۱۳ تیر، ۱۳۹۶

اطلاعات ضروری برای شرکت دراکسیون "حمله به ملاقات سران" - هامبورگ - جمعه 7 ژوییه


Block the harbour, welcome to hell!
We will fight for our freedom

Für die Revolte
FREITAG DER 7.7.2017
UM 14uhr
Capitalism will end anyway, you decide when! Come to Hamburg and enjoy the event character of the G20-summit!


 4Tage im Juli - Gemeinsam gegen G20
 4Days in July - Together against G20
شماره ی تلفن مهم  برای اطلاع از دستگیری خود و یا افراد دیگر:
04043278778
برای شماره گرفتن با آیفون کُد آلمان«+ بعلاوه 49 » بعد کُد هامبورگ 040 (البته بدون صفر اول و فقط 40) و بعد شماره ی گروه تحقیق 43278778 را تایپ کنید

اطلاعات مهم دیگر به فرمات پی دی اف به فارسی اینجا

گردهم آیی گروه خدمات و کمکهای پزشکی:
این شماره از چهارشنبه ساعت 4 بعد از ظهر تا روز یکشنبه کار می کند.
 284645678
You can reach us on this number from Wedenday 4 pm till Sunday.
040 / 284645678

Am Donnerstag den 06.07. um 11:00, Ort: Café Knallhart, Von-Melle-Park 9
تلفن این رفقای خدمات و کمکهای پزشکی فردا رسانه ای می شود.
.Our public number will be announced here on Tuesday the 4th of July.
بعد از اکسیون به زبان انگلیسی اینجا
به زبان آلمانی اینجا

این پست روزانه آپدیت میشود
توییت های خبری هامبورگ:
اگر دستگیر شدیم: 
اینجا


اگر دستگیر شدیم: 

آنچه که مجبوریم اعلام کنیم: اسم- آدرس- تاریخ تولد
غیر از اینها؟ هیچ نگوییم. سکوت از نظر قانونی نیز "هنوز" حق دستگیر شدگان است. در هیچ مورد نیز نباید با زندانیان دیگر گفتگو کنید (امکان جاسوسی زیاد است)
امضا نکنیم. هیچ چیز را. وسایل ضبط شده در وقت آزادی از بند و زندان را نیز «بدون امضای رسید دریافت» باید به ما پس دهند. مجبور به امضا در هیچ موردی بر طبق "قانون" نیستیم.
به شماره های داده شده زنگ بزن و دستگیری خود و یا دوستانت را به گروه تحقیق اطلاع بده تا وکلای سرخ برای کمک و برای آزادیت مطلع شوند. بیش از اسم و آدرس در تلفن هیچ نگو. داستانت را تلفنی توضیح نده. ما حق دو تلفن زدن «موفق» را داریم.

رزا: تجربه شخصی: سیم شارژ تلفنت باید همراهت باشد. اگر تلفنت خالی باشد نه می گذارند از مال دیگری استفاده کنی و نه از تلفنهای زندان. تلفنت برای دو تماس تلفنی باید هم باطری و هم پول داشته باشد. اغلب تلفن عمومی داخل زندان را نمی توان استفا ده کرد. پول خورد اما بهتر است همیشه همراهمان باشد.
شماره تلفن گروه تحقیق را در اختیار همه ی افراد شرکت کننده در اکسیون بگذارید. در مورد مشاهده ی فرد دستگیر شده با صدای بلند اسمش را بپرس و گزارش دستگیری اش را به تلفن زیر اطلاع بدهید. به خارجیان/پناهندگان/پناهجویان و افرادی که آلمانی نمی دانند توضیح بدهید که چه خبر است. به "غیرقانونی ها- بی مدرک ها" اطلاع بدهید و  شماره تلفن گروه تحقیق را در اختیارشان بگذارید تا در صورت خطر و یا دستگیری، بتوانند که خبر دهند.  برای شماره گرفتن با آیفون کُد آلمان«+ بعلاوه 49 » بعد کُد هامبورگ 040 (البته بدون صفر اول و فقط 40) و بعد شماره ی گروه تحقیق 43278778 را تایپ کنید. این شماره را جایی روی بدنتان بنویسید و یا حفظ کنید تا در صورت گرفتن وسایل در زمان دستگیری، بتوانید از آن شماره کماکان  استفاده کنید. تمام تلفنهای و مطالب غیر ضروری را از روی آیفونها و تلفنهای دستی تان پاک کنید.  چیزی را امضا نکنید. نگذارید از شما تست دی-ان-آ (ژنتیکی- با استفاده از بزاق دهان) بگیرند. نترسید،  نیروهای سرکوبگر به دلیل همبستگی ما هیچ  گهی نمی توانند بخورند. تلفن گروه تحقیق* در زیر:
04043278778
+49

*گروه تحقیق برای کمک حقوقی با حمایت وکلای رایگان (وکلای سرخ) و دیگر کمکها به اطلاعت شما-اسم/آدرس/محل زندگی/محل  و زمان دستگیری (خودتان و یا دیگری) نیازمند است . در تلفن بیش از این را بیان نکنید.

۲ نظر:

Rosa گفت...

ogether against repression – also during the protests against the G20 Summit in Hamburg

Political actions often result in problems with the police forces. The Legal Team (EA) is an anti-repression structure supporting you during and after actions. If necessary, in cooperation with solidary lawyers.

The legal team can be contacted under the following number: +49(0)40 432 78 778

This number is NOT A helpline service.

Some hints to effectively counter the repression of the protests to be expected:

ناشناس گفت...

سلام
چرا گروههای چپ و غیر چپ که به ظاهر ادای ازادی و دمکراسی ،ضد سرمایه داری میکنند حاضر به اطلاعات دستگری و یا حمله به پاسدارن سرمایه نیستند.
پیروز باشید
طرفداران مبارزه مسالمت امیز علیه سرمایه‌داری جهانی هم نشسته هسته ی هم خسته نباشند