۱۱ اردیبهشت، ۱۳۸۹

شنبه ۱۱ اردیبهشت ! دولت. ملت. سرمایه. گه

این دنیا کار کنید- آن دنیا مزدتان را بگیرید!
مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور خاطرنشان کردند: اسلام برای کارگر ارزش و پاداش الهی قائل است , این دنیا کار کنید- آن دنیا مزدتان را بگیرید!
قطعنامه مشترک روز جهاني کارگر ( تشکل هاي کارگري ايران)

آیینه روز :در آستانه تظاهرات روز کارگر، تلاش رژیم براى کنترل اعتراضات مردمی کاملا مشهود است. از روز گذشته سرعت اینترنت خیلى کم و غیرقابل استفاده شده است. تلفن همراه در برخی مناطق در تهران با اختلال همراه است. همچنین در مناطق مختلف تهران پستهاى بازرسى خودروها و کنترل کارت ملى جریان یافته و در برخی نقاط از جمله در میدان فردوسى ماموران انتظامى مستقر شده اند.
به رغم تمام اقدامات سرکوبگرانه رژیم جمهوری اسلامی، کارگران اما اعلام کردهاند که مراسم بزرگداشت روز جهانی کارگر را با تجمعات و راهپیماییها علناً برگزار میکنند.شورای برگزاری مراسم روز جهانی کارگر سال ۸۹،در بیانیهای اعلام کرده است که ما کارگران،روز شنبه ۱۱ اردیبهشت (اول ماه مه) با طرح مطالبات و شعارهای مستقل،ساعت ۵ عصر در خیابان آزادی تهران مقابل وزارت کار گرد هم خواهیم آمد و سپس راهپیمایی به سمت میدان انقلاب خواهیم داشت. در شهرستانها در مقابل ادارات کار یا مکانهای منتخب خود کارگران و در ساعاتی که اعلام مینمایند،

شنبه ۱۱ اردیبهشت دانشجویان دانشگاه های اراک در همبستگی با کارگران اعتصاب غذا می کنند.(لطفا در سطح وسیع اطلاع رسانی کنید.
کجاست جنبش کارگری؟  بعد از ظهر شنبه، کارگران در خیابان اند
ما زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج (رجائی شهر ) به همراه جمعی از زندانیان عادی که خود قربانیان حکومت سرمایه داری و مافیایی رژیم ایران هستند به عنوان نشان دادن حمایت و همبستگی خویش در روز 11 و 12 اردیبهشت ماه به مدت 2 روز دست به اعتصاب غذا زده و از خوردن و آشامیدن امتناع می کنیم تا رنجی را که سالیان سال کارگران و معلمان ما و خانواده هایشان تحمل کرده اند بار دیگر تجربه کنیم . جمعی از زندانیان سیاسی و عادی زندان گوهردشت کرج (رجائی شهر)
Nazi Demo am 1.mai 2010 in Berlin verhindern!

At BUKO, we will be asking about realized praxis and searching for “peninsulas” of the good life: What do concrete and utopian practices of collective production and usage of resources, objects, knowledge, and spaces look like? What methods in the creation and preservation of commons already exist?
زنان در انقلاب اسپانيا بخشي از فيلم قسمت 1
زنان در انقلاب اسپانيا بخشي از فيلم قسمت ۲
زنان در انقلاب اسپانيا بخشي از فيلم قسمت ۳
فیلم در گوگل
Libertarias
121 Min
Land and Freedom
104 Min

۱ نظر:

شورشگران گفت...

خواب و رویا ی بسیاری دیده ام ..
ازادی.. برابری .. عدالت عدل علی..
در بهار ازادی ، نوكر و مقلد پروری
بهار بود .. یا پاییز .. زمستان بود یا تاب استان ..
میدانم كه در جاهلستان بود ..!!
نه ، ان جاهلستان دروغ تاریخ قالب شده ..
در هزاران سال صحرای كویر به گرد سنگ سیاه ..
در جاهلستان بهشت انرژی هسته ای ..
ساخت نابغه خواهر و برادر بسیج...
در مطبخ خانه ای ..
كه از پای بست ویران است .