۰۷ مهر، ۱۳۹۴

زائران عراقی امام رضا را گاییدند؟! مشهد مرکز زیارتی مردان فاحشه عرب؟!!!



رزا: خانه های سکس با زنان صیغه ای از همان ابتدا منبع در آمد رژیم اسلامی ایران بود. حال پس از افشای عکس زیر در مشهد، آقایون/خانمها مسلمان اشک تمساح میریزند.  صیغه های سابق رژیم، تاکنون زبان در کون کرده به یکباره همراه با نوریزاد شعار میدهند: به روی ما هم تف کنید که اسلام بر باد رفته و اعراب امام رضا را گاییدند!
دیروز فمینیسم اسلامی را مُد کردند و امروز زیر پرچم ناسیونالیسم ایرانی (ضد عرب/افغانی...) سینه زده، تیغ میکشند!
برای زنان تن فروش (ایرانی/سوریه/عراقی....)، مسلمن فرقی نمیکند که پول سیر کردن شکم خود و فرزندانشان از کدام جیب بیرون آمده! 
مردان مسلمانی که باکرگی شان را در سکس خانه های صیغه اسلامی  برنداشته اند...دست ها را بالا کنند!

تجارت سکس زنان ایرانی در اربیل ، ترکیه ، دبی و...
پس از انتشار عکس برهنه یک زن جوان ایرانی در میان شش مرد زائر عراقی  در یک مهمانسرای شهر مشهد یادداشتی از محمد نوری زاد منتشر شد که خطاب به این زن جوان نوشته بود دخترم به صورت من تف بیانداز. من نیز به سهم خود شرمسارم و بیجا نیست اگر این زن جوان به سیمای من نیز آب دهان پرتاب کند که از کرده خود پشیمانم و در نوجوانی سیاه لشکر اسلامیونی بودم که کشور را به جایی رساندند که بتدریج  تایلند جهان اسلام شود. چرا که هر چه بود قرار نبود بعد از ۳۷ سال، زنان و دختران محروم این اقلیم ثروتمند  فقط برای تامین معاش "تن فروشی که نه" طفلک ها به سکس جمعی رضایت دهند یا در شهر های مذهبی به صورت هفتگی به گروهی از زائران مرد کرایه داده شوند که احتمالا اندکی بیشتر پول می پردازند.
جا دارد این زن جوان به سیمای عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی "نماینده ولی فقیه در استان خراسان"  عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت تف بیندازد که اداره صدها میلیارد اموال منقول و غیر منقول آستانه قدس رضوی را در سراسر کشور را از۳۷ سال پیش در کنترل دارد "اما روزنامه گاردین بنا بر گزارش خبرنگارش با اتنشار گزارشی با  تیتر: نماز، غذا، سکس و پارک آبی،  محترمانه شهر مشهد را فاحشه خانه جهان تشیع معرفی می کند. جا دارد به سیمای علمای مشهد و قم آب دهان پرتاب شود که  سکوت آنان در قبال این همه بی عدالتی و ظلمی که در حق مردم یی پناه، بویژه زنان بی سرپرست می شود حاکی از این است  که بیوت یا مرعوبند و یا از این به هم ریختگی منافعی نصیب آنها می شود.  یکی از همین زنان ایرانی  کمی آن طرف تر در یکی از کلوپ های شبانه دوبی به خبرنگاری گفته بود که فکر می کنید از سر رضایت و انتخاب شب را تا صبح با  مردان عرب و هندی و کره ای می گذرانم. اگر در اینجا کار نکنم یک ماه دیگر بچه های من در تهران باید کنار خیابان بخوابند.
 بسیاری از ساکنان اربیل عراق هم طی چند سال اخیر شاهد خود فروشی موج زنان ایرانی هستند. قبل از رونق گرفتن بدن فروشی زنان و دختران ایرانی در اربیل، موج آن ابتدا در میدان تقسیم و آکسار استانبول آشکار شد و اندکی بعد در کردستان عراق گسترش یافت.
شاید تجارت سکس زنان ایرانی در اربیل "ترکیه" دبی یا حتی در جنوب شرق آسیا مستقیما به  هیچ نهاد و مسئولی ربط نداشته باشد اما نمی توان آستانه قدس رضوی را نسبت به آنچه در  خراسان می گذرد پاسخگو و مسئول ندانست. آستان قدس بزرگترین نهاد مالی ایران پس از دولت رسمی است که ارزش ثروت ثابت و در گردش مالی  آن از بنیاد مسنضعفان و بسیاری از کشورهای کوچک جهان نیز بیشتر است. آستان قدس مالک ۹۰ درصد اراضی استان خراسان و مالک ۴۳ درصد اراضی کشاورزی مشهد است. آستان قدس با حدود ۱۵ مجتمع کشت و صنعت ۵۰ شرکت تجاری و سود صدها میلیارد تومانی ناشی از زیارت سالیانه ۳۰ میلیون نفر در استان خراسان یکی از بزرگترین بنگاههای مالی منطقه خاورمیانه است که با میلیاردها  دلارثروت، معاف از مالیات وحسابرسی است. یعنی، ثروتی که نه دولت بر آن نظارت دارد، نه گزارش رسمی از آن به اطلاع عموم می رسد و  نه درآمدهای آن در جایی گزارش می شود. گردش مالی بسیار سنگینی که فقط گوشه ای از آن می توانست حداقل صرف تامین نان و معاش زنان محروم و  بی سرپرست و فرزندان آنها در این استان شود. اما کاش آنچه بر گروهی از زنان بی حرفه و بی پشتیبان شهر ثروتمند مشهد می رود  فقط به تن فروشی خلاصه می شد و با صیغه های هفتگی و ماهیانه زوار پولدار پایان می یافت.  چرا که  تن فروشی به عنوان  شغل پست وبی آینده  آسیب پذیرترین اقشار اجتماعی در ردیف پایین ترین رده های شغلی، با اغماض در بسیاری از کشورها اگر نه مورد پذیرش که مورد سکوت قرار گرفته است. اما حتی خرید یا فروش بدن  یک زن  نیز در عین بی قانونی،  در چهار چوب اخلاقی دون ترین و بی پرنسیب ترین آدم ها نیز باز هم اصولی دارد که حتی در فاحشه خانه ها نیز رعایت می شود و نادیده گرفتن آن ستم مضاعفی بر زن تن فروش به حساب می آید .یکی از همین چهارچوب های نانوشته، مذموم بودن سکس جمعی است یا واگذاری  یک زن همزمان به چندین مرد. اینکه همزمان پنج مرد ( به علاوه عکاس ) در تصویر مهمانسرای مشهد با یک زن در سوئیتی قرار می گیرند حاکی از فراگیر شدن نوعی از بدن فروشی در مشهد  است  که حتی در مراکز فحشا آن را مضموم می شمارند اما در اراضی استان قدس رضوی جریان دارد.
.....
دخترم، تف کن به صورت من!
ارسال شده توسط: محمد نوری زاد در تاریخ سپتامبر 18, 2015 در بخش روزنوشت ها, نامه های نوری زاد به دیگران, گـاه نوشـت 247 نظر
فرزندم، تو می توانستی دختر محمد نوری زاد باشی. اما نیستی. گر چه نیک که می نگرم هستی عزیزکم. بله، تو دختر منی. در همین یکی دو روزی که عکس برهنه ی تو را در یکی از هتل های مشهد و در محاصره ی نگاه های هیز و حریص زائران کشورهای همجوار دیده ام، باور کن کم مانده با سر به دیوار خانه ی سردارانی بکوبم که در ظاهر سخن از غیرت می رانند اما در پس پستوهای بی کسیِ مردم، خود بدست خود تو را به آغوش هرزگی در انداخته اند. و اکنون من چه بگویمت؟ این که: شرمسارم؟ تو را از شرمساریِ من چه سود؟ تو می توانستی عروس خانه ای باشی و صدای قهقهه ات به شادی و شادمانی رنگ بیفشاند. یادت هست کودک که بودی، مادرت تو را در آغوش می فشرد و این نغمه را می خواند: دختر نگو طلا بگو/ فرشته ی خدا بگو/ دخترکم بزرگ می شه / حریف صد تا گرگ می شه / هزار تا بوسش می کنم / یه روز عروسش می کنم؟
یا بزرگتر که شدی، پدرت بشوخی این را می خواند: من از همه خوشبخت ترم / یکی یه دونه دخترم / به شاه و شازده نمی دم / به مردم ده نمی دم / دختر یکی یه دونه / پیش باباش می مونه.

 برای خواندن کل مطالب روی تیتر آن کلیک کنیم و یا برای اطلاع بیشتردر موتورهای جستجو منابع خبر را به زبانهای دیگر بیابیم. گزارش گاردین از مشهد در زیر:
همین خبر اما جایی دیگر بصورت ناسیونالیستی/سکسیستی در زیر
Arab people enjoy with Iranian Beautiful Women in Mashhad !!
Mashhad is Iran’s only religious city  because of the grave of Imam 8 in the development of large cities and to many travelers, especially the Arab people.
Due to strong religious beliefs in Iran we don’t see things like bars or se*ual things. In spite of this nowadays there are some places for passangers to solve their se*ual problems. It’s unbelievable they combine religious travel with this things. According to guardian: Iran is making money by things they are taboo for other citizen. Muslim people can do Sighe” with women to marry them in limited time, and there is no legal problem with this !
Some Iraqi or Lebnanian or another arab countries people visit Mashhad city and enjoy Iranian beautiful girls.
- See more at: http://amaze-news.com/index.php/2015/09/17/arab-people-enjoy-with-iranian-beautiful-women-in-mashhad/#sthash.4hJesI6d.dpuf

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

آخه مادرجنده‌ی حرومزاده، اگه کون دادن به عقل نداشته‌ی تو اسمش آزادیه، پس چرا به یک نمونه انجام شغل خانوادگی و فامیلی خودت، این همه گوه خوری میکنی؟

اولا گوه خوردی با اون دهن نجس و جاکیریت اسم معصومین ما را میبردی توله سگ

ثانیا ، امام رضا کجاست تو شغل مادر و مادربزرگ و جد و آبایتو به کسی که حتی دیده نمیشه نسبت بدی؟
باز اگه خود کون گشادت باشی، در دسترس کیر کلفتهای خارجی هستی که با کیر شاشی تو حلقوم نجست بکنند تا شارژ بشی بیای توی اینترنت برای عقده گشایی گوه خوری کنی

ناشناس گفت...

خواهرکسده‌ی ابنه‌ای، تو کجای این عکس معلوم شده که جنده(همکار مادرت) ایرانیه، یا اینجا ایرانه؟ ملت رو مثل خودت احمق فرض کردی؟

شاید هم عکس خودت یا آبجیته، اینجا هم خونه خودته که اینقدر مطمئنی؟!

اگه زنی از ایران در ترکیه- اربیل- دوبی داره فاحشگی میکنه، مشکل فامیلای توئه که عشق خارجی شدن و پول به دلار گرفتن دارند نه دولت ایران.

اگه آبجیت تو عراق کون میده - خودت تو ترکیه کون میدی- مادرت تو دوبی ساک میزنه، چیزی برای ما کم و زیاد نمیشه


اون دیوثی هم که گوه خوری میکنه توی این ۳۷ سال واق واق
بره از مادرش بپرسه ۸ جنده خونه‌ی رسمی-دولتی زمان شاه کجا بود که مادرش توش کار میکرد؟

مادربزرگش با مادربزرگ تو رو از دهات میدزدیدند میاوردند شهرنو بردگی. بابات اونجا جاکشی میکرد و داداشت (بقول وزیر فرهنگ ۱۳۲۸) تو سن ۵-۶ سالگی از دهن سفیلیس میگرفت؟

Rosa گفت...

این گاییدن ها باعث بیرون زدن رگ گردن شیعه ها شده، چون در زیر سایه ی "امام" رضا انجام می شود برای سود بیشتر و مازاد رژیم "امام" خمینی!

تن فروشی جُرم نیست و این دختر جوان نیز مُجرم نیست...

خود فروشان همان مسلمانانی هستند (شیعه/سنی) که صیغه، چند زنی و... حلال کرده اند... برای کسب سود بیشتر و لذت و قدرت، شهر مشهد را به جنده خانه ی خاورمیانه تبدیل کرده اند.

باشد روزی که با کیرهای بُریده در شهر های زنان/انسان بگردانیمتان...
عبرتی باشد بر حضرت تان محمد، پیامبر بچه باز و پدوفیل تان که مثل سوزاک و سفلیس بر جان و تن کودکان و جوانان افتاد و با آنتی بیوتیک تمدن (حقوق زنان و کودکان) سر انجام به مستراح عمومی بشریت فرو خواهد رفت.
آمین!

ناشناس گفت...

کس ننه الله و محمد کسکش و فاطمه و علی و حسن و حسین و زینب و سجاد و ... تا مهدی موهوم مادرجنده

ناشناس گفت...

سلام دوستان من حقیقت یا دروغ این عکس تکزیب نمیکنم ولی ادمی که نمیشه نام برده مثل موریانه افتاد به جون خاک مال کشور و فقط دارن پول ملت بالا میکشن همچین چیزی بعید نیست روخ بده من تو مطلب زیاد خوندم که الم الهاد گفت دختران ایرانی با عراقی ازدواج کنن حلال تمام سایت ها تکزیب کردن ولی تو مشهد میرد و از هر کس میپرسی میگه تو حرم امام رضا همچین حرفی زده پس بعضی حرفا رو جدی بگیرد چشم های کورتون باز کنید ببینید دونیا ایران چخبر این کنار خود عرب به فارسی برگشت گفت شما بدبخت ترین ملت هستین من با عراقی بودنم وضعم بهتر وقتی شاه گفت ملت گرسنه نگهدارید مرگ بر من نگن ولی اگه سیر بشن من نابود میکنن این دولتم دار همین کار میکن که ما گشن بمونیم نگیم مرگ بره دولت همین بس

ناشناس گفت...

سلام عزیزان
مراقب باشید گول نخورید !
فارغ از حاشیه های جنجالیکه این تصویر در حوزه رسانه و مدیریت افکار عمومی راه انداخته باید گفت که این تصویر بشکل حرفه ایی دستکاری شده است.
تخصص من روی نرم افزار است از کانادا برایتان می نویسم
بااستفاده از نرم افزارهای گرافیکی ؛ بزرگنمایی 700+ و فیلترینگ Icarus, Zeke, Rouge فایل اصلی این تصویر را بررسی کرده ام
اصولا هیچ سایه ایی از تصویر زن وجود ندارد در حالیکه مردان همه سابه هایی روی کف مرمری زمین دارند حتی دو دمپایی نیز دارای انعکاس تصویر هستند.
تصویر زن از جای دیگری روی تصویر مردان مونتاژ شده مواظب باشید و به تصاویری که در اینترنت می بینید اعتماد نکنید تا مرجع موثقی آنها را تائید کند.

Rosa گفت...


عزیز
چه گولی؟
عکس هم مونتاژ باشد اما اکنون پس از دو سال از درج این خبر حتی رژیم خود اقرار می کند که بساط فروش زنان به نام صیغه گسترده است و رژیم رسمن با قانون صیغه در حال جاکشی برای مردان منطقه می باشد...
رزا


جمعه شانزدهم شهريور ۱۳۹۷

تابناک: در «خانه‌های مسافر» در مشهد به جوانان مجرد عراقی و سایر توریست‌های خارجی «خدمات جنسی» ارائه می‌شود

امروز معضلات حضور گردشگران عرب -به‌صورت مشخص مردان مجرّد عراقی یا مردان عراقی که بدون خانواده/مجرّدی به مشهد می‌آیند- در این کلان‌شهر مذهبی قابل انکار نیست و صرفاً ممکن است اختلاف نظر بر سر میزان و گستردگی آن باشد. کار به جایی رسیده که این زائران بعضاً به شرط حضور بانویی برای ازدواج موقّت، محل اسکان را انتخاب می‌کنند و مشاغلی هم پیرامون این بده-بستان شکل گرفته است. با چنین اوصافی، واقع‌بینانه و تلخ‌کامانه باید گفت که این شرایط اجتماعی نابسامان ماست که «عرضۀ» ارائۀ خدمات جنسی در قالب شرعی و چه بسا «تقاضا» برای دریافت چنین خدماتی را در گردشگران به‌وجود آورده است.

آن‌ها، صرفاً معضلات اجتماعی ما را پیش چشم‌مان آوردند و بیماری موجود -اما پنهان- اجتماعی‌مان را آشکار کردند. پس، بیهوده بر طبل ناسیونالیسم توخالی نکوبیم، آتشِ احساسات عرب‌ستیزانه را تیز نکینم و کلیشه‌های عوام‌پسند جنسی دربارۀ عرب و عجم را تکرار نکنیم.

حتی اکنون با سوءمدیریت و ندانم‌کاری به چنین بده-بستان دامن می‌زنیم و خواسته یا ناخواسته شرایط را برای وقوع آن فراهم می‌سازیم. اما چگونه؟/ تابناک

https://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=163306

Rosa گفت...

علم الهدی: زنهای ایرانی اگربا عربهای عراقی مباشرت جنسی کنند، ثواب داره چون اینها از کربلا می آیند

https://www.youtube.com/watch?v=Yvv6vxlJmM4

رسوایی در پایتخت علم الهدی - حرف و حدیث‌ها درباره ارائه خدمات جنسی به زائران در مشهد

https://www.youtube.com/watch?v=7jL4bCjmgFE

Unknown گفت...

ان شاء الله هرچه زودتر امام زمان عج بیاد

ناشناس گفت...

کیرم تو کص ننت مادر قحبه