۰۷ تیر، ۱۳۹۴

یاسین صالح (قاتل/داعشی) سر رییس فرانسوی اش را بریده است! + عکس. سیفی قاسمی زنده است!


عکس زیر از فیلم فروپاشی
رزا: اینطور که پیش میرود، دیگر حتی کار زمین شستن نیز به خارجی ها به دلیل احتمال داعش شیعه/ داعش سُنی بودن نخواهند داد! یاسین صالح 35 ساله و دارای همسر و سه فرزند و راننده ی شرکت امریکایی/ فرانسوی در روز روشن سر رییس فرانسوی اش را از تن جدا کرده! عکس از "شاهکارش " گرفته و برای داعش سوریه با "واتس آپ" فرستاده است! بعدش کارخانه را در فرانسه به آتش کشیده است و فعلن در بازداشت پلیس فرانسه به سر میبرد!
سناریوی این جنایت قبل از داعشی بودن، اما من را به یاد فیلم فروپاشی انداخت!

 برای خواندن مطالب در منبع روی تیتر آنها کلیک کنیم.

تصویری از قربانی این حمله، هرو کومارا، که از سوی دوستانش منتشر شده است
سر بریده شده توسط داعش در فرانسه متعلق به رئیس فرانسوی  یاسین صالح (قاتل) بوده!
هرو کومارا مدیر یک شرکت تحویل کالا بوده.
Herve Cornara was the boss at ATC-colicom in Chassieu, France. His severed head was found surrounded by ISIS flags on Friday

مدیرعامل ایرانی شرکت امریکایی/فرانسوی سیفی قاسمی زنده است!
پیام مدیرعامل ایرانی شرکت امریکایی/فرانسوی سیفی قاسمی  به انگلیسی در لینک زیر

مظنون حمله تروریستی به کارخانه‌ای در فرانسه که از زمان بازداشتش سکوت اختیار کرده بود، سرانجام به حرف آمد. وی گفته که به همراه سر بریده‌شده رئیس‌اش یک عکس "سلفی" گرفته و از طریق واتس‌اپ برای یکی از دوستانش فرستاده است. گروه تحقیق قبل از هرچیز می‌خواهد بداند که آیا این فرد همکار یا همکارانی داشته یا نه. همسر و خواهر او و یک شخص دیگر در حال حاضر برای انجام تحقیقات در بازداشت به سر می‌برند. دادستان ضد ترور فرانسه گفته تا کنون مدرکی دال بر اینکه یاسین صالح همکاران دیگری داشته، پیدا نشده است. یاسین صالح عکسی از سر بریده رئیس‌اش در کنار خودش را برای شماره‌ای در کانادا از طریق واتس‌اپ ارسال کرده است. این شماره دیگر در دسترس نیست و پلیس می‌گوید فردی که گیرنده این عکس بوده احتمالا شماره تماسش را تغییر داده است.
کالبدشکافی جسد بدون سر قربانی هنوز مشخص نکرده است که این فرد ۵۴ ساله که رئیس شرکت حمل و نقل بوده، به چه طریقی به قتل رسیده و اینکه آیا سرش بعد از مرگ از تن جدا شده یا از همین طریق کشته شده است.
یاسین صالح، مظنون حمله تروریستی روز جمعه شهر لیون، در سال ۲۰۰۶ در فهرست مظنونان تروریستی سازمان‌های امنیتی فرانسه قرار داشت، اما دو سال بعد نام او از این فهرست خط خورد.

رزا: عکس کله ی بریده ی مُدیر فرانسوی یاسین صالح  در اینترنت منتشر شده است. اما اگر به گزارش بی بی سی صالح با این کله ی بریده عکس گرفته است، چرا عکس او (که اقرار هم کرده است) حتی بصورت شطرنجی کردن چهره اش در کنار سر بریده ی رییسش منتشر نمیشود؟ با توجه به اینکه پلیس میگوید که عکس توسط صالح (اقرار او در بازجویی) توسط شبکه ی واتس اپ به داعش سوریه فرستاده شده است. (البته در جایی نوشته که عکس به کانادا فرستاده شده/ شماره شخص فعلن مشخص نیست!).

کیهان لندن- فرانسه در حالت آماده‌باش در پی حمله تروریستی یک هوادار داعش

عکس زیر سیفی قاسمی مدیرعامل ایرانی شرکت (ایشان زنده هستند)
مدیر عامل و رئیس شرکت ایرپروداکتس (Air Products) که در فرانسه مورد حمله تروریستی قرار گرفت یک ایرانی آمریکایی به نام سیفی قاسمی است. به نوشته "دیلی‌میل" آقای قاسمی متولد ۱۹۴۴ در مشهد است. او لیسانس خود را از موسسه تکنولوژی آبادان و مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته مهندسی مکانیک را از دانشگاه استنفورد در کالیفرنیا (آمریکا) دریافت کرده است. او سپس در سال ۱۹۷۴ به شرکت صنایع فولاد ایران پیوست و به عوان مدیر اجرایی مشغول به کار شد. با وقوع انقلاب ۱۹۷۹‌ایران را به مقصد ایالات متحده آمریکا ترک و در سال ۱۹۸۲ تابعیت این کشور را کسب کرد. در همین حال خبرگزاری فارس در گزارشی سیفی قاسمی را به عنوان مالک "ایر پروداکتس" معرفی کرده و می‌نویسد: «رسانه‌های غربی ایرانی بودن این فرد و حمله به کارخانه وی را با حمایت ایران از مردم سوریه نسبت داده‌ و تلویحا اشاره کرده‌اند که ممکن است این کارخانه به همین دلیل انتخاب شده باشد
این خبرگزاری با رد این احتمال اضافه می‌کند که سیفی قاسمی در سال ۲۰۱۱ با حضور در کمیته انرژی مجلس سنای آمریکا خود را از "مخالفان جمهوری اسلامی" معرفی کرده است. فارس به نقل از قاسمی تصریح می‌کند که او همسر یهودی دارد و به این جهت پس از انقلاب ۱۹۷۹ از ایران خارج شده و به آمریکا مهاجرت کرده است.
در سند مورد اشاره فارس، قاسمی تصریح می‌کند که همسرش از نسل سوم یک خانواده یهودی روس‌مهاجر به ایالات متحده آمریکا است.
کارخانه ایرپروداکتس در نزدیکی شهر لیون فرانسه روز جمعه ۲۶ ژوئن مورد حمله‌ قرار گرفت. فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه می‌گوید این حمله اقدامی تروریستی بوده است.
مهاجم که پس از این حمله بازداشت شد، یاسین صالح نام دارد که به عنوان راننده برای یک شرکت حمل و نقل طرف قرارداد با ایرپروداکتس کار می‌کرده است.
او که ۳۰ سال سن دارد به همراه همسر و سه فرزندش در حومه لیون زندگی می‌کند. پلیس همسر و فرزندانش را برای تحقیقات به محل دیگری منتقل کرده‌اند.
به گفته وزیر کشور فرانسه صالح که سابقه جنایی و قضایی ندارد در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ به عنوان مظنون مورد بازجویی قرار گرفته است. مقامات فرانسوی نگفته‌اند به چه دلیلی او پیشتر مورد بازجویی قرار گرفته است.
در پی این حمله جسد یک مرد بدون سر پیدا شده است. پلیس اعلام کرد که در کنار جسد پرچمی اسلامی قرار داشته است. به گفته مقامات فرانسوی تحقیقات در مورد انگیزه‌های فرد حمله کننده و هم‌دست‌های احتمالی او ادامه دارد.
گزارش تارنمای شبکه 'ت اف 1' فرانسه، 'سیفی قاسمی' مدیرعامل کارخانه ایرپروداکتس با ابراز تاسف از این سوء قصد، واکنش سریع نیروهای امنیتی فرانسه را ستود و از تشدید تدابیر امنیتی دیگر شعب این شرکت در سراسر دنیا خبر داد. قاسمی که فردی با تابعیت ایرانی- آمریکایی معرفی می شود، افزود:' این اقدام نشان داد که تدابیر حفاظتی و امنیتی فرانسه باید جدی گرفته شود.
HerveCornara was the boss at ATC-colicom in Chassieu, France. His severed head was found surrounded by ISIS flags on Friday
The ISIS fanatic accused of decapitating a French factory boss took a selfie with the severed head, it was revealed today.
A source close to the investigation said the photograph of Herve Cornara's head with suspect Yassin Salhi, 35, was sent via WhatsApp to a Canadian mobile phone number.
Investigators said it was not possible to fix the location of Salhi's contact, but it has been reported the recipient of the message was in Syria where ISIS has seized swaths of territory. 
Conara's head was found pinned to the gates at the American-owned Air Products factory in Saint-Quentin-Fallavier, surrounded by two Islamist flags, on Friday
بازداشت همسر و خواهر یاسین صالح






یک منبع نزدیک به گروه تحقیق در خصوص حمله به یک کارخانه مواد شیمیایی در نزدیکی شهر لیون فرانسه گفته است که یکی از دو مظنون این حادثه، با سر بریده رئیسش عکس گرفته و برای یک نفر فرستاده بوده است. به گفته او، یاسین صالح، که در حال حاضر در بازداشت پلیس به سر می برد، عکس خود با سر بریده رئیس ۵۴ ساله اش را از طریق واتس‌اپ به فردی در آمریکای شمالی فرستاده است. با این حال، پلیس هنوز نتوانسته محل زندگی شخصی که این سلفی برایش ارسال شده، مشخص کند.

دیروز (۲۶ ژوئن) دو مرد سوار بر خودرویی به داخل کارخانه ایرپروداکتس (Air Products) راندند و پس از آن صدای چندین انفجار شنیده شد. در محل حادثه، سر بریده مدیر یک شرکت تحویل کالا پیدا شده بود که به گزارش تلویزیون BFM فرانسه، از خودروی او برای حمله به کارخانه استفاده شده است.
به گفته مقام‌های فرانسوی روی سر جداشده مقتول کلمات عربی نقش بسته بود. همچنین پرچمی با کلمات عربی و مضامین اسلامی در نزدیکی این محل پیدا شده است.

ماموران تحقیق می گویند آقای صالح به دلیل این که به صورت منظم با ماشین به کارخانه می رفته، توانسته است از دروازه رد شود.

هدف حمله تروریستی در فرانسه؛ کارخانه‌ای با مدیر ایرانی‌تبار

هیچ نظری موجود نیست: