۲۴ اردیبهشت، ۱۳۸۹

در دفاع از لبخند دختران

فیلم آزار و اذیت دهها اوباش به دو دختر در محله خاوران تهران
http://www.youtube.com/watch?v=Y81nhiQHwug
فیلمی است که امروز به اینترنت آمده است، از جوانان با غیرت و متعصب ایرانی، بسیجیهای بدون یونیفورم، همانهائی که احمدی نژاد و خامنه ای با پشتیبانی و حضور اجتماعیشان بر قدرت مانده اند، که در حین حمله و آزار جسمی و جنسی دو دختر هستند در خیابانهای تهران . . .
برای دانلود   (50 ام بی)
Attention! The film show barbaric act!2008Nov.
In this case, Dua Khalil, a 17-year-old Kurdish girl whose religion is Yazidi, was dragged into a crowd in a headlock with police looking on and kicked, beaten and stoned to death last month .
“بهاره مقامی”، شقايق پرپر شده ی ایران از تجاوز جنسی در زندان سخن می گوید
بهاره مقامی واقعیت یا دام وزارت اطلاعات؟
سیلواهاراتونیان همبند علم هولی:از شیرین درس زندگی یادگرفتم
بنابرگزارش یادشده، « در روزهای گذشته مادر، خواهر، عمو، عموزاده، و پدربزرگ شیرین بازداشت و با قید وثیقه آزاد شده اند. نیروهای اطلاعاتی، پدر بزرگ شیرین را تهدید کرده اند که مادر شیرین را از خانه خارج کند و نگذارد برای دخترش عزاداری کند. آنها همچنین تذکر داده اند که نباید شبها لامپ خانه روشن باشد. با وجود همه این فشارها، مردم بسیاری در طی این روزها به خانه آنها رفته اند.»
دوستان! این خبر را از منابع داخل ایران و یک منبع در سپاه پاسداران ایران دریافت کرده ام. ...شیرین علم هولی که روز 19 اردیبهشتماه 1389 بهمراه چهار تن دیگر اعدام شد ، بر خلاف تصور ، پیشتر قرار بوده آزاد شود و یا حکم او را بمراتب تخفیف دهند. شیرین علم هولی حدود دو سال پیش در بازداشتگاه سپاه علاوه بر شدیدترین شکنجه های جسمی ، بارها مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. پس از آن در دادستانی تهران به مادر شیرین میگویند: در ملاقات با دخترش از او بخواهد سکوت کند و درباره وقایع روزهای بازداشت در سپاه ، چیزی نگوید. شیرین گرچه وعده سکوت پس از آزادی را میدهد ، ولی انتشار چند نامه از او در خارج از زندان و دیدن نوشته های او به زبان کردی و بویژه درج واژه پیروزی Serkeftın در پایان هر نامه ، باعث تجدید نظر در تصمیم مسوولان میشود. مساله زمانی حاد شد که شیرین در یکی از جلسات رسیدگی به مشکلات زندانیان با حضور نماینده دادستانی کل تهران ( مرتضوی در آنزمان) میگوید بارها به من تجاوز شده و من میخواهم بازجویانم را مجازات کنید
شانزده زندانی سیاسی کرد دیگر در خطر اعدام هستند: زینب جلیلیان، حبیب الله لطیفی، شیرکو معارفی، رستم ارکیا،حسین خضری، مصطفی سلیمی، انور رستمی، رشید اخکندی، محمد امین اگوشی، احمد پولادخانی، سید سمی حسینی، سید جمال محمدی، حسن طلعی،ایرج محمدی،محمد امین عبداللهی و قادر محمدزاده. نه تن ازیازده تنی که در دادگاه های نمایشی بعد از انتخابات به اعدام محکوم شده اند: محمد امین ولیان، جعفر کاظمی،محمد علی آقایی، عبدالرضا قنبری، مطهره بهرامی، محسن دانشپور، احمد دانشپور، ریحانه حاج ابراهیم و هادی قائمی.
فیلم از اعتصاب سراسری در کردستان
فیلم پرنده پر نمیزند!
ورود هيئت كنترل بحران وزارت کشور رژیم به سنندج
 فیلم     attack on the Iranian embassy in Oslo - Norway 11 may 2010 P2
فیلم حمله به سفارت جمهوری اسلامی در لندن
فیلم تجمع اعتراضی ایرانیان به اعدام فرزاد کمانگر و ٤ زندانی سیاسی دیگر در برابر سفارت ایران در پاریس

۱ نظر:

mojtaba mostafavi گفت...

سلام این دولت برایه همه چی‌ پول دارند ولی‌ نه برای یارانه‌ها . هی‌ میگن نیروی هسته‌ای تو نگو ما باید از حالا به بعد هسته بخوریم چون از خورشت الو فقط هستش گیرمون میاد. ما نیروی هسته‌ای می‌خواهیم بزنیم تو سرمون. نه قدرت خرید داریم نه میتونیم از حالا با بعد جایی برویم چون اقایون بنزین را حسابی‌ بالا بردند. آقای احمدینژاد حق نفت ما که گفتی‌ سر سفره هر خانواده ایرانی‌ میاری کو؟ همه رو دادید به عربهای سنی تو غزه بخورند تا عکستون رو همهجای فلسطین بزنند. نه نیروی اتممیت رو می‌خواهیم نه کمکت به غزه. یادت نره که همین ما بسیجیهایی که همه یارانه‌ها رو ازشون بریدی ما باعث شدیم که جنابعالی هنوز رئیس جمهور باشید.