۲۰ بهمن، ۱۳۹۶

ویدئوکلیپ مقاومت مردم عفرین پس از 20 روز بمباران سهمگین ارتش ترکیه و حمله ی جهادیون-داعشی


با مخالفت روسیه،شورای امنیت آتش بس یک ماهه در سوریه را تصویب نکرد.روسیه دوباره اجازه حملات هوایی علیه عفرين را به ترکیه داده. فاز دوم حملات سنگین هوایی و زمینی از امشب شروع شده. هم اکنون درگیری‌های شدیدی بین مبارزان و ائتلاف "ترکیه_جهادی ها" در روستای حاجی بلال در جریان است.روستای شرقیه بمباران می‌شود.


کلیپ 40 مگابایت و لطفن پخش کنید. در بسیاری از شهرهای آلمان علیه ارتش و دولت آلمان بدلیل فروش تانک و سلاح سرکوب به ترکیه  اعتراضات جانانه ای در جریان است. به هم بپیوندیم!

اخبار لحظه به لحظه ی عفرین در توییت زیر

موزیک کُردی و بخش پایانی کلیپ:
Rosa: باتشکر از عمار گلی. بخشی از کلیپ بالا از ویدئوی او در لینک زیر است که فمنیزه اش کردم!


۱۸ نظر:

ناشناس گفت...

دمتون گرم
نفس کشیدن و احساس ازدای داشتن خودش یک نعمت طبعتی است که همیشه و بسادگی بدست نمی اید وقتی زنان و مردانی که به شکل های مختلف از جان مایه میگذاند تا انسایت و رفتار و کردار واقعی و استواری مهارت مقاومت را به نمایش میگذارند انسانی مثل من که اخبار و رویداد را پی گیری میکند برایم لذت بخش است، ان طرف دیگر که مزدوران خود فروخته تمام وقت به اربابان خود از هیچ جنایتی فرو گذار نیستند نهایت ذلات و بردگی را بنمایش میگذارند بالا مقامت انسانها علیه زور و ستم و همه جانیان خودفروخته داعشی ،جهادیون، و ارتش مزدور ترکیه که امیدوارم همگی با مقاومت نیروهای دمکرات کرد و عرب علیه متجاوزان بپا خیزند تا درس دیگری برای ثبت در تاریخ واقعی مردوم سوریه که از کردها ،عربها، علوی ،مسحی ها و تمام خلق های زحمتکش تشکیل شده باشد

ناشناس گفت...

رزا راستی می گفتند که در ارشیو به شکل جناحی برخورد میکنند غرب افشا میکنند زیاد با شرق کاری ندارند ،من خودم دارم می بینم که تو همه طرفداران تجاوز علیه عفرین و سیاستهای کلی غرب و امریکا و روسها بطور همه جانبه افشاگری و رسوا میکنی و در تمام کامنتها و نوشته ها مشهود و مشخص است ،وقتی داشتم فکر می کردم که دیگه این گونه حرکت ها از کجا سرچشمه میگیرد به نتجه ی نرسیدم دلیل واضع و روشن است. چون از اساس این یک اتهام بی اساس است، هر کس از ادم عادی و حتا ساده بی طرف متوجه خواهد شد که این ارشیو از هیچ جناحی حمایت نمی کند و عکس ان صادق است چون بدون هیچ پرده پوشی و هیچ نوع وابستگی سیاسی به قدرتهای بزرگ و با استقلال کامل و با شفاف سازی علنی به پیش می رود و در خاتمه این وصله های ناجور به ما نمی چسبد بر عکس این همه اشتفته های فکری در عطاریهای کسانی است که یا از ان بی خبرند یا خودشون به بی خبری زدند.

Rosa گفت...



Official FCA Anthem feat.Erdogan


https://twitter.com/LunaticDilok/status/961630056387874816

بی خیال رفیق
فردا رو عشقه!
دستمان به این مرغ و بوقلمون دزدهای اردوغان نمیرسه اما حامیانشون چرا!
جایتان را خالی خواهم کرد:)

رفیق سارا قاضی (آذری) از منشعبین م. رازی یک چند خطی نوشته علیه "آنتی امپریالیستها" اما هنوز موضع خودشون راجع به عفرین معلوم نیست!
البته م.رازی و بقیه تروتسکیستها با «یامین و یام یام» گند زدند...
باید دید سارا قاضی و منشعبین چه می گویند در مورد حمایت از عفرین.
خوشبختانه رفقا اروپایی اینجا غیر حزب کمونیست همه حامی مبارزات کوبانی/عفرین/روژاوا ، فردا آلیرتا، آلیرتا، آنتی فاشیستا...

