین برای ثبت تخلف و پیگیری آنهاست، همانطور که سخنگوی محترم قوه گفتند: این تخلفات سابقه رسیدگی دارد. ولی فقط برای آرامش خاطر هموطنان عزیزی که نگران شده اند، تصویر دستورعزل فرمانده یگان حفاظت زندان اوین در ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ به دلیل نظارت ضعیف برعملکرد پرسنل را، منتشر میکنم.»








۲۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام و درود !!
نظر من در رابطه زندان شکنجه تیر خلاص کتک کاری معمولی، و هزاران تحقير همه و همه برای پول است، ذوب در ولایت ذوب در ایدلوژی همش دکان است،،

انسان از اولش شکنجه گر و تیر خلاص زن بدنیا نیامدن،، بحث اصلی من روی انسانهای استثنائی نیست،
که از ابتدا مریض و استثنائی در خانواده بدنیا آماده نبست،
همانطور که گفتم سیستم سرمایه‌داری و دولت های مزدور همراه و همگام در مدیریت های مختلف برای ارگانهای سرکوب‌ و ب ادامه ان از هر جنايتي کم نمیاورند،،
ايران

ناشناس گفت...

یکی از علت های اساسي که مردم ايران ب شکنجه و ظلم و دولتهای سرکوبگر فائق نیامده و نتواستن حداقل علیه اعدام و شکنجه ب خصوص سلول‌های انفرادی موفق شوند، پی‌گیری ناموفق ب شکل جمعی و نخواستن و یا نتوانستن متحد شکل سازمدهی واحدی حرکت کنند،
علیه اعدام و شکنجه و سلول‌های انفرادی که ب غایت از شکنجه‌های جسمی بدتر است، کماکان دوستداران علیه شکنجه درجا و این پا ب ان پا میکنند، که شاید یک روز معجزه شود،
علیه شکنجه و اعدام انقلاب نیست، باید بعد از ۴۲ سال بتوانیم حداقل علیه دو موارد مهم بالا ب یک نتجه گیری مهمی دست یابیم،
مردم ایران باید بدون اتکا ب خارج و سازمان‌های حقوق بشری کمر دولت را شکسته و برای هزارمین بار متکی ب خود و متحد شکل‌ علیه شکنجه و اعدام اعتراض کننند،
اگر نکنید فردا و فرداهای دیگر نوبت تک تک شما خواهد رسید، البته که رسیده ولی ب خود نمی‌آورید!!!!

Rosa گفت...

سینه‌اش را تفتیش کردند
جز قلب‌اش چیزی نیافتند
قلب‌اش را تفتیش کردند
جز مردم‌اش چیزی نیافتند
صدایش را تفتیش کردند
جز اندوهش چیزی نیافتند...

ناشناس گفت...

عالی عالی عالی!!
قلب، مردم، پاد زهرش، فقط اندوه نیست، رفیق،، اگر هم شیر باشی، باید، در مجموع مقابل شغالها،در مقابل تنهایی ، ب رفیق با وفا احتیاج داری !!!
درود ب شرفتان، حال کردم دمتون آتش فشان !!

Rosa گفت...

3>

Rosa گفت...


آرش دوروزی

کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام، آرش دوروزی مامور اطلاعات و از شکارچیان مخالفان دیکتاتوری ایران است که اخبار مخالفان و بخصوص فعالان کرد را در اختیار نهادهای سپاه پاسداران قرار می دهد.

آرش دوروزی از عوامل اطلاعات سپاه پاسداران در تهران، کُرد زبان و اهل سنندج است. پدر وی نیز از عوامل سپاه پاسداران و ارتش بوده و مدت ۳۰ سال برای دیکتاتوری حاکم بر ایران خدمت کرده است.

از همراهان سایت درخواست داریم اگر عکسی از نامبرده دارید برای افشای چهره این مامون جنایتکار به ما برسانید

دوروزی مدت ۱۲ سال است که در خدمت اطلاعات سپاه بوده و با اشخاصی همچون حاج مجتبی سفّی، احمد مشیریان و یحیی جنتی مرتبط است و اخبار مخالفان رژیم و فعالین کرد را در اختیار آنان قرار می دهد.

او در سال ۱۳٨٨ نیز در این زمینه فعالیت نزدیک و بلاوقفه داشته است.

نزدیکان آرش دوروزی در بوکان درباره وی می گویند: «دو شهروند کرد با هماهنگی آرش دوروزی در تهران بازداشت شده و بیش از یک ماه است در بند ۲۰۹ اطلاعات در بازداشت هستند». دوروزی در پی شکار مخالفان دیکتاتوری ولایت فقیه در ایران است. وی هم اکنون در شهرک دانشگاه تهران سکونت دارد. نزدیکان دوروزی در بوکان، او را «سرهنگ» صدا می زنند.

وی در تهران صاحب بهترین خانه و امکانات رفاهی است.
منبع:
سایت حقوق بشری نه به زندان - نه به اعدام

ناشناس گفت...

سلام و درود
لطفا در رابطه با دادگاهی که در لندن است، می‌توانید رزا جان توضیح بدهید؟؟ایا این هم مثل اون شعبده‌بازی گذشته‌ که در لندن برگذار شد، یکی است یا واقعا فرق میکند ، اخه اون کسانی که از حقوق بشر و عدالت دروغین صحبت میکنند ، باز هم در این جلسه وجود دارند،
ممنون میشم که این کلاه بردار ها را برامون روشن کن رزا جان،
فقط تو میتوانی پته این ها را رو کنی !!

ناشناس گفت...

ایرانیها متاسفانه اگر منافع فردي یا سازمانی و یا پول خدای زمینی نباشد هرگز دور هم جمع نخواهند شد،
همین که جمهوری اسلامی هنوز پابرجا است، یکی از دلایل اصلی و اساسی معضل بالا که مطرح کردیم،
این کی این مشکل حل خواهد شد ب نطرم هرگز،!!

Rosa گفت...

رفیق جان
به نظرم بخش زیادی از جامعه از افشاگری لبریز شدند!
عده ای هنوز اما ت فاز افشاگری هستند!
به هر حال هر فرد و گروه صلاح کار خود داند؟!
من دادگاه را از طریق توییتر دنبال می کنم اینجا

https://twitter.com/hashtag/%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8%A8%DB%8C%D9%86%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84%DB%8C_%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C_%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D9%86?src=hashtag_click

گفته سفارت بریتانیا مبنی بر عدم تهدید رژیم تروریست جمهوری اسلامی برای توقف مذاکرات در صورت خاتمه نیافتن #دادگاه_بین‌المللی_مردمی_آبان کذب است
پ.ن : ساعاتی پیش فاطمه خوشرو از صادر نشدن ویزای خود برای شهادت حضوری در دادگاه توسط بریتانیا خبر داد.

https://twitter.com/powerpeople_/status/1459664167967805441

به فاطمه خوشرو تجاوز کردند تو زندان و گزارشهای کهریزک دوباره داره تکرار میشه...
و اینهمه باز هم تکرار خواهد شد تا وقتی این رژیم بر سر کار است!

Rosa گفت...

بنایی پوسیده که با لگدی فرو میریزد ولی کسی جرات این لگد را ندارد و خیلی ها حتی فکر می کنند آخوند برود، شاه بیاید و عمارت را تعمیر کنند، وضع خوب میشه!
یا شاه بیاید و رئیس جمهور شود یا غیره...
مسئله اما این عمارت است و آن لگد؟
و تا وقتی حرکتی در جهت این لگد نیست، راستش من شخصن زیاد برایش وقت نمی گذارم!
البته برای جلوگیری از خشونت گسترده بر زندانی، فکر می کنم افشای افرادی که در زندان تجاوز می کنند یا خشونت موثر، بسیار مهم تر است از افشاگری های اینچنینی؟
کاری که سهیل عربی و چند نفر دیگر انجام می دهند!
و نیروهای سیاسی داخل هم با افشای عناصر رژیم ، بازجو و زندانبان و غیره در محیط زندگی آنها و پیش زن و بچه و فامیل و بی "آبرو" کردنشان حتی، موثر تر هستند؟
تا حاج داوودها آب خوش از گلویشان پایین نرود!
یادم است برای جلوگیری از فیلم "سفر قندهار" مُحمل باف اغلب آلمانی ها آمدند!
تُخم های چپ ایرانی خیلی وقت است که کشیده شده و هر سال در عزای عاشورای خاوران که: بردند و کشتند...
برای عزای حسینی جمع می شوند خارج از کشور و بزرگداشت و غیره، اما برایشان نمی ارزد که موقعیتشان را در اکسیونی اعتراضی به خطر بیندازند.
این می شود که آنها در سالن های اتحادیه های کارگری و احزاب چپ افشاگری می کنند علیه رژیم و لیبرالها در سالن های اجاره ای از کلیسا دادگاه "مردمی"...
عده ای قربانی و خانواده ها را جمع کرده که ببینید رژیم چگونه می کُشد!
یک نوع انجام کار، برای انجام ندادنِ کار!
کار بهتر البته افشای عناصر دون رتبه است که به فرمان، چارپایه را از زیر پای اعدامی می کشند؟!
تجاوز می کنند و به فرمان، قتلهای سیاسی و ترور می کنند...
شاید در زمان اشرف دهقانی، تجاوز در زندان شاه بمب خبری بود؟!
بمب خبری در این قرن اما افشای افرادی است که ستم می کنند و شکنجه و قتل...
کار یعنی ما 7 یا 8 میلیون اجازه ی نفس کشیدن به مزدوان رژیم ندهیم در خارج از کشور که هستیم؟!

اماخودت میبینی که تحت "آزادی عقیده و احترام" شکنجه گر و شکنجه شده در پروژه ی دادخواهی/کلوب هاووس ایرانی/پرگارِ بی بی سی و پروژه های اینچنینی زیر یک سقف به تفاهم میرسانند:)
حال دادگاه مردمی آبان از رژیم اسلامی دعوت به حضور کرد!
کسی البته نیامد!
مثل این است که طالبان را بازخواست کرد!
سنگسارشان را کُلی افشا کرد!
مُشکل اما دستی است که سنگ بر می دارد.
که زیادند!
فایده ی این دادگاههای "مردمی" دامن زدن به این توهم هم هست که بریتانیا/اروپا/چین یا روسیه عدالتی دارند/دمکراسی ای دارند و از این طریق صدای ما به جهانیان "شهروندان اروپا" برسد که حکومتهایشان به رژیم میدان ندهند و اسلحه نفروشند!
خوب این شهروندان خوب هم می دانند اگر به پوتین بگویند بالای چشمش دو ابرو است، زمستانِ امسال باید لااقل تو آلمان، سگ لرز بزنند:)
رژیم اسلامی هم مثل بلاروس پناهجویان افغان را به اروپا صادر خواهد کرد، اگر انتهاری نفرستد!
برای همین است که دادگاه مردمی نمایش در نمایش است!
واقعیت اما همان صدای اذان مساجد است که هر روز دارد در اروپا بلند و بلند تر می شود!
و شهروندان اروپا نیز ترجیح می دهند دست به عصا این دو روز زندگی را در مسالمت با اسلام سیاسی، بگذرانند!
هم گفتگوهای تمدنی بگذارند و هم دادگاههای مردمی:)
و با لذت سفر قندهار با بازیگر تروریست محمل باف ببینند و جایزه بدهند به قاتل و همزمان به مقتول!
چه باک؟
آنها تماشاگر این فیلم هستند و خودشان را در این وضعیت خارج از گود می بینند!
تازه
نهایت سرگرمی است که یک تروریسم نقش پزشک شفادهنده بازی کند و بازجو هم کارگردانی کند:)
راستش جایزه هم دارد:)
خلاصه: من از وقایع نمایش فیلم محمل باف در سینماهای اینجا (سفر قندهار)، خوب دوزاری ام افتاد که بجز جنبش آنتی فا، بقیه، همه اش نمایش است در نمایش:)
شهر فرنگ است و از همه رنگ!
پس فقط بلوک سیاه را عشق است:)

Rosa گفت...

این هم شهادت یکی از زنانِ میلیون دلاری است برای دادگاه "مردمی" آبان:)

شادی صدر: در جریان شهادت دیروزم در دادگاه بین‌المللی مردمی آبان، یکی از قضات از من پرسید با توجه به اینکه گفتی که در اعتراضات جز در موارد بسیار معدود مردم از اسلحه استفاده نکردند، آیا می‌توانی مثالی از آن موارد معدود بزنی؟/۲

https://twitter.com/shadisadr/status/1459569033876058118

خانم صدر شما چرا ورود کسانی که در اعتراض به تعداد کشته شدگان نظر دادن را به دادگاه ممنوع کردید و کارت ورودی شون را لغو کردید؟

اسناد استفاده مردم از اسلحه را منتشر کنید.

حقیقت ! شما برای رفاه خودتان پدر ومادرتان هم می فروشید

ببین چقدر بدبخت شدیم که تو شدی شاهد آبان

من معترضم به تعداد کشته هایی که گفتید .
به گفته ی رویترز ۱۵۰۰ کشته دادیم و شما گفتید ۳۲۰ نفر .
ضمن اینکه چرا در این دادگاه میگویید تفنگ ساچمه ای و اشاره ای به اسلحه های جنگی استفاده شده توسط حکومت نمیکنید

خانم شادی صدر، اتهام سنگینی را متوجە کشتە‌شدگان و ناپدیدشدگان قهری در ماهشهر کردەاید، کە ضروری است برای زیر سٸوال نرفتن کلیت #دادگاه_بین‌المللی_مردمی_آبان بە این پرسش‌ها پاسخ دهید:
١- بر اساس چە مستنداتی این اتهام را متوجە معترضان کردەاید؟
٢- بر چە اساسی بە این یقین رسیدەاید کە...


https://twitter.com/SasanAmjadi/status/1459524951401246722

مشغول تهیه گزارشی تحقیقی درباره وقایع #آبان۹۸ در #ماهشهر هستم. بیش از ۴۰ ویدیو از اعتراض‌های ماهشهر وجود دارد و ۲ ویدیو که تاکنون منتشر نشده به دستم رسیده.

در هیچ یک از ویدیوها و تصاویر معترضان در ماهشهر “مسلح نیستند”، حتی یک مورد هم وجود ندارد.

https://twitter.com/FSeifikaran/status/1459512531320463360


.........

Rosa گفت...

فیتیله رو بکشید پایین، شیوخ عکس یادگاری گرفتند!


https://twitter.com/nekbatism/status/1459470007994306567


حتما شما هم معتقدید که حقیقت بالاتر از همه چیز است برای همین لطفا اسناد و مدارکی که برای ادعایتان از مسلح بودن معترضان در معشور (ماهشهر) دارید را برای روشن شدن حقیقت، منتشر کنید.این هم ویدیوی ادعای شما:‌

https://twitter.com/saeedshafiei1/status/1459312301681565698

رزا: نقش اول در فیلم "دادگاه مردمی" آبان همان شادی ها هستند!
که البته خیلی عالی بودند و احتمالن باز جوایز لاله طلاعی و بنگاه تیفوس را نیز امسال هم دریافت خواهند کرد:)

Rosa گفت...

از چند صد تا چند هزار نفر؛ واقعا چند نفر را در اعتراضات آبان۹۸ کشتند؟ گفتگو با عمار ملکی


https://youtu.be/VmcM618f-4Q


شادی ها می گویند 300 نفر را در آبان 98 کُشته اند و صدر می گوید عربها مسلح بوده اند در آبان!
رویترز نوشت همانوقت بالای 1000 نفر.
عمار ملکی به درستی می گوید بالای 8 هزار نفر!
حال پیدا کنیم چرا دادگاه "مردمی" آمار شادی صدر-امین را بلندگو می دهد؟!

ناشناس گفت...

آفرین رزا جان!
من هم در صدای امریکا عمار ملکی را گوش کردم ،
ب حقیت بیشتر نزدیک است،
مرسی که ما را بیشتر ب حقیقت نزدیک کردی،!!

Rosa گفت...

خواهش
ما از روی دست شما می بینیم:)
دور از شوخی:)
عمار ملکی از سیستم علمی استفاده کرده...
رویترز از داخل رژیم خبر داده و آمار داخلی سران رژیم
عمار از تعداد رسمی "اضافه مرگ" ثبت احوال
آمار مرگ بر اثر کُرونا را هم در مقایسه با آمار مرگ در قبل از کُرونا بدست می آورند!
سیستم نظر سنجی افکار عمومی عمار ملکی هم مدرن است و از متد های جدید استفاده می کنه...
حال از این 8 هزار نفر چه تعداد با گلوله و چه تعداد در زندان و چه تعداد عواقب بستری نشدن (از ترس از دستگیری در بیمارستان) چه تعداد سکته از شنیدنِ خبر قتلِ فرزندان ووو
چرا که وقتی یک نفر را می کُشند در واقع یک خانواده را عزادار می کنند و در ایران خانواده بسیار بسیار بزرگتر است از خانواده در اروپا.
فامیل بهتر است بگوییم...
اگر آمار بگیریم، هیچ خانواده ای نیست در ایران که حداقل یک قربانی نداده باشه یا در جنگ یا در سهل انگاری مرگ بر اثر کرونا و بیماری و فقر، حتی بیش از یک قربانی.
عوارض جانبی حکومت جاعش...

ناشناس گفت...

درود و خسته نباشید

Rosa گفت...

در یک ویدئوی دلهره‌انگیز یک مادر که نوزادی در بغل داشت در اثر فرونشست ناگهانی پیاده‌رو توسط زمین بلعیده می‌شود. مردم به‌سرعت اقدام به نجات وی می‌کنند.

این اتفاق هولناک در بلوار گلسرخ شهر کرمانشاه رخ می‌دهد.

https://youtu.be/bohD0YHuOdY


بازمانده - توماج و افراسیاب ، ویدئو رپ

https://youtu.be/ES9-wK5ul3Q

ناشناس گفت...

مرسی
ایول مردم ببین چگونه ب کمک و یاری هم وطن خودشون یاری می رسانند،!!!
دمتون واقعا گرم

Rosa گفت...

بازی اسکویید گیم ایرانی با سارا پولی و دوستاش 😂😎

https://youtu.be/R9nUmMfKYok


اينجا ايرانه دادا،با كل جهان فرق داره🖤😅
بازی اسکویید گیم ایرانی با سارا پولی و دوستاش 😂😎


- میلاد خواه - milad khah
کلیپ خنده دار میلاد خواه - استوری سارا پولی - milad khah - milad ghasemi

ناشناس گفت...

قاسم صحرایی در انقلاب زن زندگی آزادی مجدداً کارهای وحشیانه خودش رو شروع کرده به شهادت زندایان رجایی شهر

Rosa گفت...

قاسم صحرایی افسر اجرایی
ماموران زندان

در انقلاب زن زندگی آزادی مجدداً کارهای وحشیانه خودش رو شروع کرده

گزارش دریافتی از زندان رجایی‌شهر حاکی از رفتار و حمله جنون‌آمیز قاسم صحرایی افسر جانشین زندان به #آرشام_رضایی است. با حمله قاسم صحرایی، آرشام تا مرز جان‌باختن پیش رفت.
شرح حادثه به نقل از یک شاهد عینی:
«بغض در گلویی که به شدت فشرده شد؛
جانی در یک قدمیِ جنایتی دیگر

شامگاه یکشنبه ۲۵دی ماه ۱۴٠۱،سا عت ۲۱ در سالن ۳۳ بند ۱٠ زندان رجایی شهر، دورِ سفره‌ی محقرانه‌ای که با خرج خانواده تدارک دیده شده بود نشسته بودیم و مشغول خوردنِ شام بودیم. قاسم صحرایی افسر جانشین زندان که همیشه سنگ سربازی و نوکری خامنه‌ای را به سینه می‌زند،

به همراه محسن شاهمرادی سرپرست و مسئول شیفت گارد زندان و با تحریک و گزارش کذبِ مراقب و پاسدارِ بند به نام بیژنی و مراقبِ دیگر به نام عیوضی به صورت تهاجمی به داخل اتاق حمله‌ور شدند؛ قاسم صحرایی دستان خود را بر گلوی آرشام رضایی حلقه کرد و آرشام لقمه بر دهان به مرز خفگی رسید

به‌طوری که لقمه را بالا آورد. صحرایی سپس دست از حلقوم آرشام کشید و با مشتِ محکم به شقیقه او کوبید. مرگ آرشام دور از انتظار نبود که تیم همراه صحرایی یک آن به خود آمدند و خود را در یک قدمی جنایت و شریک جرم دیدند.

سربازان گارد که در سالن اصلی در انتظار دستور حمله به سالن بودند، با عقب نشینی مسئول گارد، محسن شاهمرادی، صحنه را ترک کردند و در نهایت با میانجی‌گری دیگر هم‌بندیان که به نوعی از همکاران سابق مسئولین زندان بودند، قاسم صحرایی از حمله و هجوم خود دست کشید

و سفره‌ی مظلومانه‌ی زندانیان که به شام عزا تبدیل شد را ترک کردند.
جنونِ خامنه‌ای پرستی قاسم صحرایی ممکن است هر آن جنایتی را در زندان رجایی شهر رقم بزند!
آیا نهاد یا ارگانی وجود دارد که صدای زندانیان را بشنوند؟!»
_نامِ شاهد عینی به علت مسائل امنیتی محفوظ است.

امروز #محمد_حسین_حقیقت_منش یکی از زندانیان رجایی شهر کرج که در هوا خوری زندان روی برف نوشته بود #زن_زندگی_آزادی توسط گارد ویژه همراه با کتک کاری فروان به بازداشت انفرادی بردند یکی از شکنجه گرانی که ایشان را کتک زده قاسم صحرایی بود
#مهسا_امینی

محسن منصوری
افسر شیفت های زندان رجایی شهر
وی یکی از افسر شیفت های زندان رجایی شهر است که همراه با قاسم صحرایی زندانیان اعدامی و قصاص را به زور و باضرب و شتم به سلول انفرادی و اجرای حکم میبرند
وی در جریان حمله گارد زندان به زندانیان در ۱۷ بهمن ۹۷ نقش مستقیم در سرکوب آنان را داشت

https://twitter.com/Roobahyab1/status/1613543631029157897/photo/1

اینایی که تو زندان بچه هارو شکنجه میکنن واجبه دربیاد اطلاعاتشون و به دست خانواده ها و مردم برسه

Rosa گفت...



زندان رجایی شهر حیاط خلوت شکنجه ها و کشتارهای پشت پرده سهراب سلیمانی برادر قاسم سلیمانی
04.01.2020

https://turkmentalk.wordpress.com/2020/01/04/%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%AD%DB%8C%D8%A7%D8%B7-%D8%AE%D9%84%D9%88%D8%AA-%D8%B4%DA%A9%D9%86%D8%AC%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%DA%A9%D8%B4%D8%AA/

روز گذشته سهراب سلیمانی، برادر قاسم سلیمانی، در لیست تحریمهای دولت آمریکا قرار گرفت. به همین مناسبت سایت حقوق بشری نه به زندان، نه به اعدام مطلبی از خالد حردانی، زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر، منتشر کرده که در آن به اعمال ضدانسانی و نقض حقوق بشر توسط سهراب سلیمانی، برادر قاسم سلیمانی در این زندان پرداخته است. قسمت اول؛ جهت انتشار در رسانه های مستقل مردمی...

سلیمانی و همراهانش که همگی از کرمان و از اقوام و بستگانش بودند، کلید خورد؛ دوست محمدی رئیس زندان اوین هم از همشهریان سلیمانی بود!

تمام این اتفاقات از زمانی شروع شد که آقای سهراب سلیمانی سکان زندانها و بازداشتگاه های تهران را تحویل گرفت....

سلیمانی و همراهانش که همگی از کرمان و از اقوام و بستگانش بودند،
قاسم سلیمانی اهل کرمان است
سهراب سلیمانی، برادر قاسم سلیمانی،

سهراب سلیمانی
سهراب سلیمانی
سهراب سلیمانی

Rosa گفت...

#سهراب_سلیمانی برادر #قاسم_سلیمانی که ۱۵ سال مدیرکل زندان‌های استان تهران و معاون امنیتی، انتظامی سازمان زندان‌ها بود

دختر #قاسم_سلیمانی علاوه بر این عموهایی که نام برد یک عموی تنی هم دارد با نام سهراب سلیمانی که معاون امنیتی و انتظامی سابق سازمان زندان‌ها است و دستش به شکنجه و آزار زندانیان سیاسی آلوده است.

سهراب سلیمانی برادر قاسم سلیمانی مسئول سازمان زندان‌های کشور.

1/2_ او به علت نقض حقوق بشر در لیست تحریم‌های آمریکا قرار دارد. سهراب سلیمانی عضو هیئت مدیره‌ پردیس پرهام کیش است. سهراب همچنین رئیس هیئت مدیره‌ شرکت توسعه پردیس لالیم است که در یک پروژه ۵.۵ میلیون یورویی ساخت

دهکده توریستی، هتل چهارستاره، انواع رستوران، زمینهای ورزشی سالن کنسرت و همایش…در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار و زیربنای ۶۰ هزار متر مربع باعث نابودی منابع آبی و تخریب ۱۷ کیلومتراز جنگلهای میانرود ساری شده است. قاسم سلیمانی هم در زمان حیات یکی از شرکای پروژه دهکده لالیم بود

https://twitter.com/siamakm2000/status/1518666305393545217

سهراب سلیمانی برادر کوچکتر قاسم سلیمانی ازاوایل دهه هشتاد تا سال ۹۵ درمقام مدیر کل زندانهای تهران نقش مستقیمی در شکنجه و قتل زندانیان سیاسی داشته وبه همین دلیل مورد تحریم قرارگرفت

شادی و #تبریک #زندانیان عادی پس از خبر #تحریم #سهراب_سلیمانی
18. Apr. 2017

ین جنایتکار که در تصویر میبینید سهراب سلیمانی برادر قاسم سلیمانی است. او از سال 80 تا خرداد 95 مدیر کل زندانهای استان تهران بود و زندانیان بسیاری در این دوره زیر شکنجه کشته یا اعدام شدند از جمله اکبر محمدی ، ولی الله فیض مهدوی ، ستار بهشتی ،

https://twitter.com/farshad7297/status/1347509308435656704

از خوبای اختلاسگر هم یکی خونواده قاسم سلیمانی؛ که آخرش مشخص نشد اون ۴میلیون یورو‌ پول نقد رو چرا مرداد۹۲ به حمیدبقایی داد و بعدش دعواشون شد، یا برادرش سهراب سلیمانی که به‌دلیل دزدی از ریاست سازمان زندانها برکنار شد اما محاکمه نشد، یا همسرش که پرونده اختلاسش از شهرداری مسکوت مونده
15. Apr. 2020

این زندان را «گوانتاناموی ایران» خوانده‌اند با ۴ کارگردان؛ سهراب سلیمانی (برادر #حاج_قاسم)، علی تهامی، حسین بنیادی و رضا رضایی.
روایت‌های جدید از زندان در روزگار #کرونا، سابقه این ۴نفر و @MJ_Akbarin
که از تجربه حبسش در همین زندان گفت، گزارش یک فاجعه است.

https://iranwire.com/fa/features/37756/

پس از ساخت مجموعه زندان مرکزی در خارج از شهر (جاده قدیم قم - کاشان) زندان ساحلی به محل نگهداری زنان زندانی تبدیل شد. اداره زندان جدید از ابتدای تاسیس به «سهراب سلیمانی» برادر «قاسم سلیمانی»، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه سپرده شد

در اوایل دهه هشتاد سهراب سلیمانی از قم به تهران منتقل شد و برای مدت ۱۵ سال مدیریت زندان‌های استان تهران را برعهده داشت. او در خرداد ۱۳۹۵ دوباره ترفیع گرفت و اصغر جهانگیر او را به‌عنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی سازمان زندان‌های ایران منصوب کرد. سلیمانی یک سال پیش از این انتصاب، به اتهام اعمال شکنجه بر زندانیان سیاسی و امنیتی در لیست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته بود.

Rosa گفت...

قاسم صحرایی افسر اجرایی
ماموران زندان

قاسم صحرایی، افسرجانشین

گزارشی از ضرب و شتم و انتقال به انفرادی دو تن از زندانیان زندان رجایی شهر کرج

خبرگزاری هرانا – روز یکشنبه ۲۵ دی ماه، آرشام (محمود) رضایی و محمد حسین حقیقت منش، دو تن از زندانیان محبوس در زندان رجایی شهر کرج، توسط مسئولان زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. پس از این اقدام، آقای حقیقت منش به یکی از سلول های انفرادی این زندان منتقل و شماری از زندانیان امروز از هواخوری محروم شده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱، دو تن از زندانیان محبوس در زندان رجایی شهر کرج، توسط نیروهای این زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

یک منبع مطلع در این خصوص به هرانا گفت‌: “پس از اینکه محمد حسین حقیقت منش، زندانی امنیتی، روی برف شعار «زن، زندگی، آزادی» را مینویسد، توسط قاسم صحرایی، افسرجانشین و چند افسر دیگه به همراه ضرب و شتم به انفرادی منتقل میشود. ساعتی بعد صحرایی به همراه تعداد پرشماری از نیروهای گارد، با حالتی تهاجمی وارد سالن ۳۳ بند ۱٠ زندان شدند و آرشام (محمود) رضایی، زندانی سیاسی نیز توسط صحرایی مورد ضرب و شتم قرار میگیرد”...

رزا: متاسفانه عکسش در دسترش نیست
اما عکس محسن منصوری بنازگی پخش شده...