۲۹ اردیبهشت، ۱۳۹۴

شکنجه ی پناهجویان توسط پلیس هانور/ آلمان


شرح کامل را در فیلم (لینک زیر به زبان آلمانی)  ببینیم.

عکس شکنجه ی جوان 19 ساله ی مراکشی در تاریخ 25 سپتامبر 2014 توسط حداقل 2 پلیس آلمانی. عکس توسط خود شکنجه گر رسانه ای شده است. به این جوان مراکشی، پلیس بعد از کُتک مفصل، گوشت خوک فاسد خورانده و شرح واقعه و عکس را در واتس آپ رسانه ای کرده است.



فعلن دو مورد شکنجه کشف شده در مورد دو جوان 19 ساله یکی از افغانستان و دیگری از مراکش. کتک زدن، انگشت در دو سوراخ بینی به قصد خفه کردن، خوراندن گوشت خوک فاسد به زندانی... پلیس مربوطه در ایستگاه اصلی قطار همدست داشته و در سرور واتس آپ، هم متن نوشته و هم از شیرین کاری خود عکس برداشته. این اتفاق گویا در سال 2014 انجام شده است(از افغانستان در 9 مارس 2014 و از مراکش در 25 سپتامبر 2014) اکنون پلیس (اتحادیه پلیس) بدنبال دو جوان قربانی است که اصلن شکایتی هم از ترس نکرده اند و عکس و متن شکنجه گر در واقع پرده از جنایت برداشته. اما احتمالن اینهمه سیستماتیک بوده است. از پناهجویان، مُهاجرین و خارجی هایی که در شهر هانور آلمان در ایستگاه مرکزی قطار بازداشت شده و در سلول توسط این پلیس و همکارانش شکنجه شده اند، لطفن شکایت کنید. نترسید!!!
طرف اینقدر سادیسم بوده که با لذت نوشته که قربانی در حین شکنجه صدای خوک در آورده!!!
ننگ و نفرت بر اینان...
در زیر لینک خبر به آلمانی. عکس قربانی را هم خود پلیس شکنجه گر آنلاین کرده...
Hab den weggeschlagen. Nen Afghanen. Mit Einreiseverbot. Hab dem meine Finger in die Nase gesteckt. Und gewürgt. War witzig. Und an den Fußfesseln durch die Wache geschliffen. Das war so schön. Gequikt wie ein Schwein. Das war ein Geschenk von Allah”, ist dort zu lesen gewesen. (Rechtschreib- und Grammatikfehler aus dem Original übernommen; Anm. d. Red.)

۵ نظر:

ناشناس گفت...

مرسی بابت ترجمه و توضیح
خبرهایی مثل این باید بیشتر درج شود خبرهایی که قرار نیست در سایتهای چپ ایرانی (چپ نما) چاپ شود به دلایل اینکه دستشان با اینها در یک کاسه است و نمیتوانند جنایت اینهارا افشا کنند یا اصولا سوادش را ندارن و کلا بدلیل اینکه پایگاهی بین زحمتکشان ندارن و مجبورند از حمایت بورژوازی در ایران برخوردار باشند و خوب نیست که در مورد آلمان مترقی و دموکرات خبر بدی درج کنند!

Rosa گفت...

مرسی از کامنت
موضوع اصلی این هست که گویا از رئیس پلیس و همکارانش همه این موضوع را میدانستند و نگفتند. در واقع موضوع وقتی لو رفت که عکسها و نوشته های طرف در واتس آپ کشف شد! یعنی اگر خود این کوکلوس کلانها لو نمیدادند، لو نمیرفت... از طرفی طیف سوسیال دمکرات ایرانیان خارج نشین حتی از دست راستی های "دمکرات" کشور میزبان نیز ترسوتر هستند که مطلب را در رسانه های آلمان درج کردند. البته آنها سعی در اتهام بستن فقط به "فرد پلیس" را دارند ولی جریان سیستماتیک بوده.
اپوزیسیون چپ ایرانی بارها برای اجازه ی راهپیمایی علیه دیکتاتور خودی، خایه های پلیس هانور/آلمان را لیسیده. در همین شهر دو مرکز فعال ایرانی وجود دارد، که هر سال اول ماه مه، اونیفورم پوش و پرچم سرخ به دست رژه میروند!
چرا یک راهپیمایی جلوی ایستگاه اصلی قطار هانور برگزار نمیکنند در اعتراض به شکنجه ی جوانان؟
چون تا پول قهوه ی مراکزشان را از سیستم گدایی میکنند.
باری حرف "گپ" بقول افغانستانی ها زیاد است!
اینبار آتش زدن پناهجو در شرق آلمان و در سلولش نبوده بلکه در غرب و درست زیر دماغ اینها اتفاق افتاده و دریغ از حتی اعلام خبر، اعتراضات اینها فقط شاخ شدن دربرابر دیکتاتور خودی است، آنهم از فرسنگها کیلومتری. این اپوزیسیون همانهایی هستند که مانند مینو همیلی ها و بقیه، خواهان اخراج اجباری پناهجو هستند، بدلیل رفت و آمد آزاد به کشور مبدا!
البته نشریاتشان را محترمانه بعنوان سوغاتی سفارشی مخفی و دزدانه در چمدان عمه و خاله ی ما(توریست غیر سیاسی) جاسازی شده، به ایران میفرستند! تا خود هزینه ندهند.
اگر که نگوییم برخن خود برای تجدید فراش به کشور مبدا رفت و آمد داشته اند...دست پیش گرفته تا پس نیفتند از "حیثیت پناهجوی سیاسی" دفاع میکنند و پناهجوی اقتصادی را دیپرت!
کتابخانه و کارگاه ایرانیان در شهر هانور آلمان بار دیگر نشان داد، چقدر آلوده ی کمکهای سیستم میباشد.
آنتی فاشیستها در این موارد همواره تنها هستند در اعتراض به پلیس و سیستم.
ساختارها تا خرخره آلوده ی پولهای اهدایی اند...
آلیرتا آنتی فاشیستا:)

Rosa گفت...

Solidarity is not a word, it is how we live

ناشناس گفت...

salam xaste nebashid rosa germi anti fashist anashis ha comonist hay shorayi to xili az masael ejtemayi tarixi tenha bode va dar t ha ayende ham tenha xahend mand be tore nemone hodode 1oo sal az koshtare komonist ha anashis 1921 be tevesout him ma xahim malenin xa,troteski va bolshivik ha dar majmo hezb komonist shorevi mikozared chabhay irani jehani ne tenha kochik terin entegadi nekardand belke hanoz ham refighe kabir lenin migoyan netije ma hamishe tenha xahim mand piroz bashid

RosaArchiv گفت...

ممنون از کامنت
ما تنها هستیم دقیقن
اما بی شماریم:)
پایدار باشید