چپ سنتی ضد آمریکایی -اسلام زده و دفاع از حجاب اسلامی
مجيد آذرى

چپ سنتی ضد آمریکایی -اسلام زده و دفاع از حجاب اسلامی
چه کسی ادعا کرد مسیح علی نژاد انقلابی وکمونیست است؟
جنبش مبارزه با حجاب اجباری یک جنبش مترقی است وباید از آن دفاع کرد.مهم نیست چه کسی مخالف ویا موافق این جنبش است. امروز آخوند روحانی هم مخالف حجاب اجباری شده. فرح پهلوی هم مخالف حجاب اجباری است...بدبختی این چپ سنتی ضد آمریکا یی از روز اول همین بود. وقتی میخواست موضع بگیرد..میگفت هر کس ضد آمریکایی و" ضد امپریالیست" است یار ویاور من است. با همین متد از حکومت جهل وجنایت خمینی دفاع کرد. چون خمینی ضد آمریکا- واسراییلی بود...میگفت ما از زندانیان خلقی دفاع میکنیم.نه از همه زندانیان سیاسی..میگفت شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد یک شعار لیبرالی است. لیبرالها هم همین شعار را میدهند.....در نتیجه شعار زندانی سیاسی انقلابی باید آزاد گردد را اختراع کرد تا سوپر چپ بماند.
..حالا بعد از 40 سال آمده میگوید مسیح علینژاد اصلاح طلب است...پس چون من کمونیست هستم از مبارزات بر علیه حجاب حمایت نمیکنم وهر کس بکند طرفدار مسیح علی نژاد است واصلاح طلب است... مسیح علی نژاد مخالف حجاب اجباری شده. خب ما هم مخالف حجاب اجباری هستیم. چرا نبایست از جنبش حجاب اجباری حمایت کرد.مگر ما دهها سال قبل از مسیح علی نژاد نگفتیم حجاب اسلامی پرچم جمهوری اسلامی وپرچم بردگی زنان در جامعه است. آن موقع مسیح علی نژادها طرفدار حجاب بودند. واز فرهنگ اسلامی دفاع میکردند.حالا جنبشی را که ما براه انداختیم باعث شده حتی اسلامیون هم به آن به پیوندند..
.چپ سنتی از روز اول طرفدار حجاب اسلامی بود والان هم هست. حالا بهانه اش مسیح علی نژاد است. آن موقع مبارزه با امپریالیست جهانی بود ومیگفت حجاب مهم نیست آمریکا جهانخوار مهم است.

Rosa گفت...

بعد از حمله گسترده ترکیه به #عفرين اوضاع سوریه به شدت متشنج شده. جنگنده روسی در ادلب سرنگون شد،نیروهای هوادار اسد در دیرالزور به SDF حمله کردند،نیروهای ائتلاف مواضع هواداران اسد را به شدت بمباران کردند،ارتش سوریه جنگنده اسرائیلی را سرنگون کرد،اسرائیل پهباد ایران را سرنگون کرد

https://twitter.com/rojhelat_77/status/962227684796485632

یعنی شیر تو شیر شده

to the last bullet, to the last breath.

https://twitter.com/Avashin

Why is Russia helping Turkey in Afrin?

http://www.aljazeera.com/indepth/opinion/russia-helping-turkey-afrin-180125122718953.html

These are the people ‘liberating’ #Afrin

https://twitter.com/mutludc/status/962158963344240640

مشارکت اعضای داعش در عملیات ترکیه در عفرین

http://www.nnsroj.com/fa/detiles.aspx?id=121362

"ترکیه و داعش تفاوتی ندارند" صالح مسلم

http://www.nnsroj.com/fa/detiles.aspx?id=121366

صالح مسلم با اشاره به روابط میان دولت ترکیه و داعش می افزاید "این [حمله] به نوعی انتقام آن شکستی است که داعش در منطقه متحمل شد، اکنون ترکیه خود راسا انتقام می گیرد، حالا دولت اردوغان در یک تعامل مشترک با ایران و دولت بشار اسد تصمیم به این حمله گرفته است."

مسلم که اکنون یکی از اعضای اصلی کمیته دیپلماسی جنبش جامعه دموکراتیک TEVDEM است می گوید اغلب جنگجویانی که در عفرین برای ترکیه در حال جنگ هستند از اعضای داعش و دیگر گروه های جهادی هستند که در سال های اخیر حملات مختلفی را در سراسر جهان سازماندهی کرده بودند.

وی در ادامه تاکید می کند که "هیچ تفاوتی میان ترکیه و داعش وجود ندارد، چراکه [داعش] با همکاری ترکیه رشد کرد، ترکیه آنها را آموزش داد و اکنون نیز با استفاده از اعضای داعش که در رقه و موصل شکست خورده اند به عفرین حمله کرده است."

روز گذشته نیز روزنامه ایندیپندنت بریتانیا در گزارشی و به نقل از یکی از اعضای پیشین این گروه از حضور اعضای داعش در جبهه های عفرین خبر داده بود.

به گفته این عضو داعش "اکثر اعضای گروه هایی که در عفرین علیه یگان های مدافع خلق در در حال جنگیدن هستند اعضای داعش هستند اما ترکیه آنها را آموزش داده تا تاکتیک های جنگی آنها را تغییر دهد."

صالح مسلم احتمال حمله ترکیه به منبج و دیگر مناطق تحت کنترل نیروهای کُرد را ضعیف می داند و با اشاره به همپیمانی نیروهای دموکراتیک سوریه و ایالات متحده در جنگ علیه گروه دولت اسلامی افزوده که "از نظر اخلاقی آمریکا [در این جنگ] باید در کنار ما می ایستاد".

حمله ارتش ترکیه در حالی وارد ۲۲مین روز خود شده است که جنگنده های این کشور در دور تازه حملات خود ده ها هدف غیرنظامی را در نقاط مختلف کانتون عفرین بمباران کردند.

در حملات دو روز گذشته دست کم ۵ غیرنظامی جان خود را از دست داده و بیش از ۱۰ تن دیگر نیز مجروح شده اند.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده توسط مقام های بیمارستانی عفرین از آغاز حملات ترکیه به عفرین تا کنون دست کم ۱۶۰ غیرنظامی جان خود را از دست داده و بیش از ۳۹۰ تن نیز مجروح شده اند.

ناشناس گفت...

من از مسلم سخن گوی کردها خواهش دارم در صورت داشتن مدرک روشن و شفاف همکاری داعش و نیروهای ترکیه لطفا با سند رو کنند تا افکار عمومی متوجه این جنایات هولناک بشوند

Rosa گفت...

همکاری رژیم ترکیه با داعش و جبهه‌النصره در اعترافات مسئولان عالیرتبه میت

https://anfpersian.com/tzh-h/%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D9%88-%D8%AC%D8%A8%D9%87%D9%87-%D8%A7%D9%84%D9%86%D8%B5%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%AA-42501

افراد مسلح داعش در میان سربازان ترکیه در حمله به عفرین شرکت کرده‌اند

http://www.kurdistan24.net/fa/news/af4ae922-c0e9-45c3-b06c-b503f12a48ce

روزنامه ایندپندنت روز چهارشنبه 18 بهمن از استفاده ترکیه از افراد مسلح داعش برای حمله به عفرین خبر داد.

فرج یکی از افراد مسلح پیشین داعش به این روزنامه گفته است که اکثریت آنهایی که به عفرین حمله کرده‌اند افراد مسلح داعش هستند.

فرج اظهار داشت ترکیه برای تغییر تاکتیک حمله، آنها را آموزش داده اشت.

فرد مسلح پیشین داعش با اشاره به این که با همسنگرهای قدیمی خود در ارتباط است گفته که ترکیه در آغاز عملیاتش تلاش کرد مردم را فریب دهد که با داعش در جنگ است. اما در واقع آنها اعضاء داعش را آموزش دادند و به عفرین اعزام کردند.

ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن در روز 30 دی‌ماه از چندین محور به عفرین تحت محاصره حمله کرد.

با گذشت 20 روز از هجوم ترکیه به عفرین، تمام حملات آنها توسط نیروهای سوریه دموکراتیک در هم شکسته شده است.

6 هزار سرباز ترکیه و 10 هزار شبه نظامیان سوریه وابسته به آنکارا تحت حمایت هوایی در حمله به عفرین شرکت کرده‌اند.

روزنامه همچنین یک سرود آنلاین جنگجویان اسلامی در وصف مقاومت آنها در گروزنی (چچن)، داغستان ) شمال قفقاز، تورا بورا افغانسان و هم اکنون عفرین در انتظار ما است منتشر کرده است.

شبه نظامیان وابسته به ترکیه پیشتر در ویدیویی متلاشی کردن جسد یک عضو نیروهای مدافع زنان-ی.پ.ژ را پخش کردند.

شبه نظامیان همچنین اموال ساکنین روستاهای شهرستان عفرین در مناطق درگیری را غارت کردند....

Rosa گفت...

انتشار تصاویر همکاری مقامات ترکیه با داعش

یکشنبه, سپتامبر 6, 2015

روزنامه "بوگون" در شماره روز چهارشنبه 2 سپتامبر، تصاویری را منتشر کرده که در آن نیروهای داعش با حضور نیروهای حکومت ترکیه در حال انتقال مواد و تجهیزات لازم برای ساخت مواد منفجره و تسلیحات از یکی از معبرهای مرزی میان این کشور و سوریه هستند. پیش از این نیز روزنامه جمهوریت فیلم هایی را در رابطه با همکاری سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه موسوم به میت را برای انتقال تسلیحات به داخل سوریه و همکاری با گروه دولت اسلامی را منتشر کرده بود.

پیش از این نیز روزنامه جمهوریت فیلم هایی را در رابطه با همکاری سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه موسوم به میت را برای انتقال تسلیحات به داخل سوریه و همکاری با گروه دولت اسلامی را منتشر کرده بود.

http://iranglobal.info/node/50093

روابط پنهانی دولت ترکیه و گروه تروریستی «داعش»(بخش دوازدهم): بهرام رحمانی

https://eshtrak.wordpress.com/2015/08/31/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D9%BE%D9%86%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D9%88-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

رئیس‌جمهوری ترکیه، در کنفرانس مطبوعاتی در پاریس از پرسش خبرنگار فرانسوی، که از وی درباره اتهامات درباره ارسال سلاح از ترکیه به شورشیان سوری سوال کرد، خشمگین شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از دیدار اردوغان با همتای فرانسوی خود «امانوئل ماکرون» در پاریس، یک خبرنگار فرانسوی از رئیس‌جمهوری ترکیه درباره گزارش روزنامه جمهوریت در سال 2015 پرسید و آن را دلیلی بر اقدام ترکیه به ارسال سلاح به سوریه عنوان کرد.
ولی اردوغان این رسوایی را به «فتح‌الله گولن» واعظ ترک‌تبار منتقد دولت آنکارا، نسبت داد و به آن خبرنگار گفت: "این سخنان سازمان تروریستی فتح‌الله گولن است. تو باید بدانی که با زبان سازمان تروریستی فتح‌الله سخن نگویی"

https://af.sputniknews.com/world/201801061967846-%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%88%D8%BA%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1/

۲۵ خرداد ۱۳۹۶
دادگاهی در استانبول انیس بربر‌اوغلو، معاون حزب جمهوری خلق ترکیه را به اتهام افشای عملیات محرمانه سازمان امنیت ملی ترکیه به ۲۵ سال زندان محکوم کرد. اکنون قدیمی‌‌ترین حزب سیاسی ترکیه و مهم‌ترین حزب چپ میانه در این کشور، در اعتراض به این حکم یک راهپیمایی اعتراضی بزرگی از آنکارا به استانبول برگزار کرده است.

در اوایل سال ۲۰۱۴ جان دوندار، سردبیر متواری روزنامه «جمهوریت» که به آلمان پناه آورده و همکار او اردم گول گزارشی درباره ارسال اسلحه همراه با چند عکس و ویدیو منتشر کرده بودند. در این گزارش آمده بود که در ژانویه ۲۰۱۴ در یک پاسگاه ژاندارمری ترکیه در نزدیکی مرز سوریه خمپاره‌ها و مهمات جنگی را پنهانی در جعبه‌های دارو بسته‌بندی کرده و با کامیون به‌ طور رسمی با نام یک سازمان بشردوستانه برای شورشیان مسلح به سوریه می‌فرستادند. دولت رجب طیب اردوغان انتشار این اسناد را ممنوع اعلام کرده بود. دادستان استانبول سال گذشته بربراوغلو را به اتهام اینکه این اسناد را در اختیار روزنامه جمهوریت قرار داده به حبس ابد محکوم کرده بود اما چهارشنبه ۱۴ ژوئن این حکم به ۲۵ سال زندان کاهش پیدا کرد.

https://www.radiozamaneh.com/345587
بعد از انتشار گزارش روزنامه جمهوریت درباره ارسال سلاح برای شورشیان مسلح سوریه، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که کامیون حمل سلاح به سازمان امنیت ترکیه تعلق داشته و برای ترکمان‌ها که در آن زمان با دولت بشار اسد می‌جنگیدند ارسال شده است.

بعد ار انتشار ویدیوها و گزارشی درباره ارسال محرمانه سلاح برای شورشیان مسلح ترکمان در سوریه، جان دوندار، سردبیر روزنامه «جمهوریت»، و اردم گول نماینده این روزنامه در آنکارا به دستور رجب طیب اردوغان و به اتهام عضویت در یک شبکه تروریستی و جاسوسی بازداشت و حبس شدند.

سال گذشته جان دوندار برای انتشار گزارش‌اش درباره ارسال محرمانه سلاح به پنج سال زندان محکوم شد. او اما موفق شد از ترکیه بگریزد و اکنون به آلمان پناه آورده. دادستان برای انتشار ویدیوها علیه دوندار اعلام جرم کرده و انتظار می‌رود که اگر دادگاه غیابی برگزار شود، سردبیر سابق جمهوریت به ۱۰ سال حبس دیگر هم محکوم شود.

Rosa گفت...

YPJ fighter Barîn Kobanî fought in Raqqa & defeated daesh there In Efrîn she defended her homeland from Al Qaeda & Turk invadors. When they caught her AQ mutilated her body, her breasts & other parts

https://twitter.com/AzadiRojava/status/959193450800472069

Hello Brothers ... we are new NATO allies attacking #Afrin with Turkish army soon we will visit you in Europe to declare sharia

https://twitter.com/SrooooD/status/958796025250054150

New images showing Turkey affiliated jihadist group members plundering people's property.

https://twitter.com/ICafrinresist/status/962041226093412352



Never forget, when Ezidis were genocided August 2014 & whole world watched but nobody acted, PKK & YPG/J came, fought & saved many 10.000s


https://twitter.com/AzadiRojava/status/892744813396848645

SalihMaslem

https://twitter.com/Mirovekibeerd/status/962066535245217793

#BreakingNews #Exclusive Interview @euronews with @SalihMaslem:"#Turkey is not different from #Daesh because they have grown up with their help,&they trained them, &even in #Afrin now they're using the remains of #ISIS escaped
It is a kind of revenge with #Daesh being defeated in many areas," he said. "So this kind of revenge, I mean #Turkey, is forced to do themselves. There is some kind of consensus between the #Syrian regime, #Iran and #Turkey."

2 of ISIS’ Infamous British Fighters Are Captured by Syrian Kurds

https://www.nytimes.com/2018/02/08/us/politics/britons-detained-american-hostages-syria.html

Yesterday it was the partisans who fought fascism, today it is the YPJ

https://twitter.com/coppermining



#BREAKING: Turkey ,Al-Qaeda & isis unified operation room to counter #Kurds in Afrin,meeting took place in #Idlib, part 1 in this video : al-Qaeda sent fighters from Idlib to take part in #Afrin Offensive PART2: Turkish army transfer #ISIS fighters from #Turkey to Syria's #Afrin


https://twitter.com/kurdistannews24/status/960179047136313344

WikiLeaks reveals 57,000 emails from the son-in-law of President Erdogan, 'proving his connection to ISIS operation smuggling oil into Turkey

WikiLeaks

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-4006568/WikiLeaks-reveals-57-000-emails-son-law-President-Erdogan-proving-connection-ISIS-operation-smuggling-oil-Turkey.html#ixzz56jpD01QF
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4006568/WikiLeaks-reveals-57-000-emails-son-law-President-Erdogan-proving-connection-ISIS-operation-smuggling-oil-Turkey.html



YPJ fighter Barin Kobani whose body was mutilated by Turkish-backed forces in Qurna village of Bilbil in #Afrin


https://twitter.com/mutludc/status/959123765929107456

Rosa گفت...



International strategic relations and armed conflicts expert Gérard Chaliand wrote an analysis in the French Le Figaro newspaper and said the groups the Turkish state presents as the FSA are no other than ISIS and other groups with similar ideologies.

https://anfenglishmobile.com/news/chaliand-turkey-s-fsa-is-no-other-than-isis-24841


Meet Turkey’s allies in Afrin

The FSA groups in operation “Olive Branch” also made themselves famous by their massacres and tortures.


https://anfenglishmobile.com/news/meet-turkey-s-allies-in-afrin-24808

Harakat Nour al-Din al-Zenki, is famous for beheading people.

Controlled and financed by Turkey, Harakat Nour al-Din al-Zenki, made the headline when the group members proudly filmed themselves beheading a 10-year-old Palestinian boy in Aleppo’s Handarat refugee camp. The group claimed that the kid was spying for Assad forces who were advancing towards Aleppo at the time.

The group is now openly a part of al-Qeda dominated Hayat Tahrir al-Sham and Turkey plans to use them attacking Afrin from the south.

The FSA groups in operation “Olive Branch” also made themselves famous by their massacres and tortures. The gang members posted a video online which shows mutilation of a fallen female fighter’s body.

Gang members also seen beating a blindfolded Kurdish man who they captured in north of Afrin canton.

Turkish-terrorist attack on Afrin also destroyed a 3000 year-old Assyrian temple erasing Syria’s cultural heritage just like ISIS.

Rosa گفت...

صالح مسلم: ترکیه در عفرین از شکست‌خوردگان داعش در رقا و موصل استفاده می‌کند

صالح مسلم در پاسخ به سوال خبرگزاری یورونیوز در رابطه با حمله ترکیه به عفرین گفت: رژیم ترکیه با حمله به عفرین در واقع انتقام شکست داعش در مناطق مختلف سوریه را می گیرد



صالح مسلم عضو کمیته دیپلماسی جنبش جامعه دمکراتیك که روز جمعه برای بحث و گفتگو با مقامات اروپایی درباره جنگ در عفرین به بروکسل سفر کرده بود در مصاحبه ای با یورونیوز اعلام کرد ترکیه در جنگ عفرین از شکست‌خوردگان داعش در رقا و موصل استفاده می کند.



صالح مسلم در پاسخ به سوال خبرگزاری یورونیوز در رابطه با حمله ترکیه به عفرین گفت: رژیم ترکیه با حمله به عفرین در واقع انتقام شکست داعش در مناطق مختلف سوریه را می گیرد. چرا که کردها عامل اصلی شکست داعش بودند و حالا دولت اردوغان در یک تعامل مشترک با ایران و دولت بشار اسد تصمیم به این حمله گرفته است.



عضو کمیته دیپلماسی جنبش جامعه دمکراتیك با اشاره به اینکه ترکیه خود داعش است اعلام کرد اگر به عفرین بیایید می بینید که اغلب افراد مسلحی که برای ترکیه می‌جنگند از اعضای داعش و دیگر گروههای اسلام گرایی هستند که در سالهای اخیردست به حملات تروریستی متعددی در سراسر جهان زده اند. آنها اعضای داعش را که در موصل و رقا شکست خورده اند به منطقه عفرین آورده اند تا مورد استفاده قرار دهند.



صالح مسلم همچنین در پاسخ به سوالی در باره تهدید منبج توسط ترکیه گفت منبج یکی از مهمترین شهرها برای نیروهای ائتلاف در سوریه است و بعید به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها عملیات ترکیه علیه آنرا تأئید کنند. اگر نیروهای ائتلاف بخواهند درست رفتار کنند باید از منبج حفاظت کنند اما ما در این باره اطمینانی نداریم. ولی این مشهود است که کردها و مردم منطقه تا آخرین قطره خون از سرزمینشان دفاع خواهند کرد.


https://anfpersian.com/%D8%B1%D9%88%DA%98%D8%A7%D9%88%D8%A7-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87/%D8%B5%D8%A7%D9%84%D8%AD-%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D9%82%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D9%88%D8%B5%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF-42842

نسرین عبدالله:"شواهدی دال بر استفاده ترکیه از گاز سارین در حمله به عفرین در دست است"

https://anfpersian.com/%D8%B1%D9%88%DA%98%D8%A7%D9%88%D8%A7-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87/%D9%86%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%B4%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-42824

ایندیپندنت: ترکیه فراری‌های داعش را به جنگ عفرین گُسیل کرد

https://anfpersian.com/tzh-h/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DB%8C%D9%BE%D9%86%D8%AF%D9%86%D8%AA-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF-%D8%B3%DB%8C%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-42796

ناشناس گفت...

رزا اخرین گزارش مصاحبه مسلم با ارونیوز خواندم اگر کمی انصاف و شرف داشته باشیم متوجه این توطعه خواهیم شد،، اینجا سئوال اساسی در روز روش این است، که ایا رژیم ترکیه دریک عمل انجام شده قرار گرفته که بطور علنی از نیروی داعش استفاده میکند؟؟ یا...نه
البته صالح مسلم میگه که خود نیروهای ترکیه خود داعش است بحث بیشتر قابل هضم است ،،چرا که افکار عمومی برای اینکه می دانند لیشترین ضربه توسط داعش به کردها خانم های کرد یزدی بودند بیشترین تجاورز از طرف داعشیها بود و به شکل نیابتی هم نگاه کیم اجداد عثمانی ها تعداد زیادی از علوی ها را کشتار کردند حال کردها در این مقطع بیشترین فشارها را متحمل می شوند انچه روش است نیروهای ارتجاعی و عقب مانده با کمک نیروهای ارتش این کشتار را ادامه خواهد داد یک مثالی به ذهنم از ناپلئون رسبد این من ایمان دارم اگر هم این جنگ ادامه داشته باشد هیچ پیروزی به نفع ارتش ترکیه نخواهد داشت بیشترین ضربه را خواهد خورد ان موقع تمامی کسانی که شعار علیه نابودی داعشی ها می دادند رسوا بطور علنی خواهند شد

Rosa گفت...

Look how proud they are too. "I steal this tractor! Allahu Akbar!"

https://twitter.com/mutludc/status/962373424655032320

They Will bring democracy to Syria 😆😆

Allahu Akbar

چند روز قبل شروع حمله به #عفرین از پاکسازی مواضع نیروهای مدافع خلق #YPG صحبت کرده بودند، با گذشت ۱۹ روز از عملیات نه تنها شکست سنگینی در جبهه نبرد خورده‌اند بلکه روز گذشته در روستای "شیخورزه" از سلاح شیمیایی استفاده کرده‌اند و امروز هم منابع حساس آبی را هدف بمباران قرار داده‌اند.

روزنامه‌نگار آلمانی نوشته است؛ آن‌ها ضمنا دوستان رهبر ترورها (اردوغان) هستند. در سال ۲۰۱٦ برای سرگرمی #زنان را قتل‌عام می‌کردند.

شاهدوا كيف يتنقل عناصر داعش بكل حرية في تركيا، بل ويلبسون الراية السوداء جهارا نهارا. يتم تأمينهم وارسالهم لقتل الشعب العراقي والسوري عن طريق خليفتهم الحقيقي أردوغان. اعتذر عن بعض الألفاظ في الفيديو لكن يجب أن يعرف العالم من أردوغان #فيديو_قديم

https://twitter.com/mah50911/status/962375987957850117

'Ankara is no different from ISIL' former PYD leader tells euronews

http://www.euronews.com/2018/02/09/-ankara-is-no-different-from-isil-former-pyd-leader-tells-euronews


ین عکس #داریوش_زند و #شیما_بابایی است. قرار بود پانزدهم اسفند ماه یعنی همین چند روز دیگر مراسم ازداوجشان برگزار شود، اما اکنون هر دو آنها بازداشت شده و در زندان #اوین هستند. به خاطر چی؟ فعالیت برای لغو قانون #حجاب_اجباری

https://twitter.com/mohmd_mozafari/status/962347488375123968

یزد همین االان

https://twitter.com/meti_solo/status/962295594168528896

این رشته توییت تا الان شامل عکس و ویدیوی ۶۱ دختر خیابان انقلاب هست که نخودجان زحمت جمع آوری شو کشبده

https://twitter.com/Nokhod_/status/958015396115898374

Rosa گفت...

Videos of Syrian Militia Abusing Kurdish Fighter’s Corpse Stir Outrage

https://www.nytimes.com/2018/02/05/world/middleeast/syria-video-kurds.html

Why is Russia helping Turkey in Afrin?

http://www.aljazeera.com/indepth/opinion/russia-helping-turkey-afrin-180125122718953.html

Pictures of the djihadist forces, Faylaq al-Sham, which together with the turkish military is using this camp, Atme, as a human shield.

https://twitter.com/ICafrinresist/status/961943552765853697

Di Berxwedana Serdemêda Dîmenên Helikoptera Hatî xistin

https://twitter.com/DefenseUnitsYPJ



#YPJ fighters carry out a missile action against invading Turkish army in Sheiltaht village of Shera district, #Afrin.


https://twitter.com/DefenseUnitsYPJ/status/960274316691681281

Rosa گفت...

vor 26 Minuten

#breakingNews YPG confirmed that two helicopter shot down.

https://twitter.com/Mexlumy/status/962471659579068418

He has been interviewed many times. A daesh who is a true Şeytan/Satan He enjoyed killing, raping & did it all day. Hear him confess his rapes & murders

https://twitter.com/bbcthree/status/961314129679011840

#Russia & its allies #iran's #islamist regime agreed with #Turkey state #Army attack on #Afrin simply because #Rojava is a #Women revolution to End Tyranny & islamist states in #middleEast ' but #NATO in #Europe has double standard policy '

https://twitter.com/Rojava____/status/962432766414589952

"The pigs are under the feet of the Mujahideen"



ITV vid abt the London Beatles Daesh who terrorized world from Manbij & Raqqa. The filth was captured by SDF/YPG when they were trying to flee to Turkey (& pledge allegiance to their Ankara Caliph 🤣)

https://twitter.com/AzadiRojava/status/962075122877186049

Erdogans AQ mercenaries attacking Efrîn from Atmeh refugee camp. Daesh tactics. If YPG returns fire they scream, Kurds attack refugees. This is how sick the @NATO member operates in Syria

https://twitter.com/AzadiRojava/status/962038605253246979

Turkey and jihadi groups (Faylaq al Sham on the photo) are using REFUGEE CAMP as staging area for attacks on Afrin.


"Turkey's war on Afrin is an attack not only on Kurdish self-determination, but on democracy and women's liberation in the Middle East." Read & Share it!

https://jacobinmag.com/2018/02/afrin-kurdistan-syria-turkey-erdogan-is-war

GAS-GAS-GAS
Ein Beweisvideo, das zeigt, wie die türkische Armee Gas oder gasähnliche Substanzen gegen zivile Ansiedlungen in...

https://twitter.com/KeremSchamberg/status/960071178013552641

Die #YPJ-Kämpferin #BarînKobanê wurde im Rahmen der türkischen Militäroffensive gegen #Afrin von Islamisten ermordet. Ihre Leiche wurde geschändet, ihre Brüste abgeschnitten. Grausamer Vorfall, zu dem Menschenrechtsorgas vor allem Feministinnen nicht schweigen dürfen. #Feminism

ترکیه و جهادی ها اسیر نمی گیرند، همه را کُشته اند (مثل داعش)
Türkischer Feldzug in Syrien :
Wo sind die Gefangenen?
Wo sind die Gefangenen?
Wo sind die Gefangenen?

http://www.faz.net/aktuell/politik/ausland/tuerkei-verheimlicht-gefangenenzahl-im-syrien-konflikt-15439350.html?utm_content=buffer557e0&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=GEPC%253Ds6

Rosa گفت...



Faylaq al-Sham, Jaish al-Nasr, Jabhat al-Shamiya, Ahrar al-Sham, Suqour al-Jaber, der Sultan Murad Brigade und dem Nureddin Zengi Brigade, die im Westen Schlagzeilen machte, als sie im Juli 2016 einen zwölfjährigen Jungen mit einem Messer enthaupteten.

Turkey now openly cooperates with jihadist groups with their roots in Al-Qaeda such as Faylaq al-Sham, Jaish al-Nasr, Jabhat al-Shamiya, Ahrar al-Sham, Suqour al-Jaber, the Sultan Murad Brigade, and the Nureddin Zengi Brigade which made headlines in the West when they decapitated a twelve year-old boy with a knife in July 2016.

متحدان ترکیه در جنگ عفرین گروههایی که همراه ارتش ترکیه در جنگ عفرین مشارکت دارند در رسانەها به نام ارتش آزاد سوریه معرفی میشوند آنها در واقع هشت گروه با سوابقی از وحشیگری و جنایات جنگی هستند ربطی به نظامیانی که ابتدای بهار عربی از ارتش سوریه جدا شدند ندارند، مختصری در مورد آنها
یک: گروه سلطان مراد که از اول تاسیس آن توسط ترکیه تعلیم دیدەاند و حاصل ترکیب سه گروه دیگر هستند. شماری از اعضایشان حکم بازداشت بین المللی دارند. دو: گروه حمزه که سال ۲۰۱۶ تاسیس شد به همراه ارتش ترکیه وارد شهر جرابلس شد بسیاری از اعضای گروه حمزه قبلا عضو داعش بودند
سه: گروه شام که از ۲۰۱۴ تشکیل شده و اعضای سابق اخوان المسلمین سوریه را دربر گرفته است اما شمار آنها در. مقایسه با سالهای اول بهار عربی کاهش یافته است. چهار: گروه نورالدین زنگی از ۲۰۱۱ تشکیل شده که به غیر از درگیری با ارتش سوریه سابقه جنگ داخلی با چند گروه اسلامگرای دیگر را دارد


پنجگروه احرار شام جریانی سلفی تندرو از همگرایی چهار گروه جهادی تشکیل شده است از طرف اکثر کشورهای عربی حمایت میشد اما به دلیل درگیری با گروه اسلامگرای دیگری به نام تحریر شام اکثر منابع مالی و مناطق تحت کنترل را از دست داد و اکنون فقط در مجاور مرز ترکیه مناطق کوچکی در اختیار دارد
شش: گروه سقور الجبل گروهی جهادی است که اکثر اعضایش از اطراف ادلیب هستند و از همانجا هم به عفرین حمله میکند. هفت: گروه جبهه شام است که از ائتلاف چند گروه سلفی در اطراف حلب تشکیل شده است. هشت: سپاه النصره که بیشتر در مناطق ادلیب و لاذقیه فعال است.
این هشت گروه توسط اردوغان به جان کردها انداخته شدەاند بیشترین سابقه درگیری را باهم دارند و اکثرا هم بر سر مسایل مالی و کنترل دروازەهای مرزی باهم درگیر میشدند آخرین مورد آن درگیری گروه سلطان مراد و جبهه شام بود که چندی پیش درنقطه مرزی باب السلامه شهر اعزار مجاور مرز ترکیه روی داد
گروه نورالدین زنگی در غرب معروف شده که در ژوئیه 2016 سر بچه ی 12 ساله را در ملاعام برید....

متحدان ارتش ترکیه (عضو ناتو) فعلن به جان کُردهای افرین افتاده اند...

ناشناس گفت...

Mer30 رزا جان خیلی جالب بود1.گرره سطان مراد
دو گروه حمزه سال ۲۰۱۶ تشکیل شده
تعدای از اعضای ان تحت تغیب پلیس بین لمللعی هستند
و یا بازداشت هستند

سه. گروه شام
در واقع همه انها گروه ارتجائی و عقب افتاده و شدیدا مذهبی و ایدلوژیک هستند
همگی تحت نام گروه ازاد سوریه که هم اکنون زیر نیروهای سرکوبگر ارتش ترکیه در عفرین اشتراک دارند

Rosa گفت...

BiJi Afrin

https://twitter.com/DefenseUnits/status/963043759490502657

Hier die Aufnahme des Helikopter-Abschuss durch die YPG in Afrin.

https://www.facebook.com/kerem.schamberger/posts/10211666599485918



Few hours ago Afrin welcomed thousands! Yezidis from Sinjar, Christians from Jazira & Arabs from Raqqa and Manbij joined Kurds to support people of #Afrin


https://twitter.com/mutludc/status/960745919347150848

Situation of the civilians in #Afrin dengeamerik

https://twitter.com/mutludc/status/963249653151084545

https://twitter.com/mutludc

https://www.dengeamerika.com/a/afrin_civilians/4249650.html

Rosa گفت...

zende iem hanooooooooooooooooz:)

https://twitter.com/kachalmooferfer/status/961695851650469888