۰۶ خرداد، ۱۳۸۹

ویدیوی شهادت یک زندانی تحت شکنجه و تجاوز قرار گرفته در زندان رجایی شهر کرج

خبرگزاری هرانا - یکی از زندانیان زندان رجایی شهر کرج که پیش تر خبرگزاری هرانا، گزارش مربوط به شکنجه و تجاوز به وی را منتشر نموده بود با نشستن در مقابل دوربین با امید به دادرسی و احقاق حقوق خود، به بیان ظلمی که به وی شده، پرداخت.
این ویدئو که در زندان رجایی شهر کرج در اواخر اردی بهشت ماه سال جاری ضبط و با طی مراحلی که به دلایل امنیتی از توضیح آن معذوریم به خارج زندان منتقل شده است در نوع خود منحصر به فرد است؛ چرا که شهادت یک زندانی را از داخل زندان به همراه دارد؛ وی کماکان نیز در زندان محبوس است.
این ویدئو سندی واضح از اعمال غیرانسانی مسولان حاضر این زندان است.

http://www.youtube.com/watch?v=61uujIwbzPk
بر همین اساس مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران اعلام کرد در این رابطه اسناد بیشتری در اختیار سازمان های مدافع حقوق بشر قرار داده است.
توضیح: تاخیر در صدا مربوط به نسخه اصلی فیلم است.
دانلود مستقیم فیلم : http://hra-news6.info/Video/001.mpg
http://www.youtube.com/watch?v=61uujIwbzPk

این ویدیوی که در زندان رجایی شهر کرج در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری ضبط و با طی مراحلی که به دلایل امنیتی از توضیح آن معذوریم به خارج زندان منتقل شده است در نوع خود منحصر به فرد است زیرا که شهادت زندانی را در حالی که از زندان است و هم اکنون نیز در زندان به سر می برد همراه خود دارد، این ویدیو سندی واضح از اعمال غیرانسانی مسولان حاضر این زندان است. مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران اعلام کرد در این رابطه اسناد بیشتری در اختیار سازمانهای مدافع حقوق بشر قرار داده است

هیچ نظری موجود نیست: