۱۸ آبان، ۱۳۹۴

اعتراض به سفر روحانی به پاریس + تاریخ و محل تظاهرات در نوامبر/ پاریس

رزا: گویا قرار است چند تظاهرات برگزار شود.
مجاهدین هنوز گویا تصمیم نگرفته اند:)

در میدان تروکادرو یکروز قبل از آمدن روحانی اکسیون است با امضای کمیته برگزاری تظاهرات اعتراض به نقض حقوق بشر در ایران است .
لینک اینجا.
در این تظاهرات قرار است شهلا شفیق، ناصر پاکدامن و چند نفر دیگر از جمله یکی از اصلاح طلبان زمان خاتمی به نام رضا علیجانی که اکنون در فرانسه پناهنده است سخنرانی کنند افراد این کمیته بیشتر کسانی هستند که کمیته مستقل ایرانیان را می گرداندند و در زمان جنبش سبز از آن حمایت می کردند و حتی در تجمعات آن زمانشان برای دیگر مخالفان به خصوص سرنگونی طلبان پلیس هم آوردند. 
تظاهرات دیگر را سرنگونی طلبان شامل چندین گروه از جمله اقلیت راه کارگر و افراد دیگر سرنگونی طلب برگزار می کنند که لینکش در اینجا 

 من فعلن تمام اعلامیه ها را در زیر قرار میدهم تا هر کس اعتراضش را آنطور که دوست دارد برنامه ریزی کند! آنارشیستها و فمینیستها مسلمن در تظاهرات سرنگونی طلب قرار خواهند گرفت! سبزهای واقعی نیز! مگر آنهایی که هنوز فکر میکنند به امامزاده ی روحانی دخیل ببندند، حاجت میگیرند!
 امید که پرچم های زیادی بالا رفته و همزمان از این فرصت خوب برای اعتراضی جانانه استفاده شود.

فراخوان
به مناسبت سفر روحانی به فرانسه
حسن روحانی رئیس جمهور حکومت اسلامی ایران، توسط مقامات جمهوری فرانسه، به این کشور دعوت شده است تا به رغم نقض آشکارومداوم حقوق بشردرایران، مشارکت دراقدامات تروریستى، همکاری با مستبدین منطقه و بحران آفرینی درجهان، به عادی سازی روابط سیاسی و تجاری با فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی دست زده، براى خود مشروعيت كسب كند.
ما بخشی از تشکل های سیاسی واجتماعی وکنشگران اپوزیسیون در خارج از کشور، برای اعتراض به سى وهفت سال كشتار، سرکوب فاشیستی و تجاوز به حقوق همه اقشار مردم ایران و بیعدالتی اعمال شده نسبت به همه ستمدیدگان، اعم از زنان و کارگران و دیگر مزدبگیران و اندیشه ورزان وهنرمندان و معلمان و نویسنگان و روزنامه نگاران و دانشجویان، فارغ از جنسیت و قوميت و مليت و آئین و اندیشه، یک کارزار اعتراضی را تدارک دیده ایم.

به این مناسبت ازهمه ايرانيان آزاده كه باور به نفی و سرنگونی تمامیت نظام جمهوری اسلامی دارند و خواستار برقراری آزادی، دموکراسی، استقلال، برابری وعدالت اجتماعی، جدائی دین از دولت (لائیسیته-سکولاریسم)، رعایت تمامی حقوق ملیت های ساکن ایران براساس موازین بین المللی، لغومجازات اعدام، برچیدن بساط  شكنجه، لغو هرگونه تعقيب كنشگران سیاسی، ملی و فرهنگی، برابری حقوق زن و مرد و رعایت آزادی های مدنی و سیاسی مصرح در منشور جهانی حقوق بشر واز جمله حق ملل درتعیین سرنوشت خویش هستند، دعوت می کنیم با مشارکت فعال خود به این کارزار اعتراضی بپیوندند.

تظاهرات مرکزی روز یکشنبه، ۱۵ نوامبر ۲۰۱۵
پاریس، میدان République، از ساعت ۱۳ تا ۱۵
آکسیون های بعدی:  دوشنبه ۱۶ نوامبر از ساعت ۹ صبح تا ۱۷، میدان  Fontenoy پاریس هفتم، نزدیک یونسکو
سه  شنبه ۱۷ نوامبر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در میدان Invalides، پاریس هفتم
 امضا و تاریخ اعلامیه:
کمیته برگزاری کارزار اعتراضی به ۳۷ سال جنایات رژیم جمهوری اسلامی ایران،
 پاریس به تاریخ  یکشنبه ۱۷ آبان برابر با ۱۳۹۴Dimanche ۸ Novembre ۲۰۱۵

رزا: از آلمان نیز ایمیلی رسیده که گویا از شهر هانور (نزدیک هامبورگ)/ آلمان اتوبوسی به پاریس میرود. دوستان آلمان میتوانند با شماره ی تلفن (در متن) تماس بگیرند و برای اعتراض به پاریس بروند. اینکه این اتوبوس سبز است یا سرخ را خودتان تماس بگیرید!
Hallo liebe AktivistInnen
Rohani,  Präsident der islamische Republick  Iran reist im November zum Staatsbesuch nach Paris. Es gibt eine mobilisierung mit Bus nach Paris zu fahren, um diese Staatsbesuch zu blockieren. Interssierte können  unter diese  Handynummer mit OrganisatorInnen in Verbindung zu setzten:01774728511
solidarische Grüße
برای شرکت در تظاهرات مرکزی روز یکشنبه 15 نوامبر در پاریس، کانون پشتیبانی و دفاع از مبارزات مردم ایران – هانوفر، اتوبوس تدارک دیده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، با شماره تلفن:  01774728511 ابرام تماس بگیرید.
کانون پشتیبانی و دفاع از مبارزات مردم ایران – هانوفر

مرتبط: برای خواندن کل متن در منبع روی تیترها کلیک کنیم.

سفر حسن روحانی از 14 تا 18 نوامبربه ایتالیا و فرانسه، فرصتی برای اعتراض به رژیم داعش!

اطلاعیه های دیگر در زیر. برای کشف آدرسها روی عکسهای سمت راست متن کلیک کنیم:)

 اشغال- تصرف- سلب مالکیت!
دیروز پنجشنبه5 نوامبر، عده ای از فعالین شهر گوتینگن/آلمان ساختمان سابق اتحادیه سراسری کارگری آلمان (د گ ب) را مصادره کرده اند. این ساختمان حدود ۷ سال است که خالی میباشد. هدف از تصرف، در اختیار گذاشتن ساختمان برای عموم است. برای کسانی که احتیاج به مسکن دارند. ازجمله پناهجویان، و غیره
در این ساختمان اشغالی حدود 50 فعال "نه به مرز، نه به ملی گرایی، نه به راسیسم/سکسیسم..." ... آتونومها/آنارشیستها با کمک و همبستگی مردم ناحیه، قرار است تا واگذاری ساختمان برای مسکن پناهجویی و یا پروژه های اجتماعی مقاومت کنند. هنوز اشغال ادامه دارد و علاقه مندان و حامیان پروژه می توانند فعالانه شرکت کنند. قهوه/چای/غذاهای خوشمزه ی گیاهی در آشپزخانه ی خیابانی "کلکتیو" پخته و خورده میشود. پس بشتابیم.

دعوت به رقص در شهر ویتسن هاوزن/ نزدیک هانور و گوتینگن/ آلمان شب 14 نوامبر در سالن نقاشی خیابان اشتاین شماره ی 19.
شبی فقط برای زنان "نو من پارتی" از طرف رفقای علیه مرز


NO BORDER DANCE NIGHT in Witzenhausen for women* // 14. November // Zeichensaal, Steinstr. 19 Witzenhausen // 17:00 

*open for all female identified persons 
14. November // Zeichensaal, Steinstr. 19 Witzenhausen // 17:00

هیچ نظری موجود نیست: