۰۱ اردیبهشت، ۱۳۹۴

ویدئوی لخت شدن اولین زن ایرانی از شیراز در اعتراض به حجاب اجباری



رزا:از اخبار رژیم اسلامی مشخص است، که این زن جوان چند روز پیش مورد خشونت زنان نهی از منکر قرار گرفته و لخت میشود. پس از آن فرار این زن ناشناس توسط دوربین رهگذران بطور تصادفی در تقاطع خیابان سحر (شهرک گلستان شیراز)  ثبت شده و فیلم آن در شبکه های اجتماعی پخش میشود. رسانه های دولتی رژیم بعد از پخش فیلم ادعا کرده اند که او مست بوده و شیشه ( مواد مخدر) استفاده کرده است. اگرچه شاید این مست بودن یا مصرف ماده ی مخدر ثابت شود یا نشود، اما از فرار و سرعت دویدن او از دست دو مامور قُلدر امنیتی، میتوان به هُشیاری اش احتمال داد. متاسفانه پس از طی کردن مسافتی  او توسط نیروهای انتظامی (سه نفر) دستگیر میشود. در زیر فیلم ، خبر و کامنتهای جالب در اینمورد.
فیلم در لینکهای زیر
برهنه شدن يك زن در شهرك گلستان شيراز


دوستان شیرازی که نام و مُشخصات این زن شجاع را میدانند لُطفن در اختیار حقوق بشر گذاشته و رسانه ای کنند. احتمال سرکوب و شکنجه و تجاوز به او در زندان زیاد است. لطفن بموقع خبررسانی کنید.
 تقاطع خیابان سحر (شهرک گلستان شیراز)


۱۳۹۴/۱/۲۹ - ۵:۵۰
به گزارش دیلی خبر ایران،یک زن که نامش فاش نشده است، در شهرک گلستان ، توسط نیروی انتظامی به دلیل بد حجابی مورد اخطار قرار گرفته است.دقايقی‌ بعد این زن لباسهایش را در خيابان درآورده لخت شد و شروع به دويدن كرد.گفته می شود مصرف بیش از حد شیشه باعث بروز چنین اقدام زشتی از سوی خانم شده است
لخت شدن یه زن بر اثر مصرف زیاد شیشه در شهرک گلستان شیراز
انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۴
ویدئوی زیر مربوط به عریان شدن زنی در شهرک گلستان شیراز است  
دختر بدون لباسی که در شهرک گلستان شیراز توسط نیروهای بسیج خانم دستگیر شد بر اثر مصرف زیاد شیشه از حالت طبیعی بیرون آمده و با چنین وضعیتی در خیابان ها سرگردان بود.

لخت شدن دختر مست در خیابان شهرک گلستان شیراز جنجالی شد. این دختر برهنه در خیابان گلستان شیراز شروع به دویدن کرد. دختر بدون لباسی که در شهرک گلستان شیراز توسط نیروهای بسیج خانم دستگیر شد بر اثر مصرف زیاد شیشه از حالت طبیعی بیرون آمده و با چنین وضعیتی در خیابان ها سرگردان بود

زنی را در یکی از خیابان های شهرک گلستان شیراز برهنه در حال فرار از دست نیروهای انتظامی . این زن دستگیر میشود و کشان کشان او را در داخل خودرو می اندازند .
مشت می کوبم بر در
 پنجه می سایم بر پنجره ها
من دچار خفقانم خفقان
من به تنگ آمده ام از همه چیز
بگذارید هواری بزنم

نقطه انفجار فردی و اجتماعی و پیامدهای آن
  حنیف حیدرنژاد
یک ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای منتشر شده در یوتیوب در روزهای اخیر ظاهرا زنی را در یکی از خیابان های شهرک گلستان شیراز نشان می‌دهد که برهنه از خودروی نیروی انتظامی  پیاده شده و در خیابان شروع به دویدن می‌کند. دو مامور نیروی انتظامی او را تعقیب کرده و دستگیر نموده و کِشان کِشان به طرف خودرو بر می‌گردانند.[1]
نوشتید:که برهنه از خودروی نیروی انتظامی پیاده شده و در خیابان شروع به دویدن می‌کند.
رزا: با دور آهسته نگاه کنید، او از خودرو بیرون نمی آید. گویا دو اونیفرم پوش بدنبال زن مدتی در اتوبان میدوند. از نبش خیابان سحر کسی (زن دیگر) شروع به فیلمبرداری میکند. این همان هنگامی است که زن به ماشین پلیس رسیده و بدون توقف به دویدن ادامه میدهد. ماشین انتظامی پارک میکند و یکی از سرنشینان (پلیس) به دو نفر اونیفرم پوش که اینک زن را دستگیر کرده به روی آسفالت خیابان انداخته اند ملحق شده و اینک سه نفری زن را بطرف ماشین انتظامی میبرند. زن احتمالن مدتی را در تعقیب دو نفر اونیفرمپوش بوده و در بلوار دویده. تا بعد از رسیدن به ماشین پلیس ، و بعدش ادامه ی دویدن است.
شاید خودشان لختش کرده باشند و فرار کرده.اگر نه و یک حرکت اعتراضی بوده، اولین زن ایرانی گروه فیمن باید به حساب بیاید.اگر اپیدمی شود،
دیگر قدرت دستگیری همه را نخواهند داشت

به گزارش گوناز تی وی، یک زن که نامش فاش نشده است، در شهرک گلستان ، توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به دلیل بد حجابی مورد اخطار قرار گرفته است.
دقايقی‌ بعد این زن لباسهایش را در خيابان درآورده لخت شد و شروع به دويدن كرد
حسن روحانی "شیخ حیله گر" ، در وعده‌های انتخاباتی خود در سال ۱۳۹۲ گفته بود که "کرامت را به دانشگاه و دانشجو برخواهم گرداند​ دختران ما در خیابان‌ها باید احساس امنیت کنند! نخواهم گذاشت مأموری بی‌نام و نشان از کسی سؤال کند! دختران جامعه ما خود حافظ حجاب و عفاف هستند".
نه تنها این وعده ها در جغرافیای موسوم به ایران عملی نشد بلکه فشارها از قبل نیز بیشتر شد و حتی اعدام ها نیز وحشتناک افزایش یافته است.

زنان ایرانی تنها کسانی هستند که سی و اندی سال شجاعانه در برابر تیغ و اسید و مشت و لگد و سیلی ایستادن ولی کوتاه نیامدن ، در برابر این همه پتانسیل آزادی خواهی روزی سدها خواهد شکست و این نیرو آزاد خواهد شد

درود به جرعت و شرافتت این اولین نفر نبود که این جرعت رو داشت یک بانو دربابل هم این کار رو انجام داد که من خودم هم شاهد بودم نیروی انتظامی آمد نتوانست کاری انجام بده گفت این دختر دیوانه است و باید بهزیستی بیاد که بهزیستی هم نیومد مادرم دختر رو سوار ماشین خودمون کرد دختر کمی مشکل داشت ولی دیوانه نبود.... جرعت داشت

ﺷﺠﺎﻋﺖ ﺑﻪ ﺯﻭﺭ ﺑﺎﺯﻭ ﻧﻴﺴﺖ, ﺑﻪ اﻳﻦ ﻣﻴﮕﻦ ﺟﺮاﺕ!

دوست عزیز خودش برهنه نشده چون پلیس هیچ وقت صبر نمیکنه تا دختره جلوش لخت بشه.( یکم فکر کنید هرچی میخونید رو قبول نکنید) قطعا خود پلیس ها برهنش کردن و احتمالا قصدشون تجاوز بوده

چند روز پیش عکسی از لخت شدن زنی در شهرك گلستان شيراز منتشر شد که بخاطر فشار نیروی انتظامی و حجاب اجباری دختری جلوی مامورین انتظامی لخت مادر زاد شده بود !
البته حرف سخن زیادی پشتش بود یکی میگفت فوتوشاپ هست یکی میگفت مواد کشیده یکی میگفت روانی بوده خلاصه ارتش سایبری و برادران جمهوری اسلامی خیلی حرف و سخن برای این عکس لخت دختر شیرازی ساختند تا کار نیروی انتظامی موجه کنند !
اینم فیلم اون عکس که دیگه حرف مفت پشتش نباشه 36 ساله با این مزخرفات جنایات جمهوری اسلامی توجیه کردین بسه دیگه کمی هم خفه بشید
گوناز تی وی: گویا جان زنان جغرافیای موسوم به ایران به لبشان رسیده است.
گوناز تی وی: با افزایش فشارها بر روی زنان در ایران، مراجعه زنان به رفتارهای غیرعادی برای اعتراض در این کشور افزایش یافته است. در سال های گذشته مواردی همچون خودسوزی،خودزنی و عریان شدن زنان بیشتر دیده شده است و بعد از ماجرای لخت شدن یک زن در کرمانشاه ، بار دیگر زنی در شهرک گلستان شیراز به نشانه اعتراض عریان شده است. به گزارش گوناز تی وی، یک زن ایرانی در شهرک گلستان شیراز که به دلیل بی حجابی از سوی نیروی انتظامی ایران تهدید به بازداشت شده بود، عریان شده و در خیابان شروع به دویدن کرده است. این اولین باری نیست که این اتفاق در ایران رخ می دهد و سال گذشته نیز زنی به دلیل مشابه در کرمانشاه عریان شده و به خیابان آمده بود. فشارهای نیروهای انتظامی به روی زنان بعد از روی کار آمدن حسن روحانی افزایش یافته است و این مسئله تا حدودی برای بسیاری از زنان در ایران غیرقابل تحمل گشته است. فشارها بر روی زنان در حالی دچار افزایش شده است که حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود وعده داده بود که قدرت نیروهای انتظامی و امنیتی برای مداخله در پوشش زنان را کاهش خواهد داد.

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

چقدر شما بدبختی

بیچاره نفرتت از چیه؟
مردم دارن زندگیشونو می کنن و شما هم هیچ غلطی نمی تونی بکنی جز اینکه عقده ها تو اینجوری بیشتر کنی

بیخیال شو داداش بچسب به زندگیت

ناشناس گفت...

گوزوووووووووو

Rosa گفت...

گوز :)

اعلام رسمی اما از گوزپیچ شدن نیروی انتظامی خبر میدهد:
ماجرای قدم‌زدن دختر عریان در خیابان‌های شیراز
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=91267

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز گفت: خانمی که در ایام نوروز در شهرک گلستان شیراز اقدام به کشف حجاب کامل کرده بود دچار جنون ادواری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، طهماسب یزدانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز بعد‌از‌ظهر امروز در نشست هفتگی جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت: روز 12 فروردین در فضای مجازی دعوتی از سوی جریانات معلوم‌الحالی برای کشف حجاب انجام‌شده بود.

وی افزود: در این راستا بنا بود عده‌ای لخت و برهنه وارد خیابان‌ها و معابر شوند که در شهرک گلستان نیز یک مورد اتفاق افتاده بود.

این مقام قضایی ادامه داد: در این شهرک خانمی به‌صورت عریان به خیابان آمده بود که پرونده این فرد با توجه به توزیع عکس و فیلم آن در فضای مجازی و حساسیت ایجادشده، با جدیت پیگیری و این خانم مجرد دستگیر شد.

وی اضافه کرد: پس از دستگیری مشخص شد که وی از نظر وضع روانی بیمار بوده و باید در بیمارستان ابن‌سینا بستری شود و پزشکان گفته نزدیکان این خانم مبنی بر جنون ادواری را تائید کردند.

ناشناس گفت...

دمش گرم :))))))))))))

RosaArchiv گفت...

:))))))

ناشناس گفت...

ممکنه رفتار بعضی از کارکنان نیروی انتظامی با بعضی از افراد بدحجاب خوب نبوده باشه اما جدای از بحث دین و مذهب، اگر کسی یک ذره شرف داشته باشه خودشو لخت نمیکنه بیاد تو خیابون.
http://www.aparat.com/result/%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%81%DB%8C_%D9%BE%D9%88%D8%B1_%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8

ناشناس گفت...

786
بحث حجاب یک بحث اجتماعیه، مثلا در فرانسه که ادعا میکنه مهد آزادیه، دخترها باحجاب اجازه ندارند مدرسه یا دانشگاه برن، خوب این باور اوناس.
باور ما ایرانی ها هم اینه که حجاب لازمه و قبل از آمدن دین اسلام به ایران هم زن ها حجاب کامل داشتند و افراد جامعه باید به این باور احترام بگذارند.
تو این وبسایت با بی انصافی برخی مباحث بولد میشه اگر راست میگید ماجرای وزیر خارجه فرانسه که ایدز رو وارد ایران کرد رو هم بگید یا زندان های مخوف امریکا یا زنازاده بودن تمدن غربی طبق آمار انستیتو جهانی خانواده و ... .

ناشناس گفت...

786

http://www.aparat.com/v/BuMA0

http://www.aparat.com/v/9fSWD

http://www.aparat.com/v/r3zGa

ناشناس گفت...

786

http://www.aparat.com/v/Iuw1X

http://www.aparat.com/v/yh5dL

ناشناس گفت...

به نام خدا

آدم عاقل که اینکارو نمیکنه
یارو دیوونست جدی نگیرید

Rosa گفت...

به نام خدا
بشاش به
خدا!

ناشناس گفت...

تمام اینا همش بهانه هست
با حکومت مشکل دارن لخت میشن
می خوان یه جوری اعتراضشونو نسبت به جمهوری اسلامی نشون بدن
وگرنه حجاب اونجوریام اجباری نیست
برو پاسداران برو بالاا مالا حا همه از خونشون میان بیرون بدون روسری مانتو بدون دکمه
کسی هم بهشون گیر نمیده
حجاب اجباری واسه طبقه ضعیف جامعه هست
دروغ میگم بگو مرگ بر امریکا