۲۰ دی، ۱۳۸۹

باور بفرمایید این حکوت به گوزی بند نیست!

جرج اورل در ۱۹۸۴ می‌‌نویسد ،هیچ دستگاهی در این سیستم بازدهی ندارد غیر از سازمان کنترل فکر.

باور بفرمایید این حکوت به گوزی بند نیست!  پس از میلیونها سال انقراض دایناسورها هنوز عده‌ای دنبال این می‌گردند که ببینند علت انقراض آن حیوان‌های عظیم الجثه با آن همه عظمت چه بوده! شاید سالها بعد هم عده‌ای بنشینند و سعی کنند دلیل انقراض آخوندها را پیدا کنند. همین جا برای اینکه حداقل مشکل محققین آینده رو حل کنم، دلیل انقراض این دایناسورهای عهد الکترونیک را به عرض می‌رسانم!
آقا جان اینها از جامعه عقب افتاده‌اند بسیار هم عقب افتاده اند، به اندازه هزاران سال! در نتیجه باید بروند! هیچ دلیل دیگری هم برای انقراض نیاز نیست. وقتی که دیگر نتوانستی از هوای موجود تنفس کنی خود به خود خواهی مرد.
حکومتی که نمی‌تواند ابزار روز را بکار ببرد محکوم به فنا است!
در ایران تصمیم گرفته‌اند تویتر و فیس‌بوک را برای احزاب سیاسی ممنوع کنند! آخه برادر احمق! گیریم که تویتر و فیس‌بوک را ممنوع کردی با تولید اندیشه در جاهای دیگر و تکنولوژی‌های دیگر می خواهید چه کنید! به قول شاملو این برف را دیگر سر باز ایستادن نیست. انقراض شما اجتناب ناپذیر شده است “این برف را دیگر سر باز ایستادن نیست”.
بعید نیست در آینده نه چندان دور گوزیدن هم در حکومت الله بر روی زمین ممنوع شود، چرا که آقایان از آن ترس دارند که شاید با ترویج گوزیدن کل حکومت آخوندی باطل شود، درست مثل نمازشان که با یک گوز باطل می‌شود! باور بفرمایید این حکوت به گوزی بند نیست!
صبح بیدار میشیم خبر اعدام باید بشنویم...عصرها هم اخبار احکام اعدام که تازه صادر شده و قراره اجرا بشه رو باید بشنویم....شب میخوایم بخوابیم هم خبر سقوط هواپیما یا تصادفات شدید جاده ای باید بشنویم....مملکته داریم؟‎
سید سلیمان ذاکر دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس آخرین صحبتی که با استاندار آذربایجان غربی داشته ام تعداد کشته شدگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - ارومیه به 80 نفر رسیده است
هواپیما اصلا فرود اضطراری نکرده و اجازه فرود نیافته است و بدلیل تمام شدن بنزین سقوط کرده به همین دلیل هواپیما نسوخته . یکی میگه ۳۲ نفر یکی میگه ۳۳ نفر
33 rescued 71 died in Iranair plane crash in Oroumyeh
Dozens Die In Iranian Passenger Jet Crash
آيا همخانه اي نچسب داريد؟ آيا همخانه ي شما به كمونيسم گرايش دارد؟ آيا همخانه ي شما عبوس است و روابط عمومي بدي دارد؟ آيا از بوي تخدير و سيگارهمخانه تان به ستوه آمده ايد؟ آيا همخانه تان به ظرف كثيف گير مي دهد و نسبت به نظم وسواس دارد؟
مژده **** مژده **** مژده
همخانه تان را با يك جوان شاداب و سرحال تعويض مي كنيم : جوان، خوشحال، عكاس، كوهنورد، اصلاح طلب، پست مدرن، عاشق كيارستمي، مهران مهاجر ، پيمان هوشمند زاده و مجله ي حرفه هنرمند. روابط عمومي بالا. قابل نمايش به والدين به عنوان همخانه . فول آپشن با امكانات
فقط يك ميليون ماهي صد و بيست و پنج
ریشهٔ‌ها
فرگشت-    فرگشت تولید مثل جنسی  شاید متعارف‌ترین شکل این نظریه‌ها فرضیۀ ملکه قرمز (Red Queen) باشد که می‌گوید تغییرات ژنتیکی بزرگتر به گونه‌های تولید مثلی جنسی مقاومت بهتری در برابر بیماری‌ها و انگل‌هایی که سرعت سازگاری زیادی دارند می‌دهد.
مشکل این نظریه‌ها این است که ارتباط و پیوند میان تولید مثل جنسی و گوناگونی ژنتیکی بسیار کم است، زیرا گوناگونی و تنوع یک جمعیت می‌تواند وابسته به آهنگ جهش‌ها باشد و نه شیوۀ تولید مثل. برای یک آهنگ جهش معین، تولید مثل جنسی ممکن است تنوع جمعیت را به دلیل همگرا شدن رفتارهای ژنتیکی سودمندتر کاهش دهد. تنها دلیل اینکه چرا تنوع یک جمعیت غیرجنسی کمتر است این است که فرگشت کسانی که کمترین آهنگ جهش را داشته باشند انتخاب می‌کند به این منظور که انباشت جهش‌های مضر را کاهش دهد.
یکی از جنجالی‌ترین نظریه‌های آلترناتیو این ایده است که می‌گوید مردها اساساً انگل هستند. تولید مثل جنسی زمانی آغاز می‌شود که برخی اندام‌های انگلی به مانند ویروس شروع به تزریق مواد ژنتیکی خود به درون بدن یک میزبان بی‌اطلاع به منظور استفاده از دستگاه تولیدمثل او می‌کنند. در سراسر مسیر تاریخ فرگشت، انگل‌ها یک همزیستیِ با هم‌فرگشت (Coevolution) را با میزبان‌های خود بوجود می‌آورند که به دلیل مواد ژنتیکی تقسیم شده و فواید تولید مثل جنسی می‌باشد. از این لحاظ، ممکن است مردها شبیه میزبان‌های مولدی‌شان باشند ولی آنها همچنان اصولاً انگل هستند.

دانلود عایشه بعد از پیغمبر  کتاب “عایشه بعد از پیغمبر” نوشته “کورت فریشلر” ترجمه “ذبیح الله منصوری“
دانلود بیست و سه سال  کتاب “بیست و سه سال” نوشته “علی دشتی” به کوشش و ویرایش “بهرام چوبینه“
فرخ نگهدار مزدور جمهوری اسلامی ایران

هیچ نظری موجود نیست: