۱۶ فروردین، ۱۳۹۳

یادداشت سرگشاده به سیمین مجد در رابطه با ادعای " سقط جنین گرائی" من و فیمینیسهای آنارشیست!



سیمین عزیز
    من از بررسی و برخورد به نظراتم از طرف شما بسیار ممنون هستم و شخصن از اینکه (شاید بدلیل "نه" گفتن به مناظره های نمایشی شوهرتان در کانال یوتیوب) آنقدر جالب شدم که انگیزه ی نوشتن در شما هم ایجاد شد.
 اما عزیز من، کتاب ویرجینیا ولف "اتاقی از آن خود" را وقت کردید حتمن بخوانید.
   زمانش خیلی وقت است که فرا رسیده!
    زنان بیش از یک قرن است که در پی آزادی اقتصادی از شوهران اقدام کرده اند.
    آزادی عاطفی اما بس سهمگین است
    هر زمان شما نیز مانند خانم آذرماجدی (همسر مرحوم منصورحکمت) تمایل به مناظره با من (و یا طرفداران حق انتخاب زنان بر بدنشان) را داشتید، من با افتخار در کنارتان نشسته و با شما گفتگو میکنم.
    و یا در هر موردی که شما علاقمند باشید.
    تا زمانی که برای یک گفتگو و چت کوتاه مجبور به تحمل شوهرتان باشم، متاسفانه حتی رغبت دیدارتان را هم در مجازی ندارم و چه برسد اشتیاق خواندن مقاله ی مشترک شما با همسر گرامی...
    راستش حتی کودک من هم حاضر نیست اینهمه در من ادغام شود.
    استقلال زنان از جامعه ی مردان و شوهران و پدران، هزینه دارد.
    هزینه اش بسیار بالا است، میدانم.
باری   
    هر وقت خود اندیشه تان را هر چند ناقص و هر چند ناکامل بروی صفحه آوردید و امضای خود را در زیر پایش گذاشتید، ارزش خوانده شدن و نقد احتمالی را دارد.
    دوران یک روح در دو بدن دیر زمانی است که گذشته
    پس هر وقت نوشته ای از خود داشتید، برایم بفرستید، مطمعنن با اشتیاق خوانده و پابلیش هم میکنم.
    با دوستی
    رزا

 پ.ن.: علاقمندان به شنیدن فشرده ی نظراتم در مورد سقط جنین (بدون تحریف) میتوانند به لینک گفتگوی زیر مراجعه کنند.
میزگرد رادیو پیام- ستمکشی زن، سقط جنین، کمونیسم
در این میزگرد رزا روشن آنارشیست فمینیست، آذر ماجدی از رهبری حزب اتحاد کمونیسم کارگری و رئیس سازمان آزادی زن و علیرضا بیانی از جریان مارکسیسم انقلابی شرکت دارند و در مورد منشاء ستم کشی زن صحبت می کنند.

مرتبط:
   


بقیه ی کامنتها در روی کلمه ی اینجا کلیک کنیم.

هیچ نظری موجود نیست